Нови противници
Модератори: hameleona, Модератори
Нови противници
Сру,ако мястото на тая тема не е тук,но ще опитам Може ли в тази тема да пускам нови противници,въобще всеки който е измислял такива да ги предлага?
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
ХИЛДИ
Сложност 7-8 /не съм сигурен за сложността,смятах смятах,пък това излезе /
Височина:200
Тегло:70
МР:2
МТ:3
Ниво:2
Описание:Зловещи създания,обитаващи високите планински местности на Колосът.Приличат на хора в лицата си,но нямат нищо общо с тях.Те имат крила,високи са,но сравнително леки на тегло,понякога нападат групово села,разположени в подножието на Колосът.Въпреки лекото им тегло,то е достатъчно,за да носят човек.Ноктите им са много остри.Женският индивид снася до 3 яйца.Гнездят на високи скали като гнездата им са съставени предимно от огромни клони и пръчки.Докато женската носи храна на малките си/често човешка/,мъжкият зорко бди и пази гнездото си.Хилдите живеят около 60 години.Ползва сложна тактика в групи,ако е една или са две-ползват стандартна тактика.
Жизненост:40
Сила:6
Ловкост:12
Интелект:4
Прецизност:8
Издръжливост:5
ТД:15
Скорост:16/+2 докато лети/
Реакция:18+1
Бдителност:4
МЗ:1
УО:1
ПсУ:Игнорира
Воля:Игнорира
МУ:2
МА:1
Мана:12
БЗ:13/-2 докато лети/
Стабилност:13
Захват:18
РЕС:24
Атака при Борба:
БОНУС:2/+2 докато лети/ ТЯЛО:12
ОБЩА ЗА:16
Атака1:18/+2 докато лети/ нокти:4з пробивна щета/5ТД на земя,10ТД във въздух/
Атака2:16/+2 докато лети/ захапка:5з пробивна щета/6ТД на земя,12ТД във въздух/
На ниво покачва:10ТЖ и 20ТР
Специални умения:
Ястребово око:4степен /по-надолу съм обяснил за това СУ,ако сте съгласни,може да го одобрите и за ползване от герои/
Летящо създание:Получава определени бонуси докато лети,но във въздуха всички атаки изискват двойно повече ТД.Докато лети,харпията се защитава трудно,във въздуха тя намалява своята БЗ с-2
Първична ловкост:Увеличава РЕ с 1
А ето и за СУ Ястребово око:
СУ Ястребово око
Начални ТР-10
Умение на героя,което му позволява по-прецизно взиране в слабите места на противниците.
Придобивки:
-Пренебрегва СУ/4 БЗ на противника,докато атакува с оръжие/умението е неактивно за магии/
-На 6 степен научава умението Взиране,което добавя бонус към всички свои Атаки от +1,но в опита си да се концентрира,героят намалява своята БЗ с 2 докато умението е в сила.Умението се заявява преди атака и струва 10ТД.В сила е СУ рунда.
-На 11 степен героят пренебрегва допълнително още 1БЗ
-На 12 степен наказанието за прицелване в уязвими области намалява с -1/примерно атаки във врата,ръката и др./
Това е!
Сложност 7-8 /не съм сигурен за сложността,смятах смятах,пък това излезе /
Височина:200
Тегло:70
МР:2
МТ:3
Ниво:2
Описание:Зловещи създания,обитаващи високите планински местности на Колосът.Приличат на хора в лицата си,но нямат нищо общо с тях.Те имат крила,високи са,но сравнително леки на тегло,понякога нападат групово села,разположени в подножието на Колосът.Въпреки лекото им тегло,то е достатъчно,за да носят човек.Ноктите им са много остри.Женският индивид снася до 3 яйца.Гнездят на високи скали като гнездата им са съставени предимно от огромни клони и пръчки.Докато женската носи храна на малките си/често човешка/,мъжкият зорко бди и пази гнездото си.Хилдите живеят около 60 години.Ползва сложна тактика в групи,ако е една или са две-ползват стандартна тактика.
Жизненост:40
Сила:6
Ловкост:12
Интелект:4
Прецизност:8
Издръжливост:5
ТД:15
Скорост:16/+2 докато лети/
Реакция:18+1
Бдителност:4
МЗ:1
УО:1
ПсУ:Игнорира
Воля:Игнорира
МУ:2
МА:1
Мана:12
БЗ:13/-2 докато лети/
Стабилност:13
Захват:18
РЕС:24
Атака при Борба:
БОНУС:2/+2 докато лети/ ТЯЛО:12
ОБЩА ЗА:16
Атака1:18/+2 докато лети/ нокти:4з пробивна щета/5ТД на земя,10ТД във въздух/
Атака2:16/+2 докато лети/ захапка:5з пробивна щета/6ТД на земя,12ТД във въздух/
На ниво покачва:10ТЖ и 20ТР
Специални умения:
Ястребово око:4степен /по-надолу съм обяснил за това СУ,ако сте съгласни,може да го одобрите и за ползване от герои/
Летящо създание:Получава определени бонуси докато лети,но във въздуха всички атаки изискват двойно повече ТД.Докато лети,харпията се защитава трудно,във въздуха тя намалява своята БЗ с-2
Първична ловкост:Увеличава РЕ с 1
А ето и за СУ Ястребово око:
СУ Ястребово око
Начални ТР-10
Умение на героя,което му позволява по-прецизно взиране в слабите места на противниците.
Придобивки:
-Пренебрегва СУ/4 БЗ на противника,докато атакува с оръжие/умението е неактивно за магии/
-На 6 степен научава умението Взиране,което добавя бонус към всички свои Атаки от +1,но в опита си да се концентрира,героят намалява своята БЗ с 2 докато умението е в сила.Умението се заявява преди атака и струва 10ТД.В сила е СУ рунда.
-На 11 степен героят пренебрегва допълнително още 1БЗ
-На 12 степен наказанието за прицелване в уязвими области намалява с -1/примерно атаки във врата,ръката и др./
Това е!
Последна промяна от Fenrir на пон ное 19, 2007 10:16 pm, променено общо 1 път.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
Виж сега, и Хилти да я кръстиш, тя пак си е харпия и условието да отговаря на представата на хората си е в сила.
Неубедително е да е 2 метра, а и не виждам смисъл. Крилата на създание, което лети и е два метра, би трябвало да са поне 4, а това прави Харпията наистина много внушителна.
Като летящо създание, Харпията е добре да е с висока Ловкост. Това си го спазил, но само спрямо другите й мизерни показатели. Като цяло това Харпията да има само един показател над 10 е меко казано грубо към нея Това е някаква доста жалка гадина, която въобще не оправдава сложност 7-8.
продължавам по показателите. Бдителност 4 за "диво и хищно" създание е... ми как да кажа, това е потенциална жертва на всякакви промъквания и засади (обречено животно).
По замисъл, подобно летчщо, хвъркато създание не би следвало да е обикновен, ежедневен противник и като такъв не би следвало да е толкова мизерен.
Защо намаляваш БЗ докато Харпията лети? Не е ли това най-естественото й поведение. По-скоро би следвало да има бонус.
Дето е сбъркана общат ЗА е ясно, че ще го оправиш (на 29(27), ако се съди по това, което си писал в момента, но то е малко).
При АТ. Защо Атаката във въздуха да отнема двойно повече ТД? Пак няма логика, а и осакатява съвсем Харпията. силата на летящите противници е най-вече в това, че докато не те атакуват, няма как да ги атакуваш с оръжие за близък бой. Не бива да има наказания по време на летене за летащите създания.
Споменаваш "определени бобуси докато лети"... Доста неясно, а и след удвояване на ТД за атака, мисля, че никакъв бонус не не може да ги превърне в сериозни противници.
А сега за Специалното Умние. Забележката тук е, че подобен род умения на противници няма нужда да ползват структурата на СУ. Те би трябвало да са по-скоро нещо като уникалните расови умения. Могат да имат степени на сила, но не и да се разпростират в няколко различни бонуса според владеенето си. Та на кое ниво владее Ястребово око Харпията от 1 ниво? Виждаш ли, веднага има въпрос, на който трябва да се отговори точно. И ако отговорът е 12, то няма нужда да има степени на умението. Ако не е, трябва да се обясни на кое ниво, до каква степен се развива умението. Все неща, които могат да се опростат, като умението се разбие на подуменията си.
А я да видим и самите екстри, дали дават достатъчно разнообразни и нтересни бонуси, че да се нуждаят от вкарване в СУ.
- Пренебрегва СУ/4 БЗ... На това му се казва, +СУ/4 към Атака.
Пояснението, че това е неактивно за магии би могло да се приложи единствено към новите заклинания от школата на костта - само те ползват БЗ за усложнение. Сиреч, звучи ми странно защо въобще го има като пояснение.
- Я на 6 степен добавяло още едно умение, което пак казва +1 към Атака (хм, звучи познато от преди малко)
- На 11 степен пак ощ +1 АТ.
- На 12 дава още +1 АТ, но само в редки случаи;
Я да видим. Това умение до 12 си степен дава +5(6) АТ... Напомня ми на едно друго СУ... Май беше сред основните, които се учат... А, сетих се! Прилича ми на Войн Жалко, че гадния създател на системата няма да го одобри, щото иначе съчетано с Войн би давало +11(12) АТ, а това би ме кефило неимоверно.. Тъкмо за моя боец.
Като дадеш нещо подобно на това "СУ" на противника, то трябва да предлага някаква нова и интересна стратегия или да компенсира недотам добрите му показатели. Например не искаме да надуваме прекалено много Ловкостта, за да не се получат твърде много ТД, но искаме противникът въпреки това да има висока БЗ. Тогава даваме специален бонус към БЗ. Същото важи и за АТ, СИ и щета и т.н.
Искаме да има интересна тактика - Даваме интересен бонус. Например, бонусът н аадските хрътки (които все обещавам да пусна на сайта и все бавя) дето всяка от глутницата се взривява след смъртта си с магията огнена топка със сила 1 зар за щета, а всяка следваща магия е със сила още +1 зар щета спрямо предходната. Това води до нова тактика и прави хрътките много опасни, ако са на голяма глутница (10 хрътки имат гарантирана щета от 55 зара) и героите биха се замислили дали да ги убиват в близък бой или винаги да правят така, че да ги убият от разстояние, докато ако хрътките са малко (да кажем 3), просто героте ще знаят, че ще понесат някакви щети (6 зара) докато ги убиват, но няма нужда да мислат за особени стратегии.
Схващаш идеята предполагам. Мисли първо какво искаш да постигнеш с противника, който предлагаш и чак след това му давай специални способносто, защото ако само искаме д ае силен - просто му вдигаме статистиките (вземи например земния дракон).
Неубедително е да е 2 метра, а и не виждам смисъл. Крилата на създание, което лети и е два метра, би трябвало да са поне 4, а това прави Харпията наистина много внушителна.
Като летящо създание, Харпията е добре да е с висока Ловкост. Това си го спазил, но само спрямо другите й мизерни показатели. Като цяло това Харпията да има само един показател над 10 е меко казано грубо към нея Това е някаква доста жалка гадина, която въобще не оправдава сложност 7-8.
продължавам по показателите. Бдителност 4 за "диво и хищно" създание е... ми как да кажа, това е потенциална жертва на всякакви промъквания и засади (обречено животно).
По замисъл, подобно летчщо, хвъркато създание не би следвало да е обикновен, ежедневен противник и като такъв не би следвало да е толкова мизерен.
Защо намаляваш БЗ докато Харпията лети? Не е ли това най-естественото й поведение. По-скоро би следвало да има бонус.
Дето е сбъркана общат ЗА е ясно, че ще го оправиш (на 29(27), ако се съди по това, което си писал в момента, но то е малко).
При АТ. Защо Атаката във въздуха да отнема двойно повече ТД? Пак няма логика, а и осакатява съвсем Харпията. силата на летящите противници е най-вече в това, че докато не те атакуват, няма как да ги атакуваш с оръжие за близък бой. Не бива да има наказания по време на летене за летащите създания.
Споменаваш "определени бобуси докато лети"... Доста неясно, а и след удвояване на ТД за атака, мисля, че никакъв бонус не не може да ги превърне в сериозни противници.
А сега за Специалното Умние. Забележката тук е, че подобен род умения на противници няма нужда да ползват структурата на СУ. Те би трябвало да са по-скоро нещо като уникалните расови умения. Могат да имат степени на сила, но не и да се разпростират в няколко различни бонуса според владеенето си. Та на кое ниво владее Ястребово око Харпията от 1 ниво? Виждаш ли, веднага има въпрос, на който трябва да се отговори точно. И ако отговорът е 12, то няма нужда да има степени на умението. Ако не е, трябва да се обясни на кое ниво, до каква степен се развива умението. Все неща, които могат да се опростат, като умението се разбие на подуменията си.
А я да видим и самите екстри, дали дават достатъчно разнообразни и нтересни бонуси, че да се нуждаят от вкарване в СУ.
- Пренебрегва СУ/4 БЗ... На това му се казва, +СУ/4 към Атака.
Пояснението, че това е неактивно за магии би могло да се приложи единствено към новите заклинания от школата на костта - само те ползват БЗ за усложнение. Сиреч, звучи ми странно защо въобще го има като пояснение.
- Я на 6 степен добавяло още едно умение, което пак казва +1 към Атака (хм, звучи познато от преди малко)
- На 11 степен пак ощ +1 АТ.
- На 12 дава още +1 АТ, но само в редки случаи;
Я да видим. Това умение до 12 си степен дава +5(6) АТ... Напомня ми на едно друго СУ... Май беше сред основните, които се учат... А, сетих се! Прилича ми на Войн Жалко, че гадния създател на системата няма да го одобри, щото иначе съчетано с Войн би давало +11(12) АТ, а това би ме кефило неимоверно.. Тъкмо за моя боец.
Като дадеш нещо подобно на това "СУ" на противника, то трябва да предлага някаква нова и интересна стратегия или да компенсира недотам добрите му показатели. Например не искаме да надуваме прекалено много Ловкостта, за да не се получат твърде много ТД, но искаме противникът въпреки това да има висока БЗ. Тогава даваме специален бонус към БЗ. Същото важи и за АТ, СИ и щета и т.н.
Искаме да има интересна тактика - Даваме интересен бонус. Например, бонусът н аадските хрътки (които все обещавам да пусна на сайта и все бавя) дето всяка от глутницата се взривява след смъртта си с магията огнена топка със сила 1 зар за щета, а всяка следваща магия е със сила още +1 зар щета спрямо предходната. Това води до нова тактика и прави хрътките много опасни, ако са на голяма глутница (10 хрътки имат гарантирана щета от 55 зара) и героите биха се замислили дали да ги убиват в близък бой или винаги да правят така, че да ги убият от разстояние, докато ако хрътките са малко (да кажем 3), просто героте ще знаят, че ще понесат някакви щети (6 зара) докато ги убиват, но няма нужда да мислат за особени стратегии.
Схващаш идеята предполагам. Мисли първо какво искаш да постигнеш с противника, който предлагаш и чак след това му давай специални способносто, защото ако само искаме д ае силен - просто му вдигаме статистиките (вземи например земния дракон).
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Описание:Зловещи създания,обитаващи високите планински местности на Колосът.Приличат на хора в лицата си,но нямат нищо общо с тях.Те имат крила,високи са,но сравнително леки на тегло,понякога нападат групово села,разположени в подножието на Колосът.Въпреки лекото им тегло,то е достатъчно,за да носят човек.Ноктите им са много остри.Женският индивид снася до 3 яйца.Гнездят на високи скали като гнездата им са съставени предимно от огромни клони и пръчки.Докато женската носи храна на малките си/често човешка/,мъжкият зорко бди и пази гнездото си.Хилдите живеят около 60 години.Ползва сложна тактика в групи,ако е една или са две-ползват стандартна тактика.
Да видим значещите нещо думички от описанието. Зловещи - ц, живеят из високите планински местности - това и много хора го рпавят. Приличат на хора в лицата си, но нямат нищо общо - това звучи като виц. Както и да е, научаваме, че имат човешки лица. И т.н. научаваме, че са високи, леки, силни и снасят яйца. И са мъжки и женски.BatGojko написа:Виж сега, и Хилти да я кръстиш, тя пак си е харпия и условието да отговаря на представата на хората си е в сила.
В това описание вероятно могат да се вместят поне дестина чудовища то ММ-ите на ДнД . Защо да "си остават харпии?"
---
Друг интересен въпрос е, като "могат да ноят човек", защо ДТ им е 7 килограма? Виж, може би ако крадат бебета, и за това са най-страшния ужас на селата, става.
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Поправи ме ако греша, но ние нали не се опитваме да създадем ММ 6(00...) - и без нас може да си бъде "Дързост и красота".
