Кръчмата край пътя.

Архив - Форумни Игри
Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Кръчмата край пътя.

Мнениеот Vilorp » ср май 05, 2010 12:32 pm

Зигфрид и компания бяха тук вече трети ден и по правилото три дни пили и се веселили париците им бяха на привършване. От друга страна три дни не бяха достатъчно, за да спат кошмарите и в някой специфични случай нощно напикавене. Той погледна небрежно към своя спътник с кото бе спал първата вечер с след като излязаха от отнези ужасяващи катакомби. Поне се измъкнаха живи, и не особенно богати. Обмисляки нещата след триднивния запой май приключваха наравно тъй че утре други ден като пизтрезнеехме ще се наложи пак да си дирим накаква работа.
- Наздраве - рече Зигфрид и надигна халбата си.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
cerberus
Калфа
Мнения: 48
Регистриран на: чет авг 20, 2009 4:08 pm
Местоположение: Свищов

Мнениеот cerberus » ср май 26, 2010 5:30 pm

Бейн се беше замислил върху събитията в проклетите катакомби. "Мразя ги тези катакомби.Имахме късмета да се измъкнем оттам живи - гневно си мислеше отпуснал глава над чаша с вино.- Не стига, че на няколко пъти едвам не хвърлих топа, ами накрая дори не ни платиха като хората!" В този момент сред мислите му долетя гласът на Зигфрид и това му позволи да се откъсне за малко от мрачните размисли. Бейн се усмихна изпод маската си и отвъна на поздрава:
- Ами наздраве.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнениеот Vilorp » чет май 27, 2010 9:59 am

Пивото беше вкиснало, строноприемницата задимана, съдържателяси падаше малко расист или видист, Ли`дер не бе достатъчно начетен за да хване разликата, но тя винаги се изразяваше в гневни погледи и сумтене. Винаги когато не вкючваше факли, вили и сопи. Да си космополитен гоблин в Магландиум не бе най благоприятното нещо което човек... образно казано можеше да си пожелае да бъде.
- Пивото е вкиснато - изсумтя Зигфрид и добави бързо след зловещия поглед на кръчмаря - точно както го обичам! Освен това трябва да си намерим някаква работа.
- Защо, да не ти изсъхнаха вече гащите след последната задачка? - подхили се Самсън над чашата си.
- Ей, колко пъти да повтарям, че си разлях виното, това не беше... - разпали се Ли`дер.
- Мир да има, мир да има над родината любима! - вметна Жаофанг Лианхуа с което прекъсна зараждащия се спор и привлече погледите.
- К`во беше т`ва бе Жао? - мелодичния глас на хубавицата в групата напълно тушира напрежението.
- Най-вероятно някоя от неговите мъдрости Муци! - сви рамене Бейн и се загледа със съмнение в пивото си, което свенливо започна да се изчервява на дъното на гленената халба.
- Възможно е, обаче пак опираме до липсата на финонсови постъпления в нашата група, дори да продаден нестопените неща на барелинката пак няма да изкараме повече от ден два три в тая дупка. В добрия смисъл на думата - добиви след едно звучно изсумтяване от другата страна на тезгяха.
- Бе начетен и нека Хармонар да се смили над душата му - рече Лианхуа и отпи.
- Бепохотлив стариц, но дано Великото дърво да го напътства - допълни Муци Амивзела и отпи.
- Не можеше да различи златник от сребърник и прецака заплащането ни, обаче Орим да му освети пътя отвъд - сви рамене Бейн и отпи.
- Копелето щеше да ни изгори всички в оня огнен ад дето изтърва от контрол връз себе си - хлъцна Самсън и повърна с което не промени много състоянието на пръстения под.
- Дам тая негова черта най-малко ще ми липсва. Кой ще ме черпи още едно докато съдбата ни потупа по рамото? - заклучи Ли`дер Зигфрид и изтръска парче несмлян морком от чизмите си.
Всичко на тоз грешен свят е относително...

Изображение помогни на форума!

Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!

А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнениеот Shamajotsi » вт юни 01, 2010 3:05 pm

-Ако убедиш собственика на страноприемницата да налее още малко гореща вода, мога да ти приготвя една от моите билкови отвари. На връщане от катакомбите успях да накъсам треви, които имат невероятен успокоителен ефект и карат пиещия да се чувства по-близо до Хармонар.
シャマョツィ

Потребителски аватар
Ivan_Helsing
White & Nerdy
Мнения: 875
Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm

Мнениеот Ivan_Helsing » ср юни 02, 2010 1:55 pm

-О, дяволска трева? - намеси се Муци. - Мама ми приготвяше отвари от т'ва. Така и не видях боговете, ама яко се надрусвах. Ама като станах на осем вече спря да ме упоява, не знам 'що.

Потребителски аватар
cerberus
Калфа
Мнения: 48
Регистриран на: чет авг 20, 2009 4:08 pm
Местоположение: Свищов

Мнениеот cerberus » чет юни 03, 2010 6:36 am

-Чудя се защо ли? - отвърна малко саркастично Бейн. - Е, може и да помогне, обаче не знам ще имат ли ефект. Предалгам да ги тестваме върху кръчмаря за да не се заяжда заради вкисналото му вино...
След това Бейн се изправи и отиде да обикаля из кръчмата с надеждата да успее да припечели някой допънителен медник от своя талант на крадец.

[sblock]ако кръчмата е достатъчно населена с хора тихичко се промъквам до най- близките от тях и пробвам късмета си: 7+1d6+1d6+1d6=11>16 + Бди[/sblock]

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнениеот Vilorp » чет юни 03, 2010 10:29 am

[sblock="Зарове за разказвача принципно, ама както си решите =)"]Ли`дер хваръля психология към действията на Балин: 1d6+1d6+1d6+14=27<> 7+1d6+1d6+1d6=11 опита му за кражба
В общи линии го усеща какво се кани да прави.
[/sblock]
Както си седеше на столчето на бара Зигфрид се протегна и сложи ръка на рамота на тръгващия на някъде Балин, за да му разкаже една от историите от дома си:
- Вече цяла седмица киснеме тука и наистина е време да тръгваме, но бабами е казвала, че не трябва да се сера където се яде. Нещо за хигиената беше това въпроки че към края въобще не можеше да задържа нищо, тъжна гледка, където и да отидеше все я гледаха лошо и неможеше да се върне на едно масто два пъти. Тъжна работа ти казвам. А между другото като гледам мазилото ти е помогнало и вече почти нямаш белег на врата. Абе Йолая по вошете места как се разправяте тука ако кванете крадец - подвикна гоблина към кръчмаря който му пусна една голяма усмивка, сбърчи вежди и рече:
- Перманентно! - гоблина хвърли поглед към Жао който само сви рамене, монаха имаше склонност да учи хората на дълги сложни думи.
- Не бе имам в предвид ако не ги убие тълпата преди да дойдат стражите - уточни Зигфрид.
- Режат им ръцете, ама да ви река правичката така просто ги поощряват да опитат още веднъж, щот` нали им оставят ощ` една ръка... - зафилосовства гостилничаря Йолая, а Ли махна ръка от рамото на Балин и само го изгледа из под качулката си дакато стопания потъваше в спомени - ...пък ония като ги подбрахме дето бяха с него такъв бай им теглихме че като дойде стражата трябваше да ги събират в кофи, ама то това си беше напълно легално линчуване, тъй каза пристава...
Всичко на тоз грешен свят е относително...

Изображение помогни на форума!

Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!

А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнениеот Vilorp » пет юни 04, 2010 3:44 pm

Вратата на страноприемницата се отвори стрясък и вътре нахлуха деситима стражи с пълно бойно снаражение и което беше по лошо с Василис Пъна за командир. Двеста килограма комплекси събрани в резкрач и полувина височина. Сержантът пусна бавен всепроникващ поглед пре посетителите на страноприемницата.
- Йолая? - прошепна Ли без да мърда устни.
- М? - отговори му гостелничаря пресмятащ грубо колко ще му струва новата мебелировка ако някой хине в неподходящ момент като този например.
- Хонарара до тук и предай поздрави на жена си! - една малко кесия премина от грибите мазолести ръце в малките зелени лапи, а погледа на Зигфрид улови този на Жао, като леко се сведе към Самсън, чужденеца сведе поглед едва едва и тогава нещата се смъръндясаха!
- Тея са! - изкрещя Пъна ипрушил пръст като наденица към тяхната групичка...

Преди да са паднали и 30 капки от великия водопад малка групичка галопираше към най-близкото населено място на откраднати патрулни коне, което има даде възможност да наберат преднина пре преследващите ги вече пеша стражари...

продължава в другата тема където съсретроспекция можеет да разкажете как вие сте видели сцената на бягството.
Всичко на тоз грешен свят е относително...

Изображение помогни на форума!

Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!

А, да: татко съм.


Върни се в “Архив - Форумни Игри”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост