СУ Жрец (обобщено)

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

СУ Жрец (обобщено)

Мнениеот Vilorp » пет ное 05, 2010 11:43 am

СУ Жрец
Жреците са странна каста, уж са хора (в най-общ смъсол на думата), а могат да правят странни работи, хем не са магове хем в някой случай правят по чудни от тях неща. А в свободното си време досаждат на проситя народец с безкрани тирад във възхвала на дадено божество.

Жреците получават:
СУ към религия
могат да задържат СУ точки Вара
СУ/3 към убеждаване
СУ/3 към психология

на 5-та степен започва да генерира по 1 точка вяра за 8 часа сън.
на 7-ма +2 заплаха
на 10-та позволява 3 точки от варята да се използва за покачване на успеха на всяко едно детсвие изискващо проверка по УФУД дори да не е свързано с првличане на вярващи.
на 11-та позволава генериране на точка вяра всеки път щом героя постигне успех в социално хвърляне по УФУД
на 12-та позволява да се ползват божествените прояви на другите богове, но след такова действие героя спира да генерира Вара докато не изчерпа наличната си напълно.

Могат да използват вярата в 3 направления:
1. Всяка точка вяра може да се използва за покачване на успеха при опит да привлечеш вярващи.
2. Дребни чудеса - да увеличи неколкократо ефекта на дадено едиствие, заявява се плаша преди самото дествие. Изразходва те 2, 5 или 10 точки вяра за да увеличиш ефеста на действието със съответния брой пъти.
3. Божествени прояви - костват винаги по 3 точки вяра, нужен е физически контакт и 10ТД в боен режим.
Алфана: Позволява изцеряване на болест или ТН до размера на СУ с един опит.
Тримата повелители: Позволява покълването на разстение за секунди ако героя име семенце (примерно водна лианя ако си закъсал за вода в пустинята)
Бона: Покачва Издр. на създанието със СУ/3 за СУ минути, след изтичане на периода максималната граница пада на старото си ниво като неизползваните ТУ се губят.
Четерите вятъра: Увеличава Базовата щета на създанието със СУ за СУ минути.
Орим: Пуска божествена закрила и намалява със СУ краните щети (лед намаление от броната и други фактори) нанасяни от призовани, магически или немъртви създания.
Ахраман (Евра-Зул):Вкарва в тялото на създанието Поквара, болест съ сила СУ, която нанася СУ/3 зара реални щети в началото на всеки ден.
Шакти (бог на каръците/късмета): Променя стойноста на показателя късмет по избор на играча за ден, но не и броя на щастливите опити.
Нетунил: Попътен вятър със сила СУ за СУ часа
Салфейс: Увеличава успеха на ръкопошните атаки със СУ/6 за СУ минути
Други богове: дават +1-2 успех за дадено дествие само в областа си на влияние
Стари богове: Кали, Салмореил и Хармонар могат дириктно да дарят жреците си с някакви специални способности, и силата идва директно то боговете, а не от вярата в тях. Такива случай са толкова редки че шансът би ибл едоно на милион.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » пет ное 05, 2010 11:46 am

2. Дребни чудеса - да увеличи неколкократо ефекта на дадено едиствие, заявява се плаша преди самото дествие. Изразходва те 2, 5 или 10 точки вяра за да увеличиш ефеста на действието със съответния брой пъти.


Дуууд, ти сериозно ли?

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнениеот Vilorp » пет ное 05, 2010 12:44 pm

Конкретика Хам, конкритика! Иначе да, сериозно. 20 метров скок от крепосната стена до близката борова гора, бутане с рамо което може да изкара от равновесие дракон или елф/фелин акробат, пет пъти по силен попътен вятър... дребнички чудеса.
Всичко на тоз грешен свят е относително...

Изображение помогни на форума!

Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!

А, да: татко съм.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнениеот cherno_slance » пет ное 05, 2010 3:54 pm

НЕ
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Re: СУ Жрец (обобщено)

Мнениеот Vilorp » пет ное 05, 2010 4:05 pm

След горните две конструктивни критике ви предлагам нова ревизия:

Vilorp написа:СУ Жрец
...
Жреците получават:
СУ към религия
могат да задържат СУ точки Вяра
позволява изповядване като това дава +1 точка почивка на час за СУ часа
СУ/3 към убеждаване
СУ/3 към психология

на 5-та степен започва да генерира по 1 точка вяра за 8 часа сън.
на 7-ма +2 заплаха
на 10-та позволява 3 точки от варята да се използва за покачване на успеха на всяко едно детсвие изискващо проверка по УФУД дори да не е свързано с првличане на вярващи.
на 11-та за всяка степен над 10-та генерират по още едно вяра на ден (след 8 часов сън)
на 12-та позволява да се ползват божествените прояви на другите богове, но след такова действие героя спира да генерира Вара докато не изчерпа наличната си напълно.

Могат да използват вярата в 3 направления:
1. Всяка точка вяра може да се използва за покачване на успеха при опит да привлечеш вярващи.
2. Дребни чудеса - да увеличи неколкократо ефекта на дадено едиствие, заявява се плаша преди самото дествие. Изразходва Х точки вяра, за да увеличиш ефекта на действието със съответния брой точки по избор на играча.
3. Божествени прояви - костват винаги по 3 точки вяра, нужен е физически контакт и 10ТД в боен режим, ако се прилага на същество нежелаещо въпросиня ефект (слуд успешна атака с ръка и захват).
Алфана: Позволява изцеряване на болест или ТН до размера на СУ с един опит.
Тримата повелители: Позволява покълването на разстение за секунди ако героя име семенце и почва. (примерно водна лианя ако си закъсал за вода в пустинята)
Бона: Покачва Издр. на създанието със СУ/3 за СУ минути, след изтичане на периода максималната граница пада на старото си ниво като неизползваните ТУ се губят.
Четерите вятъра: Увеличава Базовата щета на създанието със СУ за СУ минути.
Орим: Пуска божествена закрила и намалява със СУ краните щети (лед намаление от броната и други фактори) нанасяни от призовани, магически или немъртви създания.
Ахраман (Евра-Зул):Вкарва в тялото на създанието Поквара, болест съ сила СУ, която нанася СУ/3 зара реални щети в началото на всеки ден.
Шакти (бог на каръците/късмета): Променя стойноста на показателя късмет по избор на играча за ден, но не и броя на щастливите опити.
Нетунил: Попътен вятър със сила СУ за СУ часа
Салфейс: Увеличава успеха на ръкопошните атаки със СУ/6 за СУ минути
Други богове: дават +1-2 успех за дадено дествие само в областа си на влияние
Стари богове: Кали, Салмореил и Хармонар могат дириктно да дарят жреците си с някакви специални способности, и силата идва директно то боговете, а не от вярата в тях. Такива случай са толкова редки че шансът би бил едно на милион.


Промените са в получер. В очакване на нови конструктивни критики.
Всичко на тоз грешен свят е относително...

Изображение помогни на форума!

Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!

А, да: татко съм.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнениеот cherno_slance » пет ное 05, 2010 6:31 pm

първо - срещал съм мохамедани, които нямат познания по религия и не са инати.
На опит да се дискутира религиозен въпрос вдигат рамене и се усмихват.
Коментарът им:
- Бог е за обичане, не за обсъждане.
Тоест - можеш да срещнеш човек, който има 0 на религиозно познание и псу под 10 и въпреки това да не можеш да го покръстиш защото... е истински вярващ. Защото просто обича своя бог.
В този смисъл - дори предлаганият бог да предоставя чудесни опции, които моят бог не дава. От това няма да ми стане гадно, няма да си кажа "минах се".
Ти някога би ли се отрекъл от баща си, защото не е Доналт Тръмп?

ВТОРО
Да кажем, че въведем затруднение, начерено истинска вяра/емоционална привързаност.
Веднага опираме до следния до тънък момент.
Обикновенно затруднението е нещо, което водещият избира според момента. Обаче тук стойността на истинската вяра е момент, който трябва да се преценя всеки път. При някой силата на емоционалната връзка с неговия бог може да е 1 - при друг може да е 16, при трети може да е просто: - неподатлив на смяна. Например някакъв нещастник, който е останал сирак, отгледан е в храм и т.н
Следователно емоционалната привързаност е фактор, който просто трябва да го има във формулата по УФУД, когато се прави покръстване. Всеки път, за всяко едно същество

Сега схващаш ли защо е толкова трудно да обръщаш масово във чужда вяра хора от здрава култура?
Сметни сам: при 4 до 6 на общо познание религия и 4 до 6 емоционална привързаност (нотка привързаност, щипка синовно страхопочитание, мъничко стаден инстинкт с останалите от същата вяра и т.н). те ти затруднение от 8 до 12. А поне 4 религиозно познание имат дори неграмотните селяни - това е исторически факт. Църквите не случайно настояват миряните редовно и колкото се може по често да ходят в църквата.


Отрази и това, че хората не си сменят вярата с един разговор - това са невероятни изключения. А когато се случват са свързани с изключителност не толкова на мисионера, колкото на някакви особености в покръстения.
Нормално става с поне няколко разговора и минимални отстояния във времето между всеки разговор
Отрази факта, че публичната проповед за покръсттване среща невероятното затруднение - понеже изборът от личен, става публичен. Намества се и общественият консерватизъм, който винаги е силен

В заключение формулата трябва да бъде така
религия+3зара<>16+Усл, където усл е ПСУ/2+религия+истинска вяра+(Х-У),
където
Х е една втора от Псу/2+религия+религия+ истинска вяра, а У е брой разговори с минимум един ден между всеки разговор.
естестевно Х-У може да се сведе до нула, но не повече от това. Разговорите над определен брой не бива да довеждат до преобръщане на затруднението в улеснение - или ако могат, трябва да бъде максимум до +3
Обаче - Междувременно човекът може да се среща със свещенник на старата вяра или просто редовно да ходи да се моли под някое дърво - това ще нулира бонуса от У

Формулата може да бъде усложнена от брой слушатели - тяхната бройка директно дава затруднение с таван 16, като затруднението се редуцира от ораторско майсторство. Това ще рече, че добър оратор може да говори на 16+ човека само с допълнително затруднение от 4... което е нищо, при положение че атакува съзнанието на тълпа

И на последно място - формулата трябва да отчита, че при първи неуспех се губят всички натрупани неуспехи (според толерантността на слушателите покръстването може да започне от начало или аверите на мисионера да го изравят изпод купчината камъни)

По въпроса за покръстването - Аз казах!
Хау
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнениеот Vilorp » пет ное 05, 2010 9:47 pm

Похвално, дето се вика да беше и прочел =Р
Никъде не говаря за покърстване/поормчване/потримаповелителниче
Това можеш да го правеш за спорта ама файда то него никаква.
Няма как да оборван мнението тъй като то макар и да е по темата донякъде няма връзка с поднесеното тук умение.
Всичко на тоз грешен свят е относително...

Изображение помогни на форума!

Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!

А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cocaine » съб ное 06, 2010 12:30 am

cherno_slance написа:НЕ

Дотук виждам 2 много големи проблема. Чисто системно въвеждаш нов показател, който се ползва от едно единствено СУ. Това не е удачно по няколко причини. Първо, показателите и сега са си предостатъчно. Второ, до момента няма показател, който да е специфичен и ограничен само до определен кръг създания, а останалите да нямат достъп до него. Просто си представи какво ще стане, ако за всяко Су се въведе по един специфичен показател. Трето, не обясняваш как се натрупват и откъде се пораждат.

Срещам и сериозен терминологичен проблем. Свещениците не могат да натрупват вяра, защото те са обикновени смъртни. По замисъл свещениците са само проводници на божествената воля, а не богови сами по себе си. Хората посещават храмовете с надеждата, че свещениците ще препредадат молбата им на боговете, а не защото вярват в свръхествената помощ с висше от самите свещенослужители. Безсмислено е да вярваш в свещениците, защото без божията воля те са безсилни.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » съб ное 06, 2010 8:49 am

Като за разнообразие подкрепям напълно мнението на Кокаин :)

Потребителски аватар
Ro#|#
Войн
Мнения: 150
Регистриран на: чет май 05, 2005 6:41 pm

Мнениеот Ro#|# » съб ное 06, 2010 5:55 pm

Според мен пък това е точното СУ, което липсва на системата. Само че ми се иска да могат да лекуват и някакви рани (поне тези на Алфана).
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » съб ное 06, 2010 6:44 pm

Абе, не е като да не липсва... ние не спорим за нуждата му - тя е... е, не точно доказана, щото Атанасов не ще божествени проявления в Магландиум, но да кажем, че може да има полза от такова СУ. Па макар и изцяло опционално :)

По принцип в момента има един начин за създаване на жреци - през СУ Магьосник.

Даже не мисля, че това трябва да се променя особено. Може би, трябва да се направи някакво жреческо разделение на магиите, евентуалн ода се прибавят една-две нови. Но това е моето мнение де :)

Потребителски аватар
Ro#|#
Войн
Мнения: 150
Регистриран на: чет май 05, 2005 6:41 pm

Мнениеот Ro#|# » съб ное 06, 2010 8:05 pm

Нещо до някъде сходно е новото СУ Екзорсист (имам предвид, че е сходно с липсващия свещеник)

А за лекуващия воден маг като аналог на лекуващия свещеник...като мехника е ок, но не знам тематично дали е най-добрия вариант.
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!

My weapon is yours to command!

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » съб ное 06, 2010 8:21 pm

Е.
Просто не вземаш Бърза Мисъл и не казваш "Абра-кадабра", а "Алфанна, дари ме с благословията си" ;)

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Re: СУ Жрец (обобщено)

Мнениеот Vilorp » пон ное 08, 2010 4:33 pm

Пръво призовавам да не се шашкате от обема, а после...

Понеже се опитвм да се вслушвам в критиките представям на вашето внимание:

Vilorp написа:СУ Жрец
...
Жреците получават:
СУ към религия
Може да ползва молитви от СУ/3 ниво за изброното божество.
СУ/3 към психология
СУ/5 почивка на час

на 7-ма позволява добавянето на +1 почивка към останалата, за всеки час през който жрецът се моли на божество.
на 11-та
на 12-та добавя +1 Издр към максимума за расата и позволява да се ползват божествените прояви на другите богове, но след такова действие героя губи бонусите си от това СУ докато Издр му не достигне максимума.

Молитвите костват 10 ТД, които немогат да бъдат намалени от други познания и умения. Прави се проверка по УФУД: СУ+3зара<>16+НИ*2, където НИ е нивото на молитвата. Успехът може да се увеличи с 1 за 10 ТД, като това води до динамично падане на реакцията с НИ на молитвата.
Забележка, при докосване, ако създанието нежелае ефакта, то жреца трябва да извърши успешна атака с ръка.

Основни богове:
[sblock]Алфана
1. ниво, цена 6 ТУ, докосване
Лекува 25 ТЖ
2. ниво, цена 12 ТУ, доксосване
Лекува немагически болести
3. ниво, цена 24 ТУ, докосване
Лекува СУ*2 ТН
4. ниво, цена 48 ТУ, до СУ метра
Лекува всички създания, приятелски или не (без магически, призовани и немъртви), в радиуса на дествие със 320 ТЖ, като лекът се разпределя поравно мужду тях, без на самата жрица.

Тримата повелители
1. ниво, цена 6 ТУ, докосване
Може да накара тревисто или храстово растение да поникне и да даде плод, ако жреца разполага със семенце.
2. ниво, цена 12 ТУ, докосване
Може да накара дърво да поникне до СУ метра и да даде плод ако жреца разполага със семенце.
3. ниво, цена 24 ТУ, до СУ метра радиус
Може да накара посетите семена в СУ метра радиус да покълнат до зрели растения.
4. ниво, цена 48 ТУ, докосване
Може да накара на докоснатото място да израсте дърво (не и върху живо същество) със сила 80, височина СУ*2 метра и дебелина 2 метра.

