Коментари и обсъждания и квот там се сетите.

Още един континент в света на Магландиум.

Модератор: hameleona

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » чет ное 18, 2010 2:13 pm

Нови неща

Нови раси:

Тъмни, Горски, Нощни и полу-елфи - 4 нови вида елфи, за любителите на Магландиумските елфи, Хоул е лошо място - всички елфи са коренно различни от събратята си.

Нови Не-игрови раси (или по-точно опционално игрови - Разказвача има последната дума):

Гноли
Наги
Лийнайци

Нови умения:

все още в алфа-фаза, но ще има

СУ за Вампири.
СУ за Върколаци.
СУ за некви магически войни, обвързани към определен елемент.

Странно или не, смятам с времето да пренапиша цялата магическа система, за да служи за нуждите на континента.


ПП: Написаното "остров" където и да е из текстовете, да се чете "континент".

Потребителски аватар
Ro#|#
Войн
Мнения: 150
Регистриран на: чет май 05, 2005 6:41 pm

Мнение от Ro#|# » съб ное 20, 2010 8:42 am

СУ за Вампири.
СУ за Върколаци.
СУ за некви магически войни, обвързани към определен елемент.
Няма ли да е по-добре тези да са темплейти, а не СУ? Тоест, има си расови особености, върху които се добавя темплейт вампир (примерно), който дава допълнителни плюсове и минуси.
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » съб ное 27, 2010 6:39 pm

Преди година пробвах да изградя темплейти за А 16. Оказа се, че не вършат нужната работа - нещата като вампиризма и ликантропията са твърде комплексни, че да се решат така.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт ное 30, 2010 8:36 pm

Край, всичко, което е готово е пуснато
Моля, като някой добър човек го прегледа да каже какво още трябва за да може да се играе добре в континента (освен статистики на новите раси).

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » ср дек 01, 2010 12:33 am

За да се играе добре на континента ми трябва нещо, което да заличи възможните асоциации с на`ви. Или Уоркрафт. Не мога да си представя кое от двете е по-лошо :D

Сега сериозно, бих се радвал на по-подробно описание на междурасовите взаимоотношения. Имам предвид нещо като списък за отношението на всяка раса спрямо съседите й. Примерно:
Нощни елфи:
- гоблини - врагове. Смятат, че трябвада бъдат заличени от Хоул.
- хора - с хората трябва да се подхожда внимателно. Не бива да им се вярва, но са ценен търговски партньор.
и т.н.
На мен поне това би ми помогнало.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср дек 01, 2010 1:08 am

ами, отношенията са до известна степен и държавни... мислех, че си личат... опа, забравих, че не си изчел всичко :D

Простичко е - взаимоотношенията между отделните индивиди са общо взето в духа на търпимостта. Всички обаче се страхуват от гноли и гоблини. Всички от-до се отнасят с пренебрежение/омраза към Тъмните елфи. Всички попадат под чара на полу-ефлите и светлите елфи. Всички обичат да търгуват с джуджетата. Всички раси търпят хората (освен тъмните елфи и гоблините) или ги харесват.

От там насетне е сложно. Макар че българия и турция да са в добри политически взаимоотношения, това не значи, че българите обичат турците и обратното. Няма сигурен критерий за това кой-кого харесва. Общо взето не е добре да си пантеонист в Арклейм, не е добре да си Оримист извън Арклейм, но това не значи, че ще те заколят.

До известна степен целях тези неща да са леко мътни, за да може всеки разказвач лесно да се нагоди към желания от него стил.

Отговори