Страница 1 от 1

Нови песни за одобрение

Публикувано: нед мар 27, 2011 10:13 pm
от cherno_slance
1.
Песен на нимфата/серенада
Магическа - изисква 4ТМ за запяване. Не изисква ТМ за поддръжка. Разказвачът определя минимално вътреигрово време, необходимо за да се прояви ефекта. (една песен обикновенно е около пет минути - + или - две, три минути)
Усложнение - няма
Ефект: Повишава обаянието на певеца с Успех спрямо избрана мишена.
Продължителност на ефекта - успех/2 часа.

2.
Кошмарна Песен
Магическа - изисква 10ТМ за запяване. Не изисква ТМ за поддръжка. Разказвачът определя минимално вътреигрово време, необходимо за да се прояви ефекта. (една песен обикновенно е около пет минути - + или - две, три минути)
Усложнение - ПсУ/2 на избраните жертви. Житейски това се изразява в следното:
- Вие, гадни (да се въведе име/название на народ/особени народностни белези). Ще умрете под стените на нашата непревземаема крепост.
Ефект: Песента действа на избрани от певеца жертви и те сънуват кошмари, щом заспят. По този начин им пречи да натрупват почивка по време на съня. Ефектът се проявява за всички заспивания в рамките на 2 часа от края на песента. Важи за цялата продължителност на съня, започнат с тези заспивания.
Забележка/ Песента действа и на вече заспали създания. При успех нарушава почивката на избраните жертви от този момент нататък. При неуспех жертвите може да се събудят (по техен избор).

3.
Песен на Куража
Магическа - изисква 4ТМ за запяване и 1 ТМ за рунд подръжка
Усложнение - няма
Ефект: Певеца запява песен, която вдъхва кураж на слушателите му. Дава +Успех/2 към ПсУ срещу страх.*

4.
Маршова песен
Немагическа - не изисква мана
Усложнение - няма
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват 1 по-малко умора при преход. Тоест при придвижване по глобалната карта.
Забележка: певецът може да прекъсва песента за краткотрайни действия - пикаене, изяждане на сандвич, слизане и качване от кон и т.н. Кратковременни действия със силно емоционално въздействие - например битка - прекъсват ефекта и трябва да се запее отново.

5.
Балада
Немагическа - не изисква мана
Усложнение - няма
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват допълнително почивка +успех/3 на час, до максимално удвояване. Песента има ефект когато слушателите почиват.

6.
Приспивна песен на етера
Магическа - 10 ТМ за запяване.
Усложнение – няма.
Ефект: Песента удвоява възстановяването на ТМ на слушателите за Х часа сън, където Х е успех/2 от запяването. След изтичане на въпросното време спящите продължават да възстановяват редовното си количество ТМ.

9. Промяна на ефекта на присписвата песен от:
Ефект: Приспивната песен се пее преди лягане и повишава ефекта от почивката. Тя подобрява сънят на всички, за които е предназначена, и те ще възстановят допълнителни (Успех/2) ЖТ за 1 час сън.

на:
Ефект: Приспивната песен се пее преди лягане и повишава ефекта от почивката. Тя подобрява сънят на всички, за които е предназначена, и те ще възстановят допълнителни (Успех/3) ТЖ, ТМ и ТП на 1 час сън.

---------------------------------
* Сега, като гледам песента на куража си мисля нещо
Песента на куража може да се противопостави като успех срещу успеха на кошмарна песен.
Успех+3хЗар срещу Успех+3хЗар.
Проверката може да се направи само веднъж от един повец срещу една песен на кошмара.
При успех на проверката се премахва ефекта на песента на кошмара.

Re: Нови песни за одобрение

Публикувано: ср мар 30, 2011 1:55 am
от kartacha
cherno_slance написа:1.
Песен на нимфата/серенада
Магическа - изисква 4ТМ за запяване. Не изисква ТМ за поддръжка. Разказвачът определя минимално вътреигрово време, необходимо за да се прояви ефекта. (една песен обикновенно е около пет минути - + или - две, три минути)
Усложнение - няма
Ефект: Повишава обаянието на певеца с Успех спрямо избрана мишена.
Продължителност на ефекта - успех/2 часа.
Някак си не ми харесва идеята за "пейни ми, да те залюбя", както става по чалга клубовете... Но все пак съм склонен да я приема, въпреки че за мен подобна магия не трябва да е игрова, а за неигрови персонажи и то вродена, както е за СИРЕНИТЕ(не серенадите...надявам се да не е грешка, а да сте искали това да кажете)...
cherno_slance написа:2.
Кошмарна Песен
Магическа - изисква 10ТМ за запяване. Не изисква ТМ за поддръжка. Разказвачът определя минимално вътреигрово време, необходимо за да се прояви ефекта. (една песен обикновенно е около пет минути - + или - две, три минути)
Усложнение - ПсУ/2 на избраните жертви. Житейски това се изразява в следното:
- Вие, гадни (да се въведе име/название на народ/особени народностни белези). Ще умрете под стените на нашата непревземаема крепост.
Ефект: Песента действа на избрани от певеца жертви и те сънуват кошмари, щом заспят. По този начин им пречи да натрупват почивка по време на съня. Ефектът се проявява за всички заспивания в рамките на 2 часа от края на песента. Важи за цялата продължителност на съня, започнат с тези заспивания.
Забележка/ Песента действа и на вече заспали създания. При успех нарушава почивката на избраните жертви от този момент нататък. При неуспех жертвите може да се събудят (по техен избор).
Доволна магия, само че трябва да имаш Убиец и Крадец, за да я направиш... :lol: Oсвен ако не искаш да забиеш нож в гърба някому, което ще е яката работа...
cherno_slance написа:3.
Песен на Куража
Магическа - изисква 4ТМ за запяване и 1 ТМ за рунд подръжка
Усложнение - няма
Ефект: Певеца запява песен, която вдъхва кураж на слушателите му. Дава +Успех/2 към ПсУ срещу страх.*
Идеал.
cherno_slance написа:4.
Маршова песен
Немагическа - не изисква мана
Усложнение - няма
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват 1 по-малко умора при преход. Тоест при придвижване по глобалната карта.
Забележка: певецът може да прекъсва песента за краткотрайни действия - пикаене, изяждане на сандвич, слизане и качване от кон и т.н. Кратковременни действия със силно емоционално въздействие - например битка - прекъсват ефекта и трябва да се запее отново.
Тази ми е любимата май!
cherno_slance написа:5.
Балада
Немагическа - не изисква мана
Усложнение - няма
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват допълнително почивка +успех/3 на час, до максимално удвояване. Песента има ефект когато слушателите почиват.
Някак цялостно ми се вижда като слаб флейвър... Балада... Защо по дяволите... Баладите са фантастични произведения, в които е залегнал мотива за смъртта... Колко релаксиращо...
cherno_slance написа:6.
Приспивна песен на етера
Магическа - 10 ТМ за запяване.
Усложнение – няма.
Ефект: Песента удвоява възстановяването на ТМ на слушателите за Х часа сън, където Х е успех/2 от запяването. След изтичане на въпросното време спящите продължават да възстановяват редовното си количество ТМ.
Не се ли приопокриват донякъде с новия вариант на приспивната песен?
cherno_slance написа:9. Промяна на ефекта на присписвата песен от:
Ефект: Приспивната песен се пее преди лягане и повишава ефекта от почивката. Тя подобрява сънят на всички, за които е предназначена, и те ще възстановят допълнителни (Успех/2) ЖТ за 1 час сън.

на:
Ефект: Приспивната песен се пее преди лягане и повишава ефекта от почивката. Тя подобрява сънят на всички, за които е предназначена, и те ще възстановят допълнителни (Успех/3) ТЖ, ТМ и ТП на 1 час сън.
Старият вариант ми се виждаше имбав, но след промяната... Леле! След това чакам Full Recovery за час...
cherno_slance написа:---------------------------------
* Сега, като гледам песента на куража си мисля нещо
Песента на куража може да се противопостави като успех срещу успеха на кошмарна песен.
Успех+3хЗар срещу Успех+3хЗар.
Проверката може да се направи само веднъж от един повец срещу една песен на кошмара.
При успех на проверката се премахва ефекта на песента на кошмара.
Да, но забележи, че в този случай тя ще действа като един вид Приспивна песен по време на сън в конкретния случай, което ме навежда на мисълта, че нямаме такава песен...

Публикувано: чет май 12, 2011 3:01 pm
от cherno_slance
В електронния вариант видях особен вариант на "Песен на покоя" - действа срещу половината псу на жертвата.
Предполагам обаче, че това е разновидност, която действа на една цел.

Старата песен, която е срещу всички слушатели, но пък трябва да преодолее цялото им Псу! - тя трябва да се запази, а имената на двете песни да се направят различни.

Публикувано: съб май 14, 2011 12:37 pm
от BatGojko
Имаш предвид, че песента действа по УФУД:
Певец + 3 зара > 16 + ПсУ/2
Ако е така, то е нормално ПсУ да е 1/2, тъй като е пасивен елемент в УФУД, а тогава те са 1/2 тъй като имат 16 добавено към тях. Иначе би било много трудно да се успее. Певец максимално е на 12, а ПсУ да е също 12 е напълно постижимо, което значи, че за успех трябва да хвърлиш 17 или АУ.

Публикувано: съб май 14, 2011 1:19 pm
от hameleona
Личния ми проблем с това е, че при ПсУ/2, Певеца може да го омае, да му мине в гръб и да го пречука без голям зор. Добре де, поне да му лепне Атака в Гръб.

Публикувано: съб май 14, 2011 6:13 pm
от cherno_slance
Въпросът е, че класическата мистична приспиваща песен (МПП ) не е била отменяна. А тя, макар и много трудна, се прави срещу всички враждебни създания.
Може да е трудна, но дава възможност за спасение на групата.

... Освен ако нямаш предвид, че има промяна и въпросната класическа МПП е била улеснена. Но тогава пък става имба.