Да се пробвам и аз с раса?

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Да се пробвам и аз с раса?

Мнение от Ain alkar » нед фев 10, 2008 2:08 am

Неродените

Това е раса, която не е от света на Титания (наистина не е) те считат себе си за завоеватели на нови светове и до сега дори се справят добре защото световете, които са завладели са напълно унищожение в генериране на армия древни Неродени.

Из Хроники На Вселенските Подтисници

За разлика от останалото вселенско зло Неродените на са от високо технологична планета, а дори обратното те са създадени в мрачното съзнание на боговете от Царството на Огъня, едно от маркетинговите царства. Те са служели като средство за първите нападения над Царството на Розите.
В началото, след сътворението си те са представлявали голяма сфера от чиста енергия, което ги правело практически неуязвими за силите на боговете на розата. Това им предимство помогнало при обсадата на свещените върхове, където се намирала Крепостта на Розата, където живеели единствените обитатели на царството – боговете.
Когато силите огнени почти победили от крепостта на защитниците се спуснала най-малката сред боговете на розата – Адара. Тя примамила няколко Неродени и започнала да им показва армията на огъня. Показала им драконите, които били покрити със здрави люспи и можели да взаимодействат със света. Тя им прошепнала, че може да им даде тяло, с което да вземат контрол над съдбата си, а не да бъдат средства на войната на огъня. Казала им, че когато свърши войната ще могат да бъдат полезни, да изградят общество, да се чувстват живи създания, не подвластни на времето. Много от тях я послушали и замечтано поискали силата на живота и безсмъртието на душата, което притежавали.
Тогава Адара взела частица от душата на всеки един от тях като в замяна им дала тела. Така завършили живота си древните Неродени.
Войната свършила благодарение на хитростта на Адара и създанията, които тя създала от частиците душа на Неродените. След поражението на армията на огъня Неродените приели вечния мир, създали общества в Царството на Розите и приели неутралитет в последвалите войни, но имало и такива от тях, които пожелали да върнат древната си сила и приели войната като средство за постигане на желанието си.
Военно настроените сред Неродените се разделили на две групи – едните вярвали, че само Адара може да им върне древната сила, за което се присъединили към огнената армия отново. Вторите решили, че действията на младата богиня били необратими от познатата за света сила и решили, че в необятния космос може да има някой, който да познава жизнената и духовна енергия и да може да ги разделя. Те смятали, че до скоро пленения в ядрото на Царството на Огъня Маркъс Аллен ще има такива познания и тръгнали да го търсят по следа на душата му. Така попаднали на много планети и подобно на него ги завладели и унищожили, като трансформирали енергията им в подходяща за пътуване из вселената. Скоро те събрали огромен запас от енергия и мъдрост на различни планети и достигнали до развитие подобно на това на събратята си, оставени далеч назад в маркъсовите царства.
Водени от чувството си за Маркъс те достигнали до планета наречена Титания. Попадайки в близост до една от луните на планетата те били привлечени от гравитацията й и запратени на най-отдалечения от континентите – Магландиум. Там те попаднали на скрита война между доброто и злото, водена от герой на двете страни. Но под тези две страни те видели още една война между вампира Маркъс Аллен и сподвижниците му и разумните раси. Те отишли при Маркъс да молят за помощ, но той отхвърлил молбата им с обяснението, че връщайки силата си те ще станат заплаха за реда във вселената, а това той не би позволил когато времето на Апокалипсиса приближавало.
Тогава, разгневени от хладното отношение към тях, Неродените решили да обявят война на Маркъс и на всеки свят, който го приюти.

Външни Белези и Полови Особености:
Поради това че придобили тяло след душа и тялото им представлява гол скелет без особени физически белези, но душата им, която придобила форма била определеното за разпознаването им.
Поради сходните им тела те нямат биологични различия между половете и само начина на мислене ги различава един от друг (естествено по между си те се различават от далеч)

Неродените на Титания (и в частност Магландиум)
Поради буквално голямата си душа някои от Неродените започват да изпитват симпатия към разумните раси на Титания и застават срещу мрака и Маркъс (но не и срещу своите защото никой Нероден не може да навреди на събрат поради морални причини, които по никакъв начин не могат да бъдат нарушени)

Показатели:
Жи:15
Ви:1(бих го сложил 0, но според мен това не е допустимо от системата защото виталността би трябвало да показва, че има живот в тях, а Неродените има малко макар и много малко)
Ск:16
Мз:1
Си:3-10
Л:5-16
Ин:6-18
Пр:6-17
Из:5-9

На височина варират между 140 и 160 см, а на тегло между 10 и 20 кг (те са торба кокали все пак)

Расови Умения:

Енергия:
Като изградени от чиста енергия Неродените могат да запазват душата си дори тялото им да бъде унищожено (представете си какво става с Алколайтите на не мъртвите от УорКрафт като ги жертваш). След смъртта си те се обвързват с един жив и го следват докато той не ги заведе в Нероден храм (който се намира близо до замъка на престола на съдбовната планина близа до Брил). Мъртвите неродени преминават в изцяло духовно състояние (и като всеки дух те са невидими и неспособни да влияят ефективно на физическия свят). В повечето случаи ако създанието, към което се е "прикачил" духът не знае същонстта на Неродените и няма до себе си въздушен маг (или всякакъв друг, способен да вижда духове) е в неведение. Това означава сигурна обреченост на духа и най-вероятно с малкото си останала енергия духът би предизвикал проклятие у създанието, към което се е прикачил докато то не го заведе в Неродения храм, за да бъде възродено.
Друг е въпросът, че дори като дух Нероденият мисли напълно трезво и би се прикачил само към приятел (ако има такъв с оглед на това, че единствено тъмните Неродени трудно намират приятели) или напълно непознат, отколкото към врага си (освен ако не е много разярен на убиеца си и не е готов да бъде негово проклятие макар и мъртъв)

Ако все пак Нероденият достигне Храма цената на възраждането не е ниска (но се определя от разказвача). Това умение дава безсмъртие на Неродения (което пък е помощ да не измре расата им защото размножаване почти няма).
В много редки случаи (които не се препоръчват за играчи ако изобщо расата става за игрова) тъмен Нероден може да нападне директно душа в живо тяло и да опита да завладее тялото, за да заживее отново. Тогава се прави проверка срещу ПСУ (но не съм сигурен дали МУ, МА или ИН трябва да бъдат взети като умение, но ако бъдат взети Магическите способности и Магическата защита трябва да бъде вземана под внимание).
За така наречените Възродени има подобна възможност, но поради пацифистичната си същност те са способни да се възродят само в тяло, умряло преди определен период от време, който зависи от взетия като умение при атаката срещу ПСУ на тъмните им събратя (вероятно като числител със знаменател 5)


Външна Душа:
Това, че душата на Неродения е извън тялото му (или по-точно около него) им позволява да използват специална атака наречена „Сянка“. Тя изисква специалист в Невъоръжен Бой поне на степен 12.

Сянка
Изисква: +2ТД, (20+(Нипротивник)) Мана
Описание: Нероденият изпраща част от душата си срещу враг на до Пр метра. Атаката е с модификатор Пр;Ин. Щетите, които нанася са равни на (Ин/3) зара щети.

Атаката има и страничен ефект. Ако създание умре (Жт=< -16) духа му остава да търси отмъщение от убилия го Нероден, като намира покой единствено след пълната смърт на Неродения (тъй като е дух има възможност да унищожи друг дух)
Духовното Израстване на Неродените избира се при достигане на 5Ниво.

Некроманти:

Достигайки 5 Ниво неродения може да поеме по пътя на мрака и покварата на душата, пътя на Некроманта (спокойно не вдигат мъртви). Некромантите намаляват всяка физическа щета с Ни/3 освен от сребърни оръжия, чиято щета се повишава с + Ни/2 (тези показатели май е по-добре да са Ни/4 и Ни/3). Това отношение към щетите се засилва с твърдо 3 (а може и по едно, но кой знае на 10 и 15 нива. На 5 Нива Некроманта повишава максимума си за Интелект с +1 и намалява максимума си за Сила с -1. На 10 Ниво повишава максимума си за Интелект с още +2. На 15 Ниво повишава максимумите на Интелект с +2 и на Прецизност с +1, намалява максимума за Сила с -1.
Научават магията Ключ, с която могат да заключат душата на току-що умряло създание.

