Приключения и Идеи!
Модератор: Модератори
Всъщност таткото на елфите е Боян, но това няма нищо общо със "стрелата която ..." Това ще ти се случи на всяка една държавна граница, ако решиш да я преминеш без изрично разрешение на въответната държава. В Китай могат да те напъхат в затвора за съвсем "невинни неща" без право на реална защита и т.н. - гледали сте "Червения ъгъл", нали? А наскоро даваха някакъв подобен филм за Тайланд. Това едва ли превръща всички китайци в наши врагове (или да го кажа по-ясно едва ли ако видите либиец по нашите улици ще го убиете/набиете, само защото държавата му постъпва нечестно с нашите медици, нали?).
Хленченето на СенДжар е оправдано, само ако има желание да разиграва в един абсолютно нелогично мирен и лишен от предразсъдаци свят - а такъв няма никъде. Да, така сме направили света (континента), че да се играе предимно из земите на хората и из Пустоща - Вечната гора и Планината на Джуджетата са мистика и са оставени за специални нужди. Това според нас е удачно разпределение на нещата, а и има достатъчно място за приключенстване. Какво по-забавно (за герои над 20 ниво ) да се опитат приключенците да изпълнят разузнавателна мисия на Планинските орли в покрайнините (щото центъра е просто краят на приключенската им кариера) на Вечната гора, или да бъдат официално приети от краля на Джуджетата (естествено ще бъдат преведени до столицата със завързани очи...
Не мисля, че Средната гора, фактът, че има голям шанс да те разстрелят в горите на елфите (я, какво съвпадение) или, че нямаш никакуъв шанс да оцелееш в Мордор, прави стинга "недообмислен" или неподходящ за игра.
Вие как мислите?
Хленченето на СенДжар е оправдано, само ако има желание да разиграва в един абсолютно нелогично мирен и лишен от предразсъдаци свят - а такъв няма никъде. Да, така сме направили света (континента), че да се играе предимно из земите на хората и из Пустоща - Вечната гора и Планината на Джуджетата са мистика и са оставени за специални нужди. Това според нас е удачно разпределение на нещата, а и има достатъчно място за приключенстване. Какво по-забавно (за герои над 20 ниво ) да се опитат приключенците да изпълнят разузнавателна мисия на Планинските орли в покрайнините (щото центъра е просто краят на приключенската им кариера) на Вечната гора, или да бъдат официално приети от краля на Джуджетата (естествено ще бъдат преведени до столицата със завързани очи...
Не мисля, че Средната гора, фактът, че има голям шанс да те разстрелят в горите на елфите (я, какво съвпадение) или, че нямаш никакуъв шанс да оцелееш в Мордор, прави стинга "недообмислен" или неподходящ за игра.
Вие как мислите?
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Еййй, верно. Аз това съм искал. Да играя в един, как беше сега, "абсолютно нелогично мирен и лишен от предразсъдаци свят" . Да. За това и се опитвах да се изкажа, че точно такова съдружие м/у елф и джудже ще е бая трудно. А ти отиде в оффтопика, който се опитах да не засегна така явно, но май не се получи. Нето съм искал да играя в подобен на описания от тебе свят, нито съм се опитвал с примера за Реката от мълнии и "стрелата която..." да наложа мислите, по който ТИ ми тълкува мнението.
С горния пост, само продкрепи тезата ми, че не е възможно това съдружие и на всичкото отгоре си противоречи сам на предпоследния пост...
Какво повече мога да кажа?
С горния пост, само продкрепи тезата ми, че не е възможно това съдружие и на всичкото отгоре си противоречи сам на предпоследния пост...
Какво повече мога да кажа?
God is dead, and no one cares!
Your God is dead, and no one cares!
Your God is dead, and no one cares!
Може и да не съм те разбрал значи. Идеята беше да обясня, какво ние сме вложили в света и как това се вижда в нашия реален свят. Не съм се опитвал да ти тълкувам мислите, а да анализирам мнението ти. Ако не съм те разбрал правилно, значи има грешка. Няма проблем! В кой оффтопик съм отишъл не разбрах, но също е без значение. Важно е да се обсъждат изказаните мнения във връзка с играта и света там, а не дали аз съм те разбрал или не. И понеже този пост (заедно с предходния твой) за момента си е пълен ОФФтопик, ще поседи малко и ще го зачистя, за да не давам лош пример.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Химера пише, че млади будали (разказвачи) могат да идват тук за помощ относно техните приключения.
Аз като представител на гореспоменатия вид идвам за идея.Та ето го моя проблем - елфа Гилгалат след продължителна (5 години) война с Гигантите умира в битка с много по-многоброен противник от очакваното. Но всъщност той не е умрял. Някакъв странник го намира, разбира , че е в кома от АУ 6 с каменен двуръчен меч и го прибира при себе си. Не ме питайте откъде изобщо знае за комата, той е някакъв супермен. След 3-4 месеца Гилгалат се събужда взема си партакешите и отива вкъщи да си търси съпругата. Но тя (както всичките му познати) мисли че той е мъртъв и тръгва да се скита из Магландиум с надеждата да забрави мъжа който обича( първата и идея е да отиде в Тобрук и да се напие до смърт (нямам предвид буквално) с джуджешка бира). И нашия герой почва да я издирва. Дотук е измислено. После обаче нямам никаква представа какво ще му се случи на тоя човек, тоест елф. Измислил съм самия край - Гилгалат ще намери спругата си на ръба на скала готова да напусне света с краката напред, но посредата - нищо.Моля help.
ПП:Знам, че на опитните разказвачи ще им се стори смешно нищо да не мога да измисля, но е така.
ППП: На всичкото отгоре играча иска кована митрилова броня със ЗА=7.(Да ви спестя пресматанията - 112 златника само за материалите) Какво да го правя тоя играч?
Аз като представител на гореспоменатия вид идвам за идея.Та ето го моя проблем - елфа Гилгалат след продължителна (5 години) война с Гигантите умира в битка с много по-многоброен противник от очакваното. Но всъщност той не е умрял. Някакъв странник го намира, разбира , че е в кома от АУ 6 с каменен двуръчен меч и го прибира при себе си. Не ме питайте откъде изобщо знае за комата, той е някакъв супермен. След 3-4 месеца Гилгалат се събужда взема си партакешите и отива вкъщи да си търси съпругата. Но тя (както всичките му познати) мисли че той е мъртъв и тръгва да се скита из Магландиум с надеждата да забрави мъжа който обича( първата и идея е да отиде в Тобрук и да се напие до смърт (нямам предвид буквално) с джуджешка бира). И нашия герой почва да я издирва. Дотук е измислено. После обаче нямам никаква представа какво ще му се случи на тоя човек, тоест елф. Измислил съм самия край - Гилгалат ще намери спругата си на ръба на скала готова да напусне света с краката напред, но посредата - нищо.Моля help.
ПП:Знам, че на опитните разказвачи ще им се стори смешно нищо да не мога да измисля, но е така.
ППП: На всичкото отгоре играча иска кована митрилова броня със ЗА=7.(Да ви спестя пресматанията - 112 златника само за материалите) Какво да го правя тоя играч?
Ами ще се опитам да ти помогна:
1.Кажи на играча си-ТИ ЛУД ЛИ СИ ВЕ?!Не може да почне с митрилена броня за толкова пари в началото на играта.
2.За приключението-ако войната не е била преди много време,може например тази война да е почнала отново.И елфът да се включи и да намери там единствения си жив приятел и той да му каже за жена му.И по пътя да се въвлече в някакви проблеми с някой благородник(или некромант) и така да стане малко по-дълго.Съжелявам,ама само това измислих.Надявам се да съм ти помогнал!
1.Кажи на играча си-ТИ ЛУД ЛИ СИ ВЕ?!Не може да почне с митрилена броня за толкова пари в началото на играта.
2.За приключението-ако войната не е била преди много време,може например тази война да е почнала отново.И елфът да се включи и да намери там единствения си жив приятел и той да му каже за жена му.И по пътя да се въвлече в някакви проблеми с някой благородник(или некромант) и така да стане малко по-дълго.Съжелявам,ама само това измислих.Надявам се да съм ти помогнал!
Life isn't bad - it's WORSE!!
Не, грещно си ме разбрал - той не я иска още в началото (и това пробва, но не му мина номера) Той иска да му я дам някак повреме на приключението. Между другото той не започва от нулата - войната беше отделно приключение и той стана 9 левел.(Много битка, много нещо ). Въпроса ми беше какво да направи за да заслужи такова нещо и дали изобщо да му го давам. Sorry, ако съм задал грешно въпроса.
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
В една от темите бях писал, че играчи, които искат много, или не трябва да го получават, или трябва да го получат без проблеми и да съжалят за това (а БатГойко каза, че съм бил краен-кой, аз? ). Ето още един пример как става това.
Накарай го да направи услуга на елфически ковач и да плати 112 златника. После може да си поиска услугата под формата на оформена ризница:). Ако ковачът не е крал на елфите:), едва ли има 112 златни, за да му направи такъв подарък. Щом е 9-о ниво-таман му е време за такава броня. Определено е достатъчно оппитен, за да не му я вземе някой случайно минаващ бандит (ако не я крие в градовете, тая броня ще означава, че го пресрещат 2зара+10 бандити всеки път, като излезе от грда, и всеки път, когато наоколо няма страж, се опитват да му направят засада1зар+3 такива. По-корумпираните стражи може да се включат на страната на бандитите, всъщност дори и по-малко корумпираните може да го направят...толкова пари те няма да видят накуп цял живот по друг начин.
Цената на тоя митрил, без обработката, е равна на 16-17 години нощувки в страноприемница с по две хранения на ден-това означава "спокойни старини" за доста разбойници. Или на 1 година пиянство за някое джудже:). А пича иска да си го носи на показ (кована броня не може да се скрие под дрехите, дори да е от митрил), така ли? Ами предричам му, че бързо ще стане 10-о ниво, ако оцелее де...
И му подари и един лечебен еликсир към бронята. Просто му кажи, че оттук нататък ще има нужда от такива, а този е подарък от теб .
За приключението-дай малко психологизъм. Ами ако жена му се е омъжила повторно (някой друг я е спрял да не се хвълри от скалата и в негово лице тя е намерила голямата любов)? Какво ще стане, ако вече са сключили брак? Как ще реагира героя? Определено тук виновни няма, но ка ще спечелва сърцето й отново (хинт-да очисти "съперника" ще бъде отчетено от нея като "нелоялан конкуренция"). Абе, ето ти повод за психология в приключението. И за развитие на познанията "прелъстяване", "психология", "писане на стихове", "обноски и етикеция" и "актьорско майсторство" с опита от бандитите, които са се полакомили за ризницата му .
Накарай го да направи услуга на елфически ковач и да плати 112 златника. После може да си поиска услугата под формата на оформена ризница:). Ако ковачът не е крал на елфите:), едва ли има 112 златни, за да му направи такъв подарък. Щом е 9-о ниво-таман му е време за такава броня. Определено е достатъчно оппитен, за да не му я вземе някой случайно минаващ бандит (ако не я крие в градовете, тая броня ще означава, че го пресрещат 2зара+10 бандити всеки път, като излезе от грда, и всеки път, когато наоколо няма страж, се опитват да му направят засада1зар+3 такива. По-корумпираните стражи може да се включат на страната на бандитите, всъщност дори и по-малко корумпираните може да го направят...толкова пари те няма да видят накуп цял живот по друг начин.
Цената на тоя митрил, без обработката, е равна на 16-17 години нощувки в страноприемница с по две хранения на ден-това означава "спокойни старини" за доста разбойници. Или на 1 година пиянство за някое джудже:). А пича иска да си го носи на показ (кована броня не може да се скрие под дрехите, дори да е от митрил), така ли? Ами предричам му, че бързо ще стане 10-о ниво, ако оцелее де...
И му подари и един лечебен еликсир към бронята. Просто му кажи, че оттук нататък ще има нужда от такива, а този е подарък от теб .
За приключението-дай малко психологизъм. Ами ако жена му се е омъжила повторно (някой друг я е спрял да не се хвълри от скалата и в негово лице тя е намерила голямата любов)? Какво ще стане, ако вече са сключили брак? Как ще реагира героя? Определено тук виновни няма, но ка ще спечелва сърцето й отново (хинт-да очисти "съперника" ще бъде отчетено от нея като "нелоялан конкуренция"). Абе, ето ти повод за психология в приключението. И за развитие на познанията "прелъстяване", "психология", "писане на стихове", "обноски и етикеция" и "актьорско майсторство" с опита от бандитите, които са се полакомили за ризницата му .
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
Първо, здравей! Радвам се че има ирачи, който се пробват да измислят нещо по-добро от настървен-войн-жаден-за-отмъщение и съответно разказвачи, който ги насърчават в това си дело . Наистина историята на играча ти е интересна и се сещам начин, по който хем можеш да го навържеш с приключението, хем да удовлетвориш желанието на играча - за митрилената ризница говоря.
Да кажем, че Гилгалат заедно със своят група се натъкват по едно време от приключенстването им на изпаднал в беда могъщ войн и/или ковач, който също е Гигант. След като приключенците му помагат да се отърве от своя проблем - тук можеш да измислиш какво ли не: много противници, проклятие и т.н. -могъщия войн/ковач ще възнагради Гилгалад и спътниците му с много трофей - естествено сред, който ще е митрилената ризница, която е "учудващо" само по мярка на героя на играча ти . До тук добре, но уловката, е че Великия войн/ковач ще иска да нещо в замяна някой път, някой ден - оказва се, че не е бил толкова щедър. Е приключенците после продължават... Можеш да навържеш приключението, така че да не е свързано само с Гилгалат. Един след друг, могъщия войн ще привиква приключенците за дадат нещо в замяна. Дали ще е някакъв предмет или просто услуга - това ти си решаваш.
Идеята, е че последен, ще е гиганта. Най-накрая ще намери своята любима, естествено не другаде а в ръцете на могъщия войн/ковач . Играча, ще трябва да избира: или той му връща митрилената ризница(с която той се е привързал вече не съмнено - спасявала му е живота ред пъти), а Война/Ковачът му "връща" съпругата ИЛИ да си остане със скъпоценната бронята, а да се раздели с жената на живота си за винаги. За да стане още по-интересно, след евентуалното решение на героя Жена му побягва към най-блезката скала - каквото и да е било то. Очевидно не може да понесе как някой се пазари за нея, а и не може да реши при кой да остане - при първата и истинска любов (Гилгалад ) или новата й, пак толкова истинска любов (Могъщия войн) . Демек - *insert dramatic moment here* сцена . Тук важното е да оставиш героя да почне да "преговаря"(защото, съгласи се, това не могат да се нарекат преговори ) с нея. Ако успее да я убеди -успее, ако ли не - не. Трябва изцяло от неговите дейстия да зависи. Може би ще е най-добре тя да поиска от нега, ако не е захвърлил бронята да я захвърли сега
, а още по-добре, ако играча сам се сети!
Естествено, Гилгалат може и от ярост да нападне Могъщия войн/ковач, като естествено не зависи нищо то това, дали ще го победи или не. Тук, естествено трябва да направиш достоен НИП, според мен . Няма значение, кой побеждава - за да запазиш драматизма, тя може пак да се засили към пропастта. Ако са победили наще, ще може пак да води "преговори", ако ли не, ами по-логично е направо да се самоубие. Ех, обичам драмата .
Предложението, на Асен също не е толкова лошо. Даже, може да е по-добре, защото тогава може да се развие повече от нежната страна на коравия и груб Гигант .
Да кажем, че Гилгалат заедно със своят група се натъкват по едно време от приключенстването им на изпаднал в беда могъщ войн и/или ковач, който също е Гигант. След като приключенците му помагат да се отърве от своя проблем - тук можеш да измислиш какво ли не: много противници, проклятие и т.н. -могъщия войн/ковач ще възнагради Гилгалад и спътниците му с много трофей - естествено сред, който ще е митрилената ризница, която е "учудващо" само по мярка на героя на играча ти . До тук добре, но уловката, е че Великия войн/ковач ще иска да нещо в замяна някой път, някой ден - оказва се, че не е бил толкова щедър. Е приключенците после продължават... Можеш да навържеш приключението, така че да не е свързано само с Гилгалат. Един след друг, могъщия войн ще привиква приключенците за дадат нещо в замяна. Дали ще е някакъв предмет или просто услуга - това ти си решаваш.
Идеята, е че последен, ще е гиганта. Най-накрая ще намери своята любима, естествено не другаде а в ръцете на могъщия войн/ковач . Играча, ще трябва да избира: или той му връща митрилената ризница(с която той се е привързал вече не съмнено - спасявала му е живота ред пъти), а Война/Ковачът му "връща" съпругата ИЛИ да си остане със скъпоценната бронята, а да се раздели с жената на живота си за винаги. За да стане още по-интересно, след евентуалното решение на героя Жена му побягва към най-блезката скала - каквото и да е било то. Очевидно не може да понесе как някой се пазари за нея, а и не може да реши при кой да остане - при първата и истинска любов (Гилгалад ) или новата й, пак толкова истинска любов (Могъщия войн) . Демек - *insert dramatic moment here* сцена . Тук важното е да оставиш героя да почне да "преговаря"(защото, съгласи се, това не могат да се нарекат преговори ) с нея. Ако успее да я убеди -успее, ако ли не - не. Трябва изцяло от неговите дейстия да зависи. Може би ще е най-добре тя да поиска от нега, ако не е захвърлил бронята да я захвърли сега
, а още по-добре, ако играча сам се сети!
Естествено, Гилгалат може и от ярост да нападне Могъщия войн/ковач, като естествено не зависи нищо то това, дали ще го победи или не. Тук, естествено трябва да направиш достоен НИП, според мен . Няма значение, кой побеждава - за да запазиш драматизма, тя може пак да се засили към пропастта. Ако са победили наще, ще може пак да води "преговори", ако ли не, ами по-логично е направо да се самоубие. Ех, обичам драмата .
Предложението, на Асен също не е толкова лошо. Даже, може да е по-добре, защото тогава може да се развие повече от нежната страна на коравия и груб Гигант .
God is dead, and no one cares!
Your God is dead, and no one cares!
Your God is dead, and no one cares!
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
И да не забравиш какво ти писах за бандититте и носещите митрилени ризници! Независимо по кой сценарий ще действаш (или ще ги обединиш), бандитите хич няма да им пука от това. Те искат митрила! Веднага!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Добре де, какво от това? Все едно ти трябва елфически ковач, за да обработва митрила!:) Гигант-ковач с магичексо умение 16 представяш ли си? Сигурно има, ама...хм, все едно няма да работи заради някакъв елф:).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
Eto i moqta istoriika...
Mogu6t madiosnik namira geroite i im kazva,4e trqbva da izvur6at vajna misiq i te sa edinstvenite koito mogat da uspeqt i da ostanat verni na zada4ata(use6ta tova nqkak si tam).Kazva im 4e trqbva da stignat do ugozapadnata 4ast na kolosut i da otkriqt dreven artefakt,s koito 6te moje da pobedi edin o6te mo mogu6t magiosnik,koito puk subira ogromna armiq ot goblini i gu6teroidi,za da zavladee kontinenta.Ihzar(taka se kazva dobriqt mag)ne znae kude to4no e skrit artefakta i ne moje da pomogne za6toto ima drugi vajni dela da vur6i.Tazi ve6t se nari4a "Amuletut na osemte 6koli" i predpazva napulno ot magiite na 6kolite,no samo tozi koito go e dokosval i e na po malko ot 10 metra ot nego.Sled kato go namerqt,geroite,povikvat Ihzar i toi idva da se razpravq s lo6iq.No purvo gi teleportira na bezopasno mqsto i taka.
