Страница 1 от 1

Герои

Публикувано: пон юни 08, 2009 7:24 pm
от cherno_slance
Тук си пускайте героиете. тук и ще бъдат обсъждани.

Публикувано: ср юни 10, 2009 2:55 pm
от cherno_slance
Напомням на Асен и Вилорп, че обсъждането на техните герои мина и могат да ги постнат тук.

Асен обеща и да помогне на Ирка с оформянето на герой. В такъв случай е нужен още един играч, щото с нея да станете четирима.

Публикувано: ср юни 10, 2009 3:29 pm
от Vilorp
---Информация---

Име: Ринсуид Ашмодеански (Магус Белия Балварин)
Ниво: 9
Раса: човек
Пол: мъжки
Възраст: 30
Височина: 180 (18 юмрука)
Тегло: 70 (70 камъка)
МР: 3
МТ: 2
----------------------------------------------------------------------------------------------------
--- История и описание---

Неуспял в началното си обучение в Ал Тирим Оминор, заради увлеченията си по музиката Ринсуид е изгонен/избягал от града на магията и поема по широкия свят. Чрез дълги години странстване и серия от приключения минаващи през Блатото, Недрата на Брилската планина, Омски неволи, Източния и Западния съюз та дори достигащи до среща с царя на елфите с самото сърце на Вечната гора. Там групата с която се движи губи другар и това се отразява дълбоко емоционално на мага. Последното което се е чуло за него е че се е преборил с дракон в околностите на Оттук-Натам, както и с банда свръх естествени кръвопиещи създания. Знае се, че е станал едър земевладелец в града и околията му.

Понякога мълвеше името й, само по някога, когато беше сигурен че никой не го вижда си позволяваше някоя издайническа сълза да се изплъзна от крайчеца на окото му... Часира.

Ринсето в активните му години: http://i10.photobucket.com/albums/a120/ ... insuid.jpg

Ринсето е привързан към:
1. Живота си, неимоверно много държи той да не свърши преждевременно.
2. Приятелите си, би направил почти всичко за тях, стига това да не противоречи грубо с горното верою.
3. Дефинициите си вярата му в Орим

Нещото, което го мотивира да става от леглото сутрин:
Да върне любовта на/в живота си или Часира в частност, като осъзнава че е мъртва.

Нещо за което не иска да си признае:
Че е щедър. Всъщност толкова много не иска да го бъркат с това, че в началото му излиза иче на стипца което той не се стреми да поддържа съзнателно.
Че обмисля идеята за живот след смъртта.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Житейски опит---
Предадена

Ниво: 9
Натрупан Опит: 7 500;
Следващо ниво: 10 000;
Неразпределени ТР: 1

----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Константи и производни---

Жизненост - 120
Виталност - 2
Скорост - 16+1(17) ; Реакция - 17+9(26)
Красота - 14; Обаяние - 15+3+2(20)
Късмет - 5/8;

----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Основни показатели---

Сила - 10
Ловкост -11
Интелект - 16
Прецизност - 10
Издръжливост -9

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
---Производни на ОП---

Допустимо тегло:20
Претоварване: 0
Бдителност: 5+2(7)


---ТД - 14 ---

----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Устойчивости---

МЗ - 0
ПСУ - 13+2(15)
УО - 2+2(4)
Воля -13

----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Магически Способности---

МУ - 24+9(33 хаус)
МА - 8 (11 хаус)
Мана - 236(246 с медальон)

----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Бойни Показатели---

Невъоражена Атака:
-Ръка - 15+4(19)
-Крак - 15+4(19)
-Тяло - 15+4(19)

Базова Защита:11+4(15)
ЗА 16+15=31
ОЗ 31+4 нагръдники+10 броня=35 (двете)/41 (бронята)
Базова Атака: 18+4+4(26 кинжал)
Базова Щета: 0
Стабилност: 11+4(15)
Захват: 30
РЕС: 30

----------------------------------------------------------------------------------------------------


---Моментно Състояние---

ЖТ - 120
ВЩ - 0
ТН - 0
ТМ - 246
НК - 0
ПК - 0
Прев - 0

----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Кондиция---

ИЗ - 9
ТУ - 0
ТП - 0

----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Общи умения---

Плуване - 5
Катерене - 5
Езда - 5
Промъкване - 10+4(14)
Отскок - 10
Обоняние - 2

----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Расови и Допълнителни Умения---

