СУ Месершмит или Месмер

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

СУ Месершмит или Месмер

Мнение от Vilorp » вт окт 05, 2010 8:56 pm

Месмера е това което е. Така най-често бива описван поради липса на нещо по конкретно. Всъщност той е олицетворение на народната приказка: „Накофти другарче!”. Макар самият месмер да е нещо като заклинател той по-скоро се доближава до друида. Е друида ако беше градски такъв. Нито едно от заклинанията на месмера, наричани от повечето невежи - проклятия, не наранява. нито едно няма да те превърне в жаба, да ти счупи ръка или нещо подобно. Някой биха попитали защо тогава да стана месмер и ще издадът, че не са наясно с тъмната страна на тези заклинания, неса на ясно защо хората ги наричат проклятия. Отговорът е лесен, те не нараняват но могат да те принудят едва ли не да се самоубиеш. Войни и магове потръпват щом разберат че насреща им стой месмер, всъщност потръпват буквално, защото голяма част от заклинанията на месмера връщат нанесената от прокълнатия щета направо отгоре му. Маговете вече се замислят дали да изпратят един откос магически стрели, защото току виж невзрачния тип насреща им се оказал не тоя който трябва, а възкресяването е болезнен и доста щипещ процес, ако се намери кой да те възкреси.

Надявам се трейлърът да ви е харесал. Принципно така и така ще продложа СУ-то но бих желал първо да попитам как ви се струва като концепция.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт окт 05, 2010 10:18 pm

Изрови ми вещера, прегледай проклятията там и ето ти. А Irоn Maden от Diablo e много лоша идея за РИ

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » ср окт 06, 2010 8:44 pm

[sblock="Messerschmitt е:"]Изображение[/sblock]
Така, това го уточних, сега очаквам да видя останалато част от умението. За момента месмерът ми изглежда твърде специализиран, но и нетрадицинонен.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » чет окт 07, 2010 1:50 pm

Пускам основните маханики на умението за коментар.

Изисква 10 ПР и 10 ИН за да бъде гарантирано 10 Псу която е фактор в умението, а също така да се наложи играчат да направи стъпка над оптималния 9 ИН.

Умението дава СУ/Х към наблюдателност, за да разбере кой какъв е от противниците и да му се наложи съответното приклятие. Най-вероятно Х ще бъде 2.

Самите проклятия се задействат по стандартен УФУД: СУ+3зара<>16+Псу/2, казват се за 10 ТД и времето може да бъде намалено с други умения, но не по малко от 1ТД.

Проклятието може да бъде отхвърлено от прокълнатия по УФУД: Псу1+3зара<>Псу2+3зара, където Псу1 е Психическата устойчивост на прокълнатия, а Псу2 е тази на Месмера. За всяко наложено преклятие е нужно отделно хвърляне за освобождавене, а сомия опит за дсвобождавене отнема 6ТД на създанието.

Проклятията са разделени на няколко нива и намаляват максималната мана на Месмера с НИ*2, където НИ е нивото на самото проклятие.

Обхвата ма Месмера е СУ*2 метра.

Действието на проклятието се прекратява:
а) при успешно отхъвърляне
б) при прекратяване на подръжката от страна на Месмера
в) след изтичане на СУ рунда щом прокълнатия излезе от обхвата на месмера.

Месмера може да каже изпреварващо проклятие СУ/4 пъти на битка, като предизвикана атака на всяко действие в СУ метри радиус около него.

На 12-та степен Месмера може веднъж в битка да каже проклятие за 0ТД като моментно, но в този случай усложнението за това действие ще е двойно - ПсУ вместо ПсУ/2, където ПсУ е Психическата устойчивост на целта.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » пон окт 11, 2010 10:53 am

Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » пон окт 11, 2010 11:16 am

Предлагам нещо: освобождаването да струва 6ТД, ако е неуспешно.

Предлагам още нещо, което е за цялата система - освобождаването от всякакви майнд-ефекти да става в абсолютното начало на рунда (преди всички регулярни действия) Съответно, ако освобождаването иска ТД, тези ТД по дефулт стават мигновенни.
Идеята е да има просто и ясно правило, което не остава възможна протичка жертвата да бъде принудена да изхарчи своите ТД преди да й е дошъл хода за регулярни действия (и така да бъде лишена от правото да направи освобождаване).
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » пон окт 11, 2010 11:47 pm

Като начало изглежда системно неиздържано. Казваш, че проклятията имат нива. Тогава защо нивото на магията не е усложнение? Това е практика както за друидските, така и за магьосническите заклинания. Също, защо времето за произнасяане е 8 ТД? Стандартно, магиите отнемат 8. Също, има ли причина МУ да не се прилага?

Друг проблем е формулата за отхвърляне на ефекта. Тя предполага сблъсък на волите - и изисква активни действия и от двете страни - нещо, което би предположило месмерът да има само една жертва по всяко време, за да не я изпуска от контрол. За да онагледя възгледа си, типът формули А+3 зара>Б+3 зара е приложима, когато двете страни взаимодействат помежду си така, че активно да си пречат - примерно едната натиска врата за да влезе, а другата - за да я държи отвън, или, примерно, си уреждат staring contest (абе кой ще мигне пръв) на база Воля. В случай, че месмерът не пречи активно на жертвата да отхвърли контрола, то трябва да приложиш:
ПсУ+3 зара>16+Успех,
където Успех е успехът на заклинанието (виж формулата за отхвърляне на "контрол на съзнанието" като допълнителен пример).

