Страница 1 от 2

[нова раса] Банши

Публикувано: чет ное 11, 2010 3:34 pm
от Ro#|#
Disclaimer: Расата Банши е от света на Анфолдия, който се опитвам да съчиня. Вероятно, има портал между Анфолдия и Магландиум, така че е добре да има баланс между расовите показатели и умения на двата свята.
Анфолдия е създадена от Богът на Светлината и Богинята Майка. Те, в няколкото си превъплъщени са основния пантеон, почитан от повечето раси. Хората в Анфолдия са преселници от Магландиум, така че нещата при тях са по-различни. По-късно ще пиша повече за света (стига нещата с баншите да се получат).

Произход
Баншите са най-младата раса, появила в Анфолдия. Създадена е от Богинята майка. Любимото й занимание било да следи живота да десетките хиляди същества бродещи по земите й. И често сърцето й се изпълвало с мъка като виждала колко безрасъдни били чедата й. Това се отнасяло най-вече за хората, които били много войнствени. Въпреки че не били създадени от нея, тя ги чувствала като свои родни синове. И тогава решила да създаде раса, която да предупреждава за смъртни опасности.
Богинята майка била натрупала много опит с предишните раси. Дала всичко от себе си, за да вдъхне живот на пазители, надарени с интелект, воля и красота. Направила и така смъртта да не ги спохожда, освен ако те не пожелаят или не бъдат тежко ранени.Подарила им способността да виждат някой от нишките на бъдещето. И ги изпратила по всички краища на Анфолдия. На всяка банши и всеки фарши поверила по един род. И им задала да следят кръстопътищата на съдбата и да предупреждават тези, които ги очаква злочестие.
Банши били надарени с чувствителна душа. Когато виждали болка в бъдещето, те отивали под прозорците на поверените им чада на Богинята и започвали да плачат. Поради срамежливата си същност, рядко оставяли да бъдат видяни. Но, песните им прониквали дълбоко в душите.
И намаляли злощастните събития в цяла Анфолдия. Богинята била доволна, защото това, което сторила бе хубаво. Но завист се зародила в сърцето й. Била тя родена човек и не успяла напълно да се пречисти от слабостите си. Завидяла на баншите, че някои били по-красиви от нея. И проклела ги да бъдат грозни.
Ужасили се банши от тежестта на волята на Богинята. Мнозина пожелали да прекратят мъките си. Някои се отрекли от призванието си. Едва малцина приели теглото си и продължили да изпълняват волята на Богинята.
Като видял какво нещастие е причинила любимата му, Богът на Светлината се намесил и отменил проклятието. Не смеел той, обаче, да върне цялата им прелест, тъй като се страхувал от гнева на Богинята.

Бит и култура

Банши населяват западната хълмиста равнина. Жилищата им представляват могили с надземна и подземна част. Освен пръст (магически обработена), като строителен материал използват и камък, но никога дърво (като създания на Богинята, баншите смятат дървото за свещен материал и нарязването му за светотатство).
Изцяло от камък са построени храмовете на превъплъщенията на Богинята Майка (главно на първото въплъщение – Вдъхващата живот и на осмото – Носещата покой) и Богът слънце. Банши са силно религиозни и храмовете са не само място за почит, но се използват и за административни сгради.
В западната равнина има пет големи селища на Банши. Обществените проблеми се решават от местните жреци на Богинята. Много често те упражняват и съдебна власт.
Обзавеждането на всички сгради е минималистично. Обръща се внимание на функционалността, а не на естетиката. Това се отнася до голяма степен и до облеклото на расата. Най-често представителите и на двата пола предпочитат роби, обагрени в бяло, черно, сиво или зелено. Изключение и проявление на суетата на банши са фините каменни гребени с които разресват косите си – единствена част, останала непроменена от първоначалния им вид.

Външен вид и индивидуално развитие
Банши са малко по-ниски от хора. Имат дълги коси (черни, сребристи или сиви), много светла кожа и червени очи. Чертите на лицето са остри, като цялостното усещане се подчертава от ясно изразените кучешки зъби.
Всяко семейство се състои от банши (жена), ферши (мъж) и най-често едно дете. На пет годишна възраст, малките започват да прекарват по няколко часа в местния храм на мъдростта, където се подготвят да поемат по един от основните три пътя на банши:
1. Пътят на призванието – този, който е преначертан от Богинята и е причината за съшествуването на расата. Обикновено избралите го напускат западната равнина и се преселват близо до местообитанията на другите раси.
2. Пътят на природата – изборът на почитащите първото превъплъщение на Богинята. Вървящите по този път са изследователи на природата и пазители на равновесието в нея, доближаващи се до някъде до характерното поведение на ентите. Голяма част са друиди. Някои използват услугите на животни (фамилиари), които им помагат да се настроят духа си и да повишат магическите си способности
3. Пътят на смъртта – почитащите осмото въплущение на Богинята бързо разбират, че връзката им със смъртта им дава допълнителна сила, когато правят заклинания от школата на мрака. Голяма част от тях формират армията и милициите на петте града.
Начело на банши стоят Върховните Жреци. Те са двойка и символизират двуединството на Боговете. Смята се, че те са единствените, които могат да комуникират с тях и следователно са проводник на тяхната воля.
Широко разпространено е мнението, че банши са безсмъртни. Това е частично вярно. Ако нищо не ги убие, могат да достигнат до дълбока старост. Но на практика, връзката им със смъртта го кара в даден момент да загубят желанието си да живеят и да се разпаднат в мрака.

Расови статистики

Ръст 160, Тегло 55 кг за двата пола
Виталност 2
Жизненост 26
МЗ 1
Скорост 16
Красота 3 зара
Сила 4-10
Ловкост 5-15
Интелект 7-20
Прецизност 5-15
Издържливост 4-10
Расови умения и модификатори

-Поглед в бъдещето
Банши могат да проследят близкото бъдеще (НИ/3 дни) и срещу заплащане на 10 ТУ а могат да прозрат 1+НИ/3 начина, по които даденото същество може да умре. Не може да се използва за предсказване на собствената си смърт.
Умението в случая е Интелект, усложнения са психическата устойчивост на целта (ако не е с негово разрешение), броя на възможностите за кончини и др.

-Прегръдката на смъртта
Банши ползват бонус от 8 ТЖ поради връзката си със смъртта и повишената си способност да я избягват

-Връзка с мрака
Банши получават модификатор +1+НИ/5 към МУ при изричане на заклинания от школата на мрака

-Гласът на природата
Придобиват СУ Вещер на ниво 0 за 2 ТР

-Гласът на съдбата
Вродената склонност на баншите да пеят им позволява да усвоят СУ Певец на ниво 0 за 2ТР

-Терорен вопъл
Банши не могат да правят магията от трето ниво на школата на мрака - банши. Вместо това, могат да предизвикат ефекта на банши (страх), като в случая МУ е това на играча.

Публикувано: чет ное 11, 2010 8:08 pm
от kilorez
-Поглед в бъдещето
Банши могат да проследят близкото бъдеще (НИ/3 дни) и да видят всички (или някой) възможни начини, по които дадено съшество може да умре.
Умението в случая е Интелект, усложнения са психическата устойчивост на целта (ако не е с негово разрешение), броя на възможностите за кончини и др.

това е ужасно неможе ще развалиш всеки клест давам пример влизаме в пещера с капани те гледат къде са капаните и всичко се разваля това е главното .

И защо 10 сила само смисъл вече има подобна раса на тази лантида само дето те са значително по слаби

вярването появата на банши и нейният вледеняващ писък предвещават смърт. В повечето легенди тези духове са облечени в сиво или бяло, но се срещат и описания, според които банши носят червено или зелено и имат черно наметало. Имат дълга права черна коса, която разресват с гребен. В Ирландия е разпространено поверието, че ако някой намери гребен на земята, не трябва да го взема, защото баншито, което го е оставило там, ще го отвлече.

това е от ликепедия и по скоро това може да бъде някакво умение не раса .

Публикувано: чет ное 11, 2010 9:49 pm
от Ro#|#
Добре, ако няма други предложения, добавям следното към Поглед в бъдещето:
-...не може да се използва по-често от веднъж на 5 дни и да предскаже повече от 1+НИ/5 кончини

Това за гребена ми се струва по-уместно за не игрова раса.

А за максималната сила от 10...не ми е много ясно какъв е проблема.

Публикувано: пет ное 12, 2010 2:58 am
от kilorez
Извинявай не се доотоних за показателите ами просто са прекалено силни смисъл Сила 4-10
Ловкост 5-15
Интелект 7-20
Прецизност 5-15
Издържливост 4-10

да ти кажа прекалено са силни показателите давам пример поазатели на лантид

Сила: 3 максимално 12

Ловкост: 5 максимално 1 2

Интелект: 8 максимално 22

Прецизност: 5 максимално 15

Издържливост 4 максимално 11

сравни ги и си направи изводите и твоята раса плюс това има огромни боноси всмисъл расови умения

Публикувано: пет ное 12, 2010 10:20 am
от Ro#|#
Прав си за максимумите. Някъде четох БатГойко да казва, че сбора им трябва да е 62-63, а при мен са 70. Правя корекции направо в първия пост.

Публикувано: пет ное 12, 2010 1:45 pm
от Cocaine
Всъщност, не е прав. Елементарната аритметика го оборва. Ако отвориш книгата ще видиш, че сборът на максимумите на показателите варира между 73-74. Единствено изключение са гущероидите, при тях е 70. Ако пресметнеш ще забележиш, че дори при въпросните "лантиди" (дори не искам да знам...) този сбор е 72. Стартовите показатели обаче си ги уцелил, сбоърт им трябва да е точно 25. Очаквам да видя расовата им скорост, ако надхвърлиш тази на елфите (17) тук ще стане много интересно и напечено, така че най-добре я остави на 15 или 16. Още нещо, както се вижда от голямата дискусия за фелините някои хора няма да са доволни от високия расов интелект, защото навлизаш в нишата на елфите.

Публикувано: пет ное 12, 2010 5:20 pm
от Ro#|#
И на мен ми се сториха много ниски максималните стойности. Връщам старите (СИ 10, Л 15, Пр 15).

Скоростта съм я пропуснал, нека да е 16.

За високия интелект не се притеснявам, все пак баншите не са от Магландиум, а от Анфолдия, където елфи за сега няма.

Повече ме притеснява как ще се получат нещата с расовите умения. Особено с основното - поглед в бъдещето, както и с двете последни (маркирани с HELP NEEDED), за които все още няма игрова механика.

Публикувано: пет ное 12, 2010 8:19 pm
от Vilorp
Поглед в бъдещето, коства 10 ТУ и ти дава НИ варианти на бъдещето в които героя е мъртъв. В общи линии това е за водещи със садистични наклоности или такива които искат да бутнат действието в определена посока.

Банши 3-то ниво изплющява поглед в бъдещето докато се движи през тъмен коридор в подземие.

Водещ: Цветовете се завихрят и... Усещаш тежък удар по главата светът изчезва, извисяваш се надмъртвото си тяло лежащо с разбит череп на след тучни зелени поля, а наоколо е осеяно с трупове на макнакгонали.
Цетовете се завихрят и... Не можеш да дишаш, хващаш се за гърлото опитваки да си поемеш дъх но не успяваш и не успяваш, после главата ти клюмва в паницата с рибена чорба в някакъв хан, а наоколо всички те гледат стъписано.
Цветовете се завирхрят и... усещаш как земята изчезва из под теб, а докато се приметяш във въздуха мерваш тавана на който грее символът на Майката, послу всичките ти кости се пръскат едновременно от чудовищния удар, хриптиш и плюеш кръв почти минута преди смъртта да се сети да те прибере.

Тия неща му ги прошепва водещия на ушенце, а играча трябва да ги отиграе подобаващо. Изискването за 10ТУ пък ти дава желаното ограничение от брой пъти.

Расована песен за страх я направи по аналогия на магията Банши, като ползваш НИ=МА като я смяташ дали ще стане.

Мене навремето ме нахулеха за песен подостряща моливи та не знам колко ще е добре да има песен поразяваща една цел, ама непрачи 10 ТД СУ певец Щети СУ*2 ТМ

Публикувано: пет ное 12, 2010 9:12 pm
от Ro#|#
Vilorp написа:Поглед в бъдещето, коства 10 ТУ и ти дава НИ варианти на бъдещето в които героя е мъртъв. В общи линии това е за водещи със садистични наклоности или такива които искат да бутнат действието в определена посока.

Банши 3-то ниво изплющява поглед в бъдещето докато се движи през тъмен коридор в подземие.

Водещ: Цветовете се завихрят и... Усещаш тежък удар по главата светът изчезва, извисяваш се надмъртвото си тяло лежащо с разбит череп на след тучни зелени поля, а наоколо е осеяно с трупове на макнакгонали.
Цетовете се завихрят и... Не можеш да дишаш, хващаш се за гърлото опитваки да си поемеш дъх но не успяваш и не успяваш, после главата ти клюмва в паницата с рибена чорба в някакъв хан, а наоколо всички те гледат стъписано.
Цветовете се завирхрят и... усещаш как земята изчезва из под теб, а докато се приметяш във въздуха мерваш тавана на който грее символът на Майката, послу всичките ти кости се пръскат едновременно от чудовищния удар, хриптиш и плюеш кръв почти минута преди смъртта да се сети да те прибере.

Тия неща му ги прошепва водещия на ушенце, а играча трябва да ги отиграе подобаващо. Изискването за 10ТУ пък ти дава желаното ограничение от брой пъти.

Расована песен за страх я направи по аналогия на магията Банши, като ползваш НИ=МА като я смяташ дали ще стане.

Мене навремето ме нахулеха за песен подостряща моливи та не знам колко ще е добре да има песен поразяваща една цел, ама непрачи 10 ТД СУ певец Щети СУ*2 ТМ
Е точно този отговор чаках :).

Идеята за ограничаване на използването чрез 10 ТУ ми се струва супер. НИ брой варианти ми се струват твърде много. Ще ми се да чуя и други мнения, но по-скоро бих се спрял на 1+НИ/3. И не може да се използва за предсказване на собствената си смърт. Първоначалната задача на Банши е да пазят другите.

Не можах, обаче, да разбера тази част: "10 ТД СУ певец Щети СУ*2 ТМ"

Публикувано: пет ное 12, 2010 11:00 pm
от Vilorp
Певец на 7-ма
запяваш за 10ТД
Нанасяш 7 щета
Харчиш 7*2=14ТМ

Публикувано: съб ное 13, 2010 8:12 am
от Ro#|#
Май изобщо ще се откажа от тази песен, нанасяща щети. Стига им страха, който всяват с другата.

Публикувано: съб ное 13, 2010 2:10 pm
от kilorez
ок 10 точки умора ти коства нали так и според нивото ами да кажем играем си обаче баншито е 30 ниво какво правим тогава ? мисля че няма да му се сторят много 10 токи умора и ще може да гледа на 10 дни в бъдещето .Мисля че това расово е прекалено силно и трябва да има някой сериозен минус

Публикувано: съб ное 13, 2010 7:58 pm
от Ro#|#
Банши имат сбор от максимални показатели 70 при норма 72-73, което е компенсация.

А за 30-то ниво...не съм убеден дали системата е балансирана за такива високи нива.

Публикувано: нед ное 14, 2010 6:16 pm
от Ro#|#
Направих последни корекции и мисля, че расата е готова. Разбира се, много искам да чуя мненията на Хамелеона и Кид, както разбира се и на БатГойко (който обаче май е инактив за момента).

Позовавайки се на правилата за разработки, тъй като всичко по расата е в напреднал вид, искам да апелирам за преместването на темата и даването ми на достъп до скрития форум.

Публикувано: нед ное 14, 2010 6:24 pm
от hameleona
Пич, весел си ми.

Скрития форум, не напразно е за Екипа на А16. В който, не че нещо, но не си член.
Мога обаче да ти направя форум за проекта, както съм създал за Фелла (май е време да почна да побликувам и това-онова за Хоул като гледам така :D:)

Расата мога да й фърля един поглед, като ще се опитам да се абстрахирам от факта, че баншитата никак не ми се вързват за раса. Така или иначе, под критика и гласуване минават само расите, които е предвидено да се срещат като игрови в Магландиум.

Публикувано: нед ное 14, 2010 6:56 pm
от Ro#|#
Явно не съм разбрал доста неща. А и това, което се опитвам да направя явно се различава значително от линията за развитие, която следвате вие. Съответно имам един куп въпроси и коментари.

1. Ами, как се става член на екипа?
2. За да натаманя расовите умения на тези 5-6 раси, които смятам да забъркам, ми трябва помощта на Екипа. Съответно, за да не става въпрос за фен проект, а за официален такъв (защото това е крайната ми цел), ми трябва и неговото одобрение.
3.Благодаря за предложението за нов форум. Това, от което имам нужда е мнението на екипа, а не специално място, където да си пиша за удоволствие.
4. Одобряването на банши като официална раса ми е от ключово значение, понеже паралелно подготвям и серия от разкази, които започват в Магландиум и продължават в Анфолдия. И цялата идея се губи, ако Анфолдия не е официален свят за А16
5.Май най-добре е да поговоря с БатГойко, обаче опитите ми да привлека вниманието му за момента са неуспешни

Публикувано: нед ное 14, 2010 7:19 pm
от hameleona
точка по точка ще отговоря.
А и това, което се опитвам да направя явно се различава значително от линията за развитие, която следвате вие.
0. Мой човек, направо трябва да те вкараме в екипа... щото и ний не сме напълно наясно, че сме имали посока на развитие :D Не, сериозно, целта ни е обогатяване на системата, одобряване на нови неща за системата и т.н. Забелязваш ли нещо в отговора? Да, Система е ключовата дума.

1. Ми, май никак :D
Екипа бе събран по моя лична инициатива и включва:
Асен
Vilorp
Shamajotsi
cerno_slance
и моя милост. Подреждането е случайно, да не си помисли някой, че имаме шеф.
В екипа всеки то тези хора е включен с определена цел. И не мисля да се обяснявам кой-защо.
В Екипа май няма да влиза никой повече, освен ако Атанасов много силно не настои за това (т.е. да ни каже - "Вкарвайте човека Х, че иначе ще ви разпусна") или по някаква случайност и петимата гласуваме "ЗА" някой. Което може и да стане... Ама то евгени минчев може да преспи с истинска жена.

2. Целия екип влиза във този форум. Всеки от нас има възможността и може би дори задължението да помага при поискване.
2.1. Както казах - ако расите не се мотаят из магландиум, можеш да ги тамъниш както си искаш.
3. Еми, горе казах - мнението на екипа се получава тук.
4. Не виждам проблема. Хах, прословутите фелини, междудругото са издавани в официален разказ, но още нямат системен облик за игра в Магландиум.
5. Успех мога да ти пожелая. Личното ми мнение е да спреш да му досаждаш. Много по-завършени проекти седят и чакат той да се освободи. Но можеш да опиташ да се свържеш с Демонхарт, който винаги е готов да помогне. Асен има огромен опит със системи и светове и до сега не съм видял случай да отреже някого.


Обобщено: Сядай си на дупето, пиши и като имаш завършен разказ - пиши ми, аз ще се оправям с Атанасов. Ако имаш завършена раса - пускаш я тука и си стягаш д-то, щото тука има много гадни хора (като мен) които обичат да редят новите разработки. Имаш идеи за ново СУ, Умение, Познание - виж какво казах за расата.

Публикувано: нед ное 14, 2010 7:22 pm
от Vilorp
1. Подкупи,Даване на мнение по всяка тема дори с минимална активност,Подкупи,Връзки,Пускане на множество нови предложения, Подкупи, Упорито защитаване на позицията, Подкупи, Храчене по всяка новопоявила се нова идея, Подкуп... и разбира се да хванеш и да почерпиш нещо Хам.
2. Или влизаш в екипа по горепосочения метод или су пускаш постепенно разработките с възможност да си изпросиш собствен подфорум и риташ тия дето са са нарекли екип да коментират. Най лесно както се вида то по-горе става с ласкателства и почерпки. =)
3. Стига бе, като си имаш специално място имаме шанс да не ти обръщаме внимание, а само да цъкаме на бутона всичко прочетено за да не ни свети, а сега ще трябва ръчно да поглеждаме защо светят разработките =Р
4. Щом си разработваш баншито за своя си остров, щото явно ще е на острови Титания, проблеми нямаш някакви, проста расите там трябва да са балансирани една спрямо друга. Ако обаче искаш тези раси да се появят на Магландиум и да станат официална част от сетинга нагазваш в дълбоки и поразително спокойни води (тихи). Та изясни си какво искаш.
5. И не само на теб, натоварен е доста в момента, но успех.

Публикувано: нед ное 14, 2010 7:32 pm
от hameleona
само да доуточня за 4 - това е официалната позиция на Атанасов, а не някакъв каприз на Екипа :)

Публикувано: нед ное 14, 2010 7:43 pm
от Ro#|#
@Хамелеона. Радвам се, че липсата на отговор от страна на Атанасов не е проява на лично отношение (честно казано, винаги съм усещал положително такова, още от времето, когато писах курсова работа по маркетинг за съответната стратегия на ПММ). Имам два разказа от по 6 страници всеки, ако ми дадеш координато мога да ти ги пратя. Макар че, като се сетя, разказът ми "Две кристални.." яде най-много бой от човек от екипа (Шами). Ако ми дадеш е-мейл, ще ти ги пратя. М-у другото, и двата съм ги пратил на пощата на Атанасов.

@Вилорп. Анфодия не се предвижда да е остров на Титания. Идеята ми е да е свят - създаден от различни богове (2 броя всичко на всичко). Има 2 главни свързващи звена м-у Анфолия и Магландиум:
1) Хората в Анфолдия са преселници от Магландиум
2)Някъде има портал, свързващ двете.
Има и други звена. Примерно, баншите, които маговете от Магландиум призивават, идват от Анфолия. А съшествуването на големи и в двете...следва да е съвпадение. И други такива.
А, и определено целта ми е навлизане в дълбоки води :)

А за баланса м-у расите на Анфолдия и Магландиум...все си мисля, че ще е яко да има групи, съставени от герои от двата свята. Ако ли не, ще трябва да се задоволя с вътрешен баланс

Публикувано: нед ное 14, 2010 8:00 pm
от hameleona
Разказите ги прати на ЛС или на hameleon_666 @ abv.bg. Ще ги прегледам и ще ги прехвърля на Атанасов (даже май е добре да почнем да събираме разкази за някакъв сборник... ей, Ронине, добре че се върна, че да ми дадеш още идеи за А16 дейности)

Останалото - спамиш в разработки и стискаш палци. Макар да имам няколко забележки:
Примерно, баншите, които маговете от Магландиум призивават, идват от Анфолия.
Едва ли, да ти кажа честно. Някак си не си представям за това мижаво количество Мана да отварят портал между световете. Но пък не пречи да са почерпили идеята от там.
-Терорен вопъл
Банши не могат да правят магията от трето ниво на школата на мрака - банши. Вместо това, могат да предизвикат ефекта на банши (страх), като в случая МУ е това на инрача.
Може да е по различен начин реализирано. Имат висок Интелект, така че може да е:
За 6ТД и 3 ТУ могат да се провикнат, всявайки в околните в обсег (обсег=Инт метра) в размер на Инт. Тамън ще има забавната ситуация на Башито-войн, което не може да кресне свясно :)


Знам, че на някои хора ще им прозвучи еретично, но им дай 21 максимален Интелект. Сега като показатели са слаби.
-Връзка с мрака
Банши получават модифокатор +1 към МУ при изричане на заклинания от школата на мрака
Няма смисъл. Може да е +1МА, тогава вече има смисъл ;)
Естествено с -1МА за школата на Светлината.
-Гласът на природата
Придобиват СУ Друид на ниво 0 с цената на 1 ТР по-малко от останалите раси (на Магландиум без елфи и хора). Срещу 10 ТР могат да опитомят фамилиар, който увеличава МУ с НИ/5
А) Просто им дай да учат Друид за 0ТР. Това 1ТР е безполезно.
Б) Фамилиара може да седнеш да го разработиш като някакво СУ, чрез което може да се държи фамилиар и т.н. Само да не е толкоз откачен, като фамилиара в ДнД, а по-скоро като анимал компениъна.
-Прегръдката на смъртта
Банши не изпадат в безсъзнание при 0 ТЖ, а само намаляват основните си показатели на половина. При -8 изпадат в безсъзнание и умират при -24.
разбирам до някъде идеята, но няма ли да е същия ефект, ако просто им дадеш +8ТЖ. Да не говорим, че намаляване на показателите е адски тегаво по време на битка.


сори, че малко разбъркано, но важното е, че има критика.

Може би бих им сложил някакво наказание - намаление на Езда и Плуване или нещо от рода.

Публикувано: нед ное 14, 2010 8:02 pm
от hameleona
А за баланса м-у расите на Анфолдия и Магландиум...все си мисля, че ще е яко да има групи, съставени от герои от двата свята. Ако ли не, ще трябва да се задоволя с вътрешен баланс
Тва съм го пропуснал.

Ами, няма да е лошо, а и все пак Разказвача може да разреши или забрани дадени раси, СУ и т.н.

Публикувано: нед ное 14, 2010 8:42 pm
от Ro#|#
Мерси за коментарите. Ето и моите отговори
-Терорен вопъл

Идеята е супер, ако няма възражения, аз съм за. Като цяло съм доста отворен към предложения от по-опитните играчи (както сигурно ще стане ясно с времето).

-Интелект 21

Може би ще е добра идея. След максималната сила от 22 на гигантите, едва ли ще е кой знае колко
необичайно. Повечето критики към нови раси с свързани с това, че са прекалено силни. А аз не държа на това.

-Друи на ниво 0 безплатно

Това го пазя за расата на ентите :)

-Фамилиар

Ако стои странно, може наистина да го прехвърля към СУ

-Връзка с мрака

Ок, нека да е +1 МА за магии от школата на мрака, -1 МА за магии от школата на светлината

-Прегрътката на смъртта

Струваше ми се по-ефектно банши да са на ръба на смъртта и а се крепят едвам едвам. Не съм против да се замени с едно просто +8 ТЖ (за това ще се радвам да чуя още едно мнение)

Публикувано: пон ное 15, 2010 12:05 pm
от Vilorp
мен пък ме кефи призоваването на баншито и то не е казано це се отваря портал, пръсто магът мята кукичка през времепространствения континиум и улавя една банши като га заплесква в стената межде световете. това което всъщност се ивжда е само проекция на Алфодеанското банши,а то пищи толкова зловещо иманно защото е заплескано във времепространствената бариера.

Колкото до това дали ще е острав или не... няма проблем в това тоношение тъй като по магландиум щъкат множество малки богове коит си творят едно друго.

Терорния вопъл Хам го е опсъл много нашироко. Ето какво ще ти дам аз: Всянват срах със стойноста на показателя си интелект ИН=Страх--->Страх+3 зара<>16+Псу/2, успехът е шоковите щети дето дакарват в началото на битката. Еднократно.

Интелакт 20 е по-добрия вариант, макар и той да е много висок, но 20 е по добре от 21 тъй като 21-цата е кратна на 3 и дава двоен бонус. Както стана в темата за фелините свръхвисоките показатели са по скоро психосуматичен отколкото реален бонус за игри на реални нива.

Ако искаш да са свързани с природата нека си взимат друид като елфите - за 5ТР, макар че в историята им не видях нещо окето да ги свързва особенно с природата.

Друида може да си вика живонтика, предполагам на това му викате фамилиар, тъй че няма нужда има го това.

+1МА за мрак е силен расов бонус даже много силен, върни се към МУ-то и ко вържи с нивото: +НИ/3 МУ към школата на мрака. Няма нужда да дава отрицателно на светлина.

Това дето не изпадат в несвяст не винаги е бонус защото обикновенно те ритат точно докато не изпаднеш в несвяст, а ако това енсвяст ти е границата на смъртта... лошо. Тъй че кажи единствено че не губят съснание ако ТЖ им падне под 0. Така могат да загубят съзнание рли разминаване на времените щети и ще имат шанс да си ползват милоста на боговете. Ще могат и ако закъсат, паднат на -15, да си набият един шамар за 2-3 ВЩ и да паднат в несвяст вместо тоя дето ги рита да го ритне още веднъж и да го парти отвъд. Не е оферта да им дигаш границата на смъртта, защото си има СУ за тая работа.

Публикувано: пон ное 15, 2010 1:15 pm
от kilorez
след като изчетох всички неща останах с едно впечетление че ти искаш расата да бъде одобрена от екипа но защо аз съм в този форум не за да чакам одобрението на някой за нещо а за да добия нови идей за да можем да си играем според мен не е одоволствие да направиш раси и да те признае някакъв екип(нищо ично към екипа) а да се забавляваме да играем с приятели това е най важната част и ако кача всичките умения който сме измисляли или раси ще има да коментираме и да обсъждаме доста време защото всеки има различни разбирания за игра и всеки играе в разични условия . А до това за разказите мисля че няма смисъл да правим игра тип ендивал а за расата все още си мисля чее по добро умение .

Публикувано: пон ное 15, 2010 1:54 pm
от Ro#|#
Първоначално мислех да свържа призоваването на банши с бонуса към школата на мрака. Един вид, първата върховна жрица сключва сделка с Богинята - бонус към МУ/МА, но и шанс всяки представител на расата да бъде призован от тъмен маг. Даже мислех това да се случва при някакво АНУ, но накрая се отказах от цялата история.

СУ Друид на ниво 0 за 5 ТР (колкото и на елфите) ми се струва най-правилния вариант. Причината за връзката с друидите е келтската митология (от където са банши) и техните вярвания и почитта към животните.

Ще помисля за бонуса към школата на мрака. Идеята ми беше да има някакъв бонус още на НИ 0, което не знам дали е правилно.

За границата на изпадането в безсъзнани е смъртта, те не съвпадат. Както си е сега, те умират на -24, тоест разликата между нокаутирането и смъртта (съответно -8 и -24) си е пак 16 точки. Но, да не усложняваме нещата, нека си останат просто с 8 ТЖ повече.

А за терорния вопъл, наистина описанието ми не е добро...става само за хора, запознати с магията за прозоваване на банши и следва да я поправя. Само че, искам да може да се прави в избран момент, а не в началото на битката. И ми се струва, че следва да може да се прави няколко пъти в рамките на една битка (както е с магията за призоваване на банши...ако не греша, трябва да погледна в книгата).

Публикувано: пон дек 06, 2010 4:43 pm
от Ro#|#
Махам наказанието от -2 красота. Има далеч по-грозни раси (гоблини, шархи), при които няма такива модификатори. Проклятието на богинята ще бъде отразено в таблицата, показваща какви наказания се търпят при междурасови социални чекове.

Публикувано: ср яну 12, 2011 12:40 pm
от Vilorp
Оправи си нещата в първия пост за да може да се коментира наново.

Публикувано: ср яну 12, 2011 3:02 pm
от Ro#|#
Ще го направя като ми остане малко повече време

Публикувано: чет яну 13, 2011 12:16 pm
от Ro#|#
Готово. Терорният вопъл си остава със скапаното обяснение, просто трябва да се хвана да го копирам от магията банши