Страница 9 от 9

Публикувано: вт юни 16, 2009 10:37 am
от Shamajotsi
Всъщност, хубавото на правилото е, че то и надълго е пак горе-долу толкова кратко (не си споменал само ефекта на познанието "Бърза помощ", ама то така или иначе трябва да си се споменава там, а не тук) ;) .

Аз имам други два въпроса:
1. На Арената какви правила за Бутаща сила се ползват? По-конкретно: при каква БС героят пада (губи равновесие)?
2. В крайна сметка какво правило за ползване на два щита да ползвам?

Публикувано: вт юни 16, 2009 11:30 am
от Vilorp
БС>16+Ста героя пада
а иначе на какворазстояние ще толети зависи от успеха в горната формула.

Ако единия щит ти дав Х защита а другия У, то общата им защита е Х+У/2 за 3 ТД (да ги вдигнеш и двата 2+2/2=3)
Ако имат различни размери МР1-МР2=Z
То те ти дават Х+У/2-Z за 3 ТД

При бутането общия им МР=Х+У/2-Z, където Х е на единия, У на втория, а Z е разликата в техните МР-ри.

ПП. В правилата съм Сложил правилото за Кървене.

Публикувано: вт юни 16, 2009 12:40 pm
от hameleona
Vilorp написа:БС>16+Ста героя пада
а иначе на какворазстояние ще толети зависи от успеха в горната формула.

Ако единия щит ти дав Х защита а другия У, то общата им защита е Х+У/2 за 3 ТД (да ги вдигнеш и двата 2+2/2=3)
Ако имат различни размери МР1-МР2=Z
То те ти дават Х+У/2-Z за 3 ТД

При бутането общия им МР=Х+У/2-Z, където Х е на единия, У на втория, а Z е разликата в техните МР-ри.

ПП. В правилата съм Сложил правилото за Кървене.
Би трябвало да разрешиш вдигане за 4ТД и получаване на пълна защита и от двата ;)

Публикувано: вт юни 16, 2009 12:49 pm
от Vilorp
Първоначалния вариант беше с 4ТД вдигане, ама така ще ти е по изгодна да блокираш с всеки по отделно. Друг е въпроса , че два щита не са като един мо могата да те ръгната точно м дупката между тях си (;

Също така двата щита малко идва като бой с две оръжия, ама не може да се отрази блокирането с по-слабата ръка затова просто става с по-малко защита в логиката на системата.

Ако първия дава 4 ЗА а втория пак 4, за 3 ТД получаваш 4+4/2=6 ЗА
Специалист в защита би му коствало 2+1+1=4ТД за същия резултат с един щит, което се препокрива, защото на него другата ръка му е свободна и може да държи оръжие.

Ако единия щит дава 5 ЗА и е голям, а другия 4 и е среден става: 5+4/2-1=6 ЗА отново което в крайна сметка те подтиква към еднакви щитове. Разбира се за 2 ТД ще има 5 ЗА което също си е бонус...

Публикувано: вт юни 16, 2009 1:01 pm
от hameleona
да не говорим, че два щита си е абсурдно :) Виждам логиката.

Публикувано: вт юни 16, 2009 7:09 pm
от Cocaine
Явно съм бягал от час в последните месеци... Какво/колко е предимството във височината (например, единият герой е застнала върху маса)? Както гледам, като ми свърши сесията ще седна да направя някакво FAQ с препракти към всички промени в правилата за заблудените люде като мен.

Публикувано: вт юни 16, 2009 9:26 pm
от Vilorp
На самия сайт има пдф с примените. В общи линии имаш +2 успех срещу клекнал и +3 при легнал ако атакуваш с ръкопашно. Иначе тоя на масата към тоя до нея би се пирело че е като към клекнал противник. Той си виси там ото повече то година това допълнениице.

Публикувано: нед юни 21, 2009 10:04 pm
от Cocaine
Vilorp написа:ЗА=32+1=33+4 излъскан но бяло с изобразено слънце на него /+9 броня бяла, лакирана = 37(в двете)/42(броня) (Щ/5)/(Щ/2)
Математикс носи ризница и броня отгоре или що ли? Кое е излъскано до бяло и със слънце отгоре? Иначе, върши отлична робота в абсорбирането на щети, направо все едно да се сражаваш с бойлер.

Публикувано: нед юни 21, 2009 11:10 pm
от Vilorp
Носи кожена ризница със защита 9 и отгоре метален нагръдник кован със защита 4.
Ако попадне в нагръдника, сиреч до 37 щетата се дели на 5 а после на още 2.
Има възможност и да по добела броня ама дава по малко защита ако не искаш да си гораничен. В смисъл 6плетена +4 кована ще бъде на 5 и после на 3 (;

Публикувано: пон юли 06, 2009 1:15 pm
от Fenrir
Не знам дали някой вече го е направил,но защо не направите 1 срещу 6 например,единия на по-високо ниво,другите-на ниско.

Публикувано: чет фев 25, 2010 4:30 pm
от Vilorp
Ще ли се намери разказвач който да поеме арената?

Публикувано: пет фев 26, 2010 2:07 am
от kartacha
Мога да съм аз, но нищо не обещавам, докато не се осигури моят престой на компютъра.

Публикувано: пет фев 26, 2010 11:34 am
от Vilorp
Ами пусни една лична сова (ЛС) на Хам да те плесне мод тука, не че е от голяма важност де и прегледай недовършените битки. Ако има нещо насреща съм за въпроси.

Публикувано: пет апр 09, 2010 11:49 am
от Елендил
Ще можеш ли да изръсиш правило за горене, което да се приложи, вероятно тества, на двойния дуел, където се зададе този въпрос?

Публикувано: пет апр 09, 2010 1:05 pm
от Vilorp
Нейде го бях изтърсил...

Но иначе: (огнена щета)-(уст на материала)=Х
Х+3зара<>16+усл, където усложнениетоидва о това дали привципно материала може да се запали или не, ако неможе удложнениео му =УСТ*.
Успеха дава стандартен огън със сила 3 зара.
Тук се говори за запалване от удар, а не от това да подложеш факлата под пердете примерно.
Всеки следващ удар по един и същи обект добавя +1 към Х.

Пример:
Гиганта Разтогчо е притиснат в диното на едно подземие от скелета Карпатии с кожена броня. Разтогчо е загубил оръжието си нейде в тъмното, но в ръка все още държи гаснещата си факла, която явно е решил да ползва за млатило.
Гиганта замахва и цапардосва скелета в бронята вкарвайки 10 щета. (10(щета)-6(уст. на загнилата кожена броня на скелета)=4, по принцип разказвача може да не разреши хвърляне но за примера разрешава: 4+(3+4+2)=15<16 неуспех). Гиганта обаче няма какво да губи и продължава да млати скелета: 8 щета от втория удар (8-6=2+1(втори удар)=3+(5+4+1)=13<16 неуспех).
Скелета си връща жеста и отново идва ред на Разтогчо който този път прави 9 щета: 9-6=3+2(трети удар)=5+(6+4+2)=17>16 - успех! Огън със сила 3 зара=(2+5+6)=13
Бронята на скелета Карпатии е толкова суха че най-сетне една от палюшките прихваща и пламва. На светлината от огъня Разтогчо мерва един меч забит в скалата, притичва и го измъква от там с далеч по добри предположения за идните си дни...

...се оказа, че мечат го направи владел по силата на древно пророчество. На една аудиенция ми каза, че педпочитал хиляди пъти Карпатчо да го е заклал в подземията отколкото да се мъчи така с тези молители. Но това е друга история.

*тъй излиза, че камъните се палят лесно, но това просто изразява разпадането на материала, а не самото му горене

Публикувано: съб апр 10, 2010 12:43 pm
от kartacha
Аз искам да питам и за правило за продължително горене при запалване на разлято масло(като за фенер).

Публикувано: съб апр 10, 2010 9:59 pm
от Vilorp
добавя + 1 зар време (рундове) през което огънят не намалява силата си

Публикувано: пон май 02, 2011 11:27 pm
от cherno_slance
Поръчвам си една доза от билките, които възстановяват еднократно 32ТМ

Публикувано: вт май 03, 2011 9:38 am
от Vilorp
какви са тия билки?

Публикувано: вт май 03, 2011 9:54 am
от cherno_slance