Туиакани - базово инфо - обсъждане на статистиките
Модератори: hameleona, Модератори
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Туиакани - базово инфо - обсъждане на статистиките
Всъщност и статистики има, но заглавието е безобидна шега към друга тема. Тукашната тема естествено ще започне с облика, и особеностите на расата Туиакан.
Ще постна окончателния, почти напълно редактиран текст до час.
Ще постна окончателния, почти напълно редактиран текст до час.
Последна промяна от cherno_slance на вт май 19, 2009 5:03 pm, променено общо 1 път.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Легенда на туиаканите за произхода на света.
Макар да изглежда съвсем различна от официалната представа за началото на света, при по-внимателен прочит се откриват значителни прилики, макар и преобърнати като оценка за случилото се. Например според тяхната легенда Великата Сила е била нападателя, атакувал първи и последен в битката, създала сегашната вселена...
И така:
Легендата за Двете Огнени Риби.
Изначалният свят представлявал безкраен поток първична течност. Струящ без посока и цел, без начало и край. В него имало две риби – Сейл и Денме - нито големи, нито малки, защото нямало с какво да се сравнят. Но в един момент – по прищявка на съдбата или просто така – те двете се сбили и Сейл* убила Денме. Огнената, Първична Кръв на убитата се пръснала във изначалната течност и всяка огнена капка се превърнала в звезда.
Люспите от бронята й се пръснали и започнали да се носят из първичния поток, понякога се завъртали до някоя Огнена Капка – като с времето променили формата си и се превърнали каменни топки с желязна сърцевина – често нажежена и течна заради следите от Свещенната Кръв във вътрешността им.
Оцелялата Риба с перките и движенията си завихряла потока, който се носел около Нея без граници, начало и посоки и не му давала да застине в мъртвешки покой. Тя също загубила малко кръв, но съвсем мъничко – от нея се появили Чедата на Сейл. Това били познатите богове и те населили с по-низши твари онези каменни топки, които обикаляли на подходящо разтояние около някоя Огнена Капка, оставяйки в забвение онези, които се носели в далечните и студени пространства на мрак и първична течност.
Бидейки с общ произход, ТЕ не можели да се нараняват, макар че без колебание се затваряли в измерения-затвори или насъсквали своите раси срещу тези на равните си. Защото, маакар и братя и сестри, те били родени от кръвта на нападателната Сейл, живеели в светове, създадени от смъртта на Денме и войната била заложена в сърцата им.
В началотото посто воювали – чрез расите си и чрез коварство срещу коварство, защото пряката агресия била невъзможна Но постепенно – сред безкрая на това клане, някой богове и създадените от тях раси се въздигнали като сила и знания и установили контрол над своите светове, създали заклинания с които го пазели от допира на враждебните Чеда на Сейл, намерили начин да взимат сила за най-могъщите си ритуали направо от Червената Капка, около която обикаляло тяхното родно място.
Но вместо мир, това донесло нов вид сблъсъци. Много по-жестоки и неумолими. Случвало се в стотици Светове да бъдат изтребвани цели видове, да бъдат разстъсвани с катаклизми цели гроздове от плуващи заедно в Потока Капки с техните свити от светове... не било на добре.
Защото който нож вади, от меч умира – в тези безкрайни сблъсъци Богове се изтощили, а расите западнали и много занания били загубени навеки. Много раси-войни взаимно се изтребили, а други загубили родните си светове и се пръснали из безкрая. Сред малкото оцелели били и туиаканите, които загубили единствено няколко отряда заради природни катаклизми, причинени в мащабни сблъсъци.
Един такъв отряд, загубен насред някакъв пустинен свят, бил съзрян от Кали, която го прехвърлила на Титания срещу обещанието да воюват за нея срещу чедата на второто поколение богове. Сторила го след като Нитулин и неговите морски чудовища укротили нейните дракони и Туиаканите изпълнили обещаното. Никоя простосмъртна раса не можела обаче да изравни силите между старите и новите богове, които умело използвали вярата на милионите си чеда като егрегом. В резултат Кали, Хармонар и Сариман загубили и били заточени, а туиаканите потънали в забвение. С вековете те сменили вярата си и приели за свой върховен бог Салфейс.
Макар да изглежда съвсем различна от официалната представа за началото на света, при по-внимателен прочит се откриват значителни прилики, макар и преобърнати като оценка за случилото се. Например според тяхната легенда Великата Сила е била нападателя, атакувал първи и последен в битката, създала сегашната вселена...
И така:
Легендата за Двете Огнени Риби.
Изначалният свят представлявал безкраен поток първична течност. Струящ без посока и цел, без начало и край. В него имало две риби – Сейл и Денме - нито големи, нито малки, защото нямало с какво да се сравнят. Но в един момент – по прищявка на съдбата или просто така – те двете се сбили и Сейл* убила Денме. Огнената, Първична Кръв на убитата се пръснала във изначалната течност и всяка огнена капка се превърнала в звезда.
Люспите от бронята й се пръснали и започнали да се носят из първичния поток, понякога се завъртали до някоя Огнена Капка – като с времето променили формата си и се превърнали каменни топки с желязна сърцевина – често нажежена и течна заради следите от Свещенната Кръв във вътрешността им.
Оцелялата Риба с перките и движенията си завихряла потока, който се носел около Нея без граници, начало и посоки и не му давала да застине в мъртвешки покой. Тя също загубила малко кръв, но съвсем мъничко – от нея се появили Чедата на Сейл. Това били познатите богове и те населили с по-низши твари онези каменни топки, които обикаляли на подходящо разтояние около някоя Огнена Капка, оставяйки в забвение онези, които се носели в далечните и студени пространства на мрак и първична течност.
Бидейки с общ произход, ТЕ не можели да се нараняват, макар че без колебание се затваряли в измерения-затвори или насъсквали своите раси срещу тези на равните си. Защото, маакар и братя и сестри, те били родени от кръвта на нападателната Сейл, живеели в светове, създадени от смъртта на Денме и войната била заложена в сърцата им.
В началотото посто воювали – чрез расите си и чрез коварство срещу коварство, защото пряката агресия била невъзможна Но постепенно – сред безкрая на това клане, някой богове и създадените от тях раси се въздигнали като сила и знания и установили контрол над своите светове, създали заклинания с които го пазели от допира на враждебните Чеда на Сейл, намерили начин да взимат сила за най-могъщите си ритуали направо от Червената Капка, около която обикаляло тяхното родно място.
Но вместо мир, това донесло нов вид сблъсъци. Много по-жестоки и неумолими. Случвало се в стотици Светове да бъдат изтребвани цели видове, да бъдат разстъсвани с катаклизми цели гроздове от плуващи заедно в Потока Капки с техните свити от светове... не било на добре.
Защото който нож вади, от меч умира – в тези безкрайни сблъсъци Богове се изтощили, а расите западнали и много занания били загубени навеки. Много раси-войни взаимно се изтребили, а други загубили родните си светове и се пръснали из безкрая. Сред малкото оцелели били и туиаканите, които загубили единствено няколко отряда заради природни катаклизми, причинени в мащабни сблъсъци.
Един такъв отряд, загубен насред някакъв пустинен свят, бил съзрян от Кали, която го прехвърлила на Титания срещу обещанието да воюват за нея срещу чедата на второто поколение богове. Сторила го след като Нитулин и неговите морски чудовища укротили нейните дракони и Туиаканите изпълнили обещаното. Никоя простосмъртна раса не можела обаче да изравни силите между старите и новите богове, които умело използвали вярата на милионите си чеда като егрегом. В резултат Кали, Хармонар и Сариман загубили и били заточени, а туиаканите потънали в забвение. С вековете те сменили вярата си и приели за свой върховен бог Салфейс.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Основни расови особености.
Външен вид:
Самците имат среден ръст и атлетично телосложение, със широки рамене и тесен кръст - пъргави, способни на дълги неподвижности, заменяни с внезапни вихрушки от неустоими в своята бързина и мощ атаки. Имат матова кожа, под която се издуват силни мускули, с леки и здрави кости, не изпитват страх и колебание.
Статистики:
В 1,
НТЖ - 28
Си 5 -16,
Л 5- 19,
Пр 5- 14,
Инт 5- 13,
Издр 5- 7 и
Ск 22,
Расови умения
Липса на трайни щети – организмът на туиаканите се лекува до пълно премахване на всякави белези, рани и осакатявания, като възтановява една 1Т трайно нараняване за 3ТУ, а при пълни ЖТ, белезите изчезват за ден, крайник се възстановява за две седмици, око, вътрешни органи и слабини за месец.
Минимална красота – по рожедение и с възрастта красотата на расата не може да бъде под 10, освен при наранявания.
Бърза умора +2 към максимално допустимия разход на ТУ
Начален устрем: При влизането в битка получават бонус от +3ТД за първия рунд, във втория рунд +2 ТД и +1 в третия. Умението се реактивира след 5+НИ минути.
Лека стъпка:
- Могат да пробягат Л/2 метра по вода
- минус две към реалната височина, от която падат.
- +4 към Скок
+2 към Псу, Игнорира Псу при Заплахи и Страх.
Устойчиво виждане нощем.
Намалени изисквания към усвояването на Акробатика, убиец и Войн - коства им 3 начални ТР
Възраст – нармално развитие до 25, със запазване на младостта до 55+Х години, от които последните пет представляват бързо старческо западане.
Самките поразително приличат на елфани във всички аспекти на телесното си устройство, което отново е пример за конвергентна еволюция (или по-скоро за еднаквите цели на създалите ги богове).
Разликите са несъществени:
Имат ослепително бяла и гладка кожа, огромни очи на нощни хищници и малки усти, с пухкави нежни устни, зад които се крият малки, равни зъби. С изключение на миглите, единственото им окосмяване е дългата и разкошна, гъста и черна коса, с която е свързана голяма част от магическите им способности. Имат конструкцията на родени бегачи - дребни тела, съчетани с тънки кръстчета, къси и слаби ръце, малки и изящни главици - съчетани с широк ханш, дълги и силни бедра, още по-дълги глезени и миниатюрни, мекички стъпала. Излъчват мирис, само когато поискат - за търсене на партнор или за да претендират за територия - но понеже са хищници ( всички жени са котки, а котките са хищници), ароматът винаги е тънък и почти недоловим, а кожата е лишена от пори, дори и съвсем финни.
За всяка самка красотата е изключително важно средство за осигуряване на най-перфектните, силни, умни и т.н. партнори за личния й харем - същевременно изключително малкото телесно тегло, нужно за ролята й на бегач и преследавач, пречело да се постигне ефекта на закръгляне на лицето, оформянето на гърдите и заглаждане на бедрата. Боговете и еволюцията, които в такива случай прибягват към сходни, дори еднакви решения , им "дали" тъкан, сходна с елфическата "парабодея" – тъкан, която е много по-лека и еластична от сланината, със почти въздушна пореста тъкан.
Примерни изображения:
http://www.aumania.it/fa/royo/282.jpg
http://www.aumania.it/fa/royo/376.jpg
http://www.aumania.it/fa/royo/440.jpg
- Ъъъ, очите трябва да са по-големи, но не заради аниме ефекта, а защото просто са големи и в съчетание с дребни лица, малко разстояние между външния ъгъл на клепачите и слепоочието, както и заради прибирането на скулната кост навътре от вертикалната линия на слепоочието.
Ройо има и такива рисунки (макар че там е въпрос на майсторски избран ракурс) , но в момента не ми се търсят в този разбъркан сайт, на който попаднах.
ето ви и едно лице
http://www.geocities.com/new_danaia/heroes/reia.jpg
В 1,
НТЖ - 28
Си 5-11,
Л 5-17,
Пр 5-15,
Инт 5-19,
Издр 5-7 и
Ск 22,
Расови умения – същите като на мъжете, със следните разлики:
- Възраст (за жените) до 1 000 години без остаряване, във вечна младост.
- зрението освен устойчиво е и цветно дори при най-слаба светлина.
- минус 9 МУ при остригване до късо (над раменете) на косата им.
- бременността трае шест месеца, като съотношението между заченати момчета/жени е 10:1. За сметка на това плодовитостта на една самка, с оглед продължителността на живота й, е феноменална.
- факторът Х (виж продължителност на живота на самците)
Обяснение:
Непреодолимата разлика в продължителноста на живота на самците и самките (около двайсет пъти) била изключително полезна в самото начало от развитието на вида, но по-късно увеличените изисквания пред обучението и подготовката на самците наложило тяхния живот да се удължи. Вместо обаче да започнат да раждат по-дълговечни мъжкари от своя вид, самките се научили да отделят от тялото си по време на секс две специфични енергии - Сейл и Дейл. Характерното за тях било, че по-никакъв начин не може да бъдат засечени, дори от друга самка, освен по-крайния си ефект.
В малки количества Сейлът спирал стареенето на мъжкарите, а в по-концентрирани дози дори ги подмладявал, до минималната възраст от 25 години биологична възраст, когато настъпвала половата им зрялост. Самец, който периодично получавал облъчване със Сейл, можел да получи привилегията да служи на дадена самка почти според нейната продължителност на живота, тоест да надвиши десетки пъти пределната си възраст за живеене.
В малки количеста Дейл-ът действал като неподлежащо на засичане, премахване и лечение проклятие - в даден момент индивидът получавал мозъчен кръвоизлив, разрив на сърцето при пределно физическо натоварване ( което май е обичайното състояние на един Танцуващ от мъжки пол), спъване в най-неподходящия момент на битка на живот и смърт и тн. В по-концентрирани дози излъчването на Сейл можело да убие самеца още докато прави секс със въпросната самка.
При това той - независимо от мощта и познанията си в магия, бойни изкуства, лечение и т.н. не можел да се предпази и дори да разбере дали въобще е облъчен и от какво - от Дейл или Сейл.
Положението не се е променило от тогава -тоест всеки път, когато когато мъжкар прави секс дори и със най неопитната самка от своя вид, животът му съвсем буквално е в нейни ръце.
Външен вид:
Самците имат среден ръст и атлетично телосложение, със широки рамене и тесен кръст - пъргави, способни на дълги неподвижности, заменяни с внезапни вихрушки от неустоими в своята бързина и мощ атаки. Имат матова кожа, под която се издуват силни мускули, с леки и здрави кости, не изпитват страх и колебание.
Статистики:
В 1,
НТЖ - 28
Си 5 -16,
Л 5- 19,
Пр 5- 14,
Инт 5- 13,
Издр 5- 7 и
Ск 22,
Расови умения
Липса на трайни щети – организмът на туиаканите се лекува до пълно премахване на всякави белези, рани и осакатявания, като възтановява една 1Т трайно нараняване за 3ТУ, а при пълни ЖТ, белезите изчезват за ден, крайник се възстановява за две седмици, око, вътрешни органи и слабини за месец.
Минимална красота – по рожедение и с възрастта красотата на расата не може да бъде под 10, освен при наранявания.
Бърза умора +2 към максимално допустимия разход на ТУ
Начален устрем: При влизането в битка получават бонус от +3ТД за първия рунд, във втория рунд +2 ТД и +1 в третия. Умението се реактивира след 5+НИ минути.
Лека стъпка:
- Могат да пробягат Л/2 метра по вода
- минус две към реалната височина, от която падат.
- +4 към Скок
+2 към Псу, Игнорира Псу при Заплахи и Страх.
Устойчиво виждане нощем.
Намалени изисквания към усвояването на Акробатика, убиец и Войн - коства им 3 начални ТР
Възраст – нармално развитие до 25, със запазване на младостта до 55+Х години, от които последните пет представляват бързо старческо западане.
Самките поразително приличат на елфани във всички аспекти на телесното си устройство, което отново е пример за конвергентна еволюция (или по-скоро за еднаквите цели на създалите ги богове).
Разликите са несъществени:
Имат ослепително бяла и гладка кожа, огромни очи на нощни хищници и малки усти, с пухкави нежни устни, зад които се крият малки, равни зъби. С изключение на миглите, единственото им окосмяване е дългата и разкошна, гъста и черна коса, с която е свързана голяма част от магическите им способности. Имат конструкцията на родени бегачи - дребни тела, съчетани с тънки кръстчета, къси и слаби ръце, малки и изящни главици - съчетани с широк ханш, дълги и силни бедра, още по-дълги глезени и миниатюрни, мекички стъпала. Излъчват мирис, само когато поискат - за търсене на партнор или за да претендират за територия - но понеже са хищници ( всички жени са котки, а котките са хищници), ароматът винаги е тънък и почти недоловим, а кожата е лишена от пори, дори и съвсем финни.
За всяка самка красотата е изключително важно средство за осигуряване на най-перфектните, силни, умни и т.н. партнори за личния й харем - същевременно изключително малкото телесно тегло, нужно за ролята й на бегач и преследавач, пречело да се постигне ефекта на закръгляне на лицето, оформянето на гърдите и заглаждане на бедрата. Боговете и еволюцията, които в такива случай прибягват към сходни, дори еднакви решения , им "дали" тъкан, сходна с елфическата "парабодея" – тъкан, която е много по-лека и еластична от сланината, със почти въздушна пореста тъкан.
Примерни изображения:
http://www.aumania.it/fa/royo/282.jpg
http://www.aumania.it/fa/royo/376.jpg
http://www.aumania.it/fa/royo/440.jpg
- Ъъъ, очите трябва да са по-големи, но не заради аниме ефекта, а защото просто са големи и в съчетание с дребни лица, малко разстояние между външния ъгъл на клепачите и слепоочието, както и заради прибирането на скулната кост навътре от вертикалната линия на слепоочието.
Ройо има и такива рисунки (макар че там е въпрос на майсторски избран ракурс) , но в момента не ми се търсят в този разбъркан сайт, на който попаднах.
ето ви и едно лице
http://www.geocities.com/new_danaia/heroes/reia.jpg
В 1,
НТЖ - 28
Си 5-11,
Л 5-17,
Пр 5-15,
Инт 5-19,
Издр 5-7 и
Ск 22,
Расови умения – същите като на мъжете, със следните разлики:
- Възраст (за жените) до 1 000 години без остаряване, във вечна младост.
- зрението освен устойчиво е и цветно дори при най-слаба светлина.
- минус 9 МУ при остригване до късо (над раменете) на косата им.
- бременността трае шест месеца, като съотношението между заченати момчета/жени е 10:1. За сметка на това плодовитостта на една самка, с оглед продължителността на живота й, е феноменална.
- факторът Х (виж продължителност на живота на самците)
Обяснение:
Непреодолимата разлика в продължителноста на живота на самците и самките (около двайсет пъти) била изключително полезна в самото начало от развитието на вида, но по-късно увеличените изисквания пред обучението и подготовката на самците наложило тяхния живот да се удължи. Вместо обаче да започнат да раждат по-дълговечни мъжкари от своя вид, самките се научили да отделят от тялото си по време на секс две специфични енергии - Сейл и Дейл. Характерното за тях било, че по-никакъв начин не може да бъдат засечени, дори от друга самка, освен по-крайния си ефект.
В малки количества Сейлът спирал стареенето на мъжкарите, а в по-концентрирани дози дори ги подмладявал, до минималната възраст от 25 години биологична възраст, когато настъпвала половата им зрялост. Самец, който периодично получавал облъчване със Сейл, можел да получи привилегията да служи на дадена самка почти според нейната продължителност на живота, тоест да надвиши десетки пъти пределната си възраст за живеене.
В малки количеста Дейл-ът действал като неподлежащо на засичане, премахване и лечение проклятие - в даден момент индивидът получавал мозъчен кръвоизлив, разрив на сърцето при пределно физическо натоварване ( което май е обичайното състояние на един Танцуващ от мъжки пол), спъване в най-неподходящия момент на битка на живот и смърт и тн. В по-концентрирани дози излъчването на Сейл можело да убие самеца още докато прави секс със въпросната самка.
При това той - независимо от мощта и познанията си в магия, бойни изкуства, лечение и т.н. не можел да се предпази и дори да разбере дали въобще е облъчен и от какво - от Дейл или Сейл.
Положението не се е променило от тогава -тоест всеки път, когато когато мъжкар прави секс дори и със най неопитната самка от своя вид, животът му съвсем буквално е в нейни ръце.
Последна промяна от cherno_slance на вт май 19, 2009 4:11 pm, променено общо 1 път.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Чудно! Създаде най-имбавата раса на Магландиум.
П.П.: Очудващо, раса без изнасилвания
П.П.: Очудващо, раса без изнасилвания
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
Това са някакви хора... хммм.. само женски представители де, но очевидно не са в Магландиум
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Не е така, Батугой - дал съм статистиките и на мъжките представители.
Предложението ми от към ролева гледна точка си има своето оправдание, а от чисто системна.....
... да кажем, че като статистики предложението е шега.... до момента, в който не се появи раса, която представлява подобрение на и без това бъгавите елфи. Ако стане така, за след това.. ще видим...
Когато някой задава въпроса защо да няма раса със СК 18/19 и Л 18/19, той не го прави с идеята, че ще се появи някой, който ще зададе въпроса, защо да няма раса със СК 22 и Ловк 19/20. Естествено че не!
Той го прави с категоричната, макар и подсъзнателна мисъл, да премести границата до нужните за неговите чеда създания и да я закове там.
П.П. Ней се - в близките дни ще довърша от към ролева гледна точка туиаканите, така че да са завършено предложение за нуждите на сетинга (дали ще бъдат одобрени като такива е друг въпрос, естествено). А показателите им ще ги оставим за обсъждане... след като видим окончателните показатели на фелините
Предложението ми от към ролева гледна точка си има своето оправдание, а от чисто системна.....
... да кажем, че като статистики предложението е шега.... до момента, в който не се появи раса, която представлява подобрение на и без това бъгавите елфи. Ако стане така, за след това.. ще видим...
Когато някой задава въпроса защо да няма раса със СК 18/19 и Л 18/19, той не го прави с идеята, че ще се появи някой, който ще зададе въпроса, защо да няма раса със СК 22 и Ловк 19/20. Естествено че не!
Той го прави с категоричната, макар и подсъзнателна мисъл, да премести границата до нужните за неговите чеда създания и да я закове там.
П.П. Ней се - в близките дни ще довърша от към ролева гледна точка туиаканите, така че да са завършено предложение за нуждите на сетинга (дали ще бъдат одобрени като такива е друг въпрос, естествено). А показателите им ще ги оставим за обсъждане... след като видим окончателните показатели на фелините
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ммм. Имам предчуствието, че тази раса ще завърши с караница по-грандиозна от тази на моите орки.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
И в най-смелите виждания за фелините, те не са имали повече от 24 ТД в кой да е момент от битката. Някои раси могат да имат до 27 в началото (изключвайки яростта на джуджетата).
Тези тук без да си качват ИЗ имат завидните 30ТД в началото. Които стават на 32 само на цената на 13 ТР.
Другите освен за магьосници...-чки, за какво друго стават?
То не че това им е малко - трябва им само Магьосник и или Певец и малко Бърза мисъл, или Бърза мисъл - по 19 магически стрели, половината да влязат пак е бая. А от един момент нататък влизат повече от половината.
Тези тук без да си качват ИЗ имат завидните 30ТД в началото. Които стават на 32 само на цената на 13 ТР.
Другите освен за магьосници...-чки, за какво друго стават?
То не че това им е малко - трябва им само Магьосник и или Певец и малко Бърза мисъл, или Бърза мисъл - по 19 магически стрели, половината да влязат пак е бая. А от един момент нататък влизат повече от половината.
シャマョツィ
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Шами, наистина ли смяташ, че можеш да отвориш бутилката с духа, да вземеш от джина колкото ти трябва и да сложиш обратно тапата?
Поне чети какво съм казал на Батугой - казах му, че някой хора не искат свобода в показателите, а промяна на статуквото в тяхна полза и само след секунди ти обясняваш, как с фелините никога не си гонел такива ТД. Така де - горната граница не трябва да е абсолютния максимум, а колкото ти си решил за фелините.
Поне чети какво съм казал на Батугой - казах му, че някой хора не искат свобода в показателите, а промяна на статуквото в тяхна полза и само след секунди ти обясняваш, как с фелините никога не си гонел такива ТД. Така де - горната граница не трябва да е абсолютния максимум, а колкото ти си решил за фелините.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
А също така расата не е сериозна. но е идеален пример докъде може да се стигне, ако не се вниамва за баланс, което му е и целта .kartacha написа:Чудно! Създаде най-имбавата раса на Магландиум.
П.П.: Очудващо, раса без изнасилвания
Не виждам какво те учудва, впрочем!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Абе не е Амин или Алилуя, защото докато Асен говори за баланс, ти говориш за граница, която не трябвало да бъде прекрачвана, защото елфите вече я били наложили.
А 24 ТД на фелините не бяха новия максимум - новия стар максимум е на Щрахите - 27. Тези тук имат 32.
И не е като при фелините да не се е внимавало за баланс - целеше се да се постигне чрез наказание към защитата от удари (наказание за ползването на брони) и към многото ТД-та (ниска ИЗ). Това, което се цели с "новия курс" явно е обратното - бонусите да идват от специалните им качества, а балансиращия момент - от показателите, които да не надхвърлят определени граници.
Колкото до тези - тук и двете неща - и специалните качества на танцьорите, и техните показатели - са бонуси.
А 24 ТД на фелините не бяха новия максимум - новия стар максимум е на Щрахите - 27. Тези тук имат 32.
И не е като при фелините да не се е внимавало за баланс - целеше се да се постигне чрез наказание към защитата от удари (наказание за ползването на брони) и към многото ТД-та (ниска ИЗ). Това, което се цели с "новия курс" явно е обратното - бонусите да идват от специалните им качества, а балансиращия момент - от показателите, които да не надхвърлят определени граници.
Колкото до тези - тук и двете неща - и специалните качества на танцьорите, и техните показатели - са бонуси.
シャマョツィ
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз говоря за баланс, но казаното от Черното слънце се покрива с моите идеи. Едно от измереняита на баланса е спрямо останалите раси, все пак.
А при фелините сигурно се е вниамвало за баланс, но не е бил постигнат успешно, защото ловкостта е била приравнена към останалтие качества.
А при фелините сигурно се е вниамвало за баланс, но не е бил постигнат успешно, защото ловкостта е била приравнена към останалтие качества.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Споко, Шами. Разбирам логиката ти - елфите са бъгави, защото имат най-високата СК, Л, Пр и Инт.
Да им се отнеме СК и Л не е лошо.
