Как да направим Приключение? [Дискусия и съвети]

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Как да направим Приключение? [Дискусия и съвети]

Мнениеот Vilorp » пет авг 07, 2009 12:58 pm

Какво ни трябва първо след като си набавим молив, гума, книгата и няколко бели листа?

Идея? Нии сме българчета бре идеите ни са в повече дори. Въпросът е обаче как да я претворим така, че да достигне до повече хора, а не да остане само в главата на водещия.

Споделете личен опит и дайте съвети.

Благодаря предварително.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнениеот Fenrir » пет авг 07, 2009 6:08 pm

Според мен разказвачът трябва първо да се консултира с играчите си,за да се увери,че всичко ще протече не само както разказвачът иска,но и по желанието на играчите.Важното ,според мен е,разказвачът хубаво да измисли историята на приключението,да й вдъхне живот и да не обръща толкова внимание надетайлите и подробностите,просто много често ако някой се хвърли в детайли и следва стриктен план,често се провалят нещата.

Остави нещата на случайността.Ако си създал хубаво и живо място/свят за приключения,то трябва на всеки да доставя удоволствие да изпита всичко от създаденото. С две думи от всичките неразбрани неща,които наговорих-намисли си живо и интересно приключение,без детайли 8) Поне така аз правя и почти винаги ми се е получавало.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнениеот nikestan » пет авг 07, 2009 7:04 pm

Подкрепям Фенрир за атмосферата в играта, много важно е в приключението да се създаде уникална обстановка, която да накара играчите да се вживеят в ролите на героите си. Това обаче е препоръка по-скоро към разказвача, отколкото към приключението, защото той, а не книжката с приключението, създава атмосферата.

Колкото до самото приключение, смятам, че е добре да се постигне баланс между клишето и оригиналното. Нека домашното приключение носи почерка на своя създател, но не е добре да се бяга съвсем от общите положения. Важно е човек да има някаква идея, макар и съвсем бегла, когато седне да създава приключение и с течение на разработката нещата ще започнат да се подреждат. Създаването на качествено приключение е трудоемка работа и изисква доста въображение и време, затова не се старайте да го завършите за ден-два, обмисляйте ситуациите, в които ще поставите героите, внимателно и се опитайте да се подготвите за най-вероятните реакции от страна на играчите. Не забравяйте обаче, че играчите винаги могат да ви изненадат.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнениеот Vilorp » пет сеп 04, 2009 9:02 am

Вече имама скелет на приключението, но искам да попитам дали една плетена ризница за: 8 защита: Щ/2: преобразуваща цялата щета в трошаща; неограничаваща; 200 грама митрил, като материал; не пречи на маговете за заклинанията е достатъчно голяма награда за да излязат героите срещу отряд елфи 3 нива над тях? Не е задължително в честна схватка или дори в схватка, но ще ли се навие някой?

А също и с какво мога да надцакам това, като големина на наградата за завършване на основната задача?
Всичко на тоз грешен свят е относително...

Изображение помогни на форума!

Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!

А, да: татко съм.

kilorez
Калфа
Мнения: 57
Регистриран на: пет сеп 10, 2010 12:55 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kilorez » пон сеп 13, 2010 12:31 pm

Ами попринцип е добра награда но геройте не само трябва да се бият дай им нещо за мислене някоя загадка която трябва да разрешат и вметни забавна част так приключението ще е по интересно поне според мен
kilorez

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнениеот cherno_slance » вт сеп 14, 2010 10:58 am

Дай им възможност да спечелят ризницата без битка - чрез решаването на хитроумна загадка, уреждането на конфликт между сегашния притежател на ризницата и негов стар опонент... биха могли дори да си я издействат като подкуп или да излъжат, че я взимат за подкуп на някого.

А иначе - "Граматика на Фантазията" от Джани Родари. Освен ако не ме е хванала склерозата, помня тази книга като чудесен учебник/наръчник.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

kilorez
Калфа
Мнения: 57
Регистриран на: пет сеп 10, 2010 12:55 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kilorez » вт сеп 14, 2010 12:38 pm

Не може да ги съчетае така приключението ще е и логическо и кютек :D
kilorez


Върни се в “Разработки по Аксиом16”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост