Страница 3 от 3

Публикувано: пон ное 07, 2011 2:51 pm
от Vilorp
kimbo написа: Изображение

Имп Маг
Сложност: 5

Почти всяка група от импове има поне един маг. Но никога не може да се срещне маг без група воини, която да го защитава. Имповете магове са коварни същества. Те ползват основно магии, с които да повалят противника. Магиите са от школата на Огъня, защото имповете получават двоен бонус от магии от тази школа (като демони). При все това, че са демони и Огън им нанася половин щета маговете не жалят и събратята си, когато атакуват с магии - например Огнена топка и Огнен дъх. Имповете не са толкова добри магьосници, за да използват магията Армагедон, нито Куб от лава. Те са простовати магове основно, заради ниския интелект на расата. Маговете не се различават от воините по расови белези, освен, че са малко по големи на ръст и килограми. Единственият им отличителен белег са рогата. Има твърдения, че им са израснали като страничен ефект от магиите (какво ли не измисля науката?!?).

Ръст: 40-50 см
Размах на крилете: 30-50 см
Тегло: 15-20 кг

Ниво: 4
Скорост: 16
Реакция: 20
Виталност: 1
ТД: 14
ЖТ: 17
Наблюдателност: 5

Сила: 4
Ловкост: 12
Прецизност: 10
Интелект: 7
Издръжливост: 9

МУ: 15
МА: 5
Мана: 88
МЗ: 3

Атака-------------------Атака----------ТД-----------Щета----
Мини-Тризъбец------ПР;СИ-----------6------------3 зара---пробивна
Захапка---------------ПР;СИ;Л--------4-----------1 зар пробивна, надхвърли ли бронята остава захапано като е нужно натрупване на сила за да се махне
Ръка-------------------ПР;Л;СИ--------5------------2 зара----сечаща

Магии, които знае:
Огнена топка
Огнени юмруци
Огнен дъх
Защита от вода

Специални умения:
Магьосник: 10

Расови способности:
Демон: Намалява двойно всички негативни и удвоява всички положителни ефекти от школата на Огъня.
Груповонападащи: Получават бонус от +1 щета за всеки друг имп наоколо (10-20 метра около), когато атакува с естествени оръжия на тялото.. Максимумът е +10.
Пълководец: Вдига максимумът на Груповонападащи с 5.

Нападат непредизвикани или от засада, на групи от 10-30 създания. Никога не нападат противник, който не отстъпва поне тройно по брой на самите тях (не че са математици да го сметнат просто по инстинкт). Обикновено в битка прави Прави магията Огнени юмруци на събратята си, после атакува с Огнена топка, ако е по-далеч или Огнен дъх.

Награди: 1-2 лъскави предмета (някакви костици, парчета от медни или сребърни бижута)
Имповете привързват малка торбичка, в която кътат всички лъскави предмети. Обикновено единственото ценно, което може да се намери за медни монети. По преценка на разказвача може да има и други предмети но рядко.
Калибрирано с другите импове.

Публикувано: пет дек 02, 2011 4:17 am
от Shamajotsi
Интересни създания и ако някой ден, след много години, се издаде "ъпдейт" с нови чудовища, тези трябва да влязат според мен :) .

Само малко разяснения по последния вариянт, този на Вилорп - Импът Магьосник вдига ли своя максимум? Този бонус на няколко такива натрупва ли се (навярно не)?

Публикувано: пет дек 16, 2011 1:50 pm
от BatGojko
"Някой ден" може да е когато решите. Системата е отворена - подгответе ПДФ с нови създания и го пускаме веднага за теглене на сайта.

Публикувано: нед дек 18, 2011 12:53 pm
от Vilorp
30 импа имат щета 2 зара+10 (ако са достатъчно нагъсто)
30 импа от които 1 мага имат щета 2 зара +10 тия дето са в непосредствена близост до мага имат 2 зара +15
30 импа от които 2 мага имат щета 2 зара +10 тия дето са до единия маг имат 2 зара +15, а тия които са в съседно поле едновременно да дават мага ще имат 2 зара +20
примерно:

Маг Маг
Маг Имп
Маг Маг

На първия ред маговете ще имат 2+20
На втория ред мага ще има 2+30, а импа 2+35 (ако наоколо има 30-35 импа де)
На третия ред маговете ще имат 2+20

Така имповете дето са до маговете ще правят наистина болезнени щети и определено трябва да се замислиш дали да не преминеш към тактическо отстъпление или да отгърмиш маговете.

Публикувано: нед яну 08, 2012 9:01 pm
от kartacha
Браво, Вилорпе, че така добре си направил финална корекция на май първия ми проект, дето го правихме с един приятел, който вече не влиза, той и тогава не влизаше много.
Отразил си напълно това, което исках да са имповете...