[Опция] Кървене и болести - разработка

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » вт мар 02, 2010 1:51 am

Дори да приемем, че по всички точки греша (окей, А е ясно, забавя, няколко секунди звучи добре, стига да дефинираме няколко, Б, мога да се примиря, макар че не ми се вижда правилно (хеле за пробивна и сечаща щета, В горе-долу се оправя с ПР/2 базата на Първа помощ, въпреки, че колко точно герои на ПР име е спор*) остава един проблем.

И тук не се заяждам, а предлагам логично и точно по стила на А16 допълнение към цялата система. Някакво естествено възстановяване, ако не на НК, то поне на ПК, което (евентуално) лечителя да повишава. Точно това и подхвърлях тогава, ПК да се прибавят към ТН, но признавам, че беше тъпа идея. А идеята е проста - след всяко нанасяне на щета, ПК (и евентуално НК, което на високи нива може да е голям проблем) да спада с 1. Нито е сложно, нито е тежко, а и ще премахне тичкането до лечителя на всеки рунд при по-високите нива (при по-ниските няма да можеш да тичкаш, щото повечето щети, дето ти вкарват кървене над едно те трепят на вттория-третия удар :D

В духа на хипарството, дето ме е обзело предлагам и ако кървенето става официално да се направи и прост вариант, по началната ми идея, която е с точно две идеи по-проста (хах) - всяка реална щета създава кървене Щ/5, което спада всеки рунд с 1. Просто и ясно. За хората, които искат да кървят, но да не се впускат в много мислене.

Продължавам да съм на мнение, че Бързата помощ не е добре да лекува, но както и да е, признавам, че Шамайоци ме матира с аргумента за Лапада.

Сега малко и към къртача.

Войната за фелините докара много готини идеи по форума и като всяка голяма война породи десет по-малки. Ребро се чупи от трошаща щета. Едно ребро да се забие в дроба ти и да видим, до къде си. (дам, сега ако се замислиш, самото ребро нанася пробивна щета :D:D:D:D но! е счупено от боен чук). Хиляда пъти казах, че знам че системата бачка. Защо я хейтя бях обяснил в трите точки.

Пак общо.

Един въпрос, който ме гложди... в тая система, как се вписват Пронизване и Разпаряне? Айде, пронизване ясно - добавя към щетата на атаката, ами разпаряне? Така ли си остава или смятате да го промените?

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнениеот Vilorp » вт мар 02, 2010 10:16 am

Първо къртача:
В случая забравих за десетте точки праг. Обаче ефектът на порязване с нож, докато белиш картофи(явно АНУ), е същият. В живота казваш: "Мамка му!" и хврляш ножа на майната си. В Аксиом правиш същото, опитваш се да скалъпиш превръзка, но най-в началото пращаш писмо до лечителя от близкото градче и чакаш той да дойде. Ами ако си гигант или джудже в Колосът?

И пак забравяш (; Въпреки че цитата започва точно с това (;


Към Хам, че поне е по аргументиран:
Полеви тест покзава че времето да допишеш НК в графата ВЩ е 2 секунди ако си завършил 2-ри клас и можеш да смяташ на ум (и ако пишеш в полето на дневника). Ако пък ползваш гума и триеш всеки път времето се удължава на 5 секунди. Грешката тук е 1 секунда при поведени 25 замарвания.

Всъщност за първа помощ ти трябва точно един герой с 10 прецизност или друг който да е взел умението на 6 в началото. При 6 умение и 2 минимум база 8+3зара>16 ами над 60% шанс е това. Допълнително при наличието на превръзки се добавя оледнение (отрицателно усложнение), като тези превръзки са предварително сгънати и оформени, а не някаква хипер философия.

Някакво естаствено възстановяване на организма?
8. Силата на Кървенето намалява в следствие на:
__8.1. Почивка - намалява Кървенето спрямо стойността на естественото възстановяване на организма за час, която се закръгля надолу:
____8.1.1. Намалява Превързаното Кървене с цялата си стойност
____8.1.2. Намалява Нетретираното Кървене с 1/2 от стойността си
__8.2. Лекуване чрез СУ или познания (уточнено в съответните познания и умения)
__8.3. Използване на магията „лекуване на Тежки рани” - при подобно лечение, Кървенето се счита като Трайна щета и се лекува по съжия начин


Хипарството:
Кълтача обясни защо са направени различни делители, което има цели два ефекта:
а) реализъм
б) засилване на пробивните оръжия и придаване на допълнителна тежест. Така кинжалът става доста по опасно оръжие, както й рапирата.
При твоя по прост механисъм брадвите докарват най-много кървене освен че убиват най-бързо принципно и то смисълът се губи.

Първата помош не лекува - тя те стабилизира - има горен праг, лечителя увеличава този горен праг.

Ако нещо съм пропуснал кажи да ти го обясня пак.
Поздрави.

пп. Пронизнане и разпаляне са ползвани в битката между Авдар и Математикс и е разписано какви щети нанасят.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот kartacha » вт мар 02, 2010 4:09 pm

Аз нищо не съм забравил пак. Затова добавих за гиганта. Щета на нож(кинжал) е един зар(ако не се лъжа), максимум - 2. Честно не помня, не ме ебавайте много. АНУ значи, че уцелва, а от своя страна един уважаващ себе си гигант може и трябва да има поне 5 БЩ... Еми, докарва се 10...
Логиката е, че шибаните войни не трябва да се стискат за някой и друг грош, а да идат в кръчмето, да ядат там.

Щом постигнахме консенсус вече мога да предложа това, което исках. Нега измислим наказания за самопрежързване. Сиреч, ако превързваш крака си - 1, главата и тялото - 2, слабата ръка - 3, силната ръка - 4...
С това се цели реализъм. Съгласете се, че не е лесно сам да си вържеш мартеничка, а камо ли да го направиш за същото време и със същата успешност като това да я вържеш други му. А за стабилна превръзка нещата са още по-ясни.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнениеот Shamajotsi » вт мар 02, 2010 10:45 pm

Къртач, какво ти става напоследък, бълваш глупости на конвейер.

Няма значение АНУ или не. Ако гигантът има 5 БЩ, значи може да разпори когото си иска, с каквото си иска - дори себе си и то с кинжал.

Иначе от наказанията по самопревръзване има смисъл само тези за двете ръце. Ако правилото ви е станало чак толкова сложно, че да ви трябва да си го усложните още повече, барем ви станало просто тогава - ок, слагайте и такива наказания. Макар че по мое мнение, каса е ли се до УФУД повечето неща трябва да бъдат оставени на преценката на играчите и разказвача. Не за друго, а защото не можем да опишем абсолютно всички случаи, които биха възникнали така или иначе.

П.П. А това за грошовете и кръчмите не го разбрах...

П.П.П. Колкото до шибаните псувни, които напоследък все повече хора ги използват наместо разумни аргументи, наместо да ме убедят, мен лично ме вбесяват, особено когато последните съвсем ги няма, да го еба!
シャマョツィ

Елендил
Работник
Мнения: 123
Регистриран на: съб дек 20, 2008 9:44 am

Мнениеот Елендил » ср мар 03, 2010 11:32 am

Ако гигантът има 5 БЩ, или 15 сила, вероятно ще използва борба или юмруците си, а не кинжала. Иначе, усложнението за превръзката зависи от ръцете, които можеш да използваш за тази цел, а на мен лично ми се струва, че без 1 ръка превръзката трябва да иска повече ТД, 15-20 може би. Определено има смисъл, а и не знам колко е лесно да откъснеш някакъв плат и да си превържеш прободения крак за под 10 секунди, пък дори и ръцете ти да са свободни. А ако проблемът е с водещата ръка, никакъв шанс освен ако не си МНОГО пъргав елф с около 17 ловкост.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнениеот Vilorp » ср мар 03, 2010 2:54 pm

Забавното в случая е, че много пъргавия елф със 17 ловкост и 5 прецизносте просто ще успее да направи 2 опита да се превърже в един рунд, ама мети два пъти по три зара и кажи в колко от тях си метнал 15 или повече (;.
Всичко на тоз грешен свят е относително...

Изображение помогни на форума!

Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!

А, да: татко съм.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот kartacha » чет мар 04, 2010 3:05 pm

Елендил написа:Ако гигантът има 5 БЩ, или 15 сила, вероятно ще използва борба или юмруците си, а не кинжала. Иначе, усложнението за превръзката зависи от ръцете, които можеш да използваш за тази цел, а на мен лично ми се струва, че без 1 ръка превръзката трябва да иска повече ТД, 15-20 може би. Определено има смисъл, а и не знам колко е лесно да откъснеш някакъв плат и да си превържеш прободения крак за под 10 секунди, пък дори и ръцете ти да са свободни. А ако проблемът е с водещата ръка, никакъв шанс освен ако не си МНОГО пъргав елф с около 17 ловкост.


Доста добре би се сборил с картофа... :roll:

И според мен са нужни наказанията. И без това превръзките се правят доста бързо. Като на мен доктор ми е превързвал рана за около минута. Държа да кажа, че не беше заради множеството неуспешни опити. Плюс това добре би било както за ТН при лечителя така и за НК при Първа помощ да се записва коя рана колко НК/ТН предизвиква и всяка да се лекува отделно. Оттам вече да се изхожда за това колко време да иска за превръзка всяка рана според вида и местоположението й.
П.П.: Това става още по-сложно, но лично аз бих го играл така.
За феновете на Diablo:

http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнениеот Vilorp » чет мар 04, 2010 3:07 pm

Къртач, прочети началото на темата където беше обсъждано нотва и обори коментарите там. С цитат най-добре.
Всичко на тоз грешен свят е относително...

Изображение помогни на форума!

Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!

А, да: татко съм.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот kartacha » чет мар 04, 2010 3:27 pm

За какво по-точно говориш? Аз там виждам някакви изначални версии на Кървенето... :shock: :?
За феновете на Diablo:

http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » чет мар 04, 2010 3:31 pm

Не знам къде е, но само мазохист или луд като мен би отчитал рани на лист, на който се побъра два пъти инвентара му.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот kartacha » чет мар 04, 2010 3:36 pm

Хъм, чИ ниЙ сме двама уЪ!
За феновете на Diablo:

http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » вт ное 02, 2010 2:47 pm

Воля за Живот (Новато име на Жажда за Живот + Регенераця) си влияе по посочения метод:

възтановяваш 2 ТЖ на час като спиш, но имаш 7 ПК със сила на превръзката 3
1 час 7-3=-4ТЖ 7-2=5ПК 3-1=2 сила на превръзката
2 час 5-2=-3ТЖ 5-2=3ПК 2-1=1 сила на превръзката
3 час 3-1=-2ТЖ 3-2=1ПК 1-1=0 сила на превръзката
4 час 1-0=-1ТЖ 1-2=0ПК +1ТЖ
5 час +2ТЖ
6 час +2ТЖ
7 час +2ТЖ
8 час +2ТЖ
равносметка: 4+3+2+1=-10ТЖ+9ТЖ=-1ТЖ спрямо състоянието когато си легнал да спиш.
Разбира се желателно е да не си бил на -7,защото -7-10=-17 което ако нямаш Воля за живот те прави мъртъв.


ок, я ме светни, това как се вписва в спряното встествен овъзстановяване на организма?

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнениеот Vilorp » ср ное 03, 2010 3:05 pm

Vilorp написа:Някакво естаствено възстановяване на организма?
8. Силата на Кървенето намалява в следствие на:
__8.1. Почивка - намалява Кървенето спрямо стойността на естественото възстановяване на организма за час, която се закръгля надолу:
____8.1.1. Намалява Превързаното Кървене с цялата си стойност
____8.1.2. Намалява Нетретираното Кървене с 1/2 от стойността си
__8.2. Лекуване чрез СУ или познания (уточнено в съответните познания и умения)
__8.3. Използване на магията „лекуване на Тежки рани” - при подобно лечение, Кървенето се счита като Трайна щета и се лекува по съжия начин

Всичко на тоз грешен свят е относително...

Изображение помогни на форума!

Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!

А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » чет ное 04, 2010 2:52 pm

__7.5. Докато има Кървене (независимо дали превързано или не) организмът не възстановява жизнени точки (ТЖ) по естествен път (сън)


нещо не ми се вързва с това:

Воля за Живот (Новато име на Жажда за Живот + Регенераця) си влияе по посочения метод:

възтановяваш 2 ТЖ на час като спиш, но имаш 7 ПК със сила на превръзката 3
1 час 7-3=-4ТЖ 7-2=5ПК 3-1=2 сила на превръзката
2 час 5-2=-3ТЖ 5-2=3ПК 2-1=1 сила на превръзката
3 час 3-1=-2ТЖ 3-2=1ПК 1-1=0 сила на превръзката
4 час 1-0=-1ТЖ 1-2=0ПК +1ТЖ
5 час +2ТЖ
6 час +2ТЖ
7 час +2ТЖ
8 час +2ТЖ
равносметка: 4+3+2+1=-10ТЖ+9ТЖ=-1ТЖ спрямо състоянието когато си легнал да спиш.
Разбира се желателно е да не си бил на -7,защото -7-10=-17 което ако нямаш Воля за живот те прави мъртъв.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнениеот Vilorp » пет ное 05, 2010 10:32 am

Аз и затова ти цитирам 8-ма точка =)
Вместо ТЖ намаляваш ПК и 1/2НК
В примера се вижда че ако имаш 2 регенерация на час докато спиш, ще намаляваш с 2 ПК, но това незначи че то няма да си нанася щета.
Всичко на тоз грешен свят е относително...

Изображение помогни на форума!

Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!

А, да: татко съм.


Върни се в “Разработки по Аксиом16”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост