Пролог: Част 3: Боговете сигурно са полудели...

Архив - Форумни Игри
Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Пролог: Част 3: Боговете сигурно са полудели...

Мнениеот hameleona » нед фев 24, 2008 1:57 pm

Героите прекараха около десет часа в сън (ако някой се възстанови по-бързо, значи се е събудил по-рано). Разбуди ги звука на надут боен рог...

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Мнениеот Sharky_Dog » нед фев 24, 2008 3:43 pm

Морган, който спеше като застрелян се сепна така все кон го беше стъпкал, там където никое джудже не обича да го тъпчат.. а и никой мъж. Изправи се и инстинктивно грабна пушката, сетне се огледа нервно..

(Ако е чисто ще събера дисагите и на кончето после към рога.. явно имаше нападение)

Потребителски аватар
smeshko
Кадет
Мнения: 194
Регистриран на: чет яну 27, 2005 9:40 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот smeshko » нед фев 24, 2008 3:50 pm

Джак отвори очи и му беше нужна по-малко от секунда, за да осъзнае какво го е събудило. Моментално стана, извади меча си и започна да буди тези, които още спяха.
- Пфу, незнам какво е станало сега, но вече започвам да се ядосвам. - измърмори човекът под нос, след това се провикна към отдалечаващото се джудже. - Ей, джуджето, не тръгвай сам, чакай да се съберем всички!
Life isn't bad - it's WORSE!!

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Мнениеот Sharky_Dog » нед фев 24, 2008 5:00 pm

-Няма време да ви чакам. Докато се оправите вече ще съм там - рече Морган обръщайки се на гърба на коня.
"И по дяволите не ме наричай джуджето" - помисли си Морган и продължи пътя си.

[spoiler]...ако съм тръгнал де, че може да се окаже друго. Хам не се е обадил още[/spoiler]

Потребителски аватар
Ivan_Helsing
White & Nerdy
Мнения: 875
Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm

Мнениеот Ivan_Helsing » нед фев 24, 2008 5:14 pm

Аерон стана спокойно, метна раницата на гърба си и се качи на коня. Тръгна след Морган, надявайки се да не се налага да колят прекалено много неща.

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнениеот nikestan » нед фев 24, 2008 6:01 pm

Гинлер се сепна от силния звук и моментално огледа обстановката около себе си, джуджето Морган тъкмо риташе коня си в хълбоците с явното желание да стигне някъде бързо, Джак разтръскваше Куталион, който по рефлекс посегна към копието. След като видя, че няма очевидна заплаха, Гинлер бързо си събра багажа, притегна ремъците на колчана и се метна на коня, чудейки се какво ли насекомо ще им вгорчава живота тоя път.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнениеот Ain alkar » нед фев 24, 2008 6:45 pm

- Добре, добре, ставам... Непоправими сте! - негодуваше Куталион все още не обърнал внимание на рога. Изведнъж той се сепна. - Какъв е този звук? Боен рог?... Защо не ме сабудихте по-бързо!?
Вече напълно буден той се затича към коня си, метна се на гърба му и се завъртя докато чакаше тези, които не бяха тръгнали.
- По-бързо! - извика той.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
Straight_Out_Of_Line
Работник
Мнения: 121
Регистриран на: пон юли 09, 2007 11:27 pm
Местоположение: София

Мнениеот Straight_Out_Of_Line » пон фев 25, 2008 4:20 pm

Весалд скочи на крака, взе багажа си, който стоеше близо до него и се метна на коня си и го пришпори след джуджето.
Изображение
Doll-Dagga Buzz-Buzz Zigitty-Zag

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » вт фев 26, 2008 5:01 pm

Героите се спуснаха към звука на рога. Оказа се, че го надува възрастен мъж в доспехи с множество инкрустации по тях. Човека яздеше красив бял жребец, а зад него вървяха строени в каре около две дузини войници, въоражени с копия и лъкове.

