Пътя на Война (Или СУ-та на основата на "Войн" 12)

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Пътя на Война (Или СУ-та на основата на "Войн" 12)

Мнение от Sharky_Dog » пон авг 25, 2008 11:21 pm

Във връзка това, което казвам на слънцето за неговите СУ-та. Ето моето виждане за епично СУ. Хем си дава стабилен бонус всяко от тях, хем останалото за мен не е толкова надъхващо, че да направи героя машина. Признавам някои от бонусите може и да не са на място и чакам предложения за промяна, а и последните 2 СУ се нуждаят от по-оригинални имена, за което също съм отворен за предложения


СУ "Майстор Тактик"

Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Лидер" - 12

Цена на придобиване на 0 степен: 10 ТР

Придобивки:
-Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)
-Повишава познание "Тактика" в размер на + (СУ/2)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 9 степен увеличава Обаянието си с +2
-На 11 степен увелича ПСУ на всички негови другари с +2
-На 12 степен, Героят придобива възможноста да получава всички бонуси от "Бойния вик" на Лидера

Пример: Ханс Кристиян Тактинсън е вдигнал СУ "Майстор Тактик" на 12 степен.
Това повишава Атаката му с Ръкопашни оръжия с 4, Повишава познание "Тактика" с 6, Увеличава Виталността му с 1, Обаянието му с 2 и ПСУ на другарите му с 2. Героят също придобива бонусите от бойния си вик, редом със своите другари.



СУ "Жив Таран"

Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Берсерк" - 12

Цена на придобиване на 0 степен: 10 ТР

Придобивки:
-Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)
-Допълнително повишава Атаката за сметка на БЗ със (СУ/2) (БЗ не може да падне под 0. Ако е била 4, ще може да се намали максимално с 3, до стойност 1, като съответно ще увеличи атаката с 3)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 9 степен увеличава процента, на ЖТ, необходим за активирането на Берсерк с 15% (За СУ "Берсерк" на 12 степен, от 60%, на 75%)
-На 11 степен, увелича Допустимото тегло на героя до (Си*Си/4)
-На 12 степен, героят придобива способността на контролира до такава степен тялото си, че придобива възможността да комбинира Фаталния удар, който би нанесъл със Специална атака, или да не го нанесе, ако в близост до него има само приятелски единици.

Пример: Хълк Тарана е вдигнал СУ "Жив Таран" на 10 степен.
Това повишава Атаката му с Ръкопашни оръжия с 3, повишава Атаката му с 5, за сметка на БЗ, повишава Виталността си с 1 и вече се нуждае от 75% ЖТ, за да аткивира Берсерка си.



СУ "Бързия Войн"

Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Бързия Джо" - 12

Цена на придобиване на 0 степен: 10 ТР

Придобивки:
-Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)
-Дава допълнителни ТД за придвижване в размер на (СУ/3)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 9 степен увеличава Реакцията си с 1
-На 11 степен позволява вземане на предмет от раницата за 3 ТД, вместо необходимите 6.
-На 12 степен героят получава правото да ползва половината от допълнителните си точки от текущото СУ за каквото пожелае

Пример: Героят Джо е вдигнал "Бързия Войн" на 12 степен.
Това ще повиши атаката му със Ръкопашни оръжия с 4, ще има 5 ТД допълнително (2 от това умение и 3 от "Бързия Джо"), както и допълнителни 5 ТД за придвижване (2 от това умение и 3 от "Бързия Джо"), ще повиши Виталността си с 1 и ще може да вади предмети от раницата си за 3 ТД, наместо за 6.


Ако СУ-тата се харесат, може да им измисля и художествени описания. Предупреждавам, не са тествани и не знам как ще издържат в игра. Все пак съм се опитал да спазя идеята на цялата система и на предхождащите ги СУ-та.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт авг 26, 2008 10:13 am

Добър скелет за епични СУ-та, но системата казва че ако СУ-то дава бонус на СУ/3 то другите бонуси трябва да се не четните нива сиреч бонусите от 9-то ниво да се дигнат на 10. При таваран 9-ката изглежда много сложно и не съм сигуран дали съм я разбрал правилно, дай пояснение.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Мнение от Sharky_Dog » вт авг 26, 2008 11:24 am

"Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)", може да се избегне, като бонуса стене СУ/4 или преместя бонусите от ниво 9, на ниво 10, но тогава се получават 3 последователни бонуса на 10,11,12.
Обаче изключвам бонуса да стане евентуално СУ/2, тъй като това напълно дублира Войн и май е малко силно.

За тарана обяснявам.
Нали на Берсерк, процента ЖТ, на които трябва да си се определя по СУ*5%.
Тоест на СУ - 8, трябва да си на 40% или под за да се задействат бонусите от Берсерк.
На СУ - 12, трябва да си на 60% или под.
Тъй като това СУ иска Берсерк 12 за да се научи, 60% (Берсерк) + 15% (Това СУ), става 75%, под които трябва да ти падне ЖТ за да се задейства Берсерк.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Re: Пътя на Война (Или СУ-та на основата на "Войн"

Мнение от BatGojko » вт авг 26, 2008 2:06 pm

Sharky_Dog написа:
СУ "Майстор Тактик"

Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Лидер" - 12

Цена на придобиване на 0 степен: 10 ТР

Придобивки:
-Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)
Не е добре да се повишава повече атакта, тъй като дава предпоставка за огромни ралзики между специализиралите бойци и неспезилизиралите, но все пак бойни СУ-та.
По-добре е да се направи нещо от типа на игнориране на брони, магически защити или нещо такова. Така увеличението на атаката пак ще присъства, че даже може и да е повече, но няма да е винаги, а само в конкретни ситуации. Искаш герой, който да коли добре набъфени магове и войни, увеличи атаката му с 1/2 от маната, която се ползва за заклинания наложени върху противника. Така ако противникът ти е набъфен за поддръжка 10 мана, ти ще получиш +5 атака срещу него (а и косвено ще разбереш, че е набъфен).
Sharky_Dog написа: -Повишава познание "Тактика" в размер на + (СУ/2)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 9 степен увеличава Обаянието си с +2
-На 11 степен увелича ПСУ на всички негови другари с +2
-На 12 степен, Героят придобива възможноста да получава всички бонуси от "Бойния вик" на Лидера
Като изключим, че 11 стеоен се нуждае от пояснение, че е докато го виждат или е в даден радиус, останалото е ОК, със забележката, която вече беше казана за 9-та и 10 тепен.
А да, придобиването на бонусите от бойния вик също нее най-добрата идея, тъй като това е "дроубек" на лидера и дава някакъв щанс на противниците да се възползват от наказанието което това дава за групата.
Sharky_Dog написа: СУ "Жив Таран"

Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Берсерк" - 12

Цена на придобиване на 0 степен: 10 ТР

Придобивки:
-Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)
Пак същата забележка. И без това Берсерк дава много на атака.
Sharky_Dog написа: -Допълнително повишава Атаката за сметка на БЗ със (СУ/2) (БЗ не може да падне под 0. Ако е била 4, ще може да се намали максимално с 3, до стойност 1, като съответно ще увеличи атаката с 3)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 9 степен увеличава процента, на ЖТ, необходим за активирането на Берсерк с 15% (За СУ "Берсерк" на 12 степен, от 60%, на 75%)
Това с процентите така и така съм го махнал в последните редакции, мисля, че винаги се задействаше на 50%, така че не бива да присъства, да не говорим, че 15 е ужасна стъпка.

Sharky_Dog написа: -На 11 степен, увелича Допустимото тегло на героя до (Си*Си/4)
-На 12 степен, героят придобива способността на контролира до такава степен тялото си, че придобива възможността да комбинира Фаталния удар, който би нанесъл със Специална атака, или да не го нанесе, ако в близост до него има само приятелски единици.
И двата бонуса не са подходящи:
Допустимото тегло не ни интересува много, но виж ако повишава максималното, това е друго
Да премахнеш "лудостта" от берсерка значи да загубиш ио част от чара му.
Sharky_Dog написа: СУ "Бързия Войн"

Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Бързия Джо" - 12

Цена на придобиване на 0 степен: 10 ТР

Придобивки:
-Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)
Без коментар ;)
Sharky_Dog написа: -Дава допълнителни ТД за придвижване в размер на (СУ/3)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
Тоя очевидно ще е бърз, а не мощен, така че махни виталността. Всъщност предвид, че това са умения, които се вземат твърде късно бих добавил към повишава виталността с 1, поне едно "и еднократно +10 ЖТ" (не и тук, разбира се). Виж, тук би било адекватно (макар и силно), повишава Скоростта с +1.
Sharky_Dog написа: -На 9 степен увеличава Реакцията си с 1
-На 11 степен позволява вземане на предмет от раницата за 3 ТД, вместо необходимите 6.
-На 12 степен героят получава правото да ползва половината от допълнителните си точки от текущото СУ за каквото пожелае
Като цяло силно умение зарави допълнителните ТД, но много слаби конкретни бонуси - така де, на кой герой му се налага често да бърка в раницата си...
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Мнение от Sharky_Dog » вт авг 26, 2008 3:00 pm

Като цяло взаимствах Виталността и Атаката, пряко от Войн, но в леко намалена сила.
Не е добре да се повишава повече атакта, тъй като дава предпоставка за огромни ралзики между специализиралите бойци и неспезилизиралите, но все пак бойни СУ-та.
По-добре е да се направи нещо от типа на игнориране на брони, магически защити или нещо такова. Така увеличението на атаката пак ще присъства, че даже може и да е повече, но няма да е винаги, а само в конкретни ситуации.

Ако даден боец е стигнал до тук и продължи да се развива с някое от тези умения, то определено ще заслужава високата си атака. Освен 3-те СУ-та на 12 степен, му трябват и Минимални статистики (Някъде повече, другаде по-малко), но за тези ТР във вече по-епичена аспект, на Нетренираните войни, няма да им трябва изобщо да ползват атаки от близко разстояние, тъй като ще бъдат крайно не ефективни, в сравнение с изстрел, магия или заклинание, например в които героите са добри.

Искаш герой, който да коли добре набъфени магове и войни, увеличи атаката му с 1/2 от маната, която се ползва за заклинания наложени върху противника. Така ако противникът ти е набъфен за поддръжка 10 мана, ти ще получиш +5 атака срещу него (а и косвено ще разбереш, че е набъфен).
Това ми се струва необяснимо, как героят от войн получава магичски неспираем меч или пък такъв, чиято щета зависи от маната на атакуваното създание. Струва ми се необмислено и не на място.

Въпрос: Какво се реши с Ограничението на Подвижността? Смятам да променя бонусите на първото СУ по определен начин, но тези на последното според ограничеността на подвижността или да му прибавя единица бонус в скоростта и да увеличава атаката с СУ/6 * (разликата в Скоростите на атакувания и атакуващия) например, което ще рече, че Елф със последното СУ на 12 срещу джудже ще има максимум 8 атака повече, а срещу човек - максимум 4.
(Все пак винаги съм смятал, че всеки бонус към Скорост е небалансиран, но щом го предлагаш може и да го премисля)
Като изключим, че 11 стеоен се нуждае от пояснение, че е докато го виждат или е в даден радиус, останалото е ОК, със забележката, която вече беше казана за 9-та и 10 тепен.
А да, придобиването на бонусите от бойния вик също нее най-добрата идея, тъй като това е "дроубек" на лидера и дава някакъв щанс на противниците да се възползват от наказанието което това дава за групата.

Бонуса на 11 е едно към едно копирано от книгата и важи, докато Лидера е на крака и наблизо, но там е поставено като СУ/5, а тук го правя твърдо 2. Забележката ще обмисля и ще реша как ще стане. Придобиването на бонусите от бойния вик, не премахват намалянето им в двоен размер при падение и смърт на лидера, просто премахват досадното ограничение, че лидера може да надъхва само околните и тук лидера се надъхва сам :wink: . Вярно така всички стават по-силни и лидера може би отпада като потенциална мишена, но реално погледнато вътре игрово ситуацията не би се променила, тъй като гадовете няма да разберат дали Лидера е надъхан или не, а просто ще го атакуват, като обединител и предводител на останалите.

Пак същата забележка. И без това Берсерк дава много на атака.
Тук съм съгласен. Например бонус към щета в размер на СУ/3 за двуръчни и СУ/4 за стрелкови и едноръчни ?
Това с процентите така и така съм го махнал в последните редакции, мисля, че винаги се задействаше на 50%, така че не бива да присъства, да не говорим, че 15 е ужасна стъпка.
Това е кофти, тъй като държа процента на живот при който се задейства умението да нарастне, било то от 50% до 65% или до 60%

Тоя, тъй като е звяр да повиши Виталността си с 2 ? Или пък 1 + 15 ЖТ ?

И двата бонуса не са подходящи:
Допустимото тегло не ни интересува много, но виж ако повишава максималното, това е друго
Да премахнеш "лудостта" от берсерка значи да загубиш ио част от чара му.
Става въпрос за максималното допустимо тегло на персонажа и признавам за това СУ бонусите са изсмукани от пръстете. Приемам предложения за бонуси и естествено за име на СУ-то.
За чара ще се съглася, но това поставя въпроса да се сложи нов бонус на 12 ниво.
Тоя очевидно ще е бърз, а не мощен, така че махни виталността. Всъщност предвид, че това са умения, които се вземат твърде късно бих добавил към повишава виталността с 1, поне едно "и еднократно +10 ЖТ" (не и тук, разбира се). Виж, тук би било адекватно (макар и силно), повишава Скоростта с +1.

Махаме бонуса за Реакцията и тоя за Виталността и слагаме +1 на Скорост на 11 Степен
Това за предмета от раницата, слагаме на 7. То може да се окаже нужно, тъй като вече има еквивалент с колана в "Бързия Джо", а и друг бонус може би, би направил Умението прекалено силно. Все пак атака и бързина са неща незаменими за всеки войн.


Ревизия 1

След като обмисля нещата.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Re: Пътя на Война (Или СУ-та на основата на "Войн"

Мнение от Vilorp » ср авг 27, 2008 4:21 pm

Да пробвами аз предложения:

СУ "Майстор Тактик"

Придобивки:
-Пренебрегва до СУ/3 от бронята на противника.
-Повишава познание "Тактика" в размер на + (СУ/2)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 10 степен увеличава Обаянието си с +2
-На 11 степен увелича ПСУ на всички негови другари с +2
-На 12 степен, Героят придобива възможноста да получава всички бонуси от "Бойния вик" на Лидера

Пример: Ханс Кристиян Тактинсън е вдигнал СУ "Майстор Тактик" на 12 степен.
Това това му позволява да пренебрегва напълно защитни средства със защита 4 или по-малко, Повишава познание "Тактика" с 6, Увеличава Виталността му с 1, Обаянието му с 2 и ПСУ на другарите му с 2. Героят също придобива бонусите от бойния си вик, редом със своите другари.
СУ "Жив Таран"

Придобивки:
-Нанася допълнително 2*СУ твърди щети, ако атаката попадна в бронята или в защитна следство на противника
-Допълнително повишава Атаката за сметка на БЗ със (СУ/2) (БЗ не може да падне под 0. Ако е била 4, ще може да се намали максимално с 3, до стойност 1, като съответно ще увеличи атаката с 3)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 9 степен увеличава прага на ТЖ за изпадане в Берсерк от 1/2 на 2/3
-На 11 степен, увелича максималното Допустимото Тегло което маже да носи на героя до (Си*Си/4)
-На 12 степен, героят придобива способността на контролира до такава степен тялото си, че придобива възможността да комбинира Фаталния удар, който би нанесъл със Специална атака.

Пример: Хълк Тарана е вдигнал СУ "Жив Таран" на 10 степен и има 80ТЖ.
Това повишава евентуалните му щетипри среща с броня с 2*10=20, повишава Атаката му с 5, за сметка на БЗ, повишава Виталността си с 1 и вече се нуждае ТЖ му да паднат на ТЖ-ТЖ/3 (80-80/3=80-26=54 в случая вместо 80-80/2=80-40=40), за да аткивира Берсерка си.
СУ "Бързия Войн"

Придобивки:
-Позволява СУ/3 пъти в битка героя да атакува или парира с 1 ТД по-малко от необходимото не не за по-малко от 1.
-Дава допълнителни ТД за придвижване в размер на (СУ/3)
-На 7 степен позволява вземане на предмет от раницата за 3 ТД, вместо необходимите 6.
-На 10 степен увеличава Реакцията си с 1
-На 12 степен героят получава правото да ползва половината от допълнителните си точки от текущото СУ за каквото пожелае

Пример: Героят Джо е вдигнал "Бързия Войн" на 12 степен.
Това ще му даде шанс в една битка да атакува/парира 4 пъти за с по 1 ТД по-малко, ще има 5 ТД допълнително (2 от това умение и 3 от "Бързия Джо"), както и допълнителни 5 ТД за придвижване (2 от това умение и 3 от "Бързия Джо"), ще повиши Виталността си с 1 и ще може да вади предмети от раницата си за 3 ТД, наместо за 6.
В получер съм отбелязал корените промени, а в курсив там където съм пипнал малко.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » ср авг 27, 2008 10:50 pm

Бих казал, че така звучат доста добре. Липсва им само щипка епичност - все пак да не забравяме, че това са умения изискващи други умения да са развити на 12 степен. Може да отпуснете по-смело "манга въображението".
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Мнение от Sharky_Dog » ср авг 27, 2008 11:27 pm

Много добре, добри решения за оригиналността, но
Позволява СУ/3 пъти в битка героя да атакува или парира с 1 ТД по-малко от необходимото не не за по-малко от 1.
Тоя бонус ми се струва по-силен и от +1 Скорост. Представете си Елф, на 5 ниво, със това СУ на 12. Иначе има 16 ТД, със СУ-то има 21 + 5 за придвижване. Задвижва се с 5-те до най-силния и смъртоносен маг и възползвайки се от умението нанася с меча си 4 удара по 4 ТД и един за 5 ТД. Така нанася 5 удара за 1 ход. С високата атака на война и това умение, със евентуални спец. атаки до 2,3,4 -то ниво, от мага няма да остане нищо за секунди и от там битката е предрешена.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » чет авг 28, 2008 12:05 am

Ами то именно това е целта на тези специални умения, но си прав, че трябва да се внимава да не стане прекалено явно по-добро от другите. Затова по-горе говорех за бонус, които могат да са убер силни, но само в определени ситуации.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » чет авг 28, 2008 12:20 am

Шарки, ако въпросния маг има твърда кожа на 12 може да поеме 200 щета без да му мигне окото, но пък елфа вече ще е на почти на равни нога с него, щото мага ще му е преполовена маната (;

Ще пробваш ли ти да ги опишеш епично или аз да се мъча?
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » чет авг 28, 2008 12:28 pm

Път на мага някой замислил ли е?
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Мнение от Sharky_Dog » чет авг 28, 2008 12:39 pm

Ще помисля за описания на СУ-тата довечера, че сега лягам да спя.
Път на мага не сме мислили, но то има нещо подобно вече с маг. школи, като всяка от тях си е реално отделен път на развитие. Все пак тези СУ-та ги замислих, заради забележките на някои потребители, че мага е наяден, повече от войните.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » чет авг 28, 2008 12:42 pm

Той реално е много по-полезен на 6-7+ ниво.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » чет авг 28, 2008 1:10 pm

Да ама трябвна да доживее до 6-7 ниво, иначе школите са си точно Елитни/епични СУ-та за магове, тъй като изискват СУ Мугьосник на 12-та степен.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон авг 02, 2010 6:00 pm

Сритвам нагоре темата и я местя в Разработки... чак се чудя, как съм я пропуснал. Идеята ми се струва претъпкана с потенциал, а конкретните СУта може би трябва да се пипнат и да са готови?

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » пон авг 02, 2010 7:59 pm

На мен ми се струва, че повечето посетители на форума се опитват да променят А16 към класова система с пирамидално развитие на героите. Факт е, че и сега има особена свобода при направата на ефективни герои, но ми се струва, че системата от СУ, изискващо друго СУ си е точно крачка към създаването на класове.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » пон авг 02, 2010 10:19 pm

Не "повечето", но има достатъчно опити ;).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон авг 02, 2010 11:14 pm

Cocaine написа:На мен ми се струва, че повечето посетители на форума се опитват да променят А16 към класова система с пирамидално развитие на героите. Факт е, че и сега има особена свобода при направата на ефективни герои, но ми се струва, че системата от СУ, изискващо друго СУ си е точно крачка към създаването на класове.
Преди години опитах да направя подобно нещо, но с НИ като изискване, а не със СУ-та на 12. Иван ме одряза. Не че не се сещам няколко начина за "излъгване" на тази ситуация (да, вместо СУ Войн на 12, ще искам базова атака с ръкопашни оръжия 6. т.е. ако не си Войн ще можеш да го вземеш на 12то ниво и подобни неща) но ефекта е един и същ. Виж, ако си против идеята да има епични СУ-та - кажи си, както и ако имаш идея, как да се премахне проблема с "класуването".
Вилорп написа:Да ама трябвна да доживее до 6-7 ниво, иначе школите са си точно Елитни/епични СУ-та за магове, тъй като изискват СУ Мугьосник на 12-та степен.
Само двамата с него ли забелязваме, че ситуацията тук е такава??

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт авг 03, 2010 3:41 pm

Тааа препрочетох темата и нещата ми се виждаха добре до забележката на Кокаин, която е много точна. Вместо умения изискващи други уменя е по-добре да се направят такива, които да са по-ефективни в комбинация с други умения. Бих цитирал архивиста, който предоставя алтернативен път на маговете. Следователно трябва да се цели към нещо което ще даде нови алтернативи, а не допълнителна специализация, която да докарва още дисбаланс.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт авг 03, 2010 10:14 pm

всъщност, не е точно така, но както и да е. В момента, ако искаш да направиш Епично СУ, трябва да му сложиш епични изисквания. Специално тия тука искат над 200 ТР, вложени в други СУта.

не мисля, че ако има достатъчно опции ще се докара до класовост.

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » ср авг 04, 2010 9:55 am

Хамелеоне, разнообразие има и в класови системи. Проблемът е с гъвкавостта.
В конкретния случай смятам, че вариантът на Вилорп е по-добър, защото запазва структурата от оригиналната книга, в която също някои умения работят по-добре заедно, но не се изискват взаимно ;).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » ср авг 04, 2010 10:43 am

Вилорп е печен... чак препечен :wink:

Истината е, че уменията звучат интересно - смятам да ги тествам, като се предложат в окончателен вариант.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср авг 04, 2010 10:50 am

Добре, тогава нека изискванията се променят:
СУ "Майстор Тактик"
Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Лидер" - 12
СУ "Майстор Тактик"
Изисквания:
БА с ръкопашни оръжия +6
Обаяние 12
СУ "Жив Таран"
Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Берсерк" - 12
СУ "Жив Таран"
Изисквания:
Виталност 3

Самото умение ще дава някакъв бонус към Яростта или ще позволява на героя да я използва.
СУ "Бързия Войн"
Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Бързия Джо" - 12
СУ "Бързия Войн"
Изисквания:
БА с Ръкопашни оръжие +3
Поне 14 ТД.

Ето ви начин да се вземат уменията, без да е нужно да има развити други умения, преди тях...

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср авг 04, 2010 5:06 pm

Искаш да кажеш че гигант хванал брадва дори не сложил точка на показетел може да е жив таран защото иот СИ и Л има тия 6 БА, но в момента който пича остави брадвата по някаква причина и взема книжалнеможе да си ползва нито едно от тия епични СУ-та просто защото не тоговаря веча на изискнаията?

Освен това ми се струва че тпри тактика е крайно време да изясним какво е това тактика и има ли въобще някаква полза от нея. Аз лично ако някой я вземе (зариди лидер главно) му давам няколко вариянта на действие които може да предприеме различни от: отивам до него и го накълцвам. Споделете вие за какво я ползвате.

Живия таран вече се появи с офицялна версия в лицето на БЕНО.

В крайна сметка остава бързака, но той е по скоро два пъти Джо отколкото нещо ново, можеби трябва да се направи като майстр фектовач и да дава алтернатива на специалист във фектовални.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср авг 04, 2010 6:14 pm

Вилорп, имаш проблеми с определението на БА от много време. БА с ръкопашни оръжия се трупа по ДВА начина:

От СУ Войн - в размер на СУ/2
От Ниво - в размер на НИ/2

Тактиката дава бонус към засади и подобни неща при мен, най-вече. Но подсказвам яко при успешното й ползване.

Живия таран е всичко друго, но не и БЕНО.

Виж, за бързака съм съгласен, по принцип не ме кефи особено, но:
можеби трябва да се направи като майстр фектовач и да дава алтернатива на специалист във фектовални.
Ето това вече го има в лицето на БЕБО...

Отговори