Ключ
Ни: 7
Школа: Мрак
Мана: 66 + мана за задържане
Време за Действие: по желание
Описание: Щом създание умре некроманта може до минута след смъртта му да прибере душата му редом със своята, като след това по време на битка може да призове създанието да помага. Призоваването става за цената от 33 + 7 мана на рунд и изисква пълен ход (100% от ТД на некроманта) за призоваване на създанието (за един рунд могат да се призоват много създания. Когато бъде заключена душа тя намалява максималната мана на магьосника с половината от Жи на създанието. Маната намалява докато душата на създанието е в плен. Пленът продължава докато магьосника не освободи душата или в битка създанието не умре (тогава се губи контрол над духа и той постига мир)

Некромантиите са типичните завоеватели на Неродените.

Възродени:

Това са Неродените, които изпитват симпатия към Титанианските раси и застават на тяхна страна срещу Маркъс и мрака. Нероден поел по пътя на Възраждането променя цвета на душата си (която обгражда телата им) от черен на бял до светло син. Възроден Не мъртъв губи възможна да се възражда, но придобива способност да запазва духа на падналите си другари и те да бъдат възраждани във Храма на Неродените. В тази форма духа на Неродения е доста нестабилна, което прави възраждането на Възроден опасно. Всяка магия на Мрака търпи наказание от Ни/2 към Му. Това наказание на Му се повишава на 10 и 15 Нива с твърди стойности съответно 3 и 5. В невъоръжен бой Възродените нанасят допълнителни +2зара щети (което се дължи на нестабилността в енергията на духа и изригването му при досег с противника). Нападателят на Възродените поема 1зар щети при всяка своя невъоръжена атака.
На 5Ни Възродения повишава максимума на Интелекта си с +1 за сметка на максимума на Силата си. На 10Ни максимума на Интелекта се повишава с +2. На 15Ни максимума на Интелекта и Прецизността се повишават със съответно +2 и +1 за сметка на -1 към Силата.


Покачванията на показателите са сложени защото общия максимум на показателите е по-нисък от общо приетия от мен – 74 (но със повишаването от тук стават повече, което не е голям проблем предполагам освен това, че максимума на Интелекта става 22, а този на силата – 8 ). Расата е изпробвана при игра само до 6 Ниво, като дори на това ниво Героя беше доста слаб спрямо останалите в групата, но предполагам, че нещата ще заприличат на магьосник на на съответно ниво. Не знам как е на по-високи нива, играчите ми нямаха желание за изпробване до край на тази и още няколко раси от сетинга.

*Черното е допълнения, които са наложителни. Ако забележите още нещо пишете, ще го допишем
Последна промяна от Ain alkar на пет май 29, 2009 12:59 pm, променено общо 4 пъти.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед фев 10, 2008 2:53 am

На бърз, диагонален прочит (вече заспивам и не мога да чета съсредоточено), раста поне звучи интересно. Няма особен проблем, излизането й от максимумите на показателите, които съм дал в друга тема, макар че чисто психологически не ми допада ИН-22. Предвид, че най-вероятно го искаш, за да ги подсилиш като магьосници, аз бих препоръчал чисто магически бонуси - директно покачване на МУ - по-лесно, по-качествено и не измества елфите от пиедестала им за мъдреци (независимо, че Неродените идват от друга планета и всъшност са си по-умни дори и с базовото си 18, срешу което нямам нищо против). Ако успееш и да придадеш по-добро игрово приложение на събирането на души и др. специални расови умения, мисля, че расата ще стане наистина интересна.
Последна промяна от BatGojko на нед фев 10, 2008 12:27 pm, променено общо 1 път.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

kimbo
Чирак
Мнения: 25
Регистриран на: съб фев 09, 2008 12:52 pm

Мнение от kimbo » нед фев 10, 2008 12:04 pm

Като аз предложиш раса,която иде от друга планета, с по-голям интелект от елфите, един човек, който не се възпротиви срещу тази раса ме отряза тотално. Не знам защо стават такива иронии на съдбата, ама ми е интересно защо.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед фев 10, 2008 12:32 pm

