Новите Sistem предложения.

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт фев 26, 2008 4:10 pm

За Шарки - термините са от информатиката, или поне изключително много преличат на термини от нея. на мен впечатлението ми беше като за Бесик програма.

За шока - като ми прочетох това за бързото въртене на мечове пред теб в ума ми изникна сцената от „Индиана Джоунс и храма на обречените” където Инди, след като поогледа критично въртящия мечове арап извади револвера си и го гръмна. Та какъв шок е това и за кой? (;

За формулите: В А16 системата за натрупване на умение не със събиране или поне не съвсем.
Предложено от теб: Ум1+Ум2+...+УмN<>16+Ус1+...+УсN
Това с което системата работи в момента: Ум1+Ум2/2+...+УмN/N<>16+Ус
при това се ползавт или еднакви умения или такива който се допълват.


Като го прегледах предложението ми се струва че може да се обобщи в няколко прости реда:

Комбо - поредица от действия(атаки), което се задейства ако първата атака/действие е успешно и носи този упех за всяка кледваща в комбото. (По аналогия на как се казваше тая простотия дето сега ми изкочи от ума, абе онова с помитането на близките до теб противници се един удар. довечара като се прибера ще погледна в книгата и ще смуня с точното название целия тоя спам (; А сетих се бе: Продължителна атака!)
Кяр:
(ТД1+ТД2+...+ТДn)-(N+2)
С думи прости: цялата галимация ще ти отнеме 3ТД по-малко ако направиш две последователни атаки в комбо режим, 4ТД по-малко за три атаки, 5 за 4 и т.н.

Разход:
ТД нужни за цялото комбо
ТМ нужни за цялото комбо+20


Предложение: за да запомниш дадено комбо може да е нужна 1ТР



Надявам се поне аз да съм бил ясан, ама като препрочитам май не съвсем. (;
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » вт фев 26, 2008 4:19 pm

Мдам, Стефан завърши последната стъпка на reducto ad absurdum.

Ворак, Бат'Гойко беше ли давал по тази част пояснения?

Grigor
Чирак
Мнения: 28
Регистриран на: съб фев 23, 2008 1:23 pm
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнение от Grigor » вт фев 26, 2008 10:00 pm

Кяра от комбивацията, явно не ти е влязъл в главата, но не аз ще ти разяснявам очеизбийни неща. 1тр е прекалено малко, да запомниш дори как се готви яйца с праз, камо ли цяла комбинация. Колко то до бейсик, не приятелю това не е бейсик, ТОВА е бейсик :
11001110001001000100111100100_100111011000101101000_1000001111001001011_1100000
_000110100011_10010_10000011101001011_ 110001100101101_11000101101101001_110110000010011_111100100111100110100_0111.


Ха сега някой да ме хване за правописна грешка! И, да любимат ми тема - сложността, и реалността. С приятелите ми играем ролеви игри от доста време, но така и не успяхме да си намерим някоя баш за нас.
Всичките до една бойни системи, или бяха небалансирани достатъчно добре, или не бяха достатъчно реалистични. Тогава се появи Приключение с меч и останалото тго знаете. Фолмолите ни впечатлиха, но скоро осъзнахме, че те само усложняват играта и не и придават нищо ново - иначе казано, това се оказа някакъв принудително удебелен вариянт на Ендивал. Всички умения, показатели, и др. си бяха чисто и просто пасивни. Единтсвено браво на създателите, че успяха да активизират издържливостта. И отново нямаше никаква описателност. :( Както и да е трябваше да се примирим с това и да се опитаме да я модифицираме така, че да не ни напомня на Еднивал. Скоро обаче разбрахме, че сами по себе си, нововъведенията изграждаша по-актуална версия на нещата. И решихме да не се хабим.

Именно в този миг се зароди тя - най-новата идея, най-описателната ролева игра, тази пред която реализма, сложността и точността на всички бледнееха. Тя беше перфекната комбинация между сложното и лесното за възприемане. Тя - DIES. И тъй игрицата си проби навсякъде където се разчу, именно заради тази своя описателност и сложност. Привлече всички онези, които бяха опитни играчи, и изискваха малко повече. В нея сложността беше главната летва, която играчите трябваше да прескочат. След като известно време се занимавахме с нея, решихме ей така на шега, да изиграем една сесия на нещо друго. И някъде прочетохме думата "сложно". Честна дума, повръщал съм от смях. И сега като ти видях поста, също се изхилих.

Ако си мислиш, че това е сложно - помисли пак. Ето ти рекламата - "Ако сте бакалавър по математика, ако я преподавате, ако според вас няма формула, която да не разбирате - елате в света на DIES и се обедете , че нищо не сте научили." :twisted:
Feel nature's WRATH!!!

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » вт фев 26, 2008 10:35 pm

Ха, като ти гледам вдъхновението можеше да си драснеш поста в мерена реч. Все пак не разбирам колко нагъл трябва да е човек за да пише във форума на Аксиом 16 и да плюе системата Аксиом 16. Кое й е сложното на аритметиката, не ми казвай, че не можеш да събереш 2 числа и да извадиш от тях трето и това при положение, че числата най-често са двуцифрени. Какво не й е реалистично на Аксиом, обоснови критиката си. За мен Аксиом е най-пълната и реалистична система, която съм играл (вярно не съм с голям опит в различни системи). "Принудително удебелен вариант на Ендивал"?!? Между Аксиом и Ендивал единственото общо е, че са български. Няма идеална система, това е ясно, всеки си избира според вкуса си. И какво е това DIES, дай някаква по-пълна информация. Греша ли или има и други във форума, които никога досега не са чували за подобна система.

ПП: Съжалявам, че поста ми не е директно свързан с темата, но не можах да се стърпя, като видях тея глупости.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » вт фев 26, 2008 10:48 pm

Никога не съм предполагал, че ще застана в такава позиция спрямо "новак" и че въобще ще съм до такава степен разлютен, ама ето, че стана...

На първо време, основната идея на форумите като този, е да се води дискусия. Т.е. да се дават аргументи за една теза или за друга. Така че, моля те, бъди този, който ще ни ги разяснява тези "очеизбийни" неща, защото, както изглежда, същите така са ти избили очите, че изглежда и очните нерви са 'фръкнали, повличайки маса ценен материал със себе си! И все пак, представил си един - смешен до полуда! - аргумен, който просто плаче за оборване. Абре, човече, как 1ТР не би стигало "за научаването да се готви яйца с праз", при условие, че това е цената за всяка магия 1, а и ако не се лъжа и 2 ниво? А то в Магландия уж не всеки можел да е магьосник. Или и ти си мънчкин, който играе по Мангаландия, а не по Магландия?

Я кажи, къде по дяволите се е разчуло за въпросната ДИЕС? 4В клас на пето СОУ? Хайде, това е гадно заяждане, щото много съм ти набрал, ама кажи поне защо трябваше да намесваш това си чудо в тази тема? С какво спомага знанието, че си направил супер-система, когато се опитваш да защитиш ултра-калпавата механика за А16?...

...Бях тръгнал да отговарям на всичките ти абсурди в поста, ама доникъде щях да стигна. Само ще спомена две заключителни неща:

- Много се изкушавах дали да не ти се заям за правописните грешки наистина, ама тамън почнах и едва стигнах до средата.

- Последното изречение беше самонабутване. Много държа то да се знае, дори да си промениш поста: "Ето ти рекламата - "Ако сте бакалавър по математика, ако я преподавате, ако според вас няма формула, която да не разбирате - елате в света на DIES и се обедете , че нищо не сте научили."
Последна промяна от Shamajotsi на вт фев 26, 2008 11:04 pm, променено общо 1 път.
シャマョツィ

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » вт фев 26, 2008 10:56 pm

Grigor написа:Ето ти рекламата - "Ако сте бакалавър по математика, ако я преподавате, ако според вас няма формула, която да не разбирате - елате в света на DIES и се обедете , че нищо не сте научили." :twisted:
И Аксиом 16 бил сложен ?!?
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » вт фев 26, 2008 11:04 pm

Dies irae! Dies illa!
Ма май като гледам на къде вървят нещата по-скоро е gallina scripsit.

Григоре, Гриша... Не пали се, щото правиш пушек и ми сълзят очите. Великата ти система ще я разгледаме, като я публикуваш. До тогава - стоиш и не бараш математиката, щото рискуваш да ме настъпиш на професионална тема, което не е добре. Всеки полудебил може да напише една купчина драскулки и да ги кръсти формула. Известно количество такива полудебили дори го правят, аз лично съм имал съмнителната чест да получа 28 странично "доказателство" на хипотезата на Голдбах. Обратно, хубавата, важаната математика, обикновено е логична, лесно запаметима, след като смисълът й бъде схванат и като цяло дори красива. Така че да не ми се хвалят разни пишман колеги с грозилищата, дето са насътворили.
И на изпроводяк:


Изображение

Grigor
Чирак
Мнения: 28
Регистриран на: съб фев 23, 2008 1:23 pm
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнение от Grigor » вт фев 26, 2008 11:35 pm

Хм, щях да бъда много горд, ако бях измислил DIES, защото тя направо изтребва. Така... нямам намерение да ви пълня главите с неща, които няма шанс да разберете. Щом ви трябва пояснение на всяка моя дума, то моля ви не се занимавайте с DIES, защото не искам да ви причиня сътресение.

Неописателното и нереалистичното във системката ви, е че дейсвието "Атака", например, е представено като нещо толкова тривиално, че даже няма два начина ,по които може да протече една и съща атака ,с едно и също уръжие, възпроизведена от един и същи герой,с един и същи успех ,в една и съща ситуация. Има поне 1000 начина по, който може да протече тя. Но нека не изброявам. Следващото - дефиницията "герой" във тази игра означава поредният сополанко, който има мания за величие. Още нещо - бързината тук е представена като нещо супер нереално и нелогично. Излиза че дори да си с 500 бързина и 500 ловкост той извършва действието Атака с меч, за същите Тд, за които би го извършил и един охлюв с 1 ловкост и 1 бързина. И времето, разбираш ли, се цепи на някви си точки. Къде по дя.... го има това? Това някъде има ли го? И ето ти още нещо - герои се бият от 3часа (реално време) и никой не е изморен , щот не са си правили труда да ползват умора. Абе изобщо какъв бог на войната трябва да си, че никога да не се измаряш. И има ли тука някакъв кръвен ресурс?
Гледаш двама, с нанесени пет рани, и кървища по тялото, които никога не се измарят, защото още имат ТЖ.

И тука явно, е място където да се г******** , богопомазана система, която не търпи критика и промени. Изобщо някой има ли си на представа, колко промени, и то коренни, е търпял DIES преди да се възприеме, като твърдост. А това, че не си чувал за системката не ме учудва. Тя е само за опитни играчи, които гледат на играта като активни разказвачи, а не като пасивни потребители.

И някой е написал "Какво част от....не разбираш?"
Feel nature's WRATH!!!

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт фев 26, 2008 11:40 pm

Модератор: Григоре или къвто там си. Първо предупреждение! Неопитността ти, не е, повтарям, не е причина да се заяждаш и да ни обиждаш. Личното ми мнение ще го спестя. Ако продължаваш, почвам да заключвам и трия теми. Копийш?

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » вт фев 26, 2008 11:41 pm

Айде, и на тоя му дадоха жичките на късо, даже от монитора ми почти се разнесе миризма на изгоряла гума.

Да изчакаме добрите хора с белите пристилки да дойдат и тихичко да се помолим да не попадне в една стая с турски султан и римски император.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт фев 26, 2008 11:42 pm

Андраш, що му се вързваш?

БТВ: :shock: :shock: :shock: Какво, по дяволите, е това уравнение??? :shock: :shock: :shock:

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » вт фев 26, 2008 11:49 pm

Хм, щях да бъда много горд, ако бях измислил DIES, защото тя направо изтребва. Така... нямам намерение да ви пълня главите с неща, които няма шанс да разберете. Щом ви трябва пояснение на всяка моя дума, то моля ви не се занимавайте с DIES, защото не искам да ви причиня сътресение.
Е, опитай може пък и да не ни изтребе секретната ти система предназначена за "активни разказвачи" (Чудно кой пък разказвач е пасивен и кой активен, може би този, който оставя играчите да му водят е пасивния) :?
Неописателното и нереалистичното във системката ви, е че дейсвието "Атака", например, е представено като нещо толкова тривиално, че даже няма два начина ,по които може да протече една и съща атака ,с едно и също уръжие, възпроизведена от един и същи герой,с един и същи успех ,в една и съща ситуация. Има поне 1000 начина по, който може да протече тя. Но нека не изброявам.
О, моля те изброи поне 10 начина да протече въпросната атака, които не са описани системно.
Още нещо - бързината тук е представена като нещо супер нереално и нелогично. Излиза че дори да си с 500 бързина и 500 ловкост той извършва действието Атака с меч, за същите Тд, за които би го извършил и един охлюв с 1 ловкост и 1 бързина. И времето, разбираш ли, се цепи на някви си точки.
Хм, явно не си разбрал основната на правилото за ТД - те са абстрактно понятие, не са стотинките, с които ще си купиш баничка, един вид давам 10 стотинки(ТД) да си купя атака с меч към тиквата на противника, ама давам още 2 стотинки да се прицеля, че да не ми избяга. Охлюва с 1 ловкост и бързина впрочем въобще не може да изпълни атаката с меч за един рунд.
И тука явно, е място където да се г******** , богопомазана система, която не търпи критика и промени.
Системата търпи критика и промени именно на страниците на този форум.
Изобщо някой има ли си на представа, колко промени, и то коренни, е търпял DIES преди да се възприеме, като твърдост. А това, че не си чувал за системката не ме учудва. Тя е само за опитни играчи, които гледат на играта като активни разказвачи, а не като пасивни потребители.

Абе вземи го представи тоя величествен DIES, да го видим колко е реалистичен и по колко хиляди начина може да ти протече атаката. По последното изречение no comment, с тая идиотщина изби рибата.
Последна промяна от nikestan на вт фев 26, 2008 11:53 pm, променено общо 1 път.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » вт фев 26, 2008 11:52 pm

Момче, излагаш се бе! Що за нагъл тип си, за да решиш какво можем и не можем да разберем. Аз съм бил на школи по теоретична ядрена физика! Мислиш ли, че можеш да ми предложиш нещо, което да не мога да разбера в областта на физико-математическите науки? Почти абсолютно съм сигурен, че и на Андраш не можеш да предложиш предизвикателство, нито ти, нито приятелченцата ти със системката ви. Ако сте толкова печени - forums.rpgbg.net - там са най-опитните и добри играчи, за които знам. Пуснете си творението и ако отговаря на поне половината от суперлативитe ти, ще ви се извиня писмено.

Изобщо не си разбрал Аксиом. Впрочем, тук никой не твърди, че е съвършена, дори създателя й. Виж, твоето предложение за допълнение е тъпо и ненужно. Играй си там диеза и не се занимавай с Аксиом.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » вт фев 26, 2008 11:57 pm

Хамелеоне, това по-горе е един запис на Навие-Стокс. Прословутите уравнения от динамиката на флуидите и все още нерешен проблем в математиката.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт фев 26, 2008 11:58 pm

мерси за изяснението - стана ми любопитно :)

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Мнение от Sharky_Dog » ср фев 27, 2008 12:09 am

Вилорпе, за информатиката разбрах, само не разбрах какво правят подобни дефиниции и термини в игра, където никога не са употребявани. Ще оставим това на страна сега. Оставям и настрана тоя Диес, на който очите не съм видял, но нека се захванем със промените по супер смотаната и ш*бана система, която никой не разбира и как, виждиш ли, може някой изобщо да харесва, но пък ти, григоре, разбира се, който си един доказал се математик и теоретик и форумен експерт по всички въпроси, можеш да допринесеш много за развитието на бърливата система, на чийто форум пишеш междудругото.

За новата система, или адон или експанжън или каквото там сте направили, което е толкова сполучливо и ПРО и за най-добрите и дето зарибява повече от другите системи и от всичко е по-добра и тествана и с милион фенове... Иди на rpg.bg, както предложи lowstef, докато писах този пост, да те отракат малко и да почувстваш силата на хейта и страха от комтютър за следващите 2 месеца. Защото такива като тебе, ги сдъвкват и ги изплюват, сетне ги тъпчат докато се откажат от "великите" си идеи.

Ако не си можал да схванеш най-простото от всичко за механиката на ТД и 10-те секунди в които те се поместват, за какви професори по математика ми говориш и сложнотии... ?
10 Секунди
Бързи има 20 ТД в тях и бие 4 удара за 5ТД, щото е бърз!
Бавния има 15 ТД и бие 3 удара за 5ТД, щото е бавен!
Охлюва има 1ТД (С 1 Бързина и 1 Ловкост) И щеше да бие един удар на 5 хода, ако имаше ръце и сила за да вдигне меча!

Я си сядай на четирибуквието и не си мисли, че си най-умния тука, понеже спрях да пиша в РПГ.БГ заради безобразния хейт, който се изсипваше на определени потребители, но сега виждам, че с някой хора просто няма оправия...


(И като цензурираш, цензурирай така, че да се разбира поне... и намали малко неясния език със лудите шифъри)

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср фев 27, 2008 12:27 pm

Ще помоля накой мод да преправи нужния пост (подозирам че е тоя на григо с бинарите) защото форума ми разтяга ужасно.

И докато Григор търси да ни продстави системата ще замоля да се върнем на темата.
Комботата като „физични магии” не са лоша идея. Тя дава на играча „мап едишън” с който да сътворява магии без да чупи системата, още повече, че комботата не се универсални.
Така, като аз си ги представям, те трябва да съдържат поне две последователни действия.

Да речем комбото „драконова подсечка” ще изисква 1ТР за запаметяване 20ТМ за стартиране и да притежаваш съответните умения.
Описание: Ганимед бе впил поглед в огромния гигант насреща му, съсредоточи се докато леко отпусна края на камшика направи знака на бели я дракон предлицето си със свободната си ръка. Магията се разля в тялото му и всякаш показа пред очите му хиладите тренировки на дараконовата подсечка - камшикът изплющя. Младият войн се извъртя около себе си, за да вложи цялата си сила в издърпването, а после извади чукът от колана си като същевремено пусна камшика и пристъпи напред, замях и удар.
Системно:Атака към крака на противника със спец атака оплитане, дърпане с цел събаряне, изваждане и на ново оръжие и пускане на старо, придвижване, удар по паднал противник с прицелена атака към главата.

Така играча направо си казва описанието на комбото, когато го използва; вкарва РП елемент в самата битка.
На самото комбо му се смята атаката и еднократно се мятат зарове за да се провери успеха му.
Ако се направят последователно като отделни действия по груби сметки ще са му нужни 6+6+1+3+2+6=24ТД
Ако се използва комбо механиката ще са му нужни 24-(6+2)=16ТД, което с малко умора е напълно достъпно за повечето твари пъплещи из Магландиум (;
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Grigor
Чирак
Мнения: 28
Регистриран на: съб фев 23, 2008 1:23 pm
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнение от Grigor » ср фев 27, 2008 9:52 pm

hameleona: Изтрито от мен!
Feel nature's WRATH!!!

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср фев 27, 2008 9:58 pm

hameleona: Мисля, че казах нещо. Последно предупреждение. Заключвам темата. при първия случай на заяждане или обида от твоя страна ще те предложа за бан. Оплакванията от теб са със същото значение!

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед мар 02, 2008 12:35 am

Използвам правото си на админ и си казвам последната дума.
Комботата са напълно възможна добавка в системата:
- Един играч решава да извърши няколко действия като едно и го заявява - лесно и ясно за запомняне.
- Хвърля само една проверка за атака. Базирана на средния възможен успех на действията му (или по преценка на Разказвача);
- Цялата му атака изисква толкова ТД, колкото е сборът от всички действия в цялото комбо, намален по преценка на Разказвача, следователно разрешените точки за активна защита също са повече... Всичко е добре балансирано.
Явно Григор си изпусна малко нервите когато срещна обоснована критика на предложенията си. Ням аповод да му се сърдим за това - все пак това е нормална реакция на детската психика (това няма нищо общо с възрастта) когато човек няма опит с това да доказва правотата си с обективни факти, а не просто с желание.
На всички ще ни е интересно да представи своята (или не неговата) система Дайс дори тук на форума на Аксиом. Мисля, че ще ни е интересно да видим една система развита на база на грепките на А16 и Ендивал (а защо не и на Д&Д) и аз съм напълно съгласен да се отвори тема за представяне на въпросната система в секцията на метафорума - ползваме го и за общи приказки, така че е ОК.
Но да се обиждат потребителите на форума, заради предпочитанията им към Аксиом или някоя друга система е напълно недопустимо и ако Григор продължи да го прави ще бъда принуден просто да го банна от форума (това досега не е правено, така че да се чуства поласкан, че е първият с наистина реален шанс да стигне до това).
Очаквам вскякви разумни и обосновани сравнения за ползите на ДАИС пред Аксиом и съм готов да поспорим по въпроса, доколкото това е възможно, разбира се (готов съм и отново да обясня някои неща, които съм казал и в книгата за абстрактноста и кое какво означава).
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Заключена