СУ Шаман
Модератори: hameleona, Модератори
СУ Шаман
Просто кипя от идеи,които ги работя от много време...И немога да се сдържа!
Ето ви и мойто предложение:
СУ Шаман
Начални ТР-10,-7 ТР за Гущери,Гиганти и Гоблини
Шаманите са друг вид магьосници,но са много по-потайни.Те не са се отдали на могъщи магии-те са се отдали на своите богове и природата,която ги заобикаля.Шамани най-често имат гущерите,гоблините и гигантите/макар при повечето оттях да се наричат жретци/,много са редки случаите,в които можеш да срещнеш елфи,хора или джуджета,отдали се на тази наука.Всяка раса притежава свой уникален шаман.
Гоблини-Шаман на Магмата/още го разработвам/
Гущери-Шаман на Великото Блато
-Повишава Религия-СУ/2
-Повишава Билкарство-СУ/3
-На 4 степен научава Проклятието на Блатото,което струва 10ТД и 10ТМ.С него,той намалява РЕ на противника със СУ/4 за СУ Рунда
-На 8 степен научава Благословията на Исса,което струва 15ТМ и 10ТД.С него,той увеличава АТ със СУ/3 за СУ рунда.
-На 12 степен научава Зовът на Хищника,което струва 20ТМ и 12ТД.С него,шаманът прави създанието свиреп хищник,като увеличава обонянието му с 2 и АТ с ръка,крак и тяло със СУ/4 за СУ рунда. /за тази способност другата ми идея е да увеличава Скоростта с СУ/10 с всички произтичащи от това последствия,вие кажете кое бива повече за хищник/
Гиганти-Шаман на Четирите вятъра
-Повишава Разпознаване и оценка на маг. предмети-СУ/2
-Повишава Заплаха-СУ/4
-Може да създава магически талисмани,ако разполага с нужните съставки.Умението,с което може да прави тези талисмани е равно на СУ и формулата,по която се изчислява е СУ+3з>16+Усл.Успехът е от значение.Успехът е равен на броя на създадените талисмани.Усложнението съм го описал за всеки талисман.Създанието и шаманът немогат да носят повече от един талисман.Направата на талисмана е равна на усложнението му,т.е.-Време за един талисман=Усложнението часа,например при усложнение 10,то за направата на талисмана ще са нужни 10 часа.
-На 12 степен научава Молитва към Четирите Вятъра,струва му 15ТМ и 12 ТД.С нея той увеличава възтановителните сили за Мана,Издръжливост и ТЖ на създанието с 3 на Час Почивка.
Примери за Талисмани
Талисман на Живота
Усложнение-6
Нужни съставки-Кръв от пустинен лъв
Ефект-Докато се носи,добавя + СУТЖ
Талисман на Духа
Усложнение-6
Нужни съставки-Косъм от Еднорог
Ефект-Докато се носи,добавя + СУТочки Мана
Талисман на Яростта
Усложнение-10
Нужни съставки-Кръв от мечка
Ефект-Докато се носи,добавя + СУ/2 Атака към ръкопашни оръжия
Талисман на Магическото Умение
Усложнение-12
Нужни съставки-Кръв от еднорог
Ефект-Докато се носи,добавя + СУ/3 МУ
Талисман на Спокойствието
Усложнение-8
Нужни съставки-Нокът от Вълк
Ефект-Докато се носи,подобрява възтановителните сили на организма със СУ/5 ТЖ и ТМ на час почивка.
Талисман на Вятъра
Усложнение-11
Нужни съставки-Кръв от пантера
Ефект-Докато се носи,добавя +СУ/5 Скорост
Еми това е засега,надявам се да ви хареса нещо от нещо
Ето ви и мойто предложение:
СУ Шаман
Начални ТР-10,-7 ТР за Гущери,Гиганти и Гоблини
Шаманите са друг вид магьосници,но са много по-потайни.Те не са се отдали на могъщи магии-те са се отдали на своите богове и природата,която ги заобикаля.Шамани най-често имат гущерите,гоблините и гигантите/макар при повечето оттях да се наричат жретци/,много са редки случаите,в които можеш да срещнеш елфи,хора или джуджета,отдали се на тази наука.Всяка раса притежава свой уникален шаман.
Гоблини-Шаман на Магмата/още го разработвам/
Гущери-Шаман на Великото Блато
-Повишава Религия-СУ/2
-Повишава Билкарство-СУ/3
-На 4 степен научава Проклятието на Блатото,което струва 10ТД и 10ТМ.С него,той намалява РЕ на противника със СУ/4 за СУ Рунда
-На 8 степен научава Благословията на Исса,което струва 15ТМ и 10ТД.С него,той увеличава АТ със СУ/3 за СУ рунда.
-На 12 степен научава Зовът на Хищника,което струва 20ТМ и 12ТД.С него,шаманът прави създанието свиреп хищник,като увеличава обонянието му с 2 и АТ с ръка,крак и тяло със СУ/4 за СУ рунда. /за тази способност другата ми идея е да увеличава Скоростта с СУ/10 с всички произтичащи от това последствия,вие кажете кое бива повече за хищник/
Гиганти-Шаман на Четирите вятъра
-Повишава Разпознаване и оценка на маг. предмети-СУ/2
-Повишава Заплаха-СУ/4
-Може да създава магически талисмани,ако разполага с нужните съставки.Умението,с което може да прави тези талисмани е равно на СУ и формулата,по която се изчислява е СУ+3з>16+Усл.Успехът е от значение.Успехът е равен на броя на създадените талисмани.Усложнението съм го описал за всеки талисман.Създанието и шаманът немогат да носят повече от един талисман.Направата на талисмана е равна на усложнението му,т.е.-Време за един талисман=Усложнението часа,например при усложнение 10,то за направата на талисмана ще са нужни 10 часа.
-На 12 степен научава Молитва към Четирите Вятъра,струва му 15ТМ и 12 ТД.С нея той увеличава възтановителните сили за Мана,Издръжливост и ТЖ на създанието с 3 на Час Почивка.
Примери за Талисмани
Талисман на Живота
Усложнение-6
Нужни съставки-Кръв от пустинен лъв
Ефект-Докато се носи,добавя + СУТЖ
Талисман на Духа
Усложнение-6
Нужни съставки-Косъм от Еднорог
Ефект-Докато се носи,добавя + СУТочки Мана
Талисман на Яростта
Усложнение-10
Нужни съставки-Кръв от мечка
Ефект-Докато се носи,добавя + СУ/2 Атака към ръкопашни оръжия
Талисман на Магическото Умение
Усложнение-12
Нужни съставки-Кръв от еднорог
Ефект-Докато се носи,добавя + СУ/3 МУ
Талисман на Спокойствието
Усложнение-8
Нужни съставки-Нокът от Вълк
Ефект-Докато се носи,подобрява възтановителните сили на организма със СУ/5 ТЖ и ТМ на час почивка.
Талисман на Вятъра
Усложнение-11
Нужни съставки-Кръв от пантера
Ефект-Докато се носи,добавя +СУ/5 Скорост
Еми това е засега,надявам се да ви хареса нещо от нещо
Последна промяна от Fenrir на ср окт 24, 2007 3:10 pm, променено общо 1 път.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Забележка - СУ/10 е много малък бонус, а и е нестандартен спрямо системата. На 12-то ниво си струва да дадеш повечко. А и щом ще е на 12-то ниво защо го обързваш изобщо със СУ - дай си направо +2 и да приключваме.
А, и не е редно едно СУ да дава бонус на някои познание в пълен размер на СУ. Така се обезмисля самото познание, щото то струва същите ТР, ама няма другите бонуси. Дай СУ/2 - пак не е малко.
Иначе поне не е много паурплейнато според мен, което е добър признак. Сигурно иска донатаманяване, но поне не прави другите СУ безполезни.
А, и не е редно едно СУ да дава бонус на някои познание в пълен размер на СУ. Така се обезмисля самото познание, щото то струва същите ТР, ама няма другите бонуси. Дай СУ/2 - пак не е малко.
Иначе поне не е много паурплейнато според мен, което е добър признак. Сигурно иска донатаманяване, но поне не прави другите СУ безполезни.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
Имах предвид,че да-това си е специална разновидност на магьосник и духовник,уникални само за дадена раса.В описанието съм написал,че в редки случаи и другите раси могат да научат тези неща,но трябва да са приели съответната вяра.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Имаш много добри замисли в първият си пост! Специално системата с талисманите кърти и рулира. Но има все още много за доизглаждане. Ето и моите предложения относно как да стане това, като далеч не искам да се налагам, просто казвам моето виждане върху нещата:
-на първо време нека "консолидираме" всички шамани в едно. Специално това едно да е най-близо до сегашното гигантско нещо. От системна гледна точка, нещата ще се опростят. Не че сега СУ-то е кой знае колко сложно, ама като може да се опрости, защо не? Тук ще можем и да кажем, че шаманите при различните раси ползват различни източници на сила, но ефектите са що-годе еднакви (като обясненията за това могат да бъдат подплатени с множество теории, легенди и митове). Например, гигантските шамани най-вероятно ще са обвързани с Четирите Вятъра, гоблините - с магмата, гущероидите - както си го казал, с блатото, хората - с някакви дребни локални божества, останалите раси - с бог (хехе, каква ирония) знае какво.
-при талисманите имам едно предложенийце - защо не ефектите им да са зависими от Успеха на изработката? Например, всяко нещо да дава +Успех към посочения показател, като за по-гадно Разказвачът може да не разкрива веднага успешна ли е изработката или не... Така талисманите ще станат малко по-слаби, ама в случая това май е по-скоро по-добре.
-пак за талисманите: нека пооправим малко системата. На първо време шаманите не са някакви конвейери за дрънкулки, нали ? Нека шаманът се бъхти само върху една, пък както предложих, Успехът да определя ефекта. Също така, може би е редно да добавим възможност за "концентрация" (+1 час за +1 Успех, да кажем), защото усл. 11 при умение 12 е много "нечестно".
Естествено, сигурен съм че има много друго за шлайфане, просто друго не ми идва на ум. Може би предложенията ми не струват, а дори и да струват нещо, то и те сто процента ще се шлайфат, но това е, което мога да предложа за сега.
П.П. За Хам - не знам какво мисли Фенрир за същността на шаманите, но разликата спрямо свещениците я виждам в това, че шаманите наистина получават някаква сила (макар едва ли да знаят откъде и как точно ).
-на първо време нека "консолидираме" всички шамани в едно. Специално това едно да е най-близо до сегашното гигантско нещо. От системна гледна точка, нещата ще се опростят. Не че сега СУ-то е кой знае колко сложно, ама като може да се опрости, защо не? Тук ще можем и да кажем, че шаманите при различните раси ползват различни източници на сила, но ефектите са що-годе еднакви (като обясненията за това могат да бъдат подплатени с множество теории, легенди и митове). Например, гигантските шамани най-вероятно ще са обвързани с Четирите Вятъра, гоблините - с магмата, гущероидите - както си го казал, с блатото, хората - с някакви дребни локални божества, останалите раси - с бог (хехе, каква ирония) знае какво.
-при талисманите имам едно предложенийце - защо не ефектите им да са зависими от Успеха на изработката? Например, всяко нещо да дава +Успех към посочения показател, като за по-гадно Разказвачът може да не разкрива веднага успешна ли е изработката или не... Така талисманите ще станат малко по-слаби, ама в случая това май е по-скоро по-добре.
-пак за талисманите: нека пооправим малко системата. На първо време шаманите не са някакви конвейери за дрънкулки, нали ? Нека шаманът се бъхти само върху една, пък както предложих, Успехът да определя ефекта. Също така, може би е редно да добавим възможност за "концентрация" (+1 час за +1 Успех, да кажем), защото усл. 11 при умение 12 е много "нечестно".
Естествено, сигурен съм че има много друго за шлайфане, просто друго не ми идва на ум. Може би предложенията ми не струват, а дори и да струват нещо, то и те сто процента ще се шлайфат, но това е, което мога да предложа за сега.
П.П. За Хам - не знам какво мисли Фенрир за същността на шаманите, но разликата спрямо свещениците я виждам в това, че шаманите наистина получават някаква сила (макар едва ли да знаят откъде и как точно ).
シャマョツィ
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Малко повече състовки за талисманите. Усложнението може да се намали с 1 за ден примерно.
Гущерския шамане напляскан без въобще да се прочете за гущерите или поне отгоре отгоре, визирам омразата им ком тревите. Гоблините освен към магмата имат и култ към Ахраман.
Шамито е прав, подобре да се опрости само до шаман и да се разработи системата с амулетите. Аз обеча сега нямам време да я мисля по-сериозно.
Гущерския шамане напляскан без въобще да се прочете за гущерите или поне отгоре отгоре, визирам омразата им ком тревите. Гоблините освен към магмата имат и култ към Ахраман.
Шамито е прав, подобре да се опрости само до шаман и да се разработи системата с амулетите. Аз обеча сега нямам време да я мисля по-сериозно.
К,ето това измислих,мисля че е максимално опростено,но май не е много завършено:
СУ Шаман
Изисквания:8 ИН,6 ПР,5 ТР/-3ТР за Гоблини,Гущери и Гиганти/
Шаманите са друг вид магьосници,но не се специализират в могъщи магии,те са се отдали на своите богове и ползват различни източници на сила.Те умеят да създават магически талисмани,които умело прилагат в битка.Но за един талисман са нужни съставки и много часове,за да получат максимален ефект.
Придобивки:
-Придобива Разпознаване и оценка на магически предмети в размер на СУ/2
-Може да създава магически талисмани с Умение,равно на СУ.За да се провери дали талисманът е успешно създаден,се използва формулата:СУ+3 зара>16+Усложнение
Усложнението е различно-определя се от вида талисман,който шамана иска да създаде.Според Усложнението зависи и нужните часове,като примерно 4 Усложнение е равно на 4 часа.Усл. може да варира от 5-10,в редки случаи 11.Успехът е от значение.Всеки талисман дава различни бонуси,които зависят от Успеха.
-Шаманът не може да носи повече от 2 талисмана.Всяко друго създание/без др. шамани/,могат да носят само един талисман.
-За да намали да Усложнението,шаманът може да се концентрира в работата си.Така може да намали до 50% Усложнението.1 час=+1Шанс за Успех.
-На 12 степен Шаманът може да носи допълнителен талисман/общо 3/
Ми това измислих,но мисля че трябва да се доизпипа.
СУ Шаман
Изисквания:8 ИН,6 ПР,5 ТР/-3ТР за Гоблини,Гущери и Гиганти/
Шаманите са друг вид магьосници,но не се специализират в могъщи магии,те са се отдали на своите богове и ползват различни източници на сила.Те умеят да създават магически талисмани,които умело прилагат в битка.Но за един талисман са нужни съставки и много часове,за да получат максимален ефект.
Придобивки:
-Придобива Разпознаване и оценка на магически предмети в размер на СУ/2
-Може да създава магически талисмани с Умение,равно на СУ.За да се провери дали талисманът е успешно създаден,се използва формулата:СУ+3 зара>16+Усложнение
Усложнението е различно-определя се от вида талисман,който шамана иска да създаде.Според Усложнението зависи и нужните часове,като примерно 4 Усложнение е равно на 4 часа.Усл. може да варира от 5-10,в редки случаи 11.Успехът е от значение.Всеки талисман дава различни бонуси,които зависят от Успеха.
-Шаманът не може да носи повече от 2 талисмана.Всяко друго създание/без др. шамани/,могат да носят само един талисман.
-За да намали да Усложнението,шаманът може да се концентрира в работата си.Така може да намали до 50% Усложнението.1 час=+1Шанс за Успех.
-На 12 степен Шаманът може да носи допълнителен талисман/общо 3/
Ми това измислих,но мисля че трябва да се доизпипа.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
Ето разработката след вашите критики.Fenrir написа:К,ето това измислих,мисля че е максимално опростено,но май не е много завършено:
СУ Шаман
Изисквания:8 ИН,6 ПР,5 ТР/-3ТР за Гоблини,Гущери и Гиганти/
Шаманите са друг вид магьосници,но не се специализират в могъщи магии,те са се отдали на своите богове и ползват различни източници на сила.Те умеят да създават магически талисмани,които умело прилагат в битка.Но за един талисман са нужни съставки и много часове,за да получат максимален ефект.
Придобивки:
-Повишава Разпознаване и оценка на магически предмети в размер на СУ/2
-Може да създава магически талисмани с Умение,равно на СУ.За да се провери дали талисманът е успешно създаден,се използва формулата:СУ+3 зара>16+Усложнение
Усложнението е различно-определя се от вида талисман,който шамана иска да създаде.Според Усложнението зависи и нужните часове,като примерно 4 Усложнение е равно на 4 часа.Усл. може да варира от 5-10,в редки случаи 11.Успехът е от значение.Всеки талисман дава различни бонуси,които зависят от Успеха.
-Шаманът не може да носи повече от 2 талисмана.Всяко друго създание/без др. шамани/,могат да носят само един талисман.
-За да намали да Усложнението,шаманът може да се концентрира в работата си.Така може да намали до 50% Усложнението.1 час=+1Шанс за Успех.
-На 12 степен Шаманът може да носи допълнителен талисман/общо 3/
Ми това измислих,но мисля че трябва да се доизпипа.
Последна промяна от Fenrir на вт окт 30, 2007 8:59 am, променено общо 1 път.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
Сега когато го разгледах по-обстойно ми се струва, че в шамана би трябвало да има извесна прилика с друида. Не, нямам предвид WoW модела, но да се включат малко магии и да повишава още един два показателя.Иначе да си изхарча ТР-те само, за да мога да си правя талисманчета е малко...малко. Ако имаше някокло магиики за шамани щеше да бъде добре. Но тогава би трябвало да да повишава и маната...
- Ivan_Helsing
- White & Nerdy
- Мнения: 875
- Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm
От предишните ти писания по тая тема разбирам разбирам, че шаманите са нещо като жреци на боговете. Така че ако разработваш магии и талисмани няма да е лошо да го имаш предвид. Според мен логичните плюсове, които дава талисмана са към Късмет, Воля, ПСУ,СУ-та, а не основни показатели, тъй като да носиш талисман, означава да отдаваш почит към боговете, а не за да си повишиш сила. Затова можеш да си заключиш магия във всяко пръстенче или медальонче. .
Знаеш ли,идеята ти ми допада много!Още сега се захващам за новите талисманите
Точно така,талисманите са свързани с боговете,но аз предлагам и следното нещо-за да не слагам магии,нека просто да увеличим разнообразието от талисмани-едните да са тези,които покачват там Късмета,Воля,ПсУ и т.н.,а други-да освобождават някакви магии./но не тези на маговете/
Точно така,талисманите са свързани с боговете,но аз предлагам и следното нещо-за да не слагам магии,нека просто да увеличим разнообразието от талисмани-едните да са тези,които покачват там Късмета,Воля,ПсУ и т.н.,а други-да освобождават някакви магии./но не тези на маговете/
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
Прав е. Освен това питай всеки който изучава окултното и той ще ти каже че самия процес е най-важен за един талисман. Съставките са само помощни материали, за да настроят магьосника да зареди амулета или талисмана.Ivan_Helsing написа:Ще се захвана за нещо дребно. Най-лесните талисмани имат най-гадни изисквания. Не всеки може да си осигури кръв от пустинен лъв или еднорог.
Сега ще ти обясня и огромната разлика между талисман и амулет, понеже смятам че няма да е зле шамана да може да създава и амулети. Ще използвам за източник Алистър кроули, най-известният учен, занимаващ се с окултното изкуство през античността и средновековието.
Талисман:
Талисманът е скъпоценност във формата на медальон, пръстен или всякакво друго окрашение, в което чрез ритуал е заключена волята на магьосника и го предпазва от опастности или пък от волята на други магьосници.
Амулет:
На практика амулет може да бъде всеки предмет, който да се носи от магьосника. В него магьосникът заключва част от мисловната си сила, както в талисмана, но амулетът не предпазва, а повишава магическите способности на носещия го, помага му в насоката, в която той желае да се развие или пък просто му носи късмет.Другата разлика между талисмана и амулета е в ритуала. Амулетът се "зарежда" когато луната е преди пълнолуние, а талисманът, когато пълнолунието е отминало.
Ако съм ти помогнал, много се радвам, ако не-еми надявам се че поне си научил нещо ново.
Успех!!!
Всъщност доста ми помогна,като имам време ще седна и ще разработа система от амулети и талисмани,начина им на приготовление,нужни съставки и т.н.Общо взето сега ще представя самият план на създаване:
ИМЕ:/името на талисмана;амулета/
НУЖНИ СЪСТАВКИ:/нужните за приготвяне съставки за талисмана;амулета/
НУЖЕН РИТУАЛ:/всичко нужно за да създаде магическия предмет/
ЕФЕКТ НА ТАЛИСМАНА/АМУЛЕТА:/след правилно завършен ритуал-ефектът на талисмана;амулета/
Значи-това смятам да е системата,когато мога ще напиа и самите маг. предмети Ако можете да добавите нещо-с удоволствие чакам предложения
ИМЕ:/името на талисмана;амулета/
НУЖНИ СЪСТАВКИ:/нужните за приготвяне съставки за талисмана;амулета/
НУЖЕН РИТУАЛ:/всичко нужно за да създаде магическия предмет/
ЕФЕКТ НА ТАЛИСМАНА/АМУЛЕТА:/след правилно завършен ритуал-ефектът на талисмана;амулета/
Значи-това смятам да е системата,когато мога ще напиа и самите маг. предмети Ако можете да добавите нещо-с удоволствие чакам предложения
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
Еми то това е формулата за всичко бе брат ми. За изковаване на оръжие, за създаване на спел, за създаване на герой в Аксиом и ДнД.Fenrir написа:Всъщност доста ми помогна,като имам време ще седна и ще разработа система от амулети и талисмани,начина им на приготовление,нужни съставки и т.н.Общо взето сега ще представя самият план на създаване:
ИМЕ:/името на талисмана;амулета/
НУЖНИ СЪСТАВКИ:/нужните за приготвяне съставки за талисмана;амулета/
НУЖЕН РИТУАЛ:/всичко нужно за да създаде магическия предмет/
ЕФЕКТ НА ТАЛИСМАНА/АМУЛЕТА:/след правилно завършен ритуал-ефектът на талисмана;амулета/
Значи-това смятам да е системата,когато мога ще напиа и самите маг. предмети Ако можете да добавите нещо-с удоволствие чакам предложения
Не забравяй-Амулета и талисмана трябва да се прежареждат.
ТАЛИСМАНИ
Всички талисмани изискват опрделени съставки,нужни медитации от дълъг период от време,обикновено по време на медитации,шаманът се позовава на силата на животно и вгражда неговата магическа сила.
Талисман на смелостта Усл-5
-съставки:косъм от вълк,зъб от вълк,нокът от вълк
-ритуал:Трябва да е пълнолуние,медитацията продължава 1 час.По време на медитациите,шаманът се позовава на силата на вълка.
-Ефект:Докато се носи,увеличава ПсУ с Успех
Талисман на желанието Усл-5
-съставки:котешки зъб,косъм от котка,опашка от котка
-ритуал:Медитацията започва от по залез слънце в деня на пълнолунието и трябва да завърши до изгрева на луната.Шаманът се позовава на силата на дивата котка.
-Ефект:Увеличава Воля с Успех
Талисман на вярата Усл-8
-съставки:кръв от еднорог,тамян,лунен камък
-ритуал:Ритуалът започва от изгрева на пълната луна до изгрев слънце.Шаманът се позовава на силата на боговете,в които вярва.
-Ефект:Популярен,но опасен талисман.Обикновено най-добре се носи от герои без останал късемт.Талисмана увеличава Късмета с Успех.След използването на всички щастливи опити на талисмана,то той се унижожава.Ако героят е останал с късмет,то този от талисмана се прибавя към базовия/което както се досещате е доста лошо в някои случаи.../
Талисман на яростта Усл-6
-съставки:косъм от мечка,тамян
-ритуал:Медитацията продължава от пълнолунието до малко преди изгрев слънце.Шаманът се позовава на силата на мечката.
-Ефект:Увеличава физичната АТ/не магичната/ с Успех,но намалява БЗ с Успех/2
Талисман на змията Усл-6
-съставки:отрова от змия,змийска кожа
-ритуал:Медитацията трябва да започне от залез слънце в деня на пълнолунието до изглева на луната.Шаманът се позовава на силата на змията.
-Ефект:Увеличава БЗ с Успех,но намалява физичната АТ с Успех/2
АМУЛЕТИ
За разлика от талисманите,по време на медитации щаманът не се позовава на божества и животни.Но медитациите за създаване на амулети са по-трудни и изискват по-съществени съставки.
Амулет на кръвта Усл-5
-съставки:рубин,тамян
-ритуал:Медитацията продължава от изгрев слънце до залеза на слънцето.
-Ефект:Увеличава ТЖ с Успех,но ако амулета бъде свален,то прибавените ТЖ от амулета също се приспадат от базовите,така приносителят може да загине.
Амулет на духа Усл-5
-съставки:сапфир,тамян
-ритуал:Медитацията продължава от обед до изгрева на луната.
-Ефект:Увеличава ТМ с Успех,но ако амулетът е унищожен-ТМ,които амулетът е прибавил се приспадат от базовите.
Амулет на вятъра Усл-8
-съставки:перо от сокол,тамян
-ритуал:Медитацията трябва да започне от изгрева на слънцето до появяването на луната.
-Ефект:Увеличава Скоростта и всички произтичащи от това последствия с 1
Амулет на духовната защита Усл-10
-съставки:магически кристал,ТМ=х
-ритуал:Медитацията продължава от изгрев до появата на луната.
-Ефект:Шаманът вгражда х ТМ в магическия кристал/максимума вградена мана зависи от тежеста на кристала/.Всяка директна щета/дори шокови,временни,отровни и магически/,която приносителят на талисмана поема се отнема от ТМ на кристала.Ако ТМ на кристала бъдат изхабени,то приносителят може да възвърне ТМ,но ако не е шаман ще ползва курса 2ТМ собствена мана=1ТМ възвърната кристална мана.В случай,че е шаман,то 1ТМ собствена мана=1ТМ възвърната кристална мана /надявам се да схванахте,че не ме бива в обясненията /
Ако щетата надхвърля ТМ на кристала,то остатъка от щетата се приспада от ТЖ на приносителя.
Амулет на първичния елемент Усл-11
-съставки:/тук ще се позова малко на Д2/кристал на съответния елемент:
земя-топаз
въздух-диамант
вода-сапфир
огън-рубин;още и тамян
-ритуал:Медитацията трябва да продължи цял ден или 24 часа.
-Ефект:Всяка физическа щета нанася допълнително Успех елементална щета,съответно тя зависи от елементалния кристал:
-земя-допълнителна тъпа щета
-въдух-допълнителна шокова щета
-огън-допълнителна изгаряща щета,
-вода-допълнителна ледена щета,силата й е равна ва Успеха
Забележка:допълнителните щети се влияят изцяло от успеха,така при Успех от 3,всяка физическа щета/ако имам амулет с рубин/ ще нанася допълнително изгаряща щета със сила,равна на 3.Така всеки рунд противника ще получава изгаряща щета от 3.Но с всеки рунд силата й ще спада с 1,при повторна атака,изгарящата щета ще увеличи горенето си с 1зар.Този пример важи за всички останали елементи.
Охх...тежка работа,но свърших,надявам се да прочета добри оценки
Всички талисмани изискват опрделени съставки,нужни медитации от дълъг период от време,обикновено по време на медитации,шаманът се позовава на силата на животно и вгражда неговата магическа сила.
Талисман на смелостта Усл-5
-съставки:косъм от вълк,зъб от вълк,нокът от вълк
-ритуал:Трябва да е пълнолуние,медитацията продължава 1 час.По време на медитациите,шаманът се позовава на силата на вълка.
-Ефект:Докато се носи,увеличава ПсУ с Успех
Талисман на желанието Усл-5
-съставки:котешки зъб,косъм от котка,опашка от котка
-ритуал:Медитацията започва от по залез слънце в деня на пълнолунието и трябва да завърши до изгрева на луната.Шаманът се позовава на силата на дивата котка.
-Ефект:Увеличава Воля с Успех
Талисман на вярата Усл-8
-съставки:кръв от еднорог,тамян,лунен камък
-ритуал:Ритуалът започва от изгрева на пълната луна до изгрев слънце.Шаманът се позовава на силата на боговете,в които вярва.
-Ефект:Популярен,но опасен талисман.Обикновено най-добре се носи от герои без останал късемт.Талисмана увеличава Късмета с Успех.След използването на всички щастливи опити на талисмана,то той се унижожава.Ако героят е останал с късмет,то този от талисмана се прибавя към базовия/което както се досещате е доста лошо в някои случаи.../
Талисман на яростта Усл-6
-съставки:косъм от мечка,тамян
-ритуал:Медитацията продължава от пълнолунието до малко преди изгрев слънце.Шаманът се позовава на силата на мечката.
-Ефект:Увеличава физичната АТ/не магичната/ с Успех,но намалява БЗ с Успех/2
Талисман на змията Усл-6
-съставки:отрова от змия,змийска кожа
-ритуал:Медитацията трябва да започне от залез слънце в деня на пълнолунието до изглева на луната.Шаманът се позовава на силата на змията.
-Ефект:Увеличава БЗ с Успех,но намалява физичната АТ с Успех/2
АМУЛЕТИ
За разлика от талисманите,по време на медитации щаманът не се позовава на божества и животни.Но медитациите за създаване на амулети са по-трудни и изискват по-съществени съставки.
Амулет на кръвта Усл-5
-съставки:рубин,тамян
-ритуал:Медитацията продължава от изгрев слънце до залеза на слънцето.
-Ефект:Увеличава ТЖ с Успех,но ако амулета бъде свален,то прибавените ТЖ от амулета също се приспадат от базовите,така приносителят може да загине.
Амулет на духа Усл-5
-съставки:сапфир,тамян
-ритуал:Медитацията продължава от обед до изгрева на луната.
-Ефект:Увеличава ТМ с Успех,но ако амулетът е унищожен-ТМ,които амулетът е прибавил се приспадат от базовите.
Амулет на вятъра Усл-8
-съставки:перо от сокол,тамян
-ритуал:Медитацията трябва да започне от изгрева на слънцето до появяването на луната.
-Ефект:Увеличава Скоростта и всички произтичащи от това последствия с 1
Амулет на духовната защита Усл-10
-съставки:магически кристал,ТМ=х
-ритуал:Медитацията продължава от изгрев до появата на луната.
-Ефект:Шаманът вгражда х ТМ в магическия кристал/максимума вградена мана зависи от тежеста на кристала/.Всяка директна щета/дори шокови,временни,отровни и магически/,която приносителят на талисмана поема се отнема от ТМ на кристала.Ако ТМ на кристала бъдат изхабени,то приносителят може да възвърне ТМ,но ако не е шаман ще ползва курса 2ТМ собствена мана=1ТМ възвърната кристална мана.В случай,че е шаман,то 1ТМ собствена мана=1ТМ възвърната кристална мана /надявам се да схванахте,че не ме бива в обясненията /
Ако щетата надхвърля ТМ на кристала,то остатъка от щетата се приспада от ТЖ на приносителя.
Амулет на първичния елемент Усл-11
-съставки:/тук ще се позова малко на Д2/кристал на съответния елемент:
земя-топаз
въздух-диамант
вода-сапфир
огън-рубин;още и тамян
-ритуал:Медитацията трябва да продължи цял ден или 24 часа.
-Ефект:Всяка физическа щета нанася допълнително Успех елементална щета,съответно тя зависи от елементалния кристал:
-земя-допълнителна тъпа щета
-въдух-допълнителна шокова щета
-огън-допълнителна изгаряща щета,
-вода-допълнителна ледена щета,силата й е равна ва Успеха
Забележка:допълнителните щети се влияят изцяло от успеха,така при Успех от 3,всяка физическа щета/ако имам амулет с рубин/ ще нанася допълнително изгаряща щета със сила,равна на 3.Така всеки рунд противника ще получава изгаряща щета от 3.Но с всеки рунд силата й ще спада с 1,при повторна атака,изгарящата щета ще увеличи горенето си с 1зар.Този пример важи за всички останали елементи.
Охх...тежка работа,но свърших,надявам се да прочета добри оценки
Последна промяна от Fenrir на вт ное 20, 2007 11:24 pm, променено общо 1 път.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...