Около мъжа се събираше тълпа, а най-накрая пристигна началника на стражата, който изгледа човека изпод вежди и попита на висок глас:
- Кой си ти, че да обявяваш толкова звучно пристигането си? Не мосля, че е нужно, още повече, че не вярвам да си част от ОСА! Отговаряй или се махай!
Рицаря се изсмя и отвърна надменно:
- Аз, Гилдор, лорд на Мехвайн, съм дошъл, за да ви избавя от набезите на дракона! Аз и моите момци ще го премахнем с най-голямо удоволствие.

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнениеот Ain alkar » вт фев 26, 2008 5:54 pm

"Мехвайн!?... What the hell..." - помисли си Куталион.
- И как смяташ да стане тази работа с избавянето от дракони? - провикна се той (като се предполага, че е зад тълпата с тоя кон...).
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html

Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » вт фев 26, 2008 6:36 pm

- Лесно, маловажни, аз съм прочут герой! Убивал съм пустинен лъв с голи ръце, сразявал съм земен дракон и съм се бил с чудовища, за които вие, селянчета, не сте и чували!

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнениеот nikestan » вт фев 26, 2008 8:46 pm

"А, точно каквото ни трябваше за битка с дракон - пушечно месо." помисли си Гинлер и рече:
- Добре дошъл си тогава, явно имаме една и съща цел.

Тъй като Гинлер нямаше особено доверие на префърцунения дядка, той съвсем умишлено пропусна да спомене, защо аджеба той самия е хукнал след дракона.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
Ivan_Helsing
White & Nerdy
Мнения: 875
Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm

Мнениеот Ivan_Helsing » вт фев 26, 2008 10:24 pm

Аерон се ухили отзад, но не се обади - искаше да види до къде ще стигне нахалството и самоувереноста на дядката.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Мнениеот Sharky_Dog » вт фев 26, 2008 11:46 pm

Морган, който макар и да беше стигнал пръв, стоеше стъписан извествно време.. но след малко така се захили, че ако рогът не беше събудил всички, сега със сигурност бяха будни...
-ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА - усещаше погледа на хората около себе си забити в него но не му пукаше. - Ти ли ще избавиш селото от дракона, надут глупако? Как смяташ да го направиш ... ? Да надуеш рога и да го убиеш в съня му или като рецитираш малко лирика пред леговището му, за да умре евентуално от скука. ? Ха.. щял да бие дракона. Всичко ти липсва така като те гледам освен самочувствие. Самото ти пристигане показва, колко "велик герой" си, след като вдигна на аларма цялата въоражена сила на града, за да си покажеш "величието".. господарю - завърши мазно Морган и зачака отговора на отсрещния.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » вт фев 26, 2008 11:57 pm

- Един благородник не се съюзява с хора от небалгородно потекло, той ги води! - обърна се към селяните и продължи - Естествено, да ви избавя от дракона ще е трудна задача, дори за велик герой, като мен! Имам си цена за да ви помогна - сто златни монети и нито медник по-малко. А за самото убиване на дракона, не се грижи селяко, и си дръж езика зад зъбите, защото не си достоен дори да лижеш ботушите ми.

Селяните изглеждат раздвоени - все пак всички са чули, как сте се справили със многоножката. От друга страна, малкото стражи в тълпата изглеждат враждебно настроени към благородника...

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Мнениеот Sharky_Dog » ср фев 27, 2008 12:15 am

-О извинете велики геройо, че наруших необезпокоениет ви. Забравих, че времето, когато истинските герои помагаха за правдата и удоволствието от щастието на хората отмина. Вече останаха такива "шайки" герои, като тебе, които работят само за пари, с малката си наемна армия. Пу.. с нищо не се различаваш от жалките бандити, които срещнахме по-рано. Това не е помощ.. това е изнудване.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » ср фев 27, 2008 12:21 am

селяните почват да се отдръпват и накрая оставате вие, няколко стражника и рицаря в едно доста широко поле. Капитана на сражата заговаря, преди рицаря да е успял да ти отвърне:
- Той е прав! Махай се и да не си се върнал, че иначе няма да можеш да излезнеш по друг начин освен мъртав!

