Страница 1 от 3

Масов бой формата 1:11 всеки за себе си!

Публикувано: вт юни 02, 2009 4:00 pm
от Vilorp
Подухва лек ветрец, вълните на Река скачат игриво, комари жужат по бреговете й. Сjария дървен мост скрибуца, катеричка пребягва по незнайно кога опънатото дебело въже между две дървета на бреговете й, а от остатъците от стария аван пост се отронва парче... Време е за битка!

Изображение

Легенда:
Кафявото е моста, светло кафявото дървета с височина 8 метра и най-ниски клони на 2 метра.
синьото - реката с дълбочина 3 метра.
Сивото - площадка на аванпоста - 4 метра височина
Светло сивото - стълби: Н10 и Н14 - 1 м.;Н11 и Н13 - 2 м.;Н12 - 3 м.;
Зеленото - блатисти брегове +1ТД за движение; -1м. спрямо брега
Между дърветата В8 и Л3 - е опънато въже на височина 4 метра.

Лилавото са първоначални позиции.

Тръгвайки от нормално квадратче, се нуждаете от 2 ТД, за да отидете в следващо.
Всеки рунд трае 2 реални дни.
Дества този който е на линия в момента, като в скрит блок си описва системно действията и казва какви биха били ходовете му при евентуална агресия към него.
Битката е с максимално продължение от 30 хода.
В първия пост пишете къде сте позициониран първоначално и текущите статистики на героя: СК; ТЖ; ТД; БЗ; ОЗ; Изд.; ТУ;
Може да си мятате сами заровете с одобрената програма, като публикувате и линк към резултата.
Първи рунд започва щом поне двама герой си пуснат първоначалните локации.

Определяна на първоначални локации:
Мятат се два зара:
- при стойност на първия зар 1 или 2 - вертикалната координата е Б
- при стойност на първия зар 3 или 4 - вертикалната координата е З
- при стойност на първия зар 5 или 6 - вертикалната координата е Н

- при стойност на втория зар 1 - хоризонталната координата е 2
- при стойност на втория зар 2 - хоризонталната координата е 6
- при стойност на втория зар 3 - хоризонталната координата е 11
- при стойност на втория зар 4 - хоризонталната координата е 19
- при стойност на втория зар 5 или 6 - се мята отново

или най-близката до въпросната координата начална позиция (лилаво)

Първи рунд започва 03,06, в 6-часа.
Арената е построена така, че се вижда кажи речи всичко. Управлението ще става на база скрити текстове и ако някой не вижда нещо то ще е казано: „Всички без Тагрун” примерно. Вие си описвате ролево, мятате си заровете при желание и опонента ви описва ролево как сте го заклали или се е отклонил.

Ако има коментари моля да са в [spoiler]спойлер[/spoiler].

Ако има нещо специално ще се отразява в първия пост в темата, като в последния ще се добавя: [spoiler]Забележка, погледни първи пост[/spoiler]

Използвани картинки:
Авдар
Чой
Ной
Скорпиона
Рахра
Грах
Виела

Публикувано: вт юни 02, 2009 7:21 pm
от BatGojko
[sblock]Авдар се включва. Приоритетно напада магове, стрелци и чак тогава войни. За него е изгодно да останат последни войните на арената, за да може да ги победи с натрупаната до тогава СИ. Най го е яд на маговете, че техните щети не ги намалява.
Начално позиция - Н2

СК=14;
ТЖ=110;
ТД=13;

АТАКИ (с вкл. БЩ)
Чук (СИ/Л): АТ=12+6+4=24 (30 при берсерк)/// ТД=7 /// Щ= 7 зар +5 +2
Ръка (ПР/СИ): АТ=5+6+2=13 (19 при берсерк)/// ТД=5 /// Щ= 1 зар +2
Крак (ПР/Л): АТ=5+6+2=13 (19 при берсерк)/// ТД=6 /// Щ= 1 зар + 5
Глава (ПР/Л): АТ=5+6+2=13 (19 при берсерк)/// ТД=6 /// Щ= 2 зара + 2
Тяло (СИ/Л): АТ=12+6+2=20 (26 при берсерк)/// ТД=6 /// Щ= 3 зара + 2

БЗ= 30;
ОЗ=30+8 (кожена ризница);
ОЗ=30+6 (кожен шлем);
ОЗ=30+4 (кожени налакътници и наколенници);
Изд= 7;
ТУ= 0;[/sblock]

Публикувано: вт юни 02, 2009 9:12 pm
от Shamajotsi
[sblock]Скорпиона също - ама чак като се появи поне още някой, че сам срещу Авдар за втори път не му се бие - особено като джуджето вече е с един левъл отгоре ;) . Приоритетно се бие с този, който има най-малко приятели.

Начална позиция: Б2 (хвърляния: първо, второ и трето.)

СК: 17
ТЖ: 72
ТД: 13

Атаки:
Кинжал: 21/// 5ТД///2зара+4
Рапира: 21///6ТД///3зара+4
Ятаган: 21///6ТД///4зара+4
Ръка: 19///5ТД///1зар+2
Крак: 18///6ТД///1зар+5
Глава: 18///6ТД///2зара+2
Тяло: 18///6ТД///2зара+2
Стрелби:
Кинжал: 18///5ТД///2зара+2///10м

БЗ: 11
ОЗ: 27 + 9 (кожена броня, Щ/2)
ОЗ: 27 + 4 (кожени наколенници и налакътници, Щ/2)
ИЗ: 4
ТУ: 0
(Това уж е всичко, но може и да си купя нещо с 1,2та сребърника преди да е почнал истинския бой.)[/sblock]

Публикувано: вт юни 02, 2009 10:02 pm
от Vilorp
[sblock]Ной разбира се беше дошъл за да участва - приоритетът му са обезпечаване, магове, стрелци, войни. Последните три могат да се пренаредят при агресия.

Начална позиция: Б11

СК: 16
ТЖ: 71
ТД: 13
ТМ:105
ТМж 60

Атаки:
Жезъл: 21///7ТД///2зара
Ръка:11///5ТД///1 зара
Крак:12///6ТД///1 зара +3
Тяло: 15///6ТД///2 зара

МУ=(14+4)/2+12=21+4=25 въздух
МА=7 (8 въздух)
Магии:
1мрак Проклятие Щ- 3+МУ/10 зара 6+1ТМ
2огън Огнена Топка Щ=(12+(МУ/5)з.)=12+4з
4въздух Телекинеза 15+4+ХТМ Х=1+тег/5
3въздух Свекавица 15+МУ/4 (6)зара + Щ/10 шок (х2 шок метал) 22ТМ МУ
3въздух Магическо зрение 11+3 (11+1) (+6МА) МУ раст.
2въздух Светкавични реакции +МУ/5 (5) Реак + МУ/5 ТД за париране 8+2ТМ МУ/2
1въздух Забързване СК +1+МУ/5 (1+5) 6+1ТМ МУ/2 раст.

БЗ: 11
ОЗ: 27 +4 + 9 (нагръдник и броня Щ/3 / само кожена броня, Щ/2)
ОЗ: 27 + 4 (кожени наколенници и налакътници, Щ/2)
ОЗ: 27 + 6 (кожен шлем, Щ/2)
ИЗ: 8
ТУ: 0
[/sblock]

Публикувано: ср юни 03, 2009 2:06 pm
от Vilorp
Първи рунд започва днес в 6-часа (или като се прибера, сал бога на задръстванията знае кога ще е това).
Арената е построена така, че се вижда кажи речи всичко. Управлението ще става на база скрити текстове и ако някой не вижда нещо то ще е казано: „Всички без Такгрун” примерно. Вие си описвате ролево, мятате си заровете при желание и опунента ви описва ролево как сте го заклали или се е отклонил.

Ако има коментари моля да са в [spoiler]спойлер[/spoiler].

Ще забърша коментарите при началото на мелето. В първия пост на всеки е оказана началната му позиция.
Ако има нещо специално ще се отразява в първия пост в темата, като в последния ще се добавя: [spoiler]Забележка, погледни първи пост[/spoiler]

Публикувано: ср юни 03, 2009 7:32 pm
от Vilorp
Начало!

[spoiler]Всеки може да се включи в последствие със съответното намаление на опита. Включването става по модела на Авдар.
Картата е обновена. Пръви действа този който е на линия.
[/spoiler]

Публикувано: чет юни 04, 2009 9:47 am
от Vilorp
Слепият маг реагира пръв и чевръсто заразмахва ръце, в резултат на което то него се понесоха студени ветрове. Тялото му се обля в синкава аура, но явно това не му бе достатъчно, защото продължи да ръкомаха и аурата стана двойно по ярка преди да попие в тялото му. После изкрещя по по посока на елфа: Джуджето!, но не направи крачка към дребничкия косматко то другия бряг на реката, за сметка на това продължи дажестикулира учестено описвайки странни фигури във въздуха. По странното бе, че сякаш се привикваше привикваше елфът към себе си котвеки се да стовари отгоре му някаква магия.


[sblock="Системно"]
105-6=99
13-6-2=5
8+(6+2+6)+1<>16+1*2 - успех
105-6=99-6=93
5+3=9-6-2=1
8+(3+2+6)+1<>16+1*2 - успех
3+3=6
РЕ 21+6+6=33
6-6-2=2ТУ и задържам заклинанието насочено към елфът
[/sblock]

[spoiler]Елфът да каже дали ще свали МЗ-то (респективно до колко 1 или 0) или ще го запази вдигнато.[/spoiler]

Публикувано: чет юни 04, 2009 12:32 pm
от Fobos
[sblock]Предпочитам заровете ми да се хвърлят от разказвача - с много бавен нет съм. Приоритетно Рахра се съиузява със стрелци срещу магове и войни, а сам напада в зависмост от ситуацията, т.е. кой се е оказал по-наблизо и съответно представлява по-голяма опасност.


Рахра

жизненост: 52 ТЖ 52
Виталност: 1
Скорост: 16
Късмет: 5
---------------------------------------
Сила: 8
Ловкост: 10
Интелект: 9
Прецизност: 12
Издържливост: 6
---------------------------------------
ТД: 12
Реакция: 19+2=21
Мана: 36+15=51-30=21
-------------------------- --------------
Атака с лък: 17+4+1+1=23 (щета: 3 зара + ледена щета ако се падне 5 или 6 на някой зар)
Атака отровна плюнка: 17+4+1+1=23 (щета: успех по УФУД)

Придружител: мечка Грах

Скорост: 15
Реакция: 18
СИ-18
Л-9
Пр-10
ИН - 4
Из - 6
-------------------
ТД - 12
ТЖ - 79
-------------------
БЩ - 8
БЗ - 11
ОЗ - 27
-------------------
Обоняние - 10
-------------------
Атака лапа: 26 (щета 2 зара/ 6 тд)
Атака захапка: 23 (щета 2 зара/ 5 тд)
-------------------
Умения: Дебела кожа: (-4) на всяка физическа щета[/sblock]

Публикувано: чет юни 04, 2009 12:55 pm
от Shamajotsi
На Скорпиона само фиктивно му бе дадено да реши: очевидно или щеше да обере шамарите от джуджето, преди то да се заеме с магьосника, или Ной щеше да го опръли, преди Авдар да успее да се заеме с човека. При все, че Ной бе по-близо, съответно и по-опасен, изборът бе предопределен и трябваше да повярва, че магьосникът не му крои зло засега...

[sblock="Системно"]Елфът сваля МЗ до 0.[/sblock]

Публикувано: чет юни 04, 2009 2:20 pm
от Vilorp
Слепеца изръмжа но въпреки това с уверена походка пристъпи към елфът. Ръцето му бяха изкривени така, всякаш се мъчеше да задържи някаква страшна сила в тях. Когато прецени че е на нужното разстояние ги насочи към остроухия и запрати по него заклинанието. В първия момент елфът почуства студ, а полсле разливаща се по тялото му адреналинова вълна... единствения проблем беше че не виждаше нищо, пълен непрогледен мрак бе паднал в околността и той бе сам съмичек в центъра на това проклятие... Почиства се прецакан за пореден път и изруга...

[sblock="Системно"]
придвижване до Б8 за 6ТУ

8+1+(4+3+6)=22 - успех

+6СК --- > +6 РЕ +3ТД за Скорпиона.
[/sblock]

- Отвори си очите бе тапак - достигна до съзнанието му викът на човекът и мъглата се проясни, явно ги бе затворил когато синкавата светлина го бе халосала. Е нещата се подобряваха...

Междувременно в далечния край на арената се появиха цели двама нови участника, огромен кафяв мечок и гущер нервно обтягащ тетивата на лъка си. Джуджето от своя страна започваше да се чувства леееко самотно на отсрещния бряг на реката.

[spoiler]картата е обновена[/spoiler]

Публикувано: чет юни 04, 2009 3:58 pm
от Fobos
[sblock]Ами заставам на едно коляно и почвам да стрелям по Ной - само той ми е в обсега :lol: Засега не правя магии - трябва да си пестя маната.[/sblock]

Публикувано: чет юни 04, 2009 11:23 pm
от Vilorp
Гущера чевръсто падна на едно коляно и започна да пуска срела след стрела към отдалечаващия се възрастен сляп мъж. Дали обаче разстоянието беше твърде голямо или люспестия все пак имаше някакъв респек към възрастните не стана ясно, но и двете срели намериха нагръдника на старика. Адна от тях дори успя да го покрие с лед.
Междувременно мечока бе предприел по дирактни дествия, изръмжа и с тежка крачка пое напред.

[sblock="Системно"]
12-1(клек)=11-6=5-1=4-6=2ТУ
23+2(клекнал)=25+(2+3+4)=34 попада и в бронята и нагръдника
Щета: (2+2+2)=6/3=2/2=1 реална
втори изстрел
25+(5+2+2)=34 попада и в бронята и нагръдника
Щета: (3+5+2)=10/3=3/2=1 реална
и 1 Ледена
няма НК
още 1 ТУ за презареждане остават 3 на гущера

Грах 6 полета нагоре за 12 ТД до А12
[/sblock]

Публикувано: пет юни 05, 2009 4:12 pm
от Vilorp
[spoiler]Довечера обявявам края на първи рунд, кой действал действал![/spoiler]

Публикувано: пет юни 05, 2009 11:32 pm
от Shamajotsi
Скорпиона съвсем се ошашка и извика на магьосника:
-По кого?
Докато чакаше отговор се затича по посока на моста и на гущера, за да не губи време.

[sblock]16 ТД до Б11.[/sblock]

Публикувано: пет юни 05, 2009 11:50 pm
от Vilorp
Без да си дава много много зор джуджето се топрави във свински тръс по посока на моста. Въобщ не му се щеше да нагазвва във водата, въпреки че мага беше примамливо близко.

ІІ-ри рунд

[sblock="Показатели в началото на рунд 2"]
[sblock="Авдар"]
СК=14;
ТЖ=110/110;
ТД=13
ИЗД 7/7
ТУ=1
заради 13+1ТУ=за изминаването на 14 метра към моста.
[/sblock]
[sblock="Скорпиона"]
СК: 17
ТЖ: 72/72
ТД: 13+3=16
ИЗД 4/4
ТУ 0

[/sblock]
[sblock="Ной"]
СК: 16+6+6=28-1лед топи се=28
ТЖ: 69/71
ТД: 13+3+3=21
ТМ:105-(6+6+6)=87-1-1-1(заб)-1(мз)=83
ТМж 60
ИЗ: 7/8
ТУ: 0
[/sblock]
[sblock="Рахра"]
СК=14;
ТЖ=52/52;
ТД=12
ИЗД 6/6
ТУ=3
ТМ 51-30=21
[/sblock]
[sblock="Грах"]
СК: 15
ТЖ: 79/79
ТД: 12
ИЗД 6/6
ТУ 0

[/sblock]
[/sblock]

[spoiler]Започват да текат новите 48 часа за втория рунд, картата е обновена![/spoiler]

Публикувано: пон юни 08, 2009 3:03 pm
от Shamajotsi
Скорпиона се обърна към стрелящия противник:
-Пич, аре всички да сипем първо на джуджето, а след това един на друг, а? И тази мечка надалеч от мен, че иначе не отговарям!

Публикувано: пон юни 08, 2009 3:34 pm
от Vilorp
/задържам малко новия рунд докато Гущероида отговори и после продължаваме, ако не тоговори днес пак минавам в следващ де.

Публикувано: пон юни 08, 2009 7:23 pm
от Fobos
[sblock]Съзрял новата опасност в лицето на кръвожадното джудже, Рахра мигом насочи лъка си към косматото страшилище, което почти бе убило Грах в скорошна битка.

*Пускам заредената стрела по джуджето. После си правя Бързина на вълк без да се изправям. Ако е успешна, останалите ми тд ще ги ползвам в края на рунда.[/sblock]

Публикувано: пон юни 08, 2009 8:42 pm
от Vilorp
Съзрял новата опасност в лицето на кръвожадното джудже, Рахра мигом насочи лъка си към косматото страшилище, което почти бе убило Грах в скорошна битка. Стерлата изжужа и за една бройка да тонесе главата на връхлитащото на скорост джудже по отсрещния бряг на реката. После чевръсто Рахра заразмахва ноктести лапи и... потрепери от влялата се в него природна сила. Грах от своя страна тъкмо се канеше да откъсне главата на елфът, когато видя по кого стреля настойнискът му. Огледа се малко сконфузено, защото се бе премерил томто разстоятието до гърлото на дългоухия, но все пак реши да преосмисли целите си. С тежка крачка хукна по моста към идващия насреща им Авдар. Който не закъсня да скъси още малко разстоянието помужду им.
Междувременно усетил че не е основна цел на стрелеца слепия маг се обърна към самотното джудже и започна трескаво да жестикулира мълвейки поразителто сложни думи.


[sblock="Системно"]
6ТД
25+(4+1+2)=32

Авдар отклон за 4ТД
8ТД
10+(5+3+1)=19 - 1 успех
+4СК --->+2ТД или 12-6-8= 2ТД и 2ТУ остатък

Авдар се предвижва за 8ТД и му остава 1 и ИЗ за токлони евентуални.

Ной 21-6=15-14=1 и ще продължи във следващия руд магията...
[/sblock]

Публикувано: вт юни 09, 2009 10:55 am
от Shamajotsi
Елфът смигна съучастнически на магьосника и отиде до мечката, че да посрещнат заедно джуджето.

/12 ТД до Ж14./

Публикувано: вт юни 09, 2009 1:58 pm
от Vilorp
ІІІ-ти рунд

Ной продължи да ръкомаха чевръсто и нерабираемо за околните за които от него струеше просто стеден вятър, но магьосника всячески се опитваше да докопа някоя по силна въздушна линия за да изпълни успешно замислената си задача. И ето че най сетне я откри, впи пипалата на съзнанието си в нея и задращи за да пропука твърдата й кора. Усети как потдава и натисна. И в този миг го обля неимоверната мощ на Въздуха. С неимоверни усилия Ной успя да овладее потока и когато вече бе сигурен че е успял запрати пипалата към настъпващото джудже.
Т магьосинка към авдар полетяха стотици маки вихрушки които се увиха около джуджето карайки брадата му да настръхне от десетките мини светкавички из нея причинени от сблъсъка на естествената му магическа защита със силата на въздуха.

[sblock="Показатели в началото на рунд 2"]
[sblock="Авдар"]
СК=14;
ТЖ=110/110;
ТД=13
ИЗД 7/7
ТУ=1
[/sblock]
[sblock="Скорпиона"]
СК: 17
ТЖ: 72/72
ТД: 13+3=16
ИЗД 4/4
ТУ 0

[/sblock]
[sblock="Ной"]
СК: 16+6+6=28-1лед топи се=28
ТЖ: 69/71
ТД: 13+3+3=19
ТМ:105/83-1-1-1(заб)-1(мз)=79-15(телекинеза)=64 (+6успех)
ТМж 60
ИЗ: 7/8
ТУ: 0
[/sblock]
[sblock="Рахра"]
СК=14;
ТЖ=52/52;
ТД=12
ИЗД 6/6
ТУ=5
ТМ 51-30=21
[/sblock]
[sblock="Грах"]
СК: 15
ТЖ: 79/79
ТД: 12
ИЗД 6/6
ТУ 0

[/sblock]
[/sblock]

[spoiler]Започват да текат новите 48 часа за третия рунд, картата е обновена![/spoiler]

[sblock="Системно"]
19+18 доконцентриране=+6+9=+15 успех
8+15+(2+6+3)=34<>28=16+4МЗ+2*4 успех 6

Рахра ще има наказание към стралбата тъй като и Грах и Скорпиона закриват Джуджето в момента, ако целта му е джуджето де. (;
[/sblock]

Публикувано: вт юни 09, 2009 6:27 pm
от Fobos
[sblock]Не знам колко ТД ми останаха от предишния рунд (без умората) но да приемем че ги използвам за концентрация към стрелата която ще пускам в този рунд. Сега обаче ще действам в края на рунда - чакам да видя ако ми се отвори прозорче да стрелям без наказание.[/sblock]

Публикувано: вт юни 09, 2009 10:24 pm
от Vilorp
Гущерът зареди нова стрела на тетивата си и се приготви да надупчи... все някой в мелето на моста.

[sblock="Системно"]
Раха няма останали ТД от миналия рунд, даже е ползвал умора
та за момента 13+2=15-1зареждане остават 14 ТД и 6ТУ
[/sblock]

Публикувано: вт юни 09, 2009 11:11 pm
от BatGojko
[sblock]Приближавам се по най-бързия начин до най-близкия си противник, след което го млатвам, разбира се. Шри нужда се прицелвам лекинко, в рамките на своята ИЗ, ако обаче имам възможност за две атаки, няма да се прицелвам, а ще ползвам две атаки.[/sblock]

Публикувано: ср юни 10, 2009 10:04 am
от Vilorp
Джуджето изтича до дървения мост после подкованите му с адамантиеви налци ботуши захлопаха по него и щом достигна до онази част на която бе изгравирана руната З12 направо замахна към мечока и го удари невероятно прецизно с чука си. Грах можа да каже само едно Грах ида се присвие. Окрилен от успеха си Авдар замахна отново и въпреки че удара не бе толкова прецизен този път бе по-силен о предишния.
Грах от своя страна действа простичко. Два удара с лапа и един опит да захапе ръката на джуджето. това остави белези по бронята и малко неприятно щепещо усещане. където драскотините бяха по дълбоки. Всъщност тия два удара спокойно можеха да убият някой по хърбав герой, но Авдар бе всичко друго но не и хърбав.

[sblock="Системно"]
13-8=5+2ТУ=7-7=0
24+(6+5+5)>27
Щ: (4+4+2+1+5+4+6)+5+2=33-4=29--->23 реална и 6 ВЩ, както и 1 НК
5ТУ+2ТД(1+2ТЖ)=7-7=0
24+(5+1+4)>27
Щ: (5+1+1+6+6+6+5)+5+2=37-4=33--->27 реална и 6 ВЩ, както и 2 НК

Общо 50 реална 12 ВЩ и 3НК

Грах Лапа Лапа
26+(1+2+6)=35 попада в бронята на Авдар
(6+5)+8=19/2=9 реална щета
26+(5+1+3)=35 попада в бронята на Авдар
(4+4)+8=16/2=8 реална щета
Захапка към ръката
23+(1+3+5)=32<30+6 неуспех

12ТД и 4ТУ

Общо щети за Авдар 17 реална +3от ярост=20
[/sblock]

[spoiler]/Скорпиона и Рахра да дествят[/spoiler]

Публикувано: ср юни 10, 2009 11:04 am
от Fobos
Ще действам след всички останали в края на рунда.

Публикувано: ср юни 10, 2009 12:36 pm
от Vilorp
[spoiler]/Чакаме Скорпиона тогава.[/spoiler]

Публикувано: ср юни 10, 2009 1:30 pm
от Shamajotsi
Скорпионът за пореден път притегли шансовете си според разлинчите избори, които би могъл да направи, извади ятагана си и... направи две бързи атаки по мечката.

[sblock="Системно"]Вадене на ятаган - 1ТД
Атака с ятаган - 6ТД, 21 атака, 4зара+4
Ако е успешна: Допълнение, 3ТД, 8ТМ, 21 атака, 4зара+4
Ако не е: Атака, 6ТД, 21 атака, 4зара+4.

Доописвам си действията като разбера какво се е случило.[/sblock]

Публикувано: ср юни 10, 2009 2:58 pm
от Vilorp
Скорпиона се извъртя безумно и вместо джуджето за малко да разпори мечката. Явно това че бе решилв последния момент към кого да насочи атаката му изигра лоша шега защото въпреки, че бе атакувана тя успя да се приведе и ятагана дори не разроши козина й. Втория удар обаче, последвал веднага след това беше добре прицелен направи нов дълбока рано по и без това ужасно кървящата мечка. Тя се олюля и за момент на двамата бойци край нея им се стори, че ще се срине, само че вместо това от гърлото на грах се надигна заплашително ръмжене.

[sblock="Системно"]
21+(2+1+1)=25=27-2 - неуспех :twisted:
21+(6+5+1)=33>27-2 - успех
Щ (4+1+6+5)+4=20-4=16 реална щета за Грах и 2НК

12ТД до тук
[/sblock]

Публикувано: ср юни 10, 2009 3:07 pm
от Shamajotsi
Скорпиона въобще не се забави да благодари на боговете, в които вече не вярваше и без това, нито да види дали джуджето е разбрало какви са отборите, защото самият елф не ги разбираше отборите съвсем, а си плю на петите и се запъти директно към гущера.

[sblock="Системно"] 2ТД до Е14
3ТД до Д15
2ТД до Г15
(би трябвало да съм се придвижил по "права линия" на югозапад, ако правилно използвам координатната система)
Общо: 4ТД и 3ТУ.
[/sblock]