Фелини, втори дубъл - расови качества.

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Фелини, втори дубъл - расови качества.

Мнение от hameleona » вт юни 22, 2010 3:47 pm

Мистрал написа:Расови умения
- Тяло и воля
Фелините започват с +4 към „Катерене” (национално хоби) и +1 към „Бдителност”. Поради силния си характер (дължи се колкото на инат, толкова и на условията на живот на острова), получават бонуси от +1 към „Воля” и +2 „Психическа устойчивост”. Скачат 50% по-дълго и по-високо от „нормалното” и търпят щети от падане наполовина.
- Устойчиво зрение
- Отлично обоняние (+2)
- Неумела езда: Фелините по принцип не виждат конете като яздитни животни, само товарни. Самата идея за „езда” по природа им е чужда. -2 към умението.
- Брони: По практически причини, Фелините отказват да носят не гъвкави брони изработени от големи, монолитни парчета (да се чете, всичко от сорта на кираса). Това е и една от традициите, предавани от зората на времето, която не биха нарушили.
- Отношение към вода
Фелините предпочитат да избягват големите количества вода, пък и не обичат да се разхождат под дъжда. Мократа козина има тенденция да се вмирисва, когато не я изсушиш както трябва. Миризливата козина е нещо неблагоприлично. Поради вродена липса на интерес към заниманието имат:
* Изключително неумело „Плуване” (-4)
* Невъзможност да специализират в магическата „Водна Школа”.
- Хармонично развитие: доколко поради намеса на Хармонар, доколко поради особеностите и културата на самите Фелини, никоя от стойностите на показателите им за СИ, Л, ПР, ИН и ИЗ не може да бъде покачена до степен надхвърляща повече от двойно най-ниския от тях. Пример - за вдигането на Л от 16 на 17, СИ, ПР, ИН и ИЗ трябва да са минимум 9.
- Усет: Фелините са способни да усещат присъствието на могъщи дракони и демони на големи разстояния (по-силно силно създание се усеща от по-далеч, в изключителни случаи на разстояния от порядъка на десетки километри) и да определят посоката и приблизителната дистанция до тях. Това важи и за други същества с голяма сила, но в по-малка степен. Ефективността на това умение се определя по преценка на Разказвача. "Усет" също има влияние върху уменията "Наблюдателност" и "Разпознаване и оценка на магически предмети" - бонуса е по преценка на разказвача, като обичайно расте с мощта на обекта на внимание.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт юни 22, 2010 3:56 pm

Нека да видим, кой какво предлага за подобряване/променяне. Лично за мен Хармоничното развитие е за махане. Хареса ми и идеята на Вилорп за +2 Щета от ноктите на ръцете.

Личното ми предложение за усета е, че ако ще се систематизира, то нека да е на нещо от рода на:

Може да усети могъщи създания на растояние от (Ниво - 10)*100 метра, където Ниво е нивото на създанието. Усета не действа като радар, а само показва на фелина, че наоколо има силно създание. Фелинът получава бонус от +2 Бдителност, сещу това създание.

Не смятам, че Усета трябва да дава бонус към "Разпознаване и оценка на магически предмети"

Освен това за броните:
- Брони: По практически причини, Фелините отказват да носят не гъвкави брони изработени от големи, монолитни парчета (да се чете, всичко от сорта на кираса). Това е и една от традициите, предавани от зората на времето, която не биха нарушили.
Предлагам това да стане на:

Вариант 1: Не могат да носят брони с над 4 ЗА.
Вариант 2: Не могат да носят брони с ОП.
Вариант 3: За всяко 1 ОП, фелинът получава 1ШЩ при активно действие, поради болката, причинена от изскубването на космите на тялото му... или нещо от сорта.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » ср юни 23, 2010 2:53 pm

hameleona написа:Нека да видим, кой какво предлага за подобряване/променяне. Лично за мен Хармоничното развитие е за махане. Хареса ми и идеята на Вилорп за +2 Щета от ноктите на ръцете.

Личното ми предложение за усета е, че ако ще се систематизира, то нека да е на нещо от рода на:

Може да усети могъщи създания на растояние от (Ниво - 10)*100 метра, където Ниво е нивото на създанието. Усета не действа като радар, а само показва на фелина, че наоколо има силно създание. Фелинът получава бонус от +2 Бдителност, сещу това създание.

Не смятам, че Усета трябва да дава бонус към "Разпознаване и оценка на магически предмети"

Освен това за броните:
- Брони: По практически причини, Фелините отказват да носят не гъвкави брони изработени от големи, монолитни парчета (да се чете, всичко от сорта на кираса). Това е и една от традициите, предавани от зората на времето, която не биха нарушили.
Предлагам това да стане на:

Вариант 1: Не могат да носят брони с над 4 ЗА.
Вариант 2: Не могат да носят брони с ОП.
Вариант 3: За всяко 1 ОП, фелинът получава 1ШЩ при активно действие, поради болката, причинена от изскубването на космите на тялото му... или нещо от сорта.
Личното ми мнение е, че Хармоничното развитие е добра идея. Това прави расата много различна и следователно интересна.
Много добро систематизиране на Усета за могъщи създания. Идеята, колкото е по-могъщо създанието, толкова повече да се чувства присъствието, не е твоя, но добре си я избрал, защото в стария вариант нещо не ми допадаше.
Относно бонуса върху "Разпознаване и оценка на магически предмети" съм раздвоен. Мисля се между това да не дава бонус и това да дава бонус но под формата на друго умение, а не Усета.
Вариант 1: ОК, тук нещо си куца откакто е предложен. Не мога ли да сложа подсилена кожена броня, която пак ще си е гъвкава?
Вариант 2: Като че ли този вариант ми е "най-симпатичен". Хем изразява точно броните, които не могат да се носят, хем няма място за закелешване от играчите.
Вариант 3: За да има скубане, трябва тези косми да се прищипят. Не виждам как ще се прищипят точно в кирасата, която е цяла броня във формата на черупка. http://www.bsmith.ru/files/cuirass_high ... _front.png Е убий ме, не мога да го измисля. Вариантът с шоковата щета има една дупка. Той ще си я получава, но тези косми все някога ще свършат.
Мое предложение: Нека просто се уточни от кой материал може да носи брони. Ясно е, че не може стоманени, медни и всякакъв метален чешит. За каменни не съм чувал. За дървото не знам. Тук идва проблемът със закелешването на играчите, но...
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср юни 23, 2010 3:55 pm

При втори и трети вариант проблема нее в предложението, а ча ОП не бачка и преди да се преработи няма смисъл да се замесва. Което дава идея именно за работа по това.
Иначе последно май се спря на мека броня до 6ЗА сиреч, кожена, плетена и на плочки, нагръдници и твърда отпадат.

Абея дайте да обърнем това на дускусия за броните и да ги изчистим първо тях пък после да дооправим Фелините.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » ср юни 23, 2010 7:02 pm

Какво точно да им дооправяме? ОП ли? По-добре да си направим тема за него...
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Отговори