Епични оръжия - (избрано по субуктивен критерии)

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Епични оръжия - (избрано по субуктивен критерии)

Мнение от Vilorp » пет яну 23, 2009 3:20 pm

Какво е епичност? Както аз я разбирам това е геройство прехвърлило рамките на общността и достигнало етапа на митологизиране. Дали меча на Габлаторикс наистина е можел да посича 200 гоблина с един замах или пък кинжала на Джаба-Локи е бил със светещо острие преминаващо през всякакво препядствие? Това са митолигизирани легенди. Епичните оръжия имат степен на епичност, която системно би могла де се изрази като шокови щети.
Мъгляво разяснение: 10 епичност ще накара всеки изправен пред това оръжие да загуби толкова от точките си действие в началото на всеки рунд ако в предходния не е нанесъл щета върху притежателя на оръжието и 5 (1/2) ако е успял.
Пример: Гого се изправя пред някакъв гном държащ обаче в ръцете си чука на Менелай (10 епичност), в първия рунд Гого е тотално изшашкан и губи 10 ТД да се осъзнае в резулата на което го правят на пихтия (образно). ВТория рунд започва по същия начин, но Гого все пак си дава зор и с издържливост успява да нанесе една плаха атака с която видиш ли порязва ръката на гнома. Е Гого осъзнава, че епичността не е всичко и макар да е респектиран в третия рунд губи само 5 от ТД-тата си за да преодолее епичността на оръжието и така докато стане негов притежател/пресели се в по-добър свят/духне благоразумно.

Епичните точки не е задължително да намаляват ТД-та на противниците, а и за да не мрънкат играчите може да се прави проверка по УФУДа срещи Псу-то на геройте.
Пример 10еп+3з<>16+Псу/2, при успех става или посоченото от предходния пример или ефекта се мята за всеки ход което е леко затормозяващо.

Предложения бол! Е ето сега и списъка с оръжията:


[sblock="
Ардиткел- Кръндор- превод от джуги- чука на безименния паладин"]История:Сведенията се протоворечиви, но тези които се смятат за най достоверни са:
а) Изработен е в чест на Авитохул Камъкмекподчук, основателя на едноименния град на Джуджетата след първата му среща с елфите приключила в най-добрите традиции на джуджешката дипломация. За жалост елфите не били много начетени в дипломацията (както твърди легендата) и затова не разбрали, че удара с обкована в метал ръкавица в стомаха на опонента в края на преговорите е знак за добра воля. ( История на Камъкмекподчук - превод от древноджуджешки руни Стенол Безвеждия)
б) Шакти бил изпаднал в депресия заради отказа на новите богове да го включат в редиците си повреме на втората война на боговете и затова създал оръжие способно да убие дори бог. Въпреки това богат на шегите не пропуснал да вгради и една лека закачка към притежателя на оръжието която... ( из Притча за артефактите на Шакти)


Чука в магическа форма
Атака- СИ, Л
ТД- 8 ТД
Щета- СИ/2 зара +5 трошаща щета
Размер- 125 см
Тегло- 1 кг (това разбира се директно изключва създаването на каквато и да било бутаща сила при удар)
СИ за ползване- 10 за две ръце, 16 за една ръка (не толкова за държане колкото за придаване на нужната засилка при удар (при неотговаряне на въпросните показатели разликата директно намалява нанасяната щета и същевременно премахва твърдата такава*))
Материал-
Дръжка- предполага се че е сплав от адамантий, митрил и метеоритна стомана
Глава- предполага се че е сплав от адамантий, митрил, метеоритна стомана, черна стомана и още 2 непознати материала (бел. от гилдията на алхимиците: най-вероятно мономулекулярен поливинил хлорид и азбест)

Специални атаки-ползва базовите специални атаки на двуръчен боен чук

Бонуси-При определени обстоятелства, а по конкретно преминаване на светилото между Лената на Кали (новолуние) и тази на Салмарион (пълнолуние), около чука се образува аура която резкрива временно феноменалната му мощ дарена от бога Шакти/от майсторите ковачи на Камъкмекподчук. Такова събитие не е голяма рядкост и според гилдията на астрономите се слачва веднъж на всеки 25,675934 години с продължителност около 7 камбанни удара (часа).
Вградени магии- чукът на бога (зар 1-2), армагедон (3-4), неуязвимост (5-6) вградени МУ- 50, вградена мана- 500
Бонус СУ- та- оръжия- чукове +12, берсерк- +12, Магическа защита- +12
Бонус към характеристики- +3 към всичко, +33 към ЖТ и мана

Местонахождение:Твърди се че Камъкмекподчук е загинал в геройска битка край днешното езеро носещо името - Сълзата на бога. Апокрифите обаче говорят, че се е напил като кирка и се е удавил във същото езерото. Така че най-вероятното местонахождение на оръжието е дъното на езерото.

*Пример Човек има сила 10 и се опитва да държи чука с една ръка защото другата му в момента е отхапана (примерно). 16-10=6 следователно Чукът ще нанеся стандартно 10/2з.+4, но в случая 10/2з.-6
[/sblock]

[sblock="Гилотина за великани - монумент"]
Това е по скоро монумент но заради формата си ще разкажем историята му, като на епично оръжие.
История
Изкован от джуджето ковач Ратибор. Всъщност на рода Ратибор са му били нужни цели 6 джуджешки поколения ковачи за да изковат това „оръжие” така че то да не се разпадне от собствената си тежест. Смята се че „меча” е монумент издигнат в памет на загиналите през втората война на боговете джуджета.

Атака- СИ;ПР;Л
ТД- 6 ТД
Щета - 456 зара
Размер - 425 см. (стърчи над земята едва два разтега и два юмрука (225 см.))
Тегло - 675 кг
СИ за ползване 2 ръце - 185
16 за една ръка - 290
Материал - Кован адамантий

Специални атаки- абсолютно всички специални атаки характерни за меч... или за боздуган/обсадна техника

Местонахождение:В момента той е забит на брега на езерото в планината Коритото и е охраняван от отряда на Църквата. Злите езици твърдят, че при евентуална конфронтация със Западния съюз от този монумент ще стане на 3000 меча или пък на прилично количество злато в кесии...

[/sblock]

[sblock="Гилотина за великани - оръжие"]

История
Извадено от незнайна крипта от мародери и продадено, и препродадено незнаен брой пъти.

Атака- ПР;Л
ТД- 5 ТД
Щета - 1 зар
Размер - 15 см.
Тегло - 0,1 кг
СИ за ползване - няма изискване
Материал - патинясъл бронз и нападнато от термити дърво.

Какво му е специялното ли? Ами при зар за щета равен на 1-ца „убива“* великан (трол, голем, дуго полумагическо създание), като при това „изгаря/изпива” всичката налична мана на държащия го.

* Вкарва му Х ВЩ, където Х е максималния му живот.

Местонахождение: Възможно е да е притежание на всеки вахтошар или търговец на употребявани стоки
Цена: 50 медника или един добър обяд (при положение че настоящия собственик не знае за специалния ефек)
Сложност за разкриване на специалното свойство: 6 при разпознаване и оценка на магически предмети и 8 при оценка на оръжия.
[/sblock]


Легендарни оръжия в Магландиум (забалежете, не епични):

[sblock="Арбалета на Арос"]
По време на войната с гущероидите Арос предвождал малък отряд от 30 мелионски стрелци и се придвижвал с малката армия на лорд Олаган наброяваща общо 1000 воини. Той и отряда му попадат в засада край местността наречена днес Олаган (виж Олаганскто клане). Смятан за мъртъв той е оставен на бойното поле сред труповете на бойните си другари. Историята разказва, че лично лорд Олаган направил първите заклинания закрепили живота на война от тази страна на смъртния свят, в последствие Арос е сътворил арбалета си от различни части на оръжия намерени сред жертвите и с него е преследвал щрахите, чак до края на войната.
В приклада на арбалета е вграден огнен кристал, а леглото на стрелата е от сребро. Оръжието е изключително прецизно, но ако го погледнем без аурата на героя, който го е използвал това е просто едни изключително добър голям арбалет:
Атака: ПР;ИН +3 към общата атака
ТД за атака: 6ТД +6 за презареждане
Щета (размер и вид): амуниции + 2 на зар +3 огнена +3 срещу не мъртви (от среброто)
Размер и МР: 75 см. МР=2
Обсег: 45 метра
Тегло: 5 кг. разнородни материали
Минимална СИ за ползване: 14 СИ (нужна за опъване на тетивата)
Цена: 2500 медника базова + надценка до 10 пъти
Предполагаемо местонахождение: Десния бряг на река Лаория по течението, някъде срещу устиено на Скокливата река. Там е бил повален последния щраха от тези участвали в Олаганското клане. И според мълвата там Арос оставил арбалета, който вече не му бил необходим.
Предполагаемо състояние: В Костените кули предполагат, че предвид разстоянието във времето би се наложило тетивата да бъде сменена и механичните части да се смажат. Реставрирането до първоначалния вид на оръжието би излязъл между 500 и 1000 медника.

Епичност: 5 (отговаря и на сложността да бъде разпознат арбалета)
- Сред гущероидите се разказват ужасяващи легенди за жестокостта и точността, с която е било използвано оръжието затова всеки гущероид с достатъчни познания за да го разпознае в началото на всеки рунд търпи 5 шокови щети. (ЕП за рунд)
- Лорд Олаган се е славел и като добър разказвач освен като умен военачалник и затова за всички останали раси способни да различат арбалета* получават 5 шокова щета (ЕП за рунд при изстрел) във всеки рунд когато арбалета е произвел изстрел.

*хвърлянето се преви предварително, за да не се бави сесията и резултата остава скрит от играчите. Ако някой поиска да разбере защо изпитва такова страхопочитание може да му бъде казана, но след като задели необходимите за наблюдение ТД. (в боен режим)

Изображение
[/sblock]

[sblock="Сълзата на Нетунил"]
На меча му е била вдъхната изключителна сила, когато могъщия маг Солциус е затворил в него вихрите на Океана по времето на Втората Война на боговете. Смята се, че е бил притежание на елфически пълководец тъй като Солциус е изобразяван на илюстрациите с леко заострени уши и без окосмяване по лицето. Разказва се също, че когато видял мъката причинявана от драконите на сушата една негова сдълза капнала върху това острие и изтрила сърцивината му като същевременно направила вече двойния меч двойно по-здрав. Дълго време оръжието е съществувало само като мит, сред изучаващите магия, но напоследък се носят слухове, че наистина съществува.
Атака:Л;ПР
ТД за атака: 4ТД
Щета (размер и вид): 6 зара сечаща
Размер и МР: 95 см. МР=2
Обсег: 2 метра
Тегло: 3 килограма стомана (+2 устойчивост към тази на материала)
Минимална СИ за ползване: 9 СИ за една ръка, 6 СИ за две ръце
Цена: 1500 медника + надценка до 10 пъти
Предполагаема местонахождение: Наемник в морската пехота на Мидена.
Специално: при всеки успешен удар възстановява Мана и Живот в размер на Щ/2

Епичност:2 (отговаря на сложността да бъде разпознат меча)
Сравнително широко известно оръжие, ако атакуваното същество има нужните знание за да разпознае меча* респекта му към оръжието се изразява в неувереност като -2 към атаката (ЕП)когато атакува притежателя на оръжието.

*хвърлянето се преви предварително, за да не се бави сесията и резултата остава скрит от играчите. Ако някой поиска да разбере защо изпитва такова страхопочитание може да му бъде казанано след като задели необходимите за наблюдение ТД. (в боен режим)


Изображение
[/sblock]

[sblock="Сопата на Оракен"]
Често бъркан с гоблин или с дете на гигант, Оракен бил дребен войн. Той странял от големите средища и живеел сред горите по хребетите на колоса. Противниците му често избухвали в смях, когато той се изправял насреща им с бойни викове и сопата в ръка. Това обикновено било последното нещо, което правели, защото Оракен не се славел като ценител на чуждия живот, освен това бил изключително докачлив на тема ръст.

Атака:СИ;ПР
ТД за атака: 6 ТД
Щета (размер и вид): 3 зара трошаща + 3, като позволява и добавяне на цялата БЩ
Размер и МР: 60 см. МР=2
Обсег: 2 метра
Тегло: 2 кг. дърво и бронз
Минимална СИ за ползване: 7 за ползване с една ръка, не се ползва с две
Цена: 600 медника + надценка до 10 пъти
Предполагаема местонахождение: Предполага се, че Оракен е намерил смъртта си в урва покрай назъбеният проход или поне от тогава е спрял да тормози керваните.

Епичност: 4 (отговаря на сложността да бъде разпознат меча)
Всеки който се движи с кервани няма как да не е чувал поне една история за разбойника Оракен, който се хвърлял с дива ярост през смеещата се охрана на керваните и устройвал истинско клане. Не се свенял да напада дори големи конвой с повече то 10-15 охранители. Стрелите сякаш не искали да го уцелват а доберял ли се до стрелеца... Всеки пътувал с керван получава +5 бонус към шанса да разпознае оръжието и търпи -4 към базовата си защита (ЕП)
Обикновения приключенец просто няма бонуса за разпознаване даван то керванджийските истории. И хвърлянето се извършва на база познанията му.*

*хвърлянето се преви предварително, за да не се бави сесията и резултата остава скрит от играчите. Ако някой поиска да разбере защо изпитва такова страхопочитание може да му бъде казанано след като задели необходимите за наблюдение ТД. (в боен режим)

Изображение
[/sblock]

[sblock="Брадвата Руинк"]
Бойните брадвите имат къс живот изпълнен с брутални сцени, но Руинк е оцелял през вековете и е все още толкова остър колкото в деня когато е бил изкован от елфите преди Втората война на боговете. Всъщност се смята че това е първата бойна брадва изкована от магическия метал митрил.
Атака: Си;ПР
ТД за атака: 7 ТД
Щета (размер и вид): 5 зара сечаща +10
Размер и МР: 90 см. МР=2
Обсег: 2 метра
Тегло: 4 кг. стамана, митрилина сърцевина и сребърно острие
Минимална СИ за ползване: 12 СИ за една ръка и 8 СИ за две
Цена: 25300 медника + надценка до 10 пъти
Предполагаема местонахождение: Елфирион
Специално:Удвоява щетата срещу не мъртви

Епичност: 3 (това е и усложнението брадвата да бъде разпозната)
Елфите са откърмени с историите за подвизите извършени от тази брадва. към тези разкази са особено привързани северните елфически кланове и тези истории често се разказват край лагерните огньове по границата с племената на гигантите.

Елфите получават бонус от +3 към шанса да разпознаят оръжието*, а ако брадвата попадне в ръцете на някой който я разпознае то тя ще нанася +3 зара повече щети (ЕП) от указаното.

*хвърлянето се преви предварително, за да не се бави сесията и резултата остава скрит от играчите. Ако някой поиска да разбере защо изпитва такова страхопочитание може да му бъде казанано след като задели необходимите за наблюдение ТД. (в боен режим)
Изображение
[/sblock]

[sblock="Отмъстителя"]
Това мистично оръжие принадлежало на гиганта Уелдън, герой чиито дом и семейство били разкъсани на парчета от демонични създания изпълзели от Бездната. Уелдън направил сделка с некромансара Соба: той изтъргувал душата си за мач достатъчно силен да убие и последното от тези същества. Сърцето на героя било поставено в центъра на острието и когато неговото отмъщение било завършено, то станало част от стоманата, а безжизненото тяло на Уелдън паднало на земята.
Атака: Л;ПР
ТД за атака: 6 ТД
Щета (размер и вид): 4 зара сечаща +6 огнена щета
Размер и МР: 70 см.
Обсег: 2 метра
Тегло: 3 килограма бронз
Минимална СИ за ползване: 7 СИ за една ръка и 4 СИ за две ръце
Цена: 1200 медника + надценка до 10 пъти
Предполагаема местонахождение: в пустинята над Абрахаб

Епичност: 6 (това е усложнението да бъде разпознат)
Историята е сравнително нова и бардовете не са успели да я разкрасят чак толкова та да направят от един сравнително обикновен меч божествено оръжие но въпреки това всеки гигант би разпознал по-лесно Отмъстителя от който и да е друг (+2 успех), в ръцете на познавач* оръжието сякаш оживява +3 Атака.

*хвърлянето се преви предварително, за да не се бави сесията и резултата остава скрит от играчите. Ако някой поиска да разбере защо изпитва такова страхопочитание може да му бъде казанано след като задели необходимите за наблюдение ТД. (в боен режим)
Изображение
[/sblock]

[sblock="Унищожителя"]
Произхода на този меч е потопен в мистерия и кръв. Макар че се смята, че е владян от едни от най-злите предводители на ордите на тъмния бог по време на Втората Война на Боговете не е намерен запис на неговото име. Някой казват, че не е принадлежал на човек, а на демон, ето защо острието му блести с огньовете на ада. Това чудовищно оръжие сякаш не е предназначено за човешки ръце защото пие от вътрешната енегрия на използващия го.
Атака:Л;СИ
ТД за атака: 7 ТД
Щета (размер и вид): 6 зара сечаща + 20 огнена
Забележка: отнема 5 мана в началото на всеки боен рунд дори това да я направи отрицателна със всички произтичащи от това последствия.
Размер и МР: 160 см. МР=3
Обсег: 3 метра
Тегло: 5 кг адамантии
Минимална СИ за ползване: 15 СИ за една ръка; 10 за две ръце и ръст над размера му
Цена: 48000 медника + надценка до 10 пъти
Предполагаема местонахождение: Дупката

Епичност:10 (това е и сложността за разпознаване позовавайки се на познаване и оценка на магическите предмети)
Ако го видите в действие едва ли можете да го сбъркате с друго подобно оръжие. Дори от стената над камината то би изглеждало впечатляващо. Различното при него е, че не е нужно да бъде разпознато за да се задейства Епичния му ефект, в началото на всеки рунд то отнема 10 ТМ на всички в радиус 50 метра освен държащия го.

Изображение[/sblock]

[sblock="брадвата на Мурен"]
Мурен бил велик войн сравним единствено със Салфейс и може би е щял да стане втория смъртен въздигнат сред божествата, ако не била ненавременната му кончина. Брадвата била изтъргната от мъртвите му пръсти в мавзолея му в Коласа и от тогава следите й се губят, но е пълзнала мълвата, че може да се познае по лекото сияние на острието й.
Атака:СИ;Л + 5 към общата атака
ТД за атака: 7 ТД
Щета (размер и вид): 7 зара сечаща
Размер и МР: 140 см. МР=3
Обсег: 2,5 метра
Тегло: 7 кг стомана
Минимална СИ за ползване: 21 СИ за една ръка; 14 СИ за две ръце и ръст над размера й
Цена: 2500 медника + надценка до 10 пъти
Предполагаема местонахождение: Последните сведения сочат Замирка (Днешен Акримаз) предполага се, че е попаднала в ръцете на Инквизиторите от Църквата на Орим.

Епичност: 5 (това е усложнението да бъде разпознат)
На дневна светилна трудно можеш да разпознаеш, че острието свети в мрака пък е твърдебледо, но замахнеш ли... Ако попадне в ръцете на познавач* във всеки рудн когато с брадвата е било замахнато (атака/париране) всички същества с устойчиво зрение (джуджета, гоблини, троли...) търпят 5 шокова щета от блясъка й.

*хвърлянето се преви предварително, за да не се бави сесията и резултата остава скрит от играчите. Ако някой поиска да разбере защо изпитва такова страхопочитание може да му бъде казана, но след като задели необходимите за наблюдение ТД. (в боен режим)

Изображение[/sblock]


преработени до тук!

[sblock="Кинжалът на Обречените"]
Описание:Това оръжие представлява кинжал,с леко издължено острие.Дръжката му е изработена от рубини и е подзлатена.Самото му острие има следи от Черна стомана/май така беше в Замъкът на Престола/.В края на дръжката има четири малки елмаза.Оръжието има само две такива копия,които са погребани нейде из Магландиум и забравени във вечността.Специфичното в тях е не само изработката,но и действието им.
Въпреки черната стомана,самото острие има цвят на обикновена стомана.Никой не може да определи защо.Смята се,че има следи не само от тъмния материал,но и на неизвестен до сега такъв.Кинжалът има магическо действие.

Магическо действие:Ако притежателят на кинжала убие своя враг,черната стомана поглъща душата му и я препраща в един от 4-ирите елмаза.Елмаза започва да свети и се превръща в много светло син кристал.И така,всяко убито същество,прибавя по една душа в еидн от елмазите.Стоманата престава да ги поглъща тогава,когато и четирите скъпоценни камъни са изпълнени.Т.е.-нужни са четири души.Със всяка душа,кинжалът става все по-силен.Когато достигне своя максимум от четири души,тогава ефектът му е много голям и след няколко удара,душите са освободени от елмаза и кинжалът трябва да се зареди отново с други,за да се върне ефекта му.Интересното в това оръжие е,че притежателят му има конрол върху него.Например-ако е събрал 2 души,може да реши да освободи силаа на ефекта на кинжала,но разбира се-няма да е толкова могъщ,колкото ефекта на четирите души.

Как се става притежател на това оръжие и как да се използва:За да се стане притежател на това оръжие,съществото е длъжно да принесе сърце на невинно създание в чест на Ахра-ман.А за да се освободи ефекта на душите,е нужно да се вложи огромна омраза към врага.

Статистики:
АТАКА:ИН;ПР
ТД за АТАКА:6ТД
Щета:3 зара пробивна щета (базово)
Размер и МР:45 см,МР-1
Тегло:1кг
Минимална СИ за ползване:4 СИ за използване с една ръка,не се използва с две ръце
Материали:
-Острие-изработено от Черна стомана и неизвестно какъв друг метал
-Дръжка-четири магически елмаза,няколко рубина,подзлатена

Местонахождение:Предполага се че поне една бройка има в Храма на Кали в Колоса и още една в храма на Евра-Зул в Охльова.

ЕФЕКТИ ПРИ СЪБИРАНЕ НА ДУШИ/ефектите не се наслагват!/:
-При наличието на една душа:
-1ТД,+1 зар огнена щета,+2АТ

-При наличието на две души:
-2ТД,+2 зара елементна щета,+6АТ

-При наличието на три души:
-2ТД,+4 зара духовна* щета,+8АТ

-При наличието на четири души:
-3ТД,+6 зара обща магическа щета**,+10АТ

*школите мрак, светлина, хаус, ред
**без школа

Всички ефекти са в действие за БРОЙ ДУШИх2 БРОЙ РУНДА,след изтичане на ефекта,душите се освобождават и ефектите се неутрализират,и отново да спомена-те не се наслагват,ако например имаш 1 душа,а после станат 2,то кинжалът няма да си намали ТД с 1+2,а само с 2!Също така-не може ТД да спаднат под 3,било то с други СУта!
[/sblock]

[sblock="Лъка на Окив"]
История:
Това е лък направен от костите на огнедишашт дракон. Дракона на Окив, който е бил сразен за направянето на този лък, е бил прокълнат от самия Нечестив и единствения начин за подтискане на тази сила е бил изработката на този лък.
Описание:
Лъкът е направен от костта на крилото на черен дракон, тетивата са от косата на млада елфическа магьосница. Лъка пламти винаги и може да бъде използван САМО от герой, който носи ръкавиците от същия материал. (Изпленети от косите на елфическа дама магьосница)
Името:Окив е бил главатаря на групата, която е поразил дракона, пронизвал не малко пъти драконови и женски сърца. Злите езици твърдят, че второто е буквално тъй като му се наложило да изготви специални ръкавици за да държи лъка.

АТ:ПР;Л
ТД за атака:9ТД+2ТД за презареждане
Щета:+3 на амунициите , + 5 огнена щета ,
Обсег:130 метра (фиксирано)
Минимална СИ за използване :14
Цена: Печели се като награда/ краде се/ прави се дарение на ордена (5 000 злато)
Специално:С всеки изтрел около лъка се създава Огнена топка ,която едновременно със стрелата се сблъсква с опонента. Ефекта се обяснява с факта че към лъка върви колчан със 33 стрели като острието на всяка от тях е от огнен кристал в който е заключена магията.
Без „Ръкавиците” на всеки десет минути през който се държи лъка той изгаря преносителя за 30 ТЖ (в боен режим х10ТЖ на рунд)

Местонахождение: Подземията на храма на Орим в главното седелище на Църквата. Тъй като ордена не е разполагал с „ръкъвиците”* за пренасянето на лъкът до хранилището са дали живота си над 70 роби (не е отбелязано дали е станало доброволно). Колчанът се намира в същото хранилище, като в него ста останали 7 стрели по 2зара щета базово (могат да бъдат събрани след изстрел ако не са нанесли максималната си щета, но с лъка не могат да се ползват други стрели).

Местонахождение на Ръкавиците: Някъде във Вечната Гора.


*историята говори за ръкавици но също така от елфически може да се преведе и като: „с което го държим”
[/sblock]

[sblock="Ключове на същността"]

Това е легенда която малцина са чували. Въпреки това тя има няколко варианта, с немалки разлики по между си. Ето го този, които сякаш е най-достоверен.

Според тази легенда, по лудите времена на войната на боговете, когато самото съществуване на смъртните изглеждало на път към сигурно заличаване, няколко от най-могъщите представители на различните раси, всеки владетел на древни, забравени и в не малко случай забранени познания, се събрали с цел да създадат оръжие способно да срази дори бог.
Всеки имал собствени идеи, но никой не харесвал мисълта, да създадат такава сила и тя да се намира в ръцете не един единствен индивид. Все пак им трябвало нещо, което да им помогне да се противопоставят на боговете, а не да сътворят нов. И така, решили да създадат осем (според друг вариант на легендата девет, макар да не се споменават подробности) отделни „ключа”, всеки олицетворяващ едно от силите на сътворението. Грубо казано, огън, въздух, вода, земя, мрак, светлина, хаос и ред.
„Ключовете” първоначално взели образа на три лъка – огън, въздух и вода; един чук – земя; два меча – мрак и светлина; една брадва – хаос; един жезъл - ред. Сам по себе си, всеки един от тях бил изключителен. Две или три употребявани заедно многократно увеличавали мощта си, но истинската им ужасяваща сила можела да бъде предизвикана само когато и осемте се използват заедно в специален ритуал.
Осъзнали могъщите какво ужасяващо нещо са създали и дали дума, че ще го използват само, ако съдбата не им остави друг избор. Но необходимост не възникнала. След края на войната било решено да унищожат оръжията, за да премахнат риска тази умопомрачителна и потенциално фатална за света сила някой ден да бъде употребена за користни цели. Но това се оказало невъзможно. Оказало се, че на земята нямало сила която да унищожи творението им.
Затова разпръснали те оръжията по света и унищожили всички записки описващи ритуала за употребяване на пълната им мощ, а после сами си наложили да забравят. Или поне така трябвало да бъде…

Някой казват, че създателя на меча на светлината съхранил знанията, надявайки се никога те да не бъдат приложени, но нежелаещ да остави света беззащитен. Други твърдят, че сътворилия меча на мрака постъпил по подобен начин, но воден от различни мотиви…


Информацията от тук на долу е само за разказвачите

Как изглеждат „ключовете”? Когато бъдат намерени, може да имат вид или на най-обикновено и с нищо не отличаващо се оръжие, на кристално яйце или на малка сфера от чиста енергия.

Къде са „ключовете”? По непотвърдена информация, два от тях, вятър и огън, са в ръцете на организация една от чиито цели е да предотврати събирането на използването на всички ключове. Водния ключ е в ръцете на неизвестен елф. Останалите ключове – кой знае?
Има само един известен случай на комбинирано използване на повече от един ключ – въздух и огън. Резултата моментално заличил малка армия.
Персонаж притежаващ ключ със сигурност ще привлече нежелано внимание, а ако два или повече ключа попаднат в ръцете на едно парти, гореспоменатата организация гарантирано ще се намеси за да разпръсне оръжията.


Правила:

При намиране, когато персонаж за пръв път има досег с непритежаван от друг ключ, играча хвърля три зара. Резултата е:
- 1:1:1 – финална смърт, без право на съживяване
- сбор от 4 – смърт
- сбор от 5 до 8 – няма реакция с персонажа и ключа остава във вида в който е намерен
- сбор от 9 или 10 – кома от която играча може да излезе само с помощта на „според преценка на разказвача”. След това ако на играча му стиска може да опита пак, хвърляйки нови три зара.
- сбор 11 и нагоре – ключа е съвместим с персонажа

Общи характеристики
След като веднъж е реагирал с някого, „ключа” не реагира с друг преди да мине период от зар седмици след като сегашния му собственик да загине.
„Ключ” дефакто интегрира своята същност с тази на персонажа и може да бъде материализиран на воля, според степента на контрол. Първоначалния вид на оръжието е описания в легендата – умел притежател обаче може да го материализирано под каквато си иска форма. Основните бойни характеристики са идентични с нормално, макар и неунищожимо, оръжие от избрания тип.

Степен на владеене
Овладяването на ключа се отразява подобно на СУ (и се покачва с ТР), като степента на владеене не може да надвишава нивото на персонажа:

СУ Ключар
… добре де, майтап. Нека го кръстим „Превъплъщение на Светлината” (е, според съответния ключ”.

Ползването на оръжието в битка изисква веднъж на СУ рунда проверка за Воля по универсалната формула (с усложнение по усмотрение на разказвача) дали оръжието остава материализирано. Хвърляне на 1:1:1 води до ефект от Воля зара щета от елемента на ключа понесени от персонажа и непосредствено заобикалящите го, и половината от това за всички останали в радиус Воля*2

- защита от елемента на „ключа” 10% на степен СУ (при СУ11 и нагоре, превишаващия 100% процент се смята с лечебен ефект)
- защита от противоположния елемент 10% на две степени СУ
- защита от останалите елементи 10% на три степени СУ
- СУ6 – щетата нанесена от оръжието е наполовина от съответния му елемент
- СУ8 – оръжието намалява с 1 абсорбцията на противникови защитни средства
- СУ10 – Добавка „Същност” – мигновено действие което може да се извърши след атака направила контакт с противника (чисто попадение, в броня, в щит или парирано с оръжие, но не и отклонено) с ефект добавящ непредотвратима щета равна на (настоящи Мана+ТЖ на персонажа)*СУ/4. Ползването на тази техника хаби половината от настоящата мана и ТЖ на персонажа.
- СУ12 – премахва нуждата да се прави проверка за Воля

Индивидуални характеристики
тази част ще се довършва в бъдеще, ако има интерес[/sblock]

Чакам Ревизията на Нориелските ками за да ги вкарам и тях иначе можем да се разчепкаме както за предложините вариянта така и системната епичност. (;
Последна промяна от Vilorp на чет яну 29, 2009 3:27 pm, променено общо 2 пъти.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » съб яну 24, 2009 12:07 am

Въпреки, че принципно съм против подобни механики, отнасящи се за психиката на герои/НИП-ове, има неща, пред които съм склонен да отстъпя, като гледам да се водя по това дали страхът идва от здравия разум на съществото ("разбойници<приключенци => бегам" не трябва според мен да се отразява системно) или на подсъзнанието (фобия към нещо или "дракон => плюя си на петитееееаааа" според мен би трябвало да се отразява). В това отношение митичните оръжия падат по средата, но съм по-склонен да се съглася с механиката. Още повече, че e това е "по-добрата механика", ако си говорим за нещо, което би направило предмета и притежателя "страшни".

Само един въпрос: как да определяме кога едно оръжие заслужава да бъде "епично" и кога да бъде просто "легендарно"?

П.П. Много хубава идея също така да се даде списък с това, което е било насътворено досега в другата тема, пък бил той и по субективните предпочитания на Вилорп ;) .

П.П.П. И не, не е никак хубава идеята да се появят сто такива списъка за всеки потребител по един ;) . Дори този стига ;) .
シャマョツィ

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » съб яну 24, 2009 3:17 pm

Вилорп, само ако измениш имената на твоите легенсдарни оръжия, гепани най-безсрамно от фейбъл, ще се погрижа да бъдат направени в специален, отделен ъпдейт на сайта.

Само тези оръжия (на Вилорп) са стойностни предложения. Останалите са смешни или абсурдни.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт яну 27, 2009 5:52 pm

Преработих някой от оръжията като разширих историята и добавех системен показател Епичност. Ще забележите, че той е по-скоро ролеви и зависи от историята на оръжието в по-голяма степен отколкото от системата. Затова моля да коментирате преработените варианти.

пп. от Фабле са гепени най-безсрамно но са портнати към света и системата. Което на музикален език се нарича кавър (;
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » ср яну 28, 2009 11:28 am

Разгледах брадвата на Мурен и се отказах. С какво тя е по-различна от нормалното оръжие, освен история, +5 атака и малко блясък? Добър е бил война. Всяка брадва, направена от ковач и намазана с фосфор би била също толкова добра.
П.П.: Оп, забравих - фосфорът е отровен.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Ivan_Helsing
White & Nerdy
Мнения: 875
Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm

Мнение от Ivan_Helsing » ср яну 28, 2009 11:48 am

+5 атака не може да се добави от ковач и точно в това е силата на оръжието. Да беше +5 зара щета нямаше да е толкова добро, освен ако героя няма много голяма атака така или иначе.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » ср яну 28, 2009 5:03 pm

"Това ние много добре го знаеме".
И все пак твърдиш, че +5 Атака > +5 Зара щета? :?
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Ivan_Helsing
White & Nerdy
Мнения: 875
Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm

Мнение от Ivan_Helsing » ср яну 28, 2009 7:04 pm

Това за брадва, която така или иначе има доста добра щета, и за герой с прилична, но не и огромна атака. Ако има 30 сила/30 ловкост - на момента избирам щетата, но при нормален герой да уцелваш почти всеки път ми се струва доста по-добро от по-висока щета.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср яну 28, 2009 9:38 pm

Забавното е че Брадвата на Мурен е единствената от оръжията до която не стигнах в преработката (;. Имах в предвид да видите епичността на оръжията и как тя е отразена системно.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » чет яну 29, 2009 10:58 am

Не ми харесва като цяло епичността. Защо брадвата да нанася повече щети ако бъде разпозната? Стига си вкарвал лошите черти от Diablo. Епичността съм съгласен, че трябва да е в шокови щети. Пък и какво е значението ако се замислиш дали знаеш, че един амулет носи щастие или не. Примери много и в живота(не че вярвам в магия) и в добре направени игри(Ara Fell...). Разбирам да е като в "Меча на истината: "Само търсачът може да използва пълната сила на Меча на истината". ОК, не не и идентификация в Аксиом.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Lord Anomander Rake
Войн
Мнения: 146
Регистриран на: чет юни 05, 2008 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Lord Anomander Rake » чет яну 29, 2009 12:38 pm

kartacha написа:Не ми харесва като цяло епичността. Защо брадвата да нанася повече щети ако бъде разпозната? Стига си вкарвал лошите черти от Diablo. Епичността съм съгласен, че трябва да е в шокови щети. Пък и какво е значението ако се замислиш дали знаеш, че един амулет носи щастие или не. Примери много и в живота(не че вярвам в магия) и в добре направени игри(Ara Fell...). Разбирам да е като в "Меча на истината: "Само търсачът може да използва пълната сила на Меча на истината". ОК, не не и идентификация в Аксиом.
Ахх защо ти показах този сериал! :lol: (Вземи си и книггата по-хубава е от сериала)

Не съм много компетентен, но тук съм съгласен. че едно нещо ако носи късмет например, той ще ти го носи и без ти да знаеш.
Изображение

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » чет яну 29, 2009 3:32 pm

За късмета:
Ефекта плацебо?

Иначе:
Иначе идеята е ако знаеш, че това е великото оръжие на Мандрагор Горския значи знаеш и че ако замахнеш с него от долу на горе ще разпореш елфа, заради специалното заточване. Примерно.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » съб яну 31, 2009 8:37 pm

И след като не знаеш, че ще го разпориш, няма да замахнеш?
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » нед фев 01, 2009 12:06 am

Примерът не е удачен, наистина. Ще ти дам други:

Психика- знаеш кое е това оръжие и се чувстваш по-добър.
Магически ефект, който изисква да се активира с определена дума/действие.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » нед фев 01, 2009 3:16 am

Чувстването по-добър не трябва да се добавя като БА или БЗ(за броня) да речем. Може бе по-скоро като ШЩ или като ПсУ/Воля на притежателя. Ако противникът знае кое е оръжието, нормално да се шокира, ако пък не знае, то тогава не би бил подготвен за евентуален специален ефект, като вградена магия и тя би му нанесла +1/3 щета, да речем. Варианти много. Ванката да каже.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » нед фев 01, 2009 12:16 pm

Не, не Ванката да каже.

В тази секциявластвам аз, как дати го обясня по-простичко. аз подбирам, кое става за неговото внимание и кое не. Оръжията на Вилорп (крадени от фейбъл, но все пак) стават. Точка.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » нед фев 01, 2009 3:50 pm

Просто не мога да разбера как може като знаеш кое е оръжието то да става велико в ръцете ти, но ако не знаеш то да си е парче желязо :?
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » пон фев 02, 2009 3:54 pm

Чел ли си "Мечът на Шанара"? Прочети и тогава задавай подобен въпрос. Определено ако не знаеш какво прави един меч ще го използваш като обикновен с мизерен шанс той да активира способността си, но за това пък има познание в "Магически Предмети"
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » пон фев 02, 2009 8:47 pm

Да, нали това казвам. Ти си носиш талисмана и той ти носи късмет дори и да не знаеш. При мечовете е друго - там ако е нещо от типа на погалване и казване на магически приказки ОК, но ако е като удариш да опърля гада отвътре, и да знаеш, и да не знаеш все тая.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » пон фев 02, 2009 10:31 pm

Да, ако дадено оръжие добавя по 1 зар огнена щета, би трябвало да я добавя всеки път, независимо дали знаеш, че го прави или не. Но, ако има 5 заряда на "Светкавица" примерно, които се активират с магическа дума, няма как да направиш магията преди да си индетифицирал предмета. Също, ако предмет прави силата ти на 15, би трябвало ефектът веднага да подейства. Дори ще се почувстваш по-слаб/по-силен, ама точно с колко няма да разбереш, докато не го индентифицираш. Така е логично. Иначе може да въведете правилото на диабло - не можеш да ползваш оръжие, преди да го индентифицираш и ще станете за смях.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Fobos
Гвардеец
Мнения: 553
Регистриран на: съб дек 16, 2006 4:36 pm

Мнение от Fobos » вт фев 03, 2009 9:28 am

В Диабло май можеше да се ползва оръжието, но с обикновени статистики - т.е. вълшебният боздуган го ползваш като прост боздуган докато не го идентифицираш.

Потребителски аватар
Ivan_Helsing
White & Nerdy
Мнения: 875
Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm

Мнение от Ivan_Helsing » вт фев 03, 2009 2:05 pm

В Диабло го ползваш като обикновен предмет, в Диабло 2 - не можеш да го ползваш. Айде, спирам с офтопика.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пет фев 06, 2009 12:45 pm

Къде задълбахте в диабло въобще?
Въпроса ще го перафразирам: дали да дава само страх епичното оръжие или и и други бонуси?
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » пет фев 06, 2009 2:58 pm

За страха - трябва да го дава, за противник, който познава оръжието. Обаче ако не го познава - не. Тогава остава просто незнанието как да се предпази.
За магическите бонуси - разбира се, но ако те са пасивни при атака, то трябва да работят дори и носителят на оръжието да не знае какви са те.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » ср мар 10, 2010 8:45 pm

А,аз сега забелязах,че сте включили горе моят Кинжал на обречените, но в крайна сметка как да считам нещата,приет ли е от "обществото"?
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Отговори