Древни магии

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Древни магии

Мнение от Vilorp » пет фев 08, 2008 12:00 pm

БатГойко написа:Абе вземи му сложи една школа "Древни магии" - нещо като общи заклинания, но забравени с времет - не може да се специализаира в нея. Включва заклинания, които не принадлежат към нито една школа и се влияе само от осноното МУ (баси, измислихме новата школа). В нея ще могат да влизат всякакви "общи", но не "общоизвестни" заклинания.
Развръзка:
из „Екът на Ал-Тирмир-Оминор“ - най-големия вестник в Оминор, статията: „Кой е Аракс!?“
... спираща вкисването на бирата наистина е интересна ние ще ви насочим към важните неща.
А именно: Тайната на Аракс! Една от 9-те статуи разположени в най-вътрешния пръстен на града е обект на вниманието ни. Гостите се чудят защо в града има статуя на мъж с вдигнат предизвикателно към небесата меч, а жителите защо държи меч. Както и на другите фундаменти под статуята там е изписана сама една дума – Аракс. А ето, че след завръщането на чирака на Корнелиус, част от булото на тайната е повдигнато и Арак с право може да носи апокрифното доскоро название „магът войн“. Корнелиус бе изпратил чирака си...

из „Оминор сега“ - младежка листовка, статията: „Силата на младежта“
... е чирак на мага Корнелиус, но поема нелеката задача по издирването на данни за Аракс, като при това се справя блестящо. Той казва: „Станахме приятел с групата наемници която ме придружаваше в това велико приключение“ - и това показва че младите магове са далеч по-отворени към света спрямо закостенелите...

из „Нова Магия“ - вътрешен бюлетин
1. Магия предотвратяваща вкисването на бирата
2. Левитационна магия позволяваща изсипването на халби директно в гърлото на мага
3. „Мечът на Аракс“
...
3. ... донесена от чирака на Корнелиус е наистина интересна, най-малкото поради факта, че е едновременно общодостъпна и не принадлежи на никоя от сегашните школи. Предложението да се кръсти на многоуважавания маг Корнелиус бе отхвърлено и официалното й име бе прието да е: „Мечът на Аракс“. Тестовете показаха, че е възможно де се изплете и друго оръжие освен меч, също така да му се придаде строго индивидуална форма. Понеже магията не е проста, то в справочника ще бъде класифицирана като 3-то ниво от школата „Древни магии“ в която поне засега не е възможна за специализация. В самата магия има и още няколко аномалии, като простотата на израза* и големия разход на енергия**...

* изисква 8ТД за произнасяне
** изисква двойно повече мана спрямо алтернативните по ниво магии от текущите школи (22 вместо 11 ТМ за магия трето ниво)

„...Древните магии са интересна област от магията, която е свъзана със знания отпреди Войната. За разлика от днешните смутни времана на древните майстори им се е налагало да разчитат и на грубата сила за да убедят в доводите си своите опоненти...“ из ликция на Хариф Ал Казамир палеомагиолог

„...са особен дял от магията кажи речи достъпен за всеки достатъчно надарен заклинател. Наименованията се определят от името на съществото в погребалната камера, от която сме намерили свитъка. Разбира се мародестването на гробове...“ из реч на Сиклеминдрел Алагорски старши библиотекар в Ал-Тирим-Оминор



Обща магия, 3-то ниво от школа „Древни магии“ МУ от поне 18 (без бонусите от школите) – не може да се специализира в нея!!!

Меча на Аракс
Валидни цели: мага
Цена за свитък: 3+ златни монети
За запаметяване: 4ТР
Точки мана: 22 за произнасяне и 6 за рунд поддръжка
Време на действие: по желание
Разстояние: съседно поле
Описание: Хората казват, че маговете не могат да се бият и са прави до голяма степен, но легендарния „Меч на Аракс” променя това. Мага влага своята магическа енергия в изтъкаването на оръжие (по избор на мага, но не и стрелково)* от самата същност на велената и той може да се сражава с него. Важна особеност на оръжието е, че то не може да бъде парирано (но с него може да се парира), а също така прониква безпрепятствено през всяка физическа защита.
Специалните удари са в зависимост от изтъканото оръжие и дали мага е специализирал в боя с него.
С оръжието се замахва за 6ТД и няма начин те да бъдат намалени.

Атаката на „Меча” е равна МУ-то + евентуално подсилване чрез заплащане на цена
Щета: МА зара
Защита: тъй като все пак е поразяваща магия при удар МЗ на атакуваното създание се прибавя към БЗ-то му.
Атаката на меча може да се подсили по избор на мага, като преди опита му да го изрече той заяви с колко иска да повиши атаката, като за +1 атака се заплаща +3 ТМ на рунд за поддръжка.

заб. Към атаката на меча не се добавят бонуси от ниво или от войн. Оръжието няма реално тегло и изискване за сила.
Последна промяна от Vilorp на пон фев 11, 2008 10:52 am, променено общо 2 пъти.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пет фев 08, 2008 12:31 pm

Нямаше ли вече такава тема с доста повече постове в нея?
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пет фев 08, 2008 10:39 pm

Имаше и все още има, но ми я нафлудиха и заключиха, а гласът ми за почистване и отключване към модераторите си остана глас в пустиня. Тука пускам последната ревизия на меча, която е тествана и от играчите. Достъпът до нея е получен чрез куест и магат войн не прекалява с употребата й. Двама от противниците също я използваха, но играчите ми са си чепати копеуета и претрепаха едниия, а другия им избяга защото се занимаваха с една многопипалеста глгалоралобулуза.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет фев 08, 2008 11:27 pm

само една забележка имам - нека са 8ТД за кастване ;)

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » съб фев 09, 2008 10:39 am

Защо? Магията се явява един вид обща и неможе да се специализира в настоящата школа...
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » съб фев 09, 2008 5:17 pm

само магиите 0во ниво са за 4 ТД ;) но иначе магията е добра, признавам... ако искам гандалф ще си я взем, със сигурност ;)

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » съб фев 09, 2008 10:21 pm

Общите магии са 4ТД, тази магия си е един вид обща, стига да изпълниш нужния куест. Отделно иска повече мана при произнасянето и поддръжката, а а ко решиш да я напомпаш може да ти и злезе и по-солена от чука на бога, забележи, че няма специализация и фактически е с 6 степени по-трудна от която и да е друга школна магия. А ако някой рече да си напомпа Бързата мисъл тъй и тъй ще си я казва за 1 ТД.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » съб фев 09, 2008 11:59 pm

2 всъщност, но както и да е. Мисля, че БатГойко трябва да изясни, този спор ;)

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед фев 10, 2008 1:46 am

8 ТД е по-правилното. 4 са само за 0 ниво заклинанията. Древните магии не са 0 ниво и не са Общи - те просто нямат специализация.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пон фев 11, 2008 10:52 am

От коригирано.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Отговори