Страница 2 от 2

Публикувано: чет юни 03, 2010 11:29 am
от Vilorp
Ами върколоците би трябвало да се запази, защото все пак това е в специална фаза а не постоянно но това ще се доизчисти.

та по скоро:
Ловкоситте обаче като максимум трябва да станат:
Хора - 16
Горгони - 16 (при права 11/45 без корекция: 22)
Здрачници - 18 (при права 11/45 без корекция: 33)
Върколаци - 16/18 (при права 11/45 без корекция: 25) (във вълчия образ обаче)
Св Елфи - 17 (при права 11/45 без корекция: 35)
Т Елфи - 17 (при права 11/45 без корекция: 30)

Това принципно не са магладндските ефи са порязани от към расови до голяма степен, освен това ми се струва, че по-трудно ще се направи отделна крива за всеки вместо една обща или пък общата ще е по терсене?

Публикувано: чет юни 03, 2010 4:12 pm
от cherno_slance
Мен ли питаш?
В ОнБ, максиманата статискита е 70. Толкова имат Горгоните и Върколаците и спрямо 40 Си на светли елфи и здрачници е еквивалентно на магландски гигант спрямо магландски елф.

Бързината от Ендивал може да се преобразува на Прецизност от Аксиом.

Познание - на Интелект. В Ендивал Познанието има усреднена горна граница, което ще рече че 120 Познание трябва да е равно на 16 Интелект - тоест на магландския човек.

Проблемът идва от Волята - в Аксиом волята е производен показател от Сила и Интелект - Това е един показател в повече, на който не може да се намери съответствие в Аксиом.

Освен Експито от Волята да се превръща по строго зададени критерии в конкретни неща - бонус към вторичен показател воля, бонус към Виталност, участие в ендивалската Издръжливост във формиране на аксиомската издръжливост, бонус към живот.

Публикувано: чет юни 03, 2010 4:20 pm
от Vilorp
В интерес на истината описанието на Волята е точно като на Псу-то в Аксиом което ме води до това да го заменя с прецизността (виж картинките), а бързината е мота мо Реакция поради липса на нива те се развива с точки, в аксиом тя е скорост + ниво тъй че итам лесно се оправям. По скоро мрънках че Ендивалските елфи не им пречи да са по ловки от Магландските си братовчеди защото им липсва гъвкавост в МЗ-то и преливането.

Ще те погна за един разказ за токриването на поратла в Атлазените збери и минавенето през него.

Публикувано: чет юни 03, 2010 4:28 pm
от cherno_slance
Хм - предложение - Ендивалската Бързина+1/2Воля - съответно на аксиомската Прецизност. Това, защото си прав, че прецизността не е изцяло физически показател.
Отделно - Волята да зачезва като самостоятелен показател, давайки бонуси към аксиомската воля (която е вторичен показател), към виталност, жизненост и т.н

Публикувано: чет юни 03, 2010 10:43 pm
от Cocaine
Аз като съм хукнал да играя Ендивал... По-лесно ще ме навият на покер или белот. Кажи само къде и кога и ще ти дам книгата.

Публикувано: пет юни 04, 2010 12:41 am
от hameleona
Vilorp написа:Извинявам се за двойния пост ама така е по прегледно

Код: Избери всички

Хора Аксиомски
			Минимум	Максимум	ТР нужни за това
Сила			5		16		121
Издръжливост	5		10		40
Ловкост		5		16		121
Бързина/СК	16		16		0
Познание/ИН	5		16		121
Воля/ПР		5		16		121
Ефирност/ТМ	0		0-0		0
Общо:		105		440		524-(180 начални)=344-(16+18,6 (на ниво пир макс показател ИН)*х=0; х=344/(16+18,6)=344/34,6=9,9 нива или 54000 ТО.
[sblock="размисли"]Това се равнява на отнемането на 54 000 ТЖ ако биеш същества със сложност 1, ако пиремем че средната сложности е 3-4 тогава 54000/3,5=15430 ТЖ, казваме че гадинкети варират от 40 до 100 и получаваме 15430/70=220+ противници трябва да бъдат свалени самостоятелно (;[/sblock]

Код: Избери всички

Хора Ендивалски 3
			Минимум	Максимум	Общо нужен опит за развитие
Сила			10		60		130
Издръжливост	10		60		130
Ловкост		10		50		100
Бързина		10		50		100
Познание		40		120		140
Воля			10		70		150
Ефирност		0		60		120
Общо:		90		370		870

В общи линии трябва да се види за какво се дават ТО в еднивал тройката, но това са странични размисли.
Имат, просто ми се спеше и не съм ги въвел, камо ли пък сметнал.

В грешка си, защото накрая са смятани опита от Началните показатели, до достигане на максимума. Личните ми наблюдения показват, че 1ТР се равнява на приблизително 2 опит в Е3 и 5+ Опит в Ендивал 2. Лично за мен такава конвертизация не може да стане с простичка система. Имам опит със системите и не говоря "просто така". Честно казано, двете системи са напълно различни.

Публикувано: съб юли 03, 2010 5:36 pm
от shizziss
Горгоните можем да ги опсъждаме направо тукhttp://axiom16.com/forums/viewtopic.php?t=6796

П.П. Аз имам и трите Ендивала и бих ги предоставил за благото дело.

Публикувано: пет юли 09, 2010 1:56 am
от shizziss
Сру за втория пост 8) , но когато пусках първия нямах време да чета предишните а само ги погледнах.

Сега по същество: Четох, четох и четох! Не видях нищо ново за мен истината е че докато се опитвах да направя точно това минах през над 20 варриянта на показателите на расите и стигнах до неповече от два задоволителни, но не и балансирани. Ако сте оптимисти Дерзайте в тази посока аз ще се опитам да помогна с каквото мога (поне ще ви кажа къде съм грешил за да не повтаряте мойте грешки). Ако сте реалисти отворени към новости, а не Консервативни песимисти, може да свормираме екип за доработване на Аксиом 16 Древна магия на Титания (това е не просто мод на ПММ а пренаписване на цялата система система изчестването и, и допълване на всички липсващи фентъзи елементи, което я прави на практика универсална система която може да се ползва във всеки познат фентъзи сетинг).