Пътя на Война (Или СУ-та на основата на "Войн" 12)
Модератори: hameleona, Модератори
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
Пътя на Война (Или СУ-та на основата на "Войн" 12)
Във връзка това, което казвам на слънцето за неговите СУ-та. Ето моето виждане за епично СУ. Хем си дава стабилен бонус всяко от тях, хем останалото за мен не е толкова надъхващо, че да направи героя машина. Признавам някои от бонусите може и да не са на място и чакам предложения за промяна, а и последните 2 СУ се нуждаят от по-оригинални имена, за което също съм отворен за предложения
СУ "Майстор Тактик"
Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Лидер" - 12
Цена на придобиване на 0 степен: 10 ТР
Придобивки:
-Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)
-Повишава познание "Тактика" в размер на + (СУ/2)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 9 степен увеличава Обаянието си с +2
-На 11 степен увелича ПСУ на всички негови другари с +2
-На 12 степен, Героят придобива възможноста да получава всички бонуси от "Бойния вик" на Лидера
Пример: Ханс Кристиян Тактинсън е вдигнал СУ "Майстор Тактик" на 12 степен.
Това повишава Атаката му с Ръкопашни оръжия с 4, Повишава познание "Тактика" с 6, Увеличава Виталността му с 1, Обаянието му с 2 и ПСУ на другарите му с 2. Героят също придобива бонусите от бойния си вик, редом със своите другари.
СУ "Жив Таран"
Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Берсерк" - 12
Цена на придобиване на 0 степен: 10 ТР
Придобивки:
-Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)
-Допълнително повишава Атаката за сметка на БЗ със (СУ/2) (БЗ не може да падне под 0. Ако е била 4, ще може да се намали максимално с 3, до стойност 1, като съответно ще увеличи атаката с 3)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 9 степен увеличава процента, на ЖТ, необходим за активирането на Берсерк с 15% (За СУ "Берсерк" на 12 степен, от 60%, на 75%)
-На 11 степен, увелича Допустимото тегло на героя до (Си*Си/4)
-На 12 степен, героят придобива способността на контролира до такава степен тялото си, че придобива възможността да комбинира Фаталния удар, който би нанесъл със Специална атака, или да не го нанесе, ако в близост до него има само приятелски единици.
Пример: Хълк Тарана е вдигнал СУ "Жив Таран" на 10 степен.
Това повишава Атаката му с Ръкопашни оръжия с 3, повишава Атаката му с 5, за сметка на БЗ, повишава Виталността си с 1 и вече се нуждае от 75% ЖТ, за да аткивира Берсерка си.
СУ "Бързия Войн"
Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Бързия Джо" - 12
Цена на придобиване на 0 степен: 10 ТР
Придобивки:
-Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)
-Дава допълнителни ТД за придвижване в размер на (СУ/3)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 9 степен увеличава Реакцията си с 1
-На 11 степен позволява вземане на предмет от раницата за 3 ТД, вместо необходимите 6.
-На 12 степен героят получава правото да ползва половината от допълнителните си точки от текущото СУ за каквото пожелае
Пример: Героят Джо е вдигнал "Бързия Войн" на 12 степен.
Това ще повиши атаката му със Ръкопашни оръжия с 4, ще има 5 ТД допълнително (2 от това умение и 3 от "Бързия Джо"), както и допълнителни 5 ТД за придвижване (2 от това умение и 3 от "Бързия Джо"), ще повиши Виталността си с 1 и ще може да вади предмети от раницата си за 3 ТД, наместо за 6.
Ако СУ-тата се харесат, може да им измисля и художествени описания. Предупреждавам, не са тествани и не знам как ще издържат в игра. Все пак съм се опитал да спазя идеята на цялата система и на предхождащите ги СУ-та.
СУ "Майстор Тактик"
Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Лидер" - 12
Цена на придобиване на 0 степен: 10 ТР
Придобивки:
-Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)
-Повишава познание "Тактика" в размер на + (СУ/2)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 9 степен увеличава Обаянието си с +2
-На 11 степен увелича ПСУ на всички негови другари с +2
-На 12 степен, Героят придобива възможноста да получава всички бонуси от "Бойния вик" на Лидера
Пример: Ханс Кристиян Тактинсън е вдигнал СУ "Майстор Тактик" на 12 степен.
Това повишава Атаката му с Ръкопашни оръжия с 4, Повишава познание "Тактика" с 6, Увеличава Виталността му с 1, Обаянието му с 2 и ПСУ на другарите му с 2. Героят също придобива бонусите от бойния си вик, редом със своите другари.
СУ "Жив Таран"
Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Берсерк" - 12
Цена на придобиване на 0 степен: 10 ТР
Придобивки:
-Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)
-Допълнително повишава Атаката за сметка на БЗ със (СУ/2) (БЗ не може да падне под 0. Ако е била 4, ще може да се намали максимално с 3, до стойност 1, като съответно ще увеличи атаката с 3)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 9 степен увеличава процента, на ЖТ, необходим за активирането на Берсерк с 15% (За СУ "Берсерк" на 12 степен, от 60%, на 75%)
-На 11 степен, увелича Допустимото тегло на героя до (Си*Си/4)
-На 12 степен, героят придобива способността на контролира до такава степен тялото си, че придобива възможността да комбинира Фаталния удар, който би нанесъл със Специална атака, или да не го нанесе, ако в близост до него има само приятелски единици.
Пример: Хълк Тарана е вдигнал СУ "Жив Таран" на 10 степен.
Това повишава Атаката му с Ръкопашни оръжия с 3, повишава Атаката му с 5, за сметка на БЗ, повишава Виталността си с 1 и вече се нуждае от 75% ЖТ, за да аткивира Берсерка си.
СУ "Бързия Войн"
Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Бързия Джо" - 12
Цена на придобиване на 0 степен: 10 ТР
Придобивки:
-Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)
-Дава допълнителни ТД за придвижване в размер на (СУ/3)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 9 степен увеличава Реакцията си с 1
-На 11 степен позволява вземане на предмет от раницата за 3 ТД, вместо необходимите 6.
-На 12 степен героят получава правото да ползва половината от допълнителните си точки от текущото СУ за каквото пожелае
Пример: Героят Джо е вдигнал "Бързия Войн" на 12 степен.
Това ще повиши атаката му със Ръкопашни оръжия с 4, ще има 5 ТД допълнително (2 от това умение и 3 от "Бързия Джо"), както и допълнителни 5 ТД за придвижване (2 от това умение и 3 от "Бързия Джо"), ще повиши Виталността си с 1 и ще може да вади предмети от раницата си за 3 ТД, наместо за 6.
Ако СУ-тата се харесат, може да им измисля и художествени описания. Предупреждавам, не са тествани и не знам как ще издържат в игра. Все пак съм се опитал да спазя идеята на цялата система и на предхождащите ги СУ-та.
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
"Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)", може да се избегне, като бонуса стене СУ/4 или преместя бонусите от ниво 9, на ниво 10, но тогава се получават 3 последователни бонуса на 10,11,12.
Обаче изключвам бонуса да стане евентуално СУ/2, тъй като това напълно дублира Войн и май е малко силно.
За тарана обяснявам.
Нали на Берсерк, процента ЖТ, на които трябва да си се определя по СУ*5%.
Тоест на СУ - 8, трябва да си на 40% или под за да се задействат бонусите от Берсерк.
На СУ - 12, трябва да си на 60% или под.
Тъй като това СУ иска Берсерк 12 за да се научи, 60% (Берсерк) + 15% (Това СУ), става 75%, под които трябва да ти падне ЖТ за да се задейства Берсерк.
Обаче изключвам бонуса да стане евентуално СУ/2, тъй като това напълно дублира Войн и май е малко силно.
За тарана обяснявам.
Нали на Берсерк, процента ЖТ, на които трябва да си се определя по СУ*5%.
Тоест на СУ - 8, трябва да си на 40% или под за да се задействат бонусите от Берсерк.
На СУ - 12, трябва да си на 60% или под.
Тъй като това СУ иска Берсерк 12 за да се научи, 60% (Берсерк) + 15% (Това СУ), става 75%, под които трябва да ти падне ЖТ за да се задейства Берсерк.
Re: Пътя на Война (Или СУ-та на основата на "Войн"
Не е добре да се повишава повече атакта, тъй като дава предпоставка за огромни ралзики между специализиралите бойци и неспезилизиралите, но все пак бойни СУ-та.Sharky_Dog написа:
СУ "Майстор Тактик"
Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Лидер" - 12
Цена на придобиване на 0 степен: 10 ТР
Придобивки:
-Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)
По-добре е да се направи нещо от типа на игнориране на брони, магически защити или нещо такова. Така увеличението на атаката пак ще присъства, че даже може и да е повече, но няма да е винаги, а само в конкретни ситуации. Искаш герой, който да коли добре набъфени магове и войни, увеличи атаката му с 1/2 от маната, която се ползва за заклинания наложени върху противника. Така ако противникът ти е набъфен за поддръжка 10 мана, ти ще получиш +5 атака срещу него (а и косвено ще разбереш, че е набъфен).
Като изключим, че 11 стеоен се нуждае от пояснение, че е докато го виждат или е в даден радиус, останалото е ОК, със забележката, която вече беше казана за 9-та и 10 тепен.Sharky_Dog написа: -Повишава познание "Тактика" в размер на + (СУ/2)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 9 степен увеличава Обаянието си с +2
-На 11 степен увелича ПСУ на всички негови другари с +2
-На 12 степен, Героят придобива възможноста да получава всички бонуси от "Бойния вик" на Лидера
А да, придобиването на бонусите от бойния вик също нее най-добрата идея, тъй като това е "дроубек" на лидера и дава някакъв щанс на противниците да се възползват от наказанието което това дава за групата.
Пак същата забележка. И без това Берсерк дава много на атака.Sharky_Dog написа: СУ "Жив Таран"
Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Берсерк" - 12
Цена на придобиване на 0 степен: 10 ТР
Придобивки:
-Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)
Това с процентите така и така съм го махнал в последните редакции, мисля, че винаги се задействаше на 50%, така че не бива да присъства, да не говорим, че 15 е ужасна стъпка.Sharky_Dog написа: -Допълнително повишава Атаката за сметка на БЗ със (СУ/2) (БЗ не може да падне под 0. Ако е била 4, ще може да се намали максимално с 3, до стойност 1, като съответно ще увеличи атаката с 3)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 9 степен увеличава процента, на ЖТ, необходим за активирането на Берсерк с 15% (За СУ "Берсерк" на 12 степен, от 60%, на 75%)
И двата бонуса не са подходящи:Sharky_Dog написа: -На 11 степен, увелича Допустимото тегло на героя до (Си*Си/4)
-На 12 степен, героят придобива способността на контролира до такава степен тялото си, че придобива възможността да комбинира Фаталния удар, който би нанесъл със Специална атака, или да не го нанесе, ако в близост до него има само приятелски единици.
Допустимото тегло не ни интересува много, но виж ако повишава максималното, това е друго
Да премахнеш "лудостта" от берсерка значи да загубиш ио част от чара му.
Без коментарSharky_Dog написа: СУ "Бързия Войн"
Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Бързия Джо" - 12
Цена на придобиване на 0 степен: 10 ТР
Придобивки:
-Дава бонус към Атака с Ръкопашни оръжия в размер на + (СУ/3)
Тоя очевидно ще е бърз, а не мощен, така че махни виталността. Всъщност предвид, че това са умения, които се вземат твърде късно бих добавил към повишава виталността с 1, поне едно "и еднократно +10 ЖТ" (не и тук, разбира се). Виж, тук би било адекватно (макар и силно), повишава Скоростта с +1.Sharky_Dog написа: -Дава допълнителни ТД за придвижване в размер на (СУ/3)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
Като цяло силно умение зарави допълнителните ТД, но много слаби конкретни бонуси - така де, на кой герой му се налага често да бърка в раницата си...Sharky_Dog написа: -На 9 степен увеличава Реакцията си с 1
-На 11 степен позволява вземане на предмет от раницата за 3 ТД, вместо необходимите 6.
-На 12 степен героят получава правото да ползва половината от допълнителните си точки от текущото СУ за каквото пожелае
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
Като цяло взаимствах Виталността и Атаката, пряко от Войн, но в леко намалена сила.
Ако даден боец е стигнал до тук и продължи да се развива с някое от тези умения, то определено ще заслужава високата си атака. Освен 3-те СУ-та на 12 степен, му трябват и Минимални статистики (Някъде повече, другаде по-малко), но за тези ТР във вече по-епичена аспект, на Нетренираните войни, няма да им трябва изобщо да ползват атаки от близко разстояние, тъй като ще бъдат крайно не ефективни, в сравнение с изстрел, магия или заклинание, например в които героите са добри.
