Страница 1 от 1

Друид 1,01

Публикувано: чет апр 14, 2011 3:34 pm
от Vilorp
Така, понеже възникна въпросът за малките животни ето предложението:

На трето ниво друида може да да извика малко животно, по стнадартната процедура за призоваване, като максималната му мана намалява с 5.
Ако по незнайно какви причини се опреде до битка: Животното има 10 ТЖ, 10 ТД и 10 БЗ.


Котка: Незабележимост* в градски условия; Катерене - по всичко което може нормална котка да се катери; Промъкване: 12; Бдит.: 6;

Куче: Незабележимост в градски условия; Обоняние: 16; Промъкване: 6; Бдит: 8;

Гризач: Незабележимост на открити терени; Промъкване: 14; Бдит.: 12;

Птица: Незабележимост в полски условия; Летене; Промъкване: 10; Бдит.: 10;

Влечуго: Незабележимост в полски условия; Отрова със сила 12 и ефект 10 реална щета, може да се приложи еднократно след успешно промъкване; Промъкване.: 16; Бдит.: 6;


*Незабележимост - никой не обръща внимание на животното, може да се чете и невидимост примерно.


Това са така наречените логистични животни, те не се бият, но това не е и идеята им.

Публикувано: пет апр 15, 2011 12:17 pm
от Fobos
Сега почнах да се замислям дали СУ Друид, ако бъде взето като самостоятелно умение, няма да стане твърде силно с новите животни. Един вид за да не правим Вещера много силен, правим Друида. Може би трябва да се мисли за някакви допълнителни условия, при които логистичните животни да са ефективни. Да речем, може би да се въведе ново Познание "Познание животинска емпатия" и Друид и Вещер да дават бонус към него. Или всички тези специални способности, описани в другата тема, фамилиарът да ги получава само когато стигне 4то ниво (Друид на 12) и има интелект поне 9, за което играчът е похарчил от собствените си ТР.

Публикувано: ср дек 07, 2011 10:42 pm
от kilorez
Първо се питам тоя дроид ако викна някоя змия и ухапе някой не става ли прекалено силно .

А дали може бих казал че за дроида трябват още магии а не призовавания на животни има толкова много който могат да се сложат .

Публикувано: чет дек 08, 2011 9:41 pm
от Vilorp
Ами не чак толкова отрова 12 е наистина силна, но леки рани намаляват силата й един кадърен маг не го бърка това. Идеята е по скоро да ги използваш като шпиони или други подобни. Самото животно е на една плюнка живот и определено не е подходящо за бойна ситуация, освен като временен жив щит да речем. Забележи също така, че нямат атака и защита. Ако някой реши да убие котка просто я убива дето се вика...

Публикувано: пет дек 16, 2011 1:49 pm
от BatGojko
Аз ли пропуснах или нямат показател за АТ? Как ще изчислиш отровата дали е успяла или не? Иначе като цяло е ок да има и такива животинки в арсенала му.

Публикувано: нед дек 18, 2011 12:41 pm
от Vilorp
Идеята принципно е въобще да не се атакува с тях. Какви щети може да нанесе една котка ли мишка, по скоро само да се пречкат и за затрудняват движението на противника в битка. Отровата на влечугите пък е по-скоро ако имаш познание отрови да можеш да я извлечеш то гадинката и да си намажеш кинжалът с нея.
Въобще тия гадинки са един вид социални такива.

Публикувано: пон дек 19, 2011 4:51 pm
от BatGojko
Ок, споменете го в описанието.