възприемчивост; любимци на боговете

----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Способности и Познания---
Култура и обичай 6+4(10)
Легенди и древни познание 6+4(10)
Убеждаване 13+10(23)
Капани направа 4
Капани обезвреждане 9
Разбиване на ключалки 9
Джепчииство 9
Психология 6+8(14)
Разпознаване и оценка на магически предмети 12+10(22)
Разпознаване на еликсири 10
Навигация 2
Механика 2
Глабин 5
Елафи 8
Гущерски 5
Галаса 3

----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Специални Умения---
Певец 12
Бърза мисъл 12+1ТР
Възстановяване на мана 2
Алхимик 10
Крадец 9
Магьосник 12 +2ТР
Изобретател 2
Специалест в Хаус 9


----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Пари--- (общи финанси)
Злато: 146
Сребро: 80
Мед: 852

----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Предмети---
броня кожена 10 защита неограничаваща
нагръдник 4 дърво
наколеници 4 дърво
налакатници 4 дърво
намъдник 16 керамика
медаьон +10 мана
кесиика с призоваващ прах (намалява с1/2 усложнението при призоваване)
колби с Шок отвара 3х12зара шок
всепоглащаща паничка - на съхранение
кинжал
медал: „Победител” 1445 Шампион Маг
колба светена вода
колби з анасон 1х 2+2зара и 1х 1+1зар към бдителност и Реакция
пясъчен ръчен часовник
бижута

Публикувано: ср юни 10, 2009 5:49 pm
от cherno_slance
Всепоглъщащата паничка се взима на съхранение в подземната част на складовете към приюта - може да си я намериш в пета стая, осми рафт, трета лавица, единайсти кашон от ляво на дясно.

Асен да си постне неговия и ще ви направя въвеждащ пост

Публикувано: чет юни 11, 2009 1:09 pm
от Ivan_Helsing
Декстър
Човек, мъж, 180 см, 78 кг, 29 години
История: Роден в семейство на дребни аристократи в Мелион, Декстър живее в разкош първите три години на своя живот, докато не става свидетел на смъртта на родителите им. Убиецът им се оказва наемник от една от многото престъпни организации. Решава да не убива невръстното дете, а вместо това да го вземе с него и да го обучава. Така момчето прекарва 11 години, учейки се да убива. През цялото време помни случилото се с родителите му и една нощ нещо прещраква. Взима един нож и прерязва гърлата на няколко спящи човека от гилдията - явно добре свършили работата да го обучат да се придвижва безшумно. Изнизва се незабелязан с окървавеният нож в ръка. След няколко дни скитане на улицата започва да търси някаква работа и става слуга на дребен благородник. Но след няколко години разбира, че това е поръчителят на убийството на родителите му и брат на баща му, като след това е наследил всичко. През нощта Декстър минава необезспокояван през охраната и прерязва гърлото на чичо си. Напуска с града и с каравана отива до Мидена. Там успява да привлече влиянието на една от водещите престъпни организации, като за целта просто избива няколко представители на техни конкуренти. Започва да върши поръчки за тях и след няколко години е събрал добри пари. Отива в Аркимаз, където се запознава с група наемници, които водят начин на живот, който му позволява да задоволява апетита си, да изкарва достатъчно за да преживява, пък и да му остава свободно време.

Външен вид: Среден ръст, нормално телосложение, добре развита, но не изключителна мускулатура, къса тъмнокестенява коса, нормални черти на лицето, кафяви очи. Човек ще рече - обикновен човек.

Характер: Спокоен, уравновесен, приятелски настроен към всички - поне така изглежда на пръв поглед. Декстър не изпитва нищо, или поне рядко изпитва каквото и да било. Липсата на чувства наваксва като убива, независимо за пари или просто за да задоволи страстта си. Пред другите се опитва да се държи нормално.

Кодекс: Макар че изпитва удоволствие когато убива, Декстър не убива всеки, който види. Убива единствено убийци, крадци и други отрепки, като за това често отказва поръчкови убийства. Възприема себе си като отмъстител, а не като убиец.

Облекло, поведение, техники за умъртвяване: Носи единствено тъмни дрехи, като когато не иска да бъде разпознат използва и качулка и кожена маска. Когато говори с някой почти винаги казва обратното на това, което мисли и се опитва да изглежда нормален. Когато убива някой използва мощен удър в между ребрата, задушаване с гарота или използва нервнопаралитична отрова, като ако има време след убийството разфасова жертвата. Ако успее да докопа някой, докато е напълно беззащите просто му прерязва гърлото.

