Страница 8 от 9

Публикувано: пон май 18, 2009 12:53 pm
от Shamajotsi
Не се безпокой, Вилорп не наказва с опит, а с лъвове :lol: .

Публикувано: пон май 18, 2009 1:50 pm
от kartacha
Аре бе Вилорп, прави тема за надпиването на Тагрун и Чой.

Публикувано: пон май 18, 2009 6:33 pm
от Асен
BatGojko написа:И с този герой смяташ да победиш Фиоре? уау, определено ще има да разчитап на късмет.

ПП: И още нещо. Аз декларирам, че давам гласа си след всеки двубой за по -100 ТО на всеки герой, който е изчаквал и дебнал прекалено (и неоснователно, защото понякога може и да се налага). Това ог казвам, за Разказвачите, да знаят, че съм го казал, дори и да не вляза в темата след края на битката. Това е гласът на публиката, която иска динамични и героични срещи (а и съм Берсерк ;) )
Окуражавай го, окуражавай го :twisted: !

Да разбирам ли, че предлагаш наказание за загубилия ;)? Ако победиш, явно не е било излишно дебненето... :P

Публикувано: пон май 18, 2009 6:38 pm
от BatGojko
Предлагам наказание и за двамата по -100 ТО за всеки ход, в който не се е случило нищо, поради изчакване ;)

Публикувано: пон май 18, 2009 6:42 pm
от Асен
Искаш да стимулираш берсерките и силовите бойци?
Гласувам против, за някои билдове втурването в атака е възможно най-лошата идея - прецизни бойци и такива, които залагат на оръжие с дълъг обхват, примерно пиконосци.
Горното не важи, ако става дума за спаринг, разбира се ;).

Публикувано: пон май 18, 2009 6:45 pm
от BatGojko
Искам да стимулирам сбиване, а не дебнене и чакане. Какво би станало ако на арената се появят двама защитни герои? Ще се гледат шест рунда и после ще си ходят ли? В боксов мач, ако боксьорите се дебнат 40 секунди публиката ги освирква - това предлагам и аз.

Публикувано: пон май 18, 2009 6:51 pm
от Асен
А треньорите им повтарят "няма да ги слуша тия, ще слушаш мен", ако не бъркам ;)?
Ако се срещнат двама защитни, в спаринг няма да се случи много, а в меле рано или късно някой ще се приближи откъм непазено поле и ще се почнат. Затова и подкрепих мненеито ти само за спарингите :).

Публикувано: пон май 18, 2009 10:04 pm
от Vilorp
Shamajotsi написа:Не се безпокой, Вилорп не наказва с опит, а с лъвове :lol: .
Ако Пе`Шо го имаше можеша малко по-динамично да стане н в случая се наложи да прекратя дуела (;
Дебнаха се два рунда по шубраците и накрая шубраците изчезнаха а на тяхно мястосе появи пустинен лъв (;

Публикувано: съб май 23, 2009 12:03 pm
от Shamajotsi
По отношение на наказанието за "пасивност": ако то съществува, то според мен трябва да ги има следните две неща:
-специална арена за "фехтовчици". По-късно ще предложа една "овална", която направих, която е 12-14м широка и съперниците започват двубоя в центъра на съседни полета.
-да може двама бойци да могат по взаимно съгласие да определят арената, където ще водят дуела си. Или поне когато разказвачът каже "Йок!" това наказание да не се прилага. Защото публиката ще започне да освирква съдията, а не играчите ;) .

Публикувано: съб май 23, 2009 3:04 pm
от BatGojko
В крайна сметка Разказвача е този, който определя колко Опит ще се получи, така че не приемайте коментара ми като задължително правило - той по-скоро отговаря на образа на героя ми в Арената. Смисленото дебнене е добра стратегия, но постоянното изчакване определено е скучно и досадно.

Публикувано: чет юни 04, 2009 11:29 pm
от Ain alkar
Реших да направя прослувутия Фелин и да го спречкам с момчето си, ама не виждам какви бяха началните ТР, парите и средния зар. Защо го нама това в темата "Правила?"

Публикувано: чет юни 04, 2009 11:37 pm
от Vilorp
4 среден зар
3 златника са парите
Сега ще го добавя в правилата.

Публикувано: нед юни 07, 2009 12:40 am
от Асен
Пинко Розовата Пантера, въпреки по-ниското си ниво, предизвиква Авдар на арена за фехтовчици. Това означава, че няма да има препятствия, а персонажите запчоват един до друг. Като ще се бият, да се бият, според Пинко ;)!

Публикувано: нед юни 07, 2009 9:08 am
от Vilorp
Асене, моля преправи си Пинко по правилата на арената, за да имаме един напълно оптимизиран фелин войн с балансиращите коефициенти. Като добавиш и закостенялото развитие (+1ТР на покачено ниво на показател) за да имаме фин баланс. Благодаря предвалително.
БЗ=Л
ЗА=Л+16+НИ/2
ОЗ=ЗА+Броня

Публикувано: нед юни 07, 2009 1:20 pm
от Асен
Vilorp написа:Асене, моля преправи си Пинко по правилата на арената, за да имаме един напълно оптимизиран фелин войн с балансиращите коефициенти. Като добавиш и закостенялото развитие (+1ТР на покачено ниво на показател) за да имаме фин баланс. Благодаря предвалително.
БЗ=Л
ЗА=Л+16+НИ/2
ОЗ=ЗА+Броня
Съжалявам,че ене мога да ти помогна, но използвам правилата, дадени от Мистрал, а не тези на Арената. Това изключва закостяналото развитие, защото според Мистрал, правилата му от 26.04 нямат нужда от промени ;).
Точно затова и Пинко ще бъде по посочените от автора правила, което го прави неофициален герой и ще трупа само опит.

Публикувано: нед юни 07, 2009 8:15 pm
от Vilorp
Ами Пинко ще гледа от зоопарка арената! Вече има един фелин по Мистралските правила, та ако желаеш ползвай него.
И за да не кажете някой че е диктатура... нека Илидан се произнесе също дали ще позволи Пинко в настоящия вди да играе, дотогава въпросния е замразен. Кадабра!
5 ледени заряда, общо 25 петици и шестици и скорост -25.

Хау!

Публикувано: нед юни 07, 2009 8:34 pm
от Shamajotsi
Нека не го ползва него, да си направи нов по правилата на Арената - досега спорехме дали 19 максимална ловкост е твърде много, а този фелин не се възползва напълно от тази статистика.

Интересно също така, Асен и Слънцето твърдяха, че минимумът бил без всякакво значение* - бих искал да видя фелинът на Асен "а ла Вилорпски" - т.е. статистиките, при които ловкостта започва от 3...

Публикувано: пон юни 08, 2009 8:42 am
от Асен
Глупости, вие двамата ме убеждавахте , че с 19 ловкост не са счупени - значи няма основание за замразяване ;)!
Докато Мистрал не промени статистиките на фелините, Пинко остава законен и одобрен по дефиниция! И без това не е "регистриран" като боец от Арената, а само използва статистиките на останалите персонажи за примерни битки с цел моето забавление!
Предивд липсата на регистрация, единствените възражения, които приемам, са за неправилно сметнати ТР или неправилно приложени правила при смятане на статистиките - няма как да не допуснете някой, който не се е кандидатирал.

Не, не се оптивам да докажа нещо, не си струва ввремето. Единичните битки нищо не доказват - просто се забавлявам!

Публикувано: пон юни 08, 2009 1:06 pm
от hameleona
Питам за правилото за ОП. - какво е, има ли изобщо такова, няма ли...

Да уточня, тук съм за един спаринг, за това питам само това, за което ми пука :P

Едит. Питам само за ОП. Разрушеното укрепление още ли е в сила като арена?

Публикувано: пон юни 08, 2009 2:15 pm
от Vilorp
ОП за всеки 2 ОП -1СК с произтичащите от това събития

Укреплението до момента не се е пададало. (нужен е зар 5)

Публикувано: пон юни 08, 2009 2:27 pm
от hameleona
значи, ако имам 3 ОП, ще имам -2 скорост (правилото е да се закръгля нагоре, а 3ОПх0,5=1,5 =>2)

Идеално :)

Публикувано: пон юни 08, 2009 2:47 pm
от Shamajotsi
А защо трябва да се закръгля нагоре? Това означава, че кожените брони, които досега бяха идеални, защото дават само 1 ОП сега са кофти, защото намалят скорсотта с едно. Пък и според мен е много хубаво, когато всяко закръгляне се извършва по един и същ начин с много малко изключения.

Пиши си го само -1 Скорост и мисля, че няма да се "счупи системата". Пък и да стане, то ще се "счупи" от това тъй либерално правило за броните.

Публикувано: пон юни 08, 2009 2:57 pm
от Vilorp
На прима виста ви го давам.
1 ОП не те бърка, 2 ти намалява скоростта.
Не съм казал натрупване и прочие тъй че може да се види дало товоопростяване върши работа:

1ОП=-0СК
2ОП=-1СК
3ОП=-1СК
4ОП=-2СК
5ОП=-2СК
...
nОП=-n/2 СК

Публикувано: пон юни 08, 2009 8:21 pm
от Асен
hameleona написа:Питам за правилото за ОП. - какво е, има ли изобщо такова, няма ли...

Да уточня, тук съм за един спаринг, за това питам само това, за което ми пука :P

Едит. Питам само за ОП. Разрушеното укрепление още ли е в сила като арена?
Спарингът, за който си правиш герой, койето е не-мистичен войн ли?
Него ще го играем на арената за фехтовчици. Разбирай, почваме един до друг на просторен ринг, оттам нататък правиш каквото искаш...;)

Публикувано: вт юни 09, 2009 10:53 am
от Vilorp
Темите са пуснати Пин Ко са му оправил името, и няколко от сметикте по ТР, дигнал съм му прецизността.
Арена за фектовки няма, но подземието мисля е най-близко до тази идея. По изключение при битката между Математикс и Пин ще се ползва само зарометачката на Асен, за да няма екиш мекиш.

Оказва се обаче, че при равни нива и „Мистралски” статове човек мечоносец срещу фелин мечоносоц има 1АТ повече 2 ЗА по-малко и 2ОЗ повече. Това връща в статистичиски възможен удар в главата, колкото и да е малък шанса все пак е възможен.
Фелин не позващ броня както е по „Мистралските” правила би получавал удар в тялото при зар 7+, не знам колко е статистичиски това. (ЗА 16+19=35-28АТ=7)

Интересно е Фиоре как ще се справи срещу Математикс, ама това е друга тема.

Публикувано: вт юни 09, 2009 11:23 am
от Асен
Кой те излъга, че можеш да смемяш името на Пинко?
Къде ме видя да съм приемал дуел с Математикс?
И защо реши, че "няма арена за фехтовчици", ако аз и БатГойко и аз и Айн Алкар сме се съгласили да си водим дуелите именно на такава?

Публикувано: вт юни 09, 2009 12:06 pm
от hameleona
Асене, казах ти, че не се занимавам с балонни овци. Имаш 4ПР. Ела някъде, където мога да се позабавлявам с обходи, промъкване и т.н. и ще си поговорим, кой е по-добър боец. Но на арена за фехтовчици... признавам си, че там не съм достатъчно добър играч, за да те бия. Това е.

Публикувано: вт юни 09, 2009 12:24 pm
от Асен
hameleona написа:Асене, казах ти, че не се занимавам с балонни овци. Имаш 4ПР. Ела някъде, където мога да се позабавлявам с обходи, промъкване и т.н. и ще си поговорим, кой е по-добър боец. Но на арена за фехтовчици... признавам си, че там не съм достатъчно добър играч, за да те бия. Това е.
Каниш ме на пейнтбол, или какво 8) ?
Разбира се, атаките в гръб са решение за по-силен опонент, но това не ми помага, когато не съм си правил убиец, а боец-дуелист. Иначе и с маг мога да си размажа героя, но пак говорим за случай, в който не искам да играя човека си като магьосник, а като боец!

Публикувано: вт юни 16, 2009 9:58 am
от Cocaine
Какво е НК (нещо-си кървене), как се изчислява и къде е въведено като правило?

Публикувано: вт юни 16, 2009 10:29 am
от Vilorp
НК= Непревързано кървене
При нанесена щета>10 се генерира НК
Големината на НК се определя от типа щети и е числено равна на:
Пробивни Щ/5 НК
Сечащи Щ/10 НК
Трошащи Щ/20 НК

Така при щета от 20 нанесена чрез пробивно оръжие, освен нея ще се генерира и 20/5=4НК, Ако щетата е от сечащо оръжие 20/10=2НК, ако е от трошащо 20/20=1НК (при трошащите се взема общия сбор от релани и времени)

Щетите се отчетат след намаляването от защитните средства.

1 НК генерира 1 ВЩ в началото на следващия рунд

1 НК генерира и 1 реална щета на всеки час.

НК може да се преобразува в Превързано кървене (ПК) като се направи проверка за успешна превръзка с умение ПР/2.

1 ПК натрупва по 1 реална щета на час докато не бъде излекувано


това накратко.