Страница 2 от 2

Re: [нова раса] Банши

Публикувано: чет яну 13, 2011 1:42 pm
от Vilorp
Ro#|# написа:
Ръст 160, Тегло 55 кг за двата пола
Виталност 2
Жизненост 26
МЗ 1
Скорост 16
Красота 3 зара От това няма нужда така си е по система
Сила 4-10
Ловкост 5-15
Интелект 7-20 Така стават най-добри могове
Прецизност 5-15
Издържливост 4-10
Расови умения и модификатори

-Поглед в бъдещето
Банши могат да проследят близкото бъдеще (НИ/3 дни) и срещу заплащане на 10 ТУ а могат да прозрат 1+НИ/3 начина, по които даденото същество може да умре. Не може да се използва за предсказване на собствената си смърт. Махни боря начина да умре, щото на високи нива става трудно да змислиш толкова много. Остови си го на един само за един опит.
Умението в случая е Интелект, усложнения са психическата устойчивост на целта (ако не е с негово разрешение), броя на възможностите за кончини и др.Тука за усложнението нещо се се оплел а и не си казал дали трябва да има прак контакт с тоя дето му предрича смърт.

-Прегръдката на смъртта
Банши ползват бонус от 8 ТЖ поради връзката си със смъртта и повишената си способност да я избягват Направо му дигни горната граница на живота с 8, ч в момента е неясно.
...
-Гласът на природата
Придобиват СУ Вещер на ниво 0 за 2 ТР Щом те радва =), но вещерът неоритично е предвиен като градски друид нямаш нищо обко с природата.

-Гласът на съдбата
Вродената склонност на баншите да пеят им позволява да усвоят СУ Певец на ниво 0 за 2ТР Обиквовено бонуса е -2 от итя 5 ТР, а в твоя случай слагаш -3.

-Терорен вопъл
Банши не могат да правят магията от трето ниво на школата на мрака - банши. Вместо това, могат да предизвикат ефекта на банши (страх), като в случая МУ е това на играча. Липсва ти маханика, липсва и описание дали това е пасивен бонес или трябва да го активарат. А му е не на играча а на Героя =Р

Публикувано: чет яну 13, 2011 1:46 pm
от hameleona
но вещерът неоритично е предвиен като градски друид нямаш нищо обко с природата.
ти ши кайш. Има си общо с природата човека, недей така. Макар че скоро ще го изхърля най-вероятно и ще си разработя един пълен шаман

Публикувано: чет яну 13, 2011 3:05 pm
от Ro#|#
Интелект 7-20 Така стават най-добри мaгове
Да, по принцип идеята е да са анфолдийската раса най-подходяща за маг
Махни боря начина да умре, щото на високи нива става трудно да змислиш толкова много. Остови си го на един само за един опит.
Ок
Тука за усложнението нещо се се оплел а и не си казал дали трябва да има прак контакт с тоя дето му предрича смърт.
Да речем че съм оставил на Водещия сам да прецени. Което не оправдава обърканото ми обяснение. Тук мисля да избегна необходимостта от пряк контакт
Направо му дигни горната граница на живота с 8, ч в момента е неясно.
Ахам, това исках да кажа :)
Обиквовено бонуса е -2 от итя 5 ТР, а в твоя случай слагаш -3.
Да речем, че са особено добри с гласните струни :)
Липсва ти маханика, липсва и описание дали това е пасивен бонес или трябва да го активарат. А му е не на играча а на Героя =Р
Това си е 1 към 1 магията банши от школата на мрака. Това с играча и героя...абе, защо се използва НИ а не НГ в терминологията?
Щом те радва =), но вещерът теоритично е предвиен като градски друид нямаш нищо общо с природата.
Малко по-горе Хамелеонът ме подкрепя.
@ Хамелеона: Като го изхвърлиш, дали няма да мога да го прибера от боклука? Защото ме кефи