Нови песни за одобрение
Модератори: hameleona, Модератори
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Нови песни за одобрение
1.
Песен на нимфата/серенада
Магическа - изисква 4ТМ за запяване. Не изисква ТМ за поддръжка. Разказвачът определя минимално вътреигрово време, необходимо за да се прояви ефекта. (една песен обикновенно е около пет минути - + или - две, три минути)
Усложнение - няма
Ефект: Повишава обаянието на певеца с Успех спрямо избрана мишена.
Продължителност на ефекта - успех/2 часа.
2.
Кошмарна Песен
Магическа - изисква 10ТМ за запяване. Не изисква ТМ за поддръжка. Разказвачът определя минимално вътреигрово време, необходимо за да се прояви ефекта. (една песен обикновенно е около пет минути - + или - две, три минути)
Усложнение - ПсУ/2 на избраните жертви. Житейски това се изразява в следното:
- Вие, гадни (да се въведе име/название на народ/особени народностни белези). Ще умрете под стените на нашата непревземаема крепост.
Ефект: Песента действа на избрани от певеца жертви и те сънуват кошмари, щом заспят. По този начин им пречи да натрупват почивка по време на съня. Ефектът се проявява за всички заспивания в рамките на 2 часа от края на песента. Важи за цялата продължителност на съня, започнат с тези заспивания.
Забележка/ Песента действа и на вече заспали създания. При успех нарушава почивката на избраните жертви от този момент нататък. При неуспех жертвите може да се събудят (по техен избор).
3.
Песен на Куража
Магическа - изисква 4ТМ за запяване и 1 ТМ за рунд подръжка
Усложнение - няма
Ефект: Певеца запява песен, която вдъхва кураж на слушателите му. Дава +Успех/2 към ПсУ срещу страх.*
4.
Маршова песен
Немагическа - не изисква мана
Усложнение - няма
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват 1 по-малко умора при преход. Тоест при придвижване по глобалната карта.
Забележка: певецът може да прекъсва песента за краткотрайни действия - пикаене, изяждане на сандвич, слизане и качване от кон и т.н. Кратковременни действия със силно емоционално въздействие - например битка - прекъсват ефекта и трябва да се запее отново.
5.
Балада
Немагическа - не изисква мана
Усложнение - няма
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват допълнително почивка +успех/3 на час, до максимално удвояване. Песента има ефект когато слушателите почиват.
6.
Приспивна песен на етера
Магическа - 10 ТМ за запяване.
Усложнение – няма.
Ефект: Песента удвоява възстановяването на ТМ на слушателите за Х часа сън, където Х е успех/2 от запяването. След изтичане на въпросното време спящите продължават да възстановяват редовното си количество ТМ.
9. Промяна на ефекта на присписвата песен от:
Ефект: Приспивната песен се пее преди лягане и повишава ефекта от почивката. Тя подобрява сънят на всички, за които е предназначена, и те ще възстановят допълнителни (Успех/2) ЖТ за 1 час сън.
на:
Ефект: Приспивната песен се пее преди лягане и повишава ефекта от почивката. Тя подобрява сънят на всички, за които е предназначена, и те ще възстановят допълнителни (Успех/3) ТЖ, ТМ и ТП на 1 час сън.
---------------------------------
* Сега, като гледам песента на куража си мисля нещо
Песента на куража може да се противопостави като успех срещу успеха на кошмарна песен.
Успех+3хЗар срещу Успех+3хЗар.
Проверката може да се направи само веднъж от един повец срещу една песен на кошмара.
При успех на проверката се премахва ефекта на песента на кошмара.
Песен на нимфата/серенада
Магическа - изисква 4ТМ за запяване. Не изисква ТМ за поддръжка. Разказвачът определя минимално вътреигрово време, необходимо за да се прояви ефекта. (една песен обикновенно е около пет минути - + или - две, три минути)
Усложнение - няма
Ефект: Повишава обаянието на певеца с Успех спрямо избрана мишена.
Продължителност на ефекта - успех/2 часа.
2.
Кошмарна Песен
Магическа - изисква 10ТМ за запяване. Не изисква ТМ за поддръжка. Разказвачът определя минимално вътреигрово време, необходимо за да се прояви ефекта. (една песен обикновенно е около пет минути - + или - две, три минути)
Усложнение - ПсУ/2 на избраните жертви. Житейски това се изразява в следното:
- Вие, гадни (да се въведе име/название на народ/особени народностни белези). Ще умрете под стените на нашата непревземаема крепост.
