Страница 1 от 1

Героите

Публикувано: пон авг 24, 2009 11:35 am
от Ain alkar
Тук може да поствате вече готовите си герои.

Правилата за героите:

Начални ТР: 180
Среден зар: 4
Пари: 48 сребърника

Публикувано: ср авг 26, 2009 2:33 am
от hameleona
Име: Кристина Ливес
Раса: Човек
Пол: Ж
Ниво: 3
ТР: 1

[sblock="История"]Кристина е родена в едно от селцата край Сълзата на Бога. Майка й, прокудена от дома си, защото е вещица (или поне заявила така), се скрила от дъжда в една плевня и родила. На сутринта селяните я открили, но вместо да проявят враждебност към нея, както младата майка очаквала, я приютили и се погрижили за нея. За по-малко от година, майка й се адаптирала в селцето и, малко преди дъщерята да навърши годинка, се омъжва за младеж от селото.

Младата двойка заживяла ако не щастливо, то поне прилично. И така започва историята на Кристина:

Изкарах детството си в игри с няколкото съседски деца и в работа на полето, доколкото едно дете може да помогне. Когато станах на шест, майка ми почна да ме обучава в изкуството на вещерството, макар по-късно да осъзнах, че ме учеше на дребни магически трикове, само и само да се отърве от непрестанните ми въпроси. Чак, когато навърших десет, започна истинското ми обучение, което завърши много по-късно.

Не ми бе казано, че Елбърт не е мой баща. Това го научих, когато бях на десет. Едва ли ще забравя някога този ден, когато видях истинския си баща. Бях на единадесет, беше пролет и с майка бяхме слезнали до селския площад, за да прегледа някаква коза. Тогава той се появи – висок, строен. Красиво лице и къса червена коса. И едни толкова студени зелени очи, колкото е възможно.

- Най-накрая те открих, Галина! – извика той към майка ми. Аз я погледнах стреснато. Какво искаше този страшен мъж от майка ми? – Мислеше, че ще ми избягаш, а? единадесет години и шест месеца ми отне, но те открих! И сега ще ми предадеш дъщеря ни!

- Едва ли смяташ сериозно, че ще го направя, Дренвор. Тя е моя и ще остане моя! – ръката й ме хвана за рамото и ме избута зад гърба й. Винаги съм била дребна и това ме е дразнело. Но аз не спрях да наблюдавам и да слушам. Няколко минути, двамата се заплашваха, после изведнъж, майка ми ме отхвърли назад с неузнаваема сила и разпери ръце в магически жест. До тогава никой не подозираше, че тя е магьосница. И се разигра истински магьоснически дуел. Първия, който виждах.

Не ми трябваше много време, за да осъзная, че майка ми губи битката – лицето й ставаше все по-изпито с времето и в очите й се четеше умора. В един момент се появи Елбърт и със сърцераздирателен вик “Галина!” се хвърли към мага, но това доведе само до едно – смъртта му. Истинския ми баща просто го вдигна във въздуха и от поне десет метра височина го спусна в дълбокия, пресъхнал кладенец в центъра на площада.

Не знаех, какво да правя – Велун, фамилиара на майка ми вече бе загинал храбро… и безполезно. Самата аз още нямах фамилиар, но можех да правя фокуси. И направих един. Точно пред очите на баща си.

Много е забавно, да видите, как едно единадесет годишно хлапе стряска Висш Маг от Вътрешния кръг на Магикон с най-обикновен магически фокус. Баща ми замаха стреснато към огромните пчели, които сякаш го нападаха и му отне ценни секунди, докато осъзнае, че не са истински. Но тези секунди бяха достатъчни за майка ми да вземе надмощие – една от магиите й най-накрая проби защитите му и го повали на място. И това беше края на баща ми, който така и не опознах. По-късно научих много за него и не съжалявам, че майка ми го уби. Изобщо.

След битката, първото, което майка направи бе да ме прегърне силно и да поплаче на рамото ми. Все още се чувствам странно от спомена. Погребахме осиновителя ми на следващия ден. И всичко пак тръгна по старо му… или така изглеждаше.

Майка ми ме товареше с повече работа, засили обучението ми, но се оказа, че всичко е било с една цел – да не осъзная, колко мразени сме в селото. За всяко бедствие, всеки лош късмет обвиняваха майка ми. Но тя се държеше. При това успяваше да бъде винаги красива и зашеметяваща и да остави отсрещните с впечатлението, че са благословени от присъствието й. По-късно това й изигра най-лошата шега в живота й, защото макар да бе добър човек, майка ми е надменна. А това доведе, до вечерта на Слънцестоенето.

Всички празнуваха, но не и ние. Или по-точно не по нормалния начин – имахме по-хубава вечеря от нормалното, но не заради празника отвън, а по случай обвързването на фамилиара ми. Гарванчето Гракус, който загина години по-късно в моя защита. Все още ми липсва.

Тъкмо привършвах яденето, когато вратата се отвори с трясък и вътре нахлуха банда пияни мъже от селото и околните ферми. Макар майка ми, а и аз да се борихме с всички сили, накрая стана това, което стана – бяхме изнасилени и пребити. Аз го преодолях (никога не съм имала проблем с преборването на лошите спомени), но не и майка ми. Не, тя започна да отмъщава. А когато една вещица отмъщава, става грозна гледка.

За по-малко от година, всички изнасилвачи, умряха, всеки от напълно естествена смърт. Смъртта започна да застига и роднините им. Смъртта вилнееше спокойно в селото и накрая всичко се стовари върху майка ми. Един ден дойдоха и я отведоха на процес. Осъдиха я за вещерство и бе решено да я изгорят на клада. Аз също бях осъдена, защото “Дъщерите споделят греховете на майките!”. Лесно е да кажеш, че ще изгориш магьосница. Трудно е да го направиш.

В крайна сметка, двете с майка се измъкнахме с бой, най-вече. Но не успяхме да избягаме – потерята ни настигна и ни атакуваха. Изтощени, станахме лесни жертви. Но макар нея да я убиха, мен ме пощади един от войниците. Макар да ме прониза с меча си, направи го така, че раната само да изглежда сериозна. Оставиха ни на пътя. Помня, че плаках много над тялото на майка. По някоето време войника, който ме пощади се върна и ми даде храна, вода, малко пари и повечето ми вещи. Така и не разбрах, защо ми помагаше. Нямам и намерение да разбера. Години по-късно с едни приятели се върнахме и избихме всички в селото, освен него и семейството му.

Живота ми след това беше… странен. Бродех без цел, най-вече крадях парите си, използвах магическите предмети на максимум – единия ме надари със сила съперничеща на тази на зрял мъж, другия оправи координацията на свръх-тромавите ми движения, а третия просто повиши значително магическата ми издръжливост. Накрая се присламчих към един друид, доста по-възрастен от мен. Имахме сладка връзка. Но, накрая ми писна, а и вече бях научила наистина много – вече бях пълноправен друид. Теглих му майните и си тръгнах.

Обикалях, занимавах се със секти и какво ли не, но нещо в мен за винаги остана свързано с природата. И така, когато ми казаха, че Пръстена е откраднат, веднага се насочих към Сакриминел. Смятах да потърся няколко стари приятеля и да прибера няколко услуги. Е, най-важното бе да намеря пръстена, естествено, но ако ми харесаше да е мой, може би нямаше да им го връщам.

[/sblock]
[sblock="Описание"]
Изображение
Винаги съм обичала черното. То е цвета за мен...
Изображение
Обожавам накитите, макар в момента да нося само една гривна и една обеца...
Изображение
Изображение

Така че, ще дойдеш ли, да си поиграем?

Изображение
[/sblock]

[sblock="Нрав"]Буен, див или страшно търпелив, Кристина е сбор от противоположности, но няколко черти се забелязват и са постоянни - изключително цапната в устата, цинична до болка и обожаваща да се смее, най-вече на черен или абсолютно просташки хумор. Макар вече да е на 22 години, тя все още се държи, като тинейджър и няма намерение да спира.[/sblock]


Жизненост: 51
Виталност: 2
Скорост: 16
Красота: 16
Късмет: 5

Сила: 6 (14)
Ловкост: 8 (14)
Интелект: 12
Прецизност: 8
Издръжливост: 5

Производни показатели:
ДТ: 39.2
Реакция: 19
Обаяние: 14
Бдителност: 4
ТД: 15

Устойчивости:
МЗ: 0
УО: 2
ПсУ: 13
Воля: 9

Магически способности:
МУ: 7 + 3 = 10
МА: 3
Щкола на Мрака
МУ 16
МА 5
Магии:
Приклятие: Мана:6+1/-(3+1зар) щети/Шанс за успех 3зара>13
Мана: 83

Бойни показатели:
Невъоражена атака:
Ръка: 14 Бонус: 1
Крак: 14 Бонус: 1
Борба: 21 Бонус: 1
Ръкопашно оръжие: Бонус: 1
Стрелба (хвърляне на предмет): 15 Бонуси: 1
БЗ: 15
БЩ: 4
Стабилност: 15
Захват: 42
РЕС: 24

Общи Умения:
Плуване(СИ/2) 7
Катерене(СИ/2) 7
Езда(Л/2) 7
Промъкване((Л+Пр)/2) 11
Отскок(СИ) 14
Обоняние(расово) 0

Способности и познания:
Пазарлък(Обаяние/2) 7
Убеждаване(Обаяние/2) 7
Измама(Обаяние/2) 7
Заплаха(Воля/2) 7
Психология(Инт/2) 7
Съблазняване(Обаяние/2) 7 + 6 = 13
Актьорско м-во(ПсУ/2) 5
Наблюдателност 0

Билкарство 6 + 5 + 6 = 17
Психология 6
Дива природа 6 + 5 + 6 = 17
Култура и обичаи 6
Разпознаване и оценка на магически предмети 3

СУ
Вещер 12
[sblock="Проклятия (моментно състояние)"]Нещастие - добавя 6 Усложнение към всяко действие на прокълнатия и намаля АУ с единица (АУ6 става АУ5, АУ5 става АУ4, АУ4 става АУ3, а АУ2 става АНУ).
Слабост - намаля силата на дадено създание - намаля нанесените Щети със 6. На дванайсета степен фиксира 1/2 от заровете на единици.
Немощ - намалява даден показател на създание със 12.

Формулата за успех на Проклятията е следната:
12 + 3зара <=> 16 + ПсУ/2
Където ПсУ е ПсУ на прокълнатия.

Маната нужна за всяко от трите проклятия е различна:
Нещастие - Нужната мана е равна на ПсУ на прокълнатия.
Слабост - 6 за -6 щета, а на 12 степен се увеличава със 10 за всеки фиксиран зар.
Немощ - маната нужна за проклеване е равна на стойността на показателя преди ефекта на проклятието.
Маната изразходвана за проклятие не се възстановява, докато проклятието не бъде премахнато. Също така едно проклятие може да се произнесе над няколко цели, като нужната Мана се заплаща за всяка от тях по отделно.
[/sblock]

Друид 10
[sblock="Магии (тестова версия на моя версия на друида)"]
1. Защита от Огън
Цена: 10 ТМ или 3 ТМ на ход (виж по-долу).
Времетраене: мигновено или по желание (виж по-долу)
Валидни цели: Друида
Разстояние: Друида
Описание: Друида извлича излишната вода от растенията наоколо и я задържа върху кожата си. Заклинанието може да бъде използвано по два начина:
Първият е като еднократен воден щит, който се активира при първото докосване на огън с кожата на друида и абсорбира цялата щета.
Вторият е създаване на постоянна защитна сфера срещу огън, която абсорбира СУ щети при всяка огнена атака по друида и също така намалява силата на всички Огнени магии, направени върху друида. (Ефекта на магията се намаля на половина.)

2. Оплитане
Цена: 6 ТМ при произнасяне
Времетраене: 10 минути
Валидни цели: Създание
Разстояние: до 20 метра
Описание: Магията може да се извърши само ако е сред природата (не може в затворено изкуствено помещение). От самата земя излизат корените на растенията и по заповед на друида оплита с клони краката на избрано от него създание. Оплитането е на сравнително ниска височина - 40-50 см -, като така пречи на създанието да се придвижва, но не му пречи да извършва други действия. Създанието може да се опитва да разкъса корените чрез натрупван на сила (виж Битки, Други действия). Заклинанието има задържаща Сила равна на 1 зар*(СУ Друид). При повторно произнасяне на заклинанието върху, вече оплетено създание, силата му се изчислява наново, като се заменя с новата стойност (независимо дали е по-висока или по-ниска), а натрупаната от създанието Сила за освобождаване се нулира.

3. Прегъване на дърво
Цена: 3 ТМ на ход
Времетраене: по желание
Валидни цели: Дърво
Разстояние: 20 метра
Описание: Може да наложи волята си върху избрано от него дърво и да го накара временно да промени позицията си (без да премества корените си), като така може да го прегъне в избрана от него форма. Обиколката на дървото (частта която се прегъва) трябва да е по-малка отколкото (СУ Друид/5) метра. След прекратяване на контрола, или отдалечаване извън обсега на заклинанието, дървото възстановява старата си форма.

4. Самолечение
Цена: 6 ТМ за произнасяне;
Времетраене: веднага и по желание (виж по-долу)
Валидни цели: Друида
Разстояние: Друида
Описание: Полезно заклинание, позволяващо на друида да възстанови голяма част от жизнената си сила (ЖТ). Заклинанието му позволява да възстанови до (СУ Друид)ТЖ, изсмуквайки ги от голямо растение. Растението трябва да е с височина поне два метра. След произнасяне на заклинанието, Друида поставя ръка на ствола на растението и започва да се възстановява чрез него. ЖТ се възстановяват със скорост 1 за 1ТД. Веднъж започнато, заклинанието не може да бъде прекъснато, а друида не може да прави нищо друго, освен да се възстановява.
Друида може да изчака до минута, между произнасянето на заклинанието и изсмукването на живот от растението. Ако се забави повече, заклинанието се загубва.
Заклинанието не може да се прилага на животни и хора/елфи/гиганти/и-т.-н..

5. Усет
Цена: 5 МТ за час поддръжка.
Времетраене: по желание.
Валидни цели: Друида.
Разстояние: Друида
Описание: Друида изпада в дълбока медитация, която му позволява да усеща всичко в природата около себе си – всяко стръкче трева, всяко живо създание на разстояние, както и всички особености на релефа (включително стени и други изкуствени структури) от СУ*5 метра. Излизането от медитацията отнема два рунда, независимо от ТД на друида. Докато медитира, Друида би забелязал всеки, който се приближава по него, дори по въздух. По време на медитацията организма на друида се възстановява нормално, сякаш е заспал дълбоко.

6. Нюх на вълчица.
Цена: 3ТМ за рунд поддръжка.
Времетраене: по желание.
Валидни цели: Друида.
Разстояние: Друида.
Описание: Друида повишава обонянието си със (СУ/4).

Магии от второ Ниво:

1. Бързина на Вълк
Цена: Х ТМ на ход
Времетраене: по желание
Валидни цели: Друида
Разстояние: Друида
Описание: Друидът променя Скоростта си, като я повишава по негово желание с до (СУ+НИ)/3 (може да бъде и по-малко, но не може да надхвърли това число). Където НИ е нивото на героя. Маната (Х) за произнасяне и поддръжка на заклинанието е равна на (СК/4), където СК е настоящия показател за скорост на друида (заедно с новопридобитото увеличение, дори и ако е повлияна и от допълнителни заклинания и отвари).

2 Меча кожа
Цена: 3 ТМ на ход
Времетраене: по желание
Валидни цели: Друида
Разстояние: Друида
Описание: Кожата на друида се покрива с къси, твърди косми и това му помага да намалява всички понесени физически щети с (СУ/3) твърда щета.

3. Пречистване на вода/храна
Цена: 10 ТМ за произнасяне
Времетраене: веднага
Валидни цели: Вода/Храна
Разстояние: 10 метра
Описание: Друидът може да пречисти храна или течност от отровни вещества от всякакъв вид, като намали силата на отровата с толкова, с колкото е Успехът при произнасяне на заклинанието. Всеки успешен опит оставя убеждение, че храната е напълно пречистена и само Разказвачът знае доколко отровата е намалена/неутрализирана

4. Хриле.
Цена: 3 ТМ за произнасяне.
Времетраене: един ден.
Валидни цели Друида.
Разстояние: Друида.
Описание: Друида променя устройството на тялото си, като на врата му се образуват хриле, които му позволяват да диша под вода. Магията продължава цял ден, но може да бъде подновена по всяко време.

Магии от трето Ниво:

1. Премахване на отрова
Цена: 10 ТМ за произнасяне
Времетраене: веднага
Валидни цели: Създание
Разстояние: Допир (2 метра)
Описание: Чрез това заклинание, друидът намалява силата на отровата в организма на избрано създания с (СУ).

2. Призоваване на гарван
Цена: 5 ТМ (максимално допустимата му мана се намалява с толкова за времето през което животното е призовано)
Времетраене: различно
Валидни цели: Друидът
Разстояние: Друидът
Описание: Призовава гарван от НИ=(СУ/2). Заклинанието трябва да се произнесе сред природата, за да може да бъде пренесено от зверове и растения и да достигне до крайната си цел. Самото призовано животно пристига в рамките на (3 зара) минути (времето може да бъде удължено по преценка на разказвача, но след (3 зара) минути, героят трябва да разбере кога ще пристигне, повиканото животно). Докато не умре или не бъде отпратено от друида, животното е пълноправен член на групата - покачва опит както останалите герои и може да повиши нивото си, но играчът няма власт над развитието му. Друидът няма право да контролира повече от едно призовано животно.
За показателите на гарвана виж таблицата с врагове и животни (в приложения и таблици).

3. Приспиване на животно
Цена: 4 ТМ на ход
Времетраене: по желание
Валидни цели: Животно
Разстояние: 20 метра за произнасяне до 100 метра за поддръжка
Описание: Животното се успокоява и изпада в дрямка докато Друидът го държи под въздействие на магията си. Усложнение може да се повиши от размера или буйният нрав на животното или други специфични фактори (Разказвачът преценя и обявява това преди самото произнасяне на заклинанието). За успешно започване на заклинанието друида трябва да е на разстояние не повече от 20 метра, но веднъж успял, може да поддържа заклинанието от значително по-голямо разстояние - до 100 метра. Под ефекта на заклинанието могат да попаднат само естествени животни - не могат да с контролират демони и други магически твари (Успешно заклинание, срещу избрано животно, без да доведе до очаквания ефект може да се счита като индикация, че това не е естествено животно, а нещо магическо).

4. Разговаряне с животно
Цена: 5 ТМ за произнасяне
Времетраене: 1 минута (6 рунда)
Валидни цели: Животно
Разстояние: 6 метра
Описание: Друидът трябва да е сигурен, че животното не е враждебно настроено към него преди да се опита да го "заговори". В противен случай е по-добре да ползва "приспиване" преди да опита "разговор". При успех, животното отговаря доколкото може на неговите въпроси. Успехът се изчислява по УФУД:
3зара+СУ>16+Усл
Където за Усложнение освен нивото на самата магия се счита и неразположението на животното към друида - ако то е наранено от него или негови другари, една трета от понесената щета (Щ/3) ще се счита за усложнение. Усложнението се определя от Разказвачът и може да бъде намалявано с добронамерени действия към животното - даване на храна, лекуване, омайване и т.н. При успех друидът може да разговаря с животното, но не бива да се забравя (от Разказвача), че то си остава само животно и вижда света по свой собствен начин - информацията давана от него обикновено е двузначна или неясна.

5. Сила на Мечка
Цена: Х ТМ на ход
Времетраене: по желание
Валидни цели: Друида
Разстояние: Друида
Описание: Друидът повишава силата си със (СУ+НИ)/4. Където НИ е нивото му на опит. Маната за произнасяне и поддръжка (Х) на заклинанието е равна на (СИ/3), където СИ е настоящия показател за Сила на друида (след повишаването й от заклинанието, дори и ако е под влияние и на други заклинание или отвари). Придобитата Сила не влияе на покачване на ЖТ и повишаването на Жизнеността.

6. Термална устойчивост.
Цена: 8 ТМ на час.
Времетраене: по желание.
Валидни цели: Друида.
Разстояние: Друида.
Описание: Друида придобива устойчивост на екстремни температурни промени. На практика, докато действа заклинанието, друида се чувства идеално на всякаква температура и спокойно може да се разхожда без дрехи на някой от полюсите или пък да крачи през пустинята, навлякъл тежка кована броня.

Магии от четвърто Ниво:

1. Призоваване на Вълк
Цена: 20 ТМ (максимално допустимата му мана се намалява с толкова за времето през което животното е призовано)
Времетраене: различно
Валидни цели: Друидът
Разстояние: Друидът
Описание: Друидът призовава вълк от ниво равно на (СУ/3). Заклинанието трябва да се произнесе сред природата, за да може да бъде пренесено от зверове и растения и да достигне до крайната си цел. Самото призовано животно пристига в рамките на (3 зара) минути (времето може да бъде удължено по преценка на разказвача, но след (3 зара) минути, героят ще разбере кога ще пристигне, повиканото животно). Докато не умре или не бъде отпратено от друида, животното е пълноправен член на групата - покачва опит както останалите герои и може да повиши нивото си, но играчът няма власт над развитието му. Друидът няма право да притежава повече от едно призовано животно.
За показателите на вълка виж таблицата с врагове и животни (в приложения и таблици).

2. Призоваване на Мъгла
Цена: 20 ТМ
Времетраене: 10 минути (60 рунда)
Валидни цели: Околността
Разстояние: Радиус от 200 метра
Описание: Заклинанието действа само на открито и при наличието на растителност, от която Друида да извлече влагата. Над цялата околност за 10 минути се спуска гъста мъгла, която ограничава видимостта на до (16-Успех) метра, но не под 1 метър.

3. Животинска лапа.
Цена: 3ТМ за рунд поддръжка.
Времетраене: по желание
Валидни цели: Друида
Разстояние: Друида.
Описание: Една от дланите на Друида (по избор) се трансформира в животинска лапа (на хищен бозайник по избор), като прибавя към невъоръжената атака на друида +2 зара щета.
В трансформираната длан не могат да се държат предмети, нито пък тя да се използва като свободна ръка за произнасяне на заклинание.

4. Змийска кръв.
Цена: 4 ТМ
Времетраене: 1 рунд.
Валидни цели: Друида.
Разстояние: Друида.
Описание: Друида използва приятелството си с природата, за да превърне кръвта си в силна отрова. Всяко създание, което ухапе друида понася СУ/6 зара парализираща отрова.

Магии от пето Ниво:

1. Пренасяне в животно
Цена: 10 ТМ на час
Времетраене: по желание
Валидни цели: диво животно
Разстояние: до 30 метра
Описание: Духът на Друида се пренася в тялото на избрано от него животно. Докато това трае, неговото истинско тяло сякаш спи и е напълно беззащитно. За завръщане в тялото си Друидът се нуждае от 20 секунди (два рунда, независимо от ТД с които разполага).
Докато е в животното, друидът има пълен контрол над него и над неговите способности, но не може да се възползва от своите - освен от знанията си.

2. Призоваване на Мечка
Цена: 30 ТМ (максимално допустимата му мана се намалява с толкова за времето през което животното е призовано)
Времетраене: различно
Валидни цели: Друидът
Разстояние: Друидът
Описание: Друидът призовава Мечка от ниво равно на (СУ/3). Заклинанието трябва да се произнесе сред природата, за да може да бъде пренесено от зверове и растения и да достигне до крайната си цел. Самото призовано животно пристига в рамките на (3 зара) минути (времето може да бъде удължено по преценка на разказвача, но след (3 зара) минути, героят разбера кога ще пристигне, повиканото животно). Докато не умре, животното е пълноправен член на групата - покачва опит както останалите герои и може да повиши нивото си, но играчът няма власт над развитието му. Друидът няма право да притежава повече от едно призовано животно.
За показателите на мечката виж таблицата с врагове и животни (в приложения и таблици).

3. Призоваване на Пантера
Цена: 40 ТМ (максимално допустимата му мана се намалява с толкова за времето през което животното е призовано)
Времетраене: различно
Валидни цели: Друидът
Разстояние: Друидът
Описание: Друидът призовава Мечка от ниво равно на (СУ/3). Заклинанието трябва да се произнесе сред природата, за да може да бъде пренесено от зверове и растения и да достигне до крайната си цел. Самото призовано животно пристига в рамките на (3 зара) минути (времето може да бъде удължено по преценка на разказвача, но след (3 зара) минути, героят разбера кога ще пристигне, повиканото животно). Докато не умре, животното е пълноправен член на групата - покачва опит както останалите герои и може да повиши нивото си, но играчът няма власт над развитието му. Друидът няма право да притежава повече от едно призовано животно.
За показателите на пантерата виж таблицата с врагове и животни (в приложения и таблици).

4. Скриване от животни,
Цена: 5 ТМ за рунд поддръжка.
Времетраене: по желание.
Валидни цели: Друида.
Разстояние: Друида.
Описание: Друида не може да бъде открит от животни, освен ако те не се блъснат в него. Животните не могат да видят, чуят или подушат друида.

[sblock="Магии от шесто ниво:"]

1. Стена.
Цена: 30 ТМ.
Времетраене: перманентно.
Валидни цели: специфично.
Разстояние: 20 метра.
Описание: Друида създава стена от храсти, увивни растения и дори малки дръвчета. За да се използва заклинанието е нужно друида да е сред гората или поне да има голямо количество от нужните растения около него. Веднъж създадена, стената не се променя – растенията продължават да растат в получилата се форма. Стената е с висока 2 метра и с дължина до СУ метра. Стената може да се надгражда, да се добавят други стени към нея и т.н.

2. Трансформация І
Цена: 1 ТМ за минута поддръжка.
Времетраене: по желание.
Валидни цели: Друида
Разстояние: Друида
Описание: Друида се трансформира в животно с МР 1 или 2 от ниво СУ/3. Докато е в животинска форма, друида притежава всички статистики на животното, но запазва познанията и интелекта си. В животинската си форма, друида не може да използва своите Специални умения, нито да прави магии. В животинската си форма, друида не може да използва екипировката си, която се струпва около него, в момента на превръщането му.
Друида научава да една форма по избор в момента, в който получи тази магия. Всяка следваща форма, която друида иска да може да използва струва 1 ТР.[/sblock][/sblock]

Магьосник 3

Оръжие Камшик
АТ: 15
ТД: 6
Щета: 2зара + 4 (50% е временна) сечаща/болезнена
Обсег: 5,5 метра
МР: 1(навит)/9(разгънат)
Уст./Нар: 8
Специални движения:
Няма.

Оръжие 2: Кинжал
АТ: 15
ТД: 5
Щета: 2зара + 4 пробивна.
Обсег: 1,5 метра
МР: 1
Уст./Нар: 16
Специални движения:
Няма.

Пари: 694 медника.


Предмети:
Гривна, която носи около дясната си китка. Гривната е магическа и дава солидни физически възможности на носещия я, макар и да не е приложима за хора с твърде големи такива. (фиксира на 14 Сила/ 13,5 сребърника) 100 грама.
Малка костна обеца на горната арка на лявото ухо. Макар да изглежда като най-обикновена обеца, това е също магически предмет, подобряващ общата координация на движенията (14 Ловкост/13.5 Сребърника) 100 грама.
Пръстен на Чирака (+20 Мана) (400 медника) 0.1 кг
Черен кожен камшик. (95 медника) 1,5 кг
Стоманен Кинжал (206 медника) 0,7 кг.

Пътна торба: (0,5кг)(Обем 8/9)
Черни кожени дрехи (3,5 кг)
Изящна вечерна рокля (1,5 кг)
Черно наметало с качулка (0,2 кг)
Черни ленени дрехи (0,4 кг)
Кожени ботуши (1кг)
Празна книга (1кг)(1ср)
Пет разноцветни свещи (0.5кг)(50м)
Цветни бои (няма да се ползват за рисуване) (1кг)(100м)
Четка за рисуване (0,1кг)(25 медника)
Кутия за стъкленици (побира 12 стъкленици) 1кг (100 медника)
12 стъкленици (в кутията) (1,2 кг) (180 медника)

Кесийка на кръста: (МР 0,2/2)
Мастилница с мастило (50м)(0,2кг)
Лула (малка, изящна) (100 медника)(0,1кг)

Пера в дървена кутийка на кръста. (10 медника)(10/10 пера)

Кесийка с билки.

Товар: 15.6/39.2

[sblock="Призования вълк и Фамилияра"]

Иисан
Вълк.
НИ: 4; СК: 18; РЕ: 22; МР: 2; МТ 2;
СИ: 13; Л: 12; ПР 13; ИН: 4; ИЗ: 6
БЩ: 3; БЗ: 14; ТД 15; ТЖ: 59 (ще се обсъжда с ГМто, мисля, че трябва да е 79)
Атака: 25 (захапка/3зара/5ТД)
Обща ЗА: 30
МЗ: 0; УО: 2; ПсУ: 13; Воля: 13
Бди: 6; Ста: 14; Обоняние: 12; Про: 12
Умения: Бърз метаболизъм (Възстановява 1 ВЩ на рунд; Силата на отровата намалява с 2 на рунд)
Държеливост: Натрупва половината от използваната умора, нова не позволява ползване на умора над ИЗ на ход)
Описание и История: Иисан е странен спътник. Винаги готов да ме защити, но спокоен и благ по нрав, макар да е най-големия сив вълк, който съм виждала. Освен това е уникален - има навика да си мени цвета на козината. От време на време е сив, от време на време бял, а някой път и черен. Обичам черното. При положение, че яко се бях надрусала, когато го призовах, не се очудвам, че е чудак.

Калвин
Фамилиар - котка.
Статистики:
Ниво:3 СК: 18 РЕ: 21 МР: 1 МТ: 1 Вит: 1 МЗ: 1
Сила: 8 Ловкост: 16 Интелект: 5 Прецизност: 12 Издръжливост: 7
БЩ: 0; БЗ 17; ТД: 17; ТЖ: 57
Атака: 17 (захапка/1зар/5ТД)
Атака: 20 (лапа/2зара/6ТД)
Обща ЗА: 35
МЗ: 1; УО:2; ПсУ: 10; Воля: 10;
Бди: 6; Ста: 17 + 4; Обоняние: 6; Промъкване: 14 + 4
Умения: Светкавични реакции – може еднократно да получи +2БЗ за 2ТД.
Котка - +4Стаб.м +4 Пром.
Малък размер - + 2БЗ.
Нощно зрение – виждат прекрасно, при наличието на едва 15% от стандартната светлина. Обоняние + 6.
Описание и История: едрата черна котка на име Калвин е третия ми фамилиар. Предишните два бяха гарвани. Обичах ги, още ги обичам, но и двамата умряха, а аз си намерих Калвин. Спокоен и приятелски настроен към всеки, той е прекрасен фамилиар.

Овладени Техники:
1. Общо тяло:
ТР за научаване: 2ТР
Цена ТМ: 3 ТМ
Продължителност: до (СУ)часа, може да се прекрати по желание.
Ефект: Вещера прехвърля съзнанието си в тялото на фамилиара си си и придобива пълен контрол над него. Докато е в тялото на Чирака, Вещера запазва само познанията и интелигентността си, не може да прави магии и да използва Специални умения. Докато същността на Вещера е в тялото на Чирака си, неговото тяло е във състояние, много наподобяващо летаргия, но не може да бъде разбуден. За да се върне във тялото си, Вещера трябва да е докарал тялото на Чирака си до своето собствено или ще загуби цялата си Издръжливост. Ако Чирака на Вещера бъде убит, докато вещера е в него, то вещера се завръща в тялото си, без да понесе никакви физически щети, освен загубата на Издръжливостта си.

2. Знание.
ТР за научаване: 1ТР
Ефект: Вещера знае постоянно къде е фамилиара му, независимо от разстоянието по между им. (Вещера усеща посоката и грубо разстоянието, което ги разделя.)

3. Слух:
ТР за научаване: 1ТР.
Цена: 3ТМ
Времетраене: по избор.
Ефект: Вещера може да чуе всичко, което и фамилиара му чува, но през това време, самия вещер не може да чуе нищо със своите собствени уши.

4. Повик:
ТР за научаване: 1ТР
Ефект: Вещера може да повика чирака си по всяко време. [/sblock]

Публикувано: ср авг 26, 2009 3:01 pm
от Vilorp
[sblock="Ползвам готовия шаблон и героя е в процес на разработка..."]

Име: Маша
Раса: Човек
Пол: Ж
Ниво: 3
ТР: 180+(16+6+16)*3=294

[sblock="История"]Маша е родена на брега на Сълзата на Бога, или поне така са й казвали винаги. Родителите й са я оставили пред храма на Алфана в малка кошница от ракита с изключително трудна и специфична плетка и къс пергамент на който на древния език било изписано Маша. Или поне транскрипцията на написаното звучало така на общия.

От както се помни е послушница в храма на Алфана. Лична повереница на протожрица Антелиандра.
Не ми трябваше много време, за да осъзная, че майка ми губи битката – лицето й ставаше все по-изпито с времето и в очите й се четеше умора. В един момент се появи Елбърт и със сърцераздирателен вик “Галина!” се хвърли към мага, но това доведе само до едно – смъртта му. Истинския ми баща просто го вдигна във въздуха и от поне десет метра височина го спусна в дълбокия, пресъхнал кладенец в центъра на площада.

Не знаех, какво да правя – Велун, фамилиара на майка ми вече бе загинал храбро… и безполезно. Самата аз още нямах фамилиар, но можех да правя фокуси. И направих един. Точно пред очите на баща си.

Много е забавно, да видите, как едно единадесет годишно хлапе стряска Висш Маг от Вътрешния кръг на Магикон с най-обикновен магически фокус. Баща ми замаха стреснато към огромните пчели, които сякаш го нападаха и му отне ценни секунди, докато осъзнае, че не са истински. Но тези секунди бяха достатъчни за майка ми да вземе надмощие – една от магиите й най-накрая проби защитите му и го повали на място. И това беше края на баща ми, който така и не опознах. По-късно научих много за него и не съжалявам, че майка ми го уби. Изобщо.

След битката, първото, което майка направи бе да ме прегърне силно и да поплаче на рамото ми. Все още се чувствам странно от спомена. Погребахме осиновителя ми на следващия ден. И всичко пак тръгна по старо му… или така изглеждаше.

Майка ми ме товареше с повече работа, засили обучението ми, но се оказа, че всичко е било с една цел – да не осъзная, колко мразени сме в селото. За всяко бедствие, всеки лош късмет обвиняваха майка ми. Но тя се държеше. При това успяваше да бъде винаги красива и зашеметяваща и да остави отсрещните с впечатлението, че са благословени от присъствието й. По-късно това й изигра най-лошата шега в живота й, защото макар да бе добър човек, майка ми е надменна. А това доведе, до вечерта на Слънцестоенето.

Всички празнуваха, но не и ние. Или по-точно не по нормалния начин – имахме по-хубава вечеря от нормалното, но не заради празника отвън, а по случай обвързването на фамилиара ми. Гарванчето Гракус, който загина години по-късно в моя защита. Все още ми липсва.

Тъкмо привършвах яденето, когато вратата се отвори с трясък и вътре нахлуха банда пияни мъже от селото и околните ферми. Макар майка ми, а и аз да се борихме с всички сили, накрая стана това, което стана – бяхме изнасилени и пребити. Аз го преодолях (никога не съм имала проблем с преборването на лошите спомени), но не и майка ми. Не, тя започна да отмъщава. А когато една вещица отмъщава, става грозна гледка.

За по-малко от година, всички изнасилвачи, умряха, всеки от напълно естествена смърт. Смъртта започна да застига и роднините им. Смъртта вилнееше спокойно в селото и накрая всичко се стовари върху майка ми. Един ден дойдоха и я отведоха на процес. Осъдиха я за вещерство и бе решено да я изгорят на клада. Аз също бях осъдена, защото “Дъщерите споделят греховете на майките!”. Лесно е да кажеш, че ще изгориш магьосница. Трудно е да го направиш.

В крайна сметка, двете с майка се измъкнахме с бой, най-вече. Но не успяхме да избягаме – потерята ни настигна и ни атакуваха. Изтощени, станахме лесни жертви. Но макар нея да я убиха, мен ме пощади един от войниците. Макар да ме прониза с меча си, направи го така, че раната само да изглежда сериозна. Оставиха ни на пътя. Помня, че плаках много над тялото на майка. По някоето време войника, който ме пощади се върна и ми даде храна, вода, малко пари и повечето ми вещи. Така и не разбрах, защо ми помагаше. Нямам и намерение да разбера. Години по-късно с едни приятели се върнахме и избихме всички в селото, освен него и семейството му.

Живота ми след това беше… странен. Бродех без цел, най-вече крадях парите си, използвах магическите предмети на максимум – единия ме надари със сила съперничеща на тази на зрял мъж, другия оправи координацията на свръх-тромавите ми движения, а третия просто повиши значително магическата ми издръжливост. Накрая се присламчих към един друид, доста по-възрастен от мен. Имахме сладка връзка. Но, накрая ми писна, а и вече бях научила наистина много – вече бях пълноправен друид. Теглих му майните и си тръгнах.

Обикалях, занимавах се със секти и какво ли не, но нещо в мен за винаги остана свързано с природата. И така, когато ми казаха, че Пръстена е откраднат, веднага се насочих към Сакриминел. Смятах да потърся няколко стари приятеля и да прибера няколко услуги. Е, най-важното бе да намеря пръстена, естествено, но ако ми харесаше да е мой, може би нямаше да им го връщам.

[/sblock]
[sblock="Описание"]Може да прозвучи малко грубо, но когато я срещнах за пръв път я сбърках със сергия за продажба на бижутерия. По скоро дрънкулки де. Беше на пазара в Калал. Вървях си и не търсех нищо конкретно когато погледът ми бе привлечен от нещо огромно, шарено, дрънчащо и лъщящо. Веднага усетих огромната магическа сила която струеше около нея, а кото казвам огромна имам в предвид нещо повече дори от самата нея. Отстъпих настрани за да мога да обхвана тази камара от лъщящи мъниста и цветни стъкалца. Когато осъзнах какво виждам отстъпих още една крачка. Принципно не съм страхлив, макар злите езици да твърдят друго, но трябва да призная, че когато тя са завъртя към мен и ми се усмихна, а после се наведе леко, за да покаже гръд с цвят на бакър и пълна с две от най-големите Полскоселски любеници, които съм виждал привързани към жена явно несъзнателно съм отстъпил още крачка.

Магус Ринсуид Ашмодеански, Белия Балварин из „Дневника на чирака”

Какво искаш да кажеш с това едра? Сопна ми се перачката, а когато вметнах че от килотите на жрицата може да се облече малко село тя изсумтя и ми изнесе лекция за това, че главната протожрица имала едър кокъл, ядяла като птичка и си тежала на мястото. За последното бях сигурен, двама яки мъжи щяха да са нужни само, за да я повдигнат, а колкото до птичката... в северната пустош бях виждал доста едри птички. Замълчах си, защото слугинчето ми харесваше, колкото и да беше кльощаво, а и от известно време не бях чуствал женска ласка. Колкото до главната протожрица Маша... тя имаше всичките дадености на една прекрасна жена, всъщност на поне 3 прекрасни жени...

„Моите похождения” неизвестен автор

Мургава, с късо подстригани черни коси обрамчени от множество фиби и манистени тиари. Наистина сериозно телосложение, около 150-200 камъка, но и ръста не е малък защото ме гледаше почти право в очите а аз съм 18 юмрука висок. Огромните й гърди изпреварват със съвсем малко обиколката на талията й, но не могат да се сравнят с ханша й.
[/sblock]

[sblock="Нрав"]Премерен, пресметлив, уравновесен, весел, игрив до палав. Тя обича живота.[/sblock]


[sblock="Показатели"]Жизненост: 33+((8+2)-3)*3=54
Виталност: 2
Скорост: 16
Красота: 11
Късмет: 5

Сила: 8 (14)
Ловкост: 5 (16)
Интелект: 12 (21)
Прецизност: 5 (16)
Издръжливост: 5 (14)

Производни показатели:
ДТ: 39.2
Реакция: 16+3=19
Обаяние: (11+21)/2=16
Бдителност: 16/2=8
ТД: 16

Устойчивости:
МЗ: 0
УО: 2
ПсУ: (16+21)/2=18
Воля: (14+21)/2=17

Магически способности:
МУ: 12+12 = 24 +6=30 (само за ефекта на лекуващи магии)
МА: 8 (8+1=9 лекуващи магии)(9+1=10 за „Леки рани”)
Магии:...
Приклятие: Мана:6+1/-(3+1зар) щети/Шанс за успех 3зара>13
Лекуване на тежки рани: лекува успех ТН и...
Меча на Аракс: АТ24 Щ8з. ТД според оръжието

Мана: 12+(12+12+4)*3+20+20=136

Бойни показатели:
Невъоражена атака:
Ръка: 23 Бонус: 1
Крак: 24 Бонус: 1
Борба: 22 Бонус: 1
Ръкопашно оръжие: Бонус: 1
Стрелба (хвърляне на предмет): 26 Бонуси: 1
БЗ: 16+1=17
БЩ: 4
Стабилност: 16+1=17
Захват: 42
РЕС: 48[/sblock]

[sblock="Общи и специални умения и познания"]Общи Умения:
Плуване(СИ/2) 7
Катерене(СИ/2) 7
Езда(Л/2) 8
Промъкване((Л+Пр)/2) 16
Отскок(СИ) 14
Обоняние(расово) 0

Способности и познания:
Пазарлък(Обаяние/2) 0+7=7
Убеждаване(Обаяние/2) 8+8=16
Измама(Обаяние/2) 0+8=8
Заплаха(Воля/2) 0+8=8
Психология(Инт/2) 6+10=16
Съблазняване(Обаяние/2) 0+8=8
Актьорско м-во(ПсУ/2) 0+9=9
Разпознаване на торови и болести 0+12=12
Разпознаване на еликсири 0+6=6
Анатомия 0+4=4
[sblock="Първа помощ(ПР/2) 6+6+6=18"]
Базово: ПР/2
Ефект:
1.- Възстановява +Х ЖТ, за +Х Умора, като действието отнема и +Х ТД
- По този начин не може да повиши ЖТ на потърпевшия над два пъти степента си в Познанието "Първа помощ"
- Не може да се прилага на създания с ЖТ под -16 (или техният праг на максимална поносимост)

2.Позволява поставяне на превръзки на кървящи рани, като ги преобразува в превързани като сменя ефекта им. За успеха на превръзката се прави проверка по УФУД:
Познание + 3 зара <> 16, където Познанието е стойноста на познанието + базатa
Преобразува кървенето, което нанася Х временни щети в края на всеки 10 секунди (рунд) в превързано кървене (ПК), което нанася реални щети в края на всеки час.
ПК = Кървене - Успех на Превръзката (отрицателните числа се броят за нула)

3.Забавя ефекта на всяко лекувано отравяне с 1/2
Сиреч дори на 1 да го вземеш и ако другарчето ти е в беда за 1 ТД 1 ТУ ще намали скоростта на отравяне с 1/2. Ако те трови с по 1 зар на рунд ще почне да те трови веднъж на 2 рунда (;, но това не значи, че ще се прави проверка за премахване всеки рунд. [/sblock]
Разпознаване и оценка на магически предмети 0+12=12

СУ
Магьосник 12
Бързо развитие 3
[sblock="Лечител 12"]
Лечител - системно
Изисквания за нулева степен 10ПР 8ИН
дава

-СУ разпознаване на болести и отрови
-СУ/2 към първа помощ
-СУ/2 към разпознаване на еликсири
-Повишава МУ със СУ/2 когато се касае до ефекта на лекуващи заклинания
-СУ/3 към Анатомия
-СУ/3 мана при покачване на ниво


Лечителя лекува:
- до Х ТН за по 3 ТУ, където Х е анатомията (1:3)
- болести и отрови по уфуд СУ +3з<>16+Усл., където Усл. зависи от силата на болеста, респективно торовата

На 5-та степен разширява границите на първата помощ и разрешава да забавя действието на отровите в тялото през Умение/4 рунда(10 секунди)
На 6-та степен цената за лекуване намалява с 1/3 или до Х ТН за по 2ТУ, където Х е анатомията (1:2)
На 7-ма степен дава още по 1ТУ на рунд.
На 10-та степен еднократно дава 20 ТМ към максимума
На 11-та степен дава +1МА когато се ползва заклинанието „лекуване на леки рани”
На 12-та степен:
- лекуването става още по ефективно и цента пада с още 1/2 или до Х ТН за по 1 ТУ, където Х е анатомията (1:2);
- повишава расовия максимум за издържливост с 1 точка;
- дава +1 МА за всички заклинания с лекуващ ефект, включително и възкресяване (+2 общо за леки рани)

Пример:
Герой със СУ на 9 ще има +4 към разпознаване на елексири, +9 към болести и към първа помощ. Ще има +4 МУ когато се смята ефекта на лекуващи заклинания. Ще има +3 на Анатомия и ще покачва +3ТМ на ниво. Ще забавя 2 пъти действието на отровите и ще разполага с 1ТУ повече на рунд.
Ще може да лекува до 3 (Анатомия) ТН за 1 ден, за 3 Изд.


Ролево:
Сестрите на любовта позволяват лечение при коефициент 2:1, а посветените в тайните жрици до 3:1
Селските знахари могат да постигнат максимален коефициент 1:2, а в града може да се намерят лечители за 1:1

Цени: 1ТН за 1 сребърник, при големи поръчки може да има отстъпки. (;[/sblock]
[/sblock]

Оръжие Кама
АТ: 27
ТД: 5
Щета: 2 з.
Обсег: 2
МР: 1
Уст./Нар: 8


Пари: 5 медника.


[sblock="Предмети:"]
Бижутерия:

Магическа бижутерия:
(фиксира на 12 Сила/ 6,5 сребърника) 50 грама.
(фиксира на 14 Ловкост/ 13,5 сребърника) 50 грама.
(фиксира на 16 Интелек/ 13,5 сребърника) 150 грама.
(фиксира на 14 Прецизност/ 13,5 сребърника) 50 грама.
(фиксира на 12 Издържливост/ 6,5 сребърника) 50 грама.
(добавя 2 към Сила/ 3 сребърника) 10 грама.
(добавя 2 към Ловкост/ 3 сребърника) 10 грама.
(добавя 5 към Интелек/ 15 сребърника) 50 грама.
(добавя 2 към Прецизност/ 3 сребърника) 10 грама.
(добавя 2 към Издържливост/ 3 сребърника) 10 грама.

Костена кама (206 медника) 0,5 кг.

Пътна торба: (0,5кг)(Обем 6/10)
Резервен кат ленени дрехи (3,5 кг)
Резервен кат топли вълнени дрехи (3,5 кг)
Кожени ботуши (1кг)
пет лоени свещи (0.5кг)(50м)
парче вар (0,2кг.)
руло папируси (0,2кг.)

Кесийка на кръста: (МР 0,2/2)
стъкленица с мастило от калмар (50мл)
набор пачи пера, костена перодръжка и бронзови писци (0,1кг.)
пари (игнорира)

Товар: 15.6/39.2[/sblock]

[sblock="Храмовото магаре"]

Сивушко
магаре
Ниво:3 СК: 18 РЕ: 21 МР: 1 МТ: 1 Вит: 1 МЗ: 1
Сила: 8 Ловкост: 16 Интелект: 5 Прецизност: 12 Издръжливост: 7
БЩ: 0; БЗ 17; ТД: 17; ТЖ: 57
Атака: 17 (захапка/1зар/5ТД)
Атака: 20 (лапа/2зара/6ТД)
Обща ЗА: 35
МЗ: 1; УО:2; ПсУ: 10; Воля: 10;
Бди: 6; Ста: 17 + 4; Обоняние: 6; Промъкване: 14 + 4
Умения: Светкавични реакции – може еднократно да получи +2БЗ за 2ТД.
Котка - +4Стаб.м +4 Пром.
Малък размер - + 2БЗ.
Нощно зрение – виждат прекрасно, при наличието на едва 15% от стандартната светлина. Обоняние + 6.
Описание и История: едрата черна котка на име Калвин е третия ми фамилиар. Предишните два бяха гарвани. Обичах ги, още ги обичам, но и двамата умряха, а аз си намерих Калвин. Спокоен и приятелски настроен към всеки, той е прекрасен фамилиар.

[/sblock]
[/sblock][sblock="Илюстрация"]Изображение[/sblock]

Публикувано: ср авг 26, 2009 11:09 pm
от cherno_slance
Талион ен Сул – еленей от рода Фаелор, родом от град Ирмион, ниво 3, неразпределени ТР - 9
пол-мъжки
ръст - 168см
тегло - 45кг
възраст - 36
Външен вид:
Има излъчването – а и е такъв по същността си – на симпатичен, усмихнат и в същото време вглъбен в следването студент. Почти винаги може да бъде видян с парче дърво, плат, резец или четка за бои – а в останалото време чете дълбоките размишления на мъдреците за изкуството, неговата същност и как последната се е променяла през епохите и световните събития.
Тези, които могат да прозрат отвъд личностното излъчване и леко смутената усмивка биха видели същество с правилни черти на лицето и хармонично устроено тяло. За не елф лицето му наистина би изглеждало твърде деликатно, макар и с несъмнено мъжествени черти, а телосложението му – за прекалено крехко въпреки очевидната му атлетичност. Навика да се катери и плува в свободното си време е развил крайниците и торса му до степен да си съперничи по груба сила с мъж от човешката раса, направил го е със широки рамене и релефна мускулатура - но усещането, че може да бъде счупен с един точен и силен удар е останало.


Облекло:

Предпочита удобни и практични дрехи, с достатъчно джобове по тях, за да си държи различните инструменти, четки, туби с бои и достатъчно бонбони за малките деца около него. Панталоните обикновенно са в тъмен цвят, коланът винаги е поне пет закачени кесийки по него. Обувките са от малкото неща, на които държи, особено ако предстои по-дълъг преход. Когато се придвижва през гора или храсталак, си слага и навуща върху крачолите и пристяга с пояс ризата си.

Въоръжение и предмети:
кинжал и рапира

Маска от полиран ясен, изобразяваща стилизирано лице на горски дух.
Дава +2 към Прец при използване в небойни условия.
Дава +2 към успех на Рисуване и дърворезба, но изисква първоначална успешна проверка по УФУД.
Маската е изработена е по-елфически обичай, от него за самия себе си, което означава, че за трето лице е просто красиво изработен предмес, чиято стойност е единствено художествена, без системни бонуси.

Принадлежности:
пособия за рисуване: комплект четки, бои за различни повърхности, дървени летвички за рамки, правоъгълни парчета лен и бял грунд.
Пособия за дърворезба: лък за трион плюс режеща лента, резервна лента, тесла, миниатюрна брадвичка ( всъщност франциска, но той би се засмял на тази квалификация), пълен комплект длета
раница -
хамак -
манерка с вода
два броя резервен чифт ленено бельо
прахан – 5 броя
лъжица, вилица и дървена паница
книги за четене – колкото дадеш
Храна:
1кг мед и сушени плодове.

Цялото нямам идея колко тежи – със сигурност е под допустимото му тегло, но колко тежи нямам идея.

Характер:
Изключително уравновесен и спокоен. Дори другите елфи го възприемат като източник на спокойствие и сигурност. Без да е смелчага, има силно развито чувство за съпреживяване, справедливост и отзоваване на нечия нужда. Не би се поколебал да скочи пред диво животно или под падаща тежест за да предпази дете, дори то да не е от неговата раса. Възпитан е като типичен елф – което, противно на човешките представи, не значи надменност, арогантност и сарказъм към останалите. Означава такт към чуждите слабости, изслушване на събеседника, ненатрапчиво кавалерство към дамите, безкористна щедрост в границите на разумното и остроумие – което не минава границите на добрия тон.
Освен това може да се каже, че е “градско момче”(доколкото при елфите Гората и Градът са едно цяло), а към дивата природа изпитва по-скоро доверчиво и леко доверчиво отношение ( което в границите на ВГ е оправдано).

История:
Наскоро преминал през избора на професия и е избран за еленей – какъвто винаги се е чувствал от вътре. Това е най-голямото и важно събитие в живота му, който всъщност тепърва започва.
Колкото за детството му, няма много за разказване, тъй като е било щастливо, безметежно и изпълнено със смях, невинни игри и две три юношески влюбвания, едното от които дори споделено. Не е страдал истински за нищо, а огромната му душа на творец усеща, че нещо в жизнения му опит липсва... и ако не може да го намери в привидно безметежния свят на родината си, би могъл да го потърси навън... изън Дъбравата.
Това не значи, че просто му е щукнало и в един момент е зарязал всичко – след дълъг разговор с учителите си, самите те са му предложили да си вземе продължителна почивка и да обиколи чуждите земи и народи.
А пътешествието му започва от Сакраминел.

Статистики:


Вит 1
Жизн. 49
Си 10
Ловк 5
Прец 10
Инт. 12
Изд. 4

Ск - 17
Кр - 16
Късм. 3

Захват - 30
РЕС - 30
Атака с ръка - 16
Атака с крак - 13
Атака с Тяло - 13
Атака с рък. ор. (кинжал) - 17
Мятане -17

БЗ - 6
БА - 1
БЩ - 0

ДТ - 20
Вди с 1 ръка - 20
Вди с 2 ръце - 60
Повдигане - 100

Воля 11
Псу 11

МА - 5
МУ - 15
МТ - 36
Обаяние - 14
Обоняние - 0
Отскок - 10
Плув. - 5
Пром - 7
Езда - 4
Катерене - 8
Стаб - - 6

Ре - 20
ТД - 11
УО – 1

СУ – Дърводелство на 10 (в комбинация с Художник – дърворезбарство)
СУ – Художник на 9

Общи познания:
Литература - 6
Легенди и древна история - 6
История на изкуството - 6
(знам, че няма изрично споменато – става въпрос за познаване стила на дадена картина, склуптура и т.н. епохата, основните възгледи, които изразява даден художествен стил и т.н.

Развитие:
концепция – съзидател.
Начални 180
Инт 12 за 57, Си на 10 за 45, Прец на 10 за 34, до тук за показатели 136, СУ Занаятчия (Дърводелство) на 8 за 41, остатък 3 ТР
+ ТЖ на първо ниво: 7
ТР на първо ниво 16+0+8= 24, плюс остатък = 27
СУ Занаятчия за 19, остатък 8

+ ТЖ за Второ Ниво: 7
ТР на второ ниво: 25, плюс остатък 8 = 33
СУ Художник на 7 за 33, остатък 0

+ ТЖ за трето ниво:
ТР на трето ниво 26
СУ Художник на 9 за 17, остатък 9

Публикувано: пет авг 28, 2009 9:35 pm
от iliusa
Име : Хоумс , Ни: 3
раса: джудже
пол: Мъжки
височина: 130
тегло: 80
възраст: 51
МР: 3
МТ: 2
Описание:
Външен вид:
Дълга коса и брада с няколко прости опашки както на косата така и на брадата(все пак на повечето изобретатели не им пука как точно изглеждат...)

Характер:
Той е много странен в някои отношения, от време на време го гледаш весел засмян друкпат умислен съсредоточен...по голямата част от живота си е посветил на науката на изобретяването а от скоро и на алхимията (той е човек на науката). Постоянните измервания и изчисления са го направили изключително точен и мрази ако някои закъснява или го бави... НО ако става дума за пиене трудно може да се намери някои които да го надпие :Д нему се отдават ездата и плуването (като всички джуджета)

История:
След като Хоумс решава да напусне родните Места и да почне да странства по из Магландиум той бива отведен в Сакриминел след много и различни перипетии с надежда спечели някои друга пара и може би да обогати знанията си...

ТО: 0, Следващо Ни: 4000, ТР: 4

Жи: 81
Ви: 4
Ск: 14
Кр: 12
Къ: 5

Си: 10
Л: 6
Ин: 12
Пр: 14
Из: 7

Доп. Тегло: 20
Ре: 17
Об: 12
Бди: 7
ТД: 10

МЗ: 4
УО: 4(Цоол, ПсУ: 15, Во: 11

Му: 7
Ма: 3
Мана: 48

Бз: 7
Бщ: 0
Ста: 7
Зах: 30
Рес: 42

Ръка: 20
Крак: 18
Тяло: 14
Оръжие:
Стрелба: 20

Плу: 1
Кат: 5
Езда: 1
Про: 10
Отскок: 10
Обо: 0

СиП: математика: 6, физика: 6, риторика: 6, механика: 7, изработка на капани: 5

СУ: Изобретател: 10 ; Алхимик 5

Екипировка:
Наименование/Тегло/МР/Брой/Описание и състояние/?

Дрехи/3/3/1/предпазват от атмосферно влияние/ЕК
Пътна Торба/0,5/1/1/побира предмети с общ МР=9/-
Раменен Колан/1/2/1/с един джоб/ЕК
Гръмостел/8/2/1/Атк: 20, ТД: 7+4+Х, Щета: до 2*(6зара)/ЕК
съчми/4/0/40/Щета: 1 зар/Ко
Дървен нагръдник/4.8/2/1/За: 6, Абс: Щ/3, Уст: 8/ЕК
Лула и тютюн/0.1/0.1/1/Това джудже може да е тръгнало на опасна мисия, но с любимия си пушек/Ра
Празни колби/0.3/0.3/3/Все пак Алхимия ще иска своите жертви... някой ден/Ра

Златници: 0, Сребърници: 4, Медници: 0