[СУ]Сънувач

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

[СУ]Сънувач

Мнение от Miro » вт фев 26, 2008 4:57 am

Странна и прекрасна е титания, и магична земя също. Какви ли не таланти и странни способности придобиват създанията на този свят. Там където канибали по изолирани островчета ръфат плътта сурова, оракули предсказват бъдещето и миналото, там има и Сънувачи, разбира се. Те споделят нощта с вампири и въркулаци, с немъртви и с невиидми магове, излезли на разходка от летящите си крепости.

Изиквания: Героят да е поразяван от нападателна магия.
Точки за придобиване на нулеов ниво: 15
На ниво 1: Удвоява темпът на възстановяване на един от основните ресурси(живот, умора или мана) поп време на сън. Ако зарът покаже 1 или 2 - умора, 3,4 - манна, 5,6 - жизненост.
// дано не се получи конфликт с Възстановяване на манна
Сънувачите са акто студентите по медицина - могат да заспят винаги, ако ще за половин час, и да изберат дали да се събуждат от някакви дразнения или не :lol:
Сънувачите остават рационални по време на сън (свръхестествена способност).
Сънувачите получават бонус към психическата си устойчивост. проверки, които изискват психическа устойчивост отдалечават съзнанието от стандартното му състояние, а тук (отдалеченото) сънувачите са изцяло в свои води. Ако някой ефект изиска проверка за психическа устойчивост на сънувачът и той се провали, има право да прави проверка отново всеки следващ ход (10 секунди), и това до СУ пъти срещу един и същ ефект.
Сънувачът може да спи за дни или одри седмици напред. Обратното не е вярно.

На ниво 3:Действие. Сънувачът сънува едно действие. Примерно атакуване с алебарда на някакъв абстрактен враг. На сутринта сънувачът може да стори това действие за 1ТД! Ограничението е, че това не може да е действие, което сънувачът не може да направи за един ход пир нормални условия. Но пък може да е атака с прицелване! Извършването на действието източва всичката мана на сънувача, и не работи ако той не разполага с такава (идеята е да се прави по веднъж). ТА отново - действието може да е примерно огнена топка с концентрация за останалтие тд, но след направата й ТМ=0.

На ниво 5: Подслон. Сънувачът може да сънува заслон. Това, незнайно как, го предпазва от всякаква вреда по време на сън. Създания трябва да хвърлят ПсУ+3д6 <>16+СУ за да го забележат изобщо (което е, меко казано, невъзможно освен ако не знаеш точно къде да го търсиш). Природни стихии винаги отбягват така защитеният. <не зная каква механика да предложа, но е съвсем възможно сънувач на 12 степен да може да предпази село от напиращата лава на вулкан като просто заспи в него>.

На ниво 7: Дух. Сънувачът може да сякаш напуска тялото си и да се скита в нощта, като невидим и безтелесен дух. Сънувачът сънува всичко, коеот духът вижда, макар, че звуците се размазват, а другите сетива съвсем отказват. Това е свръхестествена магическа способност - душата на героят си стои в тялтоо му + разваляне на магия, примерно, прекъсва съня. След нощ, прекарана в скитане сънувачът не възстановява манна.

На ниво 9: Чудовище. Сънувачът може да призовава чудовище от сънищата си! На сутринта звярът се оказва наблизо, и никой не го е видял как се е промъкнал (през триж залостената врата ан хана, примерно). Звярът е с максимална сложност колкото и сънувачът (в смисъл, че е силен колкото него) и по незнайни причини се държи приятелски към призовалият го (следователно и групата му. абе общо взето като кученце "Не разкъсвай онзи човек на кървава пихтия от крайници и вътрешни органи, които да се излеят по паважа на градския площад!" и онова спира). Призованото създание отнема цялата манна на сънувачът, и способността му да натрупва такава, докато то е все още с него (храни се от неговата енергия). Създание се отпраща ан сън, като при това възстановаява отнетата първоначално манна. Чудовище не може да се призове ако сънувачът няма манна.

На ниво 11: Сънувачът получава +1 към максимума за интелект на расата си. Вижданите неща в сънищата предлагат друг поглед върху света, нещо разширяващо разбирането и осмислянето на останалтие неща :).

На ниво 12: Реален двойник: Духът приема форма. Докато спи, сънувачът може да пътува, да говори, да се бие. Създаденият двойник е идентичен на оригиналът, в момента на заспиване и се контролира чрез сънищата на сънувача (сънувачът сънува всичко, коеот се случва на двойникът му). На сутринта, ако двойникът е жив, трябва да се събере с оригиналът си (и изчезва). Не се ли случи това ... стават странни неща ... общото е, че психическата връзка се къса (или поне контролът изчезва).

За да преразкажа целия пост от горе до тук : днеска се наспрах през деня и сега съмпред компютъра без да ме хваща сън, та ми е скучно :Д
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » ср фев 27, 2008 4:40 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ако за моето специално умение Вестоносец казвахте, че е безсмислено, любопитен съм да ви чуя за това.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср фев 27, 2008 10:03 pm

За да преразкажа целия пост от горе до тук : днеска се наспрах през деня и сега съмпред компютъра без да ме хваща сън, та ми е скучно :Д
това го оправдава ;) това не е сериозно предложение... май...

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » чет фев 28, 2008 12:34 am

hameleona написа:
За да преразкажа целия пост от горе до тук : днеска се наспрах през деня и сега съмпред компютъра без да ме хваща сън, та ми е скучно :Д
това го оправдава ;) това не е сериозно предложение... май...
Тоя па, сега като го погледна виждам някакви парлалели на бонуса от девето ниво с Кинг - тихо, съвсем безшумно, сякаш размазано същество, нямащо нищо общо с човека, но не ползовляващо да се ужасиш от него. Как ще я направиш тази атмосфера с други СУ-та, а? Оф, я да си лягам, преди да съм написал още нещо
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед мар 02, 2008 1:25 am

;) В началото ми прозвуча доста забавно. Самото название "Сънувач" си е абсрдно. В крайна сметка обаче го прочетох и ми се струва, че въпреки съмненията на Къртача, в това има някакъв замисъл и използваемост. Проблем е, че самите механики са неясно описани и не могат да се ползват в този си вид - иначе някои от идеите са много добри (например тази със сънуването на действието, което ще отнеме цялата мана, но ще е за е 1 ТД)
Ако имашмерак си го дообработи - звучи зкотично и забавно (а изискването да си тряскан от мълния, че да го вземеш направо кърти ;) )
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Отговори