Отделно, имам проблем и с високите начални изисквания, тъй като поддържам принципа, че при безкласовите системи всичко трябва да е общодостъпно - балансът се постига чрез расовите максимуми и сетинговите им описания (гигант - маг? Добре, но никога няма да настигне елфите. Гущер - друид? Добре, но не очаквай сърните да ти се доверяват.)
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт окт 12, 2010 11:25 am

Нивата определят разхода на мана за подръжка или по-скоро с колко ти намалява горната граница на маната. Това е по аналогия с друида и призоваването на животните. Докато държиж проклятието имаш по-малко мана. Нивата невлизат като усложнение, защото те не са такова. Усложнението е само психиката на атакувания, а иначе всички проклятия се казват еднакво лесно по аналогия с песните на певеца, което ни води до второто.
Времето е 10 по аналогия с песните на певеца и вика на лидера, и макар да може да се намали е направено така, че да не може да се кажат за по-малко от 3 ТД. Целта е да се избегне картечния ефект на маговете. И тъй като това не са точно магии стигаме до третото.
МУ не се използва отново по аналогия с Друида и също така, защото самото МУ не участва при определяна на ефакта на самите проклятия (това ще се види като се пуснат няколко броя). Щом МУ не участва в цялата работа, няма нужда да се замесва и определянето на успеха.

Формулата за отхвърляне пък е по аналогия на Освобождаване при борбата, където се противопоставя Л или СИ на съответния показател на опитващия се да се освободи. Вариант би било Воля или ПсУ, но волята е по-скоро търпенето на физическа щета, а не психическа. Освен това активни действия се изиксват само от страна опитваща се да се освободи. Тук вмъквам че освобождавенето е регулярно дествие за 6 ТД и може да се направи когато ти дойде ред или вместо контра атака. То също така винаги струва 6ТД независимо дали е успешно или не. Избрал съм сблъсъка на Псу, защото дори половинета от ПсУ което средно е 4-5 е достатъчно голямо усложнение и успехът рядко би надхвърли 1-3, което би направило освобождаването по-лесно от самото казване, а също така и по-бързо. Нищо не пречи на месмерът да има произволен брой жертви, стига да разполага с достатъчно мана за подръжка на толкова проклятия, а всяка жертва може да опитва да се освободи самостоятелно, като похарчи нужните за тово ТД и провери усепха си.

Колкото до изискванията в предходния пост съм обяснил защо съм посочил такива. Те не са по-високи от изискванията за други умения, като Ледир, Горянини или Убиец, а освен това са в границата за средните за света. Също така не се доближават и прекомарно до горните расови стойности на която и да било раса.

Връщам се на Освобождаването. То не е задължително и поразания не е нужно задължително да го премахне. Може просто да не изпълнява задестващото условие. Тук е мастото да обясня дествиео на проклятията:

Проклятието стои в пасивин вид докато не бъде изпълнено дадено условие. Примарно прокълнатия не нанесе магически щети на някое създание. Щом условието бъде изпълнено проклятието оказва еднократно ефекта си, дакато условието не бъде изпълнено отново.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт окт 12, 2010 3:16 pm

Защо, ако аз пусна едно толкова могъщо проклятие се появяват 10 души да ме наредят...
А когато спас пусне нещо такова - всички си мълчат и се заяждат за името?
Изисква 10 ПР и 10 ИН за да бъде гарантирано 10 Псу която е фактор в умението, а също така да се наложи играчат да направи стъпка над оптималния 9 ИН.
Все тая. Махни ПР, който иска да е добър ще си я вдига.
Умението дава СУ/Х към наблюдателност, за да разбере кой какъв е от противниците и да му се наложи съответното приклятие. Най-вероятно Х ще бъде 2.
Х трябва да е 3 или 4, според мен.
Самите проклятия се задействат по стандартен УФУД: СУ+3зара<>16+Псу/2, казват се за 10 ТД и времето може да бъде намалено с други умения, но не по малко от 1ТД.
Изглежда... ок, макар да не съм сигурен, дали не трябва да са за фиксирани 10ТД
Проклятието може да бъде отхвърлено от прокълнатия по УФУД: Псу1+3зара<>Псу2+3зара, където Псу1 е Психическата устойчивост на прокълнатия, а Псу2 е тази на Месмера. За всяко наложено преклятие е нужно отделно хвърляне за освобождавене, а сомия опит за дсвобождавене отнема 6ТД на създанието.
Нем. Крива механика.
освобождаващия се трябва да хвърля срещу СУ. На всякъде е така. Няма нужда да е с механиката на освобождаване. Нека е със стандартна - 3зара + ПсУ >16 + СУ/2

така и не зацепих, какво прави проклятието. Ако наистина ти връа всички нанесени щети... забрави.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт окт 12, 2010 3:44 pm

hameleona написа:Защо, ако аз пусна едно толкова могъщо проклятие се появяват 10 души да ме наредят...
А когато спас пусне нещо такова - всички си мълчат и се заяждат за името?
Ревност ли Усещам? А и нали знаеш вица за Хитлер, еврейте и двета камили =Р
Все тая. Махни ПР, който иска да е добър ще си я вдига.
Ако ви се струва много ще го направя Псу 10
Умението дава СУ/Х към наблюдателност, за да разбере кой какъв е от противниците и да му се наложи съответното приклятие. Най-вероятно Х ще бъде 2.

Х трябва да е 3 или 4, според мен.
Тук ще трябва да влеза в ротиворечие и то преди да има основа още за него, понеже не съм оформил точно проклятията, но за Месмера е изключително важно да сложи точното проклятие на точния човек. Защото ако сложи „връщане на мана щети” на войн, това са си загубети ТД и мана, тъй като война на дали ще направи и една магеческа стрела. Забележи че трябва да имаш голям успех с наблюдателността за да разбереш показателите на някой, а те неговорят еднозначно за това в какво си специализирал.
Нем. Крива механика.
освобождаващия се трябва да хвърля срещу СУ. На всякъде е така. Няма нужда да е с механиката на освобождаване. Нека е със стандартна - 3зара + ПсУ >16 + СУ/2
Всъщност аз не се сещам някъде да се палзва СУ като усложнение. Ще се радвам ако ми дадеш пример за това, но пък се сещам за стандартнотоосвобаждаване, както и за протовопоставяне на увения, Псу в случая. СУ/2 пък е по малко дори от Псу/2 или дори от Успех на проклятието, а по-горе изтъкнах защо това не е добре. СУ като чисто усложнение би било прилично, но продължавам да не се сащам за механика където СУ е усложнение.
така и не зацепих, какво прави проклятието. Ако наистина ти връа всички нанесени щети... забрави.
Проклятията все още не съм ги показвал и вероятно затова незнаше какво правят =)

пп. Опитвам се да карам поред и да дам накрая нещо изчистено и работещо.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » вт окт 12, 2010 4:13 pm

Струва ми се, че тези анлогии са твърде объркани и нелогични. Може би ще е най добре да ми дадеш чисто системно описание на характера на способностите на месмера. В момента не съм наясно тези "проклятия" заклинания ли са, или не?
Нивата определят разхода на мана за подръжка или по-скоро с колко ти намалява горната граница на маната. Това е по аналогия с друида и призоваването на животните. Докато държиж проклятието имаш по-малко мана. Нивата невлизат като усложнение, защото те не са такова. Усложнението е само психиката на атакувания, а иначе всички проклятия се казват еднакво лесно по аналогия с песните на певеца, което ни води до второто.
Доколкото помня, песните на певеца нямат нива. Затова нивото им не влиза в усложнението. Магиите на друида обаче имат за усложнение собственото си ниво (да, дори призоваването на животни).
Времето е 10 по аналогия с песните на певеца и вика на лидера, и макар да може да се намали е направено така, че да не може да се кажат за по-малко от 3 ТД. Целта е да се избегне картечния ефект на маговете. И тъй като това не са точно магии стигаме до третото.
МУ не се използва отново по аналогия с Друида и също така, защото самото МУ не участва при определяна на ефакта на самите проклятия (това ще се види като се пуснат няколко броя). Щом МУ не участва в цялата работа, няма нужда да се замесва и определянето на успеха.
Аналогията е допустима само ако между двете има логическа връзка. Ако "проклятията не са заклинания, тогава е допустимо. Ако вербалната част при проклятията е силно застъпена, тогава също е допустимо (т.е. магията е 2-3 думи, а за песента трябва да изкраш поне 1 куплет). Същото е и за МУ - песните не са заклинания по своята същност, затова подминават МУ.

Което ме подсеща - "проклятията имат ли вербален компонент? Маоже ли да прокълнеш някого със запушена уста?
Формулата за отхвърляне пък е по аналогия на Освобождаване при борбата, където се противопоставя Л или СИ на съответния показател на опитващия се да се освободи. Вариант би било Воля или ПсУ, но волята е по-скоро търпенето на физическа щета, а не психическа. Освен това активни действия се изиксват само от страна опитваща се да се освободи.
Основният проблем, както се опитах да илюстрирам вчера е, че при борба отсрещната страна активно ти пречи да се освободиш. Единият борец е притиснал другият и стяга хватката всеки път, когато другият се опитва да се измъкне. Сравни го със затискането под скала например, където скалата не ти оказва никаква съпротива - ако можеш да я повтигнеш, се измъкваш. Теглото й си остава константа - не се променя при всеки опит. Сега стана ли ясно? Налага ли се месмерът всеки път при опит за освобождаване да "потисне" Су-то на противника? И как го прави, ако примерно е прокълнал някой в Северна звезда преди 2 седмеци и вече е в Мелион? "Oooh,my witchcraft sense is tingling, someone tries to break my enchantment! I must react fast!"

Edit: Ninja'd by ham
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Fobos
Гвардеец
Мнения: 553
Регистриран на: съб дек 16, 2006 4:36 pm

Мнение от Fobos » ср дек 01, 2010 10:16 pm

Спасе, смени името на това СУ, знаеш защо. ;)

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пет дек 10, 2010 9:54 am

всяко ниво дава различни поражения
[9.12.2010 г. 18:36:52] Вилорп що таткосва: 1-во ниво при действие различно от атака и защита получаваш Х ВЩ, където Х са ТД отделени за дествието.
[9.12.2010 г. 18:37:47] Вилорп що таткосва: 2-ро ниво атака Х ВЩ, тука има различни проклятия за всики тип и месмера трябва да метни точното
[9.12.2010 г. 18:38:19] Вилорп що таткосва: 3-то ниво защита, аналогично на атаката, примерно праклятие дестващо само при отклон или само при париране
[9.12.2010 г. 18:39:09 | (18:40:11 — редактирано)] Вилорп що таткосва: 4-то ниво заклинания Х/2 ВЩ, където Х е маната заделна за заклинанието, като се дели по няколко типа заклинания, за поле, за цела, за самия маг
[9.12.2010 г. 18:41:27] Вилорп що таткосва: 5-то ниво щети връща Щ/10 от нанесената физическа
[9.12.2010 г. 18:41:48] Вилорп що таткосва: 6-то ниво щети върща щета/5 от нанесена физичуска включително стрелкова
[9.12.2010 г. 18:42:40] Вилорп що таткосва: 7-мо ниво щети връща щета/5 ВЩ от всякъкъв тип.
[9.12.2010 г. 18:43:02] Вилорп що таткосва: Така един маг ще има едно наем след като по света щъкат месмери
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср дек 15, 2010 4:11 pm

СУ Месмер
Те щъкт по света, немили и не драги. От страх бягат и от страх ги приемат. Страхът е това което винаги гледа над рамото на месмара, а същевременно те са въплажщение на хуманността. В повечето случай.
Изисквания: ПсУ 10; 5 ТР за 0-ва стенет +2 за елфи (тъй като културата на елфите портиворечи в голяма степен на концепцията - накофти)

+СУ/2 към набюдателност
Може да прави заклинания от ниво СУ/2
+СУ/5 мигновени заклинания за 0 ТД в битка, но усложнението е двойно НИ*2 вместо НИ.

На 7-ма увеличава обхвата на месмера на от СУ на СУ*2 метра
На 9-та стене дава +20 гъм корната граница на маната.
На 11-та Заклинанията са активни СУ*2 рунда
На 12-та премахва двойното усложнение от за мигновените проклятия (прави ги НИ вместо НИ*2) и добява +1 ПсУ.

Обхвата е СУ метра радиус.
Заклинанията се унждаят от 10 ТД, за да се активират, като времето може да баде намалено чрез умения и познания, но не по малко от 1ТД, освен в посочениет в умението случай.
Заклинание не може да се каже, ако месмера не може или няма възможност да говори ясно.
Заклинанията са активни СУ рунда и намаляват горната граница на маната с Х, където Х=2*ниво на заклинанието.
Месмерът може да се нокцентрира за допълнително успак, като това води до динамично намяляване на реакцията с НИ на заклинанието.
Свитъци със месмерски заклинания няма или поне те немогат да се активират от немесмер.
Успехът на заклинанията се проверява по УФУД: СУ+3зара<>16+НИ, където НИ е нивото на заклинанието.

Премахване назаклинание:
Отхвърляне:
Изисква 6 ТД и може да се приложи като моментно дейтсвие еднократно в момента в който го поставят и като регулярно дествие произволен брой пъти, когато дойде ред на жертвата.
Прави се по УФУД: ПсУ+3зара<>16+(СУ+Ни)/2, където ПсУ е психическата устойчивост на опитващия се да отхвърли проклятието, СУ е нивото на СУ на месмера направил заклинанието, а НИ е нивото на заклинанието. Всеки нов опит за отвърляне намалява сложността с 1-ца.
Време:
След изтичане на СУ или СУ*2 рунда.
Желение:
Ако месмера реши да го прекрати по-рано от горния срок.

Проклятията в следващия пост та да не стане огромен тоя =Р
Последна промяна от Vilorp на пон яну 17, 2011 10:49 am, променено общо 2 пъти.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср дек 15, 2010 4:52 pm

[sblock="Ниво едно
Условие за задействане: Прокълнатото създание трябва да извърши „небойно” дествие"]Скови нозе във смъртен студ!
Условие: придвижване
Ефект: Х ТД отделени за придвижването нанасят Х ВЩ на проколнатао създание веднага щом завърши прехода.

Скови пръсти що смърт зовът!
Условие: зареждане на оръжие
Ефект: Х ТД отделени за зареждането нанасята Х*2 ВЩ на прокълнато създание веднага щом завърши зареждането на оръжието.

Скови подкрепата де иде!
Условие: взимане на предмет, от колана, раницата, земята...
Ефект: Х ТД отделени за взимането/ваденето на предмета нанасят Х*3 ВЩ на прокълнатото създание веднаго щемо вземе/извади предмета.
[/sblock]

[sblock="Ниво две
Условие за задействане: Извършване на атакуващо дествие"]
На удара със удар отвърни!
Условие: атака с оръжие за близък бой (не засяга метнати оръжия)
Ефект: Х ТД отделени за атаката нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши удара.

На изстрелът със истрел отвърни!
Условие: атака със стрелково оръжие (не засяга метнати оръжия)
Ефект: Х ТД отделени за атаката нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши изстрела.

Магия с магия отвърни!
Условие: активиране на заклинание, нанасящо щети, от пръкълнатия
Ефект: Х ТД отделени за казването на заклинанието нанасят Х*2 ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши заклинанието.
[/sblock]

[sblock="Ниво три
Условие за задействане: Извършване на защитно дествие"]
Страхът рефлексите ти бави!
Условие: отклон
Ефект: Х ТД отделени за отклон нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши отклона.

И трудно щита вдигаш ти!
Условие: вдигане на щит
Ефект: Х ТД отделени за вдигане на щита нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши действието.

Оръжието в ръката ти тръни!
Условие: париране с оръжие
Ефект: Х ТД отделени за парирането нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши парирането.

Магията не те закриля веч!
Условие: активиране на заклинание от прокълнатия, даващо каквато и да било форма на защита.
Ефект: Х ТД отделени за казването на заклинанието нанасят Х*2 ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши заклинанието.
[/sblock]

[sblock="Ниво четири
Условие за задействане: Активиране на заклинание"]
Магията двуостър меч е знай!
Условие: активиране на магия (казана или прочетена от прокълнатия)
Ефект: Х ТМ отделени за активирането на заклинанието нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши заклинанието. При заклинания с подръжка маната за подръжката също нанася щета.

Природата не ти е вече щит!
Условие: активиране на друидско заклинание
Ефект: Х ТМ отделени за активирането на заклинанието нанасят Х*2 ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши заклинанието. При заклинания с подръжка маната за подръжката също нанася щета.

Горчива песен преглътни!
Условие: запяване на магическа песен
Ефект: Х ТМ отделени за запяването на песента нанасят Х*5 ВЩ на прокълнатао създание веднага щом запее. При песни с подръжка маната за подръжката също нанася щета.

Дори и малки хитрини си имат нокти и зъби!
Условие: активиране на заклинание от прокълнатия, даващо каквато и да било форма на атака.
Ефект: Х ТД отделени за казването на заклинанието нанасят Х*2 ВЩ на рунд на прокълнатао създание в началото на всеки рунд през който заклинанието е активно.
[/sblock]

[sblock="Ниво пет
Условие за задействане: нанасяне на щети"]
Студът от изгорена мана не само другите сковава!
Условие: магичекси щети от локално заклинание (поле)
Ефект: Х Щети нанесени от заклинанието нанасят Х/3 ВЩ на прокълнатао създание веднага щом щетите се отразят в листовете на засегнатите. Където Х е сумата от нанесените щети на всички засегнати създания след редуциране от евентуални защитни средства.

И връзката със жертвата почуствай ти!
Условие: магичекси щети от персонално заклинание (създание/я)
Ефект: Х Щети нанесени от заклинанието нанасят Х/2 ВЩ на прокълнатао създание веднага щом щетите се отразят в листовете на засегнатите. Където Х е сумата от нанесените щети на всички засегнати създания (ако са опвече от едно) след редуциране от евентуални защитни средства. При заклинания с подръжка щетите се отразяват всеки рунд докато заклинанието нанася щети.

На ударът със удар ще отвърне!
Условие: нанасяне на щети от оръжие за близък бой (метанатите не се включват).
Ефект: Х от нанесената щети след редуциране от защитните средства нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом удари (щетите от кървенето не се включват).

Стрелбата вече не е безопасна!
Условие: нанасяне на щети чрез стрелково оръжие.
Ефект: Х от нанесената щета след редуциране от защитните средства нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом удари (щетите от кървенето не се включват).
[/sblock]

[sblock="Ниво шест
Условие за задействане: използване на ресурс"]
Преди да действаш помисли, от магията боли!
Условие: използване на мана за заклинание (магия, друидско, песен, проклятие...)
Ефект: Нанасят Х/5 ВЩ на прокълнатао създание веднага щом използва мана за заклинание. Където Х е разликата между текушата му мана и маната похарчена за заклинанието. При заклинание с подръжка проклятието се задества всеки рунд в който е похарчена мана.
Пример: Месмер успешно хвърля заклинанието върху маг с 120 мана. Мага прави забързване за 6 ТМ и понася щета от 120-6=114/5=28 ВЩ, казва „Ох!”. После прави няколко неуспешни опита да махне проклятието, но не успява, не се сеща да спре и подръжката и затов в началото на следващия рунд понася 114-1(подръжка)=113/5=22 ВЩ

Хитри трикове прави, но и от тях боли!
Условие: използване на мана за специални атаки (СА).
Ефект: Нанасят Х/2 ВЩ на прокълнатао създание веднага щом използва мана за СА. Където Х е разликата между текушата му мана и маната похарчена за СА-то.
Пример: Месмер успешно хвърля заклинанието върху Войн с 40 мана. Война прави „Двойни щети” за 6 ТМ и понася щета от 30-6=24/2=12 ВЩ, казва „Ох!”. После прави „Разпаряне” за 4 ТМ и понася 24-4=20/2=10 ВЩ.

Умората не винаги помага!
Условие: използване на точки умора (издържливост).
Ефект: Нанасят Х*2 ВЩ на прокълнатао създание веднага щом използва точки умора. Където Х е разликата между текушата му Издържливост и Издържливостта след похарчването на ТУ.
Пример: Месмер успешно хвърля заклинанието върху Войн с 8/8 Издържливост. Война прави няколко атаки като за последната ползва 1 ТУ-->8/8-1=7 и понася щета от 8*2=16 ВЩ, казва „Ох!”. После прави още една атака за 7ТД(7ТУ) --> 8/7-7=0 Издр пада на 7 и понася 7*2=14 ВЩ.

Кръвта ще забулбука и кипи!
Условие: използване на точки живот (ТЖ).
Ефект: Х използвани точки ТЖ нанасят Х*2 ВЩ на прокълнатао създание веднага ги употреби.
Пример: Месмер успешно хвърля заклинанието върху Екзорсист джудже с 50 ТЖ. Джуджето не му стигат ТД и ползва 1+2=3ТЖ за 2 допълнителни ТД, та да си завърши атаката и понася щета от 3*2=6 ВЩ, казва „Ох!”. После прави самата атака като ползва 1/2 от живота си щото се бие срещу месмер зомби --> 47/2=23ТЖ за 23*3=69 допълнителна щета. Проклятието се задейства отново и нанася 23*2=46 ВЩ. Екзорсиста припада защото е на 24 ТЖ и има 52ВЩ, но пък Зомби месмера е с -69ТЖ по-малко.
[/sblock]
Последна промяна от Vilorp на пет дек 17, 2010 9:33 pm, променено общо 4 пъти.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » ср дек 15, 2010 8:42 pm

Спасе, знаеш мнението ми.
Системата Аксиом 16 може да работи без Месмер и Вещер.

П.П. Ако искаме нови неща, най-добрият подход според мен е следния: Създаваме нова УФУД за проверка на трудност (от БЗ до МЗ, НИ на магия и тичане по лед) и активна съпротива.
После решаваме какво ще има в системата като показатели, СУ, ефект от предмети, околна среда и т.н и ги "закачаме" към основата, тоест към формулата.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср дек 15, 2010 11:41 pm

Боя се, че тези УФУД ги има из системата, само трябва да се търсят из книгата ;)

И да системата може без вещера/месера... ама строг погледнато може и без мага... и без друида. и без социалните скилове или по-точно с още по-опростени социални скилове.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пет дек 17, 2010 9:36 pm

Правя уточнението, че проклятията на Месмера трябва да са наложени и неуспешно отхвърлени преди да се изпълни задействащото условие. Ако на някой му се наложи Кръвта кипи, проклятието оказва ефекта си чак след като се ползват ТЖ като ресурс. Ако прокълнатия е ползвал по-рано в рунда проклятието не действа със задна дата.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пон дек 20, 2010 11:22 am

Mромяна във формулата за тохвърляне на проклятие:
от: ПсУ+3зара<>16+СУ/2+НИ
на: ПсУ+3зара<>16+(СУ+НИ)/2
с цел опростяване и намаляване на усложнението.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » ср дек 22, 2010 12:41 pm

Правилото е просто, Хам.
Добавяме НОВИ неща, само когато системата работи куцо без тях.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср дек 22, 2010 3:30 pm

Бъркаш някъде. Добавяме нови неща, от които има нужда в системата. Проклетник нямаме, както нямаме и антипод на друида. Значи ни трябва такъв. Сега, факта че описания тука може да измете две-три партита на по-високо ниво е друг въпрос.

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » ср дек 22, 2010 10:12 pm

Всъщност, Хам, не се ли опитвате да постигнете едно и също с Вилорп? Концепцията на вещера и месемра е една и съща - това е създание, което залага на заклинания, които вместо да подсилват мага или членовете на групата или да причиняват директни щети, отслабват противника. Според мен онова, което следва да направите е да обедините идеите си в едно СУ, така че да отговаря на очакванията и на двама ви.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » чет дек 23, 2010 1:05 am

Абе, аз предложих, ама не ме чуха :D
а и идеята ни за ефектите му са коренно различни.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср фев 02, 2011 6:01 pm

Сега ето и големите коментари за всяко едно проклантие след промените. Надавам се постът да не в зиплаши.

Код: Избери всички

Ниво едно:
Условие за задействане: Прокълнатото създание трябва да извърши „небойно” дествие
Това ниво заклинания са подходящи за общо приложение, котано казвате бързо проклятията на слабо волева група. Ефективни са на ниски нива и срещу противници специализирани в блъзъки среден бой.
Скови нозе във смъртен студ!
Условие: придвижване
Ефект: Х ТД отделени за придвижването нанасят Х ВЩ на проколнатао създание веднага щом завърши прехода.
Проклятието е подходящо при атакуване на цели които тъкмо навлизат в обхвата на Месмера и е добро за нанасяне първоначални поражение на боци с оръжия за близък бой, които трябва да се приближът преди да почнат да нанасят поражения.
Скови пръсти що смърт зовът!
Условие: зареждане на оръжие
Ефект: Х ТД отделени за зареждането нанасята Х ВЩ на прокълнато създание веднага щом завърши зареждането на оръжието.
Проклятието може да не изглежда особенно ефективно и наистна не е така, но пък истинската му мощ се проявява, ако бъде хвърлено срещу някой използваш поток от изстрели или зареждащ огнестрелно оръжие.
Скови подкрепата де иде!
Условие: взимане на предмет, от колана, раницата, земята...
Ефект: Х ТД отделени за взимането/ваденето на предмета нанасят Х ВЩ на прокълнатото създание веднаго щемо вземе/извади предмета.
Подходящо е срещу стрелци които трябва да преминат в близък бой или ако забележите колби и по някой персонаж те все ще му потрабват някога, о това някога ще го изненада неприятно.

Код: Избери всички

Ниво две
Условие за задействане: Извършване на атакуващо дествие
Пазти задължителни зя всяка бойна ситуация, няма да ви предпазят от наранявания, но поне ще знаете че и противникът е понесъл същото количество щета. Изключително ефективни, ако разполагата с повече ТЖ от опонентите.
На удара със удар отвърни!
Условие: атака с оръжие за близък бой (не засяга метнати оръжия)
Ефект: Х ТД отделени за атаката нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши удара.
Изключително подходящо срещу войни и противници използващи малокалибрени оръжия. Това ще го принуди или да спре да се бие и да пробва да отстрани проклянието или да натрупва временин щети със всеки удар.
На изстрелът със истрел отвърни!
Условие: атака със стрелково оръжие (важи и за метнати оръжия)
Ефект: Х ТД отделени за атаката нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши изстрела.
В общи линини би ибло полезно срещу всеки стрелкови герой, като се има в предвид че те имат и по-малко жизненост нещата са стравнително равностойни.
Магия с магия отвърни!
Условие: активиране на заклинание, нанасящо щети, от пръкълнатия
Ефект: Х ТД отделени за казването на заклинанието нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши заклинанието.
Ефективно срещу магове, които не са си направили труда да вдигнат на достатъчно високо ниво бързата мисъл.

Код: Избери всички

Ниво три
Условие за задействане: Извършване на защитно дествие
Тези проклютия е дабре да се използва срещо противници който използват стандартна или сложна тактика и/или наблягат на защитините действия. Така бихте туширали разликата в превъзхождащата им защита.
Страхът рефлексите ти бави!
Условие: отклон
Ефект: Х ТД отделени за отклон нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши отклона.
Най-често срещаното защитно действие, и ако атката ви надхвърля с малко защитата на понената, той най-вероятно ще прилага него с цел пълното ѝ отбягване.
И трудно щита вдигаш ти!
Условие: вдигане на щит
Ефект: Х ТД отделени за вдигане на щита нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши действието.
Е, то е ясно че ще се ползва срещу щитоносци, който се опитват да се прикрият зад щита и да намалят или напълно да тушират атаката.
Оръжието в ръката ти тръни!
Условие: париране с оръжие
Ефект: Х ТД отделени за парирането нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши парирането.
Изпалзва се най-вече от специализиран в боя с конкретно оръжие и такива с висока атака, но ниска защита. Предимно въоръжени със сечещи или трошащи оръжия. Макар ефекта да не е осбенно голям все пак е повече от нищо и гарантира, че няма да мине без последствия.
Магията не те закриля веч!
Условие: активиране на заклинание от прокълнатия, даващо каквато и да било форма на защита.
Ефект: Х ТД отделени за казването на заклинанието нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши заклинанието.
Подходящо срущу магове които трябва да усигорят защита на голям брой съюзници. Разбира се ако не се специализирали в бързото казване на заклинанията ефекта ще по-голям.

Код: Избери всички

Ниво четири
Условие за задействане: Активиране на заклинание
Тези проклютия са предназначени към всичко онези мерзавци използавщи вътрешната си енергия, за да се правят на велики.
Магията двуостър меч е знай!
Условие: активиране на магия (казана или прочетена от прокълнатия)
Ефект: Х ТМ отделени за активирането на заклинанието нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши заклинанието. При заклинания с подръжка маната за подръжката също нанася щета.
Изключително подходящо срещу картечни магове или артилеристи. Проклятието е подходящо и за такива които искат да си светят докато тарашат личното ви подземие.
Природата не ти е вече щит!
Условие: активиране на друидско заклинание
Ефект: Х ТМ отделени за активирането на заклинанието нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом завърши заклинанието. При заклинания с подръжка маната за подръжката също нанася щета.
Всакакви твари смятащи, че природната магия е по-виша и ще им се размине безнаказано когато я ползват вече трябва ди имат едно наум когато сте наоколо.
Горчива песен преглътни!
Условие: запяване на магическа песен
Ефект: Х ТМ отделени за запяването на песента нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом запее. При песни с подръжка маната за подръжката също нанася щета.
Наред с мимовете певците са другата група ползваща вътрешна енергия, за да се се правят на велики и надахват съотборниците си, а това тук е едно елегтно решение да им обърнете внимание на факта че не ив радва как пеят.
Дори и малки хитрини си имат нокти и зъби!
Условие: активиране на заклинание от прокълнатия, даващо каквато и да било форма на атака.
Ефект: Х ТД отделени за казването на заклинанието нанасят Х ВЩ на рунд на прокълнатао създание в началото на всеки рунд през който заклинанието е активно.
Надъхващите заклинания вече са по сметката на маговете и определено ще се замислят до колко си заслужава, особенно ако не са се ориентирали в бързото казване на заклинанията или пък поддържат много другарчета.

Код: Избери всички

Ниво пет
Условие за задействане: нанасяне на щети
Студът от изгорена мана не само другите сковава!
Условие: магичекси щети от локално заклинание (поле)
Ефект: Х Щети нанесени от заклинанието нанасят Х/2 ВЩ на прокълнатао създание веднага щом щетите се отразят в листовете на засегнатите. Където Х е сумата от нанесените щети на всички засегнати създания след редуциране от евентуални защитни средства.
Маговете вървящи и сеещи армагедони ще са изключително неприятно изненадани. Както и до известна степен картечните магове.
И връзката със жертвата почуствай ти!
Условие: магичекси щети от персонално заклинание (създание/я)
Ефект: Х Щети нанесени от заклинанието нанасят Х/2 ВЩ на прокълнатао създание веднага щом щетите се отразят в листовете на засегнатите. Където Х е сумата от нанесените щети на всички засегнати създания (ако са опвече от едно) след редуциране от евентуални защитни средства. При заклинания с подръжка щетите се отразяват всеки рунд докато заклинанието нанася щети.
Забавното е, че ако жертвата има Твърда Кожа ще понесе щета колкото и мага. А ако магът не помисли достатъчно перди да пусне търсеща светкавица...
На ударът със удар ще отвърне!
Условие: нанасяне на щети от оръжие за близък бой (метанатите не се включват).
Ефект: Х от нанесената щети след редуциране от защитните средства нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом удари (щетите от кървенето не се включват).
Невероятно полезно срещу противници ориентирани към близкия бой и използващи едроколибрени оръжия.
Стрелбата вече не е безопасна!
Условие: нанасяне на щети чрез стрелково оръжие. (метнатите оръжия влизат в това число)
Ефект: Х от нанесената щета след редуциране от защитните средства нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом удари (щетите от кървенето не се включват).
Товае вашето пръклятие срещу стрелците, стига да са ви в бохвата за да им го приложите.

Код: Избери всички

Ниво шест
Условие за задействане: използване на ресурс[code]
Това както и проклятията от първо ниво са универсални, тъй като ресурсите са почти задължителна част от всяка бойна ституация.
[quote]Преди да действаш помисли, от магията боли!
Условие: използване на мана за заклинание (магия, друидско, песен, проклятие...)
Ефект: Нанасят Х/4 ВЩ на прокълнатао създание веднага щом използва мана за заклинание. Където Х е разликата между текушата му мана и маната похарчена за заклинанието. При заклинание с подръжка проклятието се задества всеки рунд в който е похарчена мана.
Пример: Месмер успешно хвърля заклинанието върху маг с 120 мана. Мага прави забързване за 6 ТМ и понася щета от 118-6=112/4=28 ВЩ, казва „Ох!”. После прави няколко неуспешни опита да махне проклятието, но не успява, не се сеща да спре и подръжката и затов в началото на следващия рунд понася 112-1(подръжка)=111/4=28 ВЩ[/quote]
Именно това е вашето решение срещу високо ниво магове нагрухани с мана до козирката. Ако пък са къртечно ориентирани определено ще страдат доста повече. Проблемът остава високата им ПсУ, но нали все пак затова са високи нива, за да не е лесно да изгърмят като бушони попаднат ли на месмер.

[quote]Хитри трикове прави, но и от тях боли!
Условие: използване на мана за специални атаки (СА).
Ефект: Нанасят Х/2 ВЩ на прокълнатао създание веднага щом използва мана за СА. Където Х е разликата между текушата му мана и маната похарчена за СА-то.
Пример: Месмер успешно хвърля заклинанието върху Войн с 40 мана. Война прави „Двойни щети” за 6 ТМ и понася щета от 30-6=24/2=12 ВЩ, казва „Ох!”. После прави „Разпаряне” за 4 ТМ и понася 24-4=20/2=10 ВЩ.[/quote]
Войните по принцип нямат голямо количество мана, но все пак колкото по високо ниво са толкова повече нараства потенциалът им. Изключетелно подходящо за мощни ловко силин герой занемарили психическата си устойчивост, за да покачвата базовата защита и атака си.

[quote]Умората не винаги помага!
Условие: използване на точки умора (издържливост).
Ефект: Нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага щом използва точки умора. Където Х е разликата между текушата му Издържливост и Издържливостта след похарчването на ТУ.
Пример: Месмер успешно хвърля заклинанието върху Войн с 8/8 Издържливост. Война прави няколко атаки като за последната ползва 1 ТУ-->8/8-1=7 и понася щета от 8*2=16 ВЩ, казва „Ох!”. После прави още една атака за 7ТД(7ТУ) --> 8/7-7=0 Издр пада на 7 и понася 7*2=14 ВЩ.[/quote]
Чудесен метод да тормозите играчите си разчитащи на умората като последан възможен ресурс.

[quote]Кръвта ще забулбука и кипи!
Условие: използване на точки живот (ТЖ).
Ефект: Х използвани точки ТЖ нанасят Х ВЩ на прокълнатао създание веднага ги употреби. 
Пример: Месмер успешно хвърля заклинанието върху Екзорсист джудже с 50 ТЖ. Джуджето не му стигат ТД и ползва 1+2=3ТЖ за 2 допълнителни ТД, та да си завърши атаката и понася щета от 3*2=6 ВЩ, казва „Ох!”. После прави самата атака като ползва 1/2 от живота си щото се бие срещу месмер зомби --> 47/2=23ТЖ за 23*3=69 допълнителна щета. Проклятието се задейства отново и нанася 23*2=46 ВЩ. Екзорсиста припада защото е на 24 ТЖ и има 52ВЩ, но пък Зомби месмера е с -69ТЖ по-малко.[/quote]
Е примерът е красноречив. Това е вашето оръжие срещу джуджета и екзорстисти, ситга разбира се зомбитата ви да са доста якички.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Fobos
Гвардеец
Мнения: 553
Регистриран на: съб дек 16, 2006 4:36 pm

Мнение от Fobos » вт фев 08, 2011 6:49 pm

Определено добре си поработил над месмера. :) Така като се чете подред чак почва да ме притеснява дали не е прекалено силен. Трябва да се тества и ако се налага, да се балансира малко.

Отговори