Импове

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пон ное 07, 2011 2:51 pm

kimbo написа: Изображение

Имп Маг
Сложност: 5

Почти всяка група от импове има поне един маг. Но никога не може да се срещне маг без група воини, която да го защитава. Имповете магове са коварни същества. Те ползват основно магии, с които да повалят противника. Магиите са от школата на Огъня, защото имповете получават двоен бонус от магии от тази школа (като демони). При все това, че са демони и Огън им нанася половин щета маговете не жалят и събратята си, когато атакуват с магии - например Огнена топка и Огнен дъх. Имповете не са толкова добри магьосници, за да използват магията Армагедон, нито Куб от лава. Те са простовати магове основно, заради ниския интелект на расата. Маговете не се различават от воините по расови белези, освен, че са малко по големи на ръст и килограми. Единственият им отличителен белег са рогата. Има твърдения, че им са израснали като страничен ефект от магиите (какво ли не измисля науката?!?).

Ръст: 40-50 см
Размах на крилете: 30-50 см
Тегло: 15-20 кг

Ниво: 4
Скорост: 16
Реакция: 20
Виталност: 1
ТД: 14
ЖТ: 17
Наблюдателност: 5

Сила: 4
Ловкост: 12
Прецизност: 10
Интелект: 7
Издръжливост: 9

МУ: 15
МА: 5
Мана: 88
МЗ: 3

Атака-------------------Атака----------ТД-----------Щета----
Мини-Тризъбец------ПР;СИ-----------6------------3 зара---пробивна
Захапка---------------ПР;СИ;Л--------4-----------1 зар пробивна, надхвърли ли бронята остава захапано като е нужно натрупване на сила за да се махне
Ръка-------------------ПР;Л;СИ--------5------------2 зара----сечаща

Магии, които знае:
Огнена топка
Огнени юмруци
Огнен дъх
Защита от вода

Специални умения:
Магьосник: 10

Расови способности:
Демон: Намалява двойно всички негативни и удвоява всички положителни ефекти от школата на Огъня.
Груповонападащи: Получават бонус от +1 щета за всеки друг имп наоколо (10-20 метра около), когато атакува с естествени оръжия на тялото.. Максимумът е +10.
Пълководец: Вдига максимумът на Груповонападащи с 5.

Нападат непредизвикани или от засада, на групи от 10-30 създания. Никога не нападат противник, който не отстъпва поне тройно по брой на самите тях (не че са математици да го сметнат просто по инстинкт). Обикновено в битка прави Прави магията Огнени юмруци на събратята си, после атакува с Огнена топка, ако е по-далеч или Огнен дъх.

Награди: 1-2 лъскави предмета (някакви костици, парчета от медни или сребърни бижута)
Имповете привързват малка торбичка, в която кътат всички лъскави предмети. Обикновено единственото ценно, което може да се намери за медни монети. По преценка на разказвача може да има и други предмети но рядко.
Калибрирано с другите импове.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » пет дек 02, 2011 4:17 am

Интересни създания и ако някой ден, след много години, се издаде "ъпдейт" с нови чудовища, тези трябва да влязат според мен :) .

Само малко разяснения по последния вариянт, този на Вилорп - Импът Магьосник вдига ли своя максимум? Този бонус на няколко такива натрупва ли се (навярно не)?
シャマョツィ

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пет дек 16, 2011 1:50 pm

"Някой ден" може да е когато решите. Системата е отворена - подгответе ПДФ с нови създания и го пускаме веднага за теглене на сайта.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » нед дек 18, 2011 12:53 pm

30 импа имат щета 2 зара+10 (ако са достатъчно нагъсто)
30 импа от които 1 мага имат щета 2 зара +10 тия дето са в непосредствена близост до мага имат 2 зара +15
30 импа от които 2 мага имат щета 2 зара +10 тия дето са до единия маг имат 2 зара +15, а тия които са в съседно поле едновременно да дават мага ще имат 2 зара +20
примерно:

Маг Маг
Маг Имп
Маг Маг

На първия ред маговете ще имат 2+20
На втория ред мага ще има 2+30, а импа 2+35 (ако наоколо има 30-35 импа де)
На третия ред маговете ще имат 2+20

Така имповете дето са до маговете ще правят наистина болезнени щети и определено трябва да се замислиш дали да не преминеш към тактическо отстъпление или да отгърмиш маговете.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » нед яну 08, 2012 9:01 pm

Браво, Вилорпе, че така добре си направил финална корекция на май първия ми проект, дето го правихме с един приятел, който вече не влиза, той и тогава не влизаше много.
Отразил си напълно това, което исках да са имповете...
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Отговори