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » нед мар 02, 2008 12:52 am

Старецът огледа внимателно стражите и приключенците и се изсмя:
- И мислите, че вие десетимата ще се справите с мен и войните ми? Глупци! Рота! Бойна формация.
Войните зад него се разгърнаха в широк строй, като някои от тях опинаха лъковете си, а други се насочиха към разпръснатите си противници с пики.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » вт мар 18, 2008 11:54 pm

След битката:

Капитана на стражата се приближи до героите и им заговори:
- Благодаря ви за помощта. Определено без вас нямаше да се справим. Надявам се да поостанете - ще имаме нужда от още няколко меча. А колкото до тези - той кимна към убитите войници и рицаря - ако искате да вземете нещо от тях - давайте. Като свършите, само ми кажете и ще се погрижа за разчистването.

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнениеот nikestan » ср мар 19, 2008 11:07 am

Гинлер си напълни колчана и претърси за някоя друга монета.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнениеот Ain alkar » ср мар 19, 2008 3:15 pm

Съмнявам се, че копията им ще ме впечатлят за това и аз ще се огледам за една, две монетки път току виж съм намерил половин сребърник...
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html

Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
Ivan_Helsing
White & Nerdy
Мнения: 875
Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm

Мнениеот Ivan_Helsing » ср мар 19, 2008 10:37 pm

Аерон се присъедини към претърсването на телата, като се запъти директно към благородника. Беше доволен и на пари, но всъщност търсеше някой ценен, може би магически предмет.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » пет апр 11, 2008 5:43 pm

783 медника.
4 сребърника.
1 златник.
12х1 колчан, всеки с по 10 стрели в него.
24 Кожени ризници (ЗА7; Щ/2)
1бр Нгаръдник, стоманен (ЗА4; Щ/5)
1бр Плетена ризница (ЗА6; Щ/3)
1бр Пълен шлем, стоманен (ЗА4; Щ/4)

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнениеот nikestan » пет апр 11, 2008 8:22 pm

Гинлер набързо си допълни колчана със стрели и взе един за резерва, като го пъхна в дисагите. Огледа броните и оръжията, но тъй като нищо не му хвана окото той бързо бързо ги отмина.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнениеот Ain alkar » съб апр 12, 2008 12:25 am

Абе като огледам май ми хареса нагръдника и кот си разпределяме от парите. За нагръдника го земам ако мога да го ползвам с плетената си броня на едно ако ни стаа го зарязвам (иначе ми се струва, че може както се обличат рицарите).
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html

Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнениеот hameleona » ср май 07, 2008 1:00 pm

Два часа по-късно

Селището вече се бе поосъзнало след атаката и животът започна да се нормализира. Стражата наложи запор над всякаква търговия, но на някои специални създания им бе позволено (става дума за героите). Общо взето в селището има:

Ковач (Бронзови и стоманени Брони до 6 ЗА и плетени ризници до 8 ЗА. Оръжия - всички за близък бой, без Алебарда, Двуръчен меч, Бойна брадва, Бойна Брадва (двуръчна), Ятаган, Рапира, целия клас механични. Всички от Бронз, предлагат се и кинжали от стомана. Цени като в книгата)

Билкар - при него ако някой ходи, да казва, ще разиграваме)

Общ пазар - цени като в книгата.

Потребителски аватар
Ivan_Helsing
White & Nerdy
Мнения: 875
Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm

Мнениеот Ivan_Helsing » ср май 07, 2008 9:38 pm

Аерон веднага потърси къде може да продаде стария си кон, въпреки че се чувстваше малко гузно да му иска пари.

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнениеот nikestan » ср май 07, 2008 10:25 pm

Гинлер пообиколи насам натам и се снабди с още 5 пътни дажби. (таксувам се по 20 медни на парче)
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнениеот Ain alkar » чет май 08, 2008 6:43 pm

Забелязах, че нямам напитки за изпът пък да се тровиш с течен морфин като те ударят. Та аз бих искал да си купя няколко колби за лечение и ще видим още кво.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html

Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Мнениеот Sharky_Dog » пет юли 18, 2008 1:33 pm

-Добре поде Морган... И кво прайм ся? Отарашихме ги тея.. дай да решим нататък.


Върни се в “Архив - Форумни Игри”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост