Страница 2 от 3

Публикувано: нед фев 24, 2008 9:44 pm
от kartacha
Ами искам да ти кажа, че според мен бонусите никога не са вредни, дори и в малки количества. Може да го измислим така, например, че маговете ги имат за най-умни и мъдри(както си е) сред имповете и затова им са като водачи. А може и да се направи трети клас Имп Лидер, който стои за парлама и дава бонуси като ги навиква и пее гадни песни(като Уилям Торнтън(от книжката)) на враговете, за да ги разсейва. Дръг е въпроса как с толкова интелект ще се науча да срича на Общия език, но такива са рисковете на професията.

П.П: Ей, така се мъча да не пиша "ПцУ" и пак го пиша така. Голяма инерция, голямо нещо.

Публикувано: нед фев 24, 2008 10:47 pm
от Andras
Ами искам да ти кажа, че според мен бонусите никога не са вредни, дори и в малки количества.
Браво бе мойто момче! Как стигна до това умопомрачително заключение?! Изведнъж ли ти хрумна, докато си бил във ваната и ти е паднала ябълка на главата, или е плод на дълги години систематичен труд?

Публикувано: нед фев 24, 2008 10:50 pm
от kartacha
Не просто го казвам, защото Бат'Гойко, ако не си чел поста казва, че от бонуса нямало да има смисъл, ако са малко маговете. И за туй.

Публикувано: нед фев 24, 2008 10:55 pm
от Andras
Сега се посвети на разликата между "има полза" и "има смисъл". На гадинките ще им е от полза да им раздадеш и +1 красота в зависимост от метерологичната прогноза, +1 на билкарство според ездитното животно и прочие, но от гледна точка на един разработчик, няма никакъв смисъл да сееш 50 мижави бонуса, при това условни, само за да затормозяваш читателя!

Публикувано: пон фев 25, 2008 4:23 pm
от BatGojko
;) Ей, знаех си аз, че имаше полза да те поканя да надникваш по-често тук, Андраше.
Сега за всики уонаби творци - вслувшате (зачитайте) се в мненията на всички критици, тъй като те много ясно и директно (понякога) си изказват същината, а аз понеже се опитвам да съм дипломатичен понякога оставам недобре разбран.
От това пояснение на Андраш за смислените бонуси, по-ясно не мога да се сетя. Иска ми се да се запомни за всички бъдещи предложения и много се надявам да го разберат всички, които правят новости в системата. Смислен бонус е този, който оказва ясно въздействие. Бонус от +1 (изключение прави +1 на зар щета, особено ако имате много зарове), обикновено е по-скоро козметичен. Да, дори и онова +1 СИ към макс на расата си е чиста козметика, но то все пак може да се усети в дългосрочен план, понеже е за играча, но когато е за противник е абсолютно излишно - Там трябва да си говорим за истински бонуси...

Публикувано: пон фев 25, 2008 5:47 pm
от kartacha
Ами добре тогава. Само това ми иде на ум. Който иска да предложи.

Публикувано: нед мар 02, 2008 12:39 am
от BatGojko
Няма проблем ;) Понякога самите идеи са достатъчни, за да ми дадат основа аз да доразвия нешо, или с обшии усилия да достигнем до нещо.
Сарказмът в постовете не цели да те обиди, а просто да е по-забавно (мисля, че съм го споменал и в правилата, че добре звучашия сарказъм няма да се наказва, така че едва ли не се стимулира - така е по-забавно, нали)
ОК, в имповете ми хареса именно усещането за нещо малко и досадно, което е наистина опасно в големи количества и по-скоро смехотворно, когато е в малки групи. Все някога може и да стигне до официална версия (ако се остави на мен, това ще отмене по-дълго) и тогава ще видим как точно това ще се отрази системно.

Публикувано: пон мар 03, 2008 7:06 pm
от kartacha
Самият аз често ползвам иронията и сарказма като средства за "общуване", но недостатъка ми е, че за жалост не мога да ги търпя по мой адрес. Иначе наистина голяма надежда имам след като тотално отхвърлихте Белязаните и първия вариант на Орките, оплюхте втория и не приехте СУ Вестоносец, да приемете Имповете. С размерите си не смятам, че са много големи, но ако искате да ги смаля с около 20 см макс., защото няма да има логика 60 санта гадина да тежи толкова.

Публикувано: пон мар 03, 2008 7:27 pm
от Shamajotsi
А защо трябва да тежат толкова? Не можем ли да ги "олекотим" пропорционално със смаляването им?

Публикувано: пон мар 03, 2008 8:56 pm
от nikestan
kartacha написа:Самият аз често ползвам иронията и сарказма като средства за "общуване", но недостатъка ми е, че за жалост не мога да ги търпя по мой адрес. Иначе наистина голяма надежда имам след като тотално отхвърлихте Белязаните и първия вариант на Орките, оплюхте втория и не приехте СУ Вестоносец, да приемете Имповете.
Ами, ако искаш да ти поднесем извинения в писмен вид задето не ни харесват предложенията ти. Предложи нещо, което наистина ще обогати играта и ще е добре балансирано и ако наистина е добре представено ще видиш, че ще се хареса на много хора.

Според мен имповете имат бъдеще, но не в моите сесии.

Публикувано: пон мар 03, 2008 10:13 pm
от kartacha
Shamajotsi написа:А защо трябва да тежат толкова? Не можем ли да ги "олекотим" пропорционално със смаляването им?
Мислил съм и по този въпрос. Тогава имповете ще започнат да могат да ги носят крилцата им. И тогава те ще станат сериозни противници, а не гадинки по-слаби от улична мастия.
П.П.: Това не е упрек. Просто всички казваха "това не става...онова не става", а никой не се постара да измисли нещо, което да ги допълни или промени.

Публикувано: пон мар 03, 2008 11:31 pm
от Shamajotsi
Ако ги "смалим" - изберем си точка и коефициент в интервала (0;1) и новите импове в крайна сметка ги получим като следствие на хомотетия спрямо тази точка и при този коефициент - то тогава те ще са:

1. По-малки, както искаме
2. Съразмерно по-леки, както трябва да бъде
3. Със също толкова по-малки крила, така че дори и при по-малко тегло те пак да не могат да хвърчат.

Иначе не мога да разбера защо искаш да променяме или допълваме идеята ти? Нека ти даваш основните направления, ти да чертаеш основните щрихи. Нашата (или поне моята) цел е да се обаждаме, когато основната посока е изначално грешна, и да коригираме дребните детаили ;) . Според мен нямаме никаква работа да допълваме с каквото и да е било тези импове, пък камо ли да ги променяме. Единственото, което аз искам е да доподчертаем основното им качество - че са "дребни и вредни", като най-вредни са като са много, поне аз така си ги представям, а доколкото те разбирам - така си ги представяш и ти ;) .

Публикувано: пон мар 03, 2008 11:34 pm
от Andras
Шамайоци, ти ли ще прочетеш на какво биолозите казват "квадратно-кубичен закон" или ще се наложи аз да пиша дълго и напоително, защо казаното от теб е най-малкото абсолютно грешно? Нощем когато тъкмо съм приключил с подготовката за упраженията ми съм изключително нетолерантен към подобни изцепки.

Публикувано: пон мар 03, 2008 11:55 pm
от Shamajotsi
Разбирам, че като намалим всяко измерение (съжалявам, ако терминът е неточен, не се сещам за друг точно сега) два пъти, да кажем, масата, при запазена плътност, ще се намали осем пъти, а площта на крилата - четири. Сега обаче съм запознат, че има и неща като мускулна маса, която е решаващ фактор например, когато учените отхвърлят съществуването на лилипути. Но, признавам, не съм дотолкова запознат, че да знам как мускулната маса се влияе от размера (дали е пропорционално на масата) и доколко влияе на способността да се лети. Ала дори и да приемем, че това от един момент на татък със смаляването на имповете това престава да бъде фактор и те да могат да летят, ще кажем пък, че ние ще ги смаляваме преди да дойде този момент.

Публикувано: вт мар 04, 2008 12:42 pm
от BatGojko
Това са подробности. Играчът въобще не го интересува дали ако смалим импа до 60 см височина (даже бих препоръчал 45, за да влезе в МР 1, тъй като крилете му не са разперени, за д аго вкарат в по-голям и така би могъл да ползва бонуси от ралзика в размера) и направим крилете му с обща размах 80 см, а после кажем, че теглото му е 10 кг и той няма силици да хвърчи дълго, а просто подскача по-далеч леко пърхайки с крилца, дали това би било реално или каквото и да е - важното е да му върши работа в играта.

ПП: стана дълго и тромаво изречение, но нямам време да го редактирам, че излизам.

Публикувано: вт мар 04, 2008 7:45 pm
от Andras
Ми по-малките неща по-лесно летят именно заради това, че крилете са на площ, а масата - на обем. С мускулите чак такъв проблем няма - колибрито си лети. Демек, това което казваш не е вярно - ако е по-малка, гадинката по-лесно би хвръкнала.

Проблемът е, че гадинката е доволно магическа. И както казва бате ти Гойко, изчисленията не интересуват много играчи. Ако речеш че може - може. Ако речеш, че не може - не може. Защо - демонска му работа.

Публикувано: ср мар 05, 2008 6:31 pm
от Grigor
Защо тва ми напомня на нещоо...Heroes III. Не разбирам защо трябва да се копира. Опитай пак. Този път с нещо свое, ако обичаш. Не се обиждай, обаче от всичко най-мразя хора, които си крадът идеите. Имповете са добре балансирани, но не са твой и ти нямаш право да ги крадеш. Има си нещо такова като авторски права. Добре, че това е България, иначеее... Браво, за оформлението на показателите и бонусите, но аз като разказвач от 8 години, не мога да си позволя да бъда неоргинален и да смесвам една игра с друга. Просто всички, които играят мойте сесии ще си заминат. Това е моето мнение. Ако искаш го чети, аз не съм критик.

Публикувано: ср мар 05, 2008 6:50 pm
от lowstef
Всъщност, не са от Heroes III. Нито са от някоя друга игра, компютъран или не. Има ги и в Д&Д, но и от там не са. Малко начално инфо, за справка. В желанието да отразиш в играта някои митологични създания няма нищо лошо. Да не кажем, че 90% от създанията в 90% от игрите са "разписване" на популярни създания в контекста на съответната игра (компютърна или настолна ролева). Така че недей се пъна за авторски права, крадене и оригиналност, като не знаеш за какво говориш. Дали пък и джуджетата и елфите не ти напомнят Толкин, а? Виж, ако някой тръгне да прави хобит, балрог, тараск, майнд флейър или бехолдър - тогава е проблем, щото тия са "оригинални" и защитени. Но ако искам да направя дракон, змей, ламя, фея, самодива, трол, кентавър, горгона, базилиск и т.н. - това си е напълно окей. Ти пък по никакъв начин не си длъжен да ползваш такива "неоригинални" създания. Само дето тогава трябва да се учудя как изобщо играеш фентъзи. Иначе винаги мога да разпиша системно моя смърцафлякващ инджикипляктор - гарантирано оригинален, даже аз не го знам още що за чудо е.

Публикувано: ср мар 05, 2008 8:02 pm
от hameleona
няма лошо в копирането... и без това свръх-трудно да се направи нещо наистина оригинално ;)
БТВ: Аз пък съм анти-критик, така че с григор ще си имаме интересни спорове :twisted:
ПП за БТВто: в които няма да ползвам правата си на Мод, освен ако човека не почне да псува или нещо подобно.

Публикувано: ср мар 05, 2008 10:53 pm
от nikestan
Защо тва ми напомня на нещоо...Heroes III. Не разбирам защо трябва да се копира. Опитай пак. Този път с нещо свое, ако обичаш. Не се обиждай, обаче от всичко най-мразя хора, които си крадът идеите. Имповете са добре балансирани, но не са твой и ти нямаш право да ги крадеш. Има си нещо такова като авторски права. Добре, че това е България, иначеее... Браво, за оформлението на показателите и бонусите, но аз като разказвач от 8 години, не мога да си позволя да бъда неоргинален и да смесвам една игра с друга. Просто всички, които играят мойте сесии ще си заминат. Това е моето мнение. Ако искаш го чети, аз не съм критик.
По тая логика в Магландиум трябва да има само гамбудури, щото всичко останало е вече измислено от някой друг. Пък и имаше една приказка: "Всичко ново е добре забравено старо", тъй че и да цъфне след време някой със съвсем оригинална и нова идея, може пак да се окаже, че "копира" без даже да го съзнава.

Публикувано: ср мар 05, 2008 11:33 pm
от ILLIDAN
На мен ми се е случвало да измислям така разни неща, след което отивам на кино и гледам как вече идеите ми са филмирани :lol:

Публикувано: пет мар 07, 2008 12:59 am
от kartacha
Ами и на мен ми се случи. Сега си дръпнах Heroes III и гледам наистина има импове. :? Така излиза, че съм ги копирал. Аз само името от една книжка за Diablo копирах, щото не съм вещ в измисляне на такова. Ами не знам сега какво да правим. Да не земат наистина да ми правят проблеми за авторските права. Не, че ме знаят отде съм. Нека админа реши какво да прави с "моите" творения.
П.П.: Най-искрено извинение към кимбо, че му влезнах с ацц да променя ръст и тем подобни на неговите магове.

Публикувано: пет мар 07, 2008 2:43 am
от BatGojko
Имповете са си твоя идея - няма лошо да си я доразвиваш в посока, която теб те кефи. Дори и никой да не я възприеме накрая пак си остава възможността да я ползвате с вашата група. Едва ли има значение за теб дали групата на Григор (или н акойто и да било) ще ги ползва или не, ако на вас ви обогатяват играта по някакъв начин. Ако се появят като официални създания това най-вероятно ще е продиктувано от някой разказ или друго произведение и най-вероятно ще са малки, тъй като масовата представа за тях е именно такава (и щото съм фен на Хироус).

Публикувано: пет мар 07, 2008 4:07 am
от kartacha
Аз не забеязах в Хироус да са по-малки от метър. И все пак ако не ме интересуваше дали някой ще играе и ще ги бие, нямаше да ги кача.

Публикувано: пет мар 07, 2008 1:07 pm
от hameleona
Да де, ама в хироус и дракона е не повече от два пъти по-голям от пиконосеца ;) на 1/2 от ръста на човешките единици са, така че сигурно са под метър.
(и щото съм фен на Хироус).
Това ме кърти :) Наистина се накефих, като го прочетох :) (Щото и мен хироус ме кефи 8) )

Публикувано: пет мар 07, 2008 3:57 pm
от Andras
Къртач, защо по някакви причини ми се набиваш в очите по крайно особен и не много ласкателен начин?!

Стефан ви набива в главата че ги има от преди 5 века, ти се чудиш дали няма да те съдят за авторски права... Искрено се надявам, да си писал този си пост пиян!

Публикувано: пет мар 07, 2008 6:11 pm
от Grigor
Картач, не му обръщай на тоо внимание. Той и мене ма е подлепвал. Ако не намериш 10 издадени труда в които има Импове та подкрепям. Щом някой хора си позволяват да обиждат другите като изтривалки за обувки, аз твърдо заставам срещу тях. Не се притеснявай, никой няма да те съди. И дори, за да изкажа пълната си подркрепа към теб, ще попроменя малко името и облика им - Да речем Догоноти и ги вкарвам в сесиите. Ако някой си мисли, че може да си чеше езика по тоя гнусен начин, НЕ!!!! Картач - само така!

Публикувано: пет мар 07, 2008 6:42 pm
от hameleona
Картач, всеки противник е полезен, стига да е смислен. А Имповете ти ми правят много готино впечатление :) Изобщо ти май поумня :) (бъзик, не заяждане) :P

как да е. Подкарвай си имповете и така. Андраш отново критично, но много точно ти посочи грешката ;0

бтв: от опит ти казвам, че винаги може по-добре, та затова стига си чакал одобрение от Ванката - то мнооооого рядко се появява. :) Просто слушай съветите на другите по форума и гледай да им харесат на тях - така ще знаеш, дали някой би ги пуснал или не в играта си :)

Публикувано: пет мар 07, 2008 6:58 pm
от Andras
Ако не намериш 10 издадени труда в които има Импове та подкрепям.
Веднага ти намирам. Разказвали са за Парацелз, че е имал имп скрит в меча му и това е широко известно. А за Парацелз има много повече от 10 биографични труда.

Re: Импове

Публикувано: пон ное 07, 2011 2:33 pm
от Vilorp
kartacha написа:Изображение

Създал съм ги като противници. Прекалено са слаби, за НИР.

Имп
Сложност: 4
„Беше ранна сутрин и се разхождахме с Джо из един от многобройните върхове в Колоса. Дочух странен, непознат звук. Погледнах надолу, през ръба, и видях непознати създания. Имаха несъразмерни за малкото си телце глави и крила, с чиято помощ правеха дълги подскоци. Около десетина от тези бяха нападнали един смел воин, който със всички сили се отбраняваше, но изглеждаше, че няма да удържи дълго на натиска. Решихме да не се намесваме, за да не пострадаме и ние. След като битката приключи, имаше едва три живи създания. След като малките демончета се разотидоха, ние се приближихме и питахме воина какви са тези същества. Той явно говореше само джуджешки и ни каза само една дума „Импис”. От тогава разпространихме историята за тези същества и ги нарекохме импове.”

Имповете са малки и червени на цвят. Главата им тежи 4/7 от тялото. Имат крила, но не могат да летят, защото гравитацията им пречи, а крилата им са прекалено слаби. Имат сиви безизразни очи и дълги, заострени, стърчащи настрани уши. Не се делят на полове.

Ръст: 30-45 см
Размах на крилете: 50-70 см
Тегло: 15-20 кг

Ниво: 3
Скорост: 16
Реакция: 19
Виталност: 1
ТД: 13
ЖТ: 15
Наблюдателност: 4

Сила: 6
Ловкост: 10
Прецизност:9
Интелект: 4
Издръжливост: 7

МЗ: 3

Атака-------------------Атака----------ТД-----------Щета----
Захапка----------------ПР;СИ;Л--------4-----------1зар пробивна,надхвърли ли броянта остова захапано като е нужно натрупване на сила за да се махне
Ръка--------------------ПР;Л;СИ--------5------- ---1зар сечаща

Расови способности:
Демон: Намалява двойно всички негативни и удвоява всички положителни ефекти от школата на Огъня.
Груповонападащи: Получават бонус от +1щета за всеки друг имп наоколо (10-20 метра около). Максимумът е +10.

На ниво покачват по 5 ЖТ и 20 ТР, които основно разпределят за Ловкост и Прецизност. Използват Проста тактика. Нападат непредизвикани или от засада, на групи от 10-30 създания. Никога не нападат противник, който не отстъпва поне тройно по брой на самите тях (не че са математици да го сметнат просто по инстинкт).

Награди: 2-3 лъскави предмета (камъче, монета, парче метал)
Имповете привързват малка торбичка, в която кътат всички лъскави предмети. Обикновено единственото ценно, което може да се намери за медни монети. По преценка на разказвача може да има и други предмети но рядко.
С добавени корекции в размерите и груповия бонус.