Страница 2 от 2

Публикувано: съб дек 22, 2007 2:21 pm
от Sharky_Dog
Вече е на сайта дори.. Бат Гойко не е пропуснал да се разпише на РПГ.БГ, но тук май е :lol:

Публикувано: съб дек 22, 2007 3:56 pm
от Shamajotsi
Знам, че се сещам бая късно, ама да питам - какви са разликите между стоманен и бронзов меч, да кажем, при все, че няма устойчивост на оръжията?

Публикувано: съб дек 22, 2007 5:03 pm
от Vilorp
Към Шамажоци: разликата е в цената и в това, че в магланиума стоманата не е в изобилие, даже бронза не е в особенно изобилие ама пак се нямира като селяка спести парици.

Иначе щях да пиша за това:
Успех = 3 зара + Умение – 16 + Улеснение - Усложнение
Направо не разбирам как успявате нещо толкова просто да го направите толкова сложно!!! Мачкар че с пълна сила това мнение може да отиде към „Бъзици с Аксиом Класик“

Публикувано: съб дек 22, 2007 10:02 pm
от BatGojko
Шарки, първо го обявих на сайта (сиреч и тук) - как си представи да пренебрегна най-заклетите фенове ;)
Вилорп, тя формулата е дълга (така изписана), но не и сложна. Идеята е, че в А16 Класик съм експериментирал с равенство, а не неравенство. Дали съм прав ще си покаже времето.

Публикувано: пон дек 24, 2007 2:02 am
от Miro
Да го акжем така

Код: Избери всички

неограничен интеграл от успеха по диференциал нивото = [твърде сложна матрица, за да мога да я опиша] 

Публикувано: пон дек 24, 2007 2:17 am
от BatGojko
Да го кaжем така

Код: Избери всички

неясна, неточна информация, звучаща като цитат от несъществуващ текст = [неразбиране от страна на потребителите на духовитостта на изказалия се]
ПП: Ако има някаква смислена информация в поста ти, моля кажи я с по-прости думи, за да я схванем и негениалните.

Публикувано: пон дек 24, 2007 3:00 am
от Miro
Ми не, това си е вечният бъзик с аксиом.

Публикувано: пон дек 24, 2007 11:16 pm
от BatGojko
А, знаех си, че не е злонамерено, но се притесних, че си видял нещо, което те е притеснило и си решил да излееш гнева си по този начин. Сега вече мога спокойно да чакам добрият старец да намине с чувала ;)

Публикувано: пон яну 28, 2008 10:13 pm
от Shamajotsi
Вършех си аз нещо по Аксиом 16 Класик и видях малката подробност, че дневникът има разни нередности. Тоест, две съм открил досега:
-Няма графа за Допустимо Тегло, а само за Претоварване. Пък може и нарочно да е махната? Все пак нужна е според мен.
-Графата с Общите умения (Катерене, Промъкване и прочие) е ненужна, щото нали ужким разказвачът определял спрямо ситуацията кой показател и как да го ползва?

Според мен, особено като се вземе под внимание второто нещо, дневникът може да се оптимизира повече и току-виж го посместим малко повечко. То не че има нужда, ама да не изглеждат така пусти празните полета ;) ...

Едит: Графата "Расови и други способности" (или както и да се казваше) също не е ли излишна?

Публикувано: вт яну 29, 2008 4:09 pm
от BatGojko
Въй, допустимото тегло съм го зачистил без да искам. Другите графи ги оставих, тъй като Разказвачът казва какво се ползва, но е добре да го каже в началото и да могат да си го запишат, пък после само ако има промяна да се мисли. А това за расите не бях много сигурен дали да го трия - все пак така остава, за да казва, че има такова нещо и да призовава, един вид, да се пробват играчите и на А16 ;)
Въпреки това може би си прав, че трябва да ги зачистя и тях. Ще видим кога ще го загледам.

Публикувано: вт яну 29, 2008 4:15 pm
от hameleona
не забравяй, че често разказвачите съзздават "домашни" раси и играят с тях ;)

Публикувано: ср яну 30, 2008 7:07 pm
от BatGojko
Принцино е така, но аз май зачистих всичко, което касаеше специалните расови умения. Всъщност сещам се защо пооставих някои графи - защото предположих, че ще има и хора, които ще ползват А16-Класик, но ще се възползват и от правилата на А16.

Публикувано: чет юни 05, 2008 11:28 pm
от Shamajotsi
А дали няма да е хубаво да се сложи някакъв пример за попълнен персонажен лист? Поне на първата част? Нещо се затрудних докато го попълвах за шаблоните и трябваше да се консултирам с книжката, а се предполага, че Аксиом 16 Класик е достъпна и за хора, които я нямат.