Въпрос: Какво се реши с Ограничението на Подвижността? Смятам да променя бонусите на първото СУ по определен начин, но тези на последното според ограничеността на подвижността или да му прибавя единица бонус в скоростта и да увеличава атаката с СУ/6 * (разликата в Скоростите на атакувания и атакуващия) например, което ще рече, че Елф със последното СУ на 12 срещу джудже ще има максимум 8 атака повече, а срещу човек - максимум 4.
(Все пак винаги съм смятал, че всеки бонус към Скорост е небалансиран, но щом го предлагаш може и да го премисля)
Бонуса на 11 е едно към едно копирано от книгата и важи, докато Лидера е на крака и наблизо, но там е поставено като СУ/5, а тук го правя твърдо 2. Забележката ще обмисля и ще реша как ще стане. Придобиването на бонусите от бойния вик, не премахват намалянето им в двоен размер при падение и смърт на лидера, просто премахват досадното ограничение, че лидера може да надъхва само околните и тук лидера се надъхва сам . Вярно така всички стават по-силни и лидера може би отпада като потенциална мишена, но реално погледнато вътре игрово ситуацията не би се променила, тъй като гадовете няма да разберат дали Лидера е надъхан или не, а просто ще го атакуват, като обединител и предводител на останалите.
Тоя, тъй като е звяр да повиши Виталността си с 2 ? Или пък 1 + 15 ЖТ ?
За чара ще се съглася, но това поставя въпроса да се сложи нов бонус на 12 ниво.
Махаме бонуса за Реакцията и тоя за Виталността и слагаме +1 на Скорост на 11 Степен
Това за предмета от раницата, слагаме на 7. То може да се окаже нужно, тъй като вече има еквивалент с колана в "Бързия Джо", а и друг бонус може би, би направил Умението прекалено силно. Все пак атака и бързина са неща незаменими за всеки войн.
Ревизия 1
След като обмисля нещата.
Не е добре да се повишава повече атакта, тъй като дава предпоставка за огромни ралзики между специализиралите бойци и неспезилизиралите, но все пак бойни СУ-та.
По-добре е да се направи нещо от типа на игнориране на брони, магически защити или нещо такова. Така увеличението на атаката пак ще присъства, че даже може и да е повече, но няма да е винаги, а само в конкретни ситуации.
Ако даден боец е стигнал до тук и продължи да се развива с някое от тези умения, то определено ще заслужава високата си атака. Освен 3-те СУ-та на 12 степен, му трябват и Минимални статистики (Някъде повече, другаде по-малко), но за тези ТР във вече по-епичена аспект, на Нетренираните войни, няма да им трябва изобщо да ползват атаки от близко разстояние, тъй като ще бъдат крайно не ефективни, в сравнение с изстрел, магия или заклинание, например в които героите са добри.
Това ми се струва необяснимо, как героят от войн получава магичски неспираем меч или пък такъв, чиято щета зависи от маната на атакуваното създание. Струва ми се необмислено и не на място.Искаш герой, който да коли добре набъфени магове и войни, увеличи атаката му с 1/2 от маната, която се ползва за заклинания наложени върху противника. Така ако противникът ти е набъфен за поддръжка 10 мана, ти ще получиш +5 атака срещу него (а и косвено ще разбереш, че е набъфен).
Въпрос: Какво се реши с Ограничението на Подвижността? Смятам да променя бонусите на първото СУ по определен начин, но тези на последното според ограничеността на подвижността или да му прибавя единица бонус в скоростта и да увеличава атаката с СУ/6 * (разликата в Скоростите на атакувания и атакуващия) например, което ще рече, че Елф със последното СУ на 12 срещу джудже ще има максимум 8 атака повече, а срещу човек - максимум 4.
(Все пак винаги съм смятал, че всеки бонус към Скорост е небалансиран, но щом го предлагаш може и да го премисля)
Като изключим, че 11 стеоен се нуждае от пояснение, че е докато го виждат или е в даден радиус, останалото е ОК, със забележката, която вече беше казана за 9-та и 10 тепен.
А да, придобиването на бонусите от бойния вик също нее най-добрата идея, тъй като това е "дроубек" на лидера и дава някакъв щанс на противниците да се възползват от наказанието което това дава за групата.
Бонуса на 11 е едно към едно копирано от книгата и важи, докато Лидера е на крака и наблизо, но там е поставено като СУ/5, а тук го правя твърдо 2. Забележката ще обмисля и ще реша как ще стане. Придобиването на бонусите от бойния вик, не премахват намалянето им в двоен размер при падение и смърт на лидера, просто премахват досадното ограничение, че лидера може да надъхва само околните и тук лидера се надъхва сам . Вярно така всички стават по-силни и лидера може би отпада като потенциална мишена, но реално погледнато вътре игрово ситуацията не би се променила, тъй като гадовете няма да разберат дали Лидера е надъхан или не, а просто ще го атакуват, като обединител и предводител на останалите.
Тук съм съгласен. Например бонус към щета в размер на СУ/3 за двуръчни и СУ/4 за стрелкови и едноръчни ?Пак същата забележка. И без това Берсерк дава много на атака.
Това е кофти, тъй като държа процента на живот при който се задейства умението да нарастне, било то от 50% до 65% или до 60%Това с процентите така и така съм го махнал в последните редакции, мисля, че винаги се задействаше на 50%, така че не бива да присъства, да не говорим, че 15 е ужасна стъпка.
Тоя, тъй като е звяр да повиши Виталността си с 2 ? Или пък 1 + 15 ЖТ ?
Става въпрос за максималното допустимо тегло на персонажа и признавам за това СУ бонусите са изсмукани от пръстете. Приемам предложения за бонуси и естествено за име на СУ-то.И двата бонуса не са подходящи:
Допустимото тегло не ни интересува много, но виж ако повишава максималното, това е друго
Да премахнеш "лудостта" от берсерка значи да загубиш ио част от чара му.
За чара ще се съглася, но това поставя въпроса да се сложи нов бонус на 12 ниво.
Тоя очевидно ще е бърз, а не мощен, така че махни виталността. Всъщност предвид, че това са умения, които се вземат твърде късно бих добавил към повишава виталността с 1, поне едно "и еднократно +10 ЖТ" (не и тук, разбира се). Виж, тук би било адекватно (макар и силно), повишава Скоростта с +1.
Махаме бонуса за Реакцията и тоя за Виталността и слагаме +1 на Скорост на 11 Степен
Това за предмета от раницата, слагаме на 7. То може да се окаже нужно, тъй като вече има еквивалент с колана в "Бързия Джо", а и друг бонус може би, би направил Умението прекалено силно. Все пак атака и бързина са неща незаменими за всеки войн.
Ревизия 1
След като обмисля нещата.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Re: Пътя на Война (Или СУ-та на основата на "Войн"
Да пробвами аз предложения:
СУ "Майстор Тактик"
Придобивки:
-Пренебрегва до СУ/3 от бронята на противника.
-Повишава познание "Тактика" в размер на + (СУ/2)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 10 степен увеличава Обаянието си с +2
-На 11 степен увелича ПСУ на всички негови другари с +2
-На 12 степен, Героят придобива възможноста да получава всички бонуси от "Бойния вик" на Лидера
Пример: Ханс Кристиян Тактинсън е вдигнал СУ "Майстор Тактик" на 12 степен.
Това това му позволява да пренебрегва напълно защитни средства със защита 4 или по-малко, Повишава познание "Тактика" с 6, Увеличава Виталността му с 1, Обаянието му с 2 и ПСУ на другарите му с 2. Героят също придобива бонусите от бойния си вик, редом със своите другари.
СУ "Жив Таран"
Придобивки:
-Нанася допълнително 2*СУ твърди щети, ако атаката попадна в бронята или в защитна следство на противника
-Допълнително повишава Атаката за сметка на БЗ със (СУ/2) (БЗ не може да падне под 0. Ако е била 4, ще може да се намали максимално с 3, до стойност 1, като съответно ще увеличи атаката с 3)
-На 7 степен повишава Виталността си с 1
-На 9 степен увеличава прага на ТЖ за изпадане в Берсерк от 1/2 на 2/3
-На 11 степен, увелича максималното Допустимото Тегло което маже да носи на героя до (Си*Си/4)
-На 12 степен, героят придобива способността на контролира до такава степен тялото си, че придобива възможността да комбинира Фаталния удар, който би нанесъл със Специална атака.
Пример: Хълк Тарана е вдигнал СУ "Жив Таран" на 10 степен и има 80ТЖ.
Това повишава евентуалните му щетипри среща с броня с 2*10=20, повишава Атаката му с 5, за сметка на БЗ, повишава Виталността си с 1 и вече се нуждае ТЖ му да паднат на ТЖ-ТЖ/3 (80-80/3=80-26=54 в случая вместо 80-80/2=80-40=40), за да аткивира Берсерка си.
В получер съм отбелязал корените промени, а в курсив там където съм пипнал малко.СУ "Бързия Войн"
Придобивки:
-Позволява СУ/3 пъти в битка героя да атакува или парира с 1 ТД по-малко от необходимото не не за по-малко от 1.
-Дава допълнителни ТД за придвижване в размер на (СУ/3)
-На 7 степен позволява вземане на предмет от раницата за 3 ТД, вместо необходимите 6.
-На 10 степен увеличава Реакцията си с 1
-На 12 степен героят получава правото да ползва половината от допълнителните си точки от текущото СУ за каквото пожелае
Пример: Героят Джо е вдигнал "Бързия Войн" на 12 степен.
Това ще му даде шанс в една битка да атакува/парира 4 пъти за с по 1 ТД по-малко, ще има 5 ТД допълнително (2 от това умение и 3 от "Бързия Джо"), както и допълнителни 5 ТД за придвижване (2 от това умение и 3 от "Бързия Джо"), ще повиши Виталността си с 1 и ще може да вади предмети от раницата си за 3 ТД, наместо за 6.
Бих казал, че така звучат доста добре. Липсва им само щипка епичност - все пак да не забравяме, че това са умения изискващи други умения да са развити на 12 степен. Може да отпуснете по-смело "манга въображението".
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
Много добре, добри решения за оригиналността, но
Тоя бонус ми се струва по-силен и от +1 Скорост. Представете си Елф, на 5 ниво, със това СУ на 12. Иначе има 16 ТД, със СУ-то има 21 + 5 за придвижване. Задвижва се с 5-те до най-силния и смъртоносен маг и възползвайки се от умението нанася с меча си 4 удара по 4 ТД и един за 5 ТД. Така нанася 5 удара за 1 ход. С високата атака на война и това умение, със евентуални спец. атаки до 2,3,4 -то ниво, от мага няма да остане нищо за секунди и от там битката е предрешена.Позволява СУ/3 пъти в битка героя да атакува или парира с 1 ТД по-малко от необходимото не не за по-малко от 1.
Ами то именно това е целта на тези специални умения, но си прав, че трябва да се внимава да не стане прекалено явно по-добро от другите. Затова по-горе говорех за бонус, които могат да са убер силни, но само в определени ситуации.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
Ще помисля за описания на СУ-тата довечера, че сега лягам да спя.
Път на мага не сме мислили, но то има нещо подобно вече с маг. школи, като всяка от тях си е реално отделен път на развитие. Все пак тези СУ-та ги замислих, заради забележките на някои потребители, че мага е наяден, повече от войните.
Път на мага не сме мислили, но то има нещо подобно вече с маг. школи, като всяка от тях си е реално отделен път на развитие. Все пак тези СУ-та ги замислих, заради забележките на някои потребители, че мага е наяден, повече от войните.
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
На мен ми се струва, че повечето посетители на форума се опитват да променят А16 към класова система с пирамидално развитие на героите. Факт е, че и сега има особена свобода при направата на ефективни герои, но ми се струва, че системата от СУ, изискващо друго СУ си е точно крачка към създаването на класове.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Преди години опитах да направя подобно нещо, но с НИ като изискване, а не със СУ-та на 12. Иван ме одряза. Не че не се сещам няколко начина за "излъгване" на тази ситуация (да, вместо СУ Войн на 12, ще искам базова атака с ръкопашни оръжия 6. т.е. ако не си Войн ще можеш да го вземеш на 12то ниво и подобни неща) но ефекта е един и същ. Виж, ако си против идеята да има епични СУ-та - кажи си, както и ако имаш идея, как да се премахне проблема с "класуването".Cocaine написа:На мен ми се струва, че повечето посетители на форума се опитват да променят А16 към класова система с пирамидално развитие на героите. Факт е, че и сега има особена свобода при направата на ефективни герои, но ми се струва, че системата от СУ, изискващо друго СУ си е точно крачка към създаването на класове.
Само двамата с него ли забелязваме, че ситуацията тук е такава??Вилорп написа:Да ама трябвна да доживее до 6-7 ниво, иначе школите са си точно Елитни/епични СУ-та за магове, тъй като изискват СУ Мугьосник на 12-та степен.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Тааа препрочетох темата и нещата ми се виждаха добре до забележката на Кокаин, която е много точна. Вместо умения изискващи други уменя е по-добре да се направят такива, които да са по-ефективни в комбинация с други умения. Бих цитирал архивиста, който предоставя алтернативен път на маговете. Следователно трябва да се цели към нещо което ще даде нови алтернативи, а не допълнителна специализация, която да докарва още дисбаланс.
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Хамелеоне, разнообразие има и в класови системи. Проблемът е с гъвкавостта.
В конкретния случай смятам, че вариантът на Вилорп е по-добър, защото запазва структурата от оригиналната книга, в която също някои умения работят по-добре заедно, но не се изискват взаимно .
В конкретния случай смятам, че вариантът на Вилорп е по-добър, защото запазва структурата от оригиналната книга, в която също някои умения работят по-добре заедно, но не се изискват взаимно .
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Добре, тогава нека изискванията се променят:
Изисквания:
БА с ръкопашни оръжия +6
Обаяние 12
Изисквания:
Виталност 3
Самото умение ще дава някакъв бонус към Яростта или ще позволява на героя да я използва.
Изисквания:
БА с Ръкопашни оръжие +3
Поне 14 ТД.
Ето ви начин да се вземат уменията, без да е нужно да има развити други умения, преди тях...
СУ "Майстор Тактик"СУ "Майстор Тактик"
Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Лидер" - 12
Изисквания:
БА с ръкопашни оръжия +6
Обаяние 12
СУ "Жив Таран"СУ "Жив Таран"
Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Берсерк" - 12
Изисквания:
Виталност 3
Самото умение ще дава някакъв бонус към Яростта или ще позволява на героя да я използва.
СУ "Бързия Войн"СУ "Бързия Войн"
Изисквания:
СУ "Войн" - 12
СУ "Бързия Джо" - 12
Изисквания:
БА с Ръкопашни оръжие +3
Поне 14 ТД.
Ето ви начин да се вземат уменията, без да е нужно да има развити други умения, преди тях...
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Искаш да кажеш че гигант хванал брадва дори не сложил точка на показетел може да е жив таран защото иот СИ и Л има тия 6 БА, но в момента който пича остави брадвата по някаква причина и взема книжалнеможе да си ползва нито едно от тия епични СУ-та просто защото не тоговаря веча на изискнаията?
Освен това ми се струва че тпри тактика е крайно време да изясним какво е това тактика и има ли въобще някаква полза от нея. Аз лично ако някой я вземе (зариди лидер главно) му давам няколко вариянта на действие които може да предприеме различни от: отивам до него и го накълцвам. Споделете вие за какво я ползвате.
Живия таран вече се появи с офицялна версия в лицето на БЕНО.
В крайна сметка остава бързака, но той е по скоро два пъти Джо отколкото нещо ново, можеби трябва да се направи като майстр фектовач и да дава алтернатива на специалист във фектовални.
Освен това ми се струва че тпри тактика е крайно време да изясним какво е това тактика и има ли въобще някаква полза от нея. Аз лично ако някой я вземе (зариди лидер главно) му давам няколко вариянта на действие които може да предприеме различни от: отивам до него и го накълцвам. Споделете вие за какво я ползвате.
Живия таран вече се появи с офицялна версия в лицето на БЕНО.
В крайна сметка остава бързака, но той е по скоро два пъти Джо отколкото нещо ново, можеби трябва да се направи като майстр фектовач и да дава алтернатива на специалист във фектовални.
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Вилорп, имаш проблеми с определението на БА от много време. БА с ръкопашни оръжия се трупа по ДВА начина:
От СУ Войн - в размер на СУ/2
От Ниво - в размер на НИ/2
Тактиката дава бонус към засади и подобни неща при мен, най-вече. Но подсказвам яко при успешното й ползване.
Живия таран е всичко друго, но не и БЕНО.
Виж, за бързака съм съгласен, по принцип не ме кефи особено, но:
От СУ Войн - в размер на СУ/2
От Ниво - в размер на НИ/2
Тактиката дава бонус към засади и подобни неща при мен, най-вече. Но подсказвам яко при успешното й ползване.
Живия таран е всичко друго, но не и БЕНО.
Виж, за бързака съм съгласен, по принцип не ме кефи особено, но:
Ето това вече го има в лицето на БЕБО...можеби трябва да се направи като майстр фектовач и да дава алтернатива на специалист във фектовални.