С какво сборих играчите (примерни противници)

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

С какво сборих играчите (примерни противници)

Мнение от Vilorp » вт авг 19, 2008 8:21 pm

Понже не намерих подходяща тема, а и търсачката нещо ми багва отварям таз тема за протвниците срещу които изправята геройте на вашите играчи.

примерно формулярче:
Название (Сложност Х ):
Описание (героичен/негероичен персонаж): три четири реда или кратка случка.
Бележки: къде се среща, тактита...

НИ: ; СК: ;РЕ: ; МР: ; МТ: ;
СИ: ; Л: ; ПР: ; ИН: ; ИЗ: ;
БА: ;БЩ: ; БЗ: ; ТД: ; ТЖ: ;
Атака 1: тип: АТ= от кои показатели се образува (стойност); Щ = стойност и тип; ТД = ; описание
Атака 2: тип: АТ= от кои показатели се образува (стойност); Щ = стойност и тип; ТД = ; описание
Атака 3: тип: АТ= от кои показатели се образува (стойност); Щ = стойност и тип; ТД = ; описание
Борба: ; Обоняние: ;
МУ: ; МА: ; Мана: ;
МЗ: ; УО: ; ПсУ: ; Воля: ; ЗА: ;
Бди: ; Ста: ; Зах: ; Про: ; Кат: ;
Умения: расови и специални, на кое ниво...
Инвентар: далаверата от цялата работа
ТО които дадох:
Последна промяна от Vilorp на ср авг 20, 2008 1:48 pm, променено общо 1 път.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср авг 20, 2008 10:46 am

Живо дърво (Сложност 7 ):
Описание (негероичен персонаж): Листенцата на дървото зад вас потреперватъ съвсем леко опд напора на лекия вятър залутал се из горските дебри, но в това потрепване има нещо странно, всякаш ластата се движат срещу вятъра. Миг по-късно от основата на дървото избухват буци пръст посипвайки се в близката околия с гръмовен трясък, после сред стихващия облак прахоляк се ивжда как дървото измъква могъщите си корени то земната твърд и пристъпва към вас.
Бележки:Живите дървета са изключителна рядкост, но все пак могат да се срещнат на местата където сасе разигравали могъщи магически дуели или старата магия все още не е изчезнала. Най-много свидетеслства за такива природни феномени идват от Чудната гора и Вечната гора, но има еденични съобщения за Дъждовната, Елховата и дори Средната гора. Тактита: в повечето случай са пасивни много рядко биват агресивната страна при първа среща, ако имат възможност атакуват от „засада”, майсторски преструвайки се на обикновени дървета. Ако имат възможност да не се предвижват не го правят, удрят с цялата си корона, ползват проста тактика.

НИ: 3; СК: 12;РЕ: 15; МР: 6; МТ: 7;
СИ: 20; Л: 10; ПР: 4; ИН: 12; ИЗ: няма;
БА: 1;БЩ: 100; БЗ: 10; ТД: 7; ТЖ: 300;
Атака 1: тип: АТ= СИ;Л (25+1); Щ = 2 з. х10 +БЩ (10), трошаща, попада в бронята; ТД = 7; Обсег 6 метра (през едно квадратче); не подлежи на париране; следно аритметично те удрят поне 10 клона, затова щетата се умножава по 10.
Короната на дървесния гигант се люшва заплашително...
неуспешна атака: ...и се стоварва на мястото където само дапреди миг беше ти в облък от откъснатилиста и звун на потрошени клонки, като кара земята под кракатати дапотрепери и да те принуди да се замислиш какво би станало ако не си достатъчно бърз следващия път.
успешна атака: ...и отгоре ти се стоварва безмилостен порой от болезнени удраи от малки и не толкова малки клонки, подлагайки крехките ти защитни средства на същинско изпитание за издръжливост.
Борба: не; Обоняние: не;
МУ: не; МА: не; Мана: 36;
МЗ: 0; УО: игнорира; ПсУ: игнорира; Воля: игнорира; ЗА: 26;
Бди: 2; Ста: 10+20; Зах: не; Про: не; Кат: не;
Умения: устойчивост - впива корените си в земята (+20 Стабилност); смолист - огнените магии имат двоен ефект; смолист - регенерира по 1 зар ТЖ на рунд.
Инвентар: предмет от предишна негова жертва (в моя слючай пръстен с перла - пазарна цена 3-5 сребърника)
ТО които дадох: 2100 общо за двамата герои.
Пуснато е срещу двама герой 3-то ниво от трима в групата.
Последна промяна от Vilorp на ср авг 20, 2008 9:38 pm, променено общо 2 пъти.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » ср авг 20, 2008 11:12 am

Това нещо като другото дискутирано създание ли трябва да бъде?

Принципно добре изглежда противникът, може и да се появи в моите приключения.

Засега обаче имам една забележка: при СИ 50, БЩ е 100 - т.е., няма смисъл да си играем да ги смятаме тези 2зара към щетата...

Също така, под ТР (точки развитие) предполагам трябва да се разбира ТО (точки опит)?
シャマョツィ

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » ср авг 20, 2008 12:33 pm

Това дърво убива от рас бе, Вилорп. Твоите герои да не наподобяват Версаго. :)
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср авг 20, 2008 1:58 pm

Тр-тата съм го коригирал, да ТО трябва да е.

Всъщност в сесията щетата беше 2 зара х 10 , но тук го представям системно обосновано.
Иначе неубива от раз, дори от два и три пъти му е трудно и веднага казвам защо като давам пример от сесията:
Сината Лилипутка вдигна брадвата над главата си по скоро да се предпази отколкото за да парира когато клонака се стовари отгоре й.
100/3 от нагръдника=33/2 от бронята=15Щ
два бързи удара с брадвата избегната атака още два удара и... клонака отново я застигна
100/3 от нагръдника (тука той става на парчета вече) =33/2 от бронята=15Щ
Нова серия от сечащи удари с цялата джуджешка мощ и замалко неможе да се измъкне от размазването
100*/2=50, дотик е загубила 80 от 87-те си точки живот
нова серия от дърворежещи удари + малко бойна ярост за трети и... дървото се катурна, разбира се магьосницата не си полюваше и след пръвата огнена топка хвърли попротивника 39 магически стрели с успех около 70%.

*дам три пъти хвърлих сбор от 10 на двата зара
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » ср авг 20, 2008 2:23 pm

Героите трето ниво ли бяха ;) ? Не съм сигурен, че на това ниво можеш да имаш толкова защита, че дървото все да те удря в бронята, която пък да дава достатъчно малко защита, че последвалите три удъра на героинята да са наистина бързи.

Иначе 2зара+100 не е същото като 2зара*10. Втория вариант (т.е., твоя първоначален) ми се струва по-удачен. Защото в другия случай просто няма нужда от двата зара.

А дали няма да бъде полезно и да се дава при покачване на ниво създанията какво качват?
シャマョツィ

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср авг 20, 2008 9:36 pm

Дам трето ниво са геройте, атаката на дървото задължително попада в бронята защото севоди един вид борба или атака с тяло/клонак. Ако героя не успее да се отклони атката влиза, а щетата се поема от бронята.

Не съм дал какво покачва на ниво, зощото това дърво недоживя до горно ниво (;, но все пак ще нанеса корекци.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » ср авг 20, 2008 10:39 pm

kartacha написа:Това дърво убива от рас бе, Вилорп. Твоите герои да не наподобяват Версаго. :)
Двама герои 3-то ниво са го направили на трески. Не е точно "от раз", особено ако имат броня;).
Виж, срещу небронирани берсерки е идеално-може въобще да не доживеят да изпадант в берсерк;).
А.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср ное 19, 2008 4:42 pm

Таз неделя най сетне осъществих един дългозамислян порект - гущерска група се зае с „Приключения в блатото 1”
Всъщност не е толкова ролева колкото биткаджииска, но пък си е забавна. Като за начало героите трябваше да доставят малко храна за клана и след като претрепаха една грапа вълци и взеха втората си задача се изправиха пред първия бос или по скоро стъпиха на следите му. Крокозъбел - пет метров алигатор от блатото, като се падаше по метър на всеки от героите. Да ама въпросният крокозъбел не доживя да види героите защото попадна на земен дракон. Последва жестока дилема в гупата дали пет гущероида могат да се справят с тежко ранен земен дракон. От една страна много храна за племето от дурга дали всички ще доживеят...
Достигнаха до решението, че не всеки път можеш да убиеш дракон в първото си излизане от клановото селище след посвещението си в щраха и ето на.
Групата в състав:
Майстор друид, брадвар, мечоносеч, стрелец, убиец, като първия само мяташе отвари наляво и дясно и не взе дейно участие в битката. Мечоносеца пък буквално го изядоха, но си падна на късмета та дракона беше доста изненадан.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » пет ное 28, 2008 3:26 pm

Мхм, половин месец не съм наминавал оттук и ето, че виждам тази тема. Оня ден намерих една тетрадка, в която съм нахвърлял разни противници (главно животни), та ако на някой му се занимава да ги прегледа дали са по новите правила (по-точно правилата за борба и стъпкване са ми пълна мъгла), мога да започна да ги пускам един по един. Също, имам и 2-3 персонажа с истории, които не са точно противници, но и не са замисляни като главни герои в приключения.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » нед ное 30, 2008 7:24 pm

Отвори си нова тема и ги пускай там - за да се по прегледни, а аз обещавам поне да ги прочета (;
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Re: С какво сборих играчите (примерни противници)

Мнение от Vilorp » чет юли 23, 2009 9:23 am

Название (Сложност Х ): Горящи мушици
Описание (героичен/негероичен персонаж): Малки мушички с резмерите на еднодневки които са толкова горещи заради естествената си среда на обитание, че могат да прогорят кожата или дори да запалят нещо
Бележки: Срещат се край вулканите и гейзеритите, в повечето случай една две от тях не сапроблем тъй като след като се ударят в „целта” изтиват и им трябва прилично количество време да се загреят отново.

НИ: 0; СК: 10;РЕ: 10; МР: 0; МТ: 0;
СИ: 1; Л: 10; ПР: 1; ИН: 1; ИЗ: 1;
БА: 0;БЩ: 1; БЗ: 10; ТД: 10; ТЖ:1 ;
Атака 1: тип: АТ= Л/Л/Л (18); Щ = 1 огнена*; ТД = 5; тип камикадзе прелита и се удря в целта.
МЗ: 0; УО: 1; ЗА: 26;
Бди: 0; Ста: 10-8(летят)=2; Зах: ; Про: 5+(10 миниатюрни)=15; Кат: навсякъде;
Умения:
летят -8 Ста; 1ТД за 2 метра прелитане;
Миниатюрни +10 „промъкване” - това ще рече принципно, че първата им атака попада в незащитена част;
Могат да пълзят по тавана;
След като се ударят в „целта” не са гореши за период от два три часа;
Една две три, не са проблем, проблема е, че където има няколко обикновено има и рояк от около 200-300 до 500 мушици
*металните брони напълно игнорират щетите на мушиците, но ако попаднат върху кожа или дърво щетите им са осемкратно по-големи (нанасят 1 нараняване на кожени и дървени защитни средства)

Инвентар: ако измислиш в какво да ги събереш можеш да ги използваш самите мушици като мангал

(за разказвача: 10 мушици свалят атаката на героя с 20...; Има разлчни и по ефективни методи за справяне с тях от биенето с меч примерно, но оставете геройте сами да се досетят за тях или да изгорят в кански мъки *дяволче*)
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Отговори