Ефект: Песента действа на избрани от певеца жертви и те сънуват кошмари, щом заспят. По този начин им пречи да натрупват почивка по време на съня. Ефектът се проявява за всички заспивания в рамките на 2 часа от края на песента. Важи за цялата продължителност на съня, започнат с тези заспивания.
Забележка/ Песента действа и на вече заспали създания. При успех нарушава почивката на избраните жертви от този момент нататък. При неуспех жертвите може да се събудят (по техен избор).
3.
Песен на Куража
Магическа - изисква 4ТМ за запяване и 1 ТМ за рунд подръжка
Усложнение - няма
Ефект: Певеца запява песен, която вдъхва кураж на слушателите му. Дава +Успех/2 към ПсУ срещу страх.*
4.
Маршова песен
Немагическа - не изисква мана
Усложнение - няма
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват 1 по-малко умора при преход. Тоест при придвижване по глобалната карта.
Забележка: певецът може да прекъсва песента за краткотрайни действия - пикаене, изяждане на сандвич, слизане и качване от кон и т.н. Кратковременни действия със силно емоционално въздействие - например битка - прекъсват ефекта и трябва да се запее отново.
5.
Балада
Немагическа - не изисква мана
Усложнение - няма
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват допълнително почивка +успех/3 на час, до максимално удвояване. Песента има ефект когато слушателите почиват.
6.
Приспивна песен на етера
Магическа - 10 ТМ за запяване.
Усложнение – няма.
Ефект: Песента удвоява възстановяването на ТМ на слушателите за Х часа сън, където Х е успех/2 от запяването. След изтичане на въпросното време спящите продължават да възстановяват редовното си количество ТМ.
9. Промяна на ефекта на присписвата песен от:
Ефект: Приспивната песен се пее преди лягане и повишава ефекта от почивката. Тя подобрява сънят на всички, за които е предназначена, и те ще възстановят допълнителни (Успех/2) ЖТ за 1 час сън.
на:
Ефект: Приспивната песен се пее преди лягане и повишава ефекта от почивката. Тя подобрява сънят на всички, за които е предназначена, и те ще възстановят допълнителни (Успех/3) ТЖ, ТМ и ТП на 1 час сън.
---------------------------------
* Сега, като гледам песента на куража си мисля нещо
Песента на куража може да се противопостави като успех срещу успеха на кошмарна песен.
Успех+3хЗар срещу Успех+3хЗар.
Проверката може да се направи само веднъж от един повец срещу една песен на кошмара.
При успех на проверката се премахва ефекта на песента на кошмара.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Нови песни за одобрение
Някак си не ми харесва идеята за "пейни ми, да те залюбя", както става по чалга клубовете... Но все пак съм склонен да я приема, въпреки че за мен подобна магия не трябва да е игрова, а за неигрови персонажи и то вродена, както е за СИРЕНИТЕ(не серенадите...надявам се да не е грешка, а да сте искали това да кажете)...cherno_slance написа:1.
Песен на нимфата/серенада
Магическа - изисква 4ТМ за запяване. Не изисква ТМ за поддръжка. Разказвачът определя минимално вътреигрово време, необходимо за да се прояви ефекта. (една песен обикновенно е около пет минути - + или - две, три минути)
Усложнение - няма
Ефект: Повишава обаянието на певеца с Успех спрямо избрана мишена.
Продължителност на ефекта - успех/2 часа.
Доволна магия, само че трябва да имаш Убиец и Крадец, за да я направиш... Oсвен ако не искаш да забиеш нож в гърба някому, което ще е яката работа...cherno_slance написа:2.
Кошмарна Песен
Магическа - изисква 10ТМ за запяване. Не изисква ТМ за поддръжка. Разказвачът определя минимално вътреигрово време, необходимо за да се прояви ефекта. (една песен обикновенно е около пет минути - + или - две, три минути)
Усложнение - ПсУ/2 на избраните жертви. Житейски това се изразява в следното:
- Вие, гадни (да се въведе име/название на народ/особени народностни белези). Ще умрете под стените на нашата непревземаема крепост.
Ефект: Песента действа на избрани от певеца жертви и те сънуват кошмари, щом заспят. По този начин им пречи да натрупват почивка по време на съня. Ефектът се проявява за всички заспивания в рамките на 2 часа от края на песента. Важи за цялата продължителност на съня, започнат с тези заспивания.
Забележка/ Песента действа и на вече заспали създания. При успех нарушава почивката на избраните жертви от този момент нататък. При неуспех жертвите може да се събудят (по техен избор).
Идеал.cherno_slance написа:3.
Песен на Куража
Магическа - изисква 4ТМ за запяване и 1 ТМ за рунд подръжка
Усложнение - няма
Ефект: Певеца запява песен, която вдъхва кураж на слушателите му. Дава +Успех/2 към ПсУ срещу страх.*
Тази ми е любимата май!cherno_slance написа:4.
Маршова песен
Немагическа - не изисква мана
Усложнение - няма
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват 1 по-малко умора при преход. Тоест при придвижване по глобалната карта.
Забележка: певецът може да прекъсва песента за краткотрайни действия - пикаене, изяждане на сандвич, слизане и качване от кон и т.н. Кратковременни действия със силно емоционално въздействие - например битка - прекъсват ефекта и трябва да се запее отново.
Някак цялостно ми се вижда като слаб флейвър... Балада... Защо по дяволите... Баладите са фантастични произведения, в които е залегнал мотива за смъртта... Колко релаксиращо...cherno_slance написа:5.
Балада
Немагическа - не изисква мана
Усложнение - няма
Ефект: Докато певеца пее, слушателите натрупват допълнително почивка +успех/3 на час, до максимално удвояване. Песента има ефект когато слушателите почиват.
Не се ли приопокриват донякъде с новия вариант на приспивната песен?cherno_slance написа:6.
Приспивна песен на етера
Магическа - 10 ТМ за запяване.
Усложнение – няма.
Ефект: Песента удвоява възстановяването на ТМ на слушателите за Х часа сън, където Х е успех/2 от запяването. След изтичане на въпросното време спящите продължават да възстановяват редовното си количество ТМ.
Старият вариант ми се виждаше имбав, но след промяната... Леле! След това чакам Full Recovery за час...cherno_slance написа:9. Промяна на ефекта на присписвата песен от:
Ефект: Приспивната песен се пее преди лягане и повишава ефекта от почивката. Тя подобрява сънят на всички, за които е предназначена, и те ще възстановят допълнителни (Успех/2) ЖТ за 1 час сън.
на:
Ефект: Приспивната песен се пее преди лягане и повишава ефекта от почивката. Тя подобрява сънят на всички, за които е предназначена, и те ще възстановят допълнителни (Успех/3) ТЖ, ТМ и ТП на 1 час сън.
Да, но забележи, че в този случай тя ще действа като един вид Приспивна песен по време на сън в конкретния случай, което ме навежда на мисълта, че нямаме такава песен...cherno_slance написа:---------------------------------
* Сега, като гледам песента на куража си мисля нещо
Песента на куража може да се противопостави като успех срещу успеха на кошмарна песен.
Успех+3хЗар срещу Успех+3хЗар.
Проверката може да се направи само веднъж от един повец срещу една песен на кошмара.
При успех на проверката се премахва ефекта на песента на кошмара.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
В електронния вариант видях особен вариант на "Песен на покоя" - действа срещу половината псу на жертвата.
Предполагам обаче, че това е разновидност, която действа на една цел.
Старата песен, която е срещу всички слушатели, но пък трябва да преодолее цялото им Псу! - тя трябва да се запази, а имената на двете песни да се направят различни.
Предполагам обаче, че това е разновидност, която действа на една цел.
Старата песен, която е срещу всички слушатели, но пък трябва да преодолее цялото им Псу! - тя трябва да се запази, а имената на двете песни да се направят различни.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
Имаш предвид, че песента действа по УФУД:
Певец + 3 зара > 16 + ПсУ/2
Ако е така, то е нормално ПсУ да е 1/2, тъй като е пасивен елемент в УФУД, а тогава те са 1/2 тъй като имат 16 добавено към тях. Иначе би било много трудно да се успее. Певец максимално е на 12, а ПсУ да е също 12 е напълно постижимо, което значи, че за успех трябва да хвърлиш 17 или АУ.
Певец + 3 зара > 16 + ПсУ/2
Ако е така, то е нормално ПсУ да е 1/2, тъй като е пасивен елемент в УФУД, а тогава те са 1/2 тъй като имат 16 добавено към тях. Иначе би било много трудно да се успее. Певец максимално е на 12, а ПсУ да е също 12 е напълно постижимо, което значи, че за успех трябва да хвърлиш 17 или АУ.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Въпросът е, че класическата мистична приспиваща песен (МПП ) не е била отменяна. А тя, макар и много трудна, се прави срещу всички враждебни създания.
Може да е трудна, но дава възможност за спасение на групата.
... Освен ако нямаш предвид, че има промяна и въпросната класическа МПП е била улеснена. Но тогава пък става имба.
Може да е трудна, но дава възможност за спасение на групата.
... Освен ако нямаш предвид, че има промяна и въпросната класическа МПП е била улеснена. Но тогава пък става имба.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.