Страница 2 от 2

Публикувано: ср ное 10, 2010 2:29 pm
от kartacha
1 със сигурност.
Асене, идеята ми е, че не одобрявам това, един майстор на меча и един селянин да имат равен шанс за АНУ и АУ... Много добре ми е ясно, че трудно се разработва система, такава каквато я искам, но...мечтите са безплатни.

Публикувано: ср ное 10, 2010 2:33 pm
от hameleona
шанса да те прецака късмета ти е един и същ за всички. Не виждам, защо един мечоносец трябва да има по-малък шанс за АНУ от селянина.

Публикувано: ср ное 10, 2010 2:56 pm
от kartacha
Аз под АНУ не разбирах <=> късметът те прецака, но щом ми казваш, че е така, то определението, шансовете и прочие са удачни.

Публикувано: ср ное 24, 2010 10:23 am
от Асен
Мисля, че държа извинение на Роши, след като наскоро видях Synergy-система с променлив ТН и фиксиран брой зарове, която дори използва 3д10, и мога да кажа, че работи!
Друга тема е, че все още смятам предложената система за недообмислена математически, за разлика от Synergy, просто не го смятам за a priori лоша идея, а за нуждаеща се от донагласяне и много внимателна оценка на промените в Target Number ;).
Между другото, мнението ми за класовите системи само се потвърди след сблъсък с техни представители.

Публикувано: ср ное 24, 2010 10:36 am
от Ro#|#
Предполагам, че Роши съм аз :). Ако си видял системата в интернет, би ли посочил линк. Това с разликата е много тромаво. Ще ми е интересно да видя как са решили проблема.

Публикувано: чет ное 25, 2010 6:22 pm
от Асен
Ro#|# написа:Предполагам, че Роши съм аз :). Ако си видял системата в интернет, би ли посочил линк. Това с разликата е много тромаво. Ще ми е интересно да видя как са решили проблема.
Роши ти чета ника, а това с разликата е пропусната дума, за което се извинявам ;)!
Официалната страница е тук, говоря за второто издание, ето ти и ревю на системата. Идея нямам какво ползва първото издание, така че то не ни засяга особено.