Страница 1 от 1

Гондари - Каменен народ

Публикувано: ср юни 11, 2008 2:56 pm
от shizziss
Гондари - Каменен народ

Расови особености

Специфичните особености, които отличават Гондарите от останалите раси на Магландиум са: Кожата им е с външния вид на скала (не притежава свойствата на скала, но е „по-твърда” от тази на хората). Цветът на кожата им може да бъде с цветовете на всички съществуващи скали. Друга характерна особеност на кожата им е, че тя е лишена от всякакво окосмяване, като единствените изключения са кристалните образувания, които заместват косата и брадата при някои представители на мъжкия пол (макар и твърди като кристал, образуванията са много крехки и не е трудно някое от тях да се отчупи). Кристалните образувания могат да имат цвета, характерните отблясъци и структурата на всички скъпоценни и полу-скъпоценни камъни. Другото, което ги отличава е кръвта-много по-гъста от тази на останалите раси и с характерния цвят на „окосмяването”. При всяко нараняване кръвта много бързо покрива раната и изсъхва, като оставя кристално образувание-белег.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
История

Ръкопис разкъсан и силно захабен пергамент намерен в Мелионската библиотека датировка някъде преди Втората война на Боговете.

След изграждането на храма получих видение пратено ми лично от Бона. В него той ми заръча да сътворя пазители на храма…(не се чете) странна долина която не бях виждал …(липсват няколко реда) заедно със скулпторите и художниците се из качихме по високите склонове на Колоса…(липсват няколко реда) там ни очакваше нещо необяснимо стотици каменни блокове с размери 2 на 1 метра и необясним…(не се чете) със свойствата…(липсват няколко реда) скулпторите бяха изумени от това, но си свършиха работата. Също така и художниците бяха готови с „Прозореца”…(останалата част от ръкописа е безвъзвратно повредена).

Гондарите се родили като раса при земетресенията затворили пътя към храма на Бона. Самия храм небил засегнат от земетресението, но това активирало магията която съживява Гондарите, като пазители на храма от този момент нататък те започнали да се развиват далеч от погледа на другите раси. Пребродили лабиринта под храма, а в най-горната зала в кулата открили чудна картина на която се виждала приказно красива долина със седем реки, които се вливали в езеро в центъра на долината. В езерото имало не голям остров, а водата от езерото се оттичала през осмата река към единствения проход във високите отвесни скали ограждащи долината от всякъде. Прохода не бил по-широк от 20 метра а на места достигал 10 и там реката го изпълвала.
Чрез сложен ритуал жредците на Бона успели да отворят портал през картината, чрез който да стигнат до долината, която се намирала в най-северните части на континента. Там Гондарите сътворили прекрасен град от камък добиван от стените на платото в което се намирала долината. Освен камък те започнали да добиват и различни руди-стомана адамантий сребро и злато. Прехранвали се основно с растенията от долината и успели да култивират част от тях. Месо си набавяли от животните и главно от Греолите - огромни бизоноподобни създания с лапи достигащи 3-4м дължина и хранещи се с растения те били изключително агресивни когато са нападнати или са застрашени малките им, но иначе не биха нападнали никой. Бурхите бързо разбрали това и ги опитомили. След тези открития младата раса започнала бързо да се развива и множи. Успели да излязът от платото през прохода и в пустинята ограждаща го от три страни (четвъртата била океана) се сблъскали с племето на прокълнатите Гиганти…

Основни показатели

Виталност 3
Жизненост 42

Сила 7-20
Ловкост 4-14
Интелект 4-14
Прецизност 5-15
Издръжливост 5-12

Константи

Скорост 15
МЗ 2


Уникални расови умения

Създадени от камък-не покачват своито МУ от специалист в школа при специализация в школата на водата и въздуха.

- "Каменна кожа" – всички щети от сечащи и пробивни оръжия си нанасят пълната щета от която 6 са временни щети (също както трошащите). Трошащите оръжия си нанасят обикновените си щети.

Кристален слух-Способността на Гондар да определи откъде идва даден звук, както и да го различи от всички останали, независимо колко е слаб.

Каменна песен-Поради близостта им със скалите Гондарите са способни да усетят състоянието на скалите в радиус от (Ин) метра. Достатъчно е Гондар да постави ръка върху скална повърхност, за да определи здравината и, наличието и големината на пукнатини, кухини и т.н. в определения район.

Скална светлина-Необикновената способност на Гондарите да накарат камък да свети. За целта е достатъчно да държат камъка с ръка, като яркостта на светлината се определя от размера на самия камък. Ако той е достатъчно малък да се побере в ръката, светлината му би била като на факла, докато при допир на скала по-голяма от 1 метър, тя би придобила едва забележимо сияние.

Кристализиране на рани – уникалното свойство на кръвта им да затваря раните като ги кристализира. При получа-ване на открита рана и кървене, кървенето продължава един рунд, след което раната е напълно затворена и не се нуждае от превръзване.

Публикувано: ср юни 11, 2008 3:03 pm
от Miro
имба

Публикувано: ср юни 11, 2008 6:29 pm
от nikestan
Супер, сега чакаме ендивалските върколаци и здрачници за да е пълно мазалото.

Въобще защо да има светове с различни раси, при положение, че можем да наблъскаме всички в Магландиум.
(макар и твърди като кристал, образуванията са много крехки и не е трудно някое от тях да се отчупи)
твърди=крехки :shock:

Публикувано: ср юни 11, 2008 7:06 pm
от Ain alkar
Може би има предвид, че са подобни на диаманта?...
Въобще защо да има светове с различни раси, при положение, че можем да наблъскаме всички в Магландиум.
А после се чудите защо имам 8 свята...

Публикувано: ср юни 11, 2008 9:03 pm
от Gallean
При кристалите твърдостта е от малко значение за крехкостта.

Публикувано: ср юни 11, 2008 10:57 pm
от hameleona
ЪЪъъъ... това НЕ са, повтарям НЕ СА бурхи.

shizziss, направил ли си си труда да прочетеш ИСТОРИЯТА на Ендивал?

Публикувано: ср юни 11, 2008 11:17 pm
от ILLIDAN
Той май коментираше преди време, че е променил всичко освен името на расата... :)

Публикувано: чет юни 12, 2008 12:34 am
от Shamajotsi
Опа! Тук виждам малко противоречие: нали уж расите щяха да имат воля като основен показател, а скоростта нямало да бъде константа? Това не ми прилича на ЕнДор, а на Аксиом16. Съответно би трябвало да коментирам расата в светлината на оригиналните правила. А в такъв случай идва една голяма моя критика - лишавайки расата от мана, както си написал, ти не ги лишаваш просто от магии. Изведнъж тези бурхи стават лоши бойци или поне със сигурност не могат да усвояват техники. А и идеята раса да не може да има магьосници ми се струва... прекалено крайна. Прекалената крайност в много аспекти е сериозен недостатък на Ендивал (горгоните са класически пример как се създава интересна, но вредна за системата раса). Така че, бурхите май не са най-подходящата раса за директно портване от Ендивал в коя да е друга система. Може би греша или пък изпускам много други неща, но в този час на нощтта така стоят нещата...

П.П. Би ли обяснил някой вещ в материята историята с крехкостта и твърдостта, че това очевидно не попада в задължително изучавания материал по физика?

Публикувано: чет юни 12, 2008 12:57 am
от ILLIDAN
Не съм специалист, но доколкото аз разбирам нещата крехкостта се изявява в това, че материалът не се огъва преди да се счупи. Например, гумата не е крехка, въпреки че е мека, докато стъклото е твърдо, но доста крехко. Металите пък са твърди, но не са крехки: могат лесно да се огъват без да се счупят.

ПП: Без линк от уикипедия накъде? :lol:

Публикувано: чет юни 12, 2008 1:04 am
от shizziss
Аз обещах на БГ (по негова молба) да представя ЕнДорските раси и създания за игра по А16 и Гондари от ЕнДор се оказаха първи по стечение на обстоятелствата- макар другаде да бях обещал да започна с "Господарите на мрамора"
nikestan написа:Супер, сега чакаме ендивалските върколаци и здрачници за да е пълно мазалото.

Въобще защо да има светове с различни раси, при положение, че можем да наблъскаме всички в Магландиум.

твърди=крехки :shock:
За Върколаците- Те в ЕнДор не са раса , а и ако се стигне до пускането им то ще е в една друга много дъвкана тема.

За Здрачниците (Както и някои други раси от ЕнДор) първо трябва да имам ясна представа къде в Титания или Магландиум мога даги разпаложа и какво и защо ги е създало. А такава за сега нямам. За това може да спите спокойно... За сега.

За препълнения Магландиум- Въпрос на избор. Пускането на тази тема беше провокирано от опитите на Вилорп да се включи ако не се лъжа в няколко форумни игри с Раса Троли и му беше отказвано. И аз да съм и аз бих отказал ако трябва да бъда честен :? . А ЕнДорските бурхи са най-близки до тролите, но ми се струват далеч по приемливи от своите "Събратя".
Gallean написа:При кристалите твърдостта е от малко значение за крехкостта.
Да и на мен мисе мотаише нещо такова в главата за това го написах( иначе що им е шлем на тези "Бурхи"
hameleona написа:ЪЪъъъ... това НЕ са, повтарям НЕ СА бурхи.

shizziss, направил ли си си труда да прочетеш ИСТОРИЯТА на Ендивал?
Хам- ако ми позволиш да те наричам така - Илидан е прав, а и от Ендивал 2 и 3 до ЕнДор четвърта или пета основна Ревизия те претърпяваха доста промени даже на два пъти отпадаха като игрова раса, докато се превърнат в това което са сега.
Shamajotsi написа:Това не ми прилича на ЕнДор, а на Аксиом16. Съответно би трябвало да коментирам расата в светлината на оригиналните правила. А в такъв случай идва една голяма моя критика - лишавайки расата от мана, както си написал, ти не ги лишаваш просто от магии. Изведнъж тези бурхи стават лоши бойци или поне със сигурност не могат да усвояват техники. А и идеята раса да не може да има магьосници ми се струва... прекалено крайна. Прекалената крайност в много аспекти е сериозен недостатък на Ендивал (горгоните са класически пример как се създава интересна, но вредна за системата раса). Така че, бурхите май не са най-подходящата раса за директно портване от Ендивал в коя да е друга система. Може би греша или пък изпускам много други неща, но в този час на нощтта така стоят нещата...
Shamajotsi- Да Гондари за А16. Проблема мисля е оправен в описанието на расата

П.П. извинявам се за недооформеното описание правописа и липсата на важни елементи от "Бурхите".
туку що получих зелена светлина и за втория ми вариянт на местожителство на "Бурхите" далеч на север отвът териториите на прокълнатите за сега толкова.
От тук ми доидоха някои от идеите http://zamunda.net/details.php?id=76127

Публикувано: чет юни 12, 2008 9:59 am
от hameleona
Виж, сега да бяха някаква митологична раса - щях да го приема. Но я ме просветли, какво прави тукашните бурхи - бурхи? Защо трябва да използваш това име, което май е абсолютно специфично за Ендивал поредицата, за да опишеш една раса, която е всичко друго, но не и бурх.

Бурхът е ловък. Това е първото нещо, за което се сещам сега, без книга до мене си. после идват:
Бурхът не е от камък или квото и да е друго там - той си е съвсем нормален, с нормална кожа (е, като изключим цвета й).


Общо взето, не виждам нищо, което да ми напомня за бурхите ;)

Публикувано: чет юни 12, 2008 11:05 am
от ILLIDAN
Един вид промени името на расата, за да не се сравнява автоматично с бурхите от Ендивал. :wink:

По въпроса с магиите: не мисля, че е хубаво тотално да ги орязваш. По-скоро да имат наказание ако се опитват да правят магии, по-високи начални ТР за Магьосник и Специалист в школа, по-малко мана и тн.

Публикувано: пет юни 13, 2008 12:18 am
от shizziss
Колкото до магиите защо да не са Магьосници нали не са Бурхи, а са Гондари :wink: , стига при това да са балансирани. За показателите трябва да ги погледна пак.

Молба: някои с власт да сложи кавички в заглавието на темата - да се промени от Бурхи на "Бурхи". :lol: :lol: :lol: добре че човек се учи докато е жив, ми и аз съм можел да си го оправя :rofl: :rofl: :rofl:

Публикувано: съб юни 14, 2008 10:26 am
от Ain alkar
Например ти! И един въпрос, който страшно много ме тревожи. Чел ли си какво представлява маната. За нея пише, че и войните имат нужда от мана. Така като им махаш маната ти ги лишаваш, не само от магии, а и от бойни умения така, че те стават само за битки най-много до 5 ниво ако си го развил по-добре. После противниците ще са ти достичка за побждаване с просто нападение. Върни маната. Може би с някакво наказание от сорта на: Ин/2 + Ин/2 на ниво (макар и така да е малко, но поне имат по-голям шанс)

Публикувано: съб юни 14, 2008 10:34 pm
от Ivan_Helsing
Ако питаш мен им остави маната и им намали МУ. После им смени името и ще са идеални ;) Друг въпрос е, че мен никой ме не пита.

Публикувано: нед юни 15, 2008 12:24 am
от shizziss
Ок Хелзинг но реших ще им сминя името и до там :wink: . Ще си бацат магии и това е. И така ще е и в ЕнДор.

П.П. Аз принципно питам Всички с мнение по въпроса който поставям. Стига те да се изчерпват в отговора с Критика или Одобрение а не заяждане. 8)

Публикувано: съб юли 05, 2008 12:31 am
от shizziss
В неделя чакайте Историята и всичко останало. Вече всичко е завършено като идея остава да я въведа и постна. Това ще се случи в началния пост там ще променям и редактирам всичко останало, което се нуждае от това и бъде одобрено.

Публикувано: нед юли 06, 2008 1:00 am
от BatGojko
Сега, повечето забележки до тук си имаха всеки своето сонование, аз само ще обобщя моите наблюдения:

1) Тенденцията да се "препълни" Магландиум си е наистина опасна, но за момента няма лошо да се твори. Важното е наситина да не се вливат нови раси, само защото ги има някъде другаде, щото ще им се загуби връзката и бройката.
Така погледнати "бурхите" (които не са бурхи) са някакви братовчеди на тролите, а от там пък следват и следващите ми съвети, забележки и наблюденбия.

2) Предвид бонусите, които имат за щетите от сечащи и прободни оръжия, както и останалте специални умения ми се ще да не им качваме ИЗ до 12, а примерно до 10. От друга страна, ако са орязани от мана, 12 си е ОК.

3) Като споменах маната, не е зле тя да си присъства, па макар и с по-слабо приложение или в по-ограничено количество. Вариантите могат да са най-различни, като например на тях да им коства двойно всяко действие изискващо мана, без други промени по набавянето й... Или пък да им отнема и допълнително количество ЖТ (така и така си имат доста, а и пестат от острите оръжия).

4) Да, името е добре да се смени на нещо друго. Не виждам смисъл да се наричат Бурхи, ако не са Бурхите от Ендивал. Нека да запазим уникалността на света на колегите.

5) За позицията им в света на Титания ще видим като се появи и историята им - постарай се да е смислена спрямо останалия сетинг ;)

Публикувано: нед юли 06, 2008 2:53 am
от shizziss
Това за бонусите откъм щети е "оправено" (определено не сум мислил трезво (вече отказвам и бирата :wink: ) когато съм го "писал"). Така мисля, че е по добре, запазва се логиката за каменната кожа просто при Гондари тя е по- слабо изразена от колкото при "Техните братовчеди" Тролите.
За маната, няма никакви ограничения за получаването и ползването и. Наи вероятно ще има ограничения за възможни спецялисти в школа - но това тепърва ще се оточнява. педложение ще има още днес заедно с историята.
За истоията и препулнения Магландиум - ще се постарая с историята, все пак от нея зависи Бъдещето на тази колоритна раса, а за препълнения Магландиум тя в това отношение поне още няколко века няма да допринася с численост, а по скоро с бройка на расите.

Е, хаиде аз лягам и като стана ще се потрудя над обещаното.

Публикувано: нед юли 13, 2008 8:43 pm
от BatGojko
Намали картинките от първия пост, че раздуват форума твърде много настрани. Може да ги пуснеш и като линкове!

Публикувано: пон юли 14, 2008 5:04 pm
от hameleona
Никво намаляне, само няколко нови реда и го оправих. ;)

Публикувано: пет окт 29, 2010 3:29 am
от shizziss
Я да си повдигна темата! 8)

Публикувано: пет окт 29, 2010 9:38 pm
от kilorez
Ето го и моето мнение найстина расата не става всмисъл коментирахте че кристала е твърд после кристални са скорост 15 незнам дали е удачно показателите са доста силни странна раса мо все пак интересна с много корекции може да се получи

Публикувано: пет мар 23, 2012 4:40 pm
от shizziss
Е хайде и аз да си повдигна расата.
Забележка!
В моят мод на А16 "Древна магия на Титания" се държи добре и за момента не са открити бъгове при тестовите сесий и математическите опити. Очаквам доизкусуряването и за А16 ПММ.
Моля някой да я тества на Арената, аз за сега оставам твърде зает за да се заема с това!

Гондари - Каменен народ

Расови особености

Специфичните особености, които отличават Гондарите от останалите раси на Магландиум са: Кожата им е с външния вид на скала (не притежава свойствата на скала, но е „по-твърда” от тази на хората). Цветът на кожата им може да бъде с цветовете на всички съществуващи скали. Друга характерна особеност на кожата им е, че тя е лишена от всякакво окосмяване, като единствените изключения са кристалните образувания, които заместват косата и брадата при някои представители на мъжкия пол (макар и твърди като кристал, образуванията са много крехки и не е трудно някое от тях да се отчупи). Кристалните образувания могат да имат цвета, характерните отблясъци и структурата на всички скъпоценни и полу-скъпоценни камъни. Другото, което ги отличава е кръвта-много по-гъста от тази на останалите раси и с характерния цвят на „окосмяването”. При всяко нараняване кръвта много бързо покрива раната и изсъхва, като оставя кристално образувание-белег.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
История

Ръкопис разкъсан и силно захабен пергамент намерен в Мелионската библиотека датировка някъде преди Втората война на Боговете.

След изграждането на храма получих видение пратено ми лично от Бона. В него той ми заръча да сътворя пазители на храма…(не се чете) странна долина която не бях виждал …(липсват няколко реда) заедно със скулпторите и художниците се из качихме по високите склонове на Колоса…(липсват няколко реда) там ни очакваше нещо необяснимо стотици каменни блокове с размери 2 на 1 метра и необясним…(не се чете) със свойствата…(липсват няколко реда) скулпторите бяха изумени от това, но си свършиха работата. Също така и художниците бяха готови с „Прозореца”…(останалата част от ръкописа е безвъзвратно повредена).

Гондарите се родили като раса при земетресенията затворили пътя към храма на Бона. Самия храм небил засегнат от земетресението, но това активирало магията която съживява Гондарите, като пазители на храма от този момент нататък те започнали да се развиват далеч от погледа на другите раси. Пребродили лабиринта под храма, а в най-горната зала в кулата открили чудна картина на която се виждала приказно красива долина със седем реки, които се вливали в езеро в центъра на долината. В езерото имало не голям остров, а водата от езерото се оттичала през осмата река към единствения проход във високите отвесни скали ограждащи долината от всякъде. Прохода не бил по-широк от 20 метра а на места достигал 10 и там реката го изпълвала.
Чрез сложен ритуал жредците на Бона успели да отворят портал през картината, чрез който да стигнат до долината, която се намирала в най-северните части на континента. Там Гондарите сътворили прекрасен град от камък добиван от стените на платото в което се намирала долината. Освен камък те започнали да добиват и различни руди-стомана адамантий сребро и злато. Прехранвали се основно с растенията от долината и успели да култивират част от тях. Месо си набавяли от животните и главно от Греолите - огромни бизоноподобни създания с лапи достигащи 3-4м дължина и хранещи се с растения те били изключително агресивни когато са нападнати или са застрашени малките им, но иначе не биха нападнали никой. Бурхите бързо разбрали това и ги опитомили. След тези открития младата раса започнала бързо да се развива и множи. Успели да излязът от платото през прохода и в пустинята ограждаща го от три страни (четвъртата била океана) се сблъскали с племето на прокълнатите Гиганти…

Основни показатели

Виталност 3
Жизненост 42

Сила 7-20
Ловкост 4-14
Интелект 4-14
Прецизност 5-15
Издръжливост 5-12

Константи

Скорост 15
МЗ 2


Уникални расови умения

Създадени от камък-не покачват своито МУ от специалист в школа при специализация в школата на водата и въздуха.

- "Каменна кожа" – всички щети от сечащи и пробивни оръжия си нанасят пълната щета от която 6 са временни щети (също както трошащите). Трошащите оръжия си нанасят обикновените си щети.

Кристален слух-Способността на Гондар да определи откъде идва даден звук, както и да го различи от всички останали, независимо колко е слаб.

Каменна песен-Поради близостта им със скалите Гондарите са способни да усетят състоянието на скалите в радиус от (Ин) метра. Достатъчно е Гондар да постави ръка върху скална повърхност, за да определи здравината и, наличието и големината на пукнатини, кухини и т.н. в определения район.

Скална светлина-Необикновената способност на Гондарите да накарат камък да свети. За целта е достатъчно да държат камъка с ръка, като яркостта на светлината се определя от размера на самия камък. Ако той е достатъчно малък да се побере в ръката, светлината му би била като на факла, докато при допир на скала по-голяма от 1 метър, тя би придобила едва забележимо сияние.

Кристализиране на рани – уникалното свойство на кръвта им да затваря раните като ги кристализира. При получа-ване на открита рана и кървене, кървенето продължава един рунд, след което раната е напълно затворена и не се нуждае от превръзване.