Нови противници

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » ср фев 06, 2008 2:03 pm

По технически причини - книгата все пак трябва да има нормален обем (не че в момента не е прекалено голяма и без това). Противниците в книгата са, за да дадат насоки на играчите как да правят свои собствени. Предвид, че Джуджета пияници и Елфи Друиди ще има сред героите им на тях едва ли ще им е трудно да си направят и такива противници.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

kimbo
Чирак
Мнения: 25
Регистриран на: съб фев 09, 2008 12:52 pm

Мнение от kimbo » нед фев 10, 2008 12:23 am

Валкириите са жени, летящи на хипогрифи. Те нямат сериозна история, защото хипогрифи наскоро взели да се срещат из континента. Жените първи научили как да ги яздят. Хипогрифите станали като роднини с жените много бързо, защото имали доверие само на тяхния пол. Те скоро започнали да се разбират едни други. Валкириите се обучават да бъдат прецизни и ловки. Това са най-важните им качества.

Валкирия

Ни : 3
Ви : 1
ЖТ : 40
Ре : 20
Ск : 17
ТД : 15
Си : 10
Л : 14
Ин : 10
Пр : 12
Бди : 6( 8 )
Из : 7

Умения:
Лети(не може да бъде атакуван с оръжие за близък бой, освен при контра атака. Добавя усложнение към атака от разстояние в размер на 5. Увеличава времето за презареждане с +1 ТД);
Орлов поглед(Понеже всяка Валкирия е обучавана от малка да се разбира с хипогрифа си. И понеже хипогрифите са хищни животни, валкирията е подпомагана от своето животно в наблюденията. Плюс 2 към наблюдателност. Дава бонус към РЕС в размер на НИ/2);
Контрол(При всеки удар, който понесе хипогрифа, валкирията има шанс да падне. Отново се проверява "ездата"(не помня точно името и числата, май на страница 117) и ако е по-малко или равно на нула валкирията пада от седлото.);
Спътници(На всяка опастност, която предусети хипогрифът, разказвачът трябва да хвърли три зара. Ако се паднат 2 еднакви числа, валкирията разбира откъде идва заплахата. Ако се паднат три еднакви, валкирията разбира какво е естеството на заплахата.)
Езда(12 ниво)

Специални умения:
Езда : 12

Оръжие:--------------------------АТ---------ТД--------------Щета---
Елфически лък------------------ПР;Л-------6+2----------3зара+аму


Хипогриф

Хипогрифите, незанайно как, скоро са се появили в Магландиум. Има теории, че са дошли от друг остров далеч от Магландиум. Някои учени смятат, че се е случило бедствие на тяхния остров. Те са станали верни приятели с елфите. Бързи и силни са, но не летят сами. Обикновено не нападат непредизвикани, но това в никакъв случай не значи, че са отстъпчиви. Невероятно добре развити са във всяка ена насока и е трудно да бъдат победени ако са по само.

Ни : 5
Ви : 3
ЖТ : 142
Ре : 27
Ск : 22
ТД : 19
Си : 15
Л : 17
Ин : 5
Пр : 16
Бди : 10
Из : 8

Умения:
Лети(не може да бъде атакуван с оръжие за близък бой, освен при контра атака. Добавя усложнение към атака от разстояние в размер на 5. Увеличава времето за презареждане с +1 ТД);
Орлов поглед(Понеже лети, хипогрифът вижда по-голямо пространство. Плюс 2 към наблюдателност.);
Контрол(При всеки удар, който понесе хипогрифът има шанс да падне. Проверява се със следното неравенство СТ+3зара<Щ+16 .Ако на хипогрифът бъде нанесена шокова щета той пада без проверка.);
Ездитен : Утроява ДТ
Див : Добавя 3 усложнение да бъде обязден

Атака:---------------------АТ---------ТД--------------Щета---
Клюн--------------------ПР;Л;СИ-----5--------------1зар+2--
Нокти--------------------ПР;СИ;Л-----7---------------3зара--


Валкириите използват комплексна тактика, като избягват по-честото използване на Специални атаки. Нападат на групи от по около 5 от засада. Нападенията се осъществяват на открити, равни места. Не се боят от противници, които са по-малко или равни на брой по тях.

Предмети : 3зара сребърни монети или 6зара медни монети(по преценка на разказвача) и Елфически лък
Последна промяна от kimbo на съб фев 16, 2008 3:00 pm, променено общо 6 пъти.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » нед фев 10, 2008 12:40 am

първо е елфана.
Второ, защо само елфана.
Трето... не е хубаво да казваш - дойдоха ей-така ;) Измисли нещо...

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » нед фев 10, 2008 1:07 am

Абе уж се бият само ако са предизвикани, пък се оказа, че нападат от засада. Понасянето на шокова щета не означава, че съществото губи съзнание. Атаката с подобрения елфически лък би трябвало да се формира само от два показателя, както е при всички оръжия в Аксиом 16. Атака с три показателя имат само животните и съществата, които по принцип използват само естествените оръжия на тялото си. Освен това този подобрен елфически лък би трябвало да се среща рядко, поради факта, че подобреното оръжие предполага да е майсторско, което пък означава, че се произвежда в много ограничени количества.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед фев 10, 2008 1:34 am

kimbo написа:... Валкириите обикновено не нападат непредизвикани. Нападат на групи от по 3-4 и то най-често от засада.
Това звучи, като съвсем непредизвикано ;)
kimbo написа: Валкирия

Ни : 3
Ви : 1
ЖТ : 36
Сега, това елфи ли са или не? Щото При СИ 10 и Вит 1, и начални ЖТ 30, все ще трупнеш поне до 39 (качват по 2 зара + 1 ЖТ на ниво)
kimbo написа: Ре : 20 (25)
Ск : 17 (при летене на хипогрифа 22)
ТД : 16 (19)
Си : 10
Л : 15
Ин : 10
Пр : 12
Бди : 6 (8)
Из : 7

Умения:
Лети(не може да бъде атакуван с оръжие за близък бой, освен при контра атака. Добавя усложнение към атака от разстояние в размер на 5.
Усложнение в размер на 5 е доста сериозно усложнение. Защо го добавя не разбрах. По този начин казваме на играчите, че ще удрят само когато извършват контраатака, което някак си обезсмисля старанието на всички, които са си направили стрелци.
kimbo написа: Увеличава времето за презареждане с +1 ТД);
Тяхното време предполагам.
kimbo написа:Орлов поглед(Понеже лети, валкирията вижда по-голямо пространство. Плюс 2 към наблюдателност. Дава бонус към РЕС в размер на НИ/2);
Бонусът към РЕС е добре. +2 Набл. също си е ок, но обяснението, че го получават "защото летят" е неубедително - като летиш си по-далеч, движиш се, вятърър ти блъска в лицето и .н. все фактори, които прдполагат по-скоро да не ти е лесно да си по-нбаблюдателен.
kimbo написа:Контрол (При всеки удар, който понесе хипогрифа, валкирията има шанс да падне. Отново се проверява "ездата"(не помня точно името и числата, май на страница 117) и ако е по-малко или равно на нула валкирията пада от седлото .Ако на хипогрифът бъде нанесена шокова щета той пада заедно с валкирията.);
Спътници(На всяка опастност, която предусети хипогрифъ разказвача трябва да хвърли три зара. Ако се паднат 2 еднакви числа, валкирията разбира откъде идва заплахата. Ако се паднат три еднакви, валкирията разбира какво е естеството на заплахата.)
Спътници? Предусещане? Ама това нали са противници... Или аз нешо не те разбрах правилно.
kimbo написа:Специални умения:
Езда : 12

Оръжие:--------------------------АТ---------ТД--------------Щета---
Подобрен елфически лък-----ПР;СИ;Л---6+2----------3зара+аму
Каква е целта на това оръжие? Да е по-сложно за пресмятане като АТ? Да е по-яко? Ами какво става, когато всички в групата се сдобият с по един такъв лък? Не, няма смисъл да слагаш лък, който се образува от три показателя. Това е приоритет само на естествените оръжия на животните и то е така, защото при тях няма специализация в определени оръжия, нито СУ Войн, нито СУ Стрелец.
kimbo написа:Хипогриф

Хипогрифите, незанайно как, скоро са се появили в Магландиум. Те са станали верни приятели с елфите. Бързи и силни са, но не летят сами. Обикновено не нападат непредизвикани, но това в никакъв случай не значи, че са отстъпчиви. Невероятно добре развити са във всяка ена насока и е трудно да бъдат победени ако са по само

Ни : 5
Ви : 3
ЖТ : 142
Ре : 27
Ск : 22
ТД : 19
Си : 15
Л : 17
Ин : 5
Пр : 16
Бди : 10
Из : 8

Умения:
Лети(не може да бъде атакуван с оръжие за близък бой, освен при контра атака. Добавя усложнение към атака от разстояние в размер на 5. Увеличава времето за презареждане с +1 ТД);
Орлов поглед(Понеже лети, хипогрифът вижда по-голямо пространство. Плюс 2 към наблюдателност.);
Контрол(При всеки удар, който понесе хипогрифът има шанс да падне. Проверява се със следното неравенство Л+НИ/2+16<Щ*2+3зара. Ако на хипогрифът бъде нанесена шокова щета той пада без проверка.);
Л+(НИ/2) си има име - Стабилност
Защо се прави именно проверка 2*Щ + 3 зара > 16 + Ст, а не се прави проверка, при която СТ+3 зара > 16 + Х, което е принцип на системата? Какво се подобрява, като не го спазиш, а го промениш?
СТ на Грифона е 19, както си го дал ти 3 зара + 2*Щ трябва да надмине 16+19=35. Предивд, че да се падне стойност с трите зара над 10 е около 50% шанс, риемам, че всяка щета над 13 ще има шанс да повали хипогрифа (това животно, между другото по какво се различав от грифона?). При обратната формула, ако приемем, че Х е цялата понесена щета имаме 19 + 3 зара > 16 + Щ или в 50% от случаите имаме 29 > 16 + Щ или пак същото - щета от 13 в 50% от случаите ще събаря грифончето. Само дето нямаме излишното умножение по две и промяна на начина на записване, а използваме постоянно повтарящ се модел на УФУД, като така шравим по-лесно за играчите да го запомнят.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » нед фев 10, 2008 2:03 am

Хипогрифът е крилат кон, другото му наименование е пегас. Грифона е пернато същество с крила, човка и лапи, т.е. кръстоска между птица и бозайник, макар че на различните места по различен начин е даден. За тез валкирита не мисля, че трябва да са елфани, по скоро вестителите на някой бог (Орим или Алфанна да кажем), т.е. да не са от игровите раси, а свръхестествени създания, които рядко влизат в битка, но когато го направят са опасен противник.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » нед фев 10, 2008 2:08 am

Еми не знам явно е имал предвид "не нападат непредизвика или нападат на групи от по Х единици".
Разликата между грифон и хипогриф е, че григонът е с тяло на лъв и глава на орел, а хипогрифът с глава на ястреб и тяло на друг вид хищник(май на пума). Грифонът е по-добре сложен определено. Но предполагам, че Трикито е направил хипогрифа с такива големи показатели, защото е горе-долу около 4 метра дълуг и 2-3 метра висок единия. А пък и лети. Много е важно за ловкостта.
Едно запитване. Нали по УФУД обикновено усложнение от шестнадесет се дава на противник, а трите зара се слагат на героя? Ами тук грифонът е противника.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед фев 10, 2008 2:42 am

Ако хипогрифът е противника (в УФУД), то кой е действашия - щетата ли? Правилото за УФУД гласи, че той е съставен от:
3 зара + Умение > 16 + Усложнение
В случая умение е само СТ на хипогрифа, а усложннието е толкова по-голямо, колкото по-голяма е щетата.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » нед фев 10, 2008 11:50 am

Не тук действащият е героя. Противникът е хипогрифа(поне за това е предвиден). Затова мисля аз, че е така поставена УФУД.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед фев 10, 2008 12:39 pm

Действащия винаги е този, чийто показател/умение се тества. Когато се промъкваш се тества промъкване и бдителността е пасивна. Ако си пазачът се тества Бдителност. В така даден УФУД, просто липсва умението в лявата част на неравенството. Нагледно показах, че двете изписвания водят до един и същи резултат, но просто едното би огло да обърка играчите, тъй като добавя нова визия.
Приемете един прост факт - в 90% от нещата, касаещи Аксиом16, аз съм прав.И това не е защото останалите са по-глупави от мен, а защото А16 съм го правил аз и е някак си логично да го разбирам най-добре от всички тук. Забележката за УФУД беше по-скоро техническа, отколкото логическа, но все пак е валидна и ако искате предложението ви да е полезно и за другите, просто се доверявайте понякога на предложения за оптимизиране на вашите идеи и оформянето им в правилния за възприемане вид. Може потребителите (и аз самия), понякога да изразяваме забележките си с по-рязък тон, но в това няма нищо лично (в интеренет никога не е лично) и е добре да не го приемате така - и ти и Кимбо, който вече започна да звучи като обиден (и ако продължи така няма да е полезен на форума).
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

