Страница 7 от 9

Публикувано: пет апр 10, 2009 11:38 pm
от Shamajotsi
Освен ако не направи класическия номер на деца, които не искат да си изядат супата, но ги карат: директно в джоба ;) .

Публикувано: съб апр 11, 2009 12:34 am
от Ain alkar
Не забравяй, че може да си ги напъха и в раницата, Вилорп. (макар от там да се вадят далеч по-бавно, а торба, пълна с отвари е истински кошмар :D )

Публикувано: вт апр 14, 2009 12:04 pm
от Fobos
Имам следния въпрос: след като съществува технологията за правене на стрели със заледен връх, възможно ли е същата технология да се използва за създаване на сачми със заледено ядро? (заледено е само ядрото, за да не се замразява ръката на стрелеца докато зарежда, а сачмата така или иначе се разбива при удар).

Публикувано: вт апр 14, 2009 1:41 pm
от Vilorp
Да. Заледяването принципно е изливането на зеледяващ разтвор върху метал, но за целите на арената към цената на стандартните съчми добави цената на ледените стрели.

Публикувано: ср апр 15, 2009 10:11 am
от Vilorp
Ще помоля всички да си нанесат опита от завършилите дуели по примера:

ТО 200+50+300...=1500/4000 (налични/нужни)

Публикувано: ср апр 15, 2009 3:07 pm
от Ain alkar
Кел (единствен герой, и единствена битка :D )

225/4000

Публикувано: ср апр 15, 2009 3:38 pm
от Vilorp
Ами сбии го с още някой!

Публикувано: пет апр 17, 2009 11:40 pm
от Vilorp
Оправил съм точките от битката с Арган моля да погледне.

Публикувано: вт апр 21, 2009 8:31 pm
от Vilorp
Сега внасям корекции в дуелите където има борцови похвати понеже съм карал твърде наизус там.

Публикувано: пет апр 24, 2009 3:04 pm
от Vilorp
Моля да обърнете внимание на дуела между Фиоре и Авдар, защото се очертава един много задушаващ завършек който е пример за всяка битка.

Публикувано: пет апр 24, 2009 5:17 pm
от BatGojko
Между другото, все по-удачно ми се вижда при тези битки, всички коментари и обявявания на действия от играчите да са пишат в [sblock]Sblock[/sblock], а само Разказвачът да описва какво се случва. Така няма да има недоразбрали, а и самите теми ще са по-чистички за следене. Играчите ше могат да постват каквото искат в коментарите си, които опонентите им ще четат чак след завършека на битката. Естествено публиката ще си ги чете когато поиска.
Това малко задължава Разказвачът да пише малко повече, но пък му дава пълен контрол да тълкува правилата, както счита за необходимо.
Също така в случай, че се премине към подобен начин на записване, Разказвачът е добре винаги да наименува блокерите си, за да е ясно, кой може да го чете и кой не. Системните сметки би следвало да са достъпни за всички, но ако Разказвачът напише, че трябва да се гледат чак накрая, то може да има причина за това (например, повишената сила на някой герой, чрез магия или друг способ, не е нужно да се знае точно от ответната страна, а по-скоро да се опише добре).
Пробвайте!
Аз вече започнах да си пиша коментарите само в блокъри и да оставям разказваът да опише действията ми според резултата.

ПП: Подобна схема може да се изработи и за игрите по форума, като считам, че може да е удачна най-вече заради факта, че така ще имаме еднороден по стил разказ, който после ще може лесно да се оформи в нещо литературно.
Освен това, за да вървят по-бързо форумните игри, може Разказвачите да въведат правило, че всеки трябва да играе поне веднъж на ден и ако не го направи, то Разказвачът има право да изиграе действието му (според описания характер), за да не се бави останалата група. Смятам, че така ше се оживят малко и форумните игри.

Публикувано: пет апр 24, 2009 6:48 pm
от Vilorp
Ами то всъщност разказвачите са малко кът към момента, защото освен мене и... къртача май водеше едно другите се занимават с проекти за книги игри. В това разбирасе няма лошо де.

Публикувано: съб май 09, 2009 8:26 pm
от Елендил
Важат ли прицелни атаки срещу жизненоважни точки като сърцето, гърлото и тн? Имаше подобно предложение из форумите но ге го намерих... :oops: По спомен усложннието беше 16 и 10+ щета е смъртоносна.

Публикувано: съб май 09, 2009 9:27 pm
от Vilorp
Дам, важат!
Атака към сърцето е смъртоносна винаги, когато пробие (не преодолее) бронята на противника и нанесе повече щета от текущите му ТЖ+16

Гърлото си е с усложнение 10 и удвоява щетата ако е сечеща.

Публикувано: нед май 10, 2009 1:42 am
от Ain alkar
То всяка атака е смъртоносна ако е повече от ТЖ+16 :D ако става въпроса за това.

Публикувано: нед май 10, 2009 8:53 am
от Vilorp
Чуш бре! =)

Публикувано: чет май 14, 2009 2:42 pm
от Shamajotsi
А би ли могло първо да мине двубоя между Кой и Скорпиона преди битката между *ойовците и елфа?

Публикувано: чет май 14, 2009 3:10 pm
от Vilorp
Ами аз ще ги пусна всичките накуп...

Публикувано: чет май 14, 2009 3:51 pm
от Shamajotsi
Битките между Кой Ли и Скорпиона какъв хронологичен ред следват?

Публикувано: чет май 14, 2009 4:00 pm
от Vilorp
Ами принципно първо е дуела, а после двойния.
Иначе погледни в първия пост скрития текст „Шами да чете след като реши за колко се отклонява” ще останеш малко неприятно изненадан. (;

Ето това визирах:
[sblock="Шами да чете след като каже дали се отклоняват играчите му"]
Атаката има 3 пренебрегване, тъй че при всички положения надхвърля бронята и на двамата
Щети:
за Скорпиона (2+4+4+5)+3,5=18Щ
Последици:
1. 18*4=72=Макс ТЖ следователно чупи ръката и изпуска оръжието -4 атака с другата
2. 18>10 ==> 18/5=3НК
3. 1 зар 5-ца ===) -1СК ледена
4. забиване на стрелета 18/10= -2СК, силата нужна за да се извади е 18/2=9 едно натарупване е за 4ТД
Равносметка: Реакцията на Скорпиона пада с 3 и той действа пред последен в рунда, ръката му е счупена, ТД-тата му падат на 12 за рунда.

за Чой (2+6+3+2)+3,5=16Щ
Последици:
1. 16>10 ==> 16/5=3НК
2. 1 зар 6-ца ===) -1СК ледена
3. забиване на стрелета 16/10= -2СК, силата нужна за да се извади е 16/2=8 едно натарупване е за 4ТД
Равносметка: Реакцията на Чой пада с 3 и той действа последен в рунда, ТД-тата му падат на 12 за рунда.

Шами ако има желание да опише какво става иначе да пусне с пост „чакам ред” и ще опиша дествията на Ной. Въпреки, че действат последни те имат право на контра атака срещу стрелеца, като метнат нещо по него.
[/sblock]

Публикувано: чет май 14, 2009 4:29 pm
от Shamajotsi
Да, бях бая неприятно изненадан и аз за това питах, че да знам Скорпиона от коя битка се учи ;) .

Тъй като така и така се случи, че първо реагирах за двойния дуел, а и по ми изнася двубоя да е след Източното дерби - може ли да е обратното на това, което си казал ;) ?

Публикувано: чет май 14, 2009 4:39 pm
от Vilorp
Може, но ще отричам ако някой пита (;!

Публикувано: пет май 15, 2009 9:40 am
от Vilorp
Принципно Асен се отказа от участието на Чой, но понеже дуела е започнал ще помоля Шами да ръководи Чой в неговия бенефист на Арената, преди да излезе в пенсия.

Публикувано: пет май 15, 2009 11:19 pm
от Shamajotsi
Ок, ама след другата битка ;) .

Публикувано: пет май 15, 2009 11:50 pm
от Асен
Vilorp написа:Принципно Асен се отказа от участието на Чой, но понеже дуела е започнал ще помоля Шами да ръководи Чой в неговия бенефист на Арената, преди да излезе в пенсия.
Принципно ще помоля за модераторска намеса, за да затрие дуела!

Публикувано: пет май 15, 2009 11:51 pm
от Vilorp
Ами какво да се прави, Скорпиона сипра да се ичи от другия дуел (;

Публикувано: съб май 16, 2009 12:21 am
от Vilorp
Пуване=СИ/2 - базово
преплува 10*Плуване метра без умора, после по 1 ТУ за всеки допълнителен
гмуркане плуване/10 метра

Плуването се намалява и сна намалената скорост!

плуване 2ТД за метър
гмуркане 10ТД за метър
изплуване 2 Тд за метър
задържане на място за да не потъне 2ТД за 10 секунди
задържане на дъха плуване*10 секунди и после пова прогресивно да генерира ВЩ 1+2+3+4... за всяка следваща секунда.
На весик Х/10 гмуркане се генерира 1 умора, където Хе плуването.

Ако изд спадне до итрицателна то тя дирактно намалява и плуването. Ако спадне до нивото на Плуване героя не може да помръдне и ако няма кой да го спаси потъва. Ако торицателната издр стигне дупостимите за хода ТД ефекта е същия.
При спасяване теглото на давещия се е 1/5

Публикувано: нед май 17, 2009 11:19 pm
от Vilorp
Shamajotsi написа:Докато Фиоре се разхождаше... някъде (предполагам улиците на Мелион, ако арената е на близо) през... свободното си време (ако има достатъчно такова), пред него се изправи най-безличният мъж, който бе виждал някога. Никакви отличителни белези, никакво странно облекло, само някакво оръжие, което висеше в канията си на кръста му.

-Дуел? - беше всичко, което каза непознатият.
Това няма как да стане, защото безликия няма герой на арената!

Публикувано: нед май 17, 2009 11:32 pm
от Shamajotsi
Сори, забравих. Мисля, че няма нужда от цяла тема, защото така или иначе е само за този двубой, за това просто го поствам тук, става ли?

[sblock]СИ 8 (-21 ТР)
Л 6 (-6 ТР)
ПР 16 (-121 ТР)
ИН 9 (-20 ТР)
ИЗ 5

Бързо Развитие 5 (-15 ТР)
Воин 8 (-36 ТР)
БЕБО 10 (-55 ТР)
Специалист в Оръжия: Фехтувални 4 (-10 ТР)

Общо: -294 ТР
ТР = 182 + 3*(16 + 12 +10) - 294 = 296 - 294 = 2 ТР

ТЖ = 33 + 3*(3 + 8 - 5) = 51 ТЖ.
ТМ = 36

ТД = 11

Ятаган: Атака: 25; 4зара + 1 сечаща щета; 6ТД;
*Париране: 27; 3ТД
СА: Допълнение, Блокада, Контриране

БЗ: 7, Общо: 23, съответно няма никакъв смисъл от броня.

Късмет и употреби: колкото на Фиоре.[/sblock]

Публикувано: пон май 18, 2009 12:03 pm
от BatGojko
И с този герой смяташ да победиш Фиоре? уау, определено ще има да разчитап на късмет.

ПП: И още нещо. Аз декларирам, че давам гласа си след всеки двубой за по -100 ТО на всеки герой, който е изчаквал и дебнал прекалено (и неоснователно, защото понякога може и да се налага). Това ог казвам, за Разказвачите, да знаят, че съм го казал, дори и да не вляза в темата след края на битката. Това е гласът на публиката, която иска динамични и героични срещи (а и съм Берсерк ;) )