Бона
1. ниво, цена 6 ТУ, докосване
Дарява +1 успех на Занаятчиите
2. ниво, цена 12 ТУ, доксосване
Дарява +3 успах на Ковачите
3. ниво, цена 24 ТУ, докосване
Дава +6 успех ако самия жрец кове предмет
4. ниво, цена 48 ТУ, докосване
Удвоява за СУ часа СУ ковач на докоснатото създание.

Четирите Вятъра
1. ниво, цена 6 ТУ, докосване
Дарява СУ/2 към Базовите щети на докоснатия за СУ минути
2. ниво, цена 12 ТУ, докосване
Дарява СУ към Базовите щети на докоснатия за СУ минути
3. ниво, цена 24 ТУ, оръжие
Позволява добавяне на цялата базова щета към оръжие, дори то да няма нужния брой зарове за щети за СУ часа
4. ниво, цена 48 ТУ, докосване
Удвоява СИ на докоснатия за СУ минути.

Орим
1. ниво, цена 6 ТУ, докосване
Намалява на половина щетите от четирите основни елементи за СУ минути
2. ниво, цена 12 ТУ, докосване
Намалява наполовина магическите щети за СУ минути
3. ниво, цена 24 ТУ, докосване
Намалява със СУ крайните щети (след намаляване от броня и други фактори), нанасяни от призовани, магически ли немъртви създания за СУ минути
4. ниво, цена 48 ТУ, СУ метра радиус
Нанася 320 щети на всички призовани, магически или немъртви създания (приятелски или не), в радиус от СУ, като те се разпределят по равно между тях.

Ахраман (Евра-Зул)
1. ниво, цена 6 ТУ, докосване
Вкарва в тялото Поквара/болест със сила СУ/2 и щета СУ/3 зара на ден.
2. ниво, цена 12 ТУ, доксосване
Вкарва в тялото Поквара/болест със сила СУ и щета СУ/2 зара на ден.
3. ниво, цена 24 ТУ, докосване
Вкарва в тялото Поквара/отрова със сила СУ и щета СУ/2 зара на рунд.
4. ниво, цена 48 ТУ, СУ радиус
Разпръсква отровен облак около жреца със сила 12 нанасящ щета от СУ зара на рунд. Всяко вдишване се брои като ново отравяне (Ако героя все още в радиуса на действие на облака и следващия рунд е отровен отново, не разпознава приятели то врагове). Облака не засяга жреца и намалява силата си с 1 на рунд.

Салфейс
1. ниво, цена 6 ТУ, докосване
Дава СУ/6 към атаката с ръка за СУ минути.
2. ниво, цена 12 ТУ, докосване
Дава СУ/3 към ръкопашните атаки за СУ минути.
3. ниво, цена 24 ТУ, докосване
Удвоява бутащата сила при ръкопашни атаки за СУ минути.
4. ниво, цена 48 ТУ, докосване
Добава СУ към ръкопашните атаки за СУ минути.

Нетунил
1. ниво, цена 6 ТУ, жрецът
Гарантиран еднократен успех при риболов.
2. ниво, цена 12 ТУ, СУ метра радиус
Попътен вятър със сила СУ за СУ минути.
3. ниво, цена 24 ТУ, СУ метра радиус
Попътно течение със сила СУ/2 за СУ часа.
4. ниво, цена 48 ТУ, СУ радиус
Намалява/увеличава силата на морска стихия със СУ

Шакти (бог на каръците/късмета)
1. ниво, цена 6 ТУ, докосване
Променя стойността на показателя късмет по избор на играча за СУ минути, но не и броя на щастливите опити.
2. ниво, цена 12 ТУ, доксосване
Променя стойността на показателя късмет по избор на играча за ден, но не и броя на щастливите опити.
3. ниво, цена 24 ТУ, жрецът
Позволява ново хвърляне по УФУД (освен при АНУ).
4. ниво, цена 48 ТУ, жрецът
Дава 1 зар-3 щастливи опити. (Неможе да се ползва ако жреца няма поне 3 щастливи опита,може и да се загуби така, но може и да се надхвърли максимума).

Малки богове
1. ниво, цена 6 ТУ, докосване
Дава СУ към отскок за СУ минути
2. ниво, цена 12 ТУ, доксосване
Дава СУ/2 бдителност за СУ часа
3. ниво, цена 24 ТУ, жрецът
Дава +1 успех по УФУД.
4. ниво, цена 48 ТУ, жрецът
Дава +6 успех по УФУД[/sblock]


пп. Благодаря на Кокаин и Хам... и Киди
Всичко на тоз грешен свят е относително...

Изображение помогни на форума!

Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!

А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Ro#|#
Войн
Мнения: 150
Регистриран на: чет май 05, 2005 6:41 pm

Мнениеот Ro#|# » вт ное 09, 2010 1:55 pm

thumbs up :D
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!

My weapon is yours to command!

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнениеот Vilorp » вт ное 09, 2010 9:41 pm

СУ Жрец
Изисквания: Играчат да си избере главно поне за него самият божество, от основните или някое малко такава.

Жрецът не е като селския поп, той не е и като странстващия мисионер, той не е дори като вишите свещеници на някоя от големите вери. Тогава какво е жрецът? Жрецът е избраник, той е жив неканонизиран светец, той е пътечката на бога към и от света.

История: Преди войната (втората, бел. ред.) жреците са има ли доста по големи правомощия или поне възможност да искат такива. Били са равни, а в някой случай дори са надминавали древните магове по ефективността на действията си. Можели са да отправят молба в средата на пустинята да бликне пълноводна река или морето да се разцепи на две, за да могат да отидат на пазар в отатъшния град пеша. И ако мине номерът са получавали тази възможност. По време на войната (първата, бел от ред.) именно те са наклонили везните в полза на новите богове, поради една много интересна тяхна черта. Със всяко свое действие те генерират Вяра, именно онази мистична енергия, която давала сила на новото поколение богове и която нараствала всеки път при проява на „божествените” дарби. В крайна сметка историята показва, че макар и по-слаба от страхопочитанието (основната движеща сила на старите богове) многочислеността на източниците на вяра взели превес. Или поне така казват историците.

Жреците всъщност нямат божествени дарби и никога не са имали, те просто са избраните които са се научили да използват вътрешната си енергия за да правят неща генериращи вяра за съответния бог. Неприятната страна на монетата е че може да поеме контрол над тленното тяло, а боговете не си падат по грижата за такива тела, както и за добруването им след оттеглянето си. За късмет повечето рядко се възползват от това, защото ако тялото умре докато бога още е в него той получава еквивалента на много неприятен сърбеж.
Всичко на тоз грешен свят е относително...

Изображение помогни на форума!

Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!

А, да: татко съм.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот kartacha » ср ное 10, 2010 2:51 pm

Прочетох само за Алфана, ще коментирам само за нея.
Осъзнаваш ли, че на ниво 4 става оптималният лечител.
Надрусвам си вярващия с издръжливост на 10 ниво.
Излекувам в рамките на 10 хода всички свои съотборници за 320ТЖ(WTF). Ясно е, че в битка няма кой да ме остави, но какво пречи това да е между битките. Ако искам да излекувам да го кажем 5 свои съотборника за 320!!!ТЖ с магии от водната школа, то ще ми трябва адски много мана. Със сигурност ще ми трябват повече от 48ТМ и същото количество рундове, ако нямам бърза мисъл и не съм адски назобения маг...
А както знаем мана се възстановява много по-бавно от ТУ...

[sblock="320!!!"]Нека поговорим за магическото число 320. Едно джудже с Воин на 12, с 18 сила от първо ниво(не ме питай как става това...), то ще ти е нужно да стигнеш 19 ниво, ако не се лъжа в сметките, за да докараш 320 кръв. Има ли нужда да коментирам повече. Няма смисъл да слагаме ненужно подобно цифри, защото завишаването на цифрите не води до нищо хубаво за баланса... Имаме много игри като примери.
Дори да са 5 свои и чужди заедно например, това ще им вкара 64ТЖ. Леле... Това е гадното джудже с 18 СИ и 12 ниво Воин, та било и 10-то на 3-то ниво. Само, че нали знаеш, че не всички герои са такива джуджета.
И ти ще ми кажеш, че искаш да вкараш адският Healing Skill за Dungeon Crawl?[/sblock]
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнениеот Vilorp » ср ное 10, 2010 3:12 pm

първо за 4-то ниво. Да това е идеята молитвите от четвърто ниво настина да са страшни за сметка шансът да се кажат и изразходваната умора.
40 ТУ са 10 Издр (цялата), 12+ зар без конценрация не е лисно да мяташ всекипът, 10 ТД за +1 концентрация ти дава +3 успех извънбитка, освен ако не си сина жрица на алфана, която може да ползва ТЖ за ТД и да добута до +4 примерно (концентрацията ти е ограничена до два рунда по правилата), но 50 ТД не са за всеки.
дествието на молитвана е еднократно, плащаш, проверяваш дали минава номера, получаваш 320 ТЖ, делеш на съществата в околонста и всяко получава своя дял, ако неможе да го усвои усвоява колкото може, останалото отива фира.
Лечител може да възстанови 200 ТЖ за 40 ТУ, като загубата при него ще е максимум 4 на същество, може да ги разпредели по-желание.
В битка проверяваш дали имаш 40 ТУ на разположение, Заделяш 10ТД за молитвата, маташ зар 12+ и разпределяш на всички в околността част от тия 320 ТЖ, ако издържливостта ти е била 14-ка можеш да го направиш още веднъж.

Накрая, нем маната се възстановява по-бързо то издръжливоста, за 8 часа дрямка получаваш 4*ИН мана, ако си взел и възстановяване нещата май ставаха ИН/час дрямка. Издържливоста се възтановява по 1 на час, си седиш. И е доста по-ценен ресурс, тъй като може да се ползва за доста повече неща.

Малко сметки: 6 ТУ лекуват 25 ТЖ, 30 мана лекуват 25ТЖ+МУ/3 зара, маната се възстановява около 5-6 пъти по бързо от умората, в крайна сметка 1:5 ТУ за ТМ с лек превес в четвъртото ниво за жриците на алфана над лечителите и водинте магове и равна на водните магове лечители.

Ще се радвам да коментираш и другите богове когато имаш време.

[sblock="320 - магията"]Относно сметките за дджудже със сила 18 и Вит 6 ще му е нужно 16-то ниво за да се сдобие с 320 живот, има значителна възможност това да се оптимизира с воля за живот и тогава ще му е нужно 8-мо ниво за същото. Всъщност незнам защо го смяташ това, но ако ти помагат сметките ето ти ги. Цифрата от 320 беше първоначално направена като 80*4 или 1:4 ТУ за ТЖ, после сметките показаха че ти трябва 13 Издр за да отправиш веднаж на янколко дни такава молитва (образно казано) и то с шанс под 50%. Цената се намали на 40 ТУ което прави 1:8 ТУ за ТЖ което е 5:8 по-добро от лечител на 7 и приблизително равно на лечител и воден маг.

Ако са 5 твой и 3 чужди това дава по 40 ТЖ на всеки, за 0-во ниво е пълен живот.
Ако сте 5 свой срещу един бос, това дава 53 ТЖ на всеки
Ако сте само 5 свой лекувате по 64 ТЖ (коректна сметка), тук незнам защо пак забърка джуджето.

„И ти ще ми кажеш, че искаш да вкараш адският Healing Skill за Dungeon Crawl?”
А това ще трябва да ми го разтълкуваш.[/sblock]
Всичко на тоз грешен свят е относително...

Изображение помогни на форума!

Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!

А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнениеот Vilorp » пон ное 15, 2010 5:40 pm

Опция: Жрецът може да благослови предмет превръщайки го в реликва, като за целта му изчете нужното ниво молитва с двоен разход на ТУ.

Реликвата е персонализиран предмет и силата ѝ може да се използва единствено от този за когото е била предназначена.

Реликва е благословен предмет чиято сила може да се отключи на цена от 10ТУ и 10ТД, веднъж в битка, силата на реликвата може да се активира винаги по време на битката, ако притежателят ѝ до момента не е получил никакво нараняване.
Всичко на тоз грешен свят е относително...

Изображение помогни на форума!

Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!

А, да: татко съм.


Върни се в “Разработки по Аксиом16”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост