Въпрос на балансиране
Модератори: hameleona, Модератори
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Въпрос на балансиране
Отдавна ми се върти една идея, свързана с непрекъснатото качване на живот със всяко следващо ниво. В един момент това много променя начина на игра. Ето защо предлагам нанасянето на определено количество демидж с единичен удар в определени части да води до кофти последици. Например
- нанасянето на 100 точки демидж с един удар в тялото да води до смърт независимо от общия брой ТЖ на жертвата.
нанасянето на 50 точки демидж с един удар в главата или крайник да води до смърт или трайно осакатяване независимо от общия брой ТЖ на жертвата( в случая с главата става въпрос за чистия демидж, формиран от БЩ, Щ на оръжието и различни СА, каквато е и "пронизването". Без коефицента за увеличаване на видовете щета при попадение в главата).
- нанасянето на 16 точки демидж с прободен меле удар в окодо да води до трайно осакатяване независимо от общия брой ТЖ на жертвата (това между другото в момента го има по система и дори важи и за стрели). По вече съществуващото правило са нужни 24 точки демидж за ослепяване при сечеща щета.
- нанасянето с единичен удар на 16 точки с прободна и 24 точки със сечаща щета в шията, в гръбнака от шийната област надолу, в жилите на мишницата, сгъвката на лакътя, жилите на китката, сгъвката на коляното, ахилесовото сухожилие на петата и т.н да води до смърт в първия случай или трайно осакатяване във всички останали. По система тези зони са дадени със 12т. затруднение.
- нанасянето на 10 точки демидж в гръбначния мозък в областта на тила, нанасянето на 10 точки демидж в мозъка (през окото, ямката под ухото, тила, през носовата кухина, през сгъвката между гърлото и брадичката, както и нанасянето на 10 точки в сърцето води до смърт. Уцелването на тези зони ще бъде при затруднение 16!
Забележка: тези граници за демиджа, след които причинява някакъв критичен ефект, НЕ ВАЖИ за поразяващия ефект от магическите заклинания. Те си преодоляват целия живот на жертвата на общо основание.
- нанасянето на 100 точки демидж с един удар в тялото да води до смърт независимо от общия брой ТЖ на жертвата.
нанасянето на 50 точки демидж с един удар в главата или крайник да води до смърт или трайно осакатяване независимо от общия брой ТЖ на жертвата( в случая с главата става въпрос за чистия демидж, формиран от БЩ, Щ на оръжието и различни СА, каквато е и "пронизването". Без коефицента за увеличаване на видовете щета при попадение в главата).
- нанасянето на 16 точки демидж с прободен меле удар в окодо да води до трайно осакатяване независимо от общия брой ТЖ на жертвата (това между другото в момента го има по система и дори важи и за стрели). По вече съществуващото правило са нужни 24 точки демидж за ослепяване при сечеща щета.
- нанасянето с единичен удар на 16 точки с прободна и 24 точки със сечаща щета в шията, в гръбнака от шийната област надолу, в жилите на мишницата, сгъвката на лакътя, жилите на китката, сгъвката на коляното, ахилесовото сухожилие на петата и т.н да води до смърт в първия случай или трайно осакатяване във всички останали. По система тези зони са дадени със 12т. затруднение.
- нанасянето на 10 точки демидж в гръбначния мозък в областта на тила, нанасянето на 10 точки демидж в мозъка (през окото, ямката под ухото, тила, през носовата кухина, през сгъвката между гърлото и брадичката, както и нанасянето на 10 точки в сърцето води до смърт. Уцелването на тези зони ще бъде при затруднение 16!
Забележка: тези граници за демиджа, след които причинява някакъв критичен ефект, НЕ ВАЖИ за поразяващия ефект от магическите заклинания. Те си преодоляват целия живот на жертвата на общо основание.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
http://axiom16.com/forums/viewtopic.php?p=98335#98335
Ето го тука, а довечера ще ти дам и цитата от книгата ако не забравя.
Ето го тука, а довечера ще ти дам и цитата от книгата ако не забравя.
Re: Въпрос на балансиране
Е това пък би било дискриминация на маговетеcherno_slance написа: Забележка: тези граници за демиджа, след които причинява някакъв критичен ефект, НЕ ВАЖИ за поразяващия ефект от магическите заклинания. Те си преодоляват целия живот на жертвата на общо основание.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
1/4 от 400 колко е? Щото едно джудже войн с жажда за живот на 10 -12 левел ги събира тия точки, че и отгоре. Излиза, че това джудже има 100 ТЖ в ръката.... мда,
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Мии... да . 100-те точки в ръката (не трябва да го смятаме така, по принцип, но засега ще го преживеем) биха могли да означават, че като си някой средностатистически воин и се опиташ да отсечеш въпросния крайник, оръжието ще ти затъне донякъде, но няма да мине през нея, както би било при някой хилав елф-магьосник. Или нещо такова, аз така си го представям поне...
Сега, при среща с джудже с 400 ТЖ не бих се притеснявал точно за ръката му ...
Сега, при среща с джудже с 400 ТЖ не бих се притеснявал точно за ръката му ...
シャマョツィ
По този въпрос виж обяснението, което съм дал в темата от линка на Вилорп.cherno_slance написа:1/4 от 400 колко е? Щото едно джудже войн с жажда за живот на 10 -12 левел ги събира тия точки, че и отгоре. Излиза, че това джудже има 100 ТЖ в ръката.... мда,
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Леко встрани от темата , но пак е свързано с трайните наранявания (а и не намерин по-подходящо място да си задам въпроса):
Каква е границата на осакатяване, след която пълното възстановяване става невъзможно? Темата за възкресяването оставя у мен впечатлението, че героите могат да "възстановят" изгубени или увредени крайници и органи с "лекуване на тежки рани", стига да съберат отделните парчетии. Ако съм прав, това значи, че на Титания няма безвъзвратна загуба и следователно - няма инвалиди, просяци, евнуси, ветерани от войните и т.н.
В случай, че съм разтълкувал гореспоменатата тема погрешно, искам да попитам дават ли физическите недъзи отражение върху общия брой ТЖ (май не би трябвало) или ТД.
ПП. А магията "лекуване на тежки рани" заличава ли белезите от острие/огън/киселина?
Каква е границата на осакатяване, след която пълното възстановяване става невъзможно? Темата за възкресяването оставя у мен впечатлението, че героите могат да "възстановят" изгубени или увредени крайници и органи с "лекуване на тежки рани", стига да съберат отделните парчетии. Ако съм прав, това значи, че на Титания няма безвъзвратна загуба и следователно - няма инвалиди, просяци, евнуси, ветерани от войните и т.н.
В случай, че съм разтълкувал гореспоменатата тема погрешно, искам да попитам дават ли физическите недъзи отражение върху общия брой ТЖ (май не би трябвало) или ТД.
ПП. А магията "лекуване на тежки рани" заличава ли белезите от острие/огън/киселина?
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Възкресяването е магия от високи нива и малцина я владеят, така че сакати си има. Самата възможност за възстановяване е за да не принуждавам играчите да се разхождат с по една ръка или крак, а не за да превърна Магландиум в едно прекрасно място без недъзи.
А дали се премахват белезите оставям да решите вие за вашите си сесии (аз лично предпочитам да не ги махат, а те да остават в памет на събитието, но това не е като общо правило).
А дали се премахват белезите оставям да решите вие за вашите си сесии (аз лично предпочитам да не ги махат, а те да остават в памет на събитието, но това не е като общо правило).
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5