Ключовата фраза тук е "звучи интересно"... Огледай разликите между този пост и твоя с предложение за раса от друга планета. Виж критиките към едното и към другото и сам намери разликите.
Не се опитвай дори да си представяш, че има някакво тенденциозно лошо отношение към теб. Няма! Напротив, аз се радвам на всеки нов потребител на форума. Лошо е само, когато новите потребители на форума се опитват да докажат на старите, че само те разбират правилно нещата, а всички останали само ги хокат и то съвсем неоснователно.
Идеята е да се мисли прди да се предлага нещо. Има няколко начина новите предложения да са добри:
- или да сте разбрали идеално същината на играта и да знаете скакво вашето предложение я обогатява;
- или да имате собствена разработка на свят, която се нуждае от това ново попълнение (което е случая в тази тема) и то тогава може и да не е задължително полезно за всички останали играещи групи.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

kimbo
Чирак
Мнения: 25
Регистриран на: съб фев 09, 2008 12:52 pm

Мнение от kimbo » нед фев 10, 2008 2:09 pm

Много добре знам какво е да имаш форум. Вальо има и при всеки нов потребител или пост се скъсва от кеф. Вярно е, че форума му не може да се мери с тоя, но усещането смятам, че е същото. И се дразни, когато някой ламер(като нас вземе да го оспорва). Сега разбрах какво имаш в предвид.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед фев 10, 2008 3:14 pm

Не, няма проблем, някой да оспорва мнението ми - това е една от целите на форума. Аз не съм тук, за да си чеша егото, а за да направя играта колкото се може по-добра. Все пак, тя върви в някаква, предварително набелязана посока и всеки, който иска да помага е добре да усети посоката или поне да попита за нея. Това е като да бутаме една каруца с общи усилия - аз тегля най-отпред и в общи линии определям посоката, всеки който се прикачи, помага със съвети и бута отзад. Винаги може някой от задните да подвикне "ей, завий малко в ляво, че да заобиколим оня камък" и аз вероятно "ще завия" ако това, което е пред нас наистина се окаже камък, а не просто малко храстче, което този отзад не е успял да види добре. Но до никъде няма да стигнем, ако с всеки нов човек, който бута колата идват и коренно нови идеи за посоката, че и аз взема да ги следвам... Казано малко по езоповски, ама мисля, че ме разбирате.

ПП: Нарочно не минавам на ЛС защото мисля, че е полезно да се зане от всички. Въпреки това, тази кореспонденция може да се отдели в нова тема, за да не флудим тук. Нещо като - "защо да не се сърдят новите потребители, когато получават критики от по-старите".
Последна промяна от BatGojko на ср фев 20, 2008 1:12 am, променено общо 2 пъти.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » нед фев 10, 2008 4:52 pm

Ох, най-после раса, която да не е "Орки", "Гноми", "Пиксита", "Не-Точно-Вампири-От-Паралелно-Измерение", "абстрактен кълвач (продал честта си)".

Наистина интересно - нестандартно, но достатъчно игруемо. Остава само системното балансиране, както усещам :D
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » нед фев 10, 2008 7:12 pm

Ами постарал съм се при ревизиите без игра и съвсем краткото приключение да я уравновеся, но разбира се има доста нови неща кото духовното развитие, които обикновените простосмъртни на Титания не притежават и точно за това съм намалил с малко показателите в началото (и Живото им е нисък, което е достатъчно зле при все че силата им е много ниска).
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » нед фев 10, 2008 7:14 pm

Само съвет - тъй като Некромантите вървят към официално одобрение, прочети ги. Там доста подробно съм се занимавал с душите и т.н. Ще ти е полезно. А ако искаш нещо още за душите - намери ме в скайп - hameleona_ham или пиши на ЛС ;)

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » нед фев 10, 2008 7:47 pm

Не е предведено да са чак толкова силни наркоманти, но по принцип идеята за некромантията ми харесва и гледах едно филмче в което идеята беше добра, аз я обработих и се получи точно каквото исках (макар, че при първата проба с некромантите маната беше прекалино малка и се получи егати дисбаланса... ако наричате игра поредицата от битки сам със себе си без играчи, но пак помогна за баланса)

Това не беше много ясно, нали? Аз не искам някакви си дисбалансирани некроманти, които да контролират армии поне не от страна на играчите, а некроманта се свързва с това. Не смятам да промеям идеята си относно умението на расата защото магията, която Неродените усвояват в множеството си скитания из Вселената е по-различна по философия от магията на Титания (макар да се използва един и същ източник). Така че може да има разлика с Некромантите, които вие предлагате (и дори предполагам, че разликата е желателна). Все пак благодаря за съвета, Хам.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » нед фев 10, 2008 8:04 pm

ами, ддз. Моят некромант има много малко бойни страни, да не кажа никакви. Да, може да си вземе школата на костта (говоря за специализация) ама без Магьосник, ще е все тая... ;) Некроманта ми е правен повече от философска гледна точка...

И... ако моя стане официално допълнение (а май натам върви 8) ) не знам, тогава какво ще въртиш.. .в смисъл то моя малко ще му е трудно да си командва армия - още на третия-четвъртия скелет и шанса да се освободят от волята му става твърде голям.

Съветвам те да прочетеш, преди да пишеш ;)

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пон фев 11, 2008 12:39 am

Няма лошо да погледне какво си писал за некрото, но няма и проблем да му е сходн аидеята. Самите Неродени са нещо, което реално е извън Магландиум и Титания и може да има сходства но и различия с основната идея за некромантията.

ПП: А за наркомнатите нарочно не влязох да го оправя в поста на Ain alkar, щото ми харесва ;)
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон фев 11, 2008 12:41 am

може пък да има още някакви некроманти... мене ми е интересно, прочете ли го ти, Ванка... Щото ти си ми важен :)

ПП: И на мен ми допада идеята на Аина...

BatGojko: Не, утре ми е последния изпит и слд това ще го чета, че то си е сериозен текст и не бива да го чета набързо.

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » пон фев 11, 2008 3:53 pm

Предпочитам Алкар, но и Айна става :wink: .
Ще погледна, обещавам. Но иначе найстина не трябва да са еднакви. При мен трябва да се наложи и предел на "армията", което със едно хубаво: общия сбор от нивата на помощниците не трябва да е по-голам от нивото на Неродения и да речем да ползваме СУ Лидер колкото то добавя... Не ми върнаха книгата и ще ги избия, не мога да видя какъв беше тоя бонус при Лидера. Пък и как се поддържа много народ с мана? Никак особенно ако е супер жизнен като повечето войни. Така, че при мен няма проблем стига да имаш безкрайна мана и едно що годе високо ниво (то май на всякъде трябва да е така :) )
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » вт фев 19, 2008 5:00 pm

Току-що оправих някои правописни грешки в текста на расата. Радвам се, че най-накрая имам и български правописен речник на програмата за писане и си го ползувам със здраве :) .
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

kimbo
Чирак
Мнения: 25
Регистриран на: съб фев 09, 2008 12:52 pm

Мнение от kimbo » вт фев 19, 2008 9:36 pm

Аз нямам, но по прнцип не допускам правописни грешки. Алкар, може ли да измислим нещо във форума да си дадем скайповете и да започнем няколко човека да зарибяваме приключение?

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » ср фев 20, 2008 1:15 am

Ain alkar написа:Току-що оправих някои правописни грешки в текста на расата. Радвам се, че най-накрая имам и български правописен речник на програмата за писане и си го ползувам със здраве :) .
Малко Офтопик, ама да не би да имаш спелчекър за Офис 2007 ??? Ако е така дай линк моля!
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » ср фев 20, 2008 7:37 pm

Ай! Не, аз ползвам Open Office (да ме питате защо не мога ви отговоя просто ми хареса програмата)

BatGojko: Няма лошо. Поне е сигурно, че не пиратстваш (аз също, щото имам служебен - за няколко компа едновременно... ама си намам чекър, пък нямам редовна версия на стария офис)
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » ср фев 20, 2008 10:17 pm

Расата наистина ми звучи много интересна!
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » чет фев 21, 2008 10:05 pm

А успя ли да я изпробваш?
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » съб ное 01, 2008 4:33 pm

Я да я повдигнем малко тая разработка :wink:
Идеята е много оригинална и не и трябва много да се доразвива за да стане добра за игра- поне според мен 8)
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
Lord Anomander Rake
Войн
Мнения: 146
Регистриран на: чет юни 05, 2008 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Lord Anomander Rake » съб ное 29, 2008 12:31 pm

Много оригинална раса. И много ми хареса, защото ми напомня за Т'Лан Имасс от "Малазанска книга на мъртвите" (Любимата ми поредица). Не знам дали има нещо общо, но е много интересна.
Изображение

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » съб ное 29, 2008 5:55 pm

Няма нищо общо. "Малазанската Книга на мъртвите" е четиво, което ми попадна в ръцете много след като създадох Неродените.
Друг е въпроса защо ти приличат на Т'лан Имасс след като онези са меко казано огромни и силни и в случая са повече духове отколкото полуживи.
И все пак не съм чел всички книги от поредицата, за да кажа с точност какво са Тлан Имасс, но останах с това впечатление.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
Lord Anomander Rake
Войн
Мнения: 146
Регистриран на: чет юни 05, 2008 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Lord Anomander Rake » съб ное 29, 2008 6:22 pm

Горе долу са така. Но един въпрос само, най-вероятно доста тъп, но не съм играл ППМ до сега. Чисто практически как ще са толкова прецизни (18 максимум), като са торба кокали? Т.е. скелет отключващ ключалка ми е малко смешно. Дано не се окаже че съм недоразбрал нещо.
Изображение

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » нед ное 30, 2008 4:13 am

Прецизността няма нищо общо с тялото им. Това е техния усет... и мисля, че и това си е прецизността. Тя всъщност е усещането, виждане, чуване, помирисване и всякакви такива работи.
Ако забележката ти е, че прецизността е много - сгрешил си. Напълно нормална си е.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
Lord Anomander Rake
Войн
Мнения: 146
Регистриран на: чет юни 05, 2008 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Lord Anomander Rake » нед ное 30, 2008 12:09 pm

Ясно, добре го обясни. Мерси.
Изображение

Потребителски аватар
All Against The Gods
Чирак
Мнения: 25
Регистриран на: вт дек 16, 2008 8:45 pm
Местоположение: Хасково

Мнение от All Against The Gods » пет яну 02, 2009 1:22 pm

Расата е супер замислена.Според мен ще е по готино когато заключи някоя душа да я абсорбира във битка и да получава някакъв временен бонус(само за битката).. :D :D :D
И всеки ден огнените игли на Слънцето пробождаха тялото на Големия Дракон на Мрака. Светлината се отразяваше от лъскавите му, черни като дълбокия космос люспи и гневът му все повече и повече растеше....

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » вт май 26, 2009 8:12 pm

Нека си вдигна и аз предложението нагоре след като сме започнали всички да правим предложения за раса.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » ср май 27, 2009 12:06 pm

Показатели:
Жи:15
Ви:1(бих го сложил 0, но според мен това не е допустимо от системата защото виталността би трябвало да показва, че има живот в тях, а Неродените има малко макар и много малко)
Ск:16
Мз:1
Си:3-10
Л:5-16
Ин:6-18
Пр:6-17
Из:5-9

Не са ли леко занижени тези показатели? Дори и с опцията да се всига максималния показател на интелекта?

П.П. Не бях обръщал внимание на тази раса - а изглежда мислена като образ преди слагането на статистиките - интересна е, макар да съм забелязал, че е трудно да играеш нещо, което няма нужда да яде, спи (в двата смисъла на думата) и т.н. Има хора, които могат да играят такова нещо и расата ще им допадне.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » ср май 27, 2009 2:05 pm

Расата е супер за социална кампания или за неигрова, но инак...просто не струва.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Отговори