[нова раса] Банши

Подсекция за новосъздадения свят населен от банши, лупини, флеи, гойли...

Модератор: Ro#|#

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Re: [нова раса] Банши

Мнение от Vilorp » чет яну 13, 2011 1:42 pm

Ro#|# написа:
Ръст 160, Тегло 55 кг за двата пола
Виталност 2
Жизненост 26
МЗ 1
Скорост 16
Красота 3 зара От това няма нужда така си е по система
Сила 4-10
Ловкост 5-15
Интелект 7-20 Така стават най-добри могове
Прецизност 5-15
Издържливост 4-10
Расови умения и модификатори

-Поглед в бъдещето
Банши могат да проследят близкото бъдеще (НИ/3 дни) и срещу заплащане на 10 ТУ а могат да прозрат 1+НИ/3 начина, по които даденото същество може да умре. Не може да се използва за предсказване на собствената си смърт. Махни боря начина да умре, щото на високи нива става трудно да змислиш толкова много. Остови си го на един само за един опит.
Умението в случая е Интелект, усложнения са психическата устойчивост на целта (ако не е с негово разрешение), броя на възможностите за кончини и др.Тука за усложнението нещо се се оплел а и не си казал дали трябва да има прак контакт с тоя дето му предрича смърт.

-Прегръдката на смъртта
Банши ползват бонус от 8 ТЖ поради връзката си със смъртта и повишената си способност да я избягват Направо му дигни горната граница на живота с 8, ч в момента е неясно.
...
-Гласът на природата
Придобиват СУ Вещер на ниво 0 за 2 ТР Щом те радва =), но вещерът неоритично е предвиен като градски друид нямаш нищо обко с природата.

-Гласът на съдбата
Вродената склонност на баншите да пеят им позволява да усвоят СУ Певец на ниво 0 за 2ТР Обиквовено бонуса е -2 от итя 5 ТР, а в твоя случай слагаш -3.

-Терорен вопъл
Банши не могат да правят магията от трето ниво на школата на мрака - банши. Вместо това, могат да предизвикат ефекта на банши (страх), като в случая МУ е това на играча. Липсва ти маханика, липсва и описание дали това е пасивен бонес или трябва да го активарат. А му е не на играча а на Героя =Р
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » чет яну 13, 2011 1:46 pm

но вещерът неоритично е предвиен като градски друид нямаш нищо обко с природата.
ти ши кайш. Има си общо с природата човека, недей така. Макар че скоро ще го изхърля най-вероятно и ще си разработя един пълен шаман

Потребителски аватар
Ro#|#
Войн
Мнения: 150
Регистриран на: чет май 05, 2005 6:41 pm

Мнение от Ro#|# » чет яну 13, 2011 3:05 pm

Интелект 7-20 Така стават най-добри мaгове
Да, по принцип идеята е да са анфолдийската раса най-подходяща за маг
Махни боря начина да умре, щото на високи нива става трудно да змислиш толкова много. Остови си го на един само за един опит.
Ок
Тука за усложнението нещо се се оплел а и не си казал дали трябва да има прак контакт с тоя дето му предрича смърт.
Да речем че съм оставил на Водещия сам да прецени. Което не оправдава обърканото ми обяснение. Тук мисля да избегна необходимостта от пряк контакт
Направо му дигни горната граница на живота с 8, ч в момента е неясно.
Ахам, това исках да кажа :)
Обиквовено бонуса е -2 от итя 5 ТР, а в твоя случай слагаш -3.
Да речем, че са особено добри с гласните струни :)
Липсва ти маханика, липсва и описание дали това е пасивен бонес или трябва да го активарат. А му е не на играча а на Героя =Р
Това си е 1 към 1 магията банши от школата на мрака. Това с играча и героя...абе, защо се използва НИ а не НГ в терминологията?
Щом те радва =), но вещерът теоритично е предвиен като градски друид нямаш нищо общо с природата.
Малко по-горе Хамелеонът ме подкрепя.
@ Хамелеона: Като го изхвърлиш, дали няма да мога да го прибера от боклука? Защото ме кефи
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!

Отговори