Иначе, наистина, както казахме, статистиките на харпиите (хилтите или на каквото и име да се спрем накрая) са прекалено занижени - нека ги направим с една идея по-силни, ловки и прецизни. Никой няма да ни се сърди ако озорим малко повече приключенците .
Иначе, наистина, както казахме, статистиките на харпиите (хилтите или на каквото и име да се спрем накрая) са прекалено занижени - нека ги направим с една идея по-силни, ловки и прецизни. Никой няма да ни се сърди ако озорим малко повече приключенците .
シャマョツィ
Дам....този път съм с вас,откакто се регнах в тоя форум,се глидам да занижавам нещата Този път ще си оправя и тая грешка Довечера или там когато седна,ще напиша по-ловки и по-прецизни. Та да ги озорим приключенците,както Shamajotsi каза
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
ХИЛДИ
Сложност 7-8 /не съм сигурен за сложността,смятах смятах,пък това излезе /
Височина:170
Тегло:70
МР:2
МТ:3
Ниво:2
Описание:Ужасни създания,които гнездят по високите скални месности на Колосът.Те са огромни хищни птици,които по време на размножителния период се спускат към човешките села и грабят човешките бебета и по-леките деца,за да нахранят малките си.Снасят не повече от 3 яйца.Имат много остри нокти,здрав захват и изключителна бдителност,което ги прави много сериозен противник.
Жизненост:60
Сила:8
Ловкост:12
Интелект:4
Прецизност:8
Издръжливост:5
ТД:15
Скорост:16/+2 докато лети/
Реакция:18+1
Бдителност:4+4
МЗ:1
УО:1
ПсУ:Игнорира
Воля:Игнорира
МУ:2
МА:1
Мана:12
БЗ:13/+2 докато лети/
Стабилност:13
Захват:18+6
РЕС:24
Атака при Борба:
БОНУС:2/+2 докато лети/ ТЯЛО:12
ОБЩА ЗА:29(30)
Атака1:18/+2 докато лети/ нокти:4з пробивна щета/5ТД във въздух,10ТД на земя/
Атака2:16/+2 докато лети/ захапка:5з пробивна щета/6ТД във въздух,12ТД на земя/
На ниво покачва:10ТЖ и 20ТР
Специални умения:
Зорко око- +4 Бди докато лети
Летящо създание:Неможе да се атакува от ръкопашни оръжия докато е във въздуха и получава определени бонуси.Но на земята е тромава и всички физически действия на земя изискват двойно повече ТД.
Първична ловкост:Увеличава РЕ с 1
Остри нокти: +2 Щета към атаката с нокти
Изключителен захват: +6 Захват
Устрем:Специално умение на хилдите-изисква 10ТД,но в устрема си и опита си да повалят противника получават бонус Бутаща сила- +10БС
Преработения вариант!Заповядайте-бързам и мога да не съм оправил обаче всичко,прегледайте го и кажете.
Сложност 7-8 /не съм сигурен за сложността,смятах смятах,пък това излезе /
Височина:170
Тегло:70
МР:2
МТ:3
Ниво:2
Описание:Ужасни създания,които гнездят по високите скални месности на Колосът.Те са огромни хищни птици,които по време на размножителния период се спускат към човешките села и грабят човешките бебета и по-леките деца,за да нахранят малките си.Снасят не повече от 3 яйца.Имат много остри нокти,здрав захват и изключителна бдителност,което ги прави много сериозен противник.
Жизненост:60
Сила:8
Ловкост:12
Интелект:4
Прецизност:8
Издръжливост:5
ТД:15
Скорост:16/+2 докато лети/
Реакция:18+1
Бдителност:4+4
МЗ:1
УО:1
ПсУ:Игнорира
Воля:Игнорира
МУ:2
МА:1
Мана:12
БЗ:13/+2 докато лети/
Стабилност:13
Захват:18+6
РЕС:24
Атака при Борба:
БОНУС:2/+2 докато лети/ ТЯЛО:12
ОБЩА ЗА:29(30)
Атака1:18/+2 докато лети/ нокти:4з пробивна щета/5ТД във въздух,10ТД на земя/
Атака2:16/+2 докато лети/ захапка:5з пробивна щета/6ТД във въздух,12ТД на земя/
На ниво покачва:10ТЖ и 20ТР
Специални умения:
Зорко око- +4 Бди докато лети
Летящо създание:Неможе да се атакува от ръкопашни оръжия докато е във въздуха и получава определени бонуси.Но на земята е тромава и всички физически действия на земя изискват двойно повече ТД.
Първична ловкост:Увеличава РЕ с 1
Остри нокти: +2 Щета към атаката с нокти
Изключителен захват: +6 Захват
Устрем:Специално умение на хилдите-изисква 10ТД,но в устрема си и опита си да повалят противника получават бонус Бутаща сила- +10БС
Преработения вариант!Заповядайте-бързам и мога да не съм оправил обаче всичко,прегледайте го и кажете.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
Бих искал да коментирам тази тема:
Няма смисъл тук да давате специфични противници от вашите приключния защото те могат да се срещат само при оприделени усливия и на опредилини места (може би тези за местата стават), но ако противниците са да речем създания от друг свят и преследват един, единстевн човек те няма да са нужни на другите играчи освен ако не представите и целта на приключението и участниците и историята, но за такива работи ще ви трябва друга тема.
Надявам се разбрахте смисъла на думите ми.
Няма смисъл тук да давате специфични противници от вашите приключния защото те могат да се срещат само при оприделени усливия и на опредилини места (може би тези за местата стават), но ако противниците са да речем създания от друг свят и преследват един, единстевн човек те няма да са нужни на другите играчи освен ако не представите и целта на приключението и участниците и историята, но за такива работи ще ви трябва друга тема.
Надявам се разбрахте смисъла на думите ми.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…
Кейт лежеше в леглото си будна…
В гръцката митология сирените са две или три (или повече:D) смъртно-опсни жени-птици, изобразявани като съблазнителки. Живеели на остров с много цветя и стръмни каменни склонове, към който примамвали моряците да разбият корабите си в скалите на брега с песента си.
Старите народи са си представяли сирените като някаква комбинация от птичи и женски черти(птица, защото имат красиви гласове;)). Теи представи варирали от голяма или малка птичка с лице на жена
1, 2
, през полу-птица, полу-жена, до 100%-ови мадами. Понякога са представяни като свирещи на музикален инструмент, обикновено арфа.
Старите народи са си представяли сирените като някаква комбинация от птичи и женски черти(птица, защото имат красиви гласове;)). Теи представи варирали от голяма или малка птичка с лице на жена
1, 2
, през полу-птица, полу-жена, до 100%-ови мадами. Понякога са представяни като свирещи на музикален инструмент, обикновено арфа.
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
Точно да са птици някак си им премахва чарът,но да са красиви съблазнителки-идеално Нека в Магландиум да са точно красиви съблазнителки с омайни и прекрасни гласове,които примамват моряците и ги повличат на дъното,докато са хипнотизирани от прекрасния им чар.Междувременно,мисля че биха станали по-интересни,ако правеха някои магии на водната школа,като заледяване,контрол над водата,корозия,парализа.Чакам вашите мнения по въпроса.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
В ПММ се споменава за народ от водни създания, който живее вокеана. В предстоящата книга "Сребърната кула" (книгата е завършена и ще излезе в началото на другат агодина - предстои дай се направят илюстрации) ще срещнете представител на този народ. Там може и да видите нещо подобно на сирените, но оригинално по свой собствен начин. Затова не бързайте да населявате Магландиум с всички гръцки чудовища (което не значи да не си работите).
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Ми то аз да си кажа не мога да ви покажа моите противници защото приключенията ми често достигат епическо ниво и противниците стават напълна спициализирани.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…
Кейт лежеше в леглото си будна…
Абе в крайна сметка не е важно как са според митологията, защото никой не е казал, че трябва да се водим по нея. А пък и най-малкото, ако искате да спазвате митологията и да имате жени-риби, то може да се направят две неща:
1. Кръстете ги не русалки, а нещо друго
2. Проверете в други митологии за еквивалент на жените-риби (100% има)
1. Кръстете ги не русалки, а нещо друго
2. Проверете в други митологии за еквивалент на жените-риби (100% има)
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Някъде нагоре забелязах интересно предложение на БотчГойко - да се прави разлика между противници, които са просто по-силни и такива, които действат по някакъв по-специфичен начин. Човека дава пример с неговите хрътки, които се взривяват при умирането си (всяка следваща със все по-голям демидж). Разбира се, въпросът е дали си причиняват щета една на друга в този момент, защото ако ще е така, по-големите групи хрътки няма да никакъв проблем за група, в която има поне един магьосник или стрелец.
