Въпрос на балансиране

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Въпрос на балансиране

Мнение от cherno_slance » чет яну 03, 2008 2:50 pm

Отдавна ми се върти една идея, свързана с непрекъснатото качване на живот със всяко следващо ниво. В един момент това много променя начина на игра. Ето защо предлагам нанасянето на определено количество демидж с единичен удар в определени части да води до кофти последици. Например
- нанасянето на 100 точки демидж с един удар в тялото да води до смърт независимо от общия брой ТЖ на жертвата.
нанасянето на 50 точки демидж с един удар в главата или крайник да води до смърт или трайно осакатяване независимо от общия брой ТЖ на жертвата( в случая с главата става въпрос за чистия демидж, формиран от БЩ, Щ на оръжието и различни СА, каквато е и "пронизването". Без коефицента за увеличаване на видовете щета при попадение в главата).
- нанасянето на 16 точки демидж с прободен меле удар в окодо да води до трайно осакатяване независимо от общия брой ТЖ на жертвата (това между другото в момента го има по система и дори важи и за стрели). По вече съществуващото правило са нужни 24 точки демидж за ослепяване при сечеща щета.
- нанасянето с единичен удар на 16 точки с прободна и 24 точки със сечаща щета в шията, в гръбнака от шийната област надолу, в жилите на мишницата, сгъвката на лакътя, жилите на китката, сгъвката на коляното, ахилесовото сухожилие на петата и т.н да води до смърт в първия случай или трайно осакатяване във всички останали. По система тези зони са дадени със 12т. затруднение.
- нанасянето на 10 точки демидж в гръбначния мозък в областта на тила, нанасянето на 10 точки демидж в мозъка (през окото, ямката под ухото, тила, през носовата кухина, през сгъвката между гърлото и брадичката, както и нанасянето на 10 точки в сърцето води до смърт. Уцелването на тези зони ще бъде при затруднение 16!

Забележка: тези граници за демиджа, след които причинява някакъв критичен ефект, НЕ ВАЖИ за поразяващия ефект от магическите заклинания. Те си преодоляват целия живот на жертвата на общо основание.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » чет яну 03, 2008 5:20 pm

http://axiom16.com/forums/viewtopic.php?p=98335#98335

Ето го тука, а довечера ще ти дам и цитата от книгата ако не забравя.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Re: Въпрос на балансиране

Мнение от BatGojko » чет яну 03, 2008 6:20 pm

cherno_slance написа: Забележка: тези граници за демиджа, след които причинява някакъв критичен ефект, НЕ ВАЖИ за поразяващия ефект от магическите заклинания. Те си преодоляват целия живот на жертвата на общо основание.
Е това пък би било дискриминация на маговете ;)
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » чет яну 03, 2008 6:27 pm

1/4 от 400 колко е? Щото едно джудже войн с жажда за живот на 10 -12 левел ги събира тия точки, че и отгоре. Излиза, че това джудже има 100 ТЖ в ръката.... мда,
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » чет яну 03, 2008 6:34 pm

Мии... да :roll: . 100-те точки в ръката (не трябва да го смятаме така, по принцип, но засега ще го преживеем) биха могли да означават, че като си някой средностатистически воин и се опиташ да отсечеш въпросния крайник, оръжието ще ти затъне донякъде, но няма да мине през нея, както би било при някой хилав елф-магьосник. Или нещо такова, аз така си го представям поне...

Сега, при среща с джудже с 400 ТЖ не бих се притеснявал точно за ръката му ;) ...
シャマョツィ

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » чет яну 03, 2008 7:40 pm

ако говорим за 12то ниво, вчера в примерна битка нанесох с войн/спец в оръжия мечове 156 точки щета. Не че нещо, но смятам, че в Аксиом няма нужда от критични удари. Едно на ръка, че на нивата над 10то, ако нямаш жестоки магически оръжия и не нанасяш над 100 щета на рунд, не виждам какъв ти е ГМто ;)

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » чет яну 03, 2008 8:40 pm

cherno_slance написа:1/4 от 400 колко е? Щото едно джудже войн с жажда за живот на 10 -12 левел ги събира тия точки, че и отгоре. Излиза, че това джудже има 100 ТЖ в ръката.... мда,
По този въпрос виж обяснението, което съм дал в темата от линка на Вилорп.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » съб яну 05, 2008 8:12 pm

Леко встрани от темата , но пак е свързано с трайните наранявания (а и не намерин по-подходящо място да си задам въпроса):
Каква е границата на осакатяване, след която пълното възстановяване става невъзможно? Темата за възкресяването оставя у мен впечатлението, че героите могат да "възстановят" изгубени или увредени крайници и органи с "лекуване на тежки рани", стига да съберат отделните парчетии. Ако съм прав, това значи, че на Титания няма безвъзвратна загуба и следователно - няма инвалиди, просяци, евнуси, ветерани от войните и т.н.

В случай, че съм разтълкувал гореспоменатата тема погрешно, искам да попитам дават ли физическите недъзи отражение върху общия брой ТЖ (май не би трябвало) или ТД.

ПП. А магията "лекуване на тежки рани" заличава ли белезите от острие/огън/киселина?
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » съб яну 05, 2008 9:32 pm

Е, не е като всеки инвалид да може да си позволи опитен магьосник ;) . Аз лично бих позволил лекуване на такива наранявания.

А за отражението на недъзите - бих се водил по правилата в книгата за загубена част от тялото и бих намалил ТЖ все едно е била нанесена ТЩ, че да се осакати създанието.
シャマョツィ

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед яну 06, 2008 3:00 am

Възкресяването е магия от високи нива и малцина я владеят, така че сакати си има. Самата възможност за възстановяване е за да не принуждавам играчите да се разхождат с по една ръка или крак, а не за да превърна Магландиум в едно прекрасно място без недъзи.
А дали се премахват белезите оставям да решите вие за вашите си сесии (аз лично предпочитам да не ги махат, а те да остават в памет на събитието, но това не е като общо правило).
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Отговори