Аксиом16 Класик

Секция за всичко, което вълнува посетителите ни

Модератор: Модератори

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Аксиом16 Класик

Мнение от BatGojko » чет дек 06, 2007 6:53 pm

Така, слд много бавене и преработки, А16-Класик е вече готов. В момента го форматирам в ПДФ, но сега и моментът, който иска да го прочете по-рано от всички останали и да си даде мнението да ми пипе една поща и ще го получи на Word.
Правя това, с цел да получа мненията ви, преди да пусна този вариант на сайта, тъй като той би трябвало да е по-удобен за въвеждане на нови играчи в А16. Искам да знам дали така както е той изпълнява тази си функция или бихте желали да промените нещо. Моля пишете мненията си в отделен файл, който препращате отново към мен или ги постайте тук - така ще могат да се обсъдят от всички.
Това трябва да стане достатъчно бързо, така че за Коледа да качим ПДФ файла на сайта.
Пишете ми на
f_factor@mail.bg
и ще получите текстовия файл. Можете спокойно да показвате файла на когото решите за необходимо - това е свободен продукт, макар и в официалната си версия да е ПДФ.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » чет дек 06, 2007 8:55 pm

Извинявам се,но не разбирам какво е Аксиом Класик-старият вариант на Аксиом16 или?
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » чет дек 06, 2007 10:19 pm

Не, това е олекотена версия на А16, която цели да въведе играчите в системата. По принцип е част от А16, но е и надстройка един вид, тъй като значително олекотява някой неща - премахва влиянието на НИ (освен в случая с РЕ), опсростява някои формули... Леко чертае пътя за това какво ще е А16-Универсал.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » чет дек 06, 2007 11:19 pm

хвърлих един поглед - изглежда обещаващо за сега :D

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » чет дек 06, 2007 11:23 pm

BatGojko написа:Не, това е олекотена версия на А16, която цели да въведе играчите в системата. По принцип е част от А16, но е и надстройка един вид, тъй като значително олекотява някой неща - премахва влиянието на НИ (освен в случая с РЕ), опсростява някои формули... Леко чертае пътя за това какво ще е А16-Универсал.
Ъп или Даун грейд (; защото така както го обясняваш по скаро се махат стените откоркото да се слаго още едни покрив (;
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Мнение от Sharky_Dog » пет дек 07, 2007 12:57 am

Само забележката ми е, че няма дневник за героя, въпреки, че в началото бе "обещано" да има такъв в края...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пет дек 07, 2007 1:11 am

Дневникът на героя е почти същия, ккто и оригиналния, с премахнати всички ненужну за А16-Класик показатели. Ще го има в PDF-a
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » съб дек 08, 2007 1:39 pm

Прегледах го и мога спокойно да заявя, че е добре направено и елегантно осакатена версия на А16 :lol: Нямам забележки, осве към УФУД обясненията - уравнението си е дистатъчно ясно. А, да пъуснете и една-две раси още + специалните им умения. Ще е още по-зарибително.

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » съб дек 08, 2007 7:12 pm

Писах, чакам.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » съб дек 08, 2007 9:33 pm

Дали Аксиом Класик изпълнява добре функцията да запознава новите играчи със системата? Честно казано, трудно ми е да реша. Донякъде, това е заради мен си: на първо време, естествено, трябва да кажа, че на две четения не може да се каже много. Също така, в качеството на човек, който вече е запознат и свикнал със "сложната система" ми е трудно да преценя дали АК (хубаво съкращение :) ) е достатъчно проста. Но ето все пак някои плюсове и минуси, които ми правят впечатление:

-Направило ми е впечатление, че едно от нещата, които като че ли най-бавят битките, объркват изоставащите с математиката ученици, и от което се оплакват масата недоволни, е нетрадиционната механика на броните, която е останала и тук. Наистина когато излезе Ендивал 2, един мой съученик (нищо чудно да се произнесе тук между другото) изрази мнението си, че "броните не трябва да пречат на удара, а да намалят неговата сила." Но не съм сигурен така постигнатият реализъм дали ще е в помощ на начинаещите играчи.
-Не съм сигурен, че влиянието на нивото върху показателите е било дотолкова усложняващ елемент на системата, че да си е струвало махането.
-Не съм сигурен, че е минус, ама тука пак го има мятането на пълни шепи със зарове, особено ако някой реши да се прави на Конан Варварина или Батугой ;)
-Магиите както са оставени почти като оригиналните наистина дават голяма свобода на действие и разиграване, но дали не би било по-добре ако например тези с продължителен ефект не се фиксират като продължителност? За улеснение говоря, то целият ми пост дотук е и ще бъде занапред в тази насока.
-Знам, че това последно минусче, което може би съвсем не е минус, навярно е доста отвлечено, не на място, глупаво и субективно, но да си го кажа: Все още системата прекалено напомня на оригинала за мен. Което не е лошо за мен, разбира се, но за новаците?...

Сега и плюсчетата:
+Огромен плюс във всяко отношение пред оригиналната система е организацията. Сега нещата, струва ми се, са поне с една идея по-логично и систематично обяснени.
+Делението, нещо, за което хората много мрънкаха, е сведено до минимум - в голямата си част е сведена до деление на две, има тук-таме и на три, като едва на едно място има делене на пет.
+Идеята БА да е ПР/2 и оръжията да имат само един показател е много на място! Също и махането на специалните атаки - за начинаещите това е елемент, който като че ли често се пропуска така или иначе.
+По-малко СУ-та: хората няма да се чудят като буриданови магарета какво да изберат, че да си оптимизират по-добре героите. Освен опростяване това би допринесло евентуално и за по-доброто разбиране на този аспект на двете системи и спиране на пороя от теми "Ново СУ:..." ;).
+Може би така ми се струва, но има осезаемо по-малко на брой вторични показатели. Най-малкото липсата на РЕС се набива на очи.
+...и още няколко, които обаче изпоназабравих, дорде изпиша минусите.

Обобщено: според мен може и още да се опрости с още една идея преди да се стигне до момента, в който вече по-нататъшното опростяване би вредило. Тук бързам да напомня още веднъж, че като на човек, за когото Аксиом 16 въобще не беше сложна система, навярно хич не мога да преценя добре нещата. Както и да е, за наистина новаци, аз в най-началото като че ли бих ползвал най-ранните Аксиоми (все пак аз по тях и Ендивал съм се "самоучил" с дружинката ;) ), но бих минал през това за въвеждане в "истинската система".
シャマョツィ

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед дек 09, 2007 1:56 am

Благодаря за подробния мейл. Сега, за да е по-лесно за преценка, и по-полезно за мен, е най-добре да кажа малко по-ясно какви са целите на А16-Класик:
1. Да въведе играчите и да ги подготви за игра по А16
2. Да може да се заучи бързо
3. Да въведе играчите в логиката на механиките на А16
4. Да позволи игра, независимо дали притежавате А16 или не
5. Да ви накара да поискате поне да погледнете А16
6. Да даде някой нови идеи на "старите играчи" на А16

Водейки се горе-долу по този списък, ще поясня на плюсовете и минусите на Шматайоци, кое доколко е било нарочно и кое случайно.
Shamajotsi написа: -Направило ми е впечатление, че едно от нещата, които като че ли най-бавят битките, объркват изоставащите с математиката ученици, и от което се оплакват масата недоволни, е нетрадиционната механика на броните, която е останала и тук. Наистина когато излезе Ендивал 2, един мой съученик (нищо чудно да се произнесе тук между другото) изрази мнението си, че "броните не трябва да пречат на удара, а да намалят неговата сила." Но не съм сигурен така постигнатият реализъм дали ще е в помощ на начинаещите играчи.
БГ: Това е нарочен ефект - системата А16 гледа на броните по този начин и не искам да го променям. Това посволява побеждаване на добре брониран противник с нанасяне на мнооого удари, но все пак позволява, докато ако бронята директно повишава защитата би могло да се стигне до ситуация в която само ИУУ достигат до противника, а това е нещо, което аз не харесвам.
Shamajotsi написа:-Не съм сигурен, че влиянието на нивото върху показателите е било дотолкова усложняващ елемент на системата, че да си е струвало махането.
БГ: Не, че е особено сложно, но по-скоро е ненужно. Особено за начални правила, в които се набляга на разбиране на механиката. А и в бъдещите версии на А16 смятам да отпадне. Харесвам идеята заложенав А16, че опита ти дава реално предимство, но въпреки това, мисля да го махам. А за Универсал съм казал доста отдавна, че понятие НИ няма да има.
Shamajotsi написа:-Не съм сигурен, че е минус, ама тука пак го има мятането на пълни шепи със зарове, особено ако някой реши да се прави на Конан Варварина или Батугой ;)
БГ: Да, този "проблем" си е останал, но той е и продиктуван от размера на ЖТ на героите - няма как да имаме ЖТ=40+ и да искаме възможност за победа с един-два удара, ако не позволя хвърляне на много зарове за щета. Проблемъттук е, че заровете не се гледат като в пул-базираните системи (ДА/НЕ) и да се събират като бройка, а се събират като стойности, което за над 3 зара е досадно за повечето играчи. С този проблем ще се преборя в Универсал, който е доста по-различен (но за този файл ще чакате поне до лятото);
Shamajotsi написа:-Магиите както са оставени почти като оригиналните наистина дават голяма свобода на действие и разиграване, но дали не би било по-добре ако например тези с продължителен ефект не се фиксират като продължителност? За улеснение говоря, то целият ми пост дотук е и ще бъде занапред в тази насока.
БГ: Ами те са си оригиналните, с приложени към тях официални промени (или поне така си мисля по спомен). Няма коренна промяна на магия. А за механиката с плащането на ход - тя е сред механиките, които характеризират А16 (като онази с броните), така че не съм искал да я махам. Може би ще е смущаваща за играчи, които са играли други РИ, но за напълно нови не мисля, че ще е проблем. На мен ми изглежда напълно логична механика (и затова я има в А16), което дойде да замени именно тази с броя ходове - по-лесна е за балансиране и е по-гъвкава.
Shamajotsi написа:-Знам, че това последно минусче, което може би съвсем не е минус, навярно е доста отвлечено, не на място, глупаво и субективно, но да си го кажа: Все още системата прекалено напомня на оригинала за мен. Което не е лошо за мен, разбира се, но за новаците?...
БГ: :) Предвид, че си поставя за цел да е първата стъпка към А16, то това не е минус. Спрямо оригинала, тя има по-малко предварително зададени решения и дава повече свобода (не, че А16 ограничава, но когато сме давали примери там, хората все таки се влияят от напите решения) при разиграване - например Разказваът е този, който решава, кой показател е важния за дадено действие в момента и формира УФУД по него.
Shamajotsi написа:+Огромен плюс във всяко отношение пред оригиналната система е организацията. Сега нещата, струва ми се, са поне с една идея по-логично и систематично обяснени.
БГ: Да не забравяме и обема - това е текст, който лесно можеш да прочетеш 2 пъти, ако не го разбереш от първия, докато книгата... Само фактът, че си си я купил може да те накара пак да четеш, ако нещо ти се е сторило зле първия път.
Shamajotsi написа:+Делението, нещо, за което хората много мрънкаха, е сведено до минимум - в голямата си част е сведена до деление на две, има тук-таме и на три, като едва на едно място има делене на пет.
БГ: Получило се е случайно ;), освен когато става дума за вторичните показатели. Като цяло съмизбягвал да ползвам сложно делене и в А16. Там имаме на 2,3,4,5 и на 10. После видях, че имам някакви Х/6 на едно-две места, но това със сигурност ще се зачисти. Деленето на 10 е лесно, а на числат адо 5 също н еби следвало да е проблем. Деленето на всяко друго число, би могло да е проблемно за човек без калкулатор.
Shamajotsi написа:+Идеята БА да е ПР/2 и оръжията да имат само един показател е много на място! Също и махането на специалните атаки - за начинаещите това е елемент, който като че ли често се пропуска така или иначе.
БГ: По принцип, това оеднаквава оръжията и прави играта малко по-безинтересна, но за начало е по-добрата механика. В по-стари версии (бета версии) на А16, имапе показател БА=ПР, а оръжията даваха Показател/2, но в последствие се стигна до сегашното репшение, всяко оръжие да си е само за себе си, а ПР да е просто водещ показател при някои. Това е добре, откъм разнообразие, но е и объркващо понеже повишава информацията, което трябва да се ползва. В Универсал отново се връшам към идеята за ПР, като водещ показател за Атаката, независимо от оръжието, като за разнообразието разчитам на специалните похвати (атаки).
Shamajotsi написа:+По-малко СУ-та: хората няма да се чудят като буриданови магарета какво да изберат, че да си оптимизират по-добре героите. Освен опростяване това би допринесло евентуално и за по-доброто разбиране на този аспект на двете системи и спиране на пороя от теми "Ново СУ:..." ;).
БГ: Този ефект се е получил поради желание за намаляване на обема и естествено оставяне само на най-ключовите (най-популярните!?) СУ. Аксиом16 е нищо без своите СУ, които са солта на системата и са най-мощния метод за оформяне на уникални герои. Надявам се, тези които се запознаят с АК да са доволни от по-голямото разнообразие от СУ, когато преминат на А16. Така че, този + е по-скоро само за орязване, но не и за качество (както и премахването на расите и специалните расови умения).
Shamajotsi написа:+Може би така ми се струва, но има осезаемо по-малко на брой вторични показатели. Най-малкото липсата на РЕС се набива на очи.
БГ: Да, сега, когато погледна назад, мисля, че на А16 са й много тези показатели ибих искал да го бях заменил просто със система от ползване на основните. От друга страна, механиката на образуването на вторичните показатели в А16 е чрез делене на 2 или 3, което е за предпочитане да е направено преди да дойде момента на използването им, за да не бави играта. В АК за целта се ползват Основните показатели по преценка на Разказвача.
Shamajotsi написа:+...и още няколко, които обаче изпоназабравих, дорде изпиша минусите.

Обобщено: според мен може и още да се опрости с още една идея преди да се стигне до момента, в който вече по-нататъшното опростяване би вредило. Тук бързам да напомня още веднъж, че като на човек, за когото Аксиом 16 въобще не беше сложна система, навярно хич не мога да преценя добре нещата. Както и да е, за наистина новаци, аз в най-началото като че ли бих ползвал най-ранните Аксиоми (все пак аз по тях и Ендивал съм се "самоучил" с дружинката ;) ), но бих минал през това за въвеждане в "истинската система".
БГ: Сигурен съм, че може да се опрости и по-вече, но се страхувам да не премина границата и да направя съвсем различна игра, която по никакъв начин да не помага за навлизане в А16.
И отново благодарности за поста!
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » нед дек 09, 2007 9:25 pm

Направило ми е впечатление, че едно от нещата, които като че ли най-бавят битките, объркват изоставащите с математиката ученици, и от което се оплакват масата недоволни, е нетрадиционната механика на броните, която е останала и тук. Наистина когато излезе Ендивал 2, един мой съученик (нищо чудно да се произнесе тук между другото) изрази мнението си, че "броните не трябва да пречат на удара, а да намалят неговата сила." Но не съм сигурен така постигнатият реализъм дали ще е в помощ на начинаещите играчи.
Това впрочем е едно от нещата заради, които предпочитам Аксиом16 пред ДнД, Ендивал и прочие системи. Това е най-реалистичното използване на броните, което съм срещал.
Е, на този коментар може би не му е тук мястото.
Като цяло, да, по-просто е. Премахването на РЕС и Захват е добра идея, тези показатели не се използват много често (поне аз не ги използвам) и само дават допълнителен обем за четене. Сложността на броните не е кой знае какъв проблем, схващат се. Все пак за по-голямо улеснение може да не се отчитат щетите върху тях. Махането на НИ като показател, според мен не променя много нещата, но формирането на атаката на оръжията от един показател нещо не ми се нрави.
Все пак добра работа, чакаме и Универсала да видим какво ще ни покажеш там.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед дек 09, 2007 11:15 pm

nikestan написа: Сложността на броните не е кой знае какъв проблем, схващат се. Все пак за по-голямо улеснение може да не се отчитат щетите върху тях.
БГ: Съгласен съм. Затова и са махнати в Класик.
nikestan написа:Махането на НИ като показател, според мен не променя много нещата, но формирането на атаката на оръжията от един показател нещо не ми се нрави.
БГ: да, намалява различието между оръжията, но пък е по-лесно за помнене. Все пак в Универсал ще има и какво да се види откъм разнообразие между оръжията - целта ми е да е голямо.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » нед дек 09, 2007 11:33 pm

аз пък съм против слагането на ПР/2 като БА. Просто ме дразни - до сега системата беше проста и лесна и спокойно можеше да има оръжия, които да не ти трябва да си прецизен. Но може би аз съм грешния...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пон дек 10, 2007 12:38 am

Предполагам имаш предвид Универсала? Споко, ще има доста разлики в това какво оръжие ползваш.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » вт дек 11, 2007 10:59 pm

Абе всяко оръжие иска да си прецизен *напълно всяко* не може без да си и грам точен да удариш така, че да му завъртиш главата... нама начин просто.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср дек 12, 2007 11:45 am

когато замахвам с двуръчен чук към тялото ти, нито ще успееш да го блокнеш, нито ще ми трябва прецизност....

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » ср дек 12, 2007 12:41 pm

Абе не е като да е все едно къде удряш. Също така, това, че няма да мога да блокирам идва от силата ти, което е явно първичен показател за това оръжие ;) . Както и да е - БА=ПР/2 е достатъчно реалистично, че да не мрънкат новаците, достатъчно ново, че да не се уплашат, като пак оръжията се различават по достатъчно критерии, за да им е интересно на същите новаци ;) .
シャマョツィ

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » чет дек 13, 2007 12:59 am

От тази гледна точка на разнообразието е добре, но за реалистичнос прецизността е основата на атаката и парирането и блокирането. Естествено не изключвам и любимия си показател ловкостта, който трабва да си остане чист в базовата защита.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пет дек 14, 2007 6:59 pm

Забележката на Хамелеона за това, доколко прецизността е важна при замахване с двуръчен чук е основателна - именно затова има оръжия, които се влияят по-силно от Сила или Ловкост, тъй като за случая с чука, наистина е по-важно да не залитнеш ти (за което се иска достаъчно сила и стабилност).
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » пон дек 17, 2007 11:28 pm

То аз чаках един човек да се произнесе по тази тема, ама като го няма (нищо чудно и акаунта да си е забравил)... Викам да дадем царски път (пет дни, да кажем) на този, на когото му се говори че, да каже дали има нещо против или вовеки замълчи, та да се появи на сайта този Аксиом Класик ;) .
シャマョツィ

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон дек 17, 2007 11:44 pm

набирам хора, с които да разработим едно приключение за А16 Класик, което да излезне с него. Нещо мъничко. Навитаци? Само се обаждайте.

Потребителски аватар
Straight_Out_Of_Line
Работник
Мнения: 121
Регистриран на: пон юли 09, 2007 11:27 pm
Местоположение: София

Мнение от Straight_Out_Of_Line » пон дек 17, 2007 11:50 pm

Ми аз принципно съм за всякакви такива начинания.
Изображение
Doll-Dagga Buzz-Buzz Zigitty-Zag

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » пон дек 17, 2007 11:57 pm

Ще бъде много полезно, определено. В крайна сметка, нали към нови играчи се целим, пък това ще е много полезно за начинаещи разказвачи. Както и разни други неща, като статии, ама нека това да направим, че после да мислим и за подобни евентуални стъпки.
シャマョツィ

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон дек 17, 2007 11:59 pm

Ок.
Предлагам - аз основния куест. Някой Картите и друг противниците. Съответно и страничните куестове ги оставям на вас. Имаме май около седмица, така че трябва да сме много бързи ;)

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » вт дек 18, 2007 12:06 pm

Чудесна идея - от мен преглеждане и публикуване на сайта ;)
А16-Класик е вече оформен в ПДФ с активно съдържание отпред, но нещо се обозави съдържанието вчера (започна дапоказва и текстове, които не би следвало да са в него) та ми попречи да го пусна към Ексеса. Утре-вдругиден ще опитам да го оправя (преформатирам) и ще оформя окончателно ПДФ-а - има си илюстрации, таблички и т.н.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » вт дек 18, 2007 11:57 pm

:wave: У-у, искам и аз да се включа, ако още набирате доброволци. Само ако може някой да ми прати Класика на мейл (той е посочен по-долу).
http://bshterev@abv.bg
Последна промяна от Cocaine на ср дек 19, 2007 12:04 am, променено общо 2 пъти.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср дек 19, 2007 12:00 am

посочения по-долу мейл не е каквото моеж би си мислиш - не мога да ти пратя файл на него.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср дек 19, 2007 12:03 am

Айде... кандидатите трябва да виждате форума в който се разработваше Корнуел. Давайте да се мобилизираме ;)

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » ср дек 19, 2007 6:14 pm

Cocaine написа::wave: У-у, искам и аз да се включа, ако още набирате доброволци. Само ако може някой да ми прати Класика на мейл (той е посочен по-долу).
http://bshterev@abv.bg
Класикът другата седмица ще е на сайта, така че вече няма смисъл да пращам по пощите.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Отговори