... Та да се върнем на твоите хилди - дай им такава специфичност на действията. За целта
- замени устрема им с расовото умение пикиране. Нека въпросното пикиране да позволява засилка, която е осезателно по-голяма от разрешената в книгата - и така ще получиш противници, които при определени условия могат да накажат със сериозен демидж невнимателните герои, без да са абсолютно смъртоносни в битка лице в лице.
- Вкарай и опцията за сложна тактика - отвличане на вниманието на приключенците от една хилда, докато друга се плъзга ниско над дърветата от към гърбовете на групата. Организиране на засади, събаряне на камъни върху минаващите отдолу пътници, редуване на няколко хилди, които организират поредица от мними нападения, заради което приключенците не могат да мигнат цяла нощ и т.н. Вдигни им интелекта до ниво съвсем малко над това на вълците и това, в съчетание с летенето, ще ги превърне в ужасна напаст.
- тъй като тези хилди не са харпии, предполагам ще отпадне опцията за отделяне на пера по време на полет. Не помня къде съм го чел, но ми се върти в главата спомен, че са можели да отделят пера по време на полет и да ги запращат по жертвите си (системно - с демидж на стрела). Ако това с твърдите пера отпадне, аз бих им дал опцията за тихо летене - като совите, което системно ще се отрази с бонус към промъкване, когато летят.
- аз лично бих им дал и нощно зрение с идеята, да тормозят приключенците и вечерно време.
Идеята е, че пикирането, сложната тактика, отделянето на пера/или тихо летене, плюс нощното зрение ще ги направи абсолютен тормоз за героите, но няма да е като среща с глудница прегладнели вълци.
Но ти си знаеш естествено, идеята си е твоя.
Едит: и да, показателите им са ниска за степента на трудност, която си им дал.
... Та да се върнем на твоите хилди - дай им такава специфичност на действията. За целта
- замени устрема им с расовото умение пикиране. Нека въпросното пикиране да позволява засилка, която е осезателно по-голяма от разрешената в книгата - и така ще получиш противници, които при определени условия могат да накажат със сериозен демидж невнимателните герои, без да са абсолютно смъртоносни в битка лице в лице.
- Вкарай и опцията за сложна тактика - отвличане на вниманието на приключенците от една хилда, докато друга се плъзга ниско над дърветата от към гърбовете на групата. Организиране на засади, събаряне на камъни върху минаващите отдолу пътници, редуване на няколко хилди, които организират поредица от мними нападения, заради което приключенците не могат да мигнат цяла нощ и т.н. Вдигни им интелекта до ниво съвсем малко над това на вълците и това, в съчетание с летенето, ще ги превърне в ужасна напаст.
- тъй като тези хилди не са харпии, предполагам ще отпадне опцията за отделяне на пера по време на полет. Не помня къде съм го чел, но ми се върти в главата спомен, че са можели да отделят пера по време на полет и да ги запращат по жертвите си (системно - с демидж на стрела). Ако това с твърдите пера отпадне, аз бих им дал опцията за тихо летене - като совите, което системно ще се отрази с бонус към промъкване, когато летят.
- аз лично бих им дал и нощно зрение с идеята, да тормозят приключенците и вечерно време.
Идеята е, че пикирането, сложната тактика, отделянето на пера/или тихо летене, плюс нощното зрение ще ги направи абсолютен тормоз за героите, но няма да е като среща с глудница прегладнели вълци.
Но ти си знаеш естествено, идеята си е твоя.
Едит: и да, показателите им са ниска за степента на трудност, която си им дал.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- nikestan
- Frozen
- Мнения: 274
- Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
- Местоположение: В.Търново
- Контакти:
Гнарлох
Ни:3______Ре:19_______Ск:16______ На ново ниво:
Си:15_____ТД:14_______УО: 3________ + 12 ЖТ, + 24 ТР
Л:12______БЗ:13__________________Расови способности:
Ин:4______ЖТ:62__________________ Масивен скелет (- 1/4 сечщи щети)
Пр:12_____БЩ:5___________________ Отровна слюнка (10+ (НИ/2))
Из:6
Оръжия:
________АТ / ТД / Щета
Захапка: 23/ 5 / 2з. + отрова (10+(НИ/2)) + 4(БЩ)
Лапа: 25/ 6 / 3з. + 5(БЩ)
Гнарлосите са планински зверове, живеещи в малки пещери по билото на Колосът. На външен вид изглеждат заплашителни и опасни, каквито всъщност са. Тялото им е обвито от тъмна рошава козина, мускулатурата им е добре развита, като предните крайници са доста по-големи и силни от задните. Силните челюсти също представляват заплаха, а тайното им оръжие е силно отровната слюнка, с която гнарлоха може да повали дори създание със своите размери. Имат добре развит скелет, който е устойчив на удари. Ловуват сами и рядко се отдалечават надалеч от бърлогата, камо ли да приближат селище. Изключително агресивни към нарушители на територията им, особено около пещерата. Интересен е факта, че гоблините често залавят по няколко екземпляра и ги отглеждат и подготвят за боеве помежду им, най-често с хазартна цел. В някои гоблински поселения дори биват отглеждани малките на заловени гнарлоси с гореспоменатата цел. Такива представители на вида са изключително опасни и биха нападнали всичко, което им се изпречи. В крайни случаи, когато бъдат нападнати и нямат шанс за победа гоблините пускат зверовете срещу противниците си, но това е рискован ход, защото съществата не подбират какво да атакуват, а убиват всичко на пътя си.
Ни:3______Ре:19_______Ск:16______ На ново ниво:
Си:15_____ТД:14_______УО: 3________ + 12 ЖТ, + 24 ТР
Л:12______БЗ:13__________________Расови способности:
Ин:4______ЖТ:62__________________ Масивен скелет (- 1/4 сечщи щети)
Пр:12_____БЩ:5___________________ Отровна слюнка (10+ (НИ/2))
Из:6
Оръжия:
________АТ / ТД / Щета
Захапка: 23/ 5 / 2з. + отрова (10+(НИ/2)) + 4(БЩ)
Лапа: 25/ 6 / 3з. + 5(БЩ)
Гнарлосите са планински зверове, живеещи в малки пещери по билото на Колосът. На външен вид изглеждат заплашителни и опасни, каквито всъщност са. Тялото им е обвито от тъмна рошава козина, мускулатурата им е добре развита, като предните крайници са доста по-големи и силни от задните. Силните челюсти също представляват заплаха, а тайното им оръжие е силно отровната слюнка, с която гнарлоха може да повали дори създание със своите размери. Имат добре развит скелет, който е устойчив на удари. Ловуват сами и рядко се отдалечават надалеч от бърлогата, камо ли да приближат селище. Изключително агресивни към нарушители на територията им, особено около пещерата. Интересен е факта, че гоблините често залавят по няколко екземпляра и ги отглеждат и подготвят за боеве помежду им, най-често с хазартна цел. В някои гоблински поселения дори биват отглеждани малките на заловени гнарлоси с гореспоменатата цел. Такива представители на вида са изключително опасни и биха нападнали всичко, което им се изпречи. В крайни случаи, когато бъдат нападнати и нямат шанс за победа гоблините пускат зверовете срещу противниците си, но това е рискован ход, защото съществата не подбират какво да атакуват, а убиват всичко на пътя си.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.
Идеята звучи добре, остава да се опише ефектът на отровната слюнка, както и да се даде МР и МТ на създанието.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- nikestan
- Frozen
- Мнения: 274
- Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
- Местоположение: В.Търново
- Контакти:
Мм, черупка от плочки би намалила подвижността (все пак и кокалите тежат). Просто стрелите нанасят щета на много малка площ, докато сечащите удари (визирам удар с меч) нанасят щета по цялото протежение на острието и все някъде то ще срещне съпротивлението на големия, зъл и много стабилен Кокал .
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.
...и ще се плъзне по него
Боли, то, никестане, обаче в бой не е толкова важно какво боли. Важното е, че по-маситвните кости по-трудно ще се счупят от удар с боздуган или от удар с меч през ризницата и така създанието по-трудно ще бъде осакатено.
Боли, то, никестане, обаче в бой не е толкова важно какво боли. Важното е, че по-маситвните кости по-трудно ще се счупят от удар с боздуган или от удар с меч през ризницата и така създанието по-трудно ще бъде осакатено.
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...