Страница 1 от 1

Как да направим Приключение? [Дискусия и съвети]

Публикувано: пет авг 07, 2009 12:58 pm
от Vilorp
Какво ни трябва първо след като си набавим молив, гума, книгата и няколко бели листа?

Идея? Нии сме българчета бре идеите ни са в повече дори. Въпросът е обаче как да я претворим така, че да достигне до повече хора, а не да остане само в главата на водещия.

Споделете личен опит и дайте съвети.

Благодаря предварително.

Публикувано: пет авг 07, 2009 6:08 pm
от Fenrir
Според мен разказвачът трябва първо да се консултира с играчите си,за да се увери,че всичко ще протече не само както разказвачът иска,но и по желанието на играчите.Важното ,според мен е,разказвачът хубаво да измисли историята на приключението,да й вдъхне живот и да не обръща толкова внимание надетайлите и подробностите,просто много често ако някой се хвърли в детайли и следва стриктен план,често се провалят нещата.

Остави нещата на случайността.Ако си създал хубаво и живо място/свят за приключения,то трябва на всеки да доставя удоволствие да изпита всичко от създаденото. С две думи от всичките неразбрани неща,които наговорих-намисли си живо и интересно приключение,без детайли 8) Поне така аз правя и почти винаги ми се е получавало.

Публикувано: пет авг 07, 2009 7:04 pm
от nikestan
Подкрепям Фенрир за атмосферата в играта, много важно е в приключението да се създаде уникална обстановка, която да накара играчите да се вживеят в ролите на героите си. Това обаче е препоръка по-скоро към разказвача, отколкото към приключението, защото той, а не книжката с приключението, създава атмосферата.

Колкото до самото приключение, смятам, че е добре да се постигне баланс между клишето и оригиналното. Нека домашното приключение носи почерка на своя създател, но не е добре да се бяга съвсем от общите положения. Важно е човек да има някаква идея, макар и съвсем бегла, когато седне да създава приключение и с течение на разработката нещата ще започнат да се подреждат. Създаването на качествено приключение е трудоемка работа и изисква доста въображение и време, затова не се старайте да го завършите за ден-два, обмисляйте ситуациите, в които ще поставите героите, внимателно и се опитайте да се подготвите за най-вероятните реакции от страна на играчите. Не забравяйте обаче, че играчите винаги могат да ви изненадат.

Публикувано: пет сеп 04, 2009 9:02 am
от Vilorp
Вече имама скелет на приключението, но искам да попитам дали една плетена ризница за: 8 защита: Щ/2: преобразуваща цялата щета в трошаща; неограничаваща; 200 грама митрил, като материал; не пречи на маговете за заклинанията е достатъчно голяма награда за да излязат героите срещу отряд елфи 3 нива над тях? Не е задължително в честна схватка или дори в схватка, но ще ли се навие някой?

А също и с какво мога да надцакам това, като големина на наградата за завършване на основната задача?

Публикувано: пон сеп 13, 2010 12:31 pm
от kilorez
Ами попринцип е добра награда но геройте не само трябва да се бият дай им нещо за мислене някоя загадка която трябва да разрешат и вметни забавна част так приключението ще е по интересно поне според мен

Публикувано: вт сеп 14, 2010 10:58 am
от cherno_slance
Дай им възможност да спечелят ризницата без битка - чрез решаването на хитроумна загадка, уреждането на конфликт между сегашния притежател на ризницата и негов стар опонент... биха могли дори да си я издействат като подкуп или да излъжат, че я взимат за подкуп на някого.

А иначе - "Граматика на Фантазията" от Джани Родари. Освен ако не ме е хванала склерозата, помня тази книга като чудесен учебник/наръчник.

Публикувано: вт сеп 14, 2010 12:38 pm
от kilorez
Не може да ги съчетае така приключението ще е и логическо и кютек :D