kimbo
Чирак
Мнения: 25
Регистриран на: съб фев 09, 2008 12:52 pm

Мнение от kimbo » нед фев 10, 2008 2:02 pm

Искам да кажа нещо по въпроса за изгледа от високо. Ами смятам, че като си по-на високо виждаш повече. Вятърът пречи и като си на земята или бъркам?
Плюс това нормално е да разбираш най-много, щом си го написал нещо. Близко е до ума.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » нед фев 10, 2008 2:05 pm

:rofl: Абе, Бат' Гойко, ти къде се буташ въобще при портата? Те за нула време могат 1000 ниво герой да ти изкарат на найтмеър, пък ти ще им обясняваш логиката на играта...

Мисля, че вече няма смисъл да им се обяснява какво било лично, какво - не, какво било полезно и какво - губене на времето на хората в глупости и нерви. Като заначало е хубаво да се избистри логиката на РИ като цяло - не само на А16. Това не са компютърни игри в хартиен формат. За повече информация: няколко статии от рпг.бг: четете горните три секции

Иначе имам следните критики:
-предполагам, че сте сложили СК на Валкириите да е повече, когато са на гърба на хипогриф, защото един вид те ще се движат по-бързо, когато яздят въпросното животно. Е да, ама правилата се произнасят иначе за ездата: когато едно създание язди друго, статистиките не се променят, само едното ездача се движи, ползва ТД на другото. Не забравяйте, че вдигайки СК на Валкирията докато е на хипогрифа си, увеличавате не само Реакцията й и ТД за движение, но и ТД за атака и т.н., което не е оправдано. Освен ако не е обосновано от нещо, което не сте го обяснили?
-навярно е хубаво да се добави и стойността на умението Езда на Валкириите? Освен ако въпросните не са се "сраснали" със животинките и въпросните им имат пълно доверие?
-не виждам с какво Силата е значима при стрелбата - освен при определянето на обсега. Ако се чудите кой от трите показателя да махнете от атаката на лъковете, гласувам с две ръце да е Силата.
-другото, което ми дойде на ум бе казано преди мен.

П.П. Променял съм, докато е било писано последното мнение. По ред на номерата:
-като си по-нависоко, хоризонтът ти е по-далечен (метрични зависимости в окръжността или степен на точка спрямо окръжност/сфера - кажи го как щеш, така си е). Но това не значи, че ще виждаш по-добре. Ако живееш в блок на висок етаж, направи следния експеримент - пусни монета от прозореца/балкона (от 1,2, 5 стинки, че да не те е яд като я загубиш). Потърси я от съответния етаж - дали ще я намериш по-лесно, отколкото ако слезеш долу да я търсиш?
-качвал ли си се на покрива на много висока сграда или здание от какъвто и да е било характер? Сещаш ли се там какъв вятър те е брулил обикновено (защото не е имало какво да го спре) и какво е повявало долу, на земята?
-да, логично е, затова ти бе обяснено, щото ти май беше на друго мнение ;) .
シャマョツィ

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пон фев 11, 2008 12:17 pm

из „Класификация на магичестике твари” от Омб Олегом Долмен професор по магистика в Оминор

„...Пегас е бял крилат кон носител на вдъхновението който бога на...

...очарован от красотата на грифоните в полет, а когато нападнаха минаващия през похода кервана гледката бе повече от впечатряваща лъвските тела движеха създанията по земята толкова ловко колкото крилете им във въздуха. Орловите предни крака и глави пък разкъсваха телата на мулетата по бързо от на гигантите....

...само задната част на кон различава хипогрифа от грифона, е й размерите също, но по същество...”

По темата: Увеличената наблюдателност не идва защо валкирията вижда по добре от висока, а поради мистичната й вразка с язденото от нея същество, което макар и кон си е хишна птица извесна в специализирането са за лов от високо. (; Та именно хипогрифа й обраща внимание на дребните детайли като дебнещи в хастите герои.

При цатата: „Ако хопогрефа понесе каквато й да е враменна щета пада” си представям ситуацията при която героя грабва камък от земята замахва и го цапардосва по главата. 1 зар щета + падане от 20-30 метра (;. Ако пък недай си Орим има някой с прашка в групата тези хипогрифи ще падат, като молци преминали до плмъка на газова горелка.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » пон фев 11, 2008 12:22 pm

Не може ли просто да стане на "при загуба на съзнание, ездачът пада от ездитното животно"?
シャマョツィ

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пон фев 11, 2008 12:40 pm

То при загуба на съзнанието би следвало да е логично и близко до ума, така че да няма нужда от специално споменаване. Да, за хипогрифите, бидейки една част орли съм напълно съгласен да имат бонус на Бдителност, която да им помага да забелязват подробностите от високо. ЗА самите ездачки не виждам как може да им се добавя бонус от летен на високо и Шами го обясни доста точно с примера за монетата и 14 етаж. Както и да е, наистина има нужда някой да вземе и да разграничи добре летящите твари, за да се знае какви са предимствата и недостатъците на това д аяздиш пегас, грифон или хипгриф (ей това все ми звучи като хипопотам с криле, независимо, че хипо всъщност е кон).
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт фев 12, 2008 3:19 pm

Подробен урок на професор Леонар Фелие, преподавател по Грижа за Магическите Ссъздания и гостуващ преподавател в Оминорския ВишОктариновУниверситет (ОВОУ), ще намерите тук. Гостува в университета през последната четвърт на пълната луна. Лекциите и нагледните уроци ще се провеждат до Забранената гора (Вечната гора).

В уроците са показани основните характеристики на живоните от ролева гледна точка. Сега ще се разровяза по-нова ревизия, но като начало се надявам това да ви хареса.

Добавено: Ето и уроците на професор Авариел относно трите гадинки в спора - тук
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » вт фев 12, 2008 4:14 pm

ей, ще трябва да караме задочни курсове в университета Архмагика явно ;)
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

kimbo
Чирак
Мнения: 25
Регистриран на: съб фев 09, 2008 12:52 pm

Мнение от kimbo » съб фев 16, 2008 12:11 am

Shamajotsi написа: -навярно е хубаво да се добави и стойността на умението Езда на Валкириите? Освен ако въпросните не са се "сраснали" със животинките и въпросните им имат пълно доверие?
Умишлено не съм добавил такова умение, защото не знаех дали има Езда на Магически Същества. Защото определено не е едно и също да яздиш кон и магическо същество. Пък камоли и летящо.

Смятам, че промените, които нанесох вече ще ви удовлетворяват. И все пак искам мнението ви. Има ли още нещо, което "плаче" за промяна?

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » съб фев 16, 2008 12:45 am

Тези Валкирии са доста комплексни създания, тъй като всъшност са две - Валкирията (мани го това за елфите, нека са си валкирии и толкова) и Хипогрифа. Това налага да се опише тактика, кога кой напада.
По време на езда, част от ТД на ездача се харчат всеки ход, за да се задържи на животното. От друга страна, ТД за придвижване хаби само ездитното животно, така че това се компенсира.
Няма специални правила за яздене на магоческо животно - основните с еползват дори за яздене н адракон. Има усложнение, обусловено от раликата в размера, както и от нрава. Магическите създания могат да добавят усложнение, ако са диви, или дори да намаляват усложението ако са супер интелигентни.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

kimbo
Чирак
Мнения: 25
Регистриран на: съб фев 09, 2008 12:52 pm

Мнение от kimbo » съб фев 16, 2008 3:02 pm

Оправих го това с елфите и добавих езда към уменията на валкириите за сметка на 1 ловкост. Смятам, че е добра размяна. Но не знам дали не трябва да се направят промени относно историята на хипогрифите?

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » пет фев 29, 2008 1:58 am

Върколак

Ни:6----------СК:18
СИ:17--------Ре:24
Л:14----------ТД:16
ИН:6----------БЗ:17
ПР:14---------БЩ:7
ИЗ:8

Умения:
Бърз метаболизъм - идентичен на вълчия с тази разлика, че ефекта на отровите се удвоява, а времетраенето им се намаля наполовина
Непоносимост към сребро - всички щети със сребърни оръжия се удвояват

Оръжия: АТ--ТД--Щета
Лапа-----28---6---3 зара + 6(БЩ)
Захапка-26---5---2 зара + 4(БЩ)

Описание:
Няма много легенди за възникването на тези същества, за повечето хора те просто съществуват. Това, което е известно и се счита за истина е описано в "Голяма книга на зверовете в Магландиум" от Самуел Трелон: "Преди много векове, още по времето на Първата война на Боговете Кали създала първия върколак за да се бие редом с нея срещу новите богове. Той никога не приемал човешка или каквато и да била друга форма. След падението на създателката си звярът избягал и се заселил в най-дълбоките гори на тогавашния свят. Дълго време живял там и оцелявал ловувайки като обикновен хищник, ала веднъж група дръзки пътешественици навлезли в териториите му. Тъй като подобно на първоизточника си върколакът таял злоба към разумните творения на другите богове, той веднага ги атакувал. В битката загинали трима от четирите приключенци, а последния бил ухапан. Все пак и върколакът бил смъртно ранен, затова се оттеглил, ала часове по-късно погинал. 4тия приключенец оцелял и неусетно започнал да разнася проклятието по света."
Полезна информация за сегашното състояние на този вид може да се почерпи от същото четиво: "В днешно време върколаците са рядко срещани, защото предпочитат живеят в тъмни, дълбоки гори, най-често в човешкия си облик са ловци-отшелници. Повечето са приели този начин на живот за да предпазят себеподобните си от неконтролируемото си друго аз. Други обаче често скитат из горите обикаляйки край малките човешки поселения и често нападащи беззащитни хора."
За физиологията им Самуел пише:
"На външен вид са с едро и мускулесто телосложение, покрити изцяло с тъмна козина. Лицата им са много близки да вълчи муцуни, а ръцете наподобяват огромни лапи със смъртоносни нокти. Важно е да се отбележи, че върколаците не понасят среброто и то ги нарранява силно."
Всеки персонаж ухапан от върколак трябва да направи проверка по УФУД:
УО + 3 зара > 16 + (НИ/2), където НИ е нивото на върколака.
Ако проверката е неуспешна персонажа е заразен и ще се превърне във върколак след (СИ/3) дни. Заразата може да бъде изчистена от организма чрез "Лекуване на тежки рани" или отвара от хвойна. След изтичане на срока процеса се счита за необратим, макар да съществуват различни слухове за възможността проклятието да бъде изчистено чрез еликсир, чиято основна съставка е кръв от върколака, от който е ухапан персонажа. Все пак съществуването на подобна рецепта не е доказано и ако наистина я има, тя най-вероятно се намери някъде в дълбоките подземни лаборатории на зеналхимиците. При трансформация персонажа трябва да направи проверка по УФУД за да определи дали ще успее да се контролира и да не нападне приятелски настроени създания. Формулата зависи от волята на персонажа, както и от неуспеха на горната формула, като той отразява влиянието на заразата върху духа на героя:
Воля + 3 зара > 16 + неуспех
Проверката се прави при всяка трансформация. Персонажа не може да контролира трансформацията си, тя трае по време на пълнолунието. Горната формула определя само дали персонажа ще нападне всеки пред себе си или ще пощади приятелски настроените (сиреч друите в групата), всички останали действия са във властта на разказвача. При трансформация персонажа автоматично придобива показателите на върколак с ниво равно на нивото на самия персонаж, но с ограничението, че не може да ползва каквито и да било оръжия, брони или магии.

ПП: Има неща, които не съм обмислил добре и куцат, затова всякаква идеи са добре дошли.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » пет фев 29, 2008 7:40 pm

Две забелжки:
1. Колко ЖТ имат?
2. Според мен трябва да има елф върколак с различни показатели от човека върколак и гиганта върколак.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Мнение от Sharky_Dog » пет фев 29, 2008 7:56 pm

Добре звучи, но трябва да се работи още, ако наистина бъде ухапан и заразен играч.
Не им трябват според мен различни форми след преобразуването.. така или иначе са освирепели гадини.. показателите им се изравняват, както и тези на хора, с различни показатели, станали върколаци. Все пак това е "Трансформация". При трансформиране в жаба, няма човешка жаба, елска жаба, жаба с рога, брадясала жаба или жаба с опашка... има си .. жаба.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет фев 29, 2008 9:56 pm

http://axiom16.com/forums/viewtopic.php?t=4334 Това, случайно някой да го е виждал?

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » пет фев 29, 2008 11:10 pm

ЖТ=100 (пропууснал съм го, щото едва гледах снощи)

Разлика между върколак-човек, върколак-елф, върколак-гигант и т.н. върколаци няма. Взема се за пример НИП-а, който съм дал и му се слага ниво равно на нивото на персонажа. Върколака не може да се трансформира, когато поиска, това се случва само при пълнолуние. Играча няма контрол над героя си, когато е трансформиран, нещата са в ръцете на разказвача. Според мен умение върколак е ненужно, тъй като ликантропията е болест и не може да се контролира, не можем да приемем, че някой персонаж доброволно ще приеме да е върколак само за бонуси в битка по простата причина, че ще е опасен както за себе си, така и за останалите от групата.

По подобен начин мога да създам и вампир, но при положение, че механиката тук е одобрена.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Мнение от Sharky_Dog » пет фев 29, 2008 11:24 pm

Да хам... виждал съм темата, макар да е 3 годишна.. По-добре да е болест, което само по себеси ме навежда на една мисъл, която бях забравил, но ми се върти в главата...

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » съб мар 01, 2008 7:10 pm

СИРЕНА

/Още от сега да спомена за хората,които ще ме успорят по отношение на реалистиката и митологията-ще взема по малко от всичко,но в крайна сметка ще са тип русалки/

Описание:Сирените са русалки,обитаващи определени райони в Южното море и Океанът.Най-често те живеят около скалисти местности.
Сирените дълго време за били смятани за мит,но един велик мореплавател,на име Варлоу Синьото око,решава да поеме пътешествие към Скалистия остров,където се смятало,че живеели.В открития личен дневник на Варлоу пише:
"Четвъртия ден от Бялата луна.С хората ми лагеруваме на брега на Ск.О./известно е,че тамошните пирати съкращавали Скалистия остров по този начин/Тъкмо се готвех да заспя,когато чух този глас...по красиво нещо не бях нито слушал,а по-късно се уверих,че не бях и виждал..."
Повечето информация черпим от Дневника на Валоу.Никой не е виждал сирените на живо,единствено този пират ги е документирал чрез въпросния дневник,днес съхраняван в библиотеката в Хелитион.След думата виждал,има скъсана страница и след това пише следното:
"...те опъваха платната,но нищо неможеше да спре силния вятър,появил се изневиделица.Марк крещеше,но звука на гръмотевиците правеха крясъците му детински.Докато се занимавах с чертане на една карта,отново го чух...този глас...нима само аз го чувах.Втурнах се на палубата и видях всичките моряци застанали на едно място и се бяха втренчили в една точка.За мое учудване бурята беше спряла...Звездите отново покриваха небесата,а луната грееше ярко..."
Тук страницата е отново скъсана.На последната страница на дневника пише:
"...жени с опашки...дълги небесносини коси,отразяващи луната...пеят толкова красиво и заради проклетия им глас Марк и всичките ми моряци се озоваха на дъното след като демонските им очи озариха невинните погледи на хората ми..."
Това е единствената информация за сирените,получена от Синьото око.След последните думи,Валоу се връща в родния си град Ребал и там умира.Местните твърдят,че след последното му пътешествие,от което се върнал сам,той никога не проговорил и се затворил в малката му колиба.

Години след експедицията на пирата Валоу,магьосници от Хелитион потеглят на разузнаване към Скалистия остров.Единствената информация,оставена от тях се намира в "Книгата на Луната".Там пише следното:

"Сирените символизират гневът на Алафана.Те са създадени по нейно подобие и живеят в дълбините на Южното море и Океана.Луната им дава сила.Те излизат над водата и пеят на скалите по време на Пълната луна.Който има смелостта да ги доближи,бива омаян от сладкия глас на сирената и поема по вечно морско пътешествие към дълбините.Легендата твърди,че сирените омайват моряците със своя глас по време на пълнолуние и ги завличат към дълбините,а луната отвлича душите на изгубените моряци.Наричат тези призрачни души-Изгубените.Никой не знае къде отиват Изгубените,но се предполага,че сирените се хранят с тях."

"Селяните наричат сирените русалки.За тях разказват приказки на малките си деца,колко красиви създания били,какви невероятни способности притежавали и че спасявали хората.Пърните две са истина,но второто никак не е.Учените твърдят,че русалките или сирените са зли създания и се появяват или на пълнолуние,или когато усетят гняв на някой моряк,намиращ се в близозст до тях.Доказано е,че сирените имат свръх способности.Те могат да контролират водата и да пеят хипнотизиращи песни."

Това е цялата информация,която намираме из книгите.

Друга информация черпим от един наистина интересн харм в Ребал-местния храм на Алфанна.Там има множество фрески и изображения с мистериозни жени,като тази например:


http://www.keywestglassman.com/images07/mermaid11.jpg
Жреците твърдят,че това е сирена,поглъщаща Изгубени.

Има и други интересни изображения в храма,като това:

http://www.mermaidcoveinn.com/mermaid12-22222.JPG

Според жреците,тук е изобразена сирена по време на залез слънце.

Свещениците още твърдят,позовавайки се на свещената Книга на Луната,че сирените държат ключа към Рая,към върховното блаженство.Не е известно как изглежда самия ключ,но от изображението в Храма виждаме ясно малко ключе,а негова пазителка е човешка жена,а може би,сирена...?Никой не е способен да отгане кой точно е пазителят на това Върховно блаженство...
http://www.artquotes.net/artists/mccurr ... inting.jpg


Според алхимиците обаче,въпросният ключ е рядък артефакт,способен на неописуеми неща.

Но ето и статистиките,които няма да намерите в книгите :wink:

Височина:165-170 см
Тегло:80 кг
Вариант при ниво 4:

Виталност-1
Жизненост-50
Сила-6
Ловкост-8
Интелект-10
Прецизност-4
Издръжливост-4

Скорост/само във вода/-25
Реакция-25+1

ТД-16

МЗ-0
УО-1
ПсУ-7
Воля-8

Мана-100
МУ-30
МА-10

Бдителност-2

БЗ-8+2,общо-26
Стабилност-няма
Захват-18-10
РЕС-няма


БИЯТ СЕ САМО С МАГИИ




Специални умения


Водни създания-търпят двоен положителен ефект ефект от магиите от Школата на водата,но и двоен отрицателен ефект от Школата на Огъня /отдавна не съм отварял книгата и съм позабравил това онова-така че относно ефектите схващате какво имам предвид,но не знам как да се изразя точно/.Също във водата те получават следните бонуси:+1 РЕ и + 2 БЗ

Божественост-невероятна красота,хипнотизиращ глас,което сирените владеят с Умение на 12 степен и се съпоставя с Волята на създанието.Формулата за успех на песента на сирената е следната:
УМЕНИЕ + 3 зара>16 + Воля на създанието

Физически слаби:Изключително слаб захват.Получават наказание от -10 към Захват.

Магически създания-Сирените владеят силата на водата.Умеят да правят следните магии от Школата на водата:Размазан образ,Заледяване,Леден заряд,Корозия,Воден демон,Контрол над водата и Парализа.
Отрицателното при тях е,че се бият само с магии.

Лунни създания-излизат нощем или ако усетят гнева на моряк наблизо.Черпят сила от Луната.Не бива да се показват сутрин или по обед,освен ако Слънцето не се е скрило или е слабо-по време на залез слънце.По време на пълнолуние удвояват Маната си /Бих предложил да удвояват и МУто или МАто си-но това вие ще ми кажете,че да не стане твърде силно пък/.Ако се покажат денем-Намаляват двойно всичките си показатели и понасят щета на всеки рунд от 10.


Е,това е-много неща съм позабравил,така че чакам критики/относно сложността-не съм сигурен колко трябва да е и се надявам вие да ми кажете/
Последна промяна от Fenrir на нед мар 02, 2008 9:12 am, променено общо 14 пъти.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » съб мар 01, 2008 10:26 pm

Уви богинята Алфана не е създала тези създания достатъчно здрави физически.Те са много уязвими и крехки и имат нисък Захват.Получават наказание от -10 към Захват,нямат стабилност и РЕС.
Че за какво им е захват и РЕС като се бият само с магии.

МУ 30 на 0во ниво ми се струва бая.
2xМУ си е много, както и да го погледнеш.
Историята и описанието е добре, системно ще се въздържа от други коментари.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » съб мар 01, 2008 11:11 pm

Да,напълно съм съгласен с теб-не съм съобразил,то тогава по-добре ли ще е по време на пълнолуние да се удвоява единствено маната?Относно нивото,оправих го на 4.Мисля,че е по-приемливо.

П.п.-добавих и изображение. :)
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » нед мар 02, 2008 12:20 am

За четвърто ниво са им ниски показателите, така че и те ще трябва да се коригират.

Освен това МУ=(ИН+НИ)/2, при 10 ИН, МУ не може да е 30. При пълнолуние не мисля, че трябва да има някакъв бонус, достатъчно е че излизат само по това време.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Отговори