Estestveno trqbva da ima i nagrada i razkazva4ut 6te izmisli tova,kakto i vsi4ko ostanalo(premejdiq,mar6rut i dr.).Sled tova moje da se okaje 4e armiqta na zliq 4ovek iska sama da zavladee Maglandium i trugva na pohod.)
Mogu6t madiosnik namira geroite i im kazva,4e trqbva da izvur6at vajna misiq i te sa edinstvenite koito mogat da uspeqt i da ostanat verni na zada4ata(use6ta tova nqkak si tam).Kazva im 4e trqbva da stignat do ugozapadnata 4ast na kolosut i da otkriqt dreven artefakt,s koito 6te moje da pobedi edin o6te mo mogu6t magiosnik,koito puk subira ogromna armiq ot goblini i gu6teroidi,za da zavladee kontinenta.Ihzar(taka se kazva dobriqt mag)ne znae kude to4no e skrit artefakta i ne moje da pomogne za6toto ima drugi vajni dela da vur6i.Tazi ve6t se nari4a "Amuletut na osemte 6koli" i predpazva napulno ot magiite na 6kolite,no samo tozi koito go e dokosval i e na po malko ot 10 metra ot nego.Sled kato go namerqt,geroite,povikvat Ihzar i toi idva da se razpravq s lo6iq.No purvo gi teleportira na bezopasno mqsto i taka.
Estestveno trqbva da ima i nagrada i razkazva4ut 6te izmisli tova,kakto i vsi4ko ostanalo(premejdiq,mar6rut i dr.).Sled tova moje da se okaje 4e armiqta na zliq 4ovek iska sama da zavladee Maglandium i trugva na pohod.)
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Само три възражения, които просто показват, че не си помислил, че един от играчите може да разсъждава като мен:).Могу6т мадиосник намира героите и им казжа,4е трябжа да изжур6ат жайна мисия и те са единстжените които могат да успеят и да останат жерни на зада4ата(усе6та тожа някак си там).
дрежен артефакт,с които 6те мойе да победи един о6те мо могу6т магиосник,които пук субира огромна армия от гоблини и гу6тероиди,за да зажладее континента.
След като го намерят,героите,пожикжат Ихзар и тои иджа да се разпражя с ло6ия.Но пуржо ги телепортира на безопасно място и така.
Първо, ако мисията включва да му дам амулета, не е в час тоя магьосник, ясно защо иска помощ срещу другия:).
Второ, хора-наемници не се ли приемат? Не? Е, да се надяваме, че не им плаща добре, иначе ще завиждам. Но това, което имам предвид, е, че на този етап моят герой отива в столицата на Западния съюз и предупреждава за опасността, а не рискува скъпоценната си кожа, за да търси защитен амулет:).
Трето, както ти писах, ако някой си мисли, че ще дам амулета на тоя "жрец на Ищар":), просто не е уцелил човека. Ти сещаш ли се, че ако няма защо да се притеснявам от магията му, просто ще се промъкна със амулета в шатрата му и ще го намерят с кама в бъбреците тоя нещастник? Да бе, да-и да дам опита за побеждаване на маг от високо ниво на оня, щото бил добър? Ами и аз съм добър, значи трябва да му е все едно, че аз съм свършил работата:).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- ilian_pk
- Чирак
- Мнения: 22
- Регистриран на: вт окт 17, 2006 4:50 pm
- Местоположение: гр. Перник
- Контакти:
Идеи на приключението("Изгубеният замък"), което дооформям и скоро ще публикувам в този форум (1-2 седмици):
1. Героите разбират за отдавна забравен замък, намиращ се в Средната гора и получават задача, в която трябвда да намерят замъка и да вземат оттам могъщ артефакт
2. Ако изберат да пътуват с керван, биват нападнати няколко пъти от диви животни и бандити, при едно от нападенията, конете са откраднати и героите трябва да отидат в съседно градче и да откраднат други коне.
3. На пръв поглед в градчето няма никаква охрана, но всъщност в една от сградите има няколко пазача, които ги виждат и тръгват по тях, а собственика на конете излиза от дома си с арбалет и ги заплашва, че ще ги убие.
4. Ако са заловени героите са заключени в килия и трябва да измислят начин да избягат.
5. В килията има още двама опасни бандита, а героите разбират, че след няколко дни ще мине конвой, който ще ги прибере и ще ги откара в града, в който всъщност започва приключението, а там ще бъдат съдени.
6. Когато пристигат при замъка, героите виждат, че всичко около него е обградено в мрак, горите са изсъхнали, а на воля се разхождат всякакви зомбита, скелети и демони.
1. Героите разбират за отдавна забравен замък, намиращ се в Средната гора и получават задача, в която трябвда да намерят замъка и да вземат оттам могъщ артефакт
2. Ако изберат да пътуват с керван, биват нападнати няколко пъти от диви животни и бандити, при едно от нападенията, конете са откраднати и героите трябва да отидат в съседно градче и да откраднат други коне.
3. На пръв поглед в градчето няма никаква охрана, но всъщност в една от сградите има няколко пазача, които ги виждат и тръгват по тях, а собственика на конете излиза от дома си с арбалет и ги заплашва, че ще ги убие.
4. Ако са заловени героите са заключени в килия и трябва да измислят начин да избягат.
5. В килията има още двама опасни бандита, а героите разбират, че след няколко дни ще мине конвой, който ще ги прибере и ще ги откара в града, в който всъщност започва приключението, а там ще бъдат съдени.
6. Когато пристигат при замъка, героите виждат, че всичко около него е обградено в мрак, горите са изсъхнали, а на воля се разхождат всякакви зомбита, скелети и демони.
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Никой не е роден научен*, както съм изтъквал и аз не съм изключение! Що ботуши скъсаха героите на моите играчи в началото...
За приключението - поразително напомня на много други приключения със своя сюжет: завръзката и кулминацията са добре познати на всеки разказвач, осмелил се да води групата, когато са започвали** да играят за първи път, а за развръзката се досещаме каква би била. Междувпрочем - точки 3 и 5 са що-годе оригинални, поне не бях виждал и чувал някой да ползва цяло село като място за засада.
*Хайде сега, който каже че се е родил научен ще се самообяви за никой.
**Поради една или друга причина, в моята група "започването" отне доста време...
За приключението - поразително напомня на много други приключения със своя сюжет: завръзката и кулминацията са добре познати на всеки разказвач, осмелил се да води групата, когато са започвали** да играят за първи път, а за развръзката се досещаме каква би била. Междувпрочем - точки 3 и 5 са що-годе оригинални, поне не бях виждал и чувал някой да ползва цяло село като място за засада.
*Хайде сега, който каже че се е родил научен ще се самообяви за никой.
**Поради една или друга причина, в моята група "започването" отне доста време...
シャマョツィ
Темата на форума е доста полезна за разказвачи изпаднали в затруднение като мен: битките много ми харесват и за това изобилстват в моите приключения но само кютек не става слагам и много логически задачи от типа: Познайте името на тайнствен магьосник, но моите играчи успяха да отгатнат дори гатанките на Билбо и Ам-гъл. Решенсам да им го върна , така че бихте ли могли да ми дадете някои други главозамайващи логически задачи.
Само една.. по-скоро съвет. Не "връщай" на никого. Разказвачът и играчите не са два отделни отбора, а един. Иначе логически задачи може да черпиш от всякакви източници.
ПП: Изтрих мнението на Кид по повод поста на Илиан_ПК, макар по същество да казваше същото като поста на Шарки_дог. Просто тонът му би могъл да прозвучи обидно на хората, които не го познават
ПП: Изтрих мнението на Кид по повод поста на Илиан_ПК, макар по същество да казваше същото като поста на Шарки_дог. Просто тонът му би могъл да прозвучи обидно на хората, които не го познават
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Пробвай с нещо по-заплетено - например, аз ползвам в приключенията си шифъри (когато играчите сами са си ги пожелали ПРЕДИ началото на самата игра). Ето ти един пример:
К
Г
А
О
О
Т
Х
Я
Б
В
Ч
А
Ч
Р
Е
О
Отстрани на буквите им пишеш числата: 6, 3, 7
Моята група им отне точно двадесет минути за да подреди подобен тип "шифър" (препоръчвам го за някоя много, много трудно място). Основната идея е да се досетят, че когато съберат числата ще се получи точния брой букви; после трябва да се досетят и, че всяко от числата определя броя букви в една дума...
и после трябва да ги подредят. В горния пример е изречението:
"Когато бях овчарче".
Мда И пробвай да вкараш малко интрижка, някое мистериозно убийство - прочети един роман на Агата Кристи или някои от разказите на Сър Конан Дойл например и много идеи могат да ти дойдат наум. И така можеш да създадеш приключение, в което с малко битки, ще има много кеф и мисъл, най-вече.
Успех.
К
Г
А
О
О
Т
Х
Я
Б
В
Ч
А
Ч
Р
Е
О
Отстрани на буквите им пишеш числата: 6, 3, 7
Моята група им отне точно двадесет минути за да подреди подобен тип "шифър" (препоръчвам го за някоя много, много трудно място). Основната идея е да се досетят, че когато съберат числата ще се получи точния брой букви; после трябва да се досетят и, че всяко от числата определя броя букви в една дума...
и после трябва да ги подредят. В горния пример е изречението:
"Когато бях овчарче".
Мда И пробвай да вкараш малко интрижка, някое мистериозно убийство - прочети един роман на Агата Кристи или някои от разказите на Сър Конан Дойл например и много идеи могат да ти дойдат наум. И така можеш да създадеш приключение, в което с малко битки, ще има много кеф и мисъл, най-вече.
Успех.
Благодаря за съветите. Със сигурност ще използвам твоята задача в някоя сесия и ще наблегна на Шерлок Хоумс. А относно това да "им го връщам" беше просто шега искат ми се по заплетени загатки, за да е по интересна играта. Иначе когато играчите ми изпаднат в безизходица често им помагам да се измъкнат.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
За джуджета винаги можеш да обърнеш някое обикновенно име наопаки:
Чичко Сталин - Нилатсокчич (май бе водача на джуджетата)
Спрямо последните или най-важните събития от живота му:
Къртозъб Настаршински, Вълшебмеч Изковалев, Лъзгнал Бананкор...
Абривиатура на живота му:
Бях кавач, анархист. Бях прогонен от планината. Но открих другари истински и верни. - Бкабоп Нодиив
За елфите колкото повече Е-та, Л-та А-та и С-та има толкова по добре. Препоръчително е р-тата да не са повече от едно две, С-тата също могат да се пограничат. Останалото го ползвай с пълни шепи:
Алателе, Лесалар, Ело, Салемлел... все ми звучат елфски
Чичко Сталин - Нилатсокчич (май бе водача на джуджетата)
Спрямо последните или най-важните събития от живота му:
Къртозъб Настаршински, Вълшебмеч Изковалев, Лъзгнал Бананкор...
Абривиатура на живота му:
Бях кавач, анархист. Бях прогонен от планината. Но открих другари истински и верни. - Бкабоп Нодиив
За елфите колкото повече Е-та, Л-та А-та и С-та има толкова по добре. Препоръчително е р-тата да не са повече от едно две, С-тата също могат да се пограничат. Останалото го ползвай с пълни шепи:
Алателе, Лесалар, Ело, Салемлел... все ми звучат елфски
http://20000-names.com/
Ей от тука хващащ всякакви имена, даже и със значението им.
Ей от тука хващащ всякакви имена, даже и със значението им.