Прекомерно натоварване, недостиг на време, кратки срокове за разработка, извънредни събития, умора или чист мързел, това са част от причините съпотстващи приключенията от този тип. Друг е въпроса, че има и хора без въображение (мен визирам), който не могат да изградят нещо от самото начало и като плевели и увивни растения плъзват пипалата си по вече готови светове и истории, като ги преработват, изтискват и асимилират до степен на пълно преобразяване. Вариянт е и тъй наречения директан порт при който просто одираш историята и простираш кожата й да съхне върху скелета на системата.
След това твърделирично отклонение искам да повдигна въпросите в стила на книга игра:
1. Правите ли портове и твръдо и неотклонно се придържате към приключения специализирани за вашата група? Да, в смисъл правя портове - мини на 2; Да, в другия смисъл - мини на 6
2. До каква степан преработвате базисната идея? Ползвам я за основа и градя всичко отгоре й - мини на 3; Вземам цялостната история и я обличам в света и системата - мини на 4; Чета си от книжката-игра/респективно нещо подобно като решавам възникващите казуси по-време на игра съобразно системата - мини на 5.
3. Мини на 6
4. Мини на 6
5. Мини на 6
6. Защо правите това и как съумявате да успеете?
пп. Ей, аз пускампървата тема в чистак бърсак новия раздел
Портване на приключения (разказвачи)
Модератор: Модератори
Или той не си е доспал
Значи- има си, неслучайно едни, т.н. "универсални приключения". Това с приключения, които могат да се играят с почти сигурен успех във всеки сетинг, с всяка система. Обикновено, когаот не можеш да си измислиш приключение, взимаш едно или две такива и ги омешваш.
Пример-
1. убиите лошите бандити, които тероризират месните хорица/създания- почти във всеки сетинг може да съществува.
2. намерете си съкровище- също може навсякъде.
Комбинация- Наемане за справяне с разбойниците, в тялото на главатаря се намира бележка, че се изискват допълнителни каруци за извозване на съкровище, намерено еди-къде-си.
Готов си- имаш един пример за "приключение с продължение", което можеш да ползваш навсякъде, всякак. Следващия път комбинираш други универсални приключения, и малко по малко- елементи от сетинга. В горния пример, съкровището може да е в свърталището на създание, което присъства само в този сетинг. Или разбойниците имат маг, който има магии и умения специфични по точно определена система.
Значи- има си, неслучайно едни, т.н. "универсални приключения". Това с приключения, които могат да се играят с почти сигурен успех във всеки сетинг, с всяка система. Обикновено, когаот не можеш да си измислиш приключение, взимаш едно или две такива и ги омешваш.
Пример-
1. убиите лошите бандити, които тероризират месните хорица/създания- почти във всеки сетинг може да съществува.
2. намерете си съкровище- също може навсякъде.
Комбинация- Наемане за справяне с разбойниците, в тялото на главатаря се намира бележка, че се изискват допълнителни каруци за извозване на съкровище, намерено еди-къде-си.
Готов си- имаш един пример за "приключение с продължение", което можеш да ползваш навсякъде, всякак. Следващия път комбинираш други универсални приключения, и малко по малко- елементи от сетинга. В горния пример, съкровището може да е в свърталището на създание, което присъства само в този сетинг. Или разбойниците имат маг, който има магии и умения специфични по точно определена система.
Terminators came into being when an Imperium tactician realized that the only thing more deadly having an army of Chuck Norris clones was to wrap them in several tons of armor and hand them weapons normally found mounted to the sides of battleships.
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Адаш, едното не изключва другото;).
Аз разбрах8).
Отговор-понякога правя. Друг път не. Стремя се, когато правя, да изпозлвам,ч е познавам играчите и да портвам нещо, което не са виждали или чели-склонността към четене на издавани в България книги помага;)!
А и Шекспир, струва ми се, е казал, че нови сюжети няма (и разни други хора, които разбират от литература повече от пишещите в този форум0-или поне повече от мен), така че не виждам нищо странно в това. Стига да има ворческа обработка-защо не?
Е, не препоръчвам да ползвате криминална загадка от наскоро излизала книга, понеже не искате в началото на сесията нбякой да се изцепи извънигрово "Убиецът е иконома!"...
Аз разбрах8).
Отговор-понякога правя. Друг път не. Стремя се, когато правя, да изпозлвам,ч е познавам играчите и да портвам нещо, което не са виждали или чели-склонността към четене на издавани в България книги помага;)!
А и Шекспир, струва ми се, е казал, че нови сюжети няма (и разни други хора, които разбират от литература повече от пишещите в този форум0-или поне повече от мен), така че не виждам нищо странно в това. Стига да има ворческа обработка-защо не?
Е, не препоръчвам да ползвате криминална загадка от наскоро излизала книга, понеже не искате в началото на сесията нбякой да се изцепи извънигрово "Убиецът е иконома!"...
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife