Re: [нова раса] Банши
Публикувано: чет яну 13, 2011 1:42 pm
Ro#|# написа:
Ръст 160, Тегло 55 кг за двата пола
Виталност 2
Жизненост 26
МЗ 1
Скорост 16
Красота 3 зара От това няма нужда така си е по система
Сила 4-10
Ловкост 5-15
Интелект 7-20 Така стават най-добри могове
Прецизност 5-15
Издържливост 4-10
Расови умения и модификатори
-Поглед в бъдещето
Банши могат да проследят близкото бъдеще (НИ/3 дни) и срещу заплащане на 10 ТУ а могат да прозрат 1+НИ/3 начина, по които даденото същество може да умре. Не може да се използва за предсказване на собствената си смърт. Махни боря начина да умре, щото на високи нива става трудно да змислиш толкова много. Остови си го на един само за един опит.
Умението в случая е Интелект, усложнения са психическата устойчивост на целта (ако не е с негово разрешение), броя на възможностите за кончини и др.Тука за усложнението нещо се се оплел а и не си казал дали трябва да има прак контакт с тоя дето му предрича смърт.
-Прегръдката на смъртта
Банши ползват бонус от 8 ТЖ поради връзката си със смъртта и повишената си способност да я избягват Направо му дигни горната граница на живота с 8, ч в момента е неясно.
...
-Гласът на природата
Придобиват СУ Вещер на ниво 0 за 2 ТР Щом те радва =), но вещерът неоритично е предвиен като градски друид нямаш нищо обко с природата.
-Гласът на съдбата
Вродената склонност на баншите да пеят им позволява да усвоят СУ Певец на ниво 0 за 2ТР Обиквовено бонуса е -2 от итя 5 ТР, а в твоя случай слагаш -3.
-Терорен вопъл
Банши не могат да правят магията от трето ниво на школата на мрака - банши. Вместо това, могат да предизвикат ефекта на банши (страх), като в случая МУ е това на играча. Липсва ти маханика, липсва и описание дали това е пасивен бонес или трябва да го активарат. А му е не на играча а на Героя =Р