Ами честно да ти кажа и според мене е така но аз лично не мога да изамисля нищо конкретно... Може би ако е без временна щета а само маната...
Ако измислиш ти нещо давай...
Да се нашарим с Рунни татуировки!
Модератори: hameleona, Модератори
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Не, не. Временна щета е доста добра идея за поддръжка, но да е 3 примерно на ход. Макар от гледна точка на Ниво + 1 татуировки да е що годе не съвсем мега много 5, но все пак ще се самоприспиш за средно 7 хода, ако не те пипат. И все пак, това за мен не е желателно...
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Последния вид би трябвало да ограничи цената, ако ви се струва висока. Да отбележа, че цената в мана се плаща еднократно, а поддръжката е във ВЩ.Vilorp написа:Руните се правят от художници.
Магическите руни се правят от художници имащи МУ от поне 9.
Върху едно създание могат да се напаравят Х руни, където Х=Воля. Просто създанието не може да изтърпи повече болка, а полагането на руните се прави чрез шипове от риба балон и определено е болезнено.
Руните се нуждаят от мана, за да се активират и нанасят ВЩ докато са активни (за поддръжка).
Активиране: 3 ДТ и мана, маната се отнема в настоящия рунд, а самата руна започва да действа то следващия.
Щети: всяка активна руна нанася по 5ВЩ на рунд (отнема се в началото на всеки рунд в който руната е активна). Ако в началото на трети рунд Ефаната Алисия има три активни руни върху тялото си то тя ще понесе 5*3=15 ВЩ
Руни за базови показатели (СИ, Л, ПР, Ин)
Успех: успехът при татуирането на руната показва с колко може да се увеличи максимум даден показател.
Цена: Х+5 ТМ, където Х е новата стойност на показателя.
Руни за ресурс (ТЖ, ТУ, ТМ)
Успех: Х=успехът*5 при татуирането на руната показва с колко може да се увеличи настоящата стойност на ресурса. Внимание, след прекъсване на поддръжката придобития по този начин ресурс се отнема.
Цена: Х/10 ТМ, където Х е новата стойност на показателя, но не по-малко от 1-ца.
Руни за производни показатели от втори ред (ДТ, БЩ, МУ, Захват, Устойчивост на отрова, Стабилност...)
Успех: успехът при татуирането на руната показва с колко може да се увеличи максимум даден показател.
Цена: Х ТМ, където Х е новата стойност на показателя.
Руни за отстъпки от цената (ТЖ, ВЩ, ТМ, ТУ)
Успех: успехът при татуирането на руната показва колко е общата „отстъпка” от похарченото на куп количество, но неможе да ги намали под 1-ца.
Цена: 5 ТМ
Пример: Джуджето Румпелщилцхен Коленосек активира три руни за отстъпки: за ТЖ, за ВЩ и за ТУ, всички са с успех 5 при татуирането. Плаща 5*3=15 ТМ. След това в началото на следващия рунд се хвърля в дива атака срещу някаква елфана с два ножа харчи си 15 ВЩ (от ефекта на руните), 10 ТУ и 1+2=3 ТЖ, от тях в края на рунда му се връщат: 5ТУ, 3-1(минимум)=2ТЖ и ВЩ намаляват с 5.
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Може ли да се намаля с отрицателна стойност при неуспех?
П.П.: И как по дяволите се махат руни?
П.П.: И как по дяволите се махат руни?
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net