Относно специалните правила:
Цитат:
Четвърто/пето, всеки персонаж дефинира при създаването си, или при въвеждането на тези правила:
-3 неща, към които е привързан. Може да е всичко то код на честта, през любима вещ, която си пази и се грижи, до човек - а може и да са неща, които не иска да вижда около себе си, примерно гоблини или гущероиди.

-кодекса
-инструментите му
-ненавижда убийци
Цитат:
-1 нещо, което го мотивира да става от леглото сутрин. Това му е целта в живота. 90% от джуджетата имат за цвел или злато, или да изработят нещо с велико качество, или да си избачкат дневната норма и да се натрряскат вечерта. Разбира се, 90% от джуджетата живеят в подземните им градове и не са точно авантюристи... а за някйой тъмен елф може д аимате епична мотивация в стил "да избия всички низши раси"

-Да задоволява апетита си.
Цитат:
2. за които не иска да си признае (може и пред себе си дане иска да ги признае), че харесва, но са факт. Примерно, човекът може да иска влияние в престъпния свят на столицата, заради властта, и състезания под надпиване с джуджета. Разбира се, за джудже това няма да е нищо, което не иска да си признае - но да иска да овладее магията и да му е конкурент във властта над престъпния свят...

-Иска да се внедри в обществото и да води що-годе нормален живот.
-Иска да почувства възмножно най-много емоции.

Ниво на опит 9
Опит за следващо ниво: 10 000
Опит: 0
Неразпределени ТР: 0

Виталност 3
Жизненост 118

Сила 12
Ловкост 15
Интелект 12
Прецизност 14
Издръжливост 7

Скорост 17
ТД 16
Красота 12
Обаяние 12

СУ:
Войн 7
Убиец 12
Крадец 12
Спец. Фехтовални 6

Умения и познания:
Измама 7+6
Анатомия 7
Отрови 6+6
Убеждаване 4+6
Психология 5+6
Заплаха 4+6
Акт. Майсторство: 4+7

Производни показатели:
Промъкване 23
БЗ 19
Психическа устойчивост 15
Реакция 29
Бдителност 9
Захват 36
БЩ 2
Катерене 10
Плуване 6
Джебчийство 12
Воля 12
Допустимо тегло 28,8 кг
Езда 7
Отскок 12
УО 3
РЕС 42
БА 4 (+3 за ръкопашни оръжия от Войн)
МУ 10
МА 3

Публикувано: пет юни 12, 2009 12:09 pm
от cherno_slance
Чакаме Асен и започваме!
Въвеждащият пост е почти готов, но без неговия герой има празнини в някой описания и реплики

Публикувано: нед юни 14, 2009 12:26 pm
от Асен
Име: Екхардт (семейно име, по принцип е от Централния съюз - кръстен е на дядо си). Разбира се, ползва и други имена...
Раса: човек
Пол: мъжки (хетеро, ако някой се интересува)
Възраст: 32

История:
Роден във фермерско селище на Западния Съюз, той от млад проявявал някои черти, които притеснявали баща му и акрали други селяни да избягват срещите с него. Например, особен поглед, обикновено - отегчен... Освен когато станело напечено. Независимо дали става дума за гасене на пожара на съседа, юмручен бой със същия съсед в кръчмата, или дебат за спорни ниви с основен аргумент - дръжките на секирите, с които до момента са разчиствани въпросните ниви. (Другото, което притеснявало повечето хора е, че въпреки, че го уцелвали доволно често, биел здраво, а ако загубел, се връщал за още...)
Скоро след това го презряли окончателно, защото приел да стане най-мразената фигура в Центрлания и Западния съюз: събирач на данъци. Някак си, оцелял от бандитските нападения... по пътя научил полезни неща за живота, хората и съдбата. Особено в областта "как се мами и чупи първото, как се спасява второто и как те засяга третото". за псоледното получил и малко помощ от една елфана, скитаща по свои си причини, с която имали кратка, но бурна връзка с множество раздели и събирания. За негов късмет, била от светлите елфи и вероятно точно това му донесло повишението.
Разбира се, пвоишението му като кмет на ггранично селище, през което минавала доста контрабанда за Източния съюз, станало и повод да се раздели с горната. Така че е напълно възможно да му е било уредено от някой неин роднина, който не е искал да му урежда "нещастен случай". Събирачите на данъци избягват подобни инциденти като част от професията си, така че подобни неща все едно може да излязат скъпо.
Успехът му като кмет (всъщност, пак събирач на данъци, но с повече власт), вероятно е изненадал всички. Доказвайки способността си да се учи в движение, Екхардт започнал да внася повече пари в хазната... не много, но достатъчно, за да си оправдае назначението и да го запази. От селяните също нямало прекалено много оплаквания. А и след като се оженил за мома от селото, почнали да го възприемат почти като местен. е, някои скърцали със зъби, защото бил избрал "с вкус" (от наличното...), но според селската етика, не върви да топиш своите хора пред властите. Дори и когато последните са част от властите.
Тези, които не били толкова /глупави/ етични, били отговорни за "не многото жалби".
Поради епуксизма си към недостатъчно оплаквания, властите така и не разбрали една оснвона истина: пог0олямата част от контрабандата вече била под контрола на самия Екхардт. А това, което те получавали, били 10-15%, според месеца, от собствените му печалби и заловената конкуренция.
През това време Екардт имал дъщеря, син и вече разправиите с ичезнали кози му били опротивяли до безобразие. скоро след това решил, че е време да псоети един от доставчиците си, оставил бизнеса на жена си (опредлено янмало да умре от глад, а братята й го заобичали безмерно...докато не изявял намерение да си го поеме обратно. Обичта им към /парите му/ него била искрена, въпреки, че били предупредени нагледно, че няма против да убие някого, ако създава проблеми на семейството му. Повечето от тях просто не си правели илюзии, че роднинската връзка ще рпоемни нещо, ако и те "сгазят лука". От друга страна, парите били повече, отколкото са нужни за издръжката на сестра с две деца... доста пъти.
Накратко, Ерхардт си подал оставката официално, заявил пред селяните, че службата го повишава и го изпраща другаде (повечето може и да са повярвали, а на останалото не им пукало много), след което си бил камшика нанякъде само с оръжия и инструменти на "занаятите". Е, и дребни суми, колкото да не живее в нужда...няколко месеца.
КОгато посетил един от доставчиците му, с който имал проблеми, се разбрало, че въпросният е фалирал. Намерил го, нос емтктие били уредени от неизвестно лице. Неизвестното лице пък си посикало дребна услуга, така че Екхардт пратил априте по местоназначение и се заел с дреболията. Предложили му и следваща, в която вече включил новофалираляит си бивш съдружник. Този път - като подчинен.
Към тях се е присъединил и един наменик от друг град, който не говори за себе си, както и една дама, която разговаря, когато трябва да се разговаря снякого, а не да се изнася театър.


Мотивация: [spoiler]Да разгроми враговете си, да отнесе децата им като роби и да чуе плача на жените им... [/spoiler]
А сериозно - стреми се към увеличаване на собственото си влияние. (Отказал се е от доесгашното, за да започне отначало. Скъпи са тия разводи, ей...)

Три неща, които обичам:
- Семейството и жена си. В този ред.
- Добре свършената работа. особено, когато включва...виж следващият раздел!
- Всички жени, с предпочитание към онези в репродуктивна възраст и с подходящ външен вид. Особено препдочитание - към "умни и опасни", но не се намират лесно...

Две неща, които не иска да разказва за себе си:
- Удоволствието, което изпитва при вида на умиращ враг (виж препратката в предишния раздел).
- Обича да се грижи за деца и да играе с тях, но не смята, че му "подхожда на възрастта".
Ловък, бърз, приличен боец и стрелец, с бързи реакции, практически невъзмутим и много бдителен (Крадец и Убиец са на максималните стойности).

Сила: 12
Ловкост: 15
Интелект: 13
Прецизност: 12
Издържливост: 5
Скорост: 17 (човек+бонус от СУ)
Реакция: 29
БЗ: 19, ОЗ: 35
ТД: 16
ПсУ: 14
Воля:12
Красота:15 (заплатена с ТР по уговорка с Водещия)
Обаяние: 14
бдителност: 10

СУ:
Войн: 6
Бързо развитие: 7
Лидер: 6
Крадец: 12
Убиец: 12

СиП (Способности и Познания)
Промъкване: 13 (базово) +6(СУ Крадец) + 6 (СУ Убиец)= 25
Съблазняване: 7 (базово)+6=13
Актьорско майсторство: 7 (базово) + 7 (способност)=14
Джебчийство: 12
Катерене: 6 (база) + 4 (твърд бонус от СУ)=10
Измама: 7 (базово) + 6 (Способност)=13
Наблюдателност: 4
Лечение: 3
Елаффи: 3
Убеждаване: 7 (базово) +3 Лидер=10
Политика: 3 (Лидер)
Отрови: 6
Психология: 6 (базово) + 2 (способност) + 3 (Лидер)=11

Публикувано: нед юни 14, 2009 11:19 pm
от Vilorp
Промъкване: 13 (базово) +6 (способност) +6(СУ Крадец) + 3 (6/2, втори бонус от СУ, Убиец)= 28
Съблазняване: 7 (базово)+6=13
Актьорско майсторство: 8 (базово) + 6 (способност)=14
Джебчийство: 11 (само… ще ъпгрейдвам на следващото ниво)
Катерене: 6 (база) + 1 (способност) + 4 (твърд бонус от СУ)=11
Измама: 7 (базово) + 6 (Способност)=13
Наблюдателност: 4
Лечение: 3
Елаффи: 3
Убеждаване: 7 (базово) +3 Лидер
Политика: 3 (Лидер)
Забележките ми важът при условие че нямаш сдоговорска с разказвача да са такива статовете и пказателите!

Промъкване - няма способност „промъквач” това е от общите и не може да се вземе на 6 като пръвоначално Затова пък бонуса то кадец и убиец се наслогват без намаление.
Съблазняването ти е с база Об/2, в твоя случай (13+15=28/2=14/2=7)
Кателенето - има умение катерач, но то дава бонус към катерене в размер УМ/2, сиреч ако имаш катерач на 1 нямаш бонус
Лечение ми е чудно какво е...+-

Публикувано: пон юни 15, 2009 9:19 am
от Irika
Име: Калисто

Раса: човек (жена)

Възраст: 22

История: Калисто е родена в малко, забравено от Орим селце в Централния съюз. Името, което са й дали при раждане било Неда, но през цялото си детство девойката презирала това име, защото й се струвало безлично. Неда била поредното селско момиче, което се грижело за животните, чистело и готвело, заедно с многото си братя и сестри. Те живеели в малка къща, където се налагало да спят по 5-6 в стая на сламени рогозки на земята. Още от малка Неда презирала този живот и си мечтаела за нещо велико. Дори на тази ранна възраст тя била изключително умна и забележително красива. Била най-хубавото момиче в селото, макар и хубостта й да била скрита под няколко пласта прах, мръсотия и кал и да носела само старите, дрипави дрехи на по-големите си сестри. Това я направило по-издръжлива от повечето градски девойки и до някаква степен по-коравосърдечна.
Когато станала на 14 вече имало дълга опашка от кандидати за ръката й, включително и много младежи от съседни села и градове, чули разкази за хубостта на девойката. Тогава в действие се впуснала нейната вродена хитрост. Имало един мъж на зряла възраст, който бил търговец и скоро щял да замине за Калел, но преди това искал да намери компания за дългите студени нощи по пътя. Неда убедила родителите си, че това е най-добрата партия за нея, че тя едва ли не го обича и простодушните хорица на драго сърце я дали на търговецът. Така Неда заминала заедно с него за Калел. Малко след като пристигнали за нея не било никаква трудност да се измъкне и да се изгуби от погледа на търговеца в големия град. Много скоро Неда установила, че има власт над мъжете чрез красотата си и започнала да използва това приемущество. Съблазнявала мъже, а след това им вземала кесиите с пари или някакви по-дребни техни вещи. Живота в града бързо я научил как да се облича, така че да подчертава прелестите си, как да говори и да се представя, как да мами и да убеждава. Неда лесно се учела и дори успяла да усвои елфическия език, а покрай един свой обожател – магьосник се научила и да прави дребни магии, които да я предпазват.
Скоро този град й омръзнал и тя потеглила на път. На всяко място на което се спирала оставяла безброй разбити сърца и много опразнени джобове. Мъжете вече сами предлагали да й дадат всичко, което тя пожелае само в замяна на една усмивка или целувка. А Неда се научила да използва това прекрасно. В едни от градовете, където се задържала малко по-дълго, графът, с който имала връзка, започнал да я нарича Калисто, което означавало “най-красивата”. Това име допаднало на девойката и скоро тя го приела за свое, изтривайки последната следа, която я свързвала с миналото й – родното й име.

Мотивация: Да влезе в благородническото съсловие
Три неща, които обича/мрази:
- Пари/власт
- Мрази корените си и всичко свързано с тях - селяни, животни или дори нещо, което дистанционно й напомня за това.
- Обича да е център на вниманието и да й угаждат на всяка прищявка.

Две неща, които не иска да признае за себе си:
- Има влечение и към жени
- Тайно, дълбоко в себе си копнее за романтика

Сила: 8
Ловкост: 12
Интелект: 15
Прецизност: 9
Издържливост: 10
Скорост: 17
Реакция: 25

ТЖ: 119
БЗ: 16
ОЗ: 32 (32)
ТД: 13
ПсУ: 12
Воля: 11
Красота:18
Обаяние: 19

СУ:
Художник: 3
Магьосник: 4
Лидер: 10
Певец: 12

Магии:
Дъга
Забързване
Заслепяване
Пречистване

Способности и Познания:
Актьорско майсторство: 12+6
Съблазняване: 12+8
Психология: 6+7+5
Измама: 12+8
Убеждaване: 9+8+5
Езици
-елаффи: 6
Политика: 6+5
Култура: 6

Публикувано: пон юни 15, 2009 10:31 am
от Асен
Vilorp написа:
Промъкване: 13 (базово) +6 (способност) +6(СУ Крадец) + 3 (6/2, втори бонус от СУ, Убиец)= 28
Съблазняване: 7 (базово)+6=13
Актьорско майсторство: 8 (базово) + 6 (способност)=14
Джебчийство: 11 (само… ще ъпгрейдвам на следващото ниво)
Катерене: 6 (база) + 1 (способност) + 4 (твърд бонус от СУ)=11
Измама: 7 (базово) + 6 (Способност)=13
Наблюдателност: 4
Лечение: 3
Елаффи: 3
Убеждаване: 7 (базово) +3 Лидер
Политика: 3 (Лидер)
Забележките ми важът при условие че нямаш сдоговорска с разказвача да са такива статовете и пказателите!

Промъкване - няма способност „промъквач” това е от общите и не може да се вземе на 6 като пръвоначално Затова пък бонуса то кадец и убиец се наслогват без намаление.
Съблазняването ти е с база Об/2, в твоя случай (13+15=28/2=14/2=7)
Кателенето - има умение катерач, но то дава бонус към катерене в размер УМ/2, сиреч ако имаш катерач на 1 нямаш бонус
Лечение ми е чудно какво е...+-
Не позлвам договорки с Водещия, освен ако не разбера, че някой друг ползва "отстъпки". Тогава обикновено искам същите, ако са релевантни и за моите умения ;).
Ако няма "промкъване", имам 21 ТР за разпределяне :).
На съблазняването съм му писал база 7, не разбирам какъв е проблемът.
Катеренето ще отиде другаде, мерси за напомнянето!
А "лечение" е умение за лечение на пострадали хора без магия - сещай се какво включва, макар че не очаквам да го ползваме често ;).

Публикувано: пон юни 15, 2009 12:52 pm
от Vilorp
Не Съблазняване а Актьорско майсторство, объркал съм се аз.
Няма умение „промъквач”, Вервай ми, поне ако водещия не каже друго.

Принципно общите умения и познания са:
Плуване, катерене, езда, отскок, промъкване, обоняние.
Можеш да подобряваш с умения само 3 от тях и уменията са: Катерач, Плувец, Ездач. Другите се образуват като вторични показатели.

Публикувано: пон юни 15, 2009 6:29 pm
от Асен
Vilorp написа:Не Съблазняване а Актьорско майсторство, объркал съм се аз.
Няма умение „промъквач”, Вервай ми, поне ако водещия не каже друго.

Принципно общите умения и познания са:
Плуване, катерене, езда, отскок, промъкване, обоняние.
Можеш да подобряваш с умения само 3 от тях и уменията са: Катерач, Плувец, Ездач. Другите се образуват като вторични показатели.
Актьорското майсторство е ПСУ/2, виж ми ПСУ-то...
Две от уменяита ми дават бонус към него, за да не се чудиш ;).
За промъкването много ще се радвам, но ще диоразпределя освободените точки довечера.

Публикувано: пон юни 15, 2009 11:22 pm
от Vilorp
Гледам ти ПСУ-то гледам го и виждам, че пише 12, а като се цепне на две това е 6 а не 8. Айде убиеца ти дава +2 оето щеше да е хубаво да го напишеш и ти става 14, ама на 2 пак е 7, а не 8. Крадеца ти дава +2 към бдителност а не към Псу, ако от там си се заблудил.
И като стигнахме до реакцията 16(ск)+9(ниво)+3(убиец)=28 не 29. Разбира се нивото не си го записъл и напълно е възможно да е 10-то което прависметката вярна.

Калипсо:
ОЗ 32 говори за нгръдник с 4 ЗА
Само че тука говориш за Защита а не за Обща защите
12+16+4(ниво)=32
Единсвено грешно съкращение.

Публикувано: вт юни 16, 2009 7:46 pm
от Асен
Прав си - объркал съм се, защото и двете дават Бдителност+2. Нищо, просто го повиших със свободни ТР от Промъкването и Катеренето.
За сметка на това и на развиван за стрелец елф ще му е трудно да бъде по-бдителен от персонажа ми ;).

Обща Защита аз го използвам като "Базова защита +16", така че ясно откъде е вниманието 8). Да отбележим само, че НИ/2 се добавя към Базова Защита, което означава, че се добавя и към Общата, а Калипсо едва линоси каквато и да е броня.

Е, чакаме Черно слънце и можем да започваме!

Публикувано: вт юни 16, 2009 8:48 pm
от hameleona
Аз смятам да се включвам, но Слънцето леко ме ограничи, като заяви, че героя ми трябва да бъде одобрен от вас. :)

За какво толкова става дума? За Jack-of-all-trades герой, предимно меле боец, но с обширни познания в много области (най-вече магията) и с неизчерпаемо любопитство. Мммм... Минус едно на героя е, че обикновено такива герои вземат доста "екранно време" защото си пъхат носа навсякъде. Минус две е, че в повечето случаи са слаби в битка.

Принципно ми се играе такъв герой, а ако никой няма забележки - казвайте да се включвам :):):)

Публикувано: вт юни 16, 2009 9:50 pm
от Vilorp
Слънцето каза, че ще е ролево, а това че трябва да му пазиме затворена остата на твоя човек е нож с две остриета и едното есно може да достигне до сърцето му през стомаха...

Асене, паки ма нещо гнило в тая бдителност 12/2=6+2(крадец)=8 незнам от де си го взел това 10.
Убиеца ти дава +2 на ПСУ и там сметките са ти верни, по изключение (;

Това са чисто технически детайли и не трябва да пречат да играем, тъй че нека Слънцето отваря тема, а хам като се появи ще го дръпнема от клозета и ще му дадем хапове притив това което го е вкарало вътре.

Публикувано: ср юни 17, 2009 3:59 pm
от Асен
Хамалеоне, в групата има персонаж, който не смята да се бие изобщо - повече трябва да те притесняват точките Жега.
Vilorp написа:Асене, паки ма нещо гнило в тая бдителност 12/2=6+2(крадец)=8 незнам от де си го взел това 10.
Убиеца ти дава +2 на ПСУ и там сметките са ти верни, по изключение (;
По изключение го взех след проверка с книгата, което ти не си направил ;).
Стр 82, СУ "Убиец" - на ниво Х получаваш Бдителност, а едва на ниво Х+2 получаваш ПсУ, което си запомнил и ти.

Публикувано: ср юни 17, 2009 4:10 pm
от Vilorp
Слънцето да пише 1 жега и да почваме тогава.

Публикувано: ср юни 17, 2009 6:03 pm
от Асен
Не бързай отсега, сигурен съм, че ще съберем и без начален бонус ;)!

Публикувано: ср юни 17, 2009 8:02 pm
от cherno_slance
Днес едно дело мина по съкратената процедура и ми се отваря пролука във времето - така че утре ще имате своя въвеждащ пост.

Публикувано: чет юни 18, 2009 5:54 pm
от Асен

Публикувано: нед юни 21, 2009 9:25 pm
от cherno_slance
Ирика, героинята ти се е отъркала сред благородниците, а те имат скъпоплатени учители с по 18 и дори 24 на съответното умение.
Тъй че ти прибавям СУ Певец на 12 и ти качвам Актоьрско майсторство, Измама и Съблазняване на 12 (като последното включва танцуване, етикет на масата, усет за жаргона според ситуацията и настроението на събеседника и прочие екстри в стил хетера/гейша).

Публикувано: нед юни 21, 2009 11:42 pm
от Vilorp
Ами това последното в аксиомски вариант му се вика Политика (;

Иначе Тонка, позабърши малко темата и кажи къкав е тоя учетел с 24 на СУ =) 522ТР...ако е анорексичен тип стоял само сред книгите =)

Публикувано: пон юни 22, 2009 2:10 am
от Irika
cherno_slance написа:Ирика, героинята ти се е отъркала сред благородниците, а те имат скъпоплатени учители с по 18 и дори 24 на съответното умение.
Тъй че ти прибавям СУ Певец на 12 и ти качвам Актоьрско майсторство, Измама и Съблазняване на 12 (като последното включва танцуване, етикет на масата, усет за жаргона според ситуацията и настроението на събеседника и прочие екстри в стил хетера/гейша).
Колко израстнахме само... 8)

Публикувано: пон юни 22, 2009 12:19 pm
от cherno_slance
cherno_slance написа:
... при тристепенна система на обучение, учители учат хлапетата на умения до +6, самите учители/майстори в дадена област са обучавани в средни учебни заведения до 12 от преподаватели с 18 на степен, а преподавателите учат във висши училища от висши преподаватели с 24 на умение. Като в цялата система само избрани индивиди скачат със собствено усилие от 18 на 24 за цена от 259 ТР с наказанието - и са еквивалента на нашите професори от ВУЗ-овете. И един такъв висш преподавател може да издърпа нагоре мнозина преподаватели, които да обучат неопределен брой обикновенни учители/майстори в дадена област. Комбинирано с дългия живот, любознателност и перфекционизъм на елфите, това ги прави ултимативни.... те би трябвало да се разхождат с макснат брой СУ-та, качени на по 12 сет, че и повече?

Защо не става? Защото елф, минал през висше училище, си стои във Вечната Гора и майстори, рисува, преподава и прочие. Той може да се окаже герой от разказ, но дори и тогава няма да стане авантюрист, свободно блуждаещ в търсене на следващата порция експириънс. Същото би трябвало да важи и за (ЗАЛИЧЕНО) и за всяка друга раса с висока духовна и материална култура - главният герой от разказа за ( ЗАЛИЧЕНО) е високопоставена личност, неигрови персонаж, едно поначало извънсистемно създание спрямо система, която тръгва от идеята за приключенец с нулево до Х ниво.
В този смисъл се е отъркала в благородниците - системата позволява учители с умение над 12, но по принцип техните уроци са безбожно скъпи... или просто казано, са достъпни за друга класа.

Публикувано: пон юни 22, 2009 12:29 pm
от Vilorp
А забелазваш ли че говориш за елфи там? И изрично си казал че умните елфи си стоят във Вечната гора където хора не влизат, освен няколко избрани мага от Източния съюз. Бая от далече се е търкала Калисто =Р
Не е заяждане, коментирам си. Трето ниво герой може да добута безпроблемно 16 на 1 единствено СУ, ако си остане малко рахитичен.
При обучението обаче идвам млако скофтено, защото ако учиш някой кото вече си знае нещата обучението е по трудно
18(учител)+10(среден зар)<>16+Х(умение на ученика) или 18(учител)<>6+Х(умение на ученика)...
Разбира се въпросния е платил 186ТР за да стигне тя 18-ка... Абе да се намирам на приказка...

Публикувано: пон юни 22, 2009 3:07 pm
от cherno_slance
cherno_slance написа:
cherno_slance написа:
... Същото би трябвало да важи и за (ЗАЛИЧЕНО) и за всяка друга раса с висока духовна и материална култура - главният герой от разказа за ( ЗАЛИЧЕНО) е високопоставена личност, неигрови персонаж, едно поначало извънсистемно създание спрямо система, която тръгва от идеята за приключенец с нулево до Х ниво.
В случая говорим за висш аристократ, който може да си го позволи (за себе си или за другиго) като цена.
Тъй че чети внимателно...

Публикувано: пон авг 10, 2009 1:57 pm
от cherno_slance
До Ирка - въведи в персонажния лист на героя си допълнителните умения, които съм ти дал и произтичащите от тях бонуси.

Публикувано: ср авг 12, 2009 9:21 am
от Irika
А, да, записала съм си ги само на хартиения вариант. Ще го коригирам!