Публикувано: вт май 12, 2009 11:05 pm
Абе мечока не ми ли беше валидна цел, да му го... че да ме погнат след това Грийн Пийс
Иначе принципно се получи интересна битка, особено откъм кинематография.
Сега два малки коментара (протестна нота от нашия отбор):
1) Берсерка има право на отклони. Атаката на стрелеца беше за 16 ТД и надвиши бронята ми със 7, следователно за 14 ТД, можех да се отклоня и да намаля щетата на 9, което щеше да ми позволи да прдължа боя и най-вече да не убивам партньора си, който може би имаше шанс да довърши елфа.
2) Второто е комнетар за тълкуване повишаването на сила при Берсерка и двоен изстрел. Двете стрели се броят като две отделни атаки, следователно и щетите им трябва да се разглеждат поотделно (за разлика от съчмите при огнестрелните оръжия, както ще се види малко по-долу). Това се потвърждава от следните изречения в описанието на умението:
"Ако героят ползва различни видове стрели, даващи му различен шанс за успех то успеха на всяка от тях се изчислява поотделно."
"Стрелите могат да се насочат към повече от един противник ако разстоянието между отделните “цели” е не по-голямо от 4 метра (две полета по права линия или 1 по диагонал). Като ако стрелите са различни се посочва реда на целите." (пак за разлика от съчмите, което именно обуславя различното им тълкуване)
Принципно това би следвало да означава, че ако намалявам силата на всяка атака с -2 Щ например (да кажем,ч е съм гоблин), то в случая бих получил намаляване от +4. Следователно може да се тълкува логично, че това води до +2 СИ при Берсерк. Въпреки това, в случая има резон и Разказвачът да прецени, че това са щети, които са дв, но се реализират едновременно и понеже реакцията на Берсерк е по-скоро емоционално отражение на яростта му, може и да е като на една атака, така че приемам, че е било така (иначе щях да съм пратил бедния Тагрун в отвъдното щото щях да имам сили за удар с чука май).
Въпреки това, официално, това е неправилно тълкуване на правилата, тъй като косвено ощетява един от основните бонуси на СУ "Берсерк", което е умение, разчитащо на бързо повишаване на СИ, жертвайки ЖТ (именно, за да има време да се получи този ефект е намаляването на щетите, което се задейства в състояние на берсерк).
Иначе принципно се получи интересна битка, особено откъм кинематография.
Сега два малки коментара (протестна нота от нашия отбор):
1) Берсерка има право на отклони. Атаката на стрелеца беше за 16 ТД и надвиши бронята ми със 7, следователно за 14 ТД, можех да се отклоня и да намаля щетата на 9, което щеше да ми позволи да прдължа боя и най-вече да не убивам партньора си, който може би имаше шанс да довърши елфа.
2) Второто е комнетар за тълкуване повишаването на сила при Берсерка и двоен изстрел. Двете стрели се броят като две отделни атаки, следователно и щетите им трябва да се разглеждат поотделно (за разлика от съчмите при огнестрелните оръжия, както ще се види малко по-долу). Това се потвърждава от следните изречения в описанието на умението:
"Ако героят ползва различни видове стрели, даващи му различен шанс за успех то успеха на всяка от тях се изчислява поотделно."
"Стрелите могат да се насочат към повече от един противник ако разстоянието между отделните “цели” е не по-голямо от 4 метра (две полета по права линия или 1 по диагонал). Като ако стрелите са различни се посочва реда на целите." (пак за разлика от съчмите, което именно обуславя различното им тълкуване)
Принципно това би следвало да означава, че ако намалявам силата на всяка атака с -2 Щ например (да кажем,ч е съм гоблин), то в случая бих получил намаляване от +4. Следователно може да се тълкува логично, че това води до +2 СИ при Берсерк. Въпреки това, в случая има резон и Разказвачът да прецени, че това са щети, които са дв, но се реализират едновременно и понеже реакцията на Берсерк е по-скоро емоционално отражение на яростта му, може и да е като на една атака, така че приемам, че е било така (иначе щях да съм пратил бедния Тагрун в отвъдното щото щях да имам сили за удар с чука май).
Въпреки това, официално, това е неправилно тълкуване на правилата, тъй като косвено ощетява един от основните бонуси на СУ "Берсерк", което е умение, разчитащо на бързо повишаване на СИ, жертвайки ЖТ (именно, за да има време да се получи този ефект е намаляването на щетите, което се задейства в състояние на берсерк).