Страница 1 от 2

Брони - разработка

Публикувано: ср юли 29, 2009 6:02 pm
от Vilorp
По настоящем разполагаме с два вида защитни средства, активни в лицето на щитовете (отклон и париране, също но не за това е темата) и пасивни - броните.

Щитовете се делят на три размера 1, 2 и 3 даващи съответно ЗА 1+ПР/4, 2+ПР/4 и 3+ПР/4
Броните са камък, дърво, кожа, плетена стомана, плетен митрил, плетен бронз, плочки бронз, плочки стоманата, плочки адамантиум, плочки митрил, кована стомана, кован адамантиум.
Ограничетата подвижност намалява стойността на Скоростта с 1-ца за 1-ца
Защити до 4-ЗА нямат ОП

Как да популяризираме броните и същевременно да направим ПР по боен показател?

Вариант 1
ОП намалява със ПР/4, това значи че при ПР=12 ще можем да носим кована ризница със защита: 7 без това да ни докарва намаляване на силата.
системно: 4 база +3 ЗА=7 ЗА и 3*1 ОП=3 ОП-12/4=3-3=0ОП

Публикувано: ср юли 29, 2009 6:20 pm
от kartacha
'Ми добра идея, но аз лично, а сигурно и 90% от хората, не ползвам пражилото за ОП. Туй може да популяризира и него.

Публикувано: ср юли 29, 2009 8:04 pm
от BatGojko
Правилото за ОП не е добро и не е случайно, че не го ползват хората.
Като цяло трябва да има "наказание" за тежките брони, но определено начина не е подходящ. За Универсал се очертава да има друга зависимост, но принципно си струва и тук да се пипне, за да се ползва адекватно и да е интересно.
Но пък не виждам причина това да се постига с висока ПР (тя касае координацията ръце/сетива).

Публикувано: ср юли 29, 2009 8:09 pm
от hameleona
Ок, да си кажа моето предложение (скоро, аможе и да го пробвам в сесия :))

Имаме БЗ, която е 16 +1/2 от нивото.

Имаме два типа бонуси към нея - щит или отклон. Щитовете се зсилват и дават по-висока ЗА (малкия 3, средния 6, големия 9, всички +ПР/2). Отклона остава Л (без да се ползват ТД) и дава +1 ЗА за 2 допълнителни ТД. Така, ако ползвате Щит, е можете да постигнете същия ефект, който постигате с отклон.

Броните се променят доста, като Кованата броня дава абсорбация от Щ/10. Оп се натрупва, както и до сега и дава следните наказания:
- Намаля със (ОП)/2 уменията Плуване и Катерене и с (ОП) Скок и Промъкване.
- Намаля ТД на персонажа с (ОП)/3.

Даваме на всички фехтувални оръжия СА Слаба точка.

Слаба точка.
Цена: +1ТД към стандартната Атака.
Ефект: Намаля Абсорбацията на бронята с ПР/2.

Логиката на атаката е, че може да нацели някоя сглобка на бронята и да нанесе повече щети. Комбинирано с Кървенето, фехтувалните оръжия стават... доста по-опасни.

В допълнение на това на някои оръжия може да им се сложи качество Бронебойно, което да намаля Абсорбацията на броните с определено число (между 3 и 5 според мен), което ще засили копията и брадвите. А и Алебардата ще стане много по-добро оръжие от двуръчния меч.

Иии... ами, за сега е това. ВИжте, обмисляйте, а този, който е добре с математиката да си поиграе с идеите. Може да се окажат добри, ддз :)

Публикувано: ср юли 29, 2009 11:20 pm
от Shamajotsi
Като гледам как Вилорп и Хам смятаха, че ПР не трябва да става по-силен боен показател, смешно ми става...

Вилорп, нека ти кажа защо твоето не става... Когато качим Л от 5 на 8, получаваме +3 БЗ. Когато качим ПР от 5 на 8 получаваме герой, който носи шлем от дърво за 6 ЗА, както и такива налакътници и наколенници. Докато в тялото сме защитени с дървена броня за 9 ЗА. А кожената броня вече съвсем спокойно може да е 14...

Хам, колкото при теб... Еми, как да ти го кажа? Специалист в Защита? Щит за +18? На мен не ми харесва...

ОП... Еми... когато нося кожена броня за 14 защита много ме боли, че не мога да се промъквам и скачам. Така де, за какво е крадецът в групата? Защо всички гледат мен, когато се оказа, че трябва да крадем свитъка с родословието на Дука на Акримаз? Ама нека си имаме уважението - сега и магии ще ме карате да правя!

"Слабата точка" - можеше да го кажеш инак - "Пренебрегването няма да е ИН/3 а ПР/2 и няма да се плаща с 2ТМ, а с 1 ТД".

А за Алебардата... еми единственото, което сега я прави по-неяка от меча за две ръце, е че има високо изискване за СИ. И като я направиш сега по-яка от имбавия меч, няма ли да се превърне в следващия БФГ/БФС?

Публикувано: чет юли 30, 2009 10:23 am
от Vilorp
Шами прицисните войни са потдържащи и отборни персонажи. Щитоносец + стрелец бие два меча, щото на стрелеца му трябва само два рунда в повече за да се разправи с мечоносец, а щитоносеца може да му ги осигури. В не съвсем тая връзка малко се затлачи примерната битка, та ще те помоля да драснеш ред два там. В интерес на експериметна де.

За прецизността: Казвам да се засили самата прецизност, но не от към атака, а от към защита и то не към щитове, защото и сега големия щит дава 12 ЗА при 12ПР. Значи остава само броните да се дадат. И то не защото трябва, а защото може да има хора, който искат да играят мечоносци в самостоятелна кампания, а не в комбиниция с другарчета, който допълват и си помагат.

Слаба точка не е баш пренебрегване и това май е единственото читаво в идеята на хам. Защото слабата точка е СА активизираща се при попадане в бронята, пренебрегването цели да премахне изцяло защитното средство, освен това ПР е иделано точно за начелване на слабите места в броните.
Ако се формулира като: Намалява стандартната абсорбция на пронята със ПР/3 при ПР 12 ще намали абсорбцията на кожената ризница с 1/4 или при 8 щета бронята би погълнала 8/2=4 от щетата, а слабата точка ще намали това до 4/4=1 или от 8 щета бронята ще намали 8/2*1/4=5 всъщност сметката ще стане: Щ+Щ/(2*4). Едив вид увелиава щетата, ако тя попадне в ризницата.

Публикувано: чет юли 30, 2009 10:45 am
от Shamajotsi
За Слабата точка верно, че не е същото като Пренебрегване. Но тогава се чудя какво е.

Вилорп, уча висша математика, а не ти схващам сметките и това ме плаши. Как от ПР/3, което при ПР 12 е равно на 4 стигнахме до 1/4? И после... какво???

Значи, имаме 8 щета в кожена ризница. Тази щета става на 4 от кожена ризница. Хубаво, 4 = 1/4 по някаква логика... Тогава бронята, която би поела 4 щета сега поема само 4/4 = 1. Т.е. останалите 7 попадат у героя. Как спаднаха до 5? И защо осем втори по една четвърт (цифром: 8/2*1/4), което според математиката, която съм учил в СМГ е осем осми (цифром 8/(2*4) = 8/8) се оказва равно на пет (цифром 5)? И как изведнъж цялата идея на тази СА беше синтезирана до Щ + Щ/(2*4)? Искаш да кажеш, че онзи не е трябвало да носи броня, защото тя сега не само, че не абсорбира, но и заради нея се нанасят допълнителни щети?

Публикувано: чет юли 30, 2009 12:33 pm
от hameleona
ммм... всъщност, кожената броня би трябвало да не абсорбира нищо, според "Слаба точка" Намаля абсорбацията - демек намаля числото, с което броните намалят щетата (Ако имаш ПР 12 и Слаба точка дава ПР/3, значи великата стоманена кираса ще те защитит с точно 1 Абсорбация - т.е. ще си надупчиш пълни щети на рицаря.)

Шами, Спец в защита при сегашното положение на нещата + елф - колко ЗА става?
Мисля, че споменах, че цифрите трябва да се доизяснят. А и не виждам проблем най-накрая да има сериозна полза от Спец в Защита. До сега такава не съм видял.

Също така ненаслагването на бонуса от щита и бонуса от ловкостта е добро предимство.
Добра идея е ОП да намалява и бонуса от Ловкост към БЗ.

Публикувано: чет юли 30, 2009 12:59 pm
от Shamajotsi
Еми ок, така поне звучи смислено.

Сега, един фехтовчик никога няма да "надупчи" силен противник, пък бил той и облечен в кожена броня: дори фехтовчикът да владее оръжието си до съвършенство, ще прави 3 зара + 6 щета, т.е. средно 16 щета, демек с 16 ПР му се правят Щ - ((Щ - Щ/2) - ПР/3) = 16 - ((16 - 16/2) - 16/3) = 16 - ((16 - 8) - 5) = 16 - (8 - 5) = 16 - 3 = 13 щета. А ако е с кираса, то тогава сметките са Щ - ((Щ - Щ/5) - ПР/3) = 16 - ((16 - 16/5) - 16/3) = 16 - (16 - 3) - 5) = 16 - (13 - 5) = 16 - 8 = 8.

Между другото, виждате ли един проблем с това нещо? Такъв, който го считат за проблем на А16 като цяло, но някои хора не сме съгласни с това и очевидно част от нас искат да покажат на останалите: "Еми не е сложно, ако искате сложно, то на ви това...". Еми като за начало да преброим колко са операциите извършени във всяка сметка там горе: 5. И две "нестнати" скоби. Хайде, едната операция я изключваме, защото ПР/3 можем да го считаме като константа (кой тука се обади за магьосниците и бъркачите на отвари, а? Я марш, с гръб към стената!).

Какво става, когато имаме просто броня? Колко са операциите - точно една. Колко са скобите? Нула. Равносметка - няколко пъти по-сложно изчисляване на щети. Аз лично като разказвач съвсем ще ги забраня оръжията с тази СА - все пак сесиите ми не трябва да минават само в сметки.

Публикувано: чет юли 30, 2009 1:05 pm
от hameleona
Абе, къде пак се загуби бе, Шами?


Имаш СА за 1во ниво Слаба точка. Ако си тъп, че да не си запишеш с колко намаляш Абсорбацията на бронята, ще си смяташ всеки път ПР/3. При ПР 12 имаме -4 Абсорбация на броните.

Която и да е Броня става безполезна при -4 Абсорбация (А16 няма правило за 1Абсорбация, а процентно намаляне на щетата не е много умно.). Сега, къде ги измисли всички тия сметки?

Казано иначе, той ще прави Щ/1. Което си е 16, както и да го въртиш. Което дава 3НК, което ТАКА и не ми стана ясно какво прави... но това е за друга тема.

Публикувано: чет юли 30, 2009 1:10 pm
от Vilorp
Корекция:
Щ/2+Щ/(2*х), където Х ти е модификатора от Слаба точка.

при щета 20; ПР12 и мод ПР/3 ще имаш 20/2+20/(2*4)=10+20/8=10+2=12 щета
при 18 щета; ПР12 и мод ПР/3 ще имаш 18/2+18/(2*4)=9+18/8=10+2=12 щета, сиреч тая атака ще докара кървене, а без нея нямаше да ти достигне щета.

Не е толкова колкото при пренебрегване, но е по добре от нищо.

Кинжала, рапира и камшик на 3-та степен да я придобиват примерно (Спец фект на 9).


За Хам: Неможеш да намаляваш директно коефициента н делене на щетите, защото тогава коефициента на атаката трябва да е ПР/12 и дори така пак хората ще се юркат да го взимат защото с въпросната атака кожените брони стават безполезни, все едно ги няма.

Публикувано: чет юли 30, 2009 1:12 pm
от Shamajotsi
Невъоръжен елф + Акробатика на макс. + Спец. в защита на макс. + Спец. в ръкопашен бой на макс. = +12 БЗ спрямо гигант без тези неща. Или +13 спрямо него, ако задели 2ТД (колкото гигантът - виж по-долу - да си вдигне шита) Вметка, защото знам, че ти няма да погледнеш книгата, а ще предпочетеш да говориш наизуст, гигантите са най-малко ловки.

Гигант с ултра-голям щит, минимална ПР и Спец в защита на 11 = +19 Защита за 3 ТД. Или нула, ако си го е вдигнал по специалния начин предварително (т.е. това е втора атака към него в същия рунд, примерно).

Та какво за елфа?

Иначе ти много неща не си видял, Хам, и не виждам защо продължаваш да ни говориш за "личен опит", при условие, че нито те бива в сметките, както сам си казал, нито си запознат с материята, както ясно се вижда, нито виждаш какво става на Арената.

Поне за последното мога да ти кажа: благодарение на спец. в защита един гоблин-новобранец насмалко да победи непобедимия и досега Кой Ли. Стрелецът бе спасен от късмета на два пъти: първо, той си използва късмет за единия изстрел, и после метна АУ. Инак беше зян. Или най-малкото, това нямаше да е поредният двубой, от който щеше да излезе недокоснат.

И какво сега за Спец. в защита?

Колкото за ОП и защитата - никого това няма да го боли - просто никой няма да използва кожени брони. Ловките пак са номер едно. Само играчите и разказвачите да му мислят, защото някой реши, че може да бъде и по-сложно.

Публикувано: чет юли 30, 2009 1:16 pm
от Shamajotsi
Двоен пост, заради писанията на Вилорп.

Първо. Ок, по-добре е, по е просто. Вярно, функция "от втора степен", ама това е А16, все пак, ако на някого не му хрумне да сложи производни, това няма да сме ние, явно.

Второ. Абе, човеко, не видя ли, че това е обратна пропорционалност!!! Защо ще ми е по дяволите да си качвам прецизността, при условие, че това ще ми намали щетата???

Публикувано: чет юли 30, 2009 1:25 pm
от Vilorp
Тъй става като всите пишем едновременно. (;
Но поне излезе една хубава СА, остава да й определим разхода в мана.

пп. Да бе верно за обратната пропорционалност. Ми ти си математика дай го в прав пропорционалност, че в момента ме гледаш какви глупости пиша.

Публикувано: чет юли 30, 2009 1:27 pm
от Shamajotsi
Троен пост, защото Хам също е писал глупости, ама преди Вилорп.

Не, не съм тъп. Просто Абсорбацията на Кирасата, да речем, не е 5, а е Щ/5. Когато ми говориш в цели числа за Абсорбация, особено в светлината на проблясъците на Вилорп, останах с впечатлението, че Абсорбация е щетата, която се поема от защитното средство. Демек, ако го беше казал, че знаменателят се намаля със степента на глупостта, която измисли, щях да те разбера.

Вилорп, какво му е хубавото, като ти явно не си сигурен какво прави, а Хам не може да го обясни на човешки език???

Публикувано: чет юли 30, 2009 1:33 pm
от hameleona
Тва че ти Шами се занимаваш с висши, математически простотии не е мой проблем. Стига си се правил на математик (може и да си, не ми пука) и вземи да говориш като човек. Дописвам....

Десет пъти казах Абосрбацията. Абсорбацията е израз съставен от Щ/х. Единствената числена стойност, която може да се намали в случея е Х. Толкова ли е трудно да се схване бе? Ама не, ний сме учили висша математика, ний знаем най-добре.

Както и да е. След като ходих да си взема книгата специално, за да мога да уточня числата. И за да прекратя заяждането на дребно - вземи ми отговори на истинския въпрос - от къде изрови 19 ЗА от щит.

Публикувано: чет юли 30, 2009 1:41 pm
от Shamajotsi
Хората също говорят за знаменатели, учи се във втори клас, дори имаше билбордове преди половин година или повече "не слагайте всички *** под един знаменател" или нещо такова.

А да не говорим, че и Вилорп очевидно "не говори като човек", защото и на него не успя да му обясниш нещата.

Но веднъж като разбрах какво си искал да кажеш, време е за баш-ване...

Кажи ми, защо ще му е на фехтовчика да има СА Пренебрегване, при условие, че без да плаща никаква мана пренебрегва не 5 или 6 от бронята на противника, а цялата? Кажи ми каква е логиката +4 ЗА и +16 ЗА (разбирай - парче кожа пред теб и излят метал по тялото ти) да дават абсолютно едно и също количество защита? Ама едно към едно. И не, това не става дума за някакви убер-воини, които уцелват муха намираща се на другия край на Титания, а герои с 12 прецизност, което според книгата е "отличен старт за начинаещи приключенци"???

А, да, и все пак - рапирата така прави 3 зара + СУ/3 Щета (хаха, допуснал съм грешка по-рано) на всеки противник. Някои мечове (да не се повтарям кои) правят (6зара + 2* + СУ/3)/2 щета срещу брониран с кожа противник. Мхм - да разрушиш баланса сред броните, както и сред фехтовчиците, без да оправиш баланса сред воините - това е изкуство!

Публикувано: чет юли 30, 2009 1:44 pm
от Vilorp
МА-ЗА-Ло! (;

Забавно де

Докато сложа един послепис горе и вие сте надраскали още та кратко предложение:

Щ/х+(Щ+У)/х?

при щета 20; ПР12 и мод ПР/3 ще имаш 20/2+20+4/2=10+24/2=10+12=24 щета....

неее...

Щ+У/х?

при щета 20; ПР12 и мод ПР/3 ще имаш 20+4/2=24/2=12 щета....
при 18 щета; ПР12 и мод ПР/3 ще имаш 18+4/2=22/2=11 щета, сиреч тая атака ще докара кървене, а без нея нямаше да ти достигне щета.

Май това е формулата?

Публикувано: чет юли 30, 2009 2:27 pm
от hameleona
Шами, лазиш ми по нервите. И то силно.

Май разбрах, как ще ти е най-добре. Ми, дай да махнем двуръчния меч, бре!


За щитовете.

При моето предложение, ако имаме Голям щит с 6 ЗА + ПР/2 ЗА, ще имаме базов максимален бонус от +8ЗА. Или общо +12 ЗА. За 2 ТД. слабо. Отново по-изгодно е да с иЛовък. Дори със спец в Защита, която ти дава до +6 към защитата. Да, тогава максимума става 18, но за цели 8 ТД!!!

И цялото това, при положение, че един елф за по-малко ТР ще докара +21 ЗА за стщите ТД. Със Спец в Защита, Общата ЗА на един Елф за 0 ТД ще стане 35. Щитовете не могат и да си помислят да го настигнат.

Това е при моето предложение, където щитовете са засилени и не се наслагват към бонуса ЗА от ловкостта. В момента щитовете са изключително безполезни.

Да си поиграя още малко с числата. Ако големия щит дава базово 8АЗ, в комбинация с максимална Прецизност, това дава 16ЗА за 2ТД. Ако Имаме Спец в Защита имаме максимално 22ЗА със щит, за 8 ТД. Защитавайки се със щит, герой може да направи Обща ЗА от 40 за 8ТД. С ловкост, герой може да постигне 32. и 36 за 8 ТД. При положение, че максималната атака в системата е 35, мисля, че нещата са доста балансирани като чиста натематика. Средно Атаката е 30 (16 + 16/2 + 6 (от Войн)). При 30 атака за 5-6 ТД, имаме над 50% шанс за успешна атака, от който и да е войн и наистина минимален шанс за пропуск от Гигант с оръжие СИ/ПР. При положение, че такава атака изисква повече ТР, за да бъде постигната ми се вижда съвсем справедливо. Да не говорим, че щита може да се счупи, не е винаги под ръка и т.н.

При моя вариант имаме максимална защита с Щит от 40 за 8ТД (38 за 6)
Максимална защита чрез Ловкост 36 за 8ТД (34 за 6)
Максимална атака чрез гигант 35. Реално около 30. Най-вероятно над 50% шанс за удар покрай щита и много над 50% шанс за удар покрай ловкостта. (Не помня БЕБО и БЕНО, дали даваха бонус към атаката)



Интересна ситуация, но ще спра с тълкуването до тук. Да, също така, в момента Ловък герой с голям щит може да си докара до 42 ЗА за 5ТД. Всъщност, мисля, че това е максималната защита в системата като цяло. Не, грешка. 44, заради +2 бонуса от спец в защита. И ми се иска да видя, как някой ще докара над 45-46 обща ЗА. (това е при елф, спец в защита 12, прецизност на 16, ловкост на 17 и сила на 13.) но дори тогава един гигант с 35 атака има 50% шанс да насмете елфа. (Сила и Прецизност на макс, Войн на макс.).

Публикувано: чет юли 30, 2009 2:55 pm
от Vilorp
16Л+16ПР+СЗ12+голям щит(елф не може да носи това, както изтъкна Шами)=
16+2(СЗ)=18+16=34ЗА
Щит 3+16/4=7 за 2 ТД, в защитна позиция *2 или 14
Общо 34+14=48 за 2ТД +6*1=52ЗА за 8ТД... Та колко каза му е шанса на война с 30 АТ да удари щитоносец при настоящите правила за щитовете? 52-30=22 с 3 зара...

А ти май каза, че искаш щитовете да са 8+ПР/2? *опулено човече*
В смисъл искаш специалист в костенурка да има (8+16/4)*2+16(Л)+16(база)=56ЗА за 2 ТД?

Дааам, елфите пасти да ядат. И фелините междувпрочем (;, щото с двуръчен меч щит не е лесно да държиш (;

Публикувано: чет юли 30, 2009 2:57 pm
от hameleona
Не, искам щитовете да са усилени, но да нямаш възможност дасе ублажиш И от Ловкост И от Щит.

Публикувано: чет юли 30, 2009 3:44 pm
от Vilorp
Л/ПР са точно мечоносците бре Хам късия меч+ щит, а това дето го каза преди малко ми звучи ей така:
Щитовете имат 10 15 20 25 защита и ако имаш ловкост над 10 не можеш да ги носиш, щото са в обратно пропорционална зависимост =)

Публикувано: чет юли 30, 2009 3:46 pm
от hameleona
Добре, какво му е сложното!!!!! Или 16 + Ловкост или 16 + Щит. Бахти, като че ли съм ползвал някакви велики термини.

Публикувано: чет юли 30, 2009 4:03 pm
от Vilorp
Сега да те питам ли какво е това 16? Ако приемем це си е част от уфуда...

Ти предлагаш герой кото ползва Щит да му се маха Л при образуване на БЗ (Базова Защита) и формулата да стане:
Ако не държиш щит
БЗ=Л
ЗА (Защита)=16+БЗ=16+Л
ОЗ (Обща Защита)=ЗА+броня
Ако държиш щит
БЗ=0
ЗА=16
ОЗ (Обща Защита)=16+Щит+броня

Похвално, похвално...

Публикувано: чет юли 30, 2009 4:07 pm
от hameleona
Не. предлагам БЗ, като понятие да стане 16.

Което ти дава:

БЗ 16.

Защита отбягване = БЗ + Л (бронята изобщо не й е мястото тука)
Защита блокиране (щит) = БЗ + Щит (също не разбирам, какво прави една броня тук)

идеята е в засилване (солидно) на щитовете, което да дава вече две наистина ДОБРИ възможности за защита.

ПП: Какъв му беше проблема на Парирането? Спомням си, че го плюеха по някоето време, но не обърнах тогава внимание.
ППП: Даже, ако приемем, че БА = ПР/3, Прецизните герои ще имат и силно париране... е, не виждам какво повече може да се иска от системата в защитно отношение. А за ОП, ще говорим малко по-късно :)

Публикувано: чет юли 30, 2009 4:14 pm
от Vilorp
Системно:
БЗ (Базова Защита) = Л (ловкост)
ЗА (Защита)=16(по система)+БЗ
ОЗ (Обща Защита)=ЗА+ПА(Пасивна Защита), където ПА за именно броните

А ти предлагаш...
Така както го казваш излиза следното:
АТ(Атака)+3зара<>16+16(БЗ)+Л
Блокиране със щит
АТ(Атака)+3зара<>16+16(БЗ)+щит

Сиреч предлагаш 2 формули за смятането на Уфуд, като правиш БЗ константа и Уфуд става Умение+3зара<>32(16+16)+Умение

Дълбоко газиш...

ПП. Проблема на парирането му е, че без СА има малко по-малък шанс за успах поради разликите в МР на оръжията. Иначе никой не го е пюл само по себе си, а в контекста на Математикс-Д`Зоро.

Публикувано: чет юли 30, 2009 4:16 pm
от hameleona
Да, ок, преработвам, макар да смятам, че си разбрал и деята, а сега ми се заяждаш само...

Ок, значи имаме или БЗ или Щит. Сега, копийш?

Публикувано: чет юли 30, 2009 4:40 pm
от kartacha
Егати, не влизам няма и денонощие и вие и тук се изпокарвате.

Публикувано: чет юли 30, 2009 11:23 pm
от Shamajotsi
Една от основните причини да се изпокараме е, че Хам въобще не е запознат със системата...

СУ Спец. в Защита ти дава удвояване на защитата на щита за 3ТД, след което нямаш нужда да го вдигаш. Т.е. Хам, ти си писател, не читател. Също така, големият щит, както ти го казваш, така дава +14 ЗА минимум. При твоята "ревизия" - 16. За 3 ТД, не за 8... Елф ще докара +1 ЗА със същите ТД.

Оттук насетне "игрите ти с числата" са като играта на националния отбор на Гана по хокей на лед. Например, при атака 35, вероятността да надхвърлиш 36 защита не е "около 50%".

С други думи - по-добре не пробвай. Прочети унуй лилавкото и се обади пак с по-умни предложения.

И моляте, по-добре ги опиши, че Вилорп може и да ти се заяжда, ама аз днес сериозно не знам на какъв език говориш...

Публикувано: пет юли 31, 2009 9:28 am
от Vilorp
Понеже в темата като изключим бръщолевенето на Хам има нещо читаво, макор и не по нея, ще го отделя тука с малко повече описания.

Специална атака Слаба точка
Цена: 4ТМ
Заявява се веднага след успешна атаката попаднала В бронята на противника. Героя влага мистичната си енергия в удара за да открие слабото място на защитното средство и увеличава нанасяната щета (преди намаляване от бронята) със ПР/3.
Ефект: +ПР/3 щета, когато атаката попада в бронята

Пример: Герой със Прецизност 9 нанася удар с рапира, която попада в дървения нагръдник на противника, нанасяната щета е 12. Тъй като атаката попада в бронята, героя заявява използването на слаба точка и плащайки 4 ТМ, получава 9/3=+3 Щета или общо 12+3=15 разделяйки се на3 от бронята противникът му получава 15/3=5 реална щета.