Горгони за А16

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Горгони за А16

Мнение от shizziss » съб юли 05, 2008 12:49 am

Горгони

Расови характеристики

Горгоните са средно високи, стройни човекоподобни създания с ципести крила и змии вместо коса. Кожата им е бледосива и абсолютно гладка наподобяваща нещо средно между мрамор и лед. Другото характерно за нея е липсата на каквото и да е било окосмяване и бръчки. На допир тя е хладна, дори студена с температура от около 5-10 градуса. Това е причината повечето горгони да не се чувстват добре в топъл климат.
Змиите както и крилата определят характерния за всяка горгона цвят, отличаващ я от останалите. Най-често срещаните цветове са в зелената и кафявата гама, макар и от време на време да се среща жълто, оранжево, червено и черно оцветяване.
Друго характерно за горгоните е, че коремът им е изцяло гладък, като там няма и помен от пъп. Женските горгони по природа са четирияични създания и им е физически невъзможно да родят повече от четири деца. Важно е да се отбележи, че въпреки това семейства с повече от едно две деца са рядкост. Причината е – всяко раждане е по-тежко от предишното и вероятността майката да умре е голяма(25% при първото раждане и + 25% за всяко следващо).
При новородените горгони змиите им са покрити с тънка ципа, която покрива цялата глава без лицето. Няколко дена след раждането ципата изсъхва и пада, а змиите за пръв път се появяват на бял свят. При всички горгони змиите са точно 66 на брой. Те са около половин см в диаметър и от 4 до 6 см дължина. Тъй като на този етап очите на змиите не са изцяло оформени, бебето използва очите на лицето си за да гледа. Крилата също могат да се видят, макар на този етап да представляват тънък слой кожа прикрепен върху почти меки костици. С течение на времето те укрепват и когато горгоната достигне 7 годишна възраст, тя за пръв път пробва да „планира”. Когато горгоната навърши 13 години обикновено змиите и са напълно развити достигнали почти см в диаметър и около 13-14 см на дължина. Очите вече са оформени и настъпва процесът на проглеждане, който често е един от най-опасните периоди. На практика тогава горгоната за пръв път вижда света през очите на змиите си, което е изключително болезнено. Често родителите на горгоната обръщат изключително внимание на змиите на детето си в тази възраст, като оглеждат змиите след всяка смяна на кожата им. При най-малката следа от оформени очи детето се завежда на място лишено от всякаква светлина, докато змиите не сменят кожата си отново и то не прогледне през техните очи.
За разлика от повечето раси, горгоните се дразнят от слънцето и предпочитат по-ниски температури(5-15 градуса). Поради крилата и змиите им, горгоните са принудени да носят дрехи, които не ограничават движенията им – най-често роби. Освен това предпочитаният им начин на спане е с главата надолу, увиснали от някой клон или метален лост. Ако не се намери нищо подходящо, от което да висят, горгоните могат да лежат по корем, с чело опряно в твърда повърхност.
Внимание! Горгоните спят легнали единствено, ако не може да се намери никакво друго решение, и то само по корем.
Кръвта на горгоните също е специфична за расата – тъмносива на цвят с характерна миризма на мъгла.
Като всяка безсмъртна раса, горгоните не остаряват. Веднъж достигнали 30 годишна възраст, спират да растат и запазват абсолютно същия външен вид.


Възраст – 0-? Години
Ръст – 175-185 см
Средно отношение на ширина (гръдна обиколка) към височина: височина/2
Средно тегло - за 1см. размер 0,36кг. за мъжете и с 20% по-малко за жените.


Уникални расови умения -

Вкаменяване – уникалната способност на горгоните да вкаменяват с поглед като за целта трябва създанието, което вкаменяват да е на по-малко от 5 метра и да я гледа право в лицето, за да може тя да се опита да го вкамени. При това, когато горгоната отвори очи и погледне създанието в очите, тя всява страх в него в размер на Силата си, като при успех, съумява да задържи погледа му върху очите си.

Страх*+3 зара>16+ПсУ/2

*Страх=Сила

Размерът на успеха е равен на Шоковите щети, които тя му нанася. Всяка една Шокова щета намалява трайно скоростта с 1. След преминаване действието на страха, горгоната може да се опита отново да му внуши страх, без да губи визуалния контакт с него. При това размерът на страха е равен на половината от силата и, но към него се прибавя размерът на успеха на предишното и всяване на страх. Действието се повтаря, докато не се получи неуспех, като всеки път размерът на страха (силата) намалява двойно. Създанието бива вкаменено ако настоящият му показател за скорост стане равен или по-малък от нула.

Внимание! Горгоната вкаменява единствено създанието, всякакви брони, дрехи , накити и т.н. остават непроменени. Точките действие за вкаменяване са равни на нанесените Шокови щети от всички опити +1. Ако горгоната бъде ударена докато пробва да вкамени, визуалният контакт се прекъсва и остатъка от шоковата щета на противника се нулира, като така не намалява скоростта му. Докато горгоната пробва да вкамени създание и двамата не могат да извършват никакви други действия.
Намалената скорост е намалена за постоянно, но може да се върне с отвара примерно от мандрагора!

Панорамен поглед – гледане чрез очите на змиите, което позволява на горгоната да види всичко около нея във всеки даден момент освен ако не са скрити с качулка и в инфрачервения спектър тъй че дори невидимо създание не може да да се промъкне зад горгоната и да си приложи бонуса от убиец, тъй де ако има телесна температура над околната (;. Закачулването блокира и тази способност на горгоните. Способността е активна на 4 метра (2 полето) около горгоната, тъй като змиите не се славят с добро зрание, тъй че имат наказание при стрелба/мятане в степен, може би РЕС/3?

Планиране – способността да планира при наличие на силни въздушни течения или при скок от височина.

- Неумела Езда:-Поради специфичния си начин на живот горгоните не се славят като добри ездачи (обикновено не им се налага да правят това) - всички горгони търпят наказание от -2 към умението си за Езда.

- Неумело Плуване:-Поради специфичната им анатомия (наличието на мраморни кости затруднява движенията им във водата) горгоните плуват рядко, затова е изключителна рядкост да се срещне горгона с добри умения на плувец - всички горгони търпят наказание от -2 към умението Плуване.

: х2 кървене в главата
Отделно горгоните най-добре си бият от засада с арбалет в галавата. Защо в главата ли?
Кръвоснабдена глава: Увоява кървенето при удар в главата, ако мода за кървенето не е включен добява допълнително 1/2 щети към тези от удара в главата.

: -2БЗ торс (крила)

Основни показатели


Жизненост 25
Виталност 1
Сила 5 - 18
Издържливост 4 - 8
Ловкост 5 - 17
Интелект 6 - 14
Прецизност 5 - 17

Константи

Скорост 17
Магическа защита 1

П.П. Знам че историята, къде живеят и как са се пръкнали в Магландиум са едни от най-важните неща за хората тук. Ще ги пусна по късно защото още ги дооформям. Имам идея за това поткрепена вече от БГ и Демонсърце.
Последна промяна от shizziss на чет юли 08, 2010 5:56 pm, променено общо 8 пъти.
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » вт юли 15, 2008 3:24 pm

Май никои не го интересува :? няма лошо но поне я уплюйте :twisted:

другата седмица пускам и историята и ако няма раздвижване Щрак и в архива :twisted:
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » вт юли 15, 2008 3:59 pm

Ами не забелязвам особени разлики с ендивалските горгони. Откъде са се пръкнали-статуи ли са се съживили, портал между световете ли са изкопали, или що?
Апропо, и как са оцелели изобщо, в епохата, преди да имат изолирани от светлини стаи? Боговете им са ги създали в комплект със замъците ли? Това подкрепя идеята ми, че първоначлано са били статуи и някой магьосник се е объркал да ползва 'Съживяване' върху статуите. Мога да ги бъзикам с "не е лесно да те е създал кривоглед магьосник"! Е, поне, ако искам да ги дразня де-може да е неразумно или нежелателно. Но пък ако исакм да предизвикам някоя горгонана дуел, мисля, че знам как ще го потигна8)!
Като статистики са почти блаансирани, но си им сложил максимална сила 18, а вкаменяването зависи само от сила. Всяка друга атака зависи поне от 2 показателя... без да споменавам, че точно сиалта ми е най-неясна как се позлва от 5 метра, за да накараш някого да те пголедне в очите. Правиш шоу по културизъм? Ако е това, добави наказание за носене на доспехи и специфичан устойчивост за гигантите!
А, и уточни колко трае страха, съответно наказанието към скоростта. Ако е постоянно, моят дуелист ще си води горгони да му забавят противниците преди дуела... :twisted:
A.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » съб юли 03, 2010 5:19 pm

Както разбирам маи имаме отворен портал към Ендивал или по скоро от там. Ето ви и една от расите там преработена от мен за А16
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пон юли 05, 2010 12:00 pm

: -(НИ+1) МА - където НИ е нивото на героя

Всевиждащи: змиите на гравите им виждат отсвен във всички посоки (ако не са скрити с качулка) и в инфрачервения спектър тъй че дори невидимо създание неможе да да се промъкне зад горгоната и да си приложи бонуса от убиец, тъй де ако има телесна температура над околната (;. Закачулването блокира и тази способност на горгоните. Способността е активна на 4 метра (2 полето) около горгоната, тъй като змиите все пак са късогледи.

: слабо зрение - змиите не се славят с добро зрание тъй че имат наказание при стрелба/мятане в някаква степен, може би РЕС/2?
:Вкаменяващ поглед: за 5 ТД горгоната се опитва да улови погледа на създание в непоследствена близост до нея (съседно поле)
а) ИН+3з<>16+ПсУ/2 при еспех го вкаменява, а то има право до опита освобождаване по ПсУ+3з<>16+Усп. за 3 ТД, като всеки нов опит добавя 1 усложнение.
б) ИН+3з<>16+ПсУ/2 успеха дава количеството шокови щети които получава „вкамененото” създание.
в) ... Успех*2 дава количиството шокови щети...
Аз лично си падам по а)-то но осъзнавам че е доста силничко.

: х2 кървене в главата
Отделно горгоните най-добре си бият от засада с арбалет в галавата. Защо в главата ли?
Кръвоснабдена глава: Увоява кървенето при удар в главата, ако мода за кървенето не е включен добява допълнително 1/2 щети към тези от удара в главата.

: -2БЗ торс (крила)

Това са уменията който бях извел от 1-вия ендивал при портването.

Ето няколко предложения за обсъждане конкретно за горгоните.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » чет юли 08, 2010 3:39 am

Как ви се струва така внесох идеите на Вилорп в първия пост, наказанието към РЕС може и да е /3 ако не е прекалено. Дайте да изтестваме и Вкаменяването така както е сега пък после да мислим за промени или донатъкмяване :roll:
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » чет юли 08, 2010 8:44 am

Ами, ако искаш спретни една горгона за арената, пък после ще правим и полеви тестове на Вилорпиядата.

Шазис, при вариране на Волята и Псуто от 8 до 10, горгоните трябва да имат почти максимална сила за да имат шанс да всеят страх. Не си и уточнил маханиката за „привличане на погледа”.
Та прадлагам ти ако искаш воля да се ползва (макар че това е устойчивостта на физическа болка в аксиом) то да е Воля/2. (Аз за това предложех ПсУ - защото в аксиома това е устойчивостта на психически атаки.)
А иначе за стрелбата... При толкова висока прецизност Рес/3 или РЕС=ПР ми се струва добро решение.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » чет юли 08, 2010 12:26 pm

Vilorp написа:Ами, ако искаш спретни една горгона за арената, пък после ще правим и полеви тестове на Вилорпиядата.

Шазис, при вариране на Волята и Псуто от 8 до 10, горгоните трябва да имат почти максимална сила за да имат шанс да всеят страх. Не си и уточнил маханиката за „привличане на погледа”.
Та прадлагам ти ако искаш воля да се ползва (макар че това е устойчивостта на физическа болка в аксиом) то да е Воля/2. (Аз за това предложех ПсУ - защото в аксиома това е устойчивостта на психически атаки.)
А иначе за стрелбата... При толкова висока прецизност Рес/3 или РЕС=ПР ми се струва добро решение.
Благодаря Вилорп, много си прав внесох промените наистина в ПММ ПсУ-то е това което ни трябва а РЕС=Пр при около 4 метра видимост на змиите ми се струва перфектно :wink:

П.П. Ника ми няма нищо общо с Азис за това се пише с И :twisted:
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » чет юли 08, 2010 2:58 pm

Крилата всъщност трябва да им помогат при плуване и то прилично. Това, което може да ги наказва при плуване, е наистина огромното тегло - толкова е голямо, че се гонят с гигантите, само че са доста по-малки по обем и следователно имат наистина отрицателна плаваемост.

Но моя съвет е да си тежат колкото е нормално за създание с техните размери. Така ще имат бонус към плуване, но наказание към промъкване (с тия крила!!)

Това с поглеждането в очите на горгоната е най-неясната част в Ендивал. Принципно, цветните очила/люспи/магия в Ендивал предпазват от това на сто процента, само че в Магландиум няма подобни неща - обаче могат да се направят и всичко се разваля. Отделно от това - топлинното зрение, духовното зрение и магическото зрение "изкривяват" възприемания обект и би трябвало да предпазват като магията "кървав поглед"(имаше такава магия в онази книга, написана по Ендивал).

Има и нещо друго, наистина важно - по време на ръкопашна битка не се гледа в очите на противника - гледаш го с преминаващ, нефокусиран поглед в областа малко над диафрагмата - така че да следиш добре раменете и бедрата и в устата, защото тя показва кога диша и издишва. Очите наистина може да не му ги следиш - ако е добър на поне средно ниво, гледа като теб. Тоест не гледа с "върха на погледа" там, където праща/ще прати ръцете си.

За това предлагам да бъде по-просто. Горгоната просто си поглежда някого и в началото на битката му страх по системата, по която го правят чудовищата, на Си, която виждам че им е повече от прилична - срещу Псу. Сега, дали Псу то ще се дели или не на две, не мога да преценя.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » чет юли 08, 2010 4:19 pm

А това горгони за Магландия ли трябва да са или горгони за Ендивал (сетинга), по който се прави мод на А16, че да може да се играе в него?
シャマョツィ

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » чет юли 08, 2010 4:30 pm

Ами нещо средно, защото по мой сметки горгоните трябва да имат масимум само на ИН, а другите да са им ниски показателите, но все пак аз съм работил само по първия Ендивал.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » чет юли 08, 2010 4:34 pm

Принципно нямам особено мнение по въпроса, ама според мен е много хубаво преди да се прави каквото и да е било друго да се уточни какво е онова там "нещо средно"-то, което искате.
シャマョツィ

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » чет юли 08, 2010 4:59 pm

В случая теста се прави тази ревизия на горгоните да играе с магландиумските раси в отбор или като врази.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » чет юли 08, 2010 6:00 pm

cherno_slance написа:Крилата всъщност трябва да им помогат при плуване и то прилично. Това, което може да ги наказва при плуване, е наистина огромното тегло - толкова е голямо, че се гонят с гигантите, само че са доста по-малки по обем и следователно имат наистина отрицателна плаваемост.

Но моя съвет е да си тежат колкото е нормално за създание с техните размери. Така ще имат бонус към плуване, но наказание към промъкване (с тия крила!!)

Това с поглеждането в очите на горгоната е най-неясната част в Ендивал. Принципно, цветните очила/люспи/магия в Ендивал предпазват от това на сто процента, само че в Магландиум няма подобни неща - обаче могат да се направят и всичко се разваля. Отделно от това - топлинното зрение, духовното зрение и магическото зрение "изкривяват" възприемания обект и би трябвало да предпазват като магията "кървав поглед"(имаше такава магия в онази книга, написана по Ендивал).

Има и нещо друго, наистина важно - по време на ръкопашна битка не се гледа в очите на противника - гледаш го с преминаващ, нефокусиран поглед в областа малко над диафрагмата - така че да следиш добре раменете и бедрата и в устата, защото тя показва кога диша и издишва. Очите наистина може да не му ги следиш - ако е добър на поне средно ниво, гледа като теб. Тоест не гледа с "върха на погледа" там, където праща/ще прати ръцете си.

За това предлагам да бъде по-просто. Горгоната просто си поглежда някого и в началото на битката му страх по системата, по която го правят чудовищата, на Си, която виждам че им е повече от прилична - срещу Псу. Сега, дали Псу то ще се дели или не на две, не мога да преценя.
Да прав си логично е крилата да им помагат при плуване отразих промяната и намалих наказанието на -2 (все пак горгоните раждат във водата до колкото си спомням)

При Вкаменяването е достатъчно създанието да гледа горгоната, ако тя с отварянето на очите си успее да му привлече вниманието то я поглежда в очите и започва процеса на вкаменяване в противен случай отвръща поглед от нея така че да Горгоната да не е в зрителното му поле.

П.П. Цялата разработка има нужда от подобрение в обяснението и разширение, ще я извърша в следващата ми почивка след 3 дни до тогава дерзайте :wink:
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

kilorez
Калфа
Мнения: 57
Регистриран на: пет сеп 10, 2010 12:55 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от kilorez » пет сеп 10, 2010 8:02 pm

Аз само нещо не разбрах как хем е предимно за стрелба расата и използват предимно арбалети а обхвата на очите им е 5 м нямаше да се бият така биха си правили специални шлемове но не и да се бият от далеч така щяха да губят най големия си коз.
kilorez

Отговори