Некромант - Втори Рунд...

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Некромант - Втори Рунд...

Мнение от hameleona » вт юли 06, 2010 9:03 pm

http://dox.bg/files/dw?a=bb7db2f751
http://dox.bg/files/dw?a=853fa686ff

Първият файл е до къде съм стигнал с Некроманта. Моля за смислени коментари.
Вторият файл е по-сложен момент - в него искам да покажа, как ще изглежда като цяло списъка с новите противници и да въведа идеята за шаблоните.

Едит: Първия файл е допълнен с повече инфо за гадаенето.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » чет юли 08, 2010 11:58 am

Помня, че имаше голяма дискусия на времето. Накрая стигнахме до извода, че се караме, защото наричаме различни неща с едни и същи имена.
Това, което наричаш душа, ми викам астрално тяло, дух ( С разграничение между дух и душа). Ако настояваш за употребата на думата душа,ще потърся китайското или индийското название за "нещото, което след смъртта остава, но помни живота си като участ, а не като отделни спомени"

П.П. Помня, че концепциите ни всъщност се допълваха. Разбира се, въпросът не е само дали нечия концепция се съвместява с твоята... допълването също е вид вмешателство, което може да не искаш да търпиш.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » чет юли 08, 2010 12:04 pm

Именно заради взаимодопълването, съм оставил елфите висящи -т.е. извън общите правила. Мисля, да направя нещо подобно и с гигантите.

По принцип, това, което почна като един по-различен некромант от диабловския, май ще се превърне в голям трактат за души, богове и подобни неща :D
Няма лошо, по принцип. Амам много време иска за довършване. Прочетете новата версия, вижте оформлението й, вижте идеята. Склонен съм да обсъждам някои неща, за други не. Нямам време да пиша днеска, но тази вечер ще съм по-активен.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » чет юли 08, 2010 11:00 pm

Не съм я редактирал. За мен чака тестване. Последно с Вилорп не се разбрахме, какво е 1 Кост, като ресурс и със Слънцето - може ли или не може да има школа на Костта.

За останалото...
-отново споменаваш, че "добрите" некроманти (онези в организацията) са едва ли не всички, като се изключат малкото ренегати. Аз лично ги виждам не повече от 3/4 в най-добрите си дни, при все съществуването на Ордена на нечестивия. В смисъл, на върха на Охлюва, където разни чернокнижници учат други чернокнижници как по магически път да помагат на бога, който черпи сили от смъртта и страданието, все ще се намери някой и друг свитък за това как да вдигнем немъртвите, че те да създадат нови мъртви, от които да създадем още немъртви и т.н. ...
Ще се редактира. Просто съм го пропуснал. Доста е голям текста и почвам да му изпускам краищата. Около 3/5 са реално.
-някакси ми се струва не според духа на системата познанията да имат изисквания. Не би ли могло те да са си стандартни познания - "Вдигане на немъртви" и "Духове и отвъдни светове" да се съотнасят къмто немъртвите и духовете съответно както Демонологията къмто демоните? Пък ако съвсем случайно героят случи да има МУ 12 или ИН 8, съответно, да бъде способен на разни други неща? Също така, не че има голяма връзка с предните неща или че е кой знае колко важно само по себе си, ама за Гадаенето можеш просто да го оставиш без база - като всяко друго познание - пък в описанието на Некромант да сложиш, че дава бонус към същото.
Мисля, че е техническа грешка. Преди вдигането на не-мъртви беше СУ, а не познание. Ще се поправи.
-не е ли по-добре наместо да имаш такъв "Шрьодингеров" бонус на Некромант - +СУ/2 или към Мрак или към Кост - да сложиш по-малък бонус (да кажем, СУ/3) към двете, още повече като реално двете са еднакво важни за един бъдещ или настоящ Некромант? Пък при 12. степен героят ще получава вече или едната или другата безплатна специялизация.
По принцип току-що даде идея, как да направя Некроманта с една идея по-ефективен. По принцип съм много навитак :)

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт юли 13, 2010 7:07 pm

Бая обемист текст, доста интересен, но има само някои неща, които държа да спомена:

-отново споменаваш, че "добрите" некроманти (онези в организацията) са едва ли не всички, като се изключат малкото ренегати. Аз лично ги виждам не повече от 3/4 в най-добрите си дни, при все съществуването на Ордена на нечестивия. В смисъл, на върха на Охлюва, където разни чернокнижници учат други чернокнижници как по магически път да помагат на бога, който черпи сили от смъртта и страданието, все ще се намери някой и друг свитък за това как да вдигнем немъртвите, че те да създадат нови мъртви, от които да създадем още немъртви и т.н. ...

-някакси ми се струва не според духа на системата познанията да имат изисквания. Не би ли могло те да са си стандартни познания - "Вдигане на немъртви" и "Духове и отвъдни светове" да се съотнасят къмто немъртвите и духовете съответно както Демонологията къмто демоните? Пък ако съвсем случайно героят случи да има МУ 12 или ИН 8, съответно, да бъде способен на разни други неща? Също така, не че има голяма връзка с предните неща или че е кой знае колко важно само по себе си, ама за Гадаенето можеш просто да го оставиш без база - като всяко друго познание - пък в описанието на Некромант да сложиш, че дава бонус към същото.

-не е ли по-добре наместо да имаш такъв "Шрьодингеров" бонус на Некромант - +СУ/2 или към Мрак или към Кост - да сложиш по-малък бонус (да кажем, СУ/3) към двете, още повече като реално двете са еднакво важни за един бъдещ или настоящ Некромант? Пък при 12. степен героят ще получава вече или едната или другата безплатна специялизация.

Може би имаше и други неща, ама сега точно не се сещам. Бтв, какво става наистина с Костта?
По погрешка съм го сътрил.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт юли 13, 2010 11:19 pm

Cocaine написа:
cherno_slance написа:А ъъъ, не извлича сила от умрелите, а от костите?
Това е все едно да кажеш, че електродвигателя се захранва от батерии, а не от ток. Ясно е, че тока и батерията/акумулатора са свързани в едно цяло (и точно това превръща батерията в батерия).

Системно е все тая, но все пак.
Май само аз прочетох за какво иде реч и то отчасти. Затова печеля правото да гъзарея пред онези, които си говорят на изуст :D И така, ще се опитам да отговоря на Слънцето:

Школата на костта е уникална по своя характер магическа школа. Уникална е с това, че изисква допълнителен ресурс за направата на могии - а именно кости. Ако съм схванал замисъла, магьосника на костта може да манипулира костите с помощта на своята магия така, че да отговарят на неговите нужди, но през цялото време той третира костите като материал.

От друга страна, некромантът се занимава с душите. Той е човекът, който може да призове обратно духове на вече почиали, да ги подчини на волята си и да ги вкара в "празно" (т.е. - мъртво) тяло. Той работи с душите и той черпи сила от тях.

Тази тема е посветена на разработката на Хам за некромантите, отвъдното и такива ми ти неща, а не за школата на костта, макар да се разводни с какво ли не. Така че, отговорът на въпроса ти е: Да, именно некромантът се занимава с душите и евентуално черпи сила от тях. Магът на костта просто ползва "тленните обвивки на тялото като "градивен елемент, "глина" или както там искаш го наречи.

В интерес на истината, Слънцето ме подсети за някои забележки по повод школата на костта, чакам само Хам да каже кога темата е отворена.

ПП. На примависта смятам, че създаването на познанието "Духове и отвърдни светове".
Описание: Дава познания за душите на създанията и какво става с тях след смъртта. Чрез успешна проверка, може да се разбере, какво е нужно да се отпрати даден дух Отвъд. Усложнението е според сложността на ритуала, който се измисля от разказвача. Не се препоръчва Усложнение над 8. Същото познание дава знания на героя как да призове определен дух от Отвъдното и да разговаря с него, чрез следното заклинание:
Всичко, освен последното изричение за мен се припокрива с "Религии". Все пак кой друг ще знае какво става с душите, ако не свещеницте и кой друг ще може да призове душа от селенията на някой бог?

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт юли 13, 2010 11:23 pm

Отново се извинявам на Кокаин.

Има разлика, както има разлика между Демонология и Религия. Приех, че повечето религии не одобряват връщането на духове от отвъдното, за каквито и да било цели. Виж, че ще трябва да измислим нещо за духовниците по-нататък, ще трябва, но не сега. Сега целия Екип си имаме други дертове на главата.

Отговори