Но после фелините ще имат най-високата СК и Л, а това не е справедливо - така че, след като направиш окончателно фелините, ще наглася туиаканите така, че да минават фелините в едното от двете неща.
Да им се отнеме СК и Л не е лошо.
Но после фелините ще имат най-високата СК и Л, а това не е справедливо - така че, след като направиш окончателно фелините, ще наглася туиаканите така, че да минават фелините в едното от двете неща.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Сега какво искате да кажете? Че няма значиние колко е ловкоста важното е сумарно расата да няма повече от 24 +-2ТД на рунд?
ТД не са единствения ресурс ве дна битка бре хора. И показателите нямат еднаква сила на влияние. Освен това „бъговете” не идват от паказателите, а от високите нива. Не пречи да се направи раса и са 1-40 ловкост и това няма да е проблем поне до 6-то ниво където локостта ще стигне 20-22.
Игрите водени от Къртача и слънцето са типични примери за това. На къртача хората играли до 170-то ниво и после се чуди защо мечат на Аракан убивал от 200 метра при нива на 100-но. Слънцето води сесии където хората започват от 25-то ниво, само и само да си развият и социалните показатели. Защо? Защото на нива по6-то примерно хората първо искат да оцелеят. Дори Фиоре от Арената трудно би доживял 3-то ниво ако си нядемка ловкоста още в началота на 16 или прати двойно и я дигне на 18 за скромните 70 ТР, което си е едно СУ на максимум почти.
Ай нейсе!
Щом искате да играете на високи нива, като започвате от 6-то, 10-то, 16-то, 25-то или друго дву,три четри цифрено играйте си, ама не искайте и баланс да има тогава. Щото аз не вярвам някоя система да чоже да е балансирана и реалистична на свръхвисоки нива.
(За ЗиЗ имаше един пример където един от класовете с брони можел да скочи сред армитята на притивника,да коли и да беси без да го ударят, после да си спи в бронята и на сутринта да продължи, другия скачал от 50 метра в протаста изтупвал прахта и хуквал да носи вест...)
Напревете Нулево ниво Танцьор, фелин и човек и ги збиите с 10 редови бандита, гарантирам ви че никой от тримата няма да оцелее.Направете ги 25-то ниво и ги сбиите със сощата банда да видите какво клане ще падне. Ами нестава така бе. Дето вика Шами ако ще отглеждате офце в балони отглеждайте си ги, ама после не мрънкате че нямало баланс.
Поздрави!
ТД не са единствения ресурс ве дна битка бре хора. И показателите нямат еднаква сила на влияние. Освен това „бъговете” не идват от паказателите, а от високите нива. Не пречи да се направи раса и са 1-40 ловкост и това няма да е проблем поне до 6-то ниво където локостта ще стигне 20-22.
Игрите водени от Къртача и слънцето са типични примери за това. На къртача хората играли до 170-то ниво и после се чуди защо мечат на Аракан убивал от 200 метра при нива на 100-но. Слънцето води сесии където хората започват от 25-то ниво, само и само да си развият и социалните показатели. Защо? Защото на нива по6-то примерно хората първо искат да оцелеят. Дори Фиоре от Арената трудно би доживял 3-то ниво ако си нядемка ловкоста още в началота на 16 или прати двойно и я дигне на 18 за скромните 70 ТР, което си е едно СУ на максимум почти.
Ай нейсе!
Щом искате да играете на високи нива, като започвате от 6-то, 10-то, 16-то, 25-то или друго дву,три четри цифрено играйте си, ама не искайте и баланс да има тогава. Щото аз не вярвам някоя система да чоже да е балансирана и реалистична на свръхвисоки нива.
(За ЗиЗ имаше един пример където един от класовете с брони можел да скочи сред армитята на притивника,да коли и да беси без да го ударят, после да си спи в бронята и на сутринта да продължи, другия скачал от 50 метра в протаста изтупвал прахта и хуквал да носи вест...)
Напревете Нулево ниво Танцьор, фелин и човек и ги збиите с 10 редови бандита, гарантирам ви че никой от тримата няма да оцелее.Направете ги 25-то ниво и ги сбиите със сощата банда да видите какво клане ще падне. Ами нестава така бе. Дето вика Шами ако ще отглеждате офце в балони отглеждайте си ги, ама после не мрънкате че нямало баланс.
Поздрави!
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой твърди, че са?Vilorp написа:Сега какво искате да кажете? Че няма значиние колко е ловкоста важното е сумарно расата да няма повече от 24 +-2ТД на рунд?
ТД не са единствения ресурс ве дна битка бре хора.
И не, важно е колко е ловкостта. Останалите показатели също са важни, но претеглената им стойност е различна.
Стигнахме до единодушие поне за това значи.И показателите нямат еднаква сила на влияние.
Вероятно ще е по-рано от 6-то ниво, всъщност, и то ще е подкрепено с концепцията на героя...Освен това „бъговете” не идват от паказателите, а от високите нива. Не пречи да се направи раса и са 1-40 ловкост и това няма да е проблем поне до 6-то ниво където локостта ще стигне 20-22.
Не искам да им коментирам игрите, но ти доказваш точно обратната теза. Ловкостта пак ще се развива приоритетно, точно защото хората искат да оцелеят.Игрите водени от Къртача и слънцето са типични примери за това. На къртача хората играли до 170-то ниво и после се чуди защо мечат на Аракан убивал от 200 метра при нива на 100-но. Слънцето води сесии където хората започват от 25-то ниво, само и само да си развият и социалните показатели. Защо? Защото на нива по6-то примерно хората първо искат да оцелеят.
Фиоре, по една случайност, е разработван от 0-во ниво. От началото до настоящето му ниво Ловкостта е била основняит по важност и най-висок показател. Какво се опитваш да докажеш с това?Дори Фиоре от Арената трудно би доживял 3-то ниво ако си нядемка ловкоста още в началота на 16 или прати двойно и я дигне на 18 за скромните 70 ТР, което си е едно СУ на максимум почти.
Ай нейсе!
Аз пък се сещам за няколко, които са само балансирани, и още една-две, които са балансирани и реалистични .Щом искате да играете на високи нива, като започвате от 6-то, 10-то, 16-то, 25-то или друго дву,три четри цифрено играйте си, ама не искайте и баланс да има тогава. Щото аз не вярвам някоя система да чоже да е балансирана и реалистична на свръхвисоки нива.
Току-що избра пример със система, която не се стреми към реализъм.(За ЗиЗ имаше един пример където един от класовете с брони можел да скочи сред армитята на притивника,да коли и да беси без да го ударят, после да си спи в бронята и на сутринта да продължи, другия скачал от 50 метра в протаста изтупвал прахта и хуквал да носи вест...)
Нулево ниво танцьор, фелин и човек? При кои показатели и СУ на тримата?Напревете Нулево ниво Танцьор, фелин и човек и ги збиите с 10 редови бандита, гарантирам ви че никой от тримата няма да оцелее.Направете ги 25-то ниво и ги сбиите със сощата банда да видите какво клане ще падне.
Все едно, сериозно ли смяташ, че с двама елфи и човек няма да размажа по полето 10 разбойника, също нулево ниво? Ей-сега ще проведа експеримент...
Овцете в балони имат перфектен баланс за целите, за които се отглеждат. Дали имат хранителен баланс е друга тема, но когато са сферични - имат и това !Ами нестава така бе. Дето вика Шами ако ще отглеждате офце в балони отглеждайте си ги, ама после не мрънкате че нямало баланс.
Поздрави!
А проблемът ми не е, че моите сферични овце в балони нямат баланс, проблемът е, че после идва някой и ми прелдага едни парлаелепипедни собствено производство, които разкатават целия баланс на системата кръгли балонести овце, фабричен модел.
Само че аргументите му всъщност доказват обратната на твоята теза - независимо дали го е мислил така, или не.hameleona написа:Подкрепям Вилорп. Казал е всичко, което и аз имах предвид с не еднократните си критики спрямо аргументите на Слънцето
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Я ми посочи къде съм защитавал нещо, различно от "балансът е важен, механиката е определяща и ще оказва влияние върху играта ви, не ги подценявайте или главоболието на Разказвача си е лично негов проблем"? Туиаканите просто не са замислени като сериозна раса, а за да покажат вредата от счупените раси - това също продължавамда го твърдя!hameleona написа:Така ли? Всъщност, Асене, ти май си мяташ мнението ту на една страна, ту на друга. Е па избери си, къде ще стоиш, мама му! И ми кажи 3 балансирани системи на високите нива и в същото време не водят до пълни парадокси в света им.
А щом искаш системи...GURPS 4th edition, Hero 5th edition, Runequest 2/BRP би трябвало да ти свършат работа за начало .
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
М... гърпса се слави като сръх-тежката система, между другото.
Другите идея си нямам как да ги намеря даже.
Другите идея си нямам как да ги намеря даже.
И това си е тъпо (с извинение)! В реални сесии рядко има овце в балони, така че не се хващай за тяхОвцете в балони имат перфектен баланс за целите, за които се отглеждат. Дали имат хранителен баланс е друга тема, но когато са сферични - имат и това Twisted Evil !
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Между другото, с каква броня е започвал Фиоре?
Защото на първо ниво по правило е разполагал с 3зара сребърници. Не е могъл да носи каменен меч за две ръце, той и сега не може, а не е и заделял ТР за допълнително сребърници, при все, че сега няма как да има непохарчени ТР. А само бронзовия меч излиза 9 сребърника и 96 медника, или нещо такова... Та ми е интересно - ходил е гол, бос и гладен, но пък със сигурна броня на гърба си или просто е имал невероятен късмет на 0во ниво да не е попадал на разбойническа засада*, примерно?
*разбойниците имаха ли Горянин, т.е. изстрел от засада?
Защото на първо ниво по правило е разполагал с 3зара сребърници. Не е могъл да носи каменен меч за две ръце, той и сега не може, а не е и заделял ТР за допълнително сребърници, при все, че сега няма как да има непохарчени ТР. А само бронзовия меч излиза 9 сребърника и 96 медника, или нещо такова... Та ми е интересно - ходил е гол, бос и гладен, но пък със сигурна броня на гърба си или просто е имал невероятен късмет на 0во ниво да не е попадал на разбойническа засада*, примерно?
*разбойниците имаха ли Горянин, т.е. изстрел от засада?
シャマョツィ
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Без основание, в пъти по-лек е от множество други, включително з20 . Преди да ми кажеш кой не го смята за по-лек, ще предупредя, че съм играл и водил и двете.hameleona написа:М... гърпса се слави като сръх-тежката система, между другото.
Където и нея ще намериш, или просто виж безплатни версии в Интернет .Другите идея си нямам как да ги намеря даже.
Не аз се хванах за овцете в балони, а определенията си ги задръж. Явно трябва да обяснявам аналогията - не, независимо какво си си помислил, горното не е заяждане, а аналогия...И това си е тъпо (с извинение)! В реални сесии рядко има овце в балони, така че не се хващай за тяхОвцете в балони имат перфектен баланс за целите, за които се отглеждат. Дали имат хранителен баланс е друга тема, но когато са сферични - имат и това Twisted Evil !
Ок, накратко - точно в реални сесии или има баланс, или има недоволни играчи. Изучаването на овцете в балони от Арената, при това сферични такива (защото всички са от раси и с умения, които са сред базовите в книгата), помага в постигането на баланс по време на сесия. И в тази връзка, когато ми дойдеш с парлаелепипедно кръстоска между воца и къртица, която не се качва на балон, или иначе казано герой с не-базови раси и умения, балансът се постига, да го кажем по-меко, трудно.
Сега достатъчно ясно ли е ?
Трябва да погледна, но доколкото помня, ходил е без броня.Shamajotsi написа:Между другото, с каква броня е започвал Фиоре?
Защото на първо ниво по правило е разполагал с 3зара сребърници. Не е могъл да носи каменен меч за две ръце, той и сега не може, а не е и заделял ТР за допълнително сребърници, при все, че сега няма как да има непохарчени ТР. А само бронзовия меч излиза 9 сребърника и 96 медника, или нещо такова... Та ми е интересно - ходил е гол, бос и гладен, но пък със сигурна броня на гърба си или просто е имал невероятен късмет на 0во ниво да не е попадал на разбойническа засада*, примерно?
*разбойниците имаха ли Горянин, т.е. изстрел от засада?
Да, оцелял е отчасти с късмет до спечелването на пари, а много повече - с помощ от съотборниците си. Впрочем, пари за броня вероятно е спечелил още преди да покачи ниво. И пак можеш да ми вярваш, че разработен по този начин има по-голям шанс късметът да е на негова страна .
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Добрите стрелци са по-малко от опитните биячи, а Фиоре е труден за уцелване и вероятно в началото е носел кожа или дърво .
А горяните са еднакъв кошмар и за тежко бронираните, понеже могат да се прицелят за +16, щом не си ги забелязал. Това практически гарантира надхвърляне на повечето брони, поне на тези, които съм виждал магландийските авантюристи да използват.
А горяните са еднакъв кошмар и за тежко бронираните, понеже могат да се прицелят за +16, щом не си ги забелязал. Това практически гарантира надхвърляне на повечето брони, поне на тези, които съм виждал магландийските авантюристи да използват.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Аз не говорех за горяни . Не е трудно да се направи стрелец, който дори с къс лък да стреля до 24 м, и ако има стрели с назъбен връх да му трябват 3 попадения, че Фиоре да обърше прахта, като при Л 12 от страна на Фиоре (няма как да е имал повече на 0во ниво) и стрелба 19 на противника (а може и повече да е била), това няма да е много трудно .
Т.е. Фиоре е имал "трудно детство" - или се е криел като партизанин, или е имал броня, но е тръгнал, както казах, гол, бос, гладен и жаден. А може би е имал пари и за бронзов меч и за броня и за неща от първа необходимост... но тогава пък се е криел от също толкова богатите стрелци с дълги лъкове .
Т.е. Фиоре е имал "трудно детство" - или се е криел като партизанин, или е имал броня, но е тръгнал, както казах, гол, бос, гладен и жаден. А може би е имал пари и за бронзов меч и за броня и за неща от първа необходимост... но тогава пък се е криел от също толкова богатите стрелци с дълги лъкове .
シャマョツィ
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Всичките ми герои се крият от стрелци, ако има къде и имат помощници - тоест на арената не го правят, разбира се. И пак не знам защо реши,ч е е започнал с двуръчен меч, аз имам спомени за доста по-леко и евтино оръжие и лека броня...
Предлагам ти да продължиш с обсждането на Туиаканите, а не Фиоре, който на 0-во ниво имаше ловкост 14 или 15, преди да го призная за способен да докрета до следващото .
Предлагам ти да продължиш с обсждането на Туиаканите, а не Фиоре, който на 0-во ниво имаше ловкост 14 или 15, преди да го призная за способен да докрета до следващото .
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Тук си е мястото, тъй като е важно да покажем Фиоре като лабораторен експеримент, а не плод на естествения магландски подбор. Което е важно, тъй като Вилорп повдигна една много важна тема - навярно на този свят има плъхове, които на 10 години стават силни като лъвове, ама ако ги изяждат преди това домашните любимци...
И тъй, поправи ме, ако греша, но:
СИ 12 -> 63 ТР
Л 16 -> 121 ТР
ПР 6 -> 6 ТР
ИН 9 ->30 ТР
ИЗ 6 -> 6 ТР
Воин 6 -> 21 ТР
Мечове 6 -> 21 ТР
Бързо Развитие 3 -> 6 ТР
Акробат 4 -> 10 ТР
Общо: 284 ТР похарчени до 3то ниво, включително
При среден зар 4, на 0во ниво Фиоре е имал 182 ТР. Т.е. сдобил се е със 102 ТР с три качвания на нивото. Ако е започвал с 9 ИН, то от "нормалната формула" е получавал по 28 ТР на ниво или общо 84. Т.е. от бързото развитие е получил още 18 ТР. Т.е. всеки път е взимал максимално живот, че да го конвертира в ТР, което означава и че от 0во ниво е започвал с Бързо развитие на 3.
Но ако всяко ниво е взимал по 3ТЖ, то как е станал на 69 живот? Много просто - като е почвал със СИ 12 и Воин поне на 5. Така сметките излизат: 33+3*(3*4 + 3 - 3) = 69.
В крайна сметка, какво се знае със сигурност за Фиоре? Че е започвал на нулево ниво така:
СИ 12 -> 63 ТР
Л ?
ПР ?
ИН 9 -> 30 ТР
ИЗ ?
Бързо развитие 3 -> 9 ТР
Воин 5 -> 15 ТР
Общо: 117 ТР или от 182-те са му останали 65 ТР. С които е можел да качи ловкостта максимум до 12, като му остават 2ТР за... нещо си.
И тъй - Фиоре се е бил на предни линии, но е имал 12 БЗ и никаква броня? А може би не се е бил с меч за две ръце, може да е било чук за две ръце? Едва ли, той и сега не може да държи такъв и с двете си ръце. Алебардата е дори по-тежка, както и бойната секира за две ръце. Ще се смея, ако се е бил с жезъл, остава да се е бил с дърварска брадва за две ръце или въобще да не се е бил с оръжие, ползващо ловкостта и силата. И после си говорим за трудно израстване...
Та тъй, не се обиждай, че хванах Фиоре на мушка, ти сам го представи като силен герой, който винаги си е бил силен. А не е бил, ерго Вилорп е прав - трябва да се гледа и началното състояние на представителите на расите, не само ултимативно-крайното.
И тъй, поправи ме, ако греша, но:
СИ 12 -> 63 ТР
Л 16 -> 121 ТР
ПР 6 -> 6 ТР
ИН 9 ->30 ТР
ИЗ 6 -> 6 ТР
Воин 6 -> 21 ТР
Мечове 6 -> 21 ТР
Бързо Развитие 3 -> 6 ТР
Акробат 4 -> 10 ТР
Общо: 284 ТР похарчени до 3то ниво, включително
При среден зар 4, на 0во ниво Фиоре е имал 182 ТР. Т.е. сдобил се е със 102 ТР с три качвания на нивото. Ако е започвал с 9 ИН, то от "нормалната формула" е получавал по 28 ТР на ниво или общо 84. Т.е. от бързото развитие е получил още 18 ТР. Т.е. всеки път е взимал максимално живот, че да го конвертира в ТР, което означава и че от 0во ниво е започвал с Бързо развитие на 3.
Но ако всяко ниво е взимал по 3ТЖ, то как е станал на 69 живот? Много просто - като е почвал със СИ 12 и Воин поне на 5. Така сметките излизат: 33+3*(3*4 + 3 - 3) = 69.
В крайна сметка, какво се знае със сигурност за Фиоре? Че е започвал на нулево ниво така:
СИ 12 -> 63 ТР
Л ?
ПР ?
ИН 9 -> 30 ТР
ИЗ ?
Бързо развитие 3 -> 9 ТР
Воин 5 -> 15 ТР
Общо: 117 ТР или от 182-те са му останали 65 ТР. С които е можел да качи ловкостта максимум до 12, като му остават 2ТР за... нещо си.
И тъй - Фиоре се е бил на предни линии, но е имал 12 БЗ и никаква броня? А може би не се е бил с меч за две ръце, може да е било чук за две ръце? Едва ли, той и сега не може да държи такъв и с двете си ръце. Алебардата е дори по-тежка, както и бойната секира за две ръце. Ще се смея, ако се е бил с жезъл, остава да се е бил с дърварска брадва за две ръце или въобще да не се е бил с оръжие, ползващо ловкостта и силата. И после си говорим за трудно израстване...
Та тъй, не се обиждай, че хванах Фиоре на мушка, ти сам го представи като силен герой, който винаги си е бил силен. А не е бил, ерго Вилорп е прав - трябва да се гледа и началното състояние на представителите на расите, не само ултимативно-крайното.
シャマョツィ
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Тук
Бат гойко е одобрил (не го слагам в кавички забележете) статистиките на раса с 22 ловкост и 18 скорост.
За да не го пиша и в темата при фелините направо ще кометирам това, че щом има одобрени статистики на такава раса акто тази от линка и съответно та туканите защо ревете срещу писетата? Ако погледните и в темата за тролите, ще видите там, че веднъж вече е казал: Фелини - напълно играруеми!, докато за тролите с които поне аз играя е казано, че има шанс да се доредят за нипове. (;
Това което искам да кажа всъщност е: Бат Гойко да си посипе главата с пепел ако си отмята от получерното си твърдение, иначе с наколко корекции на расовите умения да се пуснат за игра фелините!
пп. То стана повече за фелинскате тама, ама двете са много лошо оплетени.
Бат гойко е одобрил (не го слагам в кавички забележете) статистиките на раса с 22 ловкост и 18 скорост.
За да не го пиша и в темата при фелините направо ще кометирам това, че щом има одобрени статистики на такава раса акто тази от линка и съответно та туканите защо ревете срещу писетата? Ако погледните и в темата за тролите, ще видите там, че веднъж вече е казал: Фелини - напълно играруеми!, докато за тролите с които поне аз играя е казано, че има шанс да се доредят за нипове. (;
Това което искам да кажа всъщност е: Бат Гойко да си посипе главата с пепел ако си отмята от получерното си твърдение, иначе с наколко корекции на расовите умения да се пуснат за игра фелините!
пп. То стана повече за фелинскате тама, ама двете са много лошо оплетени.
Линкът води към идея за НЕИГРУЕМА Раса, което е напълно ОК да има 22 СК (Дракона има мисля нещо към 30-50 така че не виждам защо тези да нямат. И да, фелините ще са напълно игруема раса - имам си при мен последните кореспонденции с Мистрал по въпроса, имам и последните предложения - има и новото, много добро предложение на Хам за расови СУ, което може доста да ни помогне в изграждането на нови раси.
Още въобще не съм сядал да мисля върху туинканите, тъй като реших, че те бяха пуснати така или иначе по-скоро показно, но ако се стигне до сериозното им мислене, ще им дойде времето и на тях.
Като цяло Магландиум си е достатъчно населен. Фелините ще влязат, като по-скоро присъствието им няма да е много силно на континента, тролите са си там, така че всичко е наред. Останалите раси... ще видим кое къде ще се пръква.
Още въобще не съм сядал да мисля върху туинканите, тъй като реших, че те бяха пуснати така или иначе по-скоро показно, но ако се стигне до сериозното им мислене, ще им дойде времето и на тях.
Като цяло Магландиум си е достатъчно населен. Фелините ще влязат, като по-скоро присъствието им няма да е много силно на континента, тролите са си там, така че всичко е наред. Останалите раси... ще видим кое къде ще се пръква.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Винаги е бил силен за нивото си! Не вярвах, че трябва да го обяснявам изрично - и в момента шансовете му срещу опонент с 3 нива над него са маргинални, оптимистично казано. Има си и причина да искам да повиша ниво, преди да срещна Авдар отново, който е "само" с едно ниво по-високо . И да, твърдя, че е бил с по-добри шансове за оцеляване от силов герой на 0-во ниво, включително при бой срещу стрелци - ако не, можеш да ми покажеш как се развива според теб боец с оръжие на 0-во ниво!Shamajotsi написа:Тук си е мястото, тъй като е важно да покажем Фиоре като лабораторен експеримент, а не плод на естествения магландски подбор. Което е важно, тъй като Вилорп повдигна една много важна тема - навярно на този свят има плъхове, които на 10 години стават силни като лъвове, ама ако ги изяждат преди това домашните любимци...
И тъй, поправи ме, ако греша, но:
СИ 12 -> 63 ТР
Л 16 -> 121 ТР
ПР 6 -> 6 ТР
ИН 9 ->30 ТР
ИЗ 6 -> 6 ТР
Воин 6 -> 21 ТР
Мечове 6 -> 21 ТР
Бързо Развитие 3 -> 6 ТР
Акробат 4 -> 10 ТР
Общо: 284 ТР похарчени до 3то ниво, включително
При среден зар 4, на 0во ниво Фиоре е имал 182 ТР. Т.е. сдобил се е със 102 ТР с три качвания на нивото. Ако е започвал с 9 ИН, то от "нормалната формула" е получавал по 28 ТР на ниво или общо 84. Т.е. от бързото развитие е получил още 18 ТР. Т.е. всеки път е взимал максимално живот, че да го конвертира в ТР, което означава и че от 0во ниво е започвал с Бързо развитие на 3.
Но ако всяко ниво е взимал по 3ТЖ, то как е станал на 69 живот? Много просто - като е почвал със СИ 12 и Воин поне на 5. Така сметките излизат: 33+3*(3*4 + 3 - 3) = 69.
В крайна сметка, какво се знае със сигурност за Фиоре? Че е започвал на нулево ниво така:
СИ 12 -> 63 ТР
Л ?
ПР ?
ИН 9 -> 30 ТР
ИЗ ?
Бързо развитие 3 -> 9 ТР
Воин 5 -> 15 ТР
Общо: 117 ТР или от 182-те са му останали 65 ТР. С които е можел да качи ловкостта максимум до 12, като му остават 2ТР за... нещо си.
И тъй - Фиоре се е бил на предни линии, но е имал 12 БЗ и никаква броня? А може би не се е бил с меч за две ръце, може да е било чук за две ръце? Едва ли, той и сега не може да държи такъв и с двете си ръце. Алебардата е дори по-тежка, както и бойната секира за две ръце. Ще се смея, ако се е бил с жезъл, остава да се е бил с дърварска брадва за две ръце или въобще да не се е бил с оръжие, ползващо ловкостта и силата. И после си говорим за трудно израстване...
Та тъй, не се обиждай, че хванах Фиоре на мушка, ти сам го представи като силен герой, който винаги си е бил силен. А не е бил, ерго Вилорп е прав - трябва да се гледа и началното състояние на представителите на расите, не само ултимативно-крайното.
А сметките ти са правилни, освен когато не са, като например в началните ТР . Само че тръгваш от тотално погрешната предпоставка, че винаги се е бил с двуръчно оръжие и акробатика, поради което стигаш до погрешни изводи. Помисли за по-евтино и леко оръжие, лека и евтина броня и висока ловкост, или същото с щит и едноръчно оръжие, защото това са двата метода за развитието му. Можеш и да се сдобиеш с броня още преди да си качил ниво, което пък е третият метод и зависи най-много от разиграването.
Между другото, "не се захващй с неща, които не са ти по силите, не влизай в капани и си намери приятели, които да те покриват където си слаб" е изключително важна част от разиграването